پی دی اف علوم و فنون دهم با جواب

پی دی اف علوم و فنون دهم با جواب
پی دی اف علوم و فنون دهم با جواب

حل تمرین تمام خودارزیابی های علوم و فنون ادبی دهم با فرمت PDF

نام درس : علوم و فنون ادبی | موضوع : گام به گام | نویسنده : گروه ادبیات اختصاصی

منتشر شده در نمره یار | پایه و رشته : دهم انسانی

دانلود گام به گام علوم و فنون ادبی دهم : برای دانش آموزان پایه دهم رشته انسانی از سری دسته بندی گام به گام های پایه دهم قصد داریم، گام به گام به گام علوم و فنون ادبی دهم را که پوشش دهنده ی تمامی دروس کتاب علوم و فنون ادبی دهم می باشد را منتشر کنیم که می توانید با دریافت این فایل به حل تمرین تمام خود ارزیابی های این درس دسترسی پیدا کنید. این فایل در ادامه مطلب بصورت مستقیم قابل دریافت است.

با توجه به این که در امتحانات خرداد ماه و دی ماه از تمارین کتاب هم سوال مطرح می شود و این سوالاتی که از تمارین کتاب طراحی می شود عینا در امتحان تکرار شده و بخش اعظم امتحانات را تشکیل می دهد به شما توصیه می کنیم حتما گام به گام های آموزشی را از وبسایت ما دریافت کرده و با خود آنها را تکرار و تمرین کنید تا بتوانید به امید خدا به تمامی مباحث کتاب علوم و فنون ادبی دهم تسلط پیدا کرده و نمره ی خوبی در این درس کسب کنید.

پی دی اف علوم و فنون دهم با جواب

همانطور که گفته شد گام به گام علوم و فنون ادبی دهم تمامی درس ها را شامل می شود و به شما هنگام مطالعه برای امتحانات بسیار کمک می کند تا مطالعه ی بهتری داشته باشیبد و میزان تسلط شما بر روی کتاب درسی بیشتر شود.

هر چه به امتحانات خرداد ماه نزدیک می شویم نیاز دانش آموزان به یک مرجع خوب و همیشگی بیشتر می شود به این منظور دانش آموزان می توانند به “گام به گام های دهم” مراجعه کنند.

در صورت نارضایتی مولف این اثر، این مطلب فورا از وبسایت حذف خواهد شد.

من امسال کلا از درس خسته شدم افسرده شدم مجازی درس میدن حضوری امتحان میگیرن هیشکی هم به فکر ما نیست والا درکمون نمیکنن فقط دعا میکنم بمیرم از شر همه راحت بشم تا شمایید که درکمون میکنید وبه فکر ما هستید ممنون از شما ممکن یه دنیا دوستون دارم عاشقتونم😙😙

اصلا به درد نمی خوره گیج شدم

نمی تونستین یکم روش کار کنین؟😐

خاک تو سرتون

افتضاااح

افتصااااحع واسه چندسال پیشه این پی دی اف؟؟

دمتون گرم ممنونم

افتضاح

خوب نبود

زهرا

خوب بود

خیلی عالی دمتون گرم👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

بد نبود

جایه خیلی خوب بودن هم داشت

خبو بود

خوبه

خوبه

عالی بود

🙂

وبسایت نمره یار فعالیت خود را در سال 1398 آغاز کرد و این فعالیت تا امروز ادامه دارد و به یاری خداوند ادامه خواهد داشت. نمره یار یک وبسایت آموزشی متفاوت می باشد که ضمن ارائه فایل های آموزشی رایگان به کاربران عزیز و گرامی به معرفی رشته های مختلف دانشگاهی می پردازد تا دانش آموزان بتوانند در تمام بخش های اموزشی از وبسایت نمره یار بهره مند شوند. امید است با استعانت از خداوند همچنان ادامه دهیم و بتوانیم به شما کاربران خدمات دهی کنیم.


دانلود با لینک مستقیم – 2.3MbDownloads-icon


Google PDF ViewerDownloads-icon


جزوه مطالعات اجتماعی نهم تمامی دروس PDFDownloads-icon

یلدای بزرگ کنکوری دیجی کنکور با بزرگترین تخفیف سال آغاز شد.

(تخفیف 70 درصدی فقط همین امروز )

دیدن تخفیفات و محصولات ویژه

دیجی کنکوری های عزیز در این پست با دانلود گام به گام علوم فنون ادبی پایه دهم از سری مقالات گام به گام دهم در خدمت شما هستیم. در این بخش میخواهیم تا شما دانش آموزان عزیز را با یکی از بهترین کتاب های حل مسئله ی علوم فنون ادبی آشنا کنیم.تمام تلاشمان بر این است که بتوانیم با کتاب گام به گام علوم فنون ادبی پایه دهم به نکات و سوالات درسی شما به بهترین نحو پاسخ بدهیم. همانطور که میدانید کتاب علوم فنون ادبی دهم از دوازده درس تشکیل شده است که در نمودار پایین به بررسی بخش های مختلف کتاب علوم فنون ادبی دهم.

در ضمن فایل PDF گام به گام علوم فنون ادبی پایه دهم رایگان می باشد.

پی دی اف علوم و فنون دهم با جواب

در این گام به گام علوم فنون ادبی که ما برای شما آماده کرده ایم توضیح مطالبی که دراین  12 فصل کتاب علوم فنون ادبی پایه دهم وجود دارد، برای شما آماده شده که شما دیجی کنکوری های عزیز با استفاده از این کتاب حل تمرین میتوانید در جهت فهم بهتر توضیحات مطالب درسی کتاب علوم فنون ادبی دهم  و در نتیجه پاسخگویی بهتر به سوالات کتاب به موفقیت بیشتری دست پیدا کنید. بهتر است برای استفاده از گام به گام علوم فنون ادبی ابتدا خودتان با دقت بسیار بر روی تمارین و مسائل کتاب درسی به صورت ویژه ای زمان بگذارید و بر روی آنها فکر کنید و سپس به دانلود گام به گام علوم فنون ادبی، که در پایین این پست قرار دارد بپردازید.

دانلود

دانلود  گام به گام دهم

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

نام کاربری یا ایمیل

رمز عبور

مرا به خاطر بسپار


دانلودDownloads-icon

دانلود گام به گام علوم و فنون ادبی دهم

گام به گام دهم علوم و فنون

فرمت PDF + لینک دانلود مستقیم قرار گرفت

نام درس : علوم و فنون ادبی | موضوع : گام به گام | نویسنده : –

پی دی اف علوم و فنون دهم با جواب

منتشر شده در نمره برتر | پایه و رشته : دهم

 

جواب فعالیت های علوم و فنون ادبی دهم : در این مطلب یکی دیگر از گام به گام دهم را آماده کرده ایم . گام به گام علوم و فنون ادبی دهم دارای تمام جواب های فعالیت های درسی علوم و فنون ادبی میباشد . شما میتوانید این گام به گام را در ادامه این متن دریافت نمایید .

 گام به گام علوم و فنون ادبی دهم 

پیشنهاد میشود گام به گام اقتصاد دهم را نیز دریافت نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

من از روی ان تقلبی میکنم

من از روی ان تقلبی میکنم

من نمروم مدرسه وبرای جلو رفتن درسهایماز ان استفاده میکنم

برای کمک درسی من از پیدی اف استفاده میکنم

هی خوب بود

سلام بد بود

بد بود

بدنبود

نه بابا

درس هشتم

لیاقت

بی نظیر بود عالی ممنونم ازتون

چرا واسم نمی اد

چرا درس هشتم سوال چهار ب بعدو نداره؟

چرا درس هشتم سوال چهار ب بعدو نداره؟

ایا سوال هارو هم نوشته؟

آیا این گام به گام با توجه به تغییرات سال ۹۸ است؟

دهم چقدر اسونه دوسش دارم

خیلی خوب بود😉😈😇😠

خیلی خوب بود😉😉😈😇😇😆😠😬😬😡

اواقعا خدایی اش خیلی خوب بود😑😆😆😆😆😆😕😠😠😥😥😡😡😡😧😢😢😧

خوب بود

👍

خوب بود

ﻛﺎﺵ ﺭﻭﻯ ﺳﻮﺍﻝ ﻫﺎﺭﻭ ﻫﻢ ﺩﺍﺷﺖ ﺍﻣﺎ ﺟﻮﺍﺏ ﺧﻮﺩﺍﺭﺯﻳﺎﺑﻲ ﻫﺎﺭﻭ ﺑﻴﺪﺍ ﻧﻜﺮﺩﻳﻢ ﻭﻗﺘﻤﻮﻧﻮ ﻫﻢ ﺗﻠﻒ كرد

سرچ کنید سوالات متن علوم و فنون دهم

پی دی اف علوم و فنون دهم با جواب

خوب بود

اره منم موافقم👍

عالی

😏😏😑

خوب نبود

موافقم👍

چرا خوب نبود

تتک

یس🎧🎵

😕😕

باهات موافقم اویسا خانم اصلا خوب نبود افتضاح😠😠

سلام ببخشید مال چاپ چه سالیه؟😐

واقعا

😶

خوبه ممنون

مرسی

خوبه😐

اینکه خودارزیابیارو ننوشته؟؟

دلت خوشه ها

عالی


دانلود گام به گام علوم و فنون | 5.3Mb (جدید) Downloads-icon


دانلود گام به گام علوم و فنون | Downloads-icon

سرزمین تیزهوش‌ها

مرجع آموزشی همه‌ی دانش آموزان باهوش سرزمینمان، ایران

وبینار رایگان بی دقتی در امتحان

جستجوی هوشمند نمونه سوالات امتحانی

فایل پی دی اف و با کیفیت کتاب های درسی را از این قسمت به آسانی دانلود کنید.

پی دی اف علوم و فنون دهم با جواب


در شبکه های اجتماعی دنبالمان کنید:

کلیه حقوق این سایت متعلق به تیزلند می باشد. Copyright © 2015 – 2020 tizland.ir

طراحی قالب سایت : مبناتک هیوا



Downloads-icon

کتاب درس علوم و فنون ادبی 1 دهم انسانی ۹۹ – ۱۴۰۰ از چند بخش تشکیل شده که دانش آموزا با دانلود نسخه pdf اون می تونن از محتوای کتاب علوم و فنون ادبی 1 دهم انسانی 99 – 1400 مطلع بشن و هر جایی که باشن نسخه الکترونیکی کتاب علوم و فنون ادبی 1 همراهشون باشه .

 برای مشاوره نحوه مطالعه درس علوم و فنون ادبی 1 دهم انسانی

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید:
 

تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ از کل کشور
 

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

پی دی اف علوم و فنون دهم با جواب

درصورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید .

هر سال آموزش و پرورش علاوه بر نسخه کاغذی کتاب علوم و فنون ادبی 1 دهم انسانی نسخه pdf اون رو به صورت رایگان در پایگاه کتاب درسی در اختیار دانش آموزا قرار میده . اینجوری دانش آموزایی که تمایل دارن علاوه بر نسخه چاپی ، نسخه پی دی اف کتاب رو هم داشته باشن می تونن به راحتی اون رو دانلود کنن .

همچنین دانش آموزای پایه دهم تجربی 99 – 1400 با دانلود کتاب علوم و فنون ادبی 1 دهم انسانی می تونن قبل از شروع مدرسه از جزئیات و بخش های مختلف کتاب علوم و فنون ادبی 1 آشنا بشن . برای همین تو ادامه این مقاله لینک دانلود کتاب علوم و فنون ادبی 1 دهم انسانی ۹۹ – ۱۴۰۰ رو گذاشتیم .

 

کتاب علوم و فنون ادبی 1 دهم انسانی ۹۹ – ۱۴۰۰ از چند بخش تشکیل شده که برای آشنایی بیشتر دانش آموزای دهم انسانی با کتاب علوم و فنون ادبی 1 ، فایل پی دی اف این کتاب رو در اختیار دانش آموزا قرار دادیم . با کلیک روی لینک زیر می تونین فایل pdf کتاب علوم و فنون ادبی 1 99 – 1400 رو دریافت کنین .

 

 

 از اونجایی که فرایند ثبت نام کتاب درسی دانش آموزا به صورت اینترنتی شده با خوندن مقاله زیر می تونین به راحتی درخواست کتاب درسی دانش آموزتون رو ثبت کنین .

 

 

دانش آموزای دهم انسانی برای آمادگی بیشتر در امتحانات نوبت اول و دوم خودشون می تونن نمونه وسالات درس علوم و فنون ادبی 1 سال های گذشته و یا مدرسه های دیگه رو دانلود کنن و قبل از امتحان ها رو حل کنن . این جو.ری می توننن متوجه بشن که تو کجاهای کتاب تسلط دارن و تو کدوم قسمت ها ضعف دارن در نتیجه عملکرد بهتری هم سر جلسه امتحان می تونن داشته باشن .

به همین دلیل تو مقاله زیر لینک دانلود نمونه سوالای درس علوم و فنون ادبی 1 دهم انسانی رو با جواب گذاشتیم تا به راحتی اونا رو دانلود و خودتون رو برای حضور تو جلسه امتحان علوم و فنون ادبی 1 آماده کنین .

برای مطالعه درس علوم و فنون ادبی 1 از اول سال تحصیلی درس به درس پیش برین و تا اونجایی که میشه سعی کنین این درس رو همون روز که بهتون تدریس شد بخونین . اینجوری هنوز مطالبی که معلم یاد داده تو ذهنتونه و سرعت یادگیریتون هم بالاتر میره .

همزمان با مطالعه درس به درس ، خلاصه نویسی مطالب مهم هم برای خودتون تو یک دفتر جداگونه داشته باشین تا موقعی که فرصت زیادی برای مطالعه امتحان علوم و فنون ادبی 1 نداشتین سراغ اون خلاصه نویسی ها برین و با خوندن اونا ، همه مطالب درسی براتون یادآوری بشه .

 کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا با ارائه خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی شما رو تو تمامی مراحل تحصیلی دانش آموز با توجه به تجربشون راهنمایی کنن . همچنین برای اطلاع از جدید ترین اخبار مربوط به مدارس مختلف و دوره تحصیلی دانش آموزتون می تونین عضو کانال تلگرام مدارس تحصیلیکو بشین .

 

 

 برای مشاوره نحوه مطالعه درس علوم و فنون ادبی 1 دهم انسانی

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید:
 

تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ از کل کشور
 

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

درصورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید .


تمامی هموطنان عزیزمان از سراسر ایران می توانند برای استفاده از خدمات مشاوره و ارتباط با کارشناسان تحصیلیکو از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 9099071789 تماس بگیرند
.

برخی از مخاطبان تحصیلیکو به دلیل مشکلات مخابراتی نمی توانند با شماره های 909 تماس بگیرند و یا به طور کلی به تلفن ثابت دسترسی ندارند ؛ برخی نیز تمایل دارند از بسته های تخفیفی تحصیلیکو استفاده کنند تا هزینه کمتری برای مشاوره پرداخت نمایند . برای این دسته از عزیزان پکیج های مشاوره تحصیلیکو را طراحی کرده ایم که می توانید با خرید آن از هرجای ایران که هستید از طریق تلفن ثابت یا تلفن همراه با کارشناسان تحصیلیکو در ارتباط باشید . برای خرید پکیج های مشاوره تحصیلیکو و استفاده از بسته های تخفیفی کلیک کنید .

در خبرنامه ایمیلی تحصیلیکوهر هفته گزیده ای از مهم ترین اخبار تحصیلی مرتبط با رویداد های مدارس ، کنکور سراسری ، کارشناسی ارشد و دکتری را گردآوری می کنیم و بصورت رایگان برای کاربران سایت ارسال می کنیم . اگر شما هم مایلید از اخبار تحصیلی در طول سال جا نمانید کافیست ایمیل خود را در کارد زیر وارد کنیم تا از همان لحظه عضو خبرنامه ایمیلی ما شوید .

مرکز مشاوره تحصیلیکو امکانی فراهم کرده تا کاربران سایت بتوانند با عضویت در کانال های اطلاع رسانی شبکه های اجتماعی  از آخرین اخبار و اطلاعیه های تحصیلی مربوط به حوزه تحصیلی مدنظر خود آگاه شوند . برای این منظور می توانید با کلیک بر روی هر یک از لینک های زیر در کانال مدنظرتان عضو شوید.

کانال مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو                     کانال دکتری تخصصی                      کانال کارشناسی ارشد                    کانال مشاوره کنکور سراسری

کانال دانشگاه های بدون کنکور                      کانال اطلاع رسانی مدارس              

یکی از جداب ترین امکانات رایگان تحصیلیکو برای مخاطبان خود خبرنامه پیامکی است که با عضویت در آن آخرین اخبار رویداد های تحصیلی برای شما پیامک می شود . خبرنامه پیامکی تحصیلیکو در موضوعات مدارس ، کنکور سراسری ، دانشگاه های بدون آزمون ، کارشناسی ارشد و دکتری اطلاع رسانی می کند و برای عضویت در آن کافیست مقطع مربوط به خود را انتخاب کرده و در ادامه شماره تماس خود را ثبت نمایید .

1000000

بازدید کننده تحصیلیکو تاکنون

پی دی اف علوم و فنون دهم با جواب

14000

مخاطبان مشاوره تلفنی تحصیلیکو تاکنون

19665

تعداد سوالات سایت تحصیلیکو

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور با هزینه هر دقیقه 3000 تومان) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره تلفنی تحصیلیکو بهره مند گردید.

سایت مشاوره تحصیلیکو یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر هیچگونه وابستگی ندارد.

بالا


برای دانلود کتاب علوم و فنون ادبی 1 دهم انسانی کلیک کنید .Downloads-icon

فایل PDF + لینک دانلود مستقیم در انتهای پست قرار گرفت.

نام : گام به گام علوم و فنون دهم | دسته بندی: گام به گام

تعداد صفحات: ۳۰ صفحه | حجم: ۹ مگابایت| منتشر شده توسط : ایران توشه

گام به گام علوم فنون دهم انسانی : در این پست گام به گام کامل علوم وفنون دهم انسانی برای شما گردآوری شده است.این گام به گام ۳۰ صفحه دارد و پاسخ فعالیت و خودارزیابی ها در این گام به گام آمده است.

پی دی اف علوم و فنون دهم با جواب


📥دانلود با حجم ۹ مگابایت📥

حتما ببنید : نمونه سوال نوبت اول علوم و فنون دهم انسانی

حتما ببنید : نمونه سوال نوبت اول علوم و فنون دهم انسانی

درس نهم مثل درس های گذشته بیشتر تاریخی است ویژگی سبک ها را طوری مطالعه کنید که انواع آن ها مثل ادبی ، زبانی و فکری و نام سبک را با ویژگی های آن اشتباه نکنید
شما با تکرار و تمرین مسلط می شوید شما باید اشعار و متن مربوط به هر کدام از سبک ها را با ویژگی هایی که آنها تشخیص بدهید
فقط بافهمیدن کامل از ویژگی های هر کدام از سبک ها می توانید متن مربوط به آن را معین سازید.درس دهم و بازدهم پایه یادگیری مبحث مرتبط با موسیقی شعر می باشند
و اصطلاحاتی که در این درس ها یادمی گیرید مهم می باشند و باید آن ها راکامل یاد بگیرید یازدهمین درس هم مهم است
و بعد از یادگرفتن کامل به تمرینات زیادی احتیاج دارید اگر این درس را کامل بخوانید در بقیه مباحث مشکل ندارید و توجه کردن به معلم در کلاس به شما کمک زیادی خواهد کرد.

لطفا این پی دی اف رو عوض کنید کتاب با فرق کرده بیشتر سوالاتش با کتاب الان فرق داره

سلام دوست عزیز متاسفانه فایل جدیدی به دستمون نرسیده در صورتی که به دستمون برسه اضافه می کنیم

بد نبود ولی عالیم نبود

ممنون از نظرتون
چنامچه فایل بهتری پیدا کنیم جایگزین خواهیم کرد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:


📥دانلود با حجم ۹ مگابایت📥Downloads-icon


گام به گام علوم و فنون دهم pdfDownloads-icon


گام به گام علوم و فنون دهم انسانی pdfDownloads-icon

پنجشنبه 04 دي 99ارسال مطلب در سایتتماس با ما

کتاب علوم و فنون ادبی یکی از کتاب های کلاس دهم در رشته انسانی است که در تاریخ پنجشنبه 26 تير 1399 ارسال شده است که می توانید در ادامه مطلب این کتاب را که از کتاب های مهم رشته انسانی است دانلود کنید.نسخه PDF کتاب علوم و فنون ادبی کلاس دهم از با کیفیت ترین نسخه ها برای اجرا در کلاس و تخته های هوشمند است که می توانید حتی وقتی که کتاب خودتان را گم کرده باشید می توانید با دانلود این کتاب مشکلات خود را برطرف کنید.

دلیل اهمیت تمرین کتاب با PDF به این خاطر میباشد که شما با تکرار و ممارست و مطالعه دروس قبل از ورود به جلسه امتحان با نمونه های محتمل که امکان دارد در برگه امتحانی ببینید آشنا شوید و بتوانید نمره خوبی را در آن امتحان کسب کنید .برای دسترسی به سایر کتاب های سال دهم میتوانید به پایین صفحه مراجعه کنید، همچنین شما می توانید در این مقاله به PDF تمام کتاب های سال دهم در رشته انسانی دسترسی داشته باشید و از آرشیو کامل سوالات ما استفاده کنید.ناتیلوس با آرزوی موفقیت و سربلندی برای شما ، امیدوار است که در امتحان پیش رو نمره بسیار خوبی را کسب کنید.


PDF کتاب هاDownloads-icon


علوم و فنون ادبیDownloads-icon

گام به گام علوم و فنون پایه دهم

دانلود گام به گام دهم

دانلود اختصاصی از سایت نمره پلاس

با توجه به درخواست های زیادی که در روز های اخیر داشتیم اینبار نیز تصمیم گرفتیم تا گام به گام علوم و فنون ادبی دهم را برای شما دهمی ها قرار دهیم . گام به گام علوم و فنون دهم به صورت اختصاصی میباشد که شما عزیزان میتوانید آن را رایگان در ادامه مطلب دریافت نمایید .

پی دی اف علوم و فنون دهم با جواب

دانلود در ادامه مطلب ….

برای دریافت گام به گام علوم و فنون پایه دهم روی لینک زیر کلیک نمایید

nomreplus.ir/?p=3773

من مال سال۹۸ میخوام، این که اصلا خیلی سوالارو ندارع، مثلا کارگاه تحیلی سوال ۳ رو نداره😔

این پی دی اف قذیمیه برای سال 98 نیست اصلا شبی کتاب ما نیست


نام :               


ايميل :            
(نیاز نیست!)




دانلود فایل – [ لینک دانلود PDF]Downloads-icon


دانلود گام به گام ششم PDF کاملDownloads-icon

«علوم و فنون ادبی(۱) » مجموعه سوالات طبقه‌بندی شده این درس برای پایه دهم همراه با پاسخ تشریحی ویژه نیمسال اول و دوم در رشته ادبیات و علوم انسانی به قلم نعمت الله بولحسنی(-۱۳۵۴) است.

سلام کتاب خیلی خوبیه هم نمونه سوال داره هم پاسخ فقط کاش کامل رایگان بود ولی بازم ممنون

طاقچه سایت و اپلیکیشن   دانلود کتاب الکترونیکی    و    دانلود کتاب صوتی    است. در طاقچه هزاران کتاب، مجله،    روزنامه    و کتاب گویا را می‌توانید دانلود کنید و با موبایل، تبلت و رایانه آن‌ها را بخوانید. در طاقچه  کتاب‌های روانشناسی  ،  رمان و داستان  ،   کتاب‌های تاریخی  ،   کتاب فلسفی  و هزاران  کتاب رایگان برای دانلود  وجود دارد.  

پی دی اف علوم و فنون دهم با جواب
پی دی اف علوم و فنون دهم با جواب
0

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *