پی دی اف کتاب های کمک درسی دهم انسانی

پی دی اف کتاب های کمک درسی دهم انسانی
پی دی اف کتاب های کمک درسی دهم انسانی

سرزمین تیزهوش‌ها

مرجع آموزشی همه‌ی دانش آموزان باهوش سرزمینمان، ایران

برنامه ریزی در یک ساعت به روش بولت ژورنال

برای دریافت برنامه درسی و یا کاربرگ (کلیک کنید)

فایل پی دی اف و با کیفیت کتاب های درسی را از این قسمت به آسانی دانلود کنید.
پی دی اف کتاب های کمک درسی دهم انسانی


در شبکه های اجتماعی دنبالمان کنید:

کلیه حقوق این سایت متعلق به تیزلند می باشد. Copyright © 2015 – 2021 tizland.ir

طراحی قالب سایت : مبناتک هیوا

سرزمین تیزهوش‌ها

مرجع آموزشی همه‌ی دانش آموزان باهوش سرزمینمان، ایران

برنامه ریزی در یک ساعت به روش بولت ژورنال

برای دریافت برنامه درسی و یا کاربرگ (کلیک کنید)

فایل پی دی اف و با کیفیت کتاب های درسی را از این قسمت به آسانی دانلود کنید.
پی دی اف کتاب های کمک درسی دهم انسانی


در شبکه های اجتماعی دنبالمان کنید:

کلیه حقوق این سایت متعلق به تیزلند می باشد. Copyright © 2015 – 2021 tizland.ir

طراحی قالب سایت : مبناتک هیوا


ثبت نام Downloads-icon


ورود Downloads-icon

دنیای جادویی کودکان، حتی وقتی وارد دوران آموزش رسمی می‌شوند، باز هم خالی از جذابیت نیست. انواع مدادها و ماژیک‌های رنگی، کاغذهای سفیدی که جابه‌جا رنگ خورده‌اند، رنگین‌کمان‌های کوچولو روی دیوارها، خمیربازی و کلی اسباب‌بازی جذاب، کار آموزش را حتی برای بزرگ‌ترها هم لذت‌بخش‌تر می‌کند. در بسیاری از مهدکودک ها و مراکز پیش‌دبستانی تنوع زیادی از کتاب‌های آموزشی وجود دارد. انواع کتاب‌های جدید و جالب، باعث شده که حتی خود بچه‌ها هم اشتیاق زیادی برای یادگیری داشته باشند. نکته‌ی جالبی که در رابطه با کتابهای پیش دبستانی وجود دارد این است که وقتی کودک یک کتاب هر چند کوچک را می‌خواند و تمام می‌کند، حس اعتمادبه‌نفس زیادی پیدا می‌کند. حالا او آماده است تا هر کاری را که شروع می‌کند، به پایان برساند. به این ترتیب حس می‌کند پیشرفت کرده و انگیزه‌ی بیشتری برای خواندن کتاب‌ها و یادگیری مطالب جدید پیدا می‌کند. تاثیر این نوع آموزش را حتی می‌توانید در رفتارهای روزمره‌ی او ببینید، حالا فرزندتان با حیوانات مهربان‌تر شده، اسباب‌بازی‌هایش را خودش جمع می‌کند و سعی می‌کند با ادب و نزاکت رفتار کند.

در این میان «داریوش صادقی» همان نویسنده‌ی محبوب کتاب های پیش دبستانی است. او در کتاب‌های خوش نقش و نگارش، سعی کرده انواع مفاهیمی که کودک به آن‌ها نیاز دارد را بازگو کند؛ از شناخت حیوانات و گیاهان گرفته تا آموزش صحیح آداب و رفتار روزمره. در این کتاب‌ها سعی شده تا از ادبیات رسمی استفاده شود تا کودک پیش از سوادآموزی کامل، دچار مشکل کژخوانی و ابهام نشود. در مجموعه‌ کتاب‌های کودکان تاکید ویژه‌ای روی تقویت مهارت‌هایی مانند زبان آموزی، دست ورزی، هماهنگی ذهن و دست، و ریاضی می‌شود. تشویق کودکان به یادگیری تمام این مهارت‌ها باعث خلاقیت و بهره‌وری بیشتر هوش آن‌ها می‌شود.

در دنیای کتاب‌های کمک درسی، ناشرانی مانند گاج، خیلی سبز و مبتکران توانسته‌اند تحولی در این زمینه ایجاد کنند. تنوع محصولات آموزشی و کمک آموزشی این ناشران در بسیاری از مراکز آموزشی، حتی مهدکودک ها و خانه‌ها هم دیده می‌شود.

 

بچه‌های کلاس اول دبستان که تازه الفبای فارسی را یاد گرفته‌اند، آنقدر سرشار از ذوق و شوق یادگیری هستند، که گاهی والدین و معلم‌ها هم قادر به پاسخگویی به این همه علاقه و هیجان نیستند. زندگی مدرن و سریع هم زمان زیادی برای یک دلِ‌سیر مشق نوشتن با کودک در اختیار آن‌ها نمی‌گذارد. اینجاست که ناشران و مراکز آموزشی مختلف توانسته‌اند با انتشار کتاب‌های کمک‌ درسی دبستان کار آموزش و یادگیری مطالب جدید را برای مدارس و والدین آسان‌تر کنند.پی دی اف کتاب های کمک درسی دهم انسانی

با استفاده از چنین کتاب‌های جذابی که آموزش را به‌همراه بازی و سرگرمی به بچه‌ها یاد می‌دهند، بزرگ‌ترها دیگر چندان دردسری برای رسیدگی به تکالیف و تمرین دروس با آن‌ها ندارند. برای دوره‌های اول و دوم دبستان کتاب‌های آموزشی فارسی، ریاضی، علوم، هنر و خلاقیت و کامپیوتر فرصت یادگیری مطالب بیشتری را به بهترین و سریع‌ترین روش برای کودکان فراهم کرده است. در دوره‌ی سوم دبستان، تنوع کتاب‌ها بیشتر می‌شود. حالا که بچه‌ها به خواندن و نوشتن زبان فارسی مسلط شده‌اند، می‌توانند از کتاب‌هایی برای درک مطلب، انشا نویسی و مطالعات اجتماعی در کنار کتاب‌های مدرسه استفاده کنند. در دوره چهارم ابتدایی تمام این مواد درسی به‌شکلی پیشرفته‌تر به دانش‌آموزان آموزش داده می‌شود.

انواع کتاب کمک‌ درسی برای تمرین مطالب درسی، افزایش تمرکز و حتی آموزش نرم‌افزارهای کامپیوتری برای این دانش‌آموزان گردآوری شده است. پنجم دبستان هم مانند دوره‌ی ششم دبستان، دوران حساسی برای دانش‌آموزان است. پس از شش دوره آموزش‌های ابتدایی، حالا وقت آن رسیده تا دانش‌آموزان مطالب اساسی‌تر و جدی‌تری را بیاموزند که برای ورود به دوران متوسطه ضروری است. ناشران مخنلف برای این دوره‌های تحصیلی، کتاب‌های آموزشی زیادی وارد بازار کتاب می‌کنند، که بیشتر آن‌ها روی آزمون‌های ورودی مانند تیزهوشان تمرکز دارند. تنوع کتاب‌های کمک‌درسی دوران دبستان آن‌قدر زیاد است، که رقابت بین ناشران مختلف، باعث افزایش کیفیت و استفاده از جدیدترین روش‌ها برای آموزش کودکان شده است.

 

دوران پرشور و شیطنت دبستان تمام شده و حالا وقت آن رسیده تا دانش‌آموزان با حال‌وهوای جدی‌تری دوره‌ی متوسطه‌ی اول را شروع کنند. در این دوره معلمان و والدین باید با دقت و حساسیت بیشتری روی تعلیم و آموزش دانش‌آموزان نظارت داشته باشند. در همین دوره است که افراد باید اولین و مهم‌ترین تصمیم زندگی خود را بگیرند. درس‌ها و مطالب آموزشی پیچیده‌تر شده و آن‌ها حالا باید برخی مفاهیم تخصصی مانند شیمی، فیزیک، ادبیات و… را بیاموزند. آموزش درست و صحیح دانش‌آموزان در این دوره‌ی آموزشی، به آن‌ها کمک می‌کند تا با شناخت کامل‌تری، رشته‌ی تخصصی خود در دوره‌ی دوم متوسطه را انتخاب کنند. معلمان و والدین باید بدون تحت فشار دادن دانش‌آموزان و با همراهی کردن با آن‌ها، به آن‌ها در شناخت توانایی، استعداد و علایق‌شان کمک کنند. انتخاب هر رشته‌ی آموزشی علوم تجربی، ریاضیات، ادبیات، علوم انسانی و…  مسلما نقش مستقیمی در زندگی و شغل آینده‌ی آن‌ها خواهد داشت.

انواع کتاب‌های کمک آموزشی با موضوعات مختلف برای دانش‌آموزان این دوره گردآوری و تالیف شده است. دانش‌آموزان حتی می‌توانند مباحث ابتدایی فیزیک، شیمی و… را تمرین کنند تا پایه ی قوی‌تری برای ورود به دوره‌ی دوم متوسطه داشته باشند. طراحان این کتاب‌های درسی و کمک‌درسی از بین قوی‌ترین و حرفه‌ای‌ترین تیم‌های آموزشی انتخاب شده‌اند. محتوای آموزشی این کتاب‌ها، مبتنی بر جدیدترین و پیشرفته‌ترین روش‌های یادگیری و آموزش دنیا طراحی شده است، روش‌هایی که در عین سادگی، بسیار کارآمد و موثر هستند.

 

عدد و رقم، جذر، انتگرال و کلی فرمول‌های پیچیده شاید برای خیلی‌ها عجیب و غریب باشد، اما برای کسی که شیفته‌ی همین پیچیدگی‌‌ها و به دنبال کشف راز جهان است، تمام این‌ها مثل تکه‌های پازلی است که کنار هم می‌چیند و به تصویر کاملی از دانش ریاضیات و فیزیک می‌رسد. حالا که دوره‌ی پر هیجان و سرنوشت‌ساز اول متوسطه تمام شده، زمان آن رسیده که دانش‌آموزان کوچک دیروز، مثل متخصصانی نوپا، روی درس‌ها و مطالب جدید و البته دشوارتری تمرکز کنند. در رشته‌ی ریاضی فیزیک دانش‌آموزان با یادگیری اصولی‌ترین مطالب ریاضیات، فیزیک، هندسه، جبر و حسابان برای انتخاب رشته‌ی دانشگاهی خود آماده می‌شوند. کتاب‌های آموزشی در این میان تنوع فوق‌العاده‌ای دارند. مباحث ریاضیات و فیزیک هم با معرفی جدیدترین روش‌های جمع، ضرب، تقسیم، جذر و… خیلی آسان‌تر شده است. کتاب‌های آموزشی زیادی روی این موضوع تمرکز دارند که با افزایش سرعت دانش‌آموزان در انجام عملیات ریاضی، می‌توان بهره‌ی درسی آن‌ها را افزایش داد. ضمن این که خیلی از این روش‌های مدرن و به‌روز، برای آزمون کنکور هم کارآمد هستند و می‌توانند در کنار دانش داوطلبان، سرعت عمل آن‌ها را هم افزایش دهد.  دانش‌آموزان حتی می‌توانند با مباحثی مانند نجوم و ستاره‌شناسی یا نظریات بزرگ دنیا مانند نظریه‌ی نسبیت انیشتین به‌طور جداگانه و تخصصی آشنا شوند. هیچ بعید نیست که از میان دانش‌آموزان خلاق و خوش‌فکر، چندتایی هم ستاره‌شناس و فضانورد به دنیا معرفی کنیم. معلمان و والدین می‌توانند مطمئن باشند که کتاب‌های کمک درسی این دوره‌ی آموزشی صرفا برای بهبود درس و نمرات دانش‌آموزان نیست. آن‌ها در این کتاب‌ها وارد دنیای بزرگ‌تر و جذاب‌تری می‌شوند که می‌تواند نقش زیادی در زندگی آینده‌ی آن‌ها داشته باشد.

 

انواع سلول، مولکول، باکتری، آغازیان و…؛ به دنیای علوم تجربی خوش آمدید، دنیایی پر از دانستنی‌های شگفت‌انگیز و فوق‌العاده. در رشته‌ی تجربی کلی از رازهای جهان و آفرینش برای دانش‌آموزان فاش می‌شود. آن‌ها تاریخ زمین، شکل‌گیری سنگ‌ها، حیات وحش، زندگی گیاهان و رازهای بدن انسان، همه را در این سه سال دوره‌ی تجربی خواهند آموخت. کتاب‌های درسی این رشته جذابیت زیادی دارد، اما در این میان ناشران مختلف هم دست روی دست نگذاشته‌اند و طیف گسترده‌ای از کتاب‌های کمک‌درسی را وارد دنیای کتاب کرده‌اند. در طراحی این کتاب‌ها از جدیدترین و مدرن‌ترین روش‌های آموزش دنیا استفاده شده است. دانش‌آموزان می‌توانند با درنظرگرفتن علاقه و استعدادهای درونی خود، مطالب مورد نظرشان را در این کتاب‌ها پیدا کنند. خیلی از این کتاب‌ها با این که جنبه‌ی درسی دارد، اما برای مطالعه‌ی آزاد و یادگیری مطالب جدید هم بسیار مفید است. در میان این کتاب‌ها، ناشران تمرکز زیادی هم روی انشار انواع نمونه سوال‌های کنکورهای سراسری و المپیادها دارند. با وجود این همه منابع جدید و جذاب آموزشی، اصلا بعید نیست که از میان همین دانش‌آموزان، چندتایی دانشمند بزرگ و باهوش به دنیا معرفی کنیم تا دنیا را تحت تاثیر دانش و کشفیات خود قرار دهند.

 

ذوق و استعدادهای سرشار ادبی، کلی قوانین قضایی و مدنی عجیب و غریب، رمز و راز دنیای اقتصاد و برنامه‌ریزی و… را یک‌جا می‌توانیم در کتاب های رشته علوم انسانی ببینیم. این دانش‌آموزان همه‌فن حریف هستند، نه از ریاضیات و آمار هراسی دارند، نه از آن همه قواعد زبان عربی و مکاتب فلسفی. تاریخ ایران و جهان را چشم‌بسته می‌خوانند و در هر بحث اجتماعی و انسانی حرفی برای گفتن دارند. آن‌ها روان‌شناس‌های کوچکی هستند که با ذهن‌های هوشیار و بیدار، رفتار و گفتار خود و اطرافیان را ریشه‌یابی می‌کنند. برای دانش‌آموزان رشته‌ علوم انسانی دوره‌ی دوم متوسطه، انواع کتاب‌های درسی و کمک ‌درسی در بازار کتاب وجود دارد. این کتاب‌ها فقط برای بالابردن معدل آن‌ها در کارنامه‌های پایان ترم نیست. فکر و هدف بزرگ‌تری پشت تمام این کتاب‌های مختلف وجود دارد. آموزش مواد درسی با استفاده از جدیدترین روش‌های آموزشی روز دنیا، آن‌ها را برای آزمون کنکور دانشگاه‌ها آماده می‌کند. یادتان نرود که دنیا منتظر چند روان‌شناس، نویسنده، فیلسوف، اقتصاددان و وکیل حرفه‌ای است که همین گوشه و کنار، هنوز مشغول درس خواندن هستند و نقشه‌های بزرگی برای آینده‌ی نه‌فقط خودشان، که کل دنیا دارند.

 

بوم نقاشی، یک دوربین عکاسی، چند تا توپ و وزنه، مدارهای الکترونیکی، نقشه‌های ساختمان و تاسیسات؛ به هنرستان خوش آمدید. هنرستان یکی از معدود جاهایی است که می‌توانید این همه استعداد و مهارت‌های مختلف را یک‌جا ببینید، درست مثل شهر فرنگی که همیشه چیزهای جالب و جذابی در آن وجود دارد. دانش‌آموزانی که تحصیل در هنرستان را انتخاب می‌کنند، به طور مستقیم و تخصصی دروسی را می‌آموزند که کار آن‌ها را برای ورود به دانشگاه و ادامه تحصیل آسان می‌کند. آن‌ها همین حالا هم می‌دانند که می‌خواهند در آینده چه تحصیلات و شغلی داشته باشند. بیش از صد رشته‌ی آموزشی متنوع در هنرستان‌ها وجود دارد، که به دانش‌آموزان امکان انتخاب رشته‌های دلخواهشان را می‌دهد.

هنرستان صدا، هنرستان کاردانش، هنرستان فنی حرفه‌ ای و… همه مراکز آموزشی تخصصی هستند که دانش‌آموزان می‌توانند انواع مهارت‌ها و علوم تخصصی را در آن بیاموزند. ناشران و مراکز آموزشی مختلف کتاب‌های کمک‌درسی متنوعی برای دانش‌آموزان هنرستان منتشر کرده‌اند. این کتاب‌ها با استفاده از جدیدترین و به‌روزترین روش‌های آموزشی نوشته شده است. با خواندن این کتاب‌ها می‌توانید مطمئن باشید که سریع‌تر و کارآمدتر مطالب را می‌آموزید. خواهید دید که می‌توانیم طی چند سال آینده، چندتایی نقاش، معمار، نقشه‌کش و عکاس بزرگ و موفق از میان همین دانش‌آموزان به دنیا معرفی کنیم.

iOS

اندروید

ویندوز

کتاب مورد نظرتان را درخواست کنید تا در صورت امکان آن را به فروشگاه اضافه کنیم.



Downloads-icon


کتاب شب امتحان سلامت و بهداشت (نسخه PDF) … Downloads-icon

iOS

اندروید

ویندوز

کتاب مورد نظرتان را درخواست کنید تا در صورت امکان آن را به فروشگاه اضافه کنیم.



Downloads-icon


کتاب آموزش ریاضی (۱ ) دهم تجربی و ریاضی (نسخه … Downloads-icon



Downloads-icon


کتاب آموزش شیمی (۱ ) دهم تجربی و ریاضی (نسخهPDF) Downloads-icon



Downloads-icon


کتاب ریاضی و آمار جامع – جلد اول – پایه دهم و … Downloads-icon



Downloads-icon


کتاب آموزش زیست (۱ ) دوم دبیرستان (نسخه PDF) Downloads-icon

iOS

اندروید

ویندوز

کتاب مورد نظرتان را درخواست کنید تا در صورت امکان آن را به فروشگاه اضافه کنیم.

نسخه
الکترونیک
کتاب ریاضیات تجربی جامع کنکور – پاسخ تشریحی
به همراه
هزاران کتاب دیگر از طریق اپلیکیشن رایگان فیدیبو در دسترس است. همین حالا
دانلود کنید

ویژگی‌های کتاب:
– آموزش کامل و روان منطبق بر کتاب های درسی جدید
– تست‌های هدفمند و منتخب، بر اساس کتاب‌های درسی جدید
– شامل بیش از ۴۰۰۰ تست طبقه‌بندی شده در ۴ سطح مجزا
– پاسخ‌های بسیار شیوا با راه حل‌های متنوع و خلاق
– خلاصه مطالب هر فصل برای مرور سریع و جمع‌‌بندی
– آزمون‌های تستی تفکیک شده در انتهای هر فصل همراه با پاسخ‌های تشریحی
– شامل کلیه تست‌های کنکوری داخل و خارج از کشور دهه‌ی ۹۰
– فصل ویژه‌ی آزمون‌های جامع و استاندارد منطبق بر کتاب‌های درسی جدید (شبیه‌ساز حرفه‌ای کنکور سراسری ۹۸)

حمیدرضا نوربخش، مجتبی محمودی

دارن هاردی

جوجو مویز پی دی اف کتاب های کمک درسی دهم انسانی

آلبر کامو

هاینریش بل

خالد حسینی

مصطفی باقری

دارن هاردی

دارن هاردی

گروه نویسندگان

مصطفی باقری

مصطفی باقری

مهران ترکمان

بهاره اسمعیل‌آبادی، محمدرضا معدن‌نژاد

میترا چینی‌ساز

آزیتا بیدقی

ناهید دهقان

محمدرضا میرجلیلی، منصور سعیدی

محمدرضا میرجلیلی، میثم حمزه‌لویی

میثم حمزه‌لویی

محمد نصیری

مینا معبودی

صاعد نصریان

حامد اختیاری، مجید نیک‌راد، محمد حمیدی

محمدرضا میرجلیلی، منصور سعیدی، مهدی امیریان

محمدرضا میرجلیلی، منصور سعیدی، مهدی امیریان

محمدرضا میرجلیلی، منصور سعیدی، مهدی امیریان

محمدرضا میرجلیلی، مهدی امیریان

نام کتاب، نویسنده، مترجم، ناشر یا هر واژه مورد نظرتان را
بنویسید

iOS

اندروید

ویندوز




https://fidibo.com/book/92015

کتاب مورد نظرتان را درخواست کنید تا در صورت امکان آن را به فروشگاه اضافه کنیم.

نسخه
الکترونیک
کتاب هوش کمپلکس
به همراه
هزاران کتاب دیگر از طریق اپلیکیشن رایگان فیدیبو در دسترس است. همین حالا
دانلود کنید

هدف این کتاب شناسایی انواع مختلف هوش و گردآوری تست‌های متفاوت برای سنجش ابعاد مختلف هوش در قالب و فراهم کردن یک ارزیابی عملی در بخش‌های متفاوت است. ایم نکته فرصتی را در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد تا ضعف‌ها و قوت‌هایشان را بشناسند؛ به قوت‌هایشان تکیه کنند . روی بهبود عملکردشان در حوزه‌هایی که ضعف دارند، کار کنند.

اباصلت نورالهی

مصطفی باقری

مصطفی باقری پی دی اف کتاب های کمک درسی دهم انسانی

بهنام بناپور، نیما نام‌آوری

مصطفی باقری

وحید اسدی‌کیا

آلبر کامو

هاینریش بل

مصطفی باقری

عباس مصطفایی

مصطفی باقری

دارن هاردی

مهران ترکمان

بهاره اسمعیل‌آبادی، محمدرضا معدن‌نژاد

میترا چینی‌ساز

آزیتا بیدقی

ناهید دهقان

محمدرضا میرجلیلی، منصور سعیدی

محمدرضا میرجلیلی، میثم حمزه‌لویی

میثم حمزه‌لویی

محمد نصیری

مینا معبودی

صاعد نصریان

حامد اختیاری، مجید نیک‌راد، محمد حمیدی

مصطفی باقری

مصطفی باقری

مصطفی باقری

مصطفی باقری

مصطفی باقری

مصطفی باقری

مصطفی باقری

مصطفی باقری

مصطفی باقری

مصطفی باقری

مصطفی باقری

نام کتاب، نویسنده، مترجم، ناشر یا هر واژه مورد نظرتان را
بنویسید

iOS

اندروید

پی دی اف کتاب های کمک درسی دهم انسانی

ویندوز




https://fidibo.com/book/91452

کتاب مورد نظرتان را درخواست کنید تا در صورت امکان آن را به فروشگاه اضافه کنیم.

iOS

اندروید

ویندوز

کتاب مورد نظرتان را درخواست کنید تا در صورت امکان آن را به فروشگاه اضافه کنیم.



Downloads-icon


کتاب آموزش ریاضی (۱ ) دهم تجربی و ریاضی (نسخه … Downloads-icon



Downloads-icon


کتاب آموزش شیمی (۱ ) دهم تجربی و ریاضی (نسخهPDF) Downloads-icon



Downloads-icon


کتاب ریاضی و آمار جامع – جلد اول – پایه دهم و … Downloads-icon



Downloads-icon


کتاب آموزش زیست (۱ ) دوم دبیرستان (نسخه PDF) Downloads-icon

فروشگاه اینترنتی گاج مارکت، مرکز خرید انواع کتاب کمک درسی، عمومی، کتب خارجی و دانشگاهی، خرید انواع لوازم التحریر، نوشت افزار و محصولات فرهنگی. فروشگاه اینترنتی کتاب گاج مارکت مرجع تخصصی معرفی و فروش اینترنتی کتاب در ایران است و حوزه‌های مختلف کتب عمومی، درسی، دانشگاهی و کمک درسی را شامل می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به گروه آموزشی جوکار می باشد.

Copyright © 2020 gajmarket.com

بسیاری از دانش آموزان به دانلود کتاب های کمک درسی و کمک آموزشی کنکور مانند گاج ، مهر و ماه ، نشر الگو ، خیلی سبز ، مبتکران، تخته سیاه ، کانون ، فار ، فاگو ، منتشران ، گام به گام دروس طلایی و سایر انتشارات نیاز دارند . حال امکان دانلود کتاب های کمک درسی و آموزشی کنکور بطور رایگان فراهم شده است. سایت و کانال تلگرام دپارتمان کنکوری IDN ( ایران دانش نوین ) برای شما امکان دانلود بخش هایی از کتاب های کنکور را فراهم کرده است.

دانلود کتاب کمک درسی و کتاب کنکور از سایت و کانال تلگرام دپارتمان کنکوری IDN

برای دانلود این کتاب ها سه راه وجود دارد :

برای دانلود کتاب های کمک درسی کافیه که توی کانال تلگرامی ما عضو بشید.

در کانال تلگرامی دپارتمان مشاوره تخصصی و کنکوری IDN شما میتونید از امکانات دانلود کتاب های کمک درسی ، دانلود گام به گام های درسی، دانلود سوالات امتحانی، دانلود جزوات بینظیر کمک آموزشی، دانلود فیلم های کمک آموزشی کنکور بطور رایگان بهره مند شید.پی دی اف کتاب های کمک درسی دهم انسانی

حدود ۶۰ هزار دانش آموز کنکوری و متوسطه اول و دوم در حال حاضر در کانال تلگرامی ما عضو بوده و در حال استفاده از این امکانات بینظیر هستند.

آدرس کانال تلگرامی دپارتمان مشاوره تخصصی و کنکوری IDN:

https://telegram.me/irandaneshnovin

با تکمیل فرم زیر شما می توانید کتابی که در نظر دارید را به ما اعلام کرده و به محض آماده شدن فایل PDF آن، لینک دانلود آن برای شما ارسال خواهد شد: (تمام موارد فرم زیر را با دقت پر کنید، لینک دانلود، از طریق ربات به شماره تماس شما در تلگرام یا واتساپ ارسال خواهد شد)

با ورود به صفحه زیر فایل pdf کتاب هایی که تاکنون آماده شده اند را می توانید مشاهده کنید.

https://idnovin.com/category/darsimoshaveri/ketab

درباره آیدی نوین (IDNOVIN):

دپارتمان IDN از سال 93 با هدف برقراری عدالت آموزشی در عرصه کنکور و کمک به دانش آموزان شروع به کار کرد. خدمات IDNOVIN شامل مشاوره کنکور ، برنامه ریزی و آموزش کنکور و ارائه محصولات کمک آموزشی به وسعت کل ایران و برای همه دانش آموزان کنکوری برقرار است.

مجوزهای آیدی نوین:

تماس با آیدی نوین:

آدرس دفتر مرکزی : تهران ، میدان انقلاب، خیابان کارگری جنوبی، بن بست سرود، پلاک 2، طبقه اول

تلفن دفتر مرکزی: 284254-021

تلفن : 66492853-021

مرکز مشاوره کنکور تخصصی: 09106373645

پشتیبانی وبسایت: 09386983368

فرم یک جلسه مشاوره تحصیلی رایگان با رتبه های تکرقمی و دورقمی کنکور آیدی نوین :

شبکه های اجتماعی ما:

تعداد بازدید:

63 بازدید

نظرات:

0 دیدگاه

انتشار:

پی دی اف کتاب های کمک درسی دهم انسانی

08 شهریور 1395

ارسال شده توسط مدیر سایت

لینک کوتاه این مطلب:

https://darsbox.org/b/4267

توجه: این صفحه در حال بروز رسانی می باشد و لینک های آن به زودی فعال خواهند شد.

کتاب های کمک درسی پایه دهم رشته علوم انسانی

برای مشاهده کتاب های کمک درسی هر کتاب بر روی عنوان کتاب مورد نظر خود کلیک نمایید

اپلیکیشن کتاب های پایه دهم رشته علوم انسانی

 

با نصب این نرم افزار کتاب های دهم  را به راحتی بر روی گوشی خود مشاهده کنید
اپلیکیشن کتاب های دهم
رشته علوم انسانی

برای دانلود بر روی لینک زیر کلیک نمایید:لینک دانلود   

با عضویت در کانال تلگرامی ما از آخرین آپدیت های سایت ما در نرم افزار تلگرام خود با خبر شوید.

روش های عضویت:

روش1: جستجوی آدرس کانال ما در تلگرام  و کلیک بر روی گزینه ی Join.

آدرس کانال:

[email protected]

توجه: در هنگام وارد کردن آدرس کانال توجه فرمایید که بین e و p در ابتدای آدرس  و بین t  و ir در پایان آدرس آندرلاین می باشد نه فاصله.

روش2: با گوشی خود وارد سایت ما شده و بر روی لینک بنر موجود در صفحه اول یا بر روی لینک زیر  کلیک نموده و پس از ورود بر روی Join کلیک نمایید.

لینک عضویت در تلگرام

روش3: با نرم افزار تلگرام خود به شماره 09373569849 پیام دهید تا شما را به کانال اضافه نماییم.

 

 

دانلود گام به گام دهم (تمامی رشته ها) …

دانلود گام به گام دوازدهم (تمامی رشته ها …

دانلود گام به گام یازدهم (تمامی رشته ها) …

دانلود گام به گام دوازدهم فنی و حرفه ای …

دانلود سوالات امتحانی دهم معارف …

بارم بندی دروس دهم تجربی 98-99 …

دانلود سوالات امتحانی دهم انسانی …

دانلود نمونه سوال امتحانی آموزش قرآن نهم …

سوالات امتحانی ریاضیات تکمیلی نهم …

دانلود نمونه سوال امتحانی عربی دهم …

پی دی اف کتاب های کمک درسی دهم انسانی

دانلود کتاب های درسی پایه ششم چاپ 1400 …

دانلود کتاب گویای فارسی پایه پنجم …

دانلود کتاب های درسی پایه پنجم چاپ 1400 …

کتاب های درسی پایه چهارم چاپ 1400 …

دانلود کتاب گویای فارسی پایه سوم …

دانلود کتاب های درسی پایه سوم چاپ 1400 …

دانلود کتاب گویای فارسی پایه دوم …

دانلود کتاب های درسی پایه دوم چاپ 1400 …

دانلود کتاب گویای فارسی پایه اول …

دانلود کتاب های درسی پایه اول چاپ 1400 …

با عضویت در سایت 10 جلسه آموزش ویدیویی رایگان مربوط به دروس پایه تحصیلی خود هدیه بگیرید


Jump to navigation

برای دریافت فایل راهنمای عمل برنامه ویژة مدرسه کلیک کنید

برای دریافت فایل استاندارد بسته های تربیت و یادگیری کلیک کنید

برای دسترسی به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی به نشانی زیر مراجعه نمایید.

تنها مرجع رسمی انتشار فایل کتاب های درسی، وب سایت اداره کل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی به نشانی chap.sch.ir می باشد و با وب سایت ها، شرکت ها و موسساتی که بدون دریافت مجوز رسمی از این اداره کل، اقدام به نشر و توزیع فایل های الکترونیکی به صورت online یا offline نمایند برابر قانون با آنها برخورد خواهد شد.
پی دی اف کتاب های کمک درسی دهم انسانی

پی دی اف کتاب های کمک درسی دهم انسانی
پی دی اف کتاب های کمک درسی دهم انسانی
0

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *