پی دی اف خوان برای ویندوز 10

پی دی اف خوان برای ویندوز 10
پی دی اف خوان برای ویندوز 10

 

| ادوب ریدر نرم افزار مشاهده فایل های PDF |

 

Adobe Acrobat Reader DC 2020.013.20074 + Adobe Reader XI 11.0.23 Win/Mac/Portable نرم افزار مدیریت و مشاهده فایل های PDF پی دی اف می باشد . می دانید که کمپانی Adobe از بزرگ ترین شرکت های ساخت نرم افزار های گرافیکی و … می باشد . نرم افزار ادوب آکروبات ریدر برای مدیریت و مشاهده کتاب های الکترونیک PDF استفاده می شود ، نرم افزار ادوب ریدر محصولی از شرکت غول آسای Adobe می باشد ، که به تازگی جدیدترین نسخه آن را با تغییراتی جزئی ارائه نموده است.
امروزه با افزایش کاربران دستگاه های کتاب خوان و تبلت و … استفاده بیش از پیش عموم مردم از کتاب های الکترونیکی ، ضرورت به همراه داشتن یک نرم افزار خوب و کامل برای مدیریت و مشاهده ی این گونه کتاب ها و یا فایل های با پسوند پی دی اف PDF ، بسیار احساس می شود. محیط کاربری نرم افزار Adobe Reader XI  به صورتی ساده و در عین حال پیشرفته طراحی شده و امکانات مختلفی از جمله چاپ اسناد، برش آن ها، کپی محتویات و بسیاری قابلیت های دیگر را در اختیار شما قرار خواهد داد . جالب است بدانید که پس از نصب برنامه ادوب ریدر ، کلیه فایل های PDF موجود در سیستم شما به صورت خودکار تحت پوشش  قرار خواهند گرفت و در هنگام برخورد کاربر به این فایل ها، با یک دابل کلیک ساده اجرا می شوند و محتویات آن ها قابل مشاهده خواهد بود .
در این نسخه نرم افزار ادوب آکروبات ریدر قابلیت شتاب دهندگی به واحدهای پردازش گرافیکی دستگاه شما اضافه خواهد شد ، که قادر است محتوای فایل های PDF را که از تصاویر گرافیکی و سه بعدی بهره می برند را با کیفیت مطلوب تر و سرعت بالاتر به نمایش در بیاورد . شما هم اکنون می توانید ورژن جدید و آخرین نسخه نرم افزار Adobe Reader را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.پی دی اف خوان برای ویندوز 10

 

 

در خبرنامه یاس دانلود عضو شویـــد تا
جدیدترین هـــای دنیـای اینترنت را در
ایمیل خود دریافت کنید

سایت تنها راه ارتباط با ما نیست !!!
شما می توانید در شبکه های اجتماعی
ما را دنبال کنید .

فروش تسبیح ، انگشتر ، نقره جات ، دستبند ، گردنبند ، گوشواره ، مدال ، نگین و … از جنس سنگ ، نقره و استیل


khastany.ir

تمامی حقوق اين وبسايت متعلق به یاس دانلود مي باشد و کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.
سایت و سرور دانلود سایت یاس دانلود در داخل کشور میزبانی می شوند.
سایت یاس دانلود تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد و دانلود از آن کاملا قانونی می باشد.

طـبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای هرگونه کپی برداری از قالب پیگرد قانونی دارد.


ابزار PDFDownloads-icon


کتاب الکترونیکی PDFDownloads-icon


ابزار PDFDownloads-icon


دانلود PDF Extra Premium 5.10.36816 – ویرایشگر حرفه‌ای اسناد PDFDownloads-icon

عضویت ویژه یک ساله VIP با تخفیف مناسب فعال شد. از اینجا می توانید عضو ویژه شوید

سافت گذر را در ایتا دنــبال کنیــد

سلام به سایت همیشه در صحنه ی Softgozar.com 🙂
به خاطر این کار بی نظیرتون واقعا ممنونم، می دونم که چقدر سخته با این تحریمای بین المللی این پکیج رو ارایه بدی، اونتم رایگان!
من برای درایور PC خونه ParetoLogic DriverCure ,nVidia, Driver Magician, Driver Checker و … رو زیر و ر…

به نظرم سایتتون خوبه ولی نه انقدری که ازش تعریف میشه
این نظر واسه پیشرفتتون بود به دل نگیرید با تشکر

سافت گذر شیره مثل شمشیزه درود برسافت گذر اقا دستتان دردنکند واقعا حرف ندارید همیشه کارت گرافیک را ازشمادانلودمیکنم.لطفااگرامکان دارد داریورهای سی پی یو intel chipset device software رابرای لب تاب و دسکتاپ سازکاربا ویندوزهای مختلف قراردهید مانندکارت گرافیک.ممنون میشمپی دی اف خوان برای ویندوز 10

به دوستانی که از این بازی خوششون اومد بازی ماشیناریوم رو پیشنهاد میکنم که خیلی پیشرفته تر از ایته و خیلی فکری تر و خیلی جذاب تر خلاصه اخرشه machinarium

با عرض سلام سیستم موبایل بانک سپه خیلی عالیه من مدتی است از ان استفاده میکنم وپیامک راهم خودم به اینترنت بانک سپه مراجعه کردم و پیامک انی را فعال کردم وبلافاصله بعد از برداشت یا واریز پیامکش برایم میاید با تشکر

به نظر من که 12 ساله با کامپیوتر سر و کار دارم بهترین مرورگر در داخل ایران بستگی به بعضی شرایط داره
1-نوع شرکت ارائه دهنده سرویس اینترنت
2-نوع استفاده کاربر از اینترنت
3-نوع سایت
4-نوع vpn
نظرات دوستان رو اینجا دیدم گفتم از اشتباه درشون بیارم خودم از سه ویندوز همزمان …

من c d پرینترمو گم کردم تو همه سایت ها رفتم بوده ولی دانلودش خراب بوده اگه میشه برنامه اش رو برای امروز میخوام برای دانلود میخام

ممنون
کاملا درست و بی نقص

خدا پشت پناهتان باد اگه ممکنه هزینه عضویت ویزه را یه ذره کم کنید البته این فقط یه پیشنهاده کار شما و مجموعه سافت گذر بی نظیره

سلام
من روی ویندوز ده نصب کردم. Office 2019 به طور کامل نصب وفعال شد.
با تشکر از خدمات شما.


PDF-XChange Editor Plus / Pro 9.0.351.0Downloads-icon


pdfFactory Pro 7.44Downloads-icon


PDF Annotator 8.0.0.821 / 7.1.0.726Downloads-icon


Foxit PhantomPDF Business 10.1.1.37576Downloads-icon


ابزار PDFDownloads-icon


Adobe Reader 11.0.23 + Portable مشاهده فایل PDFDownloads-icon


ابزار PDFDownloads-icon


Adobe Acrobat Reader DC 2020.013.20074 + Portable مشاهده فایل PDFDownloads-icon


ابزار PDFDownloads-icon



ادامــه مطلـب
Downloads-icon


Adobe Reader 11.0.23 + Portable مشاهده فایل PDFDownloads-icon


ابزار PDFDownloads-icon



ادامــه مطلـب
Downloads-icon

Bullzip PDF Studio نرم افزاری کم حجم، ساده و در عین حال کاربردی می باشد که با استفاده از آن می توانید انواع پی دی اف ها را مشاهده نمایید. از ویژگی های به خصوص این برنامه این است که می توان به طور همزمان چند پی دی اف را در آن باز کرد و در تب های جداگانه آن ها را مشاهده نمود. هم چنین تمامی ویژگی های پایه ای و ضروری Adobe reader در این برنامه  موجود می باشد و دیگر نیازی به adobe نخواهید داشت. از دیگر ویژگی های این برنامه این می باشد که می توانید از صفحات مختلف پی دی اف پرینت بگیرید یا صفحه های دلخواه خود را بچرخانید و بر روی آن ها عملیات دلخواه انجام دهید. هم چنین در صورت نیاز می توانید کلیدواژه مورد نظر خود را جست و جو کنید تا به شکل اتوماتیک کلمات مطابق با آن پیدا شود.

Adobe Digital Editions ابزار کارآمد کمپانی ادوبی جهت خواندن و مدیریت کتاب های الکترونیکی و نشریه های دیجیتال می باشد. نرم افزار دارای دو حالت کار در حالت آفلاین و انلاین می باشد و قابلیت خواندن کتاب های PDF ، XHTML ، SWF ، EPUB و EPUB 3 را دارا می باشد.پی دی اف خوان برای ویندوز 10

نرم افزار با توانایی نمایش فرمت های EPUB 3 این قابلیت را به شما می دهد تا بتوانید کتاب های خودتان را با زوم بیشتر بدون افت کیفیت ، قابلیت راست و چپ چین کردن متون ، پشتیبانی از فرمول های علمی و ریاضی و تعامل خاص با فایل های مالتی مدیا اتچ با کتاب مطالعه نمایید.

Cool PDF Reader نرم افزاری قدرتمند برای باز کردن انواع اسناد پی دی اف می باشد. به گفته سازندگان این برنامه، Cool PDF Reader کم حجم ترین نرم افزار موجود در این عرصه می باشد. این برنامه همه جانبه می باشد و نه تنها می توانید با استفاده از آن فایل های پی دی اف را مشاهده نمایید، بلکه می توانید آن ها را به فرمت هایی نظیر TXT, BMP, JPG, GIF, PNG, WMF, EMF, EPS, TIFF تبدیل کنید. امکان پرینت گرفتن از پی دی اف مورد نظرتان وجود داشته و یکی از سریع ترین راه ها برای مشاهده کتاب های الکترونیکی می باشد. در صورتی که از آکروبات استفاده می کنید، باید بدانید که این برنامه از منابع سیستمی شما استفاده زیادی می کند و بروزرسانی آن، به علت کرک کردن و … دچار مشکل می شود. امکان بریدن فایل های پی دی اف نیز وجود داشته و می توان با 72 زبان مختلف در آن کار کرد.


مدیریت PDFDownloads-icon


مدیریت PDFDownloads-icon


دانلود نرم افزار Bullzip PDF Studio 1.1.0.180 مشاهده کتاب الکترونیکی PdfDownloads-icon


دانلود نرم افزار Bullzip PDF Studio 1.1.0.180 مشاهده کتاب الکترونیکی PdfDownloads-icon


مدیریت PDFDownloads-icon


ادامه مطلب Downloads-icon


ادامه مطلب Downloads-icon


پی دی اف PDF خوان سریع و کم حجم Cool PDF Reader 3.2.0.320Downloads-icon


مدیریت PDFDownloads-icon


ادامه مطلب Downloads-icon


دانلود 7Zip 9.02/21.00 alpha نرم افزار رایگان فشرده سازی سریع فایل هاDownloads-icon

برنامه محبوب نرم افزار Adobe Reader آشنا به بسیاری از کاربران در حال حاضر تحت نام متفاوت است. Adobe Acrobat Reader DC بر روی کار با فرمت های PDF تمرکز دارد. از جمله توابع اساسی عبارتند از: مشاهده یک سند و ساختار آن، کپی کردن، جستجو برای ترجمه ها و کلمات، چاپ و ذخیره سازی. علاوه بر این، اغلب این برنامه به عنوان یک ماژول اضافی برای مرورگرها استفاده می شود.

اسناد PDF بسیار محبوب هستند، بنابراین توصیه می کنیم Adobe Acrobat Reader DC را برای ویندوز 7/8/10 دانلود کنید تا بتوانید با چنین فایل هایی کار کنید. این ابزار به سرعت سند مورد نظر را باز می کند و به شما امکان می دهد تا سریعا ساختار آن را بررسی کنید (در حالی که حضور عناصر گرافیکی، جداول، نمودار ها و نمودار ها را نشان می دهد). علاوه بر این، با کمک آن شما می توانید تغییراتی را در آن اسناد ایجاد کنید که نویسندگان آنها از ویرایش آن محافظت نکرده اند.

نسخه های جدید این برنامه به شما اجازه می دهد تا تکه های متن را ضبط کنید و آنها را در کار با کلیپ بورد قرار دهید.

این ابزار به شما اجازه می دهد چند رسانه ای را پخش کنید. با استفاده از آن، می توانید در هنگام جستجو، بدون خروج از برنامه خود، بتوانید کتاب های الکترونیکی را بخوانید و آنها را در اینترنت جستجو کنید تا اسناد مناسب را پیدا کنید.

علاوه بر این، این ابزار به شما اجازه می دهد یک امضای دیجیتال، مواد چاپی را از طریق Wi-Fi ایجاد کنید. چندین کاربر می توانند در اسناد کار کنند اگر محافظت نشده باشند. همچنین در اینجا میتوانید ویدئو کنفرانس را ترتیب دهید.پی دی اف خوان برای ویندوز 10

از جمله کارکردهای اصلی این برنامه، قابل توجه است:

اگر شما تصمیم به دانلود نرم افزار Adobe Acrobat Reader DC به کامپیوتر خود دارید، این فرصت ها در برابر شما باز خواهد شد. با این حال، عملکرد برنامه به این محدود نمی شود.

به عنوان مثال، شما می توانید نظرات در اسناد را ترک کنید.

لینک موبایل گزینه ای است که به شما اجازه می دهد تا به فایل هایی که اخیرا مشاهده کرده اید دسترسی داشته باشید. و در اینجا دستگاهی که این بررسی را انجام دادید مهم نیست. پس از همه، این برنامه ادغام با ادوبی مستند ابر ابر خدمات.

اگر به ویرایش دقیق تر فایل نیاز دارید، بهتر است از نسخه Pro استفاده کنید. با استفاده از این نرم افزار می توانید نظرات خود را به اسناد ارسال کنید، چاپ و تبدیل PDF به فرمت های دیگر، دسترسی به سرویس های ابر، پر کردن، ثبت نام و ارسال فایل های PDF.

فقط سه مرحله ساده است.

اگر شما تصمیم به دانلود نرم افزار Adobe Acrobat Reader DC به صورت رایگان در یک دستگاه مبتنی بر Android دارید، توصیه می کنیم از فروشگاه App استفاده کنید.

کافی است که یکی از این برنامه ها را نصب کنید تا بتوانید فایل های PDF را بخوانید و ویرایش کنید.

علاوه بر این، با استفاده از این ابزار، می توانید مقیاس صفحه مشاهده شده را تنظیم کنید، ساختار سند را ببینید.

توسعه دهنده: Adobe   نسخه آندروید مورد نیاز: 1.5 یا بالاتر   محدودیت های سنی: 3+

فایل های PDF اجازه می دهد شما را جایگزین بسیاری از اسناد از فرمت های مختلف. پس از همه، شما می توانید متن، صدا، گرافیک و عناصر ویدیو را ادغام کنید. اگر برنامه Adobe Acrobat Reader را بر روی دستگاه خود نصب کنید، به تمام این متدها دسترسی خواهید داشت. و شما می توانید نه تنها آنها را مشاهده کنید، آنها را بخوانید، مکان های جالب را با یک نشانگر، اظهار نظر، بلکه آنها را کپی کنید تا بتوانید با گذر انتخاب شده کار کنید.

این برنامه یک حالت پیمایش مداوم یا پیگیری است. در اینجا شما می توانید نظر، امضا فایل ها، اسکن اسناد، پر کردن فرم ها.

علاوه بر این، این ابزار از قلم اپل مداد در iPad Pro پشتیبانی می کند، به شما اجازه می دهد تا به ذخیره سازی ابر مایکروسافت OneDrive، Dropbox، Google Drive، iCloud Drive، Box بروید.

برنامه مناسب برای استفاده نه تنها بر روی یک کامپیوتر، بلکه همچنین بر روی یک گوشی هوشمند است. عملکردی باقی می ماند. هنگام چرخش دستگاه تلفن همراه یک عمل چرخش خودکار سند وجود دارد.

دانلود Adobe Acrobat Reader (Adobe Acrobat Reader DC) در ویندوز برای همه کسانی است که باید با فایل های PDF کار زیادی داشته باشد. رابط کاربری راحت، امکانات گسترده و ادغام با سرویس های ابر به شما امکان می دهد آزادانه با استفاده از این ابزار در هر دستگاه تلفن همراه و در یک کامپیوتر ثابت کار کنید بدون ترس از اینکه نتایج فعالیت شما از بین برود.

اگر شما باید با فرمت PDF کار کنید، توصیه می کنیم که PDF Reader را برای ویندوز 10 دانلود کنید. این ابزار برای کار با PDF مناسب است و حتی معیار آن در جهان خوانندگان است.

به طور پیش فرض ویندوز 10 فرمت Pdf را درک نمی کند، بنابراین شما هنوز هم باید نوعی خواننده را دانلود کنید. هر کدام از گزینه هایی که در انتها انتخاب می کنید، مطمئن شوید که آن را با توجه به bitness سیستم عامل خود انتخاب کنید. به عنوان مثال، 32 یا 64 بیت. در این صفحه یک ابزار در روسیه وجود دارد که کار با اسناد بسیار راحت تر می شود. و ویژگی های پیشرفته چاپ قطعا توسط افرادی که تصمیم به دانلود PDF Reader برای کار اداری قدردانی.

اگر شما به دنبال باز کردن یک فایل Pdf هستید، همه چیزهایی که لازم دارید دانلود Adobe Reader برای ویندوز 10 است. این یک برنامه رایگان است که وظیفه اصلی آن مشاهده اسناد PDF است.

Adobe Reader قابلیت محدودی دارد. در نسخه رایگان شما قادر به ویرایش اسناد در فرمت Pdf نخواهید بود، اما چقدر شما به آن نیاز دارید؟ برای ایجاد چنین اسنادی می توانید نسخه کامل پرداخت شده را خریداری کنید یا از آن استفاده کنید، زیرا این فرمت را نیز درک می کند. سوال منطقی این است که چرا شما نیاز دارید Adobe Acrobat Reader را دانلود کنید، اگر شما قبلا یک کلمه دارید؟ پاسخ ساده است – بر خلاف یک محصول پرداخت شده از مایکروسافت، می توانید Adobe Reader را به صورت رایگان دانلود کنید.

آخرین نسخه Acrobat Reader هر دو بر روی رایانه و رایانه لوحی ویندوز 10 راه اندازی شده است. نسخه 32 بیتی یا 64 بیتی را انتخاب کنید، اما در غیر این صورت اشتباه است که به سادگی غیر ممکن باشد. ما یک نسخه را در روسیه ارائه می دهیم، اگر چه در این برنامه آن بسیار مهم نیست، زیرا شما اسناد خود را می خوانید، و نه رابط کاربری ساده ترین برنامه.

Download Adobe PDF Reader برای ویندوز 10 دقیقا همان لحظه ای است که شما بسته مایکروسافت آفیس را دانلود می کنید. و هر چند این دو برنامه به هیچ وجه متصل نیستند، آنها یکدیگر را تکمیل می کنند. Adobe PDF Reader به شما این امکان را می دهد تا هر سند را در فرمت Pdf باز کنید و همچنین به شما اجازه ویرایش آن را بدهید. به تازگی، Adobe نسخه جدیدی از PDF Reader منتشر کرده است که در آن شما نه تنها قادر به دیدن سند هستید، بلکه همچنین آن را ویرایش کنید. چنین فرصتی برای یک دوره محدود 30 روزه فراهم می شود، سپس این برنامه به نسخه استاندارد تبدیل می شود. اگر شما نیاز به ویرایش تابع دارید، می توانید Adobe PDF Reader را خریداری کنید یا نرم افزار Adobe PDF Reader را دانلود کنید. در هر صورت، شما می توانید Adobe PDF Reader را به صورت رایگان دانلود کنید. تنها سوال این است که چه ویژگی هایی در نسخه شما موجود خواهد بود. این صفحه کامل ترین نسخه را ارائه می دهد، اما همچنین 30 روز کار می کند.

دانلود Adobe PDF Reader برای ویندوز 32 32/64 بیت – این چیزی است که شما باید ابتدا انجام دهید. در غیر این صورت، حتی در شما نمی توانید اسناد را در این فرمت باز کنید. و بر روی کامپیوتر شما بیننده PDF نخواهید داشت. وجود دارد، که برخی از اسناد را باز می کند. اما گاهی اوقات یک مشکل وجود دارد، و او نمی تواند اسناد را ویرایش کند. علاوه بر این، با استفاده از Adobe PDF Reader شما می توانید یک سند جدید را منتشر کنید. و اگر یک فرم را در فرمت Pdf در جایی در اینترنت دانلود کنید، لازم است که Adobe PDF Reader را برای ویندوز 10 دانلود کنید تا آن را به صورت الکترونیکی پر کنید.

custom_block(17, 92677863, 5896);

برنامه محبوب Adobe Reader آشنا … …

سوال: “چگونه برای بازگرداندن سیستم ویندوز 7؟” … …

امروز، وقتی که تکنولوژی بی سیم …

نیمی دیگر، بچه ها، … …

موسیقی کلاسیک و زنگ های Retro در … …

custom_block(17, 92677863, 5896);

در ابتدا بارکد به راحتی ایجاد شد … …

صفحه نمایش قفل یک راه عالی برای محافظت است …

به طور پیش فرض، هر اسمارت فون یا تبلت بعد از …

اغلب در هنگام نصب و یا بر خلاف … حذف … …

پی دی اف خوان برای ویندوز 10

سرویس لیست سیاه MTS فرصتی است …

© 2018 ilyarm.ru


دانلود پی دی اف برای ویندوز 10 دانلودDownloads-icon

معرفی نرم افزار Foxit Reader : جهت نمایش فایلهای PDF در محیط ویندوز باید برنامه های خاصی را بر روی کامپیوتر و یا لپ تاپ خود نصب کرده باشید. برنامه اصلی برای این کار نرم افزار Adobe Reader محصولی از کمپانی ادوبی که خود خالق فایل های پی دی اف نیز است. یکی دیگر از بهترین نرم افزارهای PDF خوان برای کامپیوتر Foxit Reader است که در محیطی ساده و جذاب فایل های پی دی اف و کتاب های الکترونیکی شما را به نمایش می گذارد. نرم افزار PDF خوان فوکسیت ریدر با حجم کمی که دارد به شما امکان باز کردن، مشاهده و پرینت هرگونه فایل پی دی اف را با سرعت و کارایی فوق العاده بالا به شما می دهد.

برنامه Foxit Reader که جزو سریع ترین و حرفه ای ترین نرم افزارهای کامپیوتر در زمینه باز کردن و خواندن فایل های PDF است مورد استفاده بسیاری از مردم جهان است که برای اجرای فایل های پی دی اف در محیط ویندوز از این نرم افزار استفاده می کنند. این برنامه امکانات ویژه ای همچون زوم بر روی نوشته ها، جستجوی کلمات مورد علاقه، گرفتن پرینت از متن، تنظیمات مربوط به نمایش صفحات و بسیاری از ابزارهای متنوع دیگر را در اختیار مخاطبان قرار می دهد.

⁃ رابط کاربری آسان در محیطی ساده و جذاب ⁃ نرم افزار PDF خوان کم حجم و سریع با قابلیت جستجو ی کلمات ⁃ برنامه pdf برای کامپیوتر جهت اجرا در ویندوز 7، ویندوز 8، ویندوز 10 و ویندوز XP ⁃ نصب پلاگین در مرورگر فایرفاکس برای مشاهده فایلهای پی دی اف ⁃ امکانات کامل برای مشاهده فایلهای PDF در هر حالت و با هر اندازه ای ⁃ های لایت کردن، بوک مارک کردن، و آندر لاین کردن جملات و کلمات ⁃ قابلیت ویرایش قسمت های مورد نظر از فایل پی دی اف مورد نظر ⁃ سرعت بالا در باز کردن و اجرای فایل های PDF ⁃ قابلیت تبدیل اسناد PDF به متون Text (pdf to txt ) ⁃ سازگاری کامل و قابلیت پخش فایل های مالتی مدیای موجود در اسناد پی دی اف ⁃ ساز گار با مرورگرهای سافاری، فایر فاکس، کروم و… ⁃ رفتن به صفحات قبل و بعد تنها با یک لمس در گوشه صفحه

⁃ یک پی دی اف خوان با قابلیت هایلایت شما هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Foxit Reader را به صورت رایگان از پی سی افزار دانلود نمایید.

 

پی دی اف خوان برای ویندوز 10

🚩🚩 آخرین آپدیت و به روزرسانی برنامه Foxit Reader را همواره از این صفحه دریافت نمایید.🚩🚩

 

دانلود فایل نصبی با لینک مستقیم

فرمت : zip

حجم فایل : 70 مگابایت

دانلود نسخه پرتابل با لینک مستقیم (بدون نیاز به نصب)

فرمت : zip

حجم فایل : 146 مگابایت

پسورد فایل فشرده : www.p30afzar.com

(از تلگرام اصلی استفاده کنید) برای عضویت در کانال پی سی افزار روی تصویر زیر کلیک کنید

دانلود فاکسیت ریدر برای ویندوز ۷

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

دیدگاه


دانلود فایل نصبی با لینک مستقیمDownloads-icon


دانلود نسخه پرتابل با لینک مستقیم (بدون نیاز به نصب)Downloads-icon


PDF برای کامپیوترDownloads-icon

تبدیل تاریخ شمسی و میلادیتبدیل کد HTML به Java, PHP, ASPتبدیل واحد ها

دانلود نرم افزار ساخت و ویرایش فایل های PDF (برای ویندوز)


pdfMachine Ultimate 15.43 Windows


 


 

پی دی اف خوان برای ویندوز 10



 


 

امروزه فرمت PDF بسیار رایج شده است و اکثر کاربران با این فرمت آشنایی دارند. از این فرمت برای ارائه کتاب و مجلات اینترنتی، روزنامه های آنلاین، راهنمای نرم افزارها، دستورالعمل سازمان ها، مقالات دانشجویی، و… استفاده میشود.


 

با توجه به اینکه فرمت PDF توانایی نمایش متن بدون نیاز به فونت و همچنین نمایش تصاویر را دارد، بسیار فراگیر شده است.


 

نرم افزار pdfMachine Ultimate برنامه ای برای ساخت و کار با فایل های PDF میباشد. استفاده از این برنامه بسیار ساده بوده و هیچ پیچیدگی خاصی ندارد. این نرم افزار با نصب دایور پرینت مجازی بر روی کامپیوتر، شما را قادر میسازد تا در تمامی برنامه هایی که قابلیت پرینت گرفتن را دارند بتوانید پرینت PDF بگیرید. یعنی خروجی متن و عکس را به صورت PDF ذخیره کنید.


 

فایل های PDF ساخت شده با این برنامه هنگام نمایش و پرینت گرفتن تمامی خصوصیات قالب بندی سند اصلی خود را حفظ میکنند و شما میتوانید به راحتی در فایل PDF ساخته شده همانند فایل اصلی آن به جستجوی متن بپردازید.


 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید، و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.

دانلود نرم افزار ویرایش PDF با امکانات فراوان (برای ویندوز)


Foxit PhantomPDF Business 10.1.1.37576 Windows


 


 



 


 

مزیت بزرگ فایل های PDF نسبت به Word این است که امکان مشاهده صحیح آن در همه کامپیوتر ها و موبایل ها بدون نیاز به نصب فونت وجود دارد. همچنین میتوان آن را بدون نگرانی از بابت به هم ریختگی متن، پرینت گرفت. اما فایل های PDF یک اشکال هم دارند و آن هم اینکه به راحتی قابل ویرایش نیستند.


 

اما نرم افزار Foxit PhantomPDF محیطی را برای شما فراهم می کند که مثل ویرایشگر Word بتوانید فایل های PDF را نیز ویرایش کنید.


 

توسط این نرم افزار میتوانید در یک فایل PDF متن را تغییر دهید، اطلاعات مورد نظر خود را اضافه یا حذف کنید، اندازه و شکل فونت ها را تغییر دهید، تصاویری را اضافه کنید، و سایر تغییرات دلخواه را انجام دهید.


 

نرم افزار Foxit PhantomPDF یکی از بهترین برنامه ها برای ساخت و ویرایش فایل های PDF است.


 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید، و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.

دانلود نرم افزار تبدیل PDF به سایر اسناد اداری (برای ویندوز)


Coolutils Total PDF Converter 6.1.0.54 Windows


 


 



 


 

پی دی اف خوان برای ویندوز 10

اکثر فرمت های متنی موجود در اینترنت و یا کتاب ها و مقاله های اینترنتی، به صورت PDF هستند. ولی شاید بخواهید این اسناد را به صورت فرمت های دیگری نیز داشته باشید و از آن ها استفاده کنید.


 

نرم افزار Coolutils Total PDF Converter یکی از بهترین و قوی ترین نرم افزار های موجود در این زمینه میباشد. با استفاده از این نرم افزار میتوانید انواع فایل های PDF خود را به فایل Word ، Excel و دیگر فرمت های متنی تبدیل نموده و از اطلاعات موجود در آنها در اسناد دیگر استفاده کنید.


 

همچنین اگر فایل PDF شما آسیب دیده است و نمیتوانید آن را به صورت کامل مشاهده کنید، این نرم افزار قادر به بازسازی فایل های شما خواهد بود.


 

Coolutils Total PDF Converter همچنین قابلیت استخراج عکس ها و رسانه های درون فایل های PDF را نیز دارد. مثلا اگر عکس هایی درون فایل PDF وجود داشته باشد، این نرم افزار میتواند عکس های درون فایل PDF را به فایل های دیگری همچون Word منتقل کند.


 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.

دانلود نرم افزار حرفه ای ویرایش و ساخت فایل های پی دی اف (برای ویندوز)


Adobe Acrobat Pro DC 2020.13.20074 Windows


 


 



 


 

فرمت PDF از ابداعات کمپانی Adobe است. این کمپانی تقریبا 2 دهه پیش با ساخت و توسعه این فرمت، توانست نیاز بسیاری از کاربران را پاسخ دهد.


 

تا قبل از ابداع فرمت PDF ، متن ها و اسناد در فرمت هایی مثل TXT, DOC, RTF و فرمت هایی از این قبیل ارائه میشدند، و همانطور که میدانید هر کدام محدودیت هایی دارند. مثلا فرمت TXT فقط امکان ارائه متن های ساده و بدون هیچ جدول و عکس را دارد. فرمت DOC پیشرفته تر است اما برای خواندن باید فونت هایی که متن توسط آن نوشته شده در کامپیوتر نصب شود.


 

فرمت PDF به تمام مشکلاتی که برای نشر و اشتراک گذاری فایل های متنی و کتاب الکترونیکی وجود داشت پایان داد. اکنون شما میتوانید مقاله یا کتاب خود را با فونت ها، عکس ها، و جدول های آن به یک فایل PDF تبدیل کنید. این فایل در هر کامپیوتری به صورت صحیح قابل مشاهده خواهد بود. به همین دلیل است که امروز تمام کتاب های الکترونیکی و ایبوک ها با فرمت PDF منتشر میشوند.


 

نرم افزار استاندارد ساخت PDF، نرم افزار Adobe Acrobat Pro است. یعنی هیچ نرم افزار دیگری نمیتواند همه قابلیت های ساخت پی دی اف را مثل این نرم افزار به صورت یکجا داشته باشد.


 

همچنین نرم افزار Adobe Acrobat Pro میتواند فایل های PDF را برایتان نمایش داده و یا آنها را ویرایش کند.


 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید، و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.

دانلود نرم افزار حرفه ای ویرایش PDF با امکانات فراوان (برای ویندوز)


Infix PDF Editor Pro 7.5.2 Windows


 


 



 


 

اگر به دنبال یک نرم افزار حرفه ای برای ویرایش فایل های PDF هستید نرم افزار Infix PDF Editor میتواند در این زمینه کمک بسیاری به شما کند.


 

همانطور که میدانید ویرایش یک فایل PDF و ایجاد تغییرات در آن، به صورت عادی امکان پذیر نیست. اما نرم افزار Infix PDF Editor Pro محیطی را برای شما فراهم می کند که مثل ویرایشگر Word میتوانید فایل های PDF را نیز ویرایش کنید. مثلا متن آن را تغییر دهید، متون مورد نظر خود را اضافه یا حذف کنید، اندازه و شکل فونت ها را تغییر دهید و…


 

در مجموع، نرم افزار Infix PDF Editor Pro یکی از بهترین برنامه ها برای ویرایش متن فایل های PDF است. البته این نرم افزار قابلیت ساخت پی دی اف را نیز دارد.


 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.


عضویت در خبرنامه سرزمین دانلود


نرم افزار ساخت و ویرایش فایل های PDF (برای ویندوز) – pdfMachine Ultimate 15.43 WindowsDownloads-icon


Downloads-icon


ادامه مطلبDownloads-icon

دانلود پی دی اف خوان برای کامپیوتر ویندوز 10 را از سایت اسک 98 دریافت کنید.

1. شما با عضویت در سایت می‌تونید نرم‌افزاری رو که باهاش زیاد سر و کار دارید رو به علاقمندی‌های خود اضافه کنید و از طریق گزینه علاقمندی‌ها که در پنل کاربری شما قرار داره با ورود به سایت از آپدیت شدن اون مطلع بشید .

2. شما با عضویت در سایت میتونید با ورود به سایت و رفتن به کنترل پنل و کلیک بر روی جدیدترین مطالب ، جدید ترین مطالب بعد از آخرین ورود خودتون رو مشاهده کنید.

3. شما با عضویت در سایت میتونید با ورود به سایت و رفتن به کنترل پنل ۳۰ مطلب آخر سایت رو مشاهده کنید.پی دی اف خوان برای ویندوز 10

4. شما با عضویت در سایت میتونید با ورود به سایت ، تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار (در صورتی که قرار داده شده باشد ) را مشاهده کنید.

منبع مطلب : soft98.ir

برنامه محبوب نرم افزار Adobe Reader آشنا به بسیاری از کاربران در حال حاضر تحت نام متفاوت است. Adobe Acrobat Reader DC بر روی کار با فرمت های PDF تمرکز دارد. از جمله توابع اساسی عبارتند از: مشاهده یک سند و ساختار آن، کپی کردن، جستجو برای ترجمه ها و کلمات، چاپ و ذخیره سازی. علاوه بر این، اغلب این برنامه به عنوان یک ماژول اضافی برای مرورگرها استفاده می شود.

اسناد PDF بسیار محبوب هستند، بنابراین توصیه می کنیم Adobe Acrobat Reader DC را برای ویندوز 7/8/10 دانلود کنید تا بتوانید با چنین فایل هایی کار کنید. این ابزار به سرعت سند مورد نظر را باز می کند و به شما امکان می دهد تا سریعا ساختار آن را بررسی کنید (در حالی که حضور عناصر گرافیکی، جداول، نمودار ها و نمودار ها را نشان می دهد). علاوه بر این، با کمک آن شما می توانید تغییراتی را در آن اسناد ایجاد کنید که نویسندگان آنها از ویرایش آن محافظت نکرده اند.

نسخه های جدید این برنامه به شما اجازه می دهد تا تکه های متن را ضبط کنید و آنها را در کار با کلیپ بورد قرار دهید.

این ابزار به شما اجازه می دهد چند رسانه ای را پخش کنید. با استفاده از آن، می توانید در هنگام جستجو، بدون خروج از برنامه خود، بتوانید کتاب های الکترونیکی را بخوانید و آنها را در اینترنت جستجو کنید تا اسناد مناسب را پیدا کنید.

علاوه بر این، این ابزار به شما اجازه می دهد یک امضای دیجیتال، مواد چاپی را از طریق Wi-Fi ایجاد کنید. چندین کاربر می توانند در اسناد کار کنند اگر محافظت نشده باشند. همچنین در اینجا میتوانید ویدئو کنفرانس را ترتیب دهید.

از جمله کارکردهای اصلی این برنامه، قابل توجه است:

اگر شما تصمیم به دانلود نرم افزار Adobe Acrobat Reader DC به کامپیوتر خود دارید، این فرصت ها در برابر شما باز خواهد شد. با این حال، عملکرد برنامه به این محدود نمی شود.

به عنوان مثال، شما می توانید نظرات در اسناد را ترک کنید.

لینک موبایل گزینه ای است که به شما اجازه می دهد تا به فایل هایی که اخیرا مشاهده کرده اید دسترسی داشته باشید. و در اینجا دستگاهی که این بررسی را انجام دادید مهم نیست. پس از همه، این برنامه ادغام با ادوبی مستند ابر ابر خدمات.

اگر به ویرایش دقیق تر فایل نیاز دارید، بهتر است از نسخه Pro استفاده کنید. با استفاده از این نرم افزار می توانید نظرات خود را به اسناد ارسال کنید، چاپ و تبدیل PDF به فرمت های دیگر، دسترسی به سرویس های ابر، پر کردن، ثبت نام و ارسال فایل های PDF.

فقط سه مرحله ساده است.

اگر شما تصمیم به دانلود نرم افزار Adobe Acrobat Reader DC به صورت رایگان در یک دستگاه مبتنی بر Android دارید، توصیه می کنیم از فروشگاه App استفاده کنید.

کافی است که یکی از این برنامه ها را نصب کنید تا بتوانید فایل های PDF را بخوانید و ویرایش کنید.

علاوه بر این، با استفاده از این ابزار، می توانید مقیاس صفحه مشاهده شده را تنظیم کنید، ساختار سند را ببینید.

توسعه دهنده: Adobe   نسخه آندروید مورد نیاز: 1.5 یا بالاتر   محدودیت های سنی: 3+

فایل های PDF اجازه می دهد شما را جایگزین بسیاری از اسناد از فرمت های مختلف. پس از همه، شما می توانید متن، صدا، گرافیک و عناصر ویدیو را ادغام کنید. اگر برنامه Adobe Acrobat Reader را بر روی دستگاه خود نصب کنید، به تمام این متدها دسترسی خواهید داشت. و شما می توانید نه تنها آنها را مشاهده کنید، آنها را بخوانید، مکان های جالب را با یک نشانگر، اظهار نظر، بلکه آنها را کپی کنید تا بتوانید با گذر انتخاب شده کار کنید.

این برنامه یک حالت پیمایش مداوم یا پیگیری است. در اینجا شما می توانید نظر، امضا فایل ها، اسکن اسناد، پر کردن فرم ها.

علاوه بر این، این ابزار از قلم اپل مداد در iPad Pro پشتیبانی می کند، به شما اجازه می دهد تا به ذخیره سازی ابر مایکروسافت OneDrive، Dropbox، Google Drive، iCloud Drive، Box بروید.

برنامه مناسب برای استفاده نه تنها بر روی یک کامپیوتر، بلکه همچنین بر روی یک گوشی هوشمند است. عملکردی باقی می ماند. هنگام چرخش دستگاه تلفن همراه یک عمل چرخش خودکار سند وجود دارد.

دانلود Adobe Acrobat Reader (Adobe Acrobat Reader DC) در ویندوز برای همه کسانی است که باید با فایل های PDF کار زیادی داشته باشد. رابط کاربری راحت، امکانات گسترده و ادغام با سرویس های ابر به شما امکان می دهد آزادانه با استفاده از این ابزار در هر دستگاه تلفن همراه و در یک کامپیوتر ثابت کار کنید بدون ترس از اینکه نتایج فعالیت شما از بین برود.

اگر شما باید با فرمت PDF کار کنید، توصیه می کنیم که PDF Reader را برای ویندوز 10 دانلود کنید. این ابزار برای کار با PDF مناسب است و حتی معیار آن در جهان خوانندگان است.

به طور پیش فرض ویندوز 10 فرمت Pdf را درک نمی کند، بنابراین شما هنوز هم باید نوعی خواننده را دانلود کنید. هر کدام از گزینه هایی که در انتها انتخاب می کنید، مطمئن شوید که آن را با توجه به bitness سیستم عامل خود انتخاب کنید. به عنوان مثال، 32 یا 64 بیت. در این صفحه یک ابزار در روسیه وجود دارد که کار با اسناد بسیار راحت تر می شود. و ویژگی های پیشرفته چاپ قطعا توسط افرادی که تصمیم به دانلود PDF Reader برای کار اداری قدردانی.

اگر شما به دنبال باز کردن یک فایل Pdf هستید، همه چیزهایی که لازم دارید دانلود Adobe Reader برای ویندوز 10 است. این یک برنامه رایگان است که وظیفه اصلی آن مشاهده اسناد PDF است.

Adobe Reader قابلیت محدودی دارد. در نسخه رایگان شما قادر به ویرایش اسناد در فرمت Pdf نخواهید بود، اما چقدر شما به آن نیاز دارید؟ برای ایجاد چنین اسنادی می توانید نسخه کامل پرداخت شده را خریداری کنید یا از آن استفاده کنید، زیرا این فرمت را نیز درک می کند. سوال منطقی این است که چرا شما نیاز دارید Adobe Acrobat Reader را دانلود کنید، اگر شما قبلا یک کلمه دارید؟ پاسخ ساده است – بر خلاف یک محصول پرداخت شده از مایکروسافت، می توانید Adobe Reader را به صورت رایگان دانلود کنید.

آخرین نسخه Acrobat Reader هر دو بر روی رایانه و رایانه لوحی ویندوز 10 راه اندازی شده است. نسخه 32 بیتی یا 64 بیتی را انتخاب کنید، اما در غیر این صورت اشتباه است که به سادگی غیر ممکن باشد. ما یک نسخه را در روسیه ارائه می دهیم، اگر چه در این برنامه آن بسیار مهم نیست، زیرا شما اسناد خود را می خوانید، و نه رابط کاربری ساده ترین برنامه.

Download Adobe PDF Reader برای ویندوز 10 دقیقا همان لحظه ای است که شما بسته مایکروسافت آفیس را دانلود می کنید. و هر چند این دو برنامه به هیچ وجه متصل نیستند، آنها یکدیگر را تکمیل می کنند. Adobe PDF Reader به شما این امکان را می دهد تا هر سند را در فرمت Pdf باز کنید و همچنین به شما اجازه ویرایش آن را بدهید. به تازگی، Adobe نسخه جدیدی از PDF Reader منتشر کرده است که در آن شما نه تنها قادر به دیدن سند هستید، بلکه همچنین آن را ویرایش کنید. چنین فرصتی برای یک دوره محدود 30 روزه فراهم می شود، سپس این برنامه به نسخه استاندارد تبدیل می شود. اگر شما نیاز به ویرایش تابع دارید، می توانید Adobe PDF Reader را خریداری کنید یا نرم افزار Adobe PDF Reader را دانلود کنید. در هر صورت، شما می توانید Adobe PDF Reader را به صورت رایگان دانلود کنید. تنها سوال این است که چه ویژگی هایی در نسخه شما موجود خواهد بود. این صفحه کامل ترین نسخه را ارائه می دهد، اما همچنین 30 روز کار می کند.

دانلود Adobe PDF Reader برای ویندوز 32 32/64 بیت – این چیزی است که شما باید ابتدا انجام دهید. در غیر این صورت، حتی در شما نمی توانید اسناد را در این فرمت باز کنید. و بر روی کامپیوتر شما بیننده PDF نخواهید داشت. وجود دارد، که برخی از اسناد را باز می کند. اما گاهی اوقات یک مشکل وجود دارد، و او نمی تواند اسناد را ویرایش کند. علاوه بر این، با استفاده از Adobe PDF Reader شما می توانید یک سند جدید را منتشر کنید. و اگر یک فرم را در فرمت Pdf در جایی در اینترنت دانلود کنید، لازم است که Adobe PDF Reader را برای ویندوز 10 دانلود کنید تا آن را به صورت الکترونیکی پر کنید.

منبع مطلب : ilyarm.ru

مهدی : نمیدونم, کاش دوستان در نظرات جواب رو بفرستن.

نمیدونم, کاش دوستان در نظرات جواب رو بفرستن.

این مطالب توسط ربات جمع آوری شده است در صورت نارضایتی به ما اطلاع دهید تا محتوای مطلب شما را
حذف کنیم. این سایت توسط سرور های قدرتمند پارس
وب سرور پشتیبانی میشود.


ilyarm.ruDownloads-icon

پی دی اف خوان برای ویندوز 10
پی دی اف خوان برای ویندوز 10
0

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *