دانلود کتاب 1001 لغت انگلیسی

دانلود کتاب 1001 لغت انگلیسی
دانلود کتاب 1001 لغت انگلیسی

برای دانلود قانونی کتاب 1001 واژه کاربردی در‌ زبان انگلیسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

کتاب 1001 واژه کاربردی در‌ زبان انگلیسی، نوشتۀ لیلا زارع، با این قابلیت طراحی و ارائه شده است که هم به عنوان کتابی آموزشی برای طیف وسیعی از زبان آموزان، از مبتدی تا حرفه‌ای و هم به عنوانی کتابی برای افزایش اطلاعات عمومی در زبان انگلیسی مورد استفاده قرار گیرد.

گاهی بیان یا نوشتن تنها یک کلمه، مفهومی عمیق و جامع را به شنونده یا خواننده می‌رساند و چه بسا از یک جمله بهتر و مفیدتر باشد. بنابراین کلمات به صورت انفرادی، از جملات یا حتی یک متن کوتاه چیزی کم نخواهند داشت، به ویژه در شیوه‌های نوین یادگیری زبان‌های خارجی که مفهوم کلمات و عبارات نقشی ویژه یافته‌اند و در راستای هدف یادگیری یک زبان خارجی که همانا یادگیری چگونگی تفکر در زبان مورد نظر و در پی آن یادگیری صحبت کردن در آن زبان می‌باشد مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در این بین، یادگیری کلمات ملموس و کاربردی که به صورت عمومی توسط تمام اقشار جامعه مورد استفاده قرار می‌گیرند، به بیان دیگر کلمات مورد استفاده در مکالمات روزمره، از نخستین گام‌هایی است که برای رسیدن به این هدف باید برداشته شود.

کلمات گرد آمده در کتاب 1001 واژه کاربردی در‌زبان انگلیسی، که تعداد آنها به بیش از 1200 کلمه می‌رسد با توجه به مفهوم، موضوع، و یا شکل ظاهری طبق هبندی شده‌اند. بنابراین هم به صورت انفرادی و هم در کنار یکدیگر در طبقه‌ی خود، مفهومی کامل را انتقال می‌دهند.دانلود کتاب 1001 لغت انگلیسی

برای درک بیشتر مفاهیم و تداعی آنها در ذهن به صورت واقعی، بسته به نوع کلمات و عبارات از روش‌های مختلفی استفاده شده است: برخی از کلمات در جمله‌ای ملموس به کار برده شده‌اند؛ مفهوم برخی دیگر با مثال مورد تاکید قرار گرفته است و نهایتا تعدادی از آنها در یک متن کوتاه در کنار یکدیگر گرد آورده شده‌اند تا نه تنها مفهوم خود را در شرایط واقعی نشان دهند بلکه مکمل یکدیگر نیز باشند. شایان ذکر است که کل اطلاعات گردآمده با این سه روش، جالب، ملموس و بخشی از زندگی روزمره به حساب می‌آید.

نکته‌ی مهمی که در این کتاب رعایت شده است و بخشی از وجه تمایز آن با دیگر کتاب‌های آموزش لغات انگلیسی، و در حقیقت یکی از نقاط قوت آن به شمار می‌آید این است که درجه‌ی دشواری جملات و متن‌هایی که کلمات در آنها ارائه شده از درجه‌ی دشواری خود کلمات پایین‌تر و یا با آن برابر است. بدین ترتیب خوانندگان قادر خواهند بود تا تعداد کلمات بیشتری را با سرعتی بالاتر به راحتی به خاطر سپرده، در ذهن نهادینه کرده و به آسانی به یاد‌آورند.

مقدمه
فصل اول: کلماتی که در ارتباط با تعطیلات و جشن ها به کارمی بریم 
فصل دوم: کلماتی که در ارتباط با خانه به کارمی‌بریم
فصل سوم: کلماتی که در هنگام صحبت کردن با دیگران به کار می بریم
فصل چهارم: کلماتی که هنگام صحبت کردن در مورد دیگران و بیان احساساتمان
فصل پنجم: کلماتی که در ارتباط با رانندگی به کار می بریم
فصل ششم: کلماتی که در ارتباط با بهداشت و سلامتی به کار می بریم
فصل هفتم: کلماتی که در ارتباط با غذا به کار می بریم
فصل هشتم: کلماتی که در موارد متفرقه به کار می بریم

ارسال کتابراه به دوستان از طریق پیامک یا ایمیل

اشتراک در تلگرام

اشتراک در توییتر

اشتراک در فیسبوک

اشتراک در واتس آپ

اشتراک در لینکداین

اشتراک در گوگل پلاس

کتابراه مرجع قانونی دانلود کتاب الکترونیکی و دانلود کتاب صوتی است که امکان دسترسی به هزاران کتاب، رمان، مجله و کتاب صوتی و همچنین خرید کتاب الکترونیک از طریق موبایل تبلت و رایانه برای شما فراهم می‌کند. شما با استفاده از کتابراه همیشه و همه جا به کتاب‌ها و کتابخانه خود دسترسی دارید و می‌توانید به سادگی از هر فرصتی برای مطالعه استفاده کنید. در کتابراه برای همه سلیقه‌ها از داستان، رمان و شعر تا روانشناسی، تاریخی، علمی، موفقیت و… کتاب‌هایی پیدا می شود. همچنین در کتابراه هزاران کتاب رایگان نیز قابل دانلود است. اپلیکیشن کتابخوان کتابراه برای اندروید، IOS و ویندوز در دسترس است.

جستجو

دسته بندی ها

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

کتاب 1001 واژه کاربردی در زبان انگلیسی

نویسنده: لیلا زارع

دانلود کتاب 1001 لغت انگلیسی

ناشر : سفیرقلم

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

اشتراک در شبکه های اجتماعی

لینک کوتاه

http://ketabch.in/61086924 کپی

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

نام کتاب : 1001 واژه کاربردی در زبان انگلیسی

نویسنده : لیلا زارع

ناشر : سفیرقلم

تعداد صفحات : 208 صفحه

شابک : 978-600-7435-53-3

تاریخ انتشار : 1394

رده بندی دیوی : 428/24فا

دسته بندی : زبان انگلیسی, دیکشنری

نوع کتاب : PDF

قیمت پشت جلد : 8900 تومان

قیمت نسخه الکترونیک : 4000 تومان

“1001 واژه کاربردی در زبان انگلیسی” کتاب حاضر اثری از لیلا زارع می باشد که توسط انتشارات سفیر قلم منتشر شده است. این کتاب با این قابلیت طراحی و ارائه شده است که هم به عنوان کتابی آموزشی برای طیف وسیعی از زبان آموزان، از مبتدی تا حرفه ای و هم به عنوانی کتابی برای افزایش اطلاعات عمومی در زبان انگلیسی مورد استفاده قرار گیرد. کلمات گرد آمده که تعداد آنها به بیش از 1200 کلمه می رسد با توجه به مفهوم، موضوع، و یا شکل ظاهری طبقه بندی شده اند. بنابراین هم به صورت انفرادی و هم در کنار یکدیگر در طبقه ی خود، مفهومی کامل را انتقال می دهند. برای درک بیشتر مفاهیم و تداعی آنها در ذهن به صورت واقعی،بسته به نوع کلمات و عبارات از روش های مختلفی استفاده شده است: برخی از کلمات در جمله ای ملموس به کار برده شده اند؛ مفهوم برخی دیگر با مثال مورد تاکید قرار گرفته است و نهایتا تعدادی از آنها در یک متن کوتاه در کنار یکدیگر گرد آورده شده اند تا نه تنها مفهوم خود را در شرایط واقعی نشان دهند بلکه مکمل یکدیگر نیز باشند. شایان ذکر است که کل اطلاعات گردآمده با این سه روش، جالب، ملموس و بخشی از زندگی روزمره به حساب می آید. نکته ی مهمی که در این کتاب رعایت شده است و بخشی از وجه تمایز آن با دیگر کتاب های آموزش لغات انگلیسی، و در حقیقت یکی از نقاط قوت آن به شمار می آید این است که درجه ی دشواری جملات و متن هایی که کلمات در آنها ارائه شده از درجه ی دشواری خود کلمات پایین تر و یا با آن برابر است. بدین ترتیب خوانندگان قادر خواهند بود تا تعداد کلمات بیشتری را با سرعتی بالاتر به راحتی به خاطر سپرده، در ذهن نهادینه کرده و به آسانی به یاد آورند.

فصل اول: کلماتی که در ارتباط با تعطیلات و جشن ها به کار می بریم فصل دوم: کلماتی که در ارتباط با خانه به کار می بریم فصل سوم: کلماتی که در هنگام صحبت کردن با دیگران به کار می بریم فصل چهارم: کلماتی که در هنگام صحبت کردن درمورد دیگران و بیان احساساتمان به کار می بریم فصل پنجم: کلماتی که در ارتباط با رانندگی به کار می بریم فصل ششم: کلماتی که در ارتباط با بهداشت و سلامتی به کار می بریم فصل هفتم: کلماتی که در ارتباط با غذا به کار می بریم فصل هشتم: کلماتی که در موارد متفرقه به کار می بریم

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جین آستین

امیر محمدی

ادگار آلن پو

جیمز جویس

ابوالفضل مصفاجهرمی

افلاطون

لین لافید

آمنه تربت اصفهانی

سروش تائب چوبری

شهلا سیدزاده مطلق

محمد صادقی سیار

لوییزا می آلکوت

دانلود کتاب 1001 لغت انگلیسی

لیلا زارع

لیلا زارع

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مطالعه کتاب را به دیگران توصیه میکنید؟ چرا و به چه کسانی؟ کدام بخش از کتاب نظر شما را جلب کرد؟ مانند یک کارشناس نظر دهید.

آدرس :  مشهد – بلوار مجیدیه – مجیدیه 33/1 سمت چپ ساختمان طلوع (بلوک 156) واحد5

تلفن :  05135149633

تلگرام :  ketabchin_support@

ایمیل :  support@ketabchin.com

کتابچین ، تنها یک فروشگاه کتاب نیست

کتابچین، کتابخانه الکترونیکی است که امکان خرید کتاب، دانلود کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب (کتاب الکترونیکی – کتاب صوتی و کتب رایگان) را در هر زمان و مکان از طریق موبایل، تبلت و کامپیوتر فراهم می کند.

کتابچین یک اپلیکیشن کتاب مالتی پلتفرم است یعنی کاربران می توانند در تمام دیوایسها و سیستم عاملها (ویندوز، اندروید و آی او اس) کتابهای خود را مطالعه نمایند و از کتابخوانی در محیطی لذت بخش بهره مند شوند.

فرمتهای قابل ارائه در کتابچین برای کتابهای متنی، پی دی اف، ایپاپ و برای کتابهای صوتی، mp3 می باشد

گستره کتابهای کتابچین تمامی سلیقه ها را پوشش می دهد. در کتابچین از کتابهای رمان و داستان گرفته تا کتابهای مدیریت ،موفقیت ،روانشناسی ،شعر ،دینی و مذهبی و دیگر کتابهای با موضوعات مختلف را پیدا خواهید کرد.

می 1, 2017

کتاب 1100Words You Need to Know یکی از شناخته شده ترین کتاب هایی است که در زمینه تقویت دایره لغات زبان انگلیسی منتشر شده است. این کتاب برای زبان آموزانی مناسب می باشد که سطح زبان آنها حداقل متوسط باشد و بخواهند کلمات آکادمیک زبان انگلیسی را یاد بگیرند؛ کلماتی که در این کتاب آموزش داده می شوند به ندرت در زبان عامیانه استفاده می شوند و بیشتر در متون آکادمیک و رسمی دیده می شوند. خواندن این کتاب به داوطلبان آزمون های آیلتس و تافل نیز توصیه می شود.

کتاب 1100Words You Need to Know لغات را در 46 هفته دسته بندی کرده است. این دسته بندی به شکلی است که از زبان آموزان انتظار می رود روزی 5 کلمه را یاد بگیرند (در این کتاب برای هر هفته 20 لغت و 4 اصطلاح وجود دارد). کلماتی که آموزش داده می شوند ابتدا در یک متن بکار برده شده اند، سپس تمریناتی برای لغات جدید ارائه شده است و در انتهای لغات هر روز نیز لیست کلمات جدید به همراه فونتیک آنها قرار داده شده است.

فایل pdf ویرایش ششم کتاب 1100Words You Need to Now را می توانید از سایت دانلود کنید.

 

دانلود کتاب 1001 لغت انگلیسی

 

دانلود کتاب 1100 Words You Need to Know (حجم: 3 مگابایت)

 

دانلود کتاب Collins Vocabulary for IELTS

دانلود کتاب Academic Vocabulary in Use

دانلود کتاب 4000 Essential English Words

دانلود کتاب English Vocabulary in Use Advanced

با روزی کمتر از ۲۰ دقیقه زبان یاد بگیرید

با فیلم‌ها و داستان‌های جذاب، انگلیسی را اصولی و حرفه‌ای یاد بگیرید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت


دانلود کتاب 1100 Words You Need to KnowDownloads-icon


Downloads-icon


کتاب اشتباهات رایج فارسی زبانان در انگلیسیDownloads-icon

با سرپرستی مهندس ابوالقاسمی(با نمره 8 آیلتس)، استاد خانم امیدی

دانلود رایگان کتاب 1100 words you need to know

کتاب 1100 یکی از کتاب های شناخته شده در ایران برای تقویت لغات زبان انگلیسی است که بهمراه کتاب “504 لغت ضروری” به نادرست برای بسیاری از آزمون های محبوب در ایران همچون آیلتس، تافل، آزمون های دکتری زبان، کنکور کارشناسی ارشد، کنکور های رشته زبان و بسیاری از آزمون های دیگر تجویز میشود!

اما کتاب 1100، دربرگیرنده بسیاری لغات کم کاربرد و سطح بالاتر زبان انگلیسی است که معمولا در روزنامه هایی همچون نیویورک تایمز، برخی فیلم ها با موضوع های پیچیده تر، برخی اسناد و مدارک بین المللی و برخی آزمون های درون کشور آمریکا کاربرد دارند را میتوان بعنوان منبعی برای “اطلاعات عمومی لغت” در سطح فراتر از پیشرفته آموخت. این کتاب به ویژه میتواند برای آموزگاران زبان انگلیسی(نه زبان آموزان) در تراز های بالاتر سودمند باشد.

.

دانلود کتاب 1001 لغت انگلیسی

.

پیشنهاد میکنیم از این مجموعه های ارزشمند نیز بازدید فرمایید:

.

.

.

#دانلود_مستقیم_با_سرعت_بالا این کتاب 400 صفحه ای با کیفیت بالا به حجم 15 مگابایت:

 

گذرواژه دسترسی به فایل: www.ielts2.com

.

#دانلود_مستقیم_با_سرعت_بالا فایل های صوتی این کتاب به حجم 157.2 مگابایت:

 

 

گذرواژه دسترسی به فایل: www.ielts2.com

.

در لینک زیر میتوانید نرم افزار اپلیکیشن این کتاب که در واقع فلش کارت بهمراه تلفظ و مثال های این کتاب هست را دانلود و استفاده بفرمایید:

دانلود اپلیکیشن های اندرویدی زبان انگلیسی و آیلتس

.

.

.

.

.

.

دانلود کتاب 1001 لغت انگلیسی

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

http://mrsielts.com

.

دانلود 1100 لغت ضروری,دانلود رایگان کتاب 1100 words you need to know دانلود ترجمه فارسی کتاب 1100 واژه دانلود فایل صوتی کتاب 1100 واژه دانلود 1100 واژه برای اندروید,دانلود کتاب 100 لغتی که باید دانست,دانلود کتاب 1100,دانلود کتاب لغت انگلیسی,دانلود لغات ضروری,دانلود مستقیم کتاب 1100,کتاب 1100,کتاب هزار و صد

با عرض سلام و خسته نباشید میخواستم بدونم اگه میشه کتاب های مورد نیاز و ضروری برای لغت برای امتحان تافل رو نام ببرید اونایی که واقعا لازمه چون من دارم این کتاب1100 رو میخونم و واقعا هنوز رابطشو با تافل متوجه نشدم اگه میشه یه راهنمایی کنید ممنون میشم لطفا جوابشو زود بدید چون خیلی واسم مهمه بازم ممنون

درود

کتاب 1100 هیچ ارتباطی با آزمون آیلتس یا تافل نداره. فهرست بهترین منابع تافل رو میتونید در این نوشته ببینید:

http://ielts2.com/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%A8%D8%B9-%D8%AA%D8%A7%D9%81%D9%84-ibt/

پیروز باشید.

سلام. اگر به اشتباه برای دکتری توصیه می شه پیشنهاد شما برای این آزمون چیه؟

میتونید نمونه ریدینگ های آزمون مورد نظر رو بفرستید که دقیق تر بتونم بگم ولی از این نظر با اطمینان میگیم این کتاب ربطی به آزمون های دکتری نداره چون بجز این آزمون برای 10 آزمون دیگه هم توصیه میشه به اضافه اینکه اگر مقدمه این کتاب یا محتوای درونش یا جنس واژگانش رو نگاه کنید کاملا آشکار هست هدف از این کتاب تسلط پیدا کردن بر روی ریدینگ های مجله های علمی غیر تخصصی، که معمولا منبع سوالات بسیاری از کنکورهای ارشد و دکترا هستند نمیباشد. اگر برای بالا بردن سطح دانش واژگان شما در سطح حرفه ای تر… بیشتر بخوانید

تمامی حقوق این سایت نزد ielts2.com محفوظ می باشد و هرگونه کپی برداری از مطالب و طرح قالب پیگرد قانونی به همراه دارد


Downloads-icon


افعال دو قسمتی پرکاربرد انگلیسی pdfDownloads-icon


افعال دو قسمتی پرکاربرد انگلیسی pdfDownloads-icon

۱۰۰۱ vocabulary and spelling questions دانلود کتاب

این کتاب طوری طراحی شده است تا شما را به لطف جادوی تمرین و تکرار درداشتن دایره لغت گسترده و ادای درست کلمات حرفه‌ای تقویت کند. همانطور که از اسم کتاب پیداست قرار است که با ۱۰۰۱ پرسش کاملا هوشمندانه و طراحی شده، توانایی مکالمه و دایره لغات شما تقویت شود.

۱۰۰۱ vocabulary and spelling questions دانلود کتاب :

این کتاب مناسب زبان آموزان با سطح زبانی Intermediate به بالا است. لینک دانلود کتاب Discussions-AZ-Advanced به همراه فایل‌های صوتی برای شما قرار داده شده.دانلود کتاب 1001 لغت انگلیسی

دانلود کتاب Advanced grammar in use ، کتابیست بسیار غنی در جهت آموزش گرامر زبان انگلیسی.همراه با لینک دانلود رایگان و بی‌دردسر این کتاب

تمام اصطلاحات و عبارات پرکاربرد رو میتونی با این کتاب یاد بگیری.لینک دانلود رایگان و بی‌دردسر این کتاب هم موجوده

Writing Skills Success In 20 Min A Day دانلود کتاب، یک کتاب عالی برای تقویت مهارت رایتینگ شما، زمان زیادی هم ازتون نمیگیره کافیه روزی 20دقیقه وقت بگذارید!!!

این کتاب با هدف تقویت دو مهارت شنیداری و گفتاری منتشر شده. لینک دانلود کتاب Just- Listening & Speaking (Preintermediate) برای شما در این مقاله قرار داده شده

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت



Û±Û°Û°Û± vocabulary & spelling questionsDownloads-icon


DownloadDownloads-icon


pdfDownloads-icon


دانلود فایل کتابDownloads-icon

گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟

تمام فلش کارتهای سایت با نرم افزار رایگان انکی اجرا می شوند. قبل از خرید هر فایلی، نرم افزار را از سایت دریافت ونصب کنید و آموزشهای لازم را در سایت مطالعه کنید!

53,000 تومان

75,000 تومان

44,000 تومان

55,000 تومان

15,000 تومان

دانلود کتاب 1001 لغت انگلیسی

12,000 تومان

15,000 تومان

20,000 تومان

25,000 تومان

محمد رستمی


رایگان

سلام.امروز برای شما کتاب ۱۱۰۰ واژه که باید دانست را قرار میدهم.البته تنها یک کتاب نیست بلکه سه کتاب است.

در این بخش از کتاب سعی شده است که تمامی لغات، همراه با تصویر به شما آموزش داده شود تا به خاطر سپاری لغات دو چندان شود.

سعی شده که از این کتاب، لغاتی را که بیشترین کاربرد را در آزمون‌های تافل دارند همراه با ترجمه‌ی فارسی آن در اختیار شما قرار دهیم.

جدیدترین فلش‌کارت‌های مربوط به این مجموعه می‌توانید از آدرس زیر دریافت کنید.امید است که سهمی هر چند کوچک در موفقیت شما عزیزان داشته باشید.


 

شما تنها زمانی می توانید به فایل امتیاز دهید که آن را دریافت کرده باشید!

هیچ امتیازی برای نمایش وجود ندارد.

از آنجا که آنکی بر روی نکات مهم تمرکز دارد بنابراین خواندن اضافات لزومی ندارد.پس با آنکی زمان کمتری را صرف مطالعه خواهید کرد
بیشتر یاد بگیرید

از آنجایی که با آنکی زمان کمتری را صرف مطالعه می‌کنید می‌توانید زمان بدست آمده را به یادگیری چیزهای جدید اختصاص دهید.نگران فراموشی نباشید.آنکی هر چیزی را در ذهن شما جای می‌دهد
سریع مرور کنید

با آنکی احتیاجی نیست که کتاب را چندین بار بخوانید تا در ذهن شما جای بگیرد.آنکی از مرورهای بی‌مورد جلوگیری کرده و وقت شما را صرف مرور فراموش‌ شده‌ها می‌کند.

تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ است

قدرت از IPS

تومان

جستجوی نسخه الکترونیکی

نسخه الکترونیکی کتاب‌ها، سریع‌تر و ارزان‌تر در فیدیبو

این کالا توسط فروشنده آن، هافکو، قیمت‌گذاری شده‌ است.


هافکو
برگزیده

دانلود کتاب 1001 لغت انگلیسی

به اندازه‌ی طول و عرض (درازا و پهنا) کتاب و ‌مجلات، قطع می‌گویند. استاندارهای قطع برای شناسایی اندازه‌های مختلف و انتخاب بهترین ابعاد برای کتاب یا مجله موثر است.

قطع‌ جیبی که در گذشته به قطع بغلی شهرت داشته دارای ابعاد تقریبی 11×5/16 سانتی‌متر است.

جلد یا رویه محافظ کتاب، مجله، دفتر، کاتالوگ، صفحه‌ی موسیقی و هر چیز دیگر در برابر آسیب‌های فیزیکی بیرونی است.

اگر جنس جلد کتاب منعطف، نرم و از مقوای نازک باشد، اصطلاحا به آن جلد شومیز گفته می‌شود.

این پیشنهاد به شما نشان داده نخواهد شد با تشکر از باز‌خورد شما

این کالا پس از موجود شدن به مدت یک ساعت برای شما رززو می‌گردد
و می‌توانید با پرداخت هزینه سفارش آن را خریداری نمایید.

تنها برای کاربران دیجی‌پلاس

قبلا در این نظرسنجی شرکت کرده‌اید.

این معیار نمایانگر آن است که فروشنده در بازه‌ی زمانی اعلام شده بدون هیچ تاخیری، کالا را تامین و ارسال کرده است.

این معیار نمایانگر آن است که فروشنده سفارشات ثبت شده‌ی مشتریان را بدون کنسلی (لغو سفارش) ارسال کرده است.

این معیار نمایانگر درصد کالاهای مرجوع شده
از سوی مشتری است که به علت تخلفات فروشنده و با دلایل قابل قبول از طرف مشتری مرجوع شده است.

ارسال سریع کالای سوپر مارکتی فقط در تهران و کرج امکان پذیر است.

با توجه به محدودیت ارسال، آیا مایل هستید این کالا به سبد خرید شما افزوده شود؟

دیجی‌کالا به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه های اینترنتی با بیش از یک دهه تجربه، با پایبندی به سه اصل، پرداخت در محل، ۷ روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل‌بودن کالا موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های معتبر جهان، به بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران تبدیل شود. به محض ورود به سایت دیجی‌کالا با دنیایی از کالا رو به رو می‌شوید! هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا خواهید کرد. دیجی‌کالا مثل یک ویترین پر زرق و برق است که با انواع و اقسام برندهایی نظیرسامسونگ (Samsung)، ال جی (LG)، اپل (Apple)، نوکیا (Nokia)، شیائومی (Xiaomi)، هواوی (Huawei) و همچنین محصولاتی که هر فرد در زندگی شخصی، تحصیلی و کاری خود به آنها احتیاج پیدا می‌کند، چیده شده است. اینجا مرجع متنوع‌ترین کالاهای دیجیتال از گوشی موبایل اندروید و iOS (آیفون) گرفته تا تبلت، لپ تاپ، هارد اکسترنال، اسپیکر، هدفون، هندزفری و پاور بانک است. دیجی‌کالا همچنین یک بازار آنلاین برای خرید جدیدترین و ضروری‌ترین لوازم خانگی همانند فرش، پرده، کاغذ دیواری، مبلمان، میز تلویزیون و ماشین ظرفشویی و لباسشویی است تا هر فرد بتواند مطابق با سلیقه شخصی خود، خانه رویاهایش را بسازد. حتی می‌توانید محیط کار خود را با بهترین ماشین های اداری نظیر پرینتر، اسکنر و لوازم التحریر تجهیز کنید. علاوه بر این، می‌توانید با سر زدن به شبکه های اجتماعی دیجی کالا نظیر فیس بوک و تلگرام از جدیدترین مدل‌های لباس، اکسسوری، کیف و کفش زنانه، مردانه، بچه گانه، دخترانه، پسرانه و نوزاد مطلع شوید و از مشهورترین برندهای دنیا نظیر نایکی، آدیداس، ریباک، کلمبیا، باس، گوچی و مانگو اجناس اصل و باکیفیت خریداری نمایید. همچنین با سر زدن به محصولات آرایشی و بهداشتی، لوازم شخصی برقی و انواع عطر و ادکلن اصل تجربه‌ای جدید از خرید آنلاین کسب کنید و برای خرید انواع لوازم سفر، دوچرخه و آلات موسیقی با مقایسه دقیق محصولات دیگر دچار سردرگمی نشوید. این روزها با اضافه شدن محصولات سوپرمارکت (دیجی کالا فرش)، انواع خواربار، میوه و سبزیجات، مواد پروتئینی اعم از گوشت، مرغ و ماهی و انواع نوشیدنی و تنقلات و عطاری آنلاین می توانید کلیه نیازهای خود را تنها با چند کلیک سفارش داده و در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید. مناسب‌ترین جمله درباره دیجی‌کالا ،بازار بزرگ اینترنتی، است؛ چرا که با قدم گذاشتن در آن می‌توانید، یک خرید اینترنتی لذت بخش، با قیمت مناسب و ارزان به همراه تخفیف ویژه در حراج ها را تجربه کنید.
مشاهده بیشتر

برای راهنمایی بهتر لطفا اطلاعات زیر را وارد کنید:

پیشتیبان هوش مصنوعی دیجی‌کالا

من ربات هوشمند گفت و گوی آنلاین دیجی‌کالا هستم و در حال حاضر در حال آموزش دیدن برای پاسخگویی بهتر و انتقال پیام شما به پاسخگوی مرتبط با مشکلتان هستم.

به پشتیبانی هوشمند دیجی‌کالا خوش آمدید. لطفا سوال خود را بپرسید.

آیا پاسخی که گرفتید مناسب بود؟



خیارشور و ترشیجات
Downloads-icon



خیارشور و ترشیجات
Downloads-icon

بهتر است قبل از خواندن کتاب1100 واژه، کتاب 504 واژه ضروری زبان انگلیسی را مطالعه کرده باشید. با مطالعه این کتاب زبان‌آموزان به تسلط کافی در زمینه واژگان کاربردی زبان انگلیسی می‌رسند.

کل واژگان کتاب1100 در 46 هفته ارائه می‌شود. در هر هفته شما با 20 لغت جدید مواجه می‌شوید. ویژگی مثبت این کتاب این است که دقیقا برای شما مشخص کرده که در هر روز کدام کلمات را بخوانید. کتاب در هرروز برای شما 5 لغت جدید را ارائه می‌کند. پس برای یادگیری لغات هرهفته به 4 روز نیاز دارید. می‌توانید 3 روز باقی مانده را به تمرین و تکرار اختصاص دهید که باعث تثبیت مطالب در ذهنتان می‌شود.

کتاب 1100 واژه ضروری از پنج بخش تشکیل شده با هدف بهتر به خاطر سپردن لغات ضروری انگلیسی.

با کتاب 504 آشنا شوید و زبان انگلیسی‌تان را تقویت کنید.

شما دروس هرهفته را در 4 روز به پایان می‌رسانید. همان‌طور که گفتم سه روز باقی ‌مانده را به مرور و تثبیت مطالب می‌پردازید. برای مرور پایانی در انتهای هرهفته قسمتی در نظر گرفته شده تحت عنوانReview .دانلود کتاب 1001 لغت انگلیسی

در تمرین اول این قسمت کلمات در ستون Aنوشته شده‌اند و مترادف‌های آن‌ها در ستونB . شما باید هرکلمه را به مترادف آن وصل کنید. در این قسمت ممکن است با کلمات جدیدی مواجه شوید پس با یادگیری آن‌ها می‌توانید دایره واژگان خود را تقویت کنید.

قسمت دوم مرور مربوط به Word searchمی‌شود. در این تمرین متنی آورده شده که تعدادی جای‌خالی در آن وجود دارد . شما باید با کلماتی که در آن هفته یاد گرفته‌اید، آن‌ها را تکمیل کنید. برای اینکه بتوانید راحت‌تر آن را انجام دهید بالای جای خالی اشاره شده که کلمه موردنظر این قسمت در کدام روز از آن هفته ذکر شده. 

 

این روال کلی یادگیری لغات کتاب 1100 بود. تمرین‌های زیادی که در این کتاب وجود دارد به شما کمک می‌کند هرچه بهتر کلمات را به خاطر بسپارید و آن‌ها را در ذهن خود تثبیت کنید.

به سرعت زبان انگلیسی‌تان را تقویت کنید.

فایل pdf کتاب 1100 واژه انگلیسی را از طریق لینک زیر رایگان دانلود کنید و روی موبایل، تبلت یاکامپیوتر خود، در هر زمان مطالعه کنید 

دانلود رایگان کتاب 1100 واژه

اگر سوالی درباره یادگیری لغت دارید، می‌توانید از کارشناسان آقای مترجم کمک بگیرید.

ارتباط با کارشناسان آقای مترجم

یاسمین صدری هستم

دانشجوی مدیریت بازرگانی دانشگاه اصفهان

از کودکی به زبان انگلیسی علاقه زیادی داشتم و در سن ۱۶ سالگی مدرک زبان انگلیسی خود را از کانون زبان ایران دریافت کردم

در حال حاضر در حال یادگیری زبان آلمانی در کانون زبان هستم



دانلود رایگان کتاب 1100 واژهDownloads-icon

نام کتاب: ۱۱۰۰ لغت پرکاربرد در اخبار انگلیسی

نویسنده: مهندس محبوب اخدر

تعداد صفحات: ۶۵

فرمت کتاب: PDF

توضیحات:


مدیریت PDFDownloads-icon

برای خرید و دانلود  کتاب ۱۰۰۱ واژه‌ی کاربردی در زبان انگلیسی  نوشته  لیلا زارع  و خواندن و شنیدن هزاران کتاب الکترونیکی و صوتی دیگر،  اپلیکیشن طاقچه  را رایگان نصب کنید.

کتاب خوبیه

طاقچه سایت و اپلیکیشن   دانلود کتاب الکترونیکی    و    دانلود کتاب صوتی    است. در طاقچه هزاران کتاب، مجله،    روزنامه    و کتاب گویا را می‌توانید دانلود کنید و با موبایل، تبلت و رایانه آن‌ها را بخوانید. در طاقچه  کتاب‌های روانشناسی  ،  رمان و داستان  ،   کتاب‌های تاریخی  ،   کتاب فلسفی  و هزاران  کتاب رایگان برای دانلود  وجود دارد.  

دانلود کتاب 1001 لغت انگلیسی
دانلود کتاب 1001 لغت انگلیسی
0


منتشر شده

در

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *