پی دی اف خوان خوب برای کامپیوتر

پی دی اف خوان خوب برای کامپیوتر
پی دی اف خوان خوب برای کامپیوتر

Bullzip PDF Studio نرم افزاری کم حجم، ساده و در عین حال کاربردی می باشد که با استفاده از آن می توانید انواع پی دی اف ها را مشاهده نمایید. از ویژگی های به خصوص این برنامه این است که می توان به طور همزمان چند پی دی اف را در آن باز کرد و در تب های جداگانه آن ها را مشاهده نمود. هم چنین تمامی ویژگی های پایه ای و ضروری Adobe reader در این برنامه  موجود می باشد و دیگر نیازی به adobe نخواهید داشت. از دیگر ویژگی های این برنامه این می باشد که می توانید از صفحات مختلف پی دی اف پرینت بگیرید یا صفحه های دلخواه خود را بچرخانید و بر روی آن ها عملیات دلخواه انجام دهید. هم چنین در صورت نیاز می توانید کلیدواژه مورد نظر خود را جست و جو کنید تا به شکل اتوماتیک کلمات مطابق با آن پیدا شود.

نرم افزار PDF-XChange Viewer Pro یک برنامه برای اجرا و نمایش فایل های پی دی اف می باشد که شما به کمک این برنامه و ابزار هایی که در ان وجود دارد می توانید براحتی فایل های پی دی اف خود را بدون نصب برنامه های مثل اکروبات ریدر اجرا کنید.شما به کمک این برنامه می توانید تا در حین مطالعه فایل های پی دی اف در صورت وجود نکته یا یادداشتی از ابزار کامنت ، نظرات خود را وارد فایل کنید. امکان اضافه کردن استمپ بروی فایل های پی دی اف یکی دیگر از قابلیت هایی است که در این برنامه به چشم میخورد. شما می توایند فایل های پی دی اف خود را به کمک این برنامه به فرمت های دیگر از جمله jpg  تبدیل کنید البته قابلیت تبدیل کردن بالعکس فایل ها به پی دی اف نیز وجود دارد. وجود ابزار های اندازه گیر در کنار حاشیه صفحات که همان خط کش می باشد یکی دیگر از ابزار ها و قابلیت هایی است که به چشم میخورد.امکان اضافه کردن و یا پاک کردن صفحات پی دی اف در این برنامه به شما کمک میکند تا فایل های پی دی اف خودتان را اصلاح کنید.

پی دی اف خوان خوب برای کامپیوتر

Adobe Digital Editions ابزار کارآمد کمپانی ادوبی جهت خواندن و مدیریت کتاب های الکترونیکی و نشریه های دیجیتال می باشد. نرم افزار دارای دو حالت کار در حالت آفلاین و انلاین می باشد و قابلیت خواندن کتاب های PDF ، XHTML ، SWF ، EPUB و EPUB 3 را دارا می باشد.

نرم افزار با توانایی نمایش فرمت های EPUB 3 این قابلیت را به شما می دهد تا بتوانید کتاب های خودتان را با زوم بیشتر بدون افت کیفیت ، قابلیت راست و چپ چین کردن متون ، پشتیبانی از فرمول های علمی و ریاضی و تعامل خاص با فایل های مالتی مدیا اتچ با کتاب مطالعه نمایید.

Cool PDF Reader نرم افزاری قدرتمند برای باز کردن انواع اسناد پی دی اف می باشد. به گفته سازندگان این برنامه، Cool PDF Reader کم حجم ترین نرم افزار موجود در این عرصه می باشد. این برنامه همه جانبه می باشد و نه تنها می توانید با استفاده از آن فایل های پی دی اف را مشاهده نمایید، بلکه می توانید آن ها را به فرمت هایی نظیر TXT, BMP, JPG, GIF, PNG, WMF, EMF, EPS, TIFF تبدیل کنید. امکان پرینت گرفتن از پی دی اف مورد نظرتان وجود داشته و یکی از سریع ترین راه ها برای مشاهده کتاب های الکترونیکی می باشد. در صورتی که از آکروبات استفاده می کنید، باید بدانید که این برنامه از منابع سیستمی شما استفاده زیادی می کند و بروزرسانی آن، به علت کرک کردن و … دچار مشکل می شود. امکان بریدن فایل های پی دی اف نیز وجود داشته و می توان با 72 زبان مختلف در آن کار کرد.


مدیریت PDFDownloads-icon


مدیریت PDFDownloads-icon


دانلود نرم افزار Bullzip PDF Studio 1.1.0.180 مشاهده کتاب الکترونیکی PdfDownloads-icon


دانلود نرم افزار Bullzip PDF Studio 1.1.0.180 مشاهده کتاب الکترونیکی PdfDownloads-icon


مدیریت PDFDownloads-icon


ادامه مطلب Downloads-icon


ادامه مطلب Downloads-icon


نرم افزار PDF-XChange Viewer Pro 2.5.322.9 مشاهده و خواندن فایل های پی دی افDownloads-icon


مدیریت PDFDownloads-icon


ادامه مطلب Downloads-icon


پی دی اف PDF خوان سریع و کم حجم Cool PDF Reader 3.2.0.320Downloads-icon


مدیریت PDFDownloads-icon


ادامه مطلب Downloads-icon

 

| ادوب ریدر نرم افزار مشاهده فایل های PDF |

 

Adobe Acrobat Reader DC 2020.013.20074 + Adobe Reader XI 11.0.23 Win/Mac/Portable نرم افزار مدیریت و مشاهده فایل های PDF پی دی اف می باشد . می دانید که کمپانی Adobe از بزرگ ترین شرکت های ساخت نرم افزار های گرافیکی و … می باشد . نرم افزار ادوب آکروبات ریدر برای مدیریت و مشاهده کتاب های الکترونیک PDF استفاده می شود ، نرم افزار ادوب ریدر محصولی از شرکت غول آسای Adobe می باشد ، که به تازگی جدیدترین نسخه آن را با تغییراتی جزئی ارائه نموده است.
امروزه با افزایش کاربران دستگاه های کتاب خوان و تبلت و … استفاده بیش از پیش عموم مردم از کتاب های الکترونیکی ، ضرورت به همراه داشتن یک نرم افزار خوب و کامل برای مدیریت و مشاهده ی این گونه کتاب ها و یا فایل های با پسوند پی دی اف PDF ، بسیار احساس می شود. محیط کاربری نرم افزار Adobe Reader XI  به صورتی ساده و در عین حال پیشرفته طراحی شده و امکانات مختلفی از جمله چاپ اسناد، برش آن ها، کپی محتویات و بسیاری قابلیت های دیگر را در اختیار شما قرار خواهد داد . جالب است بدانید که پس از نصب برنامه ادوب ریدر ، کلیه فایل های PDF موجود در سیستم شما به صورت خودکار تحت پوشش  قرار خواهند گرفت و در هنگام برخورد کاربر به این فایل ها، با یک دابل کلیک ساده اجرا می شوند و محتویات آن ها قابل مشاهده خواهد بود .
در این نسخه نرم افزار ادوب آکروبات ریدر قابلیت شتاب دهندگی به واحدهای پردازش گرافیکی دستگاه شما اضافه خواهد شد ، که قادر است محتوای فایل های PDF را که از تصاویر گرافیکی و سه بعدی بهره می برند را با کیفیت مطلوب تر و سرعت بالاتر به نمایش در بیاورد . شما هم اکنون می توانید ورژن جدید و آخرین نسخه نرم افزار Adobe Reader را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

پی دی اف خوان خوب برای کامپیوتر

 

 

 

| فوکسیت ریدر سریع ترین و سبک ترین نرم افزار مشاهده فایل های PDF |

 

Foxit Reader 10.1.1.37576 + Portable Win/Mac/Linux یکی از سریع ترین و سبک ترین و کم حجم ترین نرم افزارهای مشاهده فایل های پی دی اف PDF می باشد. برای نمایش فایلهای PDF در ویندوز باید از نرم افزارهای خاصی استفاده کنید. برنامه اصلی برای این کار نرم افزار Adobe Reader است که در نسخه های اخیر، حجم آن بالا رفت و نصب آن در ویندوز باعث کاهش سرعت ویندوز می شد. حتی ارائه نسخه Lite نیز نتوانست این مشکل را برطرف کند.

برنامه فوکسیت ریدر به شما امکان باز کردن، مشاهده و پرینت هرگونه فایل پی دی اف با سرعت و کارایی فوق العاده بالا را می دهد. این نرم افزار امکاناتی همچون زوم بر روی نوشته ها، جستجوی کلمات خاص، گرفتن پرینت از متن، تنظیمات مربوط به نمایش و بسیاری از ابزارهای متنوع دیگر را در اختیار شما قرار می دهد. شما هم اکنون می توانید نرم افزار Foxit Reader را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

در خبرنامه یاس دانلود عضو شویـــد تا
جدیدترین هـــای دنیـای اینترنت را در
ایمیل خود دریافت کنید

سایت تنها راه ارتباط با ما نیست !!!
شما می توانید در شبکه های اجتماعی
ما را دنبال کنید .

فروش تسبیح ، انگشتر ، نقره جات ، دستبند ، گردنبند ، گوشواره ، مدال ، نگین و … از جنس سنگ ، نقره و استیل


khastany.ir

تمامی حقوق اين وبسايت متعلق به یاس دانلود مي باشد و کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.
سایت و سرور دانلود سایت یاس دانلود در داخل کشور میزبانی می شوند.
سایت یاس دانلود تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد و دانلود از آن کاملا قانونی می باشد.

طـبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای هرگونه کپی برداری از قالب پیگرد قانونی دارد.


ابزار PDFDownloads-icon


کتاب الکترونیکی PDFDownloads-icon


ابزار PDFDownloads-icon


ابزار PDFDownloads-icon

Foxit Reader نام نرم افزاری کاربردی و کم حجم به منظور مشاهده فایل های PDF با کیفیت بالا می باشد.توسط این نرم افزار رایگان می توانید به سرعت کتاب های الکتریکی را مرور نمایید. در این نرم افزار نیز ابزارهایی به منظور استفاده کامل از یک فایل PDF فراهم شده است. Foxit Reader نرم افزاری کاملا قابل شخصی سازی به منظور کار و گسترش به ساده ترین شکل ممکن می باشد. از قابلیت های این نرم افزار منحصر بفرد می توان به فرم های Interactive ، پشتیبانی از چندین زبان ، افزونه جاوا اسکریپت ، رابط کاربردی Steamline و بسیاری دیگر اشاره نمود.

جدید! امکان تبدیل کل پی دی اف در قالب یک فایل Text ساده جدید! ابزار حاشیه نویسی برای علامت گذاری ، کشیدن طرح ، نوشتن متن در محیط PDF بهبود سرعت عملیات پرینت افزونه جاوا اسکریپت برای ایجاد فرمت های منطقی و اطلاعات قابل استفاده رابط کاربری Steamline پشتیبانی از فرم های XFA پشتیبانی از PDF های محافظت شده پشتیبانی از سقارشی های کلید های میانبر پشتیبانی از بارگزاری دوباره یک فایل PDF سازگاری با سیستم های 98/Me/2000/XP/2003/Vista/7/8 و….

Download From Software-bank

لینک دانلود مستقیم

با تشکر از شما

پی دی اف خوان خوب برای کامپیوتر

خیلی ممنون

عالی بود ممنون

از شما متشکرم

عالیه

خیلی ممنونم خوب بود

ممنونم خیلی خوب بود

خوب بود ممنون از شما متشكرم

عالیه ممنون از زحماتتون

مرسی ممنون

خيلي ممنون دستتون دردنكنه واقعا

علیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییه

ممنون ازسایت خوبتون مثله همیشه خووووووووووووووووووب بووووووووووووووووووووود.

سلام .خیلی ممنون مثل همیشه عالی بود

واقعا ممنون

سلام خیلی ممنون از سایت خوبتون همه چی توش هست دانلودشم راحته توضیحاتم کامل و جامع هست..خسته نباشین:)

سپاس..خوب بود

ممنون

سایتتون عالیه مرسی

سلام خسته نباشید.من این نرم افزاردانلود کردم ولی باز نمیشه.باید چیکارکنم؟باتشکر

ممنون … بسیار خوب بود

very goooooooooooooooooood

very goooooooooooooooooood خیلی خوب بود بدون هیچ مشکلی واردش شدم ممنون

باسلام وتشکرفراوان اززحمات وکارهای خوب شما

عالیه.انشا الله همیشه سرعت ویندوزتون بالا باشه.

راضیم خیلی…………………….خوب بود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

واقعا نرم افزار خوب و بدرد بخوریه دستتون درد نکنه

سلام واقعا عالی بود ممنون

ممنون عالی بود

با تشکر فراون از وبسایت خوبتون

نمیدونم چطوری تشکر کنم من که هیچی بلد نبودم با کمک شما تونستم دانلود کنم و نصب کنم ! ممنونم ان شاءالله خدا حفظتون کنه و همیشه قلبتون خوشحال باشه ممنونممممممممممممممم

دوستان من نرم افزار اصلی پی دی اف میخوام از کجا باید پیدا کنم خیلی ممنون

عااالی……این بهترین سایت ایرانیه.هرچی بخوای دانلود کنی سریع در اختیارت میذاره.واقعن ممنون از سایت خوبتون

تشکر عالی بود

عالی

با سلام وخسته نباشید از ارا ئه نرم افزار ومطالب خوبتان ممنون ومتشکرم

پی دی اف خوان خوب برای کامپیوتر

perfectttttttttt

برا من باز نمیشه ویندوز xp

خوب ویندوز عوض کن

سلام وقتتون بخیر من وقتی سرچ میکنم دقیق نمیاره و وقتی کپی میکنم اصن یه چیز دگ کپی میشه ک با متن فرق میکنه مشکلش چیه ممنون

پاسخ را به عدد وارد کنید *(function( timeout ) {
setTimeout(
function() {
var notice = document.getElementById(“cptch_time_limit_notice_30”);
if ( notice )
notice.style.display = “block”;
},
timeout
);
})(200000);Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA. هفت  −   =  سه .hide-if-no-js {
display: none !important;
}

کاسپید مجری طراحی سایت بزرگترین برندهای ایران با 22 سال سابقه فعالیت

ماسک پرستاری 3 لایه 50 عددی فقط 55 هزارتومان

فالوور، ممبر، لایک ، بازدید پست و لایو ایرانی ، خارجی ، ارزانتر از همه جا

خرید فالوور ارزان همراه با تحویل سریع

خرید لایک ایرانی اینستاگرام همراه با تحویل فوری

خرید ممبر تلگرام واقعی همراه با تحویل فوری

قیمت ارزان تور استانبول

خرید فالوور ایرانی وافعی همراه با ضمانت کیفیت

جستجو – بررسی و انتخاب وکیل ۴۲۸۱۸ – ۰۲۱

جستجو، بررسی، انتخاب وکیل و خدمات حقوقی یاسا 87132 – 021

ایرانسل – همره اول با قرعه کشی ماهانه کارت شارژ

آخرین اخبار فناوری را با ما دنبال کنید

آدرس ایمیل خود را وارد کنید و بصورت روزانه جدید مطالب و نرم افزار ها را دریافت کنید

تعداد 5116 نوشته در سایت ارسال شده است و تعداد نظرات 4972 عدد است

جهت سفارش آگهی های اینترنتی لطفا به بخش تبلیغات مراجعه کنید

جهت طرح سوالات عمومی یا رفع اشکال در مورد نرم افزار های معرفی شده لطفا به انجمن های تخصصی پی سی ورلد مراجعه نمایید

© 2021 P30world All Rights Reserved

تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق به پی سی ورلد میباشد


پی دی اف / PDFDownloads-icon


پی دی اف / PDFDownloads-icon


نرم افزار WinzipDownloads-icon


برنامه PDF READERDownloads-icon


برنامه PDF ریدرDownloads-icon


دانلود نرم افزار pdf خوانDownloads-icon


دانلود نرم افزار مشاهده فایل های PDFDownloads-icon


نرم افزار pdfDownloads-icon


نرم افزار PDF در کامپیوترDownloads-icon


نرم افزار مشاهده PDFDownloads-icon


نرم افزار مشاهده فایل های PDFDownloads-icon


دانلود Foxit PhantomPDF Business 10.1.1.37576 – نرم افزار ساخت و ویرایش PDFDownloads-icon


دانلود Foxit Business PDF Reader v6.2.0.0330 – نرم افزار پی دی اف خوان فوکسیت ریدر اندرویدDownloads-icon


دانلود Nitro PDF Reader 3.1.1.12 – نرم افزار ساخت ، ویرایش و مشاهده PDFDownloads-icon


Adobe Acrobat Reader DC 2020.013.20074 + Portable مشاهده فایل PDFDownloads-icon


ابزار PDFDownloads-icon



ادامــه مطلـب
Downloads-icon


Adobe Reader 11.0.23 + Portable مشاهده فایل PDFDownloads-icon


ابزار PDFDownloads-icon



ادامــه مطلـب
Downloads-icon

تبدیل تاریخ شمسی و میلادیتبدیل کد HTML به Java, PHP, ASPتبدیل واحد ها


دانلود نرم افزار استاندارد نمایش PDF (پی دی اف)


Adobe Reader XI 11


 


پی دی اف خوان خوب برای کامپیوتر


 

فرمت PDF از ابداعات کمپانی Adobe است. این کمپانی تقریبا 12 سال پیش با ساخت و توسعه این فرمت، توانست نیاز بسیاری از کاربران را پاسخ دهد.


 

تا قبل از ابداع فرمت PDF ، متن ها و اسناد در فرمت هایی مثل TXT, DOC, RTF و فرمت هایی از این قبیل ارائه میشدند. و همانطور که میدانید هر کدام محدودیت هایی دارند. مثلا فرمت TXT فقط امکان ارائه متن های ساده و بدون هیچ جدول و عکس را دارد. فرمت DOC پیشرفته تر است اما برای خواندن باید فونت هایی که متن توسط آن نوشته شده در کامپیوتر نصب شود.


 

فرمت PDF به تمام مشکلاتی که برای نشر و اشتراک گذاری فایل های متنی و کتاب الکترونیکی وجود داشت پایان داد. اکنون شما میتوانید مقاله یا کتاب خود را با فونت ها، عکس ها، و جدول های آن به یک فایل PDF تبدیل کنید. این فایل در هر کامپیوتری به صورت صحیح قابل مشاهده خواهد بود. به همین دلیل است که امروز تمام کتاب های الکترونیکی و ایبوک ها با فرمت PDF منتشر میشوند.


 

تنها چیزی که نیاز دارید یک نرم افزار برای نمایش PDF است. تا پیش از این، نرم افزار استاندارد نمایش فایل های PDF با اسم Adobe Acrobat Reader ارائه میشد. اما نسخه های جدید این نرم افزار Adobe Reader نام دارد. چرا که علاوه بر فرمت PDF ، قادر به نمایش سایر فرمت های نرم افزارهای Adobe نیز هست.




 


 

PDF های جدید با امکانات بیشتری تولید میشوند. اکنون شما میتوانید در PDF خود علاوه بر متن و عکس، از فایل های مالتی مدیا (صدا و فیلم) هم استفاده کنید. نسخه جدید Adobe Reader قادر به نمایش تمام مدیا های اضافه شده در فایل های PDF میباشد.


 


 

جدیدترین نسخه از نرم افزار استاندارد نمایش PDF ، یعنی Adobe Reader XI 11 را دانلود کنید:


 


دانلود با حجم 37.9 مگابایت


پسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com میباشد.

چنانچه مشکلی برای دانلود فایل و یا اجرای آن دارید، به صفحه راهنمای سایت مراجعه کنید.

سوالات و نظرات خود را در مورد این مطلب، از طریق فرم نظرات در پایین همین صفحه مطرح کنید.

 سوالات و نظرات کاربران در مورد این مطلب (30)

با سلام و خسته نباشید. خیلی ممنون برنامتون عالی بود


آیا برای ویندوز ایکس پی مناسب است؟


 


سرزمین دانلود:


بله


عالی نبود ولی خوب بود. مرسی.


تشکر عالی بود


مرسی عالی بود با تشکر از همتون


حجمش خیلی زیاده در مقابل برنامه های مشابه.

سلام. من ویندوز 64 بیتی نصب کردم قبلاً 32 بیتی داشتم. مشکلی که دارم فایلهای پی دی اف من را پیش نمایش نشان نمیدهد. قبلاً جلد کتاب ها و صفحه اول کتاب ها را نشان میداد الان نشان نمیدهد. راه حلی داره؟


ممنون و خسته نباشید. واقعا دستتون درد نکنه


 

پی دی اف خوان خوب برای کامپیوتر

آیا این نسخه از آکروبات ریدر برای ویندوز 10 که 64 بیت باشه مناسب هست؟


 


سرزمین دانلود:


بله کاملا مناسب است.

چگونه با این برنامه فایل ورد را به پی دی اف تبدیل کنیم؟ چرا در ورد گزینه پی دی اف نمیآید؟ چرا در هنگامی که پرینت را می زنیم پی دی اف نمی گیرد؟ چرا هنگامی که از طریق این برنامه فایل ورد را فراخوان می کنیم نمی آید؟ با تشکر


 


سرزمین دانلود:


این نرم افزار فقط برای نمایش فایل های PDF است.

برای دانلود نرم افزار مورد نظر خود به این بخش مراجعه کنید:


دانلود نرم افزار ساخت PDF


با تشکر فراوان از زحمات شما عزیزان


خسته نباشید. «خدا قوت» دمتون گرم

با سلام به شما عزیزان. ببخشید برای من اصلا پوشه ای را که می گویید باز نشد

در فایلهای پی دی اف امکان لینک گذاری برای فایلهای صوتی هست؟ چگونه؟


 


سرزمین دانلود:

اگر منظورتان این است که با کلیک روی قسمتی از PDF یک فایل صوتی پخش شود، خیر چنین چیزی امکان ندارد.

اما میتوانید لینک به یک فایل آنلاین یا سایت را در فایل PDF درج کنید.


خیلی عالی بود. ممنون


عضویت در خبرنامه سرزمین دانلود

تبدیل تاریخ شمسی و میلادیتبدیل کد HTML به Java, PHP, ASPتبدیل واحد ها

دانلود نرم افزار حرفه ای ویرایش PDF با امکانات فراوان


Infix PDF Editor Pro 6.41


 


 

پی دی اف خوان خوب برای کامپیوتر



 


 

نسخه جدید نرم افزار حرفه ای ویرایش PDF با امکانات فراوان Infix PDF Editor Pro منتشر شد! (6.41)


 

اگر به دنبال یک نرم افزار حرفه ای برای ویرایش فایل های PDF هستید نرم افزار Infix PDF Editor میتواند در این زمینه کمک بسیاری به شما کند.


 

همانطور که میدانید ویرایش یک فایل PDF و ایجاد تغییرات در آن، به صورت عادی امکان پذیر نیست. اما نرم افزار Infix PDF Editor Pro محیطی را برای شما فراهم می کند که مثل ویرایشگر Word میتوانید فایل های PDF را نیز ویرایش کنید. متن آن را تغییر دهید، متون مورد نظر خود را اضافه یا حذف کنید، اندازه و شکل فونت ها را تغییر دهید و …


 

در مجموع، نرم افزار Infix PDF Editor Pro یکی از بهترین برنامه ها برای ویرایش متن فایل های PDF است.

دانلود نرم افزار حرفه ای ویرایش و ساخت فایل های پی دی اف


Adobe Acrobat Professional 15.8


 


 



 


 

فرمت PDF از ابداعات کمپانی Adobe است. این کمپانی تقریبا 12 سال پیش با ساخت و توسعه این فرمت، توانست نیاز بسیاری از کاربران را پاسخ دهد.


 

تا قبل از ابداع فرمت PDF ، متن ها و اسناد در فرمت هایی مثل TXT, DOC, RTF و فرمت هایی از این قبیل ارائه میشدند. و همانطور که میدانید هر کدام محدودیت هایی دارند. مثلا فرمت TXT فقط امکان ارائه متن های ساده و بدون هیچ جدول و عکس را دارد. فرمت DOC پیشرفته تر است اما برای خواندن باید فونت هایی که متن توسط آن نوشته شده در کامپیوتر نصب شود.


 

با استفاده از نرم افزار Adobe Acrobat Professional میتوانید فایل های پی دی اف بسازید یا آنها را ویرایش کنید. کار با این نرم افزار بسیار ساده بوده و اکثر کاربران میتوانند با آن به راحتی کار کنند.


 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.


عضویت در خبرنامه سرزمین دانلود

عضویت در کانال ایتای سافت گذر

سلام
خسته نباشید
برای رفع ارور
‘tools.jar’ seems to be not in Studio classpath.
Please ensure JAVA_HOME points to JDK rather than JRE.
چه کنم؟

مرسی خیلی عالی بود.بازهم ممنون از این سایتتون

با سلام و تشکر از سایت خوب شما ، ببخشید یه مشکل بعد نصب این نرم افزار اینه که فایلهای مخفی رو نشون میده برای اینکه نشون نده چکار باید کرد در ضمن من تیک گزینه hide تو مسیر My Computer – tools – folder options بازم این نرم افزار اون رو اتوماتیک روی گزینه show hiden… می گزاره لطفا راهنمایی کنید؟

بنام خدا
بر خود لازم میدانم اول از تیم “سافت گذر” تشکر کنم.
سایت 4shared.com رو که دیگه همه می شناسن.
مثلا همین برنامه رو توش سرچ کنید.
اگه پیدا کردید جایزه دارید.
برای ما ایرانیا ” سافت گذر” نعمته.
بنده خیلی اهل عضویت پولی در سایتها نیستم.
ولی برای خودم واج…

پی دی اف خوان خوب برای کامپیوتر

واقعا دستتون درد نکنه. من که خیلی نیازش داشتم
only sssssssooooooooffffffffttttttttttgggggggoooooooooozzzzzzzzzzzzaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrr

من دوعدد از چکهای بادرم پیشم بوده ولی نمیتوانم آن را مسدود کنم چه کنم

از سایت خوبتون ممنون صفحه ها برای دانلود زیادن

من قبلا کروم 39 داشتم کار نمی کرد الانم کرومیوم 41 دانلود کردو کار نمی کنه ولی نسخه 17 کرومو نصب کردم کار می کنه

لطفا نسخه ی 2014 آویرای رایگان رو مجددا بذارید که فایل آپدیت آفلاین رو قبول کنه.

سلام سافت گذرجون
لطفا نسخه Comodo Firewall را هم قرار دهید.

پیش تر دو نرم افزار مشهور و پرطرفدار Adobe Reader و Foxit Reader را جهت نمایش فایل های PDF معرفی کرده ایم ، اما برای آن دسته از کاربرانی که تنها بدنبال ابزاری جهت خواندن فایل های PDF هستند این نرم افزار را معرفی می کنیم که از مهمترین ویژگی های آن می توان به حجم بسیار کم ، نمایش سریع فایل ها و پشتیبانی کامل از زبان فارسی اشاره نمود .

 

برخی از ویژگی ها :

– سرعت بالا در بارگذاری فایل های PDF

– امکان زوم کردن بدون کاهش کیفیت

– حجم بسیار کم در مقایسه با نرم افزار های مشابه

– امکان پرینت فایل ها

– پشتیبانی کامل از تمامی نسخه های ویندوز

– پشتیبانی کامل از زبان فارسی

و …

 

نکات :

1. نرم افزار به صورت کاملا رایگان ارائه شده و هیچگونه محدودیت ساختاری ندارد .



دانلود Sumatra PDF 3.2 + Portable – دانلود سوماترا پی دی اف
Downloads-icon


دانـــلود کــنید

Downloads-icon


دانـــلود کــنید

Downloads-icon


دانـــلود کــنید

Downloads-icon


PDF Annotator 8.0.0.821 / 7.1.0.726Downloads-icon


Foxit PhantomPDF Business 10.1.1.37576Downloads-icon


doPDF 10.9 Build 133Downloads-icon

برنامه‌های PDF خوان بسیاری با کیفیت بالا و هزینه رایگان وجود دارند. PDF خوان‌های جایگزینی که در این مطلب فهرست شده‌اند، به جای آن برنامه‌های کوچک و کم‌کاربرد قدیمی که فقط برای «باز کردن» فایل‌ها طراحی شده‌اند، بسیار جذاب‌تر خواهند بود. این برنامه‌ها، ویژگی‌های منحصر به فردی همچون یادداشت‌گذاری در صفحه و رنگ کردن جملات و کلمات را ارائه می‌دهند. بعضی از این برنامه‌ها ابزار ویرایشی‌ای در خود دارند که حتی برنامه Adobe Acrobat Reader نیز از آن‌ها بهره‌مند نیست. اگر سیستم عاملتان مک است، این مطلب را مطالعه کنید.

در مرورگرهای google chrome، Firefox یا Microsoft Edge، برنامه PDF خوان درونی تعبیه شده است. قطعا این PDF خوان‌ها همه قابلیت‌های سایر PDF خوان‌ها را ندارند، اما استفاده از آن‌ها روشی بسیار سریع برای خواندن فایل‌ها به شما ارائه می‌دهد و همچنین در بسیاری از منابع سیستم صرفه‌جویی می‌کند.

البته سبک بودن و دسترسی ساده در این برنامه‌ها، بهایی دارد. PDF خوان‌های درونی مرورگرها قطعا با سایر همکاران خودشان قابل مقایسه نیستند. علاوه بر آن، این PDF خوان‌ها، قابلیت‌های پیشرفته‌ای مانند پر کردن فرم‌ها، نشانه‌گذاری اسناد و یادداشت‌نویسی را در خود ندارند. این قطعا یک ضعف اساسی است اما برای کاربران معمولی پی دی اف خوان‌ها، مسئله زیاد مهمی به شمار نمی‌رود.

با استفاده از این برنامه، فایل‌های PDF در همان صفحات مرورگر باز می شوند. تنها چیزی که صفحات عادی و فایل‌های PDF را از یکدیگر مشخص می‌کند، نوار ابزاری است که در بالای صفحه مربوط به فایل پی دی اف باز می‌شود. با استفاده از نوار ابزار موجود، می‌توانید در اسناد جستجو کنید، سطح بزرگنمایی را تنظیم کنید، از فایل‌ها پرینت بگیرید و یا آن‌ها را ذخیره کنید.

پی دی اف خوان خوب برای کامپیوتر

توجه: این مرورگر تا سال 2016 از یک برنامه PDF خوان بهره‌مند نبود. هرچند از آن زمان به بعد این مشکل حل شده است، اما به دلیل تازگی این برنامه، بهتر از است همیشه محض اطمینان آپدیت‌های جدید را دریافت کنید.

برای تغییر PDF خوان پیش‌فرض در ویندوز 10، به مسیر Start>Settings بروید. مسیر Apps>Default apps را دنبال کرده و روی Choose default apps by file type کلیک کنید. سپس نرم افزاری که می‌خواهید را در افزونه فایل‌های PDF انتخاب کنید. می‌توانید مرورگری دیگر، یا یک برنامه PDF خوان دیگر انتخاب کنید.

دسترسی پی دی اف مرورگر کروم هم مشابه مرورگر Edge است. کلیدهای کنترل سطح بزرگنمایی در گوشه سمت راست پایین صفحه قرار دارند. همچنین علاوه بر قابلیت‌های مرورگر Edge، در این برنامه قابلیت چرخاندن سندتان را نیز دارید.

اگر کروم مرورگر پیش فرضتان است اما ترجیح می‌دهید برنامه دیگری فایل های پی دی اف را باز کند، می‌توانید PDF خوان درونی کروم را غیر فعال کنید.

Chrom://settings/content را باز کنید. صفحه را تا انتها به پایین بکشید و در بخش PDF Documents، تیک گزینه Open PDF files in the default PDF viewer application را فعال کنید. مطمئن شوید که یک PDF خوان پیش‌فرض برای ویندوز تعیین کرده‌اید.

در میان PDF خوان‌های درون-مرورگری، فایرفاکس بهترین گزینه است. علاوه بر قابلیت‌های استاندارد ارائه شده در کروم و Edge، در این مرورگر می‌توانید نوار کناری را گسترش دهید، صفحه را در دو جهت بچرخانید و حتی از قابلیتی به نام ابزار دستی (hand tool) بهره‌مند شوید.

برای غیر فعال کردن این پی دی اف خوان، مسیر Menu>Options>Applications را دنبال کنید. کنار بخش Content Type Portable Document Format، در منوی Action، گزینه مورد نظرتان را انتخاب کنید.

از آنجایی که Sumatra PDF زیاد به منابع سیستم سخت نمی‌گیرد، بهترین برنامه جایگزینی است که می‌توان برای باز کردن فایل های PDF از طریق مرورگر، از آن استفاده کرد. همچنین برنامه به صورت open source در اختیار کاربران قرار می گیرد. ضمناً اگر چیز ساده‌تری می خواهید نیز می‌توانید به جای نسخه دسکتاپ، نسخه قابل انتقال نرم افزار را دانلود کنید.

Sumatra PDF ابزاری برای ویرایش یا قابلیت‌های پیشرفته ندارد، این برنامه فقط یک پنجره است که با سرعت فوق العاده وحشتناک بالایی بارگذاری می‌شود و فایل‌های پی دی اف  را نمایش می‌دهد. با این وجود، برنامه از صفحات پشتیبانی می‌کند. همچنین همگام شدن این برنامه با کلیدهای میانبر صفحه‌کلید، سرعت عمل کاربر در باز کردن فایل‌های PDF را بالاتر نیز می‌برد. علاوه بر این‌ها، این برنامه از فرمت‌های دیگر مانند eBook، CBZ و CBR نیز پیشتیبانی می‌کند..

لینک دانلود: Sumatra PDF

ویژگی منحصر به فرد: با نرم افزارهای Microsoft Office ترکیب می‌شود و ویژگی‌های گسترده‌تری ارائه می‌دهد.

اگر یک کمپانی، استراتژی خروج داشته باشد، آن کمپانی Nitro است. دسترسی برنامه کاملا از روی Microsoft Office طرح‌برداری شده است و دقیقا مانند Office، این برنامه نیز ویژگی‌هایی غنی دارد.

بر خلاف بسیاری از PDF خوان‌های رایگان، با این برنامه می‌توانید فرم‌ها را پر کنید و با استفاده از ID دیجیتال خود، اسناد را نشانه گذاری کنید. می توانید در این برنامه یادداشت‌نویسی کنید یا تصاویر موجود در فایل را از آن بیرون بکشید. همچنین می توانید فایل های PDF را به فایل‌های متنی ساده با قابلیت ویرایش (Plain text document) تبدیل کنید.

لینک دانلود: Nitro Reader 5

ویژگی منحصر به فرد: پر قابلیت‌ترین برنامه PDF خوان رایگان

Foxit Reader یکی از اولین‌های جریان اصلی بود که به عنوان جایگزین، مقابل Adobe Reader قرار گرفت. و هنوز هم گزینه‌ای محشر باقی مانده است، زیرا از میان تمام همکاران رایگانش، تنها برنامه‌ای است که قابلیت‌های فراوانی ارائه می‌دهد.

در نوار دسترسی برنامه سربرگ‌های ویرایشی بسیاری تعبیه شده است. این سربرگ‌ها اختیارات ویرایشی پیشرفته‌ای را در خود جای داده‌اند. اختیاراتی چون علامت گذاری متن، تایپ کردن، مدیریت فرم‌ها، امضای دیجیتال، مدیریت بازبینی‌ها، ردگیری تغییرات و اتصال فایل‌های PDF از جمله این اختیارات هستند.

یکی از بهترین قابلیت‌های این برنامه، این است که به کاربر اجازه می‌دهد میانبرهای دلخواهش را به بخش Quick Action Toolbar اضافه کند. این بخش در گوشه بالای سمت چپ قرار دارد.

مانند Nitro، این برنامه نیز به شدت از نوار دسترسی مایکروسافت الهام گرفته است. ضمناً غنای ویرایشی موجود در برنامه، بهایی نیز دارد: استفاده بالا از منابع سیستم. هرچند، استفاده از نسخه قابل انتقال این برنامه ممکن است مقدار استفاده را کمی پایین بیاورد.

لینک دانلود: Foxit Reader

ویژگی منحصر به فرد: عملکرد بسیار خوب در جستجو میان اسناد متعدد

این برنامه می‌خواهد تنها نرم افزار مورد استفاده برای خواندن اسناد تخصصی، کتاب ها و هر نوع فرمت دیگری باشد. STDU Viewer، از فرمت‌های TXT، Comic Book Archive، PDF، DjVu، MOBI، EPub، تعدادی از فایل‌های Image و بسیاری فرمت‌های دیگر پشتیبانی می‌کند.

ویژگی منحصر به فرد این برنامه، توانایی آن در مدیریت اسناد مختلف و متعدد به طور همزمان است. در این برنامه امکان باز کردن فایل‌ها در صفحات متعدد، امکان گسترش صفحه جستجو، و ایجاد نشانک‌ها و برجسته‌کردن جملات، ضمن جستجو میان آن ها وجود دارد. همچنین می‌توانید بخش‌های کوچک اسناد جاری را نمایش دهید و صفحه نمایش را برای مقایسه صفحات مختلف – در یک سند – جدا کنید. قابلیت جذاب دیگر این است که می توانید رنگ‌ها را معکوس کنید، برای مثال می توانید نوع نمایش رنگ‌ها را از «رنگ سیاه روی پس‌زمینه سفید» به «رنگ سفید روی پس‌زمینه سیاه» تغییر دهید؛ این کار باعث کاهش آسیب بینایی می‌شود.

در حالی که STDU Viewer تمام قابلیت‌های Nitro و Foxit را ندارد، اما برای کسانی که ناچارند فایل‌های دیجیتال زیادی بخوانند، جایگزینی عالی به شمار می‌رود.

لینک دانلود: STDU Viewer

ویژگی منحصر به فرد: دسترسی راحت و قابلیت‌های ساده

پی دی اف خوان شرکت Adobe عملاً به عنوان برنامه استاندارد باقی می‌ماند. با حجمی حدود 105MB – البته بدون بهره‌مندی از خدمات اضافه – این برنامه قهرمان بلامنازع برنامه‌های پی دی اف خوان است که در این فهرست جای می‌گیرد.

پی دی اف خوان خوب برای کامپیوتر

بخش خوب ماجرا آن جاست که Adobe Reader، با نوار دسترسی لذت بخش و نداشتن قابلیت‌های بیش از حد، برنامه‌ای پراستفاده باقی می‌ماند. با این برنامه می‌توانید یادداشت بگذارید، بخش‌های مختلف را پر کنید یا نشانه گذاری کنید و فرمت‌ها را به فرمت پی دی اف یا فرمت‌های دیگر تبدیل کنید. اگر در استفاده از برنامه‌های PDF خوان دیگر به مشکل بر می‌خورید، اطمینان می‌دهیم که با این برنامه، از چنان مشکلاتی رنج نخواهید برد.

لینک دانلود: Adobe Acrobat Reader DC


سیستم عاملتان مک است، این مطلبDownloads-icon


Sumatra PDFDownloads-icon


Foxit ReaderDownloads-icon


برنامه های باز کردن pdfDownloads-icon


بهترین pdf خوان های ویندوزDownloads-icon


تغییر برنامه pdf خوان پیش فرضDownloads-icon



Downloads-icon


چگونه فایل ZIP در مک بسازیم؟Downloads-icon

برنامه‌های نمایش PDF همیشه بلای جان بوده‌اند. به طور کلی دو مورد استفاده برای فایل‌های پی‌دی‌اف وجود دارد. نخست، استفاده تجاری است که می‌توان فرم‌هایی به‌صورت اسناد پی‌دی‌اف ایجاد کرد که افراد آنها را پر کنند. مورد استفاده دوم کتاب‌های الکترونیکی هستند. پی‌دی‌اف یک قالب سهل‌الوصول است که برای خواندن کتاب مناسب است. برنامه‌های نمایش پی‌دی‌اف معمولاً یکی از این دو موارد استفاده که ذکر کردیم را پوشش می‌دهند. در ادامه مطلب به بررسی بهترین نرم‌افزارهای نمایش پی‌دی‌اف برای اندروید و برای کسانی که بیشتر به دنبال استفاده تجاری هستند می‌پردازیم.

پیش از اینکه به ادامه مطلب بپردازیم، لازم است یادآور شویم که شما می‌توانید هر یک از این اپ‌ها را از طریق راهنمای نصب برنامه اندروید روی ویندوز، روی کامپیوتر خود نیز تست و آزمایش کنید.

آدوب آکروبات ریدر گزینه پیش‌فرض برای اغلب افراد است. در بسیاری از موارد این برنامه جوابگو است. به همین دلیل به یکی از رایج‌ترین نرم‌افزارهای نمایش پی‌دی‌اف تبدیل شده است. این برنامه همچنین شامل امکانات دیگری مانند توانایی یادداشت نویسی و یادداشت‌برداری بر روی پی‌دی‌اف، پر کردن فرم‌ها و امضا کردن است. همچنین از دراپ باکس، و آدوب داکیومنت کلود هم پشتیبانی می‌کند. افرادی که در نرم‌افزار حساب داشته باشند امکانات بیشتری نیز دریافت می‌کنند که شامل واردکردن و خارج کردن فایل‌های پی‌دی‌اف به بسیاری از قالب‌های دیگر می‌شود.

این اپلیکیشن را می توانید از لینک (+) دانلود کنید.

پی دی اف خوان خوب برای کامپیوتر

AnDoc یکی از ساده‌ترین برنامه‌های نمایش پی‌دی‌اف است. با این برنامه می‌توان فایل‌های پی‌دی‌اف و همچنین فایل‌های DJVU را باز و مشاهده کرد. این همه کاری است که این نرم‌افزار انجام می‌دهد. این یک برنامه عالی برای افرادی است که به نرم‌افزاری کوچک و آماده نیاز دارند تا اسنادی که از اینترنت دانلود کرده‌اند را مشاهده کنند. این برنامه به عنوان یک برنامه برای خواندن کتاب‌های الکترونیک نیز می‌تواند مفید باشد ولی توصیه می‌شود که برای این منظور از یک نرم‌افزار اختصاصی استفاده شود. استفاده از این برنامه رایگان است. قیمت نسخه حرفه‌ای 0.99 دلار است و در آن تبلیغات نمایش نمی‌یابد.

این اپلیکیشن را می توانید از لینک (+) دانلود کنید.

CamScanner یکی از قدرتمندترین نرم‌افزارها برای نمایش و ایجاد فایل‌های پی‌دی‌اف است. این برنامه می‌تواند فایل‌های پی‌دی‌اف را باز کند. اما امکانات آن بسیار فراتر از این است. این برنامه می‌تواند اسناد فیزیکی اسکن شده را به فایل‌های پی‌دی‌اف بر روی گوشی تبدیل کند. امکانات زیادی برای کمک به بهبود فرایند اسکن وجود دارد که اسناد تمیز و شفافی ایجاد می‌کند. می‌توان بر روی پی‌دی‌اف‌ها یادداشت نوشت، با افراد مختلف به اشتراک گذاشت یا حتی با نرخ اندکی آن‌ها را فکس کرد. اگر از نسخه پولی این برنامه استفاده کنید می‌توانید از 10 گیگابایت فضای ابری، امکان ویرایش و برخی امکانات دیگر نیز بهره‌مند شوید.

این اپلیکیشن را می توانید از لینک (+) دانلود کنید.

DocuSign یک نرم‌افزار نمایش پی‌دی‌اف به منظور استفاده تجاری است. کارکرد اصلی این برنامه باز کردن اسناد پی‌دی‌اف است. با این برنامه می‌توان فرم‌ها را پر کرد، آن‌ها را امضا نمود و به هر ا که نیاز است ارسال کرد. این بخش از برنامه رایگان است. نسخه‌های پولی نیز وجود دارند. با پرداخت 10 دلار/ماهانه از امکانات دیگری نیز می‌توان استفاده کرد. نسخه‌های 25 و 40 دلاری نیز وجود دارند که امکانات بیشتری دارند. واقعیت این است که اگر به امکانات چندان حرفه‌ای نیاز ندارید، لازم نگران نسخه‌های پولی باشید.

این اپلیکیشن را می توانید از لینک (+) دانلود کنید.

ezPDF Reader خود را به عنوان یک نرم‌افزار همه کاری نمایش پی‌دی‌اف معرفی می‌کند. با این برنامه می‌توان فرم‌های پی‌دی‌اف را پر کرد، بر روی آنها یادداشت نوشت و چند امکانات دیگر برای نمایش نیز وجود دارند. در زمینه کتاب الکترونیک و چندرسانه‌ای این نرم‌افزار از صوت، ویدیو و تصاویر متحرک GIF پشتیبانی می‌کند. همچنین اگر بیش از یک نوع کتاب الکترونیک دارید از ePub هم پشتیبانی می‌کند. یافتن یک نرم‌افزار هم که در زمینه تجاری پی‌دی‌اف کار کند و هم تفریحی کار دشواری است. امکانات پولی این نرم‌افزار قیمت مشخصی دارد و به صورت ماهانه و سالانه نیست.

این اپلیکیشن را می توانید از لینک (+) دانلود کنید.

Fast Scanner یک برنامه اسکنر دیگر برای پی‌دی‌اف است. این برنامه به اندازه CamScanner سنگین نیست. این برنامه ساده و سبک اسناد را با استفاده از دوربین گوشی همراه اسکن می‌کند و آنها را برای استفاده‌های آتی به فایل‌های JPEG یا پی‌دی‌اف تبدیل می‌کند. این نرم‌افزار با چند امکان ویژه برای کمک به شفاف و تمیز شدن اسکن تا حد امکان همراه است. همچنین می‌توان از این نرم‌افزار نمایش پی‌دی‌اف برای مشاهده فایل‌های پی‌دی‌اف استفاده کرد. اغلب امکانات و همه امکانات مهم در نسخه رایگان در دسترس هستند.

این اپلیکیشن را می توانید از لینک (+) دانلود کنید.

Foxit بسیار شبیه برنامه ezPDF است. یک برنامه همه‌کاره برای پی‌دی‌اف. این برنامه یک سیستم سازمانی برای هماهنگ نگه‌داشتن اسناد پی‌دی‌اف در خود دارد. همچنین پشتیبانی ConnectedPDF دارد که امکان پر کردن فرم‌ها و استفاده از پی‌دی‌اف‌های دارای گواهی، رمز و RMS مایکروسافت را فراهم می‌کند. این برنامه یک گزینه مناسب از هر نظر به‌جز امکان خواندن فایل‌های پی‌دی‌اف است. این برنامه بیشتر برای استفاده‌های تجاری است در حالی که ezPDF بیشتر برای لذت خواندن استفاده می‌شود. با این حال این نرم‌افزار برای نمایش پی‌دی‌اف نرم‌افزار خوبی است. همچنین نسخه مخصوصی برای استفاده تجاری دارد که 15.99 دلار قیمت دارد. این نسخه تنها 0.99 دلار قیمت دارد.

این اپلیکیشن را می توانید از لینک (+) دانلود کنید.

کتاب‌های گوگل پلی پاسخی به کیندل آمازون هستند. می‌توانید کتاب‌ها را از فروشگاه آن خریداری کنید و هر کجا که مایل بودید مطالعه کنید. همچنین می‌توانید فایل‌های پی‌دی‌اف را مطالعه کنید. در این نرم‌افزار هیچ استفاده تجاری وجود ندارد. این نرم‌افزار صرفاً برای لذت مطالعه است. همچنین می‌توان فایل‌های پی‌دی‌اف (و ePub) را به فضای ابری آپلود کرد تا بر روی دستگاه‌های مختلف آنها را خواند. این کتاب همانند دیگر کتاب‌هایتان به بخشی از کتابخانه شما تبدیل می‌شود. بدین ترتیب می‌توان یک کلکسیون بزرگ ایجاد کرد که اجازه می‌دهد کتاب‌های بیشتری خریداری کنید. این برنامه رایگان است. بدیهی است که می‌توان کتاب‌ها را خریداری کرد. این یک نرم‌افزار خوب و سرراست برای نمایش پی‌دی‌اف است.

این اپلیکیشن را می توانید از لینک (+) دانلود کنید.

Google PDF Viewer یک نرم‌افزار خوب دیگر برای نمایش پی‌دی‌اف است. این برنامه با همانند گوگل داکز، گوگل شیت و گوگل اسلاید با گوگل درایو ادغام می‌شود. Google PDF Viewer یک نرم‌افزار ساده برای مشاهده فایل‌های پی‌دی‌اف است. البته چند امکان ویژه نیز دارد. می‌توان کلمات با عبارات را جستجو کرد. همچنین می‌توان بخشی از متن را برای کپی انتخاب کرد و فایل را در صورت نیاز پرینت گرفت. این برنامه می‌تواند به صورت تمام صفحه عمل کند. ولی باید امکان باز کردن فایل‌های پی‌دی‌اف از همه جا در آن گنجانده شود. این برنامه کاملاً رایگان است و بنابراین انتقاد از کارهایی که انجام نمی‌دهد کار دشواری به نظر می‌رسد.

این اپلیکیشن را می توانید از لینک (+) دانلود کنید.

LirbiReader یکی از جالب‌ترین برنامه‌های نمایش پی‌دی‌اف است. هر بار که به آن نگاه می‌کنیم تغییرات بسیار زیادی در آن اتفاق می‌افتد. از بسیاری از قالب‌های اسناد مانند PDF، EPUB، EPUB3، MOBI، DJVU، ZIP، TXT و … پشتیبانی می‌کند. همچنین دارای طراحی مدرن است که از حالت شب و روز برای مطالعه راحت‌تر در شب‌ها پشتیبانی می‌کند. حتی می‌توان با استفاده از امکان متن به گفتار به کتاب‌ها گوش داد. این برنامه اشکالات بیشتری نسبت به دیگر برنامه‌های این فهرست دارد. با این حال این برنامه نیز کاملاً رایگان (با تبلیغات) است.

این اپلیکیشن را می توانید از لینک (+) دانلود کنید.

Moon+ Reader یکی از مشهورترین نرم‌افزارهای نمایش پی‌دی‌اف است. این برنامه امکانات بسیار گسترده‌ای دارد. برخی از امکانات آن شامل پشتیبانی از قالب‌بندی نرم‌افزار، گزینه‌های بصری بسیار زیاد، اسکرول خودکار، پاراگراف‌های هوشمند، حالت دو صفحه‌ای (برای حالت افقی گوشی) است. این برنامه از بسیاری از قالب‌ها پشتیبانی می‌کند که شامل EPUB, EPUB3 و البته PDF می‌شود. این نرم‌افزار یکی از بهترین گزینه‌ها برای افرادی است که کتاب‌ها را در قالب پی‌دی‌اف مطالعه می‌کنند.

این اپلیکیشن را می توانید از لینک (+) دانلود کنید.

این نرم‌افزار یکی از رایج‌ترین برنامه‌های آفیس برای گوشی همراه است. این برنامه کارهای زیادی می‌تواند انجام دهد. این برنامه از اسناد، صفحه گسترده، ارائه و حتی فایل‌های پی‌دی‌اف پشتیبانی می‌کند. کارکرد پی‌دی‌اف همانند استفاده تجاری بسیار زیباست. می‌توان فرم‌های پی‌دی‌اف را کامل کرد، آن‌ها را امضا کرد و ویژگی‌های امنیتی به آنها اضافه کرد. این نرم‌افزار گزینه خوبی برای افرادی است که به یک برنامه سنتی آفیس نیاز دارند که امکاناتی هم برای پی‌دی‌اف داشته باشد. ولی نسخه پولی تا حدی گران است.

این اپلیکیشن را می توانید از لینک (+) دانلود کنید.

PDF Reader Classic یک برنامه سنتی برای نمایش پی‌دی‌اف است. این برنامه از فرمت‌های دیگر مانند EPUB, EPUB3, MOBI, DJVU و حتی فرمت‌های کیندل آمازون نیز پشتیبانی می‌کند. این برنامه مجموعه خوبی از ویژگی‌ها دارد که البته با سادگی آن متناسب است. این برنامه گوشی را اسکن می‌کند و یک کتابخانه ایجاد می‌کند. همچنین می‌توان قالب برنامه را عوض کرد و به حالت شب تنظیم کرد. همچنین امکان اسکرول خودکار را دارد. ما این برنامه را برای استفاده تجاری پیشنهاد نمی‌کنیم. این یک برنامه رایگان است. البته تبلیغات در برنامه وجود دارد که راهی برای حذف آن هم وجود ندارد. این حالت هرگز خوب نیست.

پی دی اف خوان خوب برای کامپیوتر

این اپلیکیشن را می توانید از لینک (+) دانلود کنید.

این برنامه یکی دیگر از برنامه‌های همه‌کاره است. این نرم‌افزار یک برنامه آفیس محسوب می‌شود که با اسناد، صفحه‌های گسترده و فایل‌هایی از این قبیل سروکار دارد. ولی امکانات مربوط به پی‌دی‌اف را نیز دارد. می‌توان اسناد مختلف را به پی‌دی‌اف تبدیل کرد و یا فایل‌های پی‌دی‌اف را به صورت اصلی مشاهده کرد. این امکان زمانی مناسب است که فایلی داشته باشید که باید به صورت رسمی‌تر مشاهده شود. امکانات پی‌دی‌اف چندان زیاد نیستند ولی اگر به یک برنامه آفیس و همچنین نرم‌افزار نمایش پی‌دی‌اف نیاز داشته باشید، این نرم‌افزار در واقع مصداق ضرب‌المثل یک تیر و دو نشان است.

این اپلیکیشن را می توانید از لینک (+) دانلود کنید.

Xodo احتمالاً بهترین نرم‌افزار کاملاً رایگان نمایش پی‌دی‌اف است. این نرم‌افزار امکانات بارگذاری سریع و ناوبری روان را با هم دارد. همچنین از یادداشت‌برداری، بوکمارک کردن، ذخیره‌سازی ابری، مدیریت فایل و کلی ویژگی‌های دیگر پشتیبانی می‌کند. حتی در صورت نیاز می‌توان بر روی فایل‌های خالی پی‌دی‌اف نیز یادداشت‌برداری کرد. این نرم‌افزار با توجه به رایگان بودن امکانات بسیار خوبی دارد. این برنامه هیچ خرید درون برنامه‌ای ندارد و به نظر نمی‌رسد که تبلیغاتی نیز داشته باشد.

این اپلیکیشن را می توانید از لینک (+) دانلود کنید.

در این مطلب 15 مورد از بهترین نرم‌افزارهای نمایش فایل‌های پی‌دی‌اف را معرفی کردیم. اگر به نظر شما نرم‌افزاری را جا انداخته‌ایم می‌توانید در بخش نظرات به آن اشاره کنید.

اگر این نوشته مورد توجه شما قرار گرفته است، پیشنهاد می‌کنیم موارد زیر را نیز ملاحظه کنید:

میثم لطفی (+)

«میثم لطفی» دانش‌آموخته ریاضیات و شیفته فناوری به خصوص در حوزه رایانه است. وی در حال حاضر علاوه بر پیگیری علاقه‌مندی‌هایش در رشته‌های برنامه‌نویسی، کپی‌رایتینگ و محتوای چندرسانه‌ای، در زمینه نگارش مقالاتی با محوریت نرم‌افزار نیز با مجله فرادرس همکاری دارد.

بر اساس رای 49 نفر

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سازمان علمی و آموزشی «فرادرس» (Faradars) از قدیمی‌ترین وب‌سایت‌های یادگیری آنلاین است که توانسته طی بیش از ده سال فعالیت خود بالغ بر ۱۲۰۰۰ ساعت آموزش ویدیویی در قالب فراتر از ۲۰۰۰ عنوان علمی، مهارتی و کاربردی را منتشر کند و به بزرگترین پلتفرم آموزشی ایران مبدل شود.

فرادرس با پایبندی به شعار «دانش در دسترس همه، همیشه و همه جا» با همکاری بیش از ۱۸۰۰ مدرس برجسته در زمینه‌های علمی گوناگون از جمله آمار و داده‌کاوی، هوش مصنوعی، برنامه‌نویسی، طراحی و گرافیک کامپیوتری، آموزش‌های دانشگاهی و تخصصی، آموزش نرم‌افزارهای گوناگون، دروس رسمی دبیرستان و پیش دانشگاهی، آموزش‌های دانش‌آموزی و نوجوانان، آموزش زبان‌های خارجی، مهندسی برق، الکترونیک و رباتیک، مهندسی کنترل، مهندسی مکانیک، مهندسی شیمی، مهندسی صنایع، مهندسی معماری و مهندسی عمران توانسته بستری را فراهم کند تا افراد با شرایط مختلف زمانی، مکانی و جسمانی بتوانند با بهره‌گیری از آموزش‌های با کیفیت، به روز و مهارت‌محور همواره به یادگیری بپردازند. شما هم با پیوستن به جمع بزرگ و بالغ بر ۶۰۰ هزار نفری دانشجویان و دانش‌آموزان فرادرس و با بهره‌گیری از آموزش‌های آن، می‌توانید تجربه‌ای متفاوت از علم و مهارت‌آموزی داشته باشید.
مشاهده بیشتر

هر گونه بهره‌گیری از مطالب مجله فرادرس به معنی پذیرش شرایط استفاده از آن بوده و کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب، تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.

© فرادرس ۱۳۹۹


+Downloads-icon


ابزار آنلاین برتر برای ویرایش اسناد PDFDownloads-icon


پنج روش مختلف برای حذف قفل از فایل های PDF — به زبان سادهDownloads-icon


تبدیل فایل های PDF به فرمت های دیگر — راهنمای ابزارهای آنلاین و رایگانDownloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


androidauthorityDownloads-icon


ezPDF ReaderDownloads-icon


Foxit PDF ReaderDownloads-icon


pdfDownloads-icon


PDF CreatorDownloads-icon


PDF ReaderDownloads-icon


PDF Reader ClassicDownloads-icon

پی دی اف خوان خوب برای کامپیوتر
پی دی اف خوان خوب برای کامپیوتر
0


منتشر شده

در

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *