پی دی اف برندگان ایران خودرو 23 تیر

پی دی اف برندگان ایران خودرو 23 تیر
پی دی اف برندگان ایران خودرو 23 تیر

پیامبر اکرم(ص): دو چيز را خداوند در اين جهان كيفر ميدهد؛ تعدي و ناسپاسي پدر و مادر .

به گزارش نامه نیوز، زمان قرعه کشی پیش فروش ایران خودرو امروز ۲۳ تیر اعلام شد که بر اساس آن کسانی که در طرح پیش فروش ایران خودرو و یا همان طرح مشارکت در تولید خودروهای ایران خودرو ثبت نام کرده بودند در قرعه کشی امروز شرکت داده شدند و اسامی آنان بعد از انجام قرعه کشی اعلام می شود.

مراسم قرعه‌کشی محصولات ایران خودرو صبح امروز، دوشنبه ۲۳ تیر با حضور نهاد‌های نظارتی در سالن همایش‌های ساپکو در حال برگزاری است.

طرح مشارکت در تولیـد با موعد تحویل ۱۲ تا ۲۴ ماهه محصولات ایران خودرو که از روز چهارشنبه آغاز شده بود، شنبه ۲۱ تیرماه به پایان رسید.

طبق اعلام مسئولان ایران خودرو حداکثر ۳ روز کاری پس از پایان ثبت نام، قرعه‌کشی برگزار و اسامی منتخبان اعلام خواهد شد.نتایج قرعه کشی پیش فروش ایران خودرو

پی دی اف برندگان ایران خودرو 23 تیر

نتایج قرعه کشی پیش فروش ایران خودرو بلافاصله پس از پایان قرعه کشی از طریق همین سایت منتشر می می شود.

به احتمال قوی ارسال پیامک به برندگان این طرح ها نیز توسط شرکت ایرانخودرو در کمترین زمان ممکن صورت می گیرد.

سود مشارکت در طرح برای محصول جدید، شش تا نه درصد و سایر محصولات شش تا شش و نیم درصد و موعد تحویل تمامی خودرو‌ها از ۱۲ تا ۱۴ ماه درنظر گرفته شده که قیمت آن برمبنای قیمت مصوب روز تحویل خواهد بود.

رحمانی اظهار کرد: حدود ۷۰۰ هزار نفر در این طرح مشارکتی شرکت کردند که قرار بر این است اسامی ۵۰ هزار نفر برنده در این طرح اعلام شود. این قرعه کشی همانند قرعه کشی‌های دیگر با نظارت‌های لازم صورت خواهد گرفت.

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو ادامه داد: برای خودرو k ۱۳۲ حدود ۱۶ هزار ظرفیت وجود دارد که ۸۰ هزار نفر ثبت نام کرده اند و همچنین برای خودرو‌های دیگر هم ۳۴ هزار ظرفیت وجود دارد.

رحمانی در خصوص تحویل خودرو‌های معوق به مشتریان گفت: از شهریور پارسال ۲۰۰ هزار دستگاه خودرو تعهد معوق داشتیم که این تعداد به ۵۰ هزار دستگاه رسیده است که این شاخص نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۷۰ درصد بهبود یافته است.

رحمانی در پایان تصریح کرد: در فروش فوق‌العاده نیز تعهدات عقب‌افتاده‌ای نداریم و در آخرین فروش فوق‌العاده، توانستیم ۶۰ درصد تعهدات را تحویل دهیم و تا پایان تیر ماه هم تمام تعهدات مربوط به فروش فوق‌العاده را تحویل خواهیم داد. از کل خودرو‌های ما، تعهدات ۱۳ دستگاه به‌ روز است و تمام تعهدات تا پایان شهریور به‌ روز می‌شود.

افزون بر محصول جدید پروژه K۱۳۲ که به زودی نام آن اعلام خواهد شد، دناپلاس اتوماتیک، پژو ۲۰۷ دستی، پژو پارس ال. ایکس، دنا معمولی، رانا پلاس، سورن ای. ال. ایکس، پژو ۲۰۶ تیپ دو و سمند ال. ایکس بنزینی در سبد پیش فروش تیرماه ایران خودرو قرار دارد.فرصت 4 روزه برندگان برای واریز پیش پرداخت خودرو

منتخبان این طرح به مدت چهار روز مهلت خواهند داشت تا وجه تعیین شده به عنوان پیش پرداخت علی الحساب را به حساب ایران خودرو واریز کنند. در صورت عدم اقدام برای واریز ثبت نام ملغی خواهد شد

 

منبع:رکنا

زمان قرعه کشی طرح پیش فروش ایران خودرو مشخص شد و اسامی برندگان قرعه کشی پیش فروش ایران خودرو بلافاصله پس از پایان قرعه کشی اعلام می شود.

– اقتصادی رکنا: زمان قرعه کشی طرح پیش فروش خودرو بلافاصله پس از پایان قرعه کشی از طریق همین سایت منتشر می می شود.

به احتمال قوی ارسال پیامک به برندگان این طرح ها نیز توسط شرکت ایرانخودرو در کمترین زمان ممکن صورت می گیرد.

جزییات طرح پیش فروش ایران خودرو سود مشارکت در طرح برای محصول جدید، شش تا نه درصد و سایر محصولات شش تا شش و نیم درصد و موعد تحویل تمامی خودرو ها از 12 تا 14 ماه درنظر گرفته شده که قیمت آن برمبنای قیمت مصوب روز تحویل خواهد بود.

پی دی اف برندگان ایران خودرو 23 تیر

چند نفر در طرح پیش فروش ایران خودرو ثبت نام کرده اند؟ رحمانی اظهار کرد: حدود 700 هزار نفر در این طرح مشارکتی شرکت کردند که قرار بر این است اسامی 50 هزار نفر برنده در این طرح اعلام شود.

این قرعه کشی همانند قرعه کشی های دیگر با نظارت های لازم صورت خواهد گرفت.

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو ادامه داد: برای خودرو k 132 حدود 16 هزار ظرفیت وجود دارد که 80 هزار نفر ثبت نام کرده اند و همچنین برای خودرو های دیگر هم 34 هزار ظرفیت وجود دارد.

تحویل خودرو های معوق به مشتریان رحمانی در خصوص تحویل خودرو های معوق به مشتریان گفت: از شهریور پارسال 200 هزار دستگاه خودرو

اسامی برندگان ایران خودرو پس از مراسم قرعه کشی ایران خودرو مربوط به پیش فروش تیر ماه ۹۹ اعلام شد.

به گزارش ایمنا پس از اتمام ثبت نام ۴ روزه متقاضیان در طرح پیش فروش تیرماه ۹۹ مراسم قرعه کشی ثبت نام کنندگان پیش فروش محصولات ایران خودرو برگزار شد.

برای مشاهده اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو اینجا کلیک کنید

طرح مشارکت در تولید ۹ محصول ایران خودرو با موعد تحویل ۱۲ تا ۲۴ ماهه از روز چهارشنبه ۱۸ تیر ماه آغاز شد و تا شنبه ۲۱ تیرماه ادامه داشت.

افزون بر محصول جدید پروژه K132 که به زودی نام آن اعلام خواهد شد در دو نوع دستی و اتوماتیک، دنا پلاس اتوماتیک، پژو ۲۰۷ دستی، پژو پارس ال. ایکس، دنا معمولی، رانا پلاس، سورن ای. ال. ایکس، پژو ۲۰۶ تیپ دو و سمند ال. ایکس بنزینی در سبد پیش فروش تیرماه ایران خودرو قرار دارد.

پی دی اف برندگان ایران خودرو 23 تیر

سود مشارکت در طرح پیش فروش تیرماه ۹۹ برای محصول جدید، شش تا نه درصد و سایر محصولات شش تا شش و نیم درصد درنظر گرفته شده است.

توضیح ۱: سود انصراف ۳ درصد کمتر از سود مشارکت می‌باشد.

توضیح ۲: سود مشارکت و سود انصراف بر اساس خودروهای مختلف در زمان ثبت نام بر روی سایت مشخص می‌گردد.

توضیح ۳: در صورت تأخیر در تحویل خودرو از جانب شرکت، خسارت تأخیر به صورت روز شمار (۱۲ درصد سالیانه) پرداخت خواهد شد.

توضیح ۴: سود مشارکت خودرو K۱۳۲ مطابق جدول شماره ۲ محاسبه خواهد شد.

به گفته مسئولان ایران‌خودرو بازه زمانی تحویل خودروها در قالب طرح پیش‌فروش ۱۲ تا ۲۴ ماهه است.

قیمت نهایی خودروها آن بر مبنای قیمت مصوب روز خواهد بود.

۸ محصول ایران‌خودرو در این طرح به متقاضیان ارائه شد.

منتخبان این طرح به مدت چهار روز مهلت خواهند داشت تا وجه تعیین شده به عنوان پیش پرداخت علی‌الحساب را به حساب ایران خودرو واریز کنند.

سند خودروهای طرح پیش فروش تیر ۹۹ ایران خودرو به مدت یک سال در رهن ایران خودرو است.

گارانتی خودروهای ارائه شده در طرح پیش فروش تیرماه ۹۹ در صورت عدم مراجعه به شبکه خدماتی ایران خودرو پس از گذشت سه ماه از تحویل خودرو، ابطال خواهد شد.

نمایندگان وزارت اطلاعات، پلیس امنیت اقتصادی، سازمان بازرسی کل کشور، سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، دادستانی کل کشور و بازرسی وزارت صنعت، معدن و تجارت در مراسم قرعه کشی ایران خودرو حضور و از نزدیک بر فرآیند قرعه کشی نظارت داشتند.

در این طرح پیش فروش محدودیت‌هایی نظیر هر کد ملی یک دستگاه خودرو، دارا بودن گواهینامه رانندگی، رعایت فاصله زمانی ۴۸ ماه از آخرین ثبت‌نام یا تحویل خودرو از شرکت‌های ایران خودرو ممکن نبودن صلح، دارا نبودن پلاک فعال خودرو، پرداخت وجه از حساب شخص متقاضی و متعلق بودن خط تلفن به وی در نظر گرفته شده و در صورت بی‌توجهی متقاضی به هر یک از محدودیت‌ها، ثبت‌نام در هر مرحله پیش از تحویل خودرو لغو و وجه پرداختی به حساب مشتری مسترد خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت برای خبرگزاری ایمنا محفوظ است

The online version of the Iranian daily Hamshahri

اسامی برندگان قرعه کشی فروش مشارکتی ایران خودرو منتشر شد.

به گزارش همشهری آنلاین، اسامی برندگان قرعه کشی طرح فروش مشارکتی ایران خودرو منتشر شده است و از اینجا قابل دریافت است.

مراسم قرعه کشی k۱۳۲ و سایر محصولات ایران خودرو در قالب طرح مشارکت در تولید ۸ محصول صبح امروز با حضور مسئولان نظارتی برگزار شد.

در ثبت‌نام طرح مشارکت در تولید ایران خودرو هشت محصول این شرکت از ۱۸ تا ۲۱ تیرماه به فروش رسید. سود مشارکت در طرح برای محصول جدیدk۱۳۲ ، شش تا نه درصد و سایر محصولات شش تا شش و نیم درصد و موعد تحویل همه خودروها از ۱۲ تا ۲۴ ماه درنظر گرفته شده است که قیمت آن برمبنای قیمت مصوب روز تحویل خواهد بود.

پی دی اف برندگان ایران خودرو 23 تیر

بر اساس این گزارش افزون بر محصول جدید پروژه K۱۳۲ که به‌زودی نام آن اعلام خواهد شد، دناپلاس اتوماتیک، پژو۲۰۷ دستی، پژوپارس‌ال‌ایکس، دنا معمولی، رانا پلاس، سورن ای‌ال‌ایکس، پژو۲۰۶ تیپ دو و سمند ال‌ایکس بنزینی در سبد پیش‌فروش تیرماه ایران خودرو قرار داشت. برای دسترسی به لیست اسامی برندگان این قرعه کشی اینجا را کلیک کنید.

* پوزش از کاربران همشهری آنلاین:

فهرستی از برندگان ایران خودرو ساعاتی پیش در همشهری آنلاین منتشر شد که مربوط به قرعه کشی دوره پیشین ایران خودرو بود. این خبر اصلاح شده و فهرستی که هم اکنون در این خبر مشاهده می‌کنید مربوط به قرعه کشی امروز صبح ۲۳ تیر ماه است.

حقوق همشهری‌آنلاین متعلق به موسسه همشهری است

Copyright © 2020 HamshahriOnline, All rights reserved


همشهری محلهDownloads-icon

قرعه کشی طرح پیش فروش خودرو ایران خودرو صبح امروز انجام شد و اسامی برندگان ایران خودرو با کد ملی از طریق این خودروسازی اعلام شد. … ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، “ادامه خبر” را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید …)

سایر منابع:

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

می پسندم

پی دی اف برندگان ایران خودرو 23 تیر

2

سایر خبرها

، عدم شفافیت در قیمت گذاری و فاصله بالای نرخ های اعلام شده در سایت های اینترنتی باعث سردرگمی خریداران و افزایش قدرت فروشندگان برای تغییر قیمت ها شده است. شکوهی به بی تاثیر بودن طرح های فروش فوق العاده و پیش فروش خودروسازان در کنترل قیمت خودرو تاکید کرد و گفت: اولا تعداد خودروهای معوق خودروسازان بالا است و خودروهای فروخته شده در دو طرح اخیر به این تعهدات پاسخ نخواهد داد، ثانیا خودروسازان …

به گزارش نبض بازار : ایکوپرس- منتخبان این طرح تا روز پنج شنبه این هفته، 26 تیرماه ملهت دارند تا نسبت به واریز وجه علی الحساب تعیین شده برای خودروی مورد نظر، نسبت به ثبت نام نهایی اقدام کنند. موعد تحویل خودروهای این طرح با قیمت مصوب، از 13 تا 24 ماه تعیین شده است. در این طرح حدود 680 هزار نفر با انجام ثبت نام اولیه در سایت فروش ایران خودرو، برای مشارکت در تولید 10 محصول ایران خودرو اعلام …

ام وی ام 315 در سال 1391 وارد بازار ایران شد که به شدت مورد استقبال واقع شد، فیس لیفت دوم این محصول در سال 1393 و مدل اسپرت آن در سال 1394 وارد بازار ایران شده است. محصول 315، هاچ بک زیبا و مدرن همواره از فروش خوب و جایگاه مناسب در بازار ایران برخوردار بوده و حال شرکت مدیران خودرو آماده می شود تا سومین فیس لیفت این محصول را وارد بازار کند. براساس این گزارش، 315 جدید با نام 315 پلاس …

به گزارش راهبرد معاصر؛ آخرین قیمت روز خرید و فروش خودروهای سایپا و ایرانخودرو دو خودروساز بزرگ کشور امروز چهارشنبه 25 تیر 99 استخراج شد. قیمت خرید و فروش برخی خودروها همچنان بالاست. بازار خودرو در بسیاری از معاملات همچنان سردرگم است و تعیین دقیق قیمت خودرو امکان پذیر نیست. برای یافتن دقیق قیمت روز خودرو برای هر برند باید تماس های مکرر با فروشندگان و نمایشگاه ها گرفته شود تا به متوسط …

به گزارش واحد اقتصادی خبرگزاری صبح اقتصاد سعید موتمنی، با اشاره به اینکه امروز سمند ال ایکس, 134 میلیون تومان در بازار عرضه شده افزود: هم اکنون، پژو پارس تی یو 5, 194 میلیون تومان، پژو 206 تیپ 2 ,146 میلیون تومان، پژو 206 تیپ 5, 182 میلیون تومان و پژو 206 وی 8, 175 میلیون تومان عرضه شده است.””قیمت جدید برخی خودروهای داخلی در بازار اعلام شد” وی با بیان اینکه در حال حاضر برخی خودرو ها از …

با این حساب به نظر می رسد که با چنین قیمت هایی، ثبت نام خودرو همچنان بتواند حاشیه سود هنگفتی را برای سوداگران بازار خودرو فراهم آورد. در خصوص افزایش قیمت محصولات ایران خودرو نیز شاهد اعمال افزایشی 10 درصدی هستیم که مطابق با نظر شورای رقابت اعلام شده است. بر این اسا قیمت نوع ساده پژو 405 به حدود 54 میلیون و 700 هزار تومان افزایش یافته که افزایشی در حدود5 میلیون تومان را نسبت به قیمت …

به گزارش تجارت نیوز ، تماس های مردمی با این رسانه حاکی از این است که در روند واریز هزینه خودروهای پیش فروش ایران خودرو اختلال هایی به وجود آمده و برخی از برندگان قرعه کشی در روند پرداخت این هزینه با مشکلاتی مواجه هستند. این اختلال موضوع جدیدی نیست و در دوره های قبلی نیز برخی مشتریان با چنین مشکلی مواجه بودند. این درحالی است که در دوره قبلی نیز ایران خودرو در واکنش به گلایه های خریداران فرصت پرداخت هزینه را تمدید کرده بود. …

800 هزار تومان و موعد تحویل بهمن و اسفند 99 و خودرو ساینا- اس با پیش پرداخت 39 میلیون و 800 هزار تومان و موعد تحویل دی، بهمن و اسفند 99 عرضه خواهند شد. زمان تحویل محصولات سایپا موعد تحویل محصولات ارائه شده در طرح پیش فروش تیر 99 سایپا بهمن و اسفند 99 و نهایتاً یک ساله است. مهلت واریز پیش پرداخت سایپا پس از اعلام نتایج قرعه کشی، منتخبان باید ظرف مدت 48 ساعت نسبت به واریز وجه علی الحساب پیش پرداخت قیمت خودرو اقدام کنند و در صورت عدم تکمیل وجه در موعد مقرر، ثبت نام اولیه متقاضی منتخب شده ابطال خواهد شد. …

…. در این طرح حدود 680 هزار نفر با انجام ثبت نام اولیه در سایت فروش ایران خودرو، برای مشارکت در تولید 10 محصول ایران خودرو اعلام آمادگی کردند که با توجه به بالا بودن تعداد متقاضی نسبت به ظرفیت، نفرات نهایی، از طریق قرعه کشی تعیین شدند. 20 درصد افزون بر این افراد نیز به عنوان فهرست ذخیره و جایگزین برای انصرافی های احتمالی از ثبت نام در نظر گرفته شده اند. فهرست مشتریان پذیرفته …

خودرو قرار داشت. بابک رحمانی معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو در خصوص روند قرعه کشی ثبت نامی های این طرح ، گفت: حدود 700 هزار نفر در این طرح مشارکتی شرکت کردند که قرار بر این است اسامی 50 هزار نفر برنده در این طرح اعلام شود. این قرعه کشی همانند قرعه کشی های دیگر با نظارت های لازم صورت خواهد گرفت. معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو ادامه داد: برای خودرو k 132 حدود 16 هزار …

تیرماه به فروش رسید. سود مشارکت در طرح برای محصول جدیدk132 ، شش تا نه درصد و سایر محصولات شش تا شش و نیم درصد و موعد تحویل همه خودرو ها از 12 تا 24 ماه درنظر گرفته شده است که قیمت آن برمبنای قیمت مصوب روز تحویل خواهد بود. بر اساس این گزارش افزون بر محصول جدید پروژه K132 که به زودی نام آن اعلام خواهد شد، دناپلاس اتوماتیک، پژو207 دستی، پژوپارس ال ایکس، دنا معمولی، رانا پلاس، سورن ای ال ایکس، پژو206 تیپ دو و سمند ال ایکس بنزینی در سبد پیش فروش تیرماه ایران خودرو قرار داشت. …

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان ، مراسم قرعه کشی محصولات ایران خودرو صبح امروز با حضور مسئولان و نهاد های ناظر برگزار و از بین 700 هزار نفر متقاضی ثبت نام کننده 35 هزار نفر برنده انتخاب شدند تا در طرح مشارکتی ایران خودرو صاحب خودرو شوند. ثبت نام کنندگان طرح مشارکت در تولید گروه صنعتی ایران خودرو هم اکنون می توانند با وارد کردن اطلاعات شخصی خود …

…، کروز کنترل، ستون فرمان جمع شونده، باز کن قفل در صندوق عقب از داخل، صفحه نمایشگر روی داشبورد، نمایشگر دمای محیط، سیستم قطع خودکار سوخت، سیستم کنترل بخار بنزین، جلو پنجره طرح جدید، دستگیره ها همرنگ بدنه، مجموعه کنسول میانی یکپارچه، جلو آمپر دیجیتالی با هشدار، کمربند عایق صداگیر، درب موتور است. ایران خودرو برای رانا پلاس از همان موتور TU5 سابقش استفاده کرده فقط با این تفاوت که این …

به گزارش روز دوشنبه ایران خودرو، منتخبان این طرح تا روز پنجشنبه این هفته (26 تیرماه) ملهت دارند تا نسبت به واریز وجه علی الحساب تعیین شده برای خودروی مورد نظر و ثبت نام نهایی اقدام کنند. موعد تحویل خودروهای این طرح با قیمت مصوب، از 13 تا 24 ماه تعیین شده است. در این طرح حدود 680 هزار نفر با انجام ثبت نام اولیه در سایت فروش ایران خودرو، برای مشارکت در تولید 10 محصول ایران …

به گزارش راهبرد معاصر، نتایج قرعه کشی پیش فروش یکساله ایرانخودرو اعلام شد. قرعه کشی پیش فروش ایران خودرو امروز 23 تیر اغاز شد که بر اساس آن کسانی که در طرح پیش فروش ایرانخودرو و یا همان طرح مشارکت در تولید خودروهای ایرانخودرو ثبت نام کرده بودند در قرعه کشی امروز شرکت داده شدند و اسامی آنان بعد از انجام قرعه کشی اعلام می شود. طرح مشارکت در تولید با موعد تحویل 12 تا 24 ماهه محصولات ایر …

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان ، مرحله سوم قرعه کشی ایران خودرو با حضور نهاد های نظارتی در سالن همایش های ساپکو انجام شد. در این مرحله که 700 هزار نفر ثبت نام کردند 10 محصول عرضه شد. افزون بر محصول جدید پروژه K 132 که به زودی نام آن اعلام خواهد شد، دناپلاس اتوماتیک، پژو 207 دستی، پژو پارس ال. ایکس، دنا معمولی، رانا پلاس، سورن ای. ال. ایکس، پژو …

…> برندگان قرعه کشی طرح تولید مشارکتی ایران خودرو تا پنج شنبه هفته جاری یعنی 26 تیرماه مهلت دارند وجه علی الحساب اعلام شده را واریز کنند، در غیر این صورت افراد رزرو جایگزین آنها خواهند شد. مدت زمان تعیین شده برای تحویل این خودروها 13 تا 24 ماه است و اسامی برندگان تا عصر امروز در سایت فروش محصولات ایران خودرو اعلام خواهد شد. بابک رحمانی، معاون مدیرعامل ایران خودرو در امور بازاریابی و فروش در …

با پیش پرداخت 39 میلیون و 800 هزار تومان و موعد تحویل دی، بهمن و اسفند 99 عرضه خواهند شد. بر اساس این گزارش، قیمت نهایی خودرو ها در طرح پیش فروش مذکور در زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان مشخص خواهد شد و مشتریان و علاقه مندان می توانند جهت مشارکت در طرح فوق، از ساعت 8 صبح روز دوشنبه 23 تیرماه تا چهارشنبه 25 تیرماه به مدت سه روز و به صورت شبانه روزی ثبت نام کنند. مشتریان پس …

اعلام شود. زمان تحویل قرعه کشی k132 و محصولات جدید مشخص شد خودرو های برگزیدگان پس از 12 تا 24 ماه به آن ها داده می شود و سود مشارکت این تولید 6 تا 9 درصد است. به تمام برگزیدگان قرعه کشی امروز پیامک ارسال خواهد شد و این افراد سه روز کاری مهلت دارند تا مبلغ پیش پرداخت را واریز کنند. طبق اعلام مسئولان شرکت صنعتی ایران خودرو انتخاب رنگ خودرو زمان ارسال دعوتنامه به فرد برگزیده امکان پذیر است. زمان تحویل k132 و سایر محصولات مشخص شد در ادامه تعداد متقاضیان و ظ …

. بر اساس این گزارش افزون بر محصول جدید پروژه K132 که به زودی نام آن اعلام خواهد شد، دناپلاس اتوماتیک، پژو207 دستی، پژوپارس ال ایکس، دنا معمولی، رانا پلاس، سورن ای ال ایکس، پژو206 تیپ دو و سمند ال ایکس بنزینی در سبد پیش فروش تیرماه ایران خودرو قرار داشت. بابک رحمانی معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو در خصوص روند قرعه کشی ثبت نامی های این طرح، گفت: حدود 700 هزار نفر در این …

ساعت ده صبح امروز دوشنبه 23 تیرماه مراسم قرعه کشی دور جدید پیش فروش ایران خودرو صورت پذیرفت و طی آن برندگان خودروهای ثبت نامی مشخص شدند. مطابق اطلاعات اعلام شده توسط بابک رحمانی معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو، حدود هفتصد هزار نفر در دور جدید شرایط فروش ایران خودرو شرکت کردند که از میان آن ها 50 هزار نفر برنده خودروهای ثبت نامی خواهند شد. یکی از جذابیت های دور جدید شرایط …

جلو مجهز به لامپ نئون و چراغ روز ( Day Light) *کیسه هوای ایمنی2عدد (راننده و سرنشین جلو ) *فرمانفرمان برقی مجهز به کلیدهای کنترلی سیستم صوتی روی فرمان MFC ثبت نام بعدی ایران خودرو پس از پایان یافتن قرعه کشی امروز و اعلام نتایج برندگان 4 روز فرصت دارند تا وجه پیش پرداخت را واریز کنند و پس از آن نوبت رزروی ها است. با بسته شدن پرونده طرح پیش فروش ایرانخو …

…: معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو، زمان قرعه کشی دور جدید ثبت نام محصولات ایران خودرو را اعلام کرد. به گزارش باشگاه خبرنگاران؛بابک رحمانی معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو در خصوص زمان قرعه کشی محصولات ایران خودرو، بیان کرد: قرعه کشی محصولات ایران خودرو فردا ساعت 10 صبح با حضور مسئولان نظارتی برگزار می شود. رحمانی اظهار کرد: حدود 700 هزار …

ثبت نام برای خودروهای شاهین، کوییک- اس و ساینا- اس انجام خواهد شد. قیمت نهایی محصولات سایپا در تیرماه 99 قیمت نهایی خودروها در طرح پیش فروش مذکور در زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان مشخص خواهد شد. مبلغ پیش پرداخت برندگان سایپا هیچ گونه مبلغی به عنوان پیش دریافت، تا قبل از اعلام اسامی منتخبان در قرعه کشی اخذ نخواهد شد و پس از قرعه کشی خودرو شاهین با …

به گزارش راهبرد معاصر زمان قرعه کشی پیش فروش ایران خودرو تیر 99 حداکثر 3 روز کاری پس از پایان ثبت نام اعلام شد. دیروز اخرین فرصت متقاضیان برای ثبت نام در طرح پی فروش ایران خودرو بود و با این حساب دو روز دیگر قرعه کشی پیش فروش ایران خودرو انجام خواهد شد. در طرح مشارکت در تولید ایران خودرو قرار است 9 محصول این شرکت خودروسازی با موعد تحویل یک تا دو سال انجام به متقاضیان تحویل داده شود. …

به گزارش تجارت نیوز ، بابک رحمانی، معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو در خصوص زمان قرعه کشی محصولات ایران خودرو ، بیان کرد: قرعه کشی محصولات ایران خودرو فردا ساعت 10 صبح با حضور مسئولان نظارتی برگزار می شود. رحمانی اظهار کرد: حدود 700 هزار نفر در این طرح مشارکتی شرکت کردند که قرار بر این است اسامی 50 هزار نفر برنده در این طرح اعلام شود. این قرعه کشی همانند قرعه کشی های دیگر …

قیمت خودرو امروز (یکشنبه 22 تیر 99) اعلام شد که براین اساس قیمت تعدادی از خودرو های داخلی به شرح زیر است: گفتنی است؛ قیمت خودرو ها در بازار آزاد تا اطلاع ثانوی درج نمی شود. * محصولات ایران خودرو مدل خودرو قیمت اعلام شده توسط شورای رقابت (تومان) قیمت اعلام شده توسط ایران خودرو (تومان) پژو 405 بنزینی GLX 54.700.000 — پژو 405 دوگانه سوز GLX …

این طرح مشارکتی شرکت کردند که قرار بر این است اسامی 50 هزار نفر برنده در این طرح اعلام شود. این قرعه کشی همانند قرعه کشی های دیگر با نظارت های لازم صورت خواهد گرفت. معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو ادامه داد: برای خودرو k132 حدود 16 هزار ظرفیت وجود دارد که 80 هزار نفر ثبت نام کرده اند و همچنین برای خودرو های دیگر هم 34 هزار ظرفیت وجود دارد. منبع: تجارت نیوز …

بابک رحمانی معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو، در خصوص زمان قرعه کشی محصولات ایران خودرو، بیان کرد: قرعه کشی محصولات ایران خودرو فردا ساعت 10 صبح با حضور مسئولان نظارتی برگزار می شود. رحمانی اظهار کرد: حدود 700 هزار نفر در این طرح مشارکتی شرکت کردند که قرار بر این است اسامی 50 هزار نفر برنده در این طرح اعلام شود. این قرعه کشی همانند قرعه کشی های دیگر با نظارت های لازم صورت …

شرکت ایران خودرو دقایقی قبل لیست برندگان طرح قرعه کشی 15 هزار خودرو را در اختیار رسانه‌ها قرار داد.
این قرعه کشی ساعت 10 صبح امروز شنبه مورخ 17 خردادماه 99 انجام شد.
* پس از دانلود فایل PDF ذیل، کد قرعه کشی خود را جستجو کنید.

 دریافت کامل فایل برندگان امروز شرکت ایران خودرو


 Ø¯Ø±ÛŒØ§ÙØª کامل فایل برندگان امروز شرکت ایران خودروDownloads-icon

پی دی اف برندگان ایران خودرو 23 تیر
پی دی اف برندگان ایران خودرو 23 تیر
0


منتشر شده

در

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *