پی دی اف ادیتور برای کامپیوتر

پی دی اف ادیتور برای کامپیوتر
پی دی اف ادیتور برای کامپیوتر

ابزار PDFDownloads-icon


Infix PDF Editor Pro 7.5.2 + Portable ویرایش فایل PDFDownloads-icon


ابزار PDFDownloads-icon


ابزار PDFDownloads-icon


WinPDFEditor 3.6.5.5 ویرایش فایل PDFDownloads-icon


ابزار PDFDownloads-icon

Master PDF نرم افزاری ویژه و قدرتمند برای ویرایش و مدیریت فایل های PDF و XPS می باشد.این نرم افزار قابلیت تبدیل فایل های PDF به فرمت های تصویری JPG, TIFF, PNG, or BMP را دارا بوده و می توانید فایل های پی دی اف خود را به صورت تصویر آرشیو نمایید.همچنین این نرم افزار قابلیت تبدیل فایل های XPS به PDF را نیز در اختیار شما قرار میدهد.

این نرم افزار از حالت رمزنگاری 128 بیتی استفاده کرده و فایل های شما در حین انتقال به صحیح ترین و سالم ترین حالت ممکن تبدیل و ویرایش می نماید.شما می توانید مواردی از جمله ، متون دلخواه ، چک باکس ها ، فیلد های ورود اطلاعات و…. را به فایل های پی دی اف اضافه نمایید.همچنین برای کلیک کردن ، کپی کردن و سایر مواردی که کاربران نیاز به انجام آن دارند نیز می توانید مدیریت کنید.

شما می توانید به فایل های پی دی اف مواردی مختلف از جمله لوگو ، مهر و نوشته هایی را اضافه کنید تا کپی رایت فایل های اختصاصی شما رعایت شود.همچنین قابلیت های دیگری از جمله بسته بندی و ابزارهایی مانند بولد کردن ، خط دار کردن خطوط و… نیز از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

قابلیت مشاهده فایل های XPS ایجاد کننده فایل های PDF قابلیت و ابزار تبدیل به PDF قابلیت تبدیل فایل های XPS به PDF قابلیت تقسیم و ادغام فایل های پی دی اف قابلیت اضافه کردن متون دلخواه به حاشیه و متن PDF قابلیت اضافه کردن و ایجاد بوکمارک های PDF بسیار ویژگی های دیگر

Download From Software-bank

پی دی اف ادیتور برای کامپیوتر

لینک دانلود مستقیم

عالی

اشتباه نکن آقا احسان!!! فوق العاده عالی

سلام،این نرم افزار خیلی عالیه توپه حرف نداره دمتون گرم

سلام خیلی ممنونم بابت این نرم افزار واقعا عالی هست .. مرسئ

آقا مهدی و آقا احسان اشتباه نکنید فوق العاده فوق العاده فوق العاده عـــــــــــــــــــــــالی

پی سی وورلد ممنون

ممنون

آقا حامد شما خدت هم که در اشتباه هستی و از آقا احسان و آقا مهدی ایراد میگیری . داداش من این نرم افزار کجاش عالیه عالیه فوق العاده عالیـــــــــــه ؟ ! ؟ ! . . . . . . این نرم افزار توپ عالــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیه بی نظــــــــــــــــــــــــــیــــــــــــره. آره داداشای گلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم . پی سی ورد دوست داریـــــــــــــم

ممنوووووووووون خیلی دنبالش بودم خیلی مفید سایتتون تشکرفراوان.

دستون درد نکنه واقعا عالی عالی بود خیلی وقته دنبال این برنامه بود سایتونو خیلی مفیده. تشکر

خیلی ممنون. خیلی خوب کار میکنه. من برای ویرایش تو سایت های زیادی گشتم. ولی فقط این خوب ویرایش میکنه….

عالی بود ممنون

ممنون

فارسی نمی شه توش نوشت

برای چی یکی نمیگه که این نرم افزار فارسی رو پشتیبانی نمیکنه؟

هیچکدام از نرم افزارهای ویرایش گر PDF توانائی ویرایش فایل های PDF فارسی را ندارند.

سلام

لطفا راهنمایی کنید چطوری میشه watermark رو حذف کرد؟

ممنون

چرا کرک نمیشه هر کاری میکنم؟ کد رو قبول نمیکنه. چیکار کنم؟ اطفا مراحل کرک رو توضیح بدین

سلام با تشكر فراوان – خيلي عالي بود كم حجم و با كاربرد كافي

امیر خودتم داری اشتباه میکنی این نرم افزار لنگه نداره بهترینهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههفوق العاده فوقالعده فوق العاده ترینه دیگه کسی از من ایراد نگیره

سلام شرمنده فارسی را برعکس مینویسه میشه راهنماییم کنید تشکر

سلام. آیا نرم افزار فارسی هست یا انگلیسی؟

پاسخ را به عدد وارد کنید *(function( timeout ) {
setTimeout(
function() {
var notice = document.getElementById(“cptch_time_limit_notice_53”);
if ( notice )
notice.style.display = “block”;
},
timeout
);
})(200000);Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.  +  دو  =  هشت .hide-if-no-js {
display: none !important;
}

کاسپید مجری طراحی سایت بزرگترین برندهای ایران با 22 سال سابقه فعالیت

ماسک پرستاری 3 لایه 50 عددی فقط 55 هزارتومان

فالوور، ممبر، لایک ، بازدید پست و لایو ایرانی ، خارجی ، ارزانتر از همه جا

خرید فالوور ارزان همراه با تحویل سریع

خرید لایک ایرانی اینستاگرام همراه با تحویل فوری

خرید ممبر تلگرام واقعی همراه با تحویل فوری

قیمت ارزان تور استانبول

خرید فالوور ایرانی وافعی همراه با ضمانت کیفیتپی دی اف ادیتور برای کامپیوتر

جستجو – بررسی و انتخاب وکیل ۴۲۸۱۸ – ۰۲۱

جستجو، بررسی، انتخاب وکیل و خدمات حقوقی یاسا 87132 – 021

ایرانسل – همره اول با قرعه کشی ماهانه کارت شارژ

آخرین اخبار فناوری را با ما دنبال کنید

آدرس ایمیل خود را وارد کنید و بصورت روزانه جدید مطالب و نرم افزار ها را دریافت کنید

تعداد 5116 نوشته در سایت ارسال شده است و تعداد نظرات 4970 عدد است

جهت سفارش آگهی های اینترنتی لطفا به بخش تبلیغات مراجعه کنید

جهت طرح سوالات عمومی یا رفع اشکال در مورد نرم افزار های معرفی شده لطفا به انجمن های تخصصی پی سی ورلد مراجعه نمایید

© 2020 P30world All Rights Reserved

تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق به پی سی ورلد میباشد


پی دی اف / PDFDownloads-icon


پی دی اف / PDFDownloads-icon


Download From Software-bankDownloads-icon


نرم افزار WinzipDownloads-icon


ادیت pdfDownloads-icon


ادیت فایل pdfDownloads-icon


ادیتور pdfDownloads-icon


دانلود Master PDF EditorDownloads-icon


دانلود نرم افزار Infix PDF EditorDownloads-icon


دانلود نرم افزار Master PDF EditorDownloads-icon


نرم افزار Master PDF EditorDownloads-icon


نرم افزار pdfDownloads-icon


نرم افزار pdf editorDownloads-icon


نرم افزار ساخت فایل pdfDownloads-icon


نرم افزار ویرایش pdfDownloads-icon


نرم افزار ویرایش فایل pdfDownloads-icon


ویرایش pdfDownloads-icon


ویرایش فایل pdfDownloads-icon


دانلود Infix PDF Editor Pro 7.5.0 – نرم افزار ویرایش اسناد متنی و PDFDownloads-icon


دانلود iSkysoft PDF Editor 5.6.0.1 – نرم افزار ویرایش PDFDownloads-icon


دانلود Wondershare PDF Editor 3.7.2.1 – نرم افزار ویرایش PDFDownloads-icon

شاید برای شما هم این اتفاق افتاده باشد که بنا به هر دلیل تمایل داشته باشید که یک فایل پی دی اف یا PDF را ویرایش کنید. در این شرایط باید به دنبال برنامه های پی دی اف ادیتور یا PDF Editor باشید. در این مقاله قصد داریم لیستی از بهترین برنامه های پی دی اف ادیتور یا PDF Editor را خدمتتان ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

این روزها بخش عظیمی از کارهای ما با استفاده از اسناد و مدارکی پیش می‌رود که در قالب فایل PDF ارسال و دریافت می‌شوند. این موضوع سبب شده که در برخی شرایط نیاز داشته باشیم تا یک فایل PDF را ادیت یا ویرایش کنیم. انجام این کار به سادگی صورت نمی‌پذیرد و بدین منظور باید از برنامه هایی استفاده شود که قابلیت ویرایش PDF را دارند.

در این مقاله قصد داریم لیستی از بهترین برنامه های پی دی اف ادیتور یا PDF Editor را به منظور ویرایش فایل های PDF خدمت شما عزیزان معرفی کنید. چنانچه در رابطه با هر یک از موارد شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها یاری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

پی دی اف ادیتور برای کامپیوتر

در ادامه لیستی از بهترین نرم افزار ها یا برنامه های ویرایش پی دی اف را خدمتتان ارائه می‌کنیم.

نرم افزار Wondershare PDFelement یکی از محبوب ترین برنامه های ویرایش PDF یا پی دی اف ادیتور (PDF Editor) فعلی موجود به شمار می‌رود. این برنامه با دو سیستم عامل ویندوز و مک او اس ایکس سازگاری دارد. این ابزار علاوه بر امکان ویرایش محتوای فایل های PDF امکان تبدیل آن ها به فرمت های دیگر نظیر PNG، JPG، GIF، BMP، PPT، XLS، DOC، HTML، ePub، TIFF و RTL را هم فراهم کرده است. یکی دیگر از قابلیت های خوب این برنامه مربوط به امکان جستجو در متن فایل پی دی اف می‌شود. این برنامه همچنین امکان رمزگذاری بر روی فایل های PDF را هم ارائه می‌کند تا سایر افراد قادر به ویرایش، کپی و دست کاری محتوای آن نباشند. قابلیت ادغام چند فایل PDF هم از دیگر قابلیت های خوب برنامه PDF Editor یا پی دی اف ادیتور Wondershare PDFelement محسوب می‌شود.

اگر به دنبال یک برنامه خوب و نسبتا ساده‌تر برای ویرایش PDF هستید، برنامه PDF-XChange Viewer می‌تواند یکی از گزینه های خوب پیش رویتان محسوب شود. این برنامه شما را قادر می‌سازد تا اسناد متنی و عکس‌های مد نظرتان یا هر فایل قابل پرینت دیگری را به فایل PDF تبدیل کنید. برخی از اصلی ترین قابلیت های نرم افزار PDF-XChange Viewer شامل مواردی همچون ساخت سربرگ و پاورقی، بوکمارک کردن خودکار، اضافه کردن واترمارک به صفحات پی دی اف، تایپ مستقیم بر روی فایل های پی دی اف می‌شوند. ضمنا این برنامه با سیستم عامل ویندوز سازگاری دارد.

یکی دیگر از پی دی اف ادیتور های (PD Editor) جدیدتر و قدرتمندی که می‌توانید از آن برای ویرایش PDF استفاده کنید،  برنامه FlexiPDF 2017 است. این برنامه به ساده‌ترین شکل ممکن امکان ویرایش متون و بخش های مختلف فایل های پی دی اف را ارائه می‌کند. یکی از قابلیت های اصلی این برنامه مربوط به توانایی آن در تبدیل فایل های PDF به فایل های متنی می‌شود. همچنین این ابزار قادر است تا فایل های اسکن شده را به فایل های PDF قابل ویرایش تبدیل کند. برنامه FlexiPDF 2017 با سیستم عامل ویندوز مایکروسافت سازگاری دارد.

نرم افزار PDF Editor یا پی دی اف ادیتور قدرتمند بعدی که می‌توانید از آن استفاده کنید، برنامه Foxit PhantomPDF است. این برنامه به شکل ویژه‌ای امکان مدیریت، ویرایش و ساخت فایل های PDF را فراهم می‌آورد. برنامه مذکور قابلیت پشتیبانی از فرمت های بسیار متنوعی (حداقل 100 فرمت) را دارد و این مسئله سبب شده که به یکی از بهترین ابزارهای PDF Editor فعلی موجود تبدیل شود. رابط کاربری نرم افزار Foxit PhantomPDF هم بسیار زیبا طراحی شده و حجم کلی نرم افزار هم بسیار پایین است. این برنامه شامل سه نسخه مختلف با لقب‌های Standard، Business و Education می‌شود. ضمنا این ابزار پی دی اف ادیتور (PDF Editor) هم فقط با سیستم عامل ویندوز مایکروسافت سازگاری دارد.

اصلی ترین ویژگی نرم افزار پی دی اف ادیتور Master PDF Editor مربوط به سازگاری آن با سیستم عامل های ویندوز، مک او اس و لینوکس می‌شود. پس اگر به دنبال یک برنامه PDF Editor قدرتمند و سازگار با سیستم عامل لینوکس، مک او اس یا ویندوز هستید، نرم افزار Master PDF Editor یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان خواهد بود. این برنامه امکاناتی همچون تغییر و ویرایش متن فایل PDF، امکان نوشتن کامنت بر روی برگه های آن، بوکمارک کردن، اضافه کردن امضای دیجیتال و غیره را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. از دیگر ویژگی های این ابزار می‌توان به امکان ادغام فایل های PDF و استخراج این فایل ها در قابل عکس اشاره داشت.

نرم افزار PDF Editor یا پی دی اف ادیتور WinPDFEditor رابط کاربری بسیار ساده و روانی دارد که هر کاربر مبتدی به سادگی قادر به استفاده از آن خواهد بود. حجم کلی این برنامه 14.9 مگابایت است و با نسخه های 32 و 64 بیتی سیستم عامل ویندوز سازگاری دارد. از ویژگی های اصلی این PDF Editor می‌توان به مواردی همچون امکان ویرایش و اضافه کردن نوشته به متن فایل PDF، حذف بخشی از متن فایل PDF، چرخاندن فایل PDF، اضافه کردن عکس به فایل PDF، اضافه کردن واترمارک به فایل PDF، تبدیل PDF به فرمت هایی همچون doc، txt، JPG، TIF، GIF، PNG، BMP، HTML و SWF و غیره اشاره کرد.

برنامه Infix PDF Editor شامل دو نسخه معمولی و پرو (Pro) می‌شود که مطمئنا دانلود نسخه پرو آن بازده بهتری برایتان خواهد داشت. نرم افزار مذکور قابلیت های متنوعی از قبیل ویرایش متن فایل PDF، امکان حذف بخشی از آن، غلط گیری متن فایل PDF به 5 زبان مختلف، ویرایش عکس های موجود در فایل PDF، امکان جستجوی در متن برای یافتن عبارت خاص، قابلیت اضافه کردن تصاویر به فایل PDF و غیره را ارائه می‌کند. برنامه Infix PDF Editor فقط با سیستم عامل ویندوز مایکروسافت سازگاری دارد.

ابزار PitStop Pro یک پلاگین است که می‌توانید آن را در ادوبی آکروبات (Adobe Acrobat) نصب کنید و از طریق آن به ویرایش فایل های PDF خود بپردازید. از ویژگی های اصلی آن می‌توان به امکان ویرایش متن، تصویر و غیره در فایل PDF، ویرایش فونت هایی که در سیستم وجود ندارد، اضافه کردن تمپلیت های مختلف، قابلیت بررسی و تصحیح خودکار متن فایل PDF و غیره اشاره کرد. این پلاگین در مقایسه با بیشتر برنامه های نام برده شده از حجم بالاتری برخوردار است. ضمنا فراموش نکنید که این ابزار یک پلاگین است و برای استفاده از آن باید حتما نرم افزار ادوبی آکروبات (Adobe Acrobat) بر روی کامپیوترتان نصب باشد.

نرم افزار بعدی که می‌توانید از آن به عنوان یکی از کارآمدترین برنامه های ویرایش PDF استفاده کنید، برنامه Foxit Advanced PDF Editor است. این ابزار فقط با سیستم عامل ویندوز مایکروسافت سازگاری دارد و امکاناتی مثل اضافه کردن متن به فایل PDF، حذف بخشی از متن آن، ویرایش متن فایل PDF، قابلیت وارد کردن فونت، امکان اضافه کردن صفحات فایل پی دی اف دیگر به یک فایل PDF مد نظرتان، امکان خروجی گرفتن از یک یا چند صفحه به خصوص فایل PDF، تغییر فونت و سایر نوشته های متن، قابلیت اضافه کردن عکس های مد نظر به فایل های PDF و غیره را ارائه می‌کند. ضمنا رابط کاربری برنامه پی دی اف ادیتور Foxit Advanced PDF Editor بسیار روان و مناسب است و نسخه پرتابل (Portable) آن را می‌توان بدون نیاز به نصب در کامپیوترهای ویندوزی استفاده کرد.

برنامه PDF Studio شامل دو نسخه استاندارد (Standard) و پرو (Pro) می‌شود که توصیه می‌کنیم به دنبال نسخه پروی آن باشید. این نرم افزار پی دی اف ادیتور یا PDF Editor مجموعه ای از قابلیت های مختلف و حیاتی به منظور ویرایش یا ادیت PDF را ارائه می‌نماید. برای مثال این برنامه علاوه بر امکان اضافه کردن یا حذف بخشی از متن فایل PDF، قابلیت هایی مثل اضافه کردن سرآمد یا هدر، اضافه کردن فوتر، اضافه کردن واترمارک تهیه بوکمارک، حذف برخی از صفحات فایل PDF، حاشیه نویسی و نشانه گذاری و غیره را ارائه می‌کند. نکته بعدی که در مورد این برنامه باید بدانید مربوط به سازگاری آن با سیستم عامل های ویندوز، لینوکس و مک او اس می‌شود.

متاسفانه نرم افزار PDF Annotator فقط با سیستم عامل ویندوز مایکروسافت سازگاری دارد. این برنامه از سوی منابع زیادی به عنوان یکی از بهترین برنامه های پی دی اف ادیتور یا PDF Editor معرفی شده و ما هم آن را در لیست بهترین ابزارهای PDF Editor مورد نظرمان جای داده‌ایم. این برنامه قابلیت هایی مثل ویرایش متن فایل PDF، اضافه کردن یا حذف بخشی از متن آن، اضافه کرد حاشیه و پاورقی به صفحات فایل PDF، اضافه کردن عکس به فایل PDF و غیره را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اگر به دنبال یک پی دی اف ادیتور یا PDF Editor قدرتمند و با کیفیت هستید، توصیه می‌کنیم که حتما یک بار هم که شده برنامه PDF Annotator را امتحان کنید.

برنامه PDFill PDF Editor هم از دیگر ابزارهایی محسوب می‌شود که با استفاده از آن می‌توانید فایل های PDF خود را ویرایش کنید. این برنامه فقط با نسخه های 32 و 64 بیتی سیستم عامل ویندوز سازگاری دارد و منوی آن مملو از گزینه های مختلفی است که ویرایش PDF را در هر زمینه‌ای ممکن می‌کنند. شاید به دلیل وجود گزینه های زیاد در برنامه PDFill PDF Editor کمی سردرگم شوید و استفاده از آن برایتان دشوار شود، اما باید بدانید که وجود این گزینه های زیاد تضمینی بر پتانسیل بالای برنامه برای انجام ویرایش های مختلف بر روی فایل های پی دی اف خواهد بود. برخی از ویژگی های اصلی این نرم افزار شامل مواردی همچون امکان حذف، اضافه کردن یا ویرایش بخشی از متن فایل PDF، تبدیل عکس به PDF و برعکس، امکان رمزگذاری بر روی فایل های PDF، قابلیت تشخیص غلط های املایی در متن فایل PDF و تصحیح آن‌ها، امکان جداسازی عکس های موجود در فایل PDF از آن و غیره می‌شوند.

نرم افزار Power PDF Advanced هم از دیگر ابزارهایی است که با رابط کاربری ساده بهترین قابلیت ها و امکاناتی که به منظور ویرایش فایل های پی دی اف نیاز دارید را در اختیارتان قرار می‌دهد. این برنامه با سیستم عامل ویندوز سازگاری کامل دارد و امکاناتی همچون اضافه کردن واترمارک به صفحات PDF، اضافه کردن پسورد به فایل PDF، ویرایش و اضافه کردن متن به بخش های مختلف فایل PDF، وارد کردن مستقیم اطلاعات و متن فایل های TXT، XML، XFDF و CSV به برنامه و فایل PDF و غیره را ارائه می‌کند.

برنامه Expert PDF Professional در اصل ابزاری است که با استفاده از آن قادر به تبدیل فایل های مختلف به فایل پی دی اف یا PDF می‌شود، اما در کنار این هدف اصلی، قابلیت هایی را ارائه می‌کند که مربوط به ویرایش یا ادیت PDF می‌شوند. بنابراین از این برنامه هم می‌توان به عنوان یک ابزار مناسب برای ویرایش PDF یاد کرد. از جمله قابلیت های ویرایشی این برنامه می‌توان به مواردی همچون امکان هایلایت کردن بخشی از متن، امکان ترکیب فایل های PDF ساخته شده، قابلیت اضافه کردن عکس و متن به فایل PDF، استخراج صفحات دلخواه از فایل PDF، امکان اضافه کردن واترمارک و غیره اشاره کرد. ضمنا نرم افزار پی دی اف ادیتور Expert PDF Professional فقط با سیستم عامل ویندوز مایکروسافت سازگاری دارد.

اگر به دنبال یک برنامه بسیار ساده هستید که فقط امکان ادغام چند فایل PDF یا قابلیت های دیگری مثل اضافه کردن واترمارک و پسورد به فایل PDF را ارائه کند، همین حالا برنامه A-PDF Merger را دانلود کنید. این برنامه از قابلیت های نام برده شده پشتیبانی به عمل می‌آورد اما امکان ادیت مستقیم متن فایل های PDF را ارائه نمی‌کند. برنامه ساده و روان A-PDF Merger با سیستم عامل ویندوز مایکروسافت سازگاری داشته و یک ابزار قدیمی است که حجم بسیار ناچیزی دارد.

اما علاوه بر نرم افزارهایی که معرفی کردیم، می‌توانید به منظور ویرایش PDF از سایت های خاصی هم استفاده کنید که سرویس پی دی اف ادیتور یا PDF Editor را به صورت آنلاین و تحت وب ارائه می‌کنند. برای مثال سایت pdfescape.com یک نمونه از این نوع سایت ها محسوب می‌شود. اصلی ترین مزیت این سایت ها آن است که دیگر محدود به سیستم عامل های خاص نیستند. شما حتی با استفاده از گوشی اندرویدی یا آیفون خود می‌توانید به این سایت ها مراجعه کرده و ضمن بارگذاری فایل PDF مد نظرتان آن را ادیت کنید.پی دی اف ادیتور برای کامپیوتر

کافیست که بعد از مراجعه به سایت مذکور، گزینه Free Online را از بخش سمت چت انتخاب کنید. سپس می‌توانید با انتخاب گزینه Upload PDF to PDFescape فایل پی دی اف مورد نظرتان را از دستگاه در سایت آپلود نمایید. پس از انجام این کار محیط ویرایشگر یا ادیتور پی دی اف تحت وب پیش رویتان قرار می‌گیرد و با استفاده از آیتم ها و گزینه های ارائه شده در آن قادر به ویرایش فایل PDF انتخابی خود خواهید بود. پس از روش های آنلاین و سایت های پی دی اف ادیتور مختلف هم می‌توان به منظور ادیت یا ویرایش فایل های PDF استفاده کرد.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی بهترین برنامه های پی دی اف ادیتور یا PDF Editor برای ویرایش PDF پرداختیم. در این راستا 15 نرم افزار و 1 سایت آنلاین معرفی شدند. بدون تردید امکان معرفی تمام ابزارهای پی دی اف ادیتور یا PDF Editor در قالب یک مقاله وجود ندارد، بنابراین ما سعی کردیم بهترین موارد موجود را با توجه به تجربه و تحقیق خود معرفی کنیم. اگر شما هم با نرم افزار های بهتری آشنایی دارید لطفا آن را در بخش نظرات همین مقاله برای سایر کاربران معرفی کنید. ضمنا اگر تجربه استفاده از برنامه های معرفی شده را هم داشتید، نظر خود را در مورد آن با ما و سایر کاربران اشتراک گذاری نمایید. چنانچه در رابطه با هر یک از موارد شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها یاری بخواهید.

با تشکر، ایمیل شما ثبت شد.

برای با خبر شدن از آخرین مطالب ما ایمیل خود را وارد کنید.

نشانی دفتر مرکزی موبایل کمک: تهران، خیابان جمهوری، نرسیده به خیابان حافظ، خیابان لاله، پلاک 9، واحد زیر همکف (1-)

با تشکر، ایمیل شما ثبت شد.



بهترین برنامه های پی دی اف ادیتور یا PDF Editor برای ویرایش

Downloads-icon


بهترین برنامه های پی دی اف ادیتور یا PDF Editor برای ویرایشDownloads-icon


pdfescape.comDownloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon

تبدیل تاریخ شمسی و میلادیتبدیل کد HTML به Java, PHP, ASPتبدیل واحد ها

دانلود نرم افزار ویرایش پی دی اف (برای ویندوز)


Foxit Advanced PDF Editor 3.10 Windows


 


 

پی دی اف ادیتور برای کامپیوتر



 


 

یک فایل PDF دارید و میخواهید در آن تغییراتی ایجاد کنید؟ از Foxit Advanced PDF Editor کمک بگیرید!


 

با استفاده از Foxit Advanced PDF Editor قادر به بازکردن فایل های PDF و ایجاد تغییرات دلخواه و سپس ذخیره فایل خواهید بود. به این ترتیب میتوانید فایل های PDF را به طور مستقیم ویرایش کنید و نیاز به انتقال متن آن ها به برنامه دیگر و ویرایش و ساخت مجدد فایل PDF‌ نیست.


 

البته این برنامه بر روی PDF‌ هایی که به صورت عکس هستند کاری نمیتواند انجام دهد. همچنین بعضی از فایل های PDF نیز محافظت شده هستند و نمیتوان آن ها را با این برنامه ویرایش کرد.


 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.




 


 



 


 



 


 


مهم ترین ویژگی های نرم افزار Foxit Advanced PDF Editor:

– ویرایش سریع و آسان فایل های PDF
– نمایش کامل و بدون خطای فایل های PDF
– قابلیت بهینه سازی فایل ها
– قابلیت انتخاب و کپی گرفتن قسمتی از محتویات فایل PDF
– امکان تغییر فونت
– قابلیت وارد کردن یک صفحه از فایل PDF دیگر
– امکان حذف متن، عکس، و صفحات دلخواه
– اضافه کردن متن، عکس، و اشکال هندسی به محتویات PDF


 


مهم ترین تغییرات نسخه جدید 3.10:


– بهبود عملکرد کلی نرم افزار


– رفع برخی از اشکالات نسخه قبلی نرم افزار


 


 


 


  دانلود نرم افزار (حجم 28.3 مگابایت)


 


 تاریخ انتشار: 96/06/12


 


 سیستم عامل مورد نیاز: ویندوز 7, 8.1, 10


 

پی دی اف ادیتور برای کامپیوتر


 تست شده توسط سرزمین دانلود (توضیحات)


 


 سایر نسخه های این نرم افزار


 


 سایر نرم افزارهای PDF


 آموزش عمومی نصب نرم افزار و بازی در ویندوز


 

 آموزش رجیستر کردن برنامه ها با استفاده از فایل های کرک شده


پسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com میباشد.

چنانچه مشکلی برای دانلود فایل و یا اجرای آن دارید، به صفحه راهنمای سایت مراجعه کنید.

سوالات و نظرات خود را در مورد این مطلب، از طریق فرم نظرات در پایین همین صفحه مطرح کنید.

 سوالات و نظرات کاربران در مورد این مطلب (2)

باسلام. نوشته های فارسی بصورت حروف جدا نوشته میشوند لطفا راه حل


 


سرزمین دانلود:


از یک نرم افزار فارسی نویس استفاده کنید.

سلام خسته نباشید. وقتی من فایل pdf رو ویرایش میکنم و ذخیره میکنم . بعد از باز کردن pdf جدید میبینم که در تمام صفحات مشخصاتی از همین برنامه و عکسش روی pdf جدید من گذاشته .میشه لطفا کمکم کنید؟ اگه امکانش هست؟


 


سرزمین دانلود:

طبق راهنمایی که در انتهای مطلب درج شده است نرم افزار را فعال سازی کنید تا مشکل برطرف شود.


عضویت در خبرنامه سرزمین دانلود

تبدیل تاریخ شمسی و میلادیتبدیل کد HTML به Java, PHP, ASPتبدیل واحد ها

دانلود نرم افزار خواندن و ویرایش PDF با امکانات فراوان (برای ویندوز)


Foxit Reader 10.1.1 Build 37576 Windows


 


 

پی دی اف ادیتور برای کامپیوتر



 


 

نرم افزار Foxit Reader همانطور که از اسم آن مشخص است، برای خواندن فایل های PDF به کار میرود.


 

همانطور که میدانید ویرایش یک فایل PDF و ایجاد تغییرات در آن، به صورت عادی امکان پذیر نیست. اما نرم افزار Foxit Reader محیطی را برای شما فراهم میکند که علاوه بر خواندن فایل PDF توانایی ویرایش قسمت های مختلف آن را نیز دارد.


 

در مجموع، نرم افزار Foxit Reader یکی از بهترین برنامه ها برای نمایش پی دی اف، ویرایش فایل های PDF، و ساخت پی دی اف است.


 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.


دانلود نرم افزار مدیریت PDF (برای ویندوز)


PDFBox 2.0.22 Windows


 


 



 


 

Apache PDFBox یکی از  کتاب‌خانه‌های متن‌باز بنیاد Apache است که به زبان جاوا نوشته شده و برای ساخت یا ویرایش فایل‌های pdf مورد استفاده قرار میگیرد. با این کتابخانه میتوان کارهایی از قبیل افزودن و استخراج متن و عکس، ویرایش اطلاعات فایل، افزودن کامنت، هایلایت کردن متن, وصل کردن دو یا چند فایل، افزودن یا حذف مجوزها مثل مجوز چاپ کردن فایل، افزودن کد جاوااسکریپت، رمزگذاری فایل،  افزودن امضا، تبدیل فایل به عکس و HTML و… را انجام داد.

PDFBox از چهار جز اصلی تشکیل‌شده‌است که هر کدام در یک فایل jar جداگانه قرار دارند که عبارتند از: PDFBox و FontBox و XmpBox و Preflight.
بین این بسته‌ها مهم‌ترین آن‌ها PDFBox است که تمام کلاس‌های کاربردی برای پردازش pdf در آن قرار دارند.

FontBox اجازه استفاده از فونت های مختلف را میدهد.

از XmpBox برای کنترل متادیتای XMP فایل‌ها استفاده میشود.

با کلاس های  Preflight میتوان چک کرد که آیا فایل pdf  از استاندارد PDF/A پیروی میکند یا خیر.


 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید، و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.

دانلود نرم افزار ویرایش و علامت گذاری روی پی دی اف (برای ویندوز)


PDF Annotator 8.0.0.817 Windows


 


 



 


 

بسیاری از افراد عادت دارند در هنگام مطالعه کتاب، مطالبی که به ذهنشان میرسد را در گوشه کتاب یادداشت کنند و یا قسمت های مهم متن را نشانه گذاری کنند.


 

نرم افزار PDF Annotator برای علامت گذاری روی متن های PDF به کار میرود و برای افرادی که میخواهند روی PDF نشانه گذاری کنند یا چیزی بنویسند کاربرد زیادی دارد.


 

پی دی اف ادیتور برای کامپیوتر

به عنوان مثال، اساتید دانشگاه هنگامی که پیش نویس مقالات دانشجویان را مطالعه میکنند و میخواهند ایرادات و قسمت های اصلاحی را علامت بزنند، دیگر نیازی به دسترسی به نسخه چاپی و علامت زدن روی آن نیست، و میتوانند بر روی نسخه الکترونیکی مقاله این کار را انجام دهند.


 

این نرم افزار دارای ابزارهای ساده برای ویرایش PDF نیز میباشد.


 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.

دانلود نرم افزار ترکیب فایل های پی دی اف (برای ویندوز)


CoolUtils PDF Combine 7.1.0.29 Windows


 


 



 


 

اگر از طریق اینترنت مقاله ای را دانلود کرده اید که مطالب آن به صورت چند فایل PDF میباشد، میتوانید با استفاده از نرم افزار CoolUtils PDF Combine آنها را به هم بچسبانید و به یک فایل PDF تبدیل کنید. 


 

همچنین با کمک نرم افزار CoolUtils PDF Combine میتوانید چند فایل PDF و یا چند صفحه از چندین فایل مختلف PDF را ترکیب کرده و به صورت واحد و پشت سر هم تبدیل به یک فایل جدید کنید.


 

این نرم افزار دارای ظاهری ساده و کاربردی میباشد و با استفاده از امکانات آن میتوانید تنظیمات بسیاری را بر روی فایل های خود انجام دهید. مثل درج تاریخ و شماره صفحه بر روی فایل های PDF. همچنین این نرم افزار دارای ابزارهای ساده برای ویرایش فایل های PDF میباشد.


 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.

دانلود نرم افزار ساخت و ویرایش فایل های PDF (برای ویندوز)


PDF-XChange Editor Plus 8.0.341.0 Windows


 


 



 


 

امروزه فرمت PDF بسیار رایج شده است و اکثر کاربران با این فرمت آشنایی دارند. دانشجویان و محققان بیشترین استفاده را از این فرمت دارند و معمولا برای انتشار یا پرینت مطالب خود از آن استفاده میکنند.


 

همچنین بسیاری از نویسندگان برای انتشار مطالب خود در فضای اینترنت از فرمت PDF استفاده میکنند. مزیت PDF این است که برای نمایش صحیح نیازی به نصب فونت ندارد و همیشه و روی هر سیستمی به درستی نمایش داده میشود.


 

با استفاده از نرم افزار PDF-XChange Editor میتوانید فایل های متن و یا عکس های خود را با ابزار های موجود در نرم افزار به راحتی به فرمت PDF تبدیل کنید. همچنین میتوانید فایل PDF خود را به صورت رمزگذاری شده ایجاد کنید تا قابلیت تغییر در آن وجود نداشته باشد.


 

اگر به دنبال یک نرم افزار کامل برای ویرایش و ساخت فایل های پی دی اف میگردید، نرم افزار PDF-XChange Editor یکی از بهترین گزینه هاست.


 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.


عضویت در خبرنامه سرزمین دانلود

 

| نرم افزار ویرایش اسناد PDF |

 

Master PDF Editor 5.6.80 نام نرم افزاری جدید جهت ویرایش آسان و سریع اسناد PDF و XPS است. شما به کمک این نرم افزار می توانید محتوای فایل های PDF و XPS را ویرایش کرده و در صورت تمایل صفحات مورد نظر خود را به تصاویری در فرمت های JPG ، PNG ، GIF و… تبدیل کنید. همچنین می توانید فایل های PDF را به XPS و برعکس تبدیل کرده و بر روی آنان پسوردهای 128 بیتی گذاشته و از محتوای آنان محافظت کنید.پی دی اف ادیتور برای کامپیوتر

Master PDF Editor به شما این امکان را می دهد که جعبه های متنی ، دکمه ها و اشکال مختلف را به سندهای PDF اضافه کنید و همچنین اکشن هایی برای خروج ماوس ، ورود ماوس و نگهداری آن تعریف کنید. این نرم افزار با پشتیبانی کامل از ابزارهای محبوبی نظیر Note و Stamp ، به عنوان یکی از برترین ابزارهای ویرایش PDF در میان کاربران نام خود را تثبیت کرده است.  هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Master PDF Editor را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

نرم افزار ویرایش فایل های پی دی اف

 

PDF-XChange Editor Plus 8.0.343.0 + Portable ابزار ساده و کارامدی برای ویرای فایل های پی دی اف میباشد, این برنامه با سیستم نمایش خوبی که دارد امکانات ویژه ویرای شرا به کاربرانش ارائه میدهد. این برنامه برای ویرایش از نمایشگرهای چندرسانه ای بهره می برد و از RTF پشتیبانی می کند. با نرم افزار PDF-XChange Editor می توانید متن خود را غلطیابی کنید, به صفحات پی دی اف خود صدا اضافه کنید, پاورقی و سربرگ را اضافه و ویرایش کنید و …

PDF-XChange Editor می تواند فرمت های مختلفی از جمله XPS را به طور مستقیم به صفحات وارد کنید. همچنین قابلیت های حاشیه نویسی را به طور کامل ارائه می دهد. در نسخه جدید این برنامه سرعت لود صفحات افزایش یافته و پلاگین مرورگر برای کاهش مسائل مربوط به سازگاری بهبود یافته است. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار PDF-Xchange Editor را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

| نرم افزار ساخت و ویرایش PDF |

 

Wondershare PDFelement 7.6.8.5031 Professional نام نرم افزاری جدید از سوی کمپانی Wondershare است که شیوه کار با اسناد PDF را به کلی تغییر می دهد. این نرم افزار در واقع یک ابزار PDF همه کاره است که در کارهای اداری شما تغییراتی جالب را به وجود می آورد. به کمک تکنولوژی OCR که مخفف کلمات Optical Character Recognition ، نرم افزار Wondershare PDFelement این قابلیت را خواهد داشت که متون را از روی تصاویر اسکن شده شما تشخیص دهد و امکان ویرایش و یا تغییر در آن را برایتان فراهم کند.

علاوه بر این ها این نرم افزار قادر است به سادگی فرمت های PDF را به سایر فرمت های ورد ، اکسل ، پاورپوینت و یا حتی فرمت های تصویری تبدیل کند. به کمک این نرم افزار می توانید سندهای پی دی اف را ویرایش کنید ، به آنان متن اضافه یا کم کنید ، واترمارک های خود را بر روی پروژه ها اضافه کنید و برای محافظت از آنان رمزهایی قدرتمند تعریف کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Wondershare PDFelement را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

| ساخت و ویرایش PDF |

 

Nuance Power PDF Advanced یک نرم افزار مشهور برای ساخت، ویرایش، مدیریت و مشاهده سریع و آسان فایل های PDF در سیستم عامل ویندوز می باشد. این نرم افزار دارای ویژگی های بسیار متنوع و متعددی است که هرگز نخواهید توانست نمونه آن را در سایر برنامه های مشابه پیدا کنید. به طور مثال قابلیتی در این برنامه وجود دارد که به واسطه آن می توانید بر روی فایل PDF خود رمز عبور قرار دهید و یا آن را به فرمت های محبوبی همچون Word,Excel,RTF و تصویر تبدیل نمایید. این برنامه ابزار های مختلفی را در رابطه با ویرایش فایل های PDF در اختیار شما قرار خواهد داد که از مهم ترین آن ها می توان به قابلیت تبدیل فایل PDF به فرمت های مشهور، اضافه کردن فایل جاوا اسکریپت و ذخیره سازی نهایی فایل با کیفیت بسیار بالا اشاره کرد.

 

در خبرنامه یاس دانلود عضو شویـــد تا
جدیدترین هـــای دنیـای اینترنت را در
ایمیل خود دریافت کنید

سایت تنها راه ارتباط با ما نیست !!!
شما می توانید در شبکه های اجتماعی
ما را دنبال کنید .

فروش تسبیح ، انگشتر ، نقره جات ، دستبند ، گردنبند ، گوشواره ، مدال ، نگین و … از جنس سنگ ، نقره و استیل


khastany.ir

تمامی حقوق اين وبسايت متعلق به یاس دانلود مي باشد و کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.
سایت و سرور دانلود سایت یاس دانلود در داخل کشور میزبانی می شوند.
سایت یاس دانلود تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد و دانلود از آن کاملا قانونی می باشد.

طـبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای هرگونه کپی برداری از قالب پیگرد قانونی دارد.


ابزار PDFDownloads-icon


کتاب الکترونیکی PDFDownloads-icon


دانلود Master PDF Editor 5.6.80 – نرم افزار ویرایش اسناد PDFDownloads-icon


ابزار PDFDownloads-icon


Downloads-icon


ادامه مطلب و دانلود
Downloads-icon


دانلود PDF-XChange Editor Plus 8.0.343.0 + Portable – نرم افزار ویرایش فایل های PDFDownloads-icon


ابزار PDFDownloads-icon


Downloads-icon


PDF-Xchange EditorDownloads-icon


ادامه مطلب و دانلود
Downloads-icon


دانلود Wondershare PDFelement 7.6.8.5031 Professional – نرم افزار ویرایش PDFDownloads-icon


ابزار PDFDownloads-icon


Downloads-icon


Wondershare PDFelementDownloads-icon


ادامه مطلب و دانلود
Downloads-icon


دانلود Nuance Power PDF Advanced 3.00 – ساخت و ویرایش PDFDownloads-icon


ابزار PDFDownloads-icon


ادامه مطلب و دانلود
Downloads-icon


» اولین صفـحهDownloads-icon

 

| نرم افزار ویرایش اسناد PDF |

پی دی اف ادیتور برای کامپیوتر

 

Master PDF Editor 5.6.80 نام نرم افزاری جدید جهت ویرایش آسان و سریع اسناد PDF و XPS است. شما به کمک این نرم افزار می توانید محتوای فایل های PDF و XPS را ویرایش کرده و در صورت تمایل صفحات مورد نظر خود را به تصاویری در فرمت های JPG ، PNG ، GIF و… تبدیل کنید. همچنین می توانید فایل های PDF را به XPS و برعکس تبدیل کرده و بر روی آنان پسوردهای 128 بیتی گذاشته و از محتوای آنان محافظت کنید.

Master PDF Editor به شما این امکان را می دهد که جعبه های متنی ، دکمه ها و اشکال مختلف را به سندهای PDF اضافه کنید و همچنین اکشن هایی برای خروج ماوس ، ورود ماوس و نگهداری آن تعریف کنید. این نرم افزار با پشتیبانی کامل از ابزارهای محبوبی نظیر Note و Stamp ، به عنوان یکی از برترین ابزارهای ویرایش PDF در میان کاربران نام خود را تثبیت کرده است.  هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Master PDF Editor را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Master PDF Editor :

-امکان مشاهده فایل های XPS و PDF

– امکان پرینت کردن فایل ها در فرمت PDF

– تبدیل XPS به PDF

– امکان تکه تکه کردن فایل های PDF و Merge کردن چندین سند

– امکان ویرایش بوکمارک های PDF

 

راهنمای دانلود کامل

تمام بازی های سایت قبل از ارسال از نظر شئونات اخلاقی و اسلامی بررسی می شوند، ولی اگر شما بازی یا مطلبی دارای محتویاتی مغایر با شئونات اخلاقی مشاهده نمودید، لطفا به ما گزارش بدهید تا مدیران سایت بررسی و اقدام مناسب رو انجام نمایند.

گــزارش تــخــلف

در خبرنامه یاس دانلود عضو شویـــد تا
جدیدترین هـــای دنیـای اینترنت را در
ایمیل خود دریافت کنید

سایت تنها راه ارتباط با ما نیست !!!
شما می توانید در شبکه های اجتماعی
ما را دنبال کنید .

فروش تسبیح ، انگشتر ، نقره جات ، دستبند ، گردنبند ، گوشواره ، مدال ، نگین و … از جنس سنگ ، نقره و استیل


khastany.ir

تمامی حقوق اين وبسايت متعلق به یاس دانلود مي باشد و کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.
سایت و سرور دانلود سایت یاس دانلود در داخل کشور میزبانی می شوند.
سایت یاس دانلود تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد و دانلود از آن کاملا قانونی می باشد.

طـبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای هرگونه کپی برداری از قالب پیگرد قانونی دارد.


ابزار PDFDownloads-icon


کتاب الکترونیکی PDFDownloads-icon


ابزار PDFDownloads-icon


دانلود Master PDF Editor 5.6.80 – نرم افزار ویرایش اسناد PDFDownloads-icon


ابزار PDFDownloads-icon


Downloads-icon



Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


دانلود soft Xpansion Perfect PDF Premium 11.0.0.0 – نرم افزار ویرایش حرفه ای فایل های PDFDownloads-icon


دانلود PDF Decrypter Pro 4.5.0 + Portable – نرم افزار حذف پسورد فایل های PDFDownloads-icon


دانلود Flip PDF Professional 2.4.9.43 – ساخت کتاب های الکترونیکیDownloads-icon


دانلود ByteScout PDF Multitool 11.3.2 Build 4010 – نرم افزار تبدیل فرمت PDFDownloads-icon


دانلود EximiousSoft PDF Editor 3.05 – ایجاد، ویرایش، تبدیل، ادغام، تقسیم و چاپ PDFDownloads-icon


Master PDF EditorDownloads-icon


ادغام فایل های PDFDownloads-icon


برنامه تبدیل XPS به PDFDownloads-icon


تبدیل XPS به PDFDownloads-icon


چسباندن چند فایل PDF به همDownloads-icon


دانلود Master PDF EditorDownloads-icon


دانلود Master PDF Editor برای ویندوز 7Downloads-icon


دانلود Master PDF Editor جدیدDownloads-icon


دانلود آخرین نسخه Master PDF EditorDownloads-icon


دانلود آخرین ورژن Master PDF EditorDownloads-icon


دانلود برنامه Master PDF EditorDownloads-icon


دانلود جدید ترین ورژن Master PDF EditorDownloads-icon


دانلود نرم افزار Master PDF EditorDownloads-icon


دانلود نسخه جدید Master PDF EditorDownloads-icon


ساخت فایل های PDFDownloads-icon


نرم افزار تکه تکه کردن فایل های PDFDownloads-icon


نرم افزار ساخت و ویرایش PDFDownloads-icon


نرم افزار ویرایش PDFDownloads-icon


ویرایش PDFDownloads-icon


دانلود 4Videosoft PDF Converter Ultimate 3.2.8 + Portable نرم افزار تبدیل PDF به سایر فرمت هاDownloads-icon

Master PDF Editor

 

همچنین شما قادر به اضافه کردن کنترل ها و چک باکس های مختلف به فایل های پی دی اف می باشید. ویرایش فونت های مختلف و شخصی سازی کامل فایل pdf از کارهای دیگری است که توسط این ابزار پیشرفته می توانید انجام دهید.

 

پی دی اف ادیتور برای کامپیوتر

– نمایش فایل های XPS

– ساخت آسان فایل های pdf

– تبدیل فرمت های قابل پرینت به pdf

– تبدیل XPS به پی دی اف و بالعکس

– تقسیم و ادغام فایل های پی دی اف

– ساخت & ویرایش بوکمارک های پی دی اف

پسورد فایل کپی شد

– نظرات که به صورت فینگلیش باشند تایید نخواهند شد. – رمز تمامی فایل ها www.patoghu.com هستش ، و کاملا تست شده می باشند 

– نظرات در مورد رمز فایل تایید نمیشه اگه مشکلی در مورد رمز داشتید دستی رمز را وارد کنید

بعد از فعال سازی دسترسی نرم افزار به اینترنت رو توسط فایروال بلاک کنید تا سریال باطل نشه

سلام تست شد بدون ایراد فعال شدش درست انجام نمیدید

سلام باید تست کنید

سلام کامپیوتر ای دی با اجرای نرم افزار بهتون میده دوست عزیزم / نرم افزار رو اجرا کنید بعدش برید سربرگ رجیستر تیک offlice activation رو بزنید زیر برگه یه عدد بهتون میده نوشته id اون رو داخل کیجن کپی کنید بهتون فعال سازی و لایسنس میده استفاده کنید

سلام تست شد کار میده بزرگوار

سلام تست شد هیچ مشکلی نداره به آسانی کرک میشه

با سلام و تقدیم احترام آپدیت شده متد کرک عوض شده بر حسب نوع ویندوز 32 یا 64 فایل داخل پوشه کرک رو در مسیر نصب نرم افزار کپی کنید ( مسیر نصب با کلیک راست روی آیکون نرم افزار در دسکتاپ و open file loction باز میشه ) حین این کار نرم افزار باید بسته باشه

سلام نرم افزار زیر فارسی رو پشتیبانی میکنه

 

[url=https://patoghu.com/gonagon/pdf-tools/7303-foxit-phantompdf-business.html]ویرایش آسان پی دی اف Foxit PhantomPDF Business[/url]

سلام خواهش میکنم باید پچ کنید در نظرات قید شده

شما نظرات اخر رو خوندید اولی ها رو بخونید روش جدید کرک عرض شده

سلام..چرا هر چیزی که مینویسم برعکس و جدا جدا مینویسه؟

سلام..

برای نوشتن نمیتونم از اکثر حروف استفاده کنم..

میشه راهنماییم کنید؟

[url=https://patoghu.com/gonagon/pdf-tools/7303-foxit-phantompdf-business.html]ویرایش آسان پی دی اف Foxit PhantomPDF Business 8.3.2.25013[/url]


مدیریت PDFDownloads-icon


مدیریت PDFDownloads-icon


ویرایش حرفه ای PDF با Master PDF Editor 5.6.49Downloads-icon


مدیریت PDFDownloads-icon


ادیت حرفه ای اسناد پی دی افDownloads-icon


دانلود فایل با لینک مستقیمDownloads-icon


آموزش تعمیر فایل فشردهDownloads-icon


ابزاری کامل برای ویرایش فایل های PDF با iSkysoft PDF Editor 6.3.5.2806Downloads-icon


دانلود نرم افزار VivPDF Editor 3.0.1 ویرایش PDFDownloads-icon


تبدیل xps به pdfDownloads-icon


ویرایش pdfDownloads-icon


ویرایش pdf فارسیDownloads-icon


تبدیل pdf به xpsDownloads-icon


تبدیل pdf به xps فارسیDownloads-icon

نرم افزار Foxit PhantomPDF Business

ابزار عالی ویرایش پی دی اف PDF

پی دی اف ادیتور برای کامپیوتر

Master PDF Editor

 

همچنین شما قادر به اضافه کردن کنترل ها و چک باکس های مختلف به فایل های پی دی اف می باشید. ویرایش فونت های مختلف و شخصی سازی کامل فایل pdf از کارهای دیگری است که توسط این ابزار پیشرفته می توانید انجام دهید.

نرم افزار WinPDFEditor

ویرایش اسناد پی دی اف PDF

 

WinPDFEditor نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه ویرایش و ادیت حرفه ای اسناد PDF می باشد. توسط این نرم افزار شما قادر به اصلاح و ویرایش اسناد پی دی اف ، اضافه کردن تصاویر ، از بین بردن محتوای ناخواسته و چرخش صفحات PDF میباشید. با این نرم افزار به سادگی قادر به تغییر رنگ و فونت نوشته ها خواهید بود و همچنین با ابزار پاک کن این نرم افزار شما می توانید هر انچه را دوست دارید پاک کنید. و پس از ایدت فایل ها می توانید دوباره انها را با فرمت PDF ذخیره نمایید.

Aplus Combo PDF Tools یک ابزار کامل و عالی برای کار با اسناد PDF می باشد و تقریبا هر کاری بخواهید با فایل های پی دی اف انجام دهید را می توانید توسط این ابزار به صورت کامل به سرانجام برسانید. توسط این نرم افزار قادر به ادغام ، برش ، رمزگذاری اسناد پی دی اف ، تغییر سایز صفحات پی دی اف ، اضافه کردن واترمارک به PDF ، ساخت بوکمارک ها ، استخراج یک صفحه از فایل پی دی اف و حذف صفحات ناخواسته از اسناد پی دی اف می باشید. این ابزار همچنین گزینه های دیگری برای کار روی فایل های پی دی اف و عملیات دسته ای روی فایل ها را به آسانی ممکن می سازد.


مدیریت PDFDownloads-icon


دانلود نرم افزار Foxit PhantomPDF Business 10.1.1.37576 ویرایش آسان پی دی افDownloads-icon


مدیریت PDFDownloads-icon


دانلود نرم افزار Foxit Quick PDF LibraryDownloads-icon


ادامه مطلب Downloads-icon


ویرایش حرفه ای PDF با Master PDF Editor 5.6.49Downloads-icon


مدیریت PDFDownloads-icon


ادیت حرفه ای اسناد پی دی افDownloads-icon


ادامه مطلب Downloads-icon


دانلود نرم افزار ویرایش فایل های PDF با WinPDFEditor 3.6.5.5Downloads-icon


ادامه مطلب Downloads-icon


دانلود PDF Annotator 8.0.0.821 نرم افزار ویرایش و زیباسازی فایل های PdfDownloads-icon


ویرایش فایل های pdfDownloads-icon


ادامه مطلب Downloads-icon


ویرایش و مدیریت اسناد پی دی اف Aplus Combo PDF Tools 2.0.1.5Downloads-icon


مدیریت PDFDownloads-icon


ادامه مطلب Downloads-icon

پی دی اف ادیتور برای کامپیوتر
پی دی اف ادیتور برای کامپیوتر
0

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *