دانلود پی دی اف کتاب بیشعوری جلد دوم

دانلود پی دی اف کتاب بیشعوری جلد دوم
دانلود پی دی اف کتاب بیشعوری جلد دوم

دانلود پی دی اف کتاب بیشعوری جلد دوم

مدتی پس از موفقیت کتاب فوق‌العاده “بی‌شعوری”، دکتر خاویر کرمنت (Xavier Crement) نسخه دوم این کتاب با نام “بی‌شعوری تا ابد” یا با نام دیگر “بی‌شعوری ابدی” را منتشر کرد.

در بخشی از این کتاب می‌‌خوانیم:

باید آگاه باشید که این کتابی که هم‌اکنون در دست شماست، درباره بی‌شعورهاست. با این‌حال برای بی‌شعورها نیست!

همان‌گونه که می‌دانید و در توضیحات جلد یک کتاب بی‌شعوری نیز به تفصیل گفته شد، جلد نخست این کتاب، برای بی‌شعورها بود. در آن کتاب هم‌زمان با تشریح وضعیت بیشعورها و شناسایی بیشعوری در وجود خودمان، راه پیشگیری بیشعوری از یک سوی، و راه درمان آن از سوی دیگر نیز مورد آموزش قرار داده شده بود.

درو اصل این کتاب قرار بود به صورت تک‌جلد منتشر شود. اما چنان استقبالی از آن شد و چنان دکتر خاویر کرمنت را به شهرت رساند که نویسنده را ترغیب به نگارش جلدهای دیگر این کتاب نمود.

اما کتاب دوم به مبحث جالب‌تر از کتاب نخست پرداخته است. این جلد منحصرا درمورد نوع ارتباط غیربی‌شعورها با بی‌شعورهاست! همان‌طور که در جلد یک نیز گفته شد، بیشعوری خطرناک‌ترین بیماری تاریخ بشریت است! درمان آن مبحثی جداست که به صورت کامل بدان پرداخته شد اما نوع برخورد با آدم‌ها و افراد بی شعور امری خطیر و نیازمند آموزش قبلی است. آموزش‌هایی که در این کتاب آن‌ها را فراخواهید گرفت.

درواقع بیشعوری دو قربانی می‌گیرد:

جلد دوم کتاب بی شعوری نیز همانند جلد نخست آن، با زبانی تلخ و لبریز از کنایه‌ها، به مقوله بی‌شعوری پرداخته است. شاید بتوان گفت، این کتاب، تنها کتابی است که به نحوه رفتار با مبتلایان به این بیماری، پرداخته است. یک کتاب ارزشمند و کاربردی! پس خیلی ساده می‌توان گفت: «در خواندن این کتاب، درنگ نکنید».

نویسنده معتقد است بیشعورها، افرادی نابغه و باهوش هستند. البته نه نابغه‌هایی مفید. بلکه نوابغی خودخواه، مردم‌آزار و صدالبته با اعتماد به‌ نفسی کاذب. افراد بی‌شعور با منفعت‌‌طلبی‌های خود، در پایان هر کاری به خود، اطرافیان و جامعه آسیب می‌رسانند. این آسیب‌رسانی اجتان‌پذیر نیست. اما قابل حل است.

بیشعوری یک بیماری و بیشعور یک بیمار است. خاویر کرمنت در بخشی از این کتاب می‌گوید:

«دنیا را بیماری مسری و خطرناک بی‌شعوری تهدید می‌کند و اگر الان به فکر چاره‌ای برای درمان و حل این معضل بغرنج نباشیم، در آینده‌ای نه‌چندان دور، بی‌شعورها دنیا را نابود خواهند کرد.»

شناخت بی‌شعورهای ابدی و پیش‌گیری از نابودی دنیا توسط آن‌ها، بایستی بزرگ‌ترین و مهم‌ترین دغدغه بشریت باشد. باید جامعه را از آسیب‌های بی‌شعورها محافظت کرد. این البته بیشتر شبیه یک شعار خنده‌دار است. اما باید بداتید که بدبختانه حیقت دارد. دنیا در معرض خطر بزرگی است و روز به روز بر شمار بی‌شعورها افزوده می‌شود.

مخاطب اصلی این کتاب، افرادی هستند که قربانی ارتباط با بی‌شعورها شده‌اند. بی‌شعورهایی که نه توبه می‌کنند و نه حاضر به تغییر و اصلاح هستند. آن‌ها به واسطه بی‌شعوری خود، انگشت‌نمای عالم و آدم هستند. این کتاب از سه بخش تقسیم شده است:

بیایید یک بخش کوتاه از این کتاب را با هم بخوانیم:

هرچند که برخی از مردم به‌جای کوشش برای چیره‌شدن بر مشکلات‌شان، اغلب به غرق‌شدن در مشکلات بسنده می‌کنند و تا حالا در راستای زندگی در این ناامیدی و بدبختیِ خودساخته بیشترین تلاش را کرده و موفق نیز شده‌اند(!) اما پایان کارشان به این سادگی‌ها نیست و یقینا زندگی ساکت‌شان دیر یا زود فروپاشیده خواهدشد. این فروپاشی باعث پرت شدن آن‌ها از دل تنهایی و سکوت‌شان به قلب توجه شدید دیگران خواهد بود. آن‌ها به نوعی جدید از «قهرمان» تبدیل می‌شوند. قهرمان؟ نه! شاید بهتر باشد بگوییم: «قربانی».دانلود پی دی اف کتاب بیشعوری جلد دوم

باید به خاطر داشت که این دسته از مردم، مردمی بازنده و تسلیم‌شده هستند. مردمی که همواره به جای اصلاح بدبختی‌های‌شان، با مشکلات‌شان خو گرفته و ویژگی توحش و تهاجم را در پیش گرفته‌اند. آن‌ها احساسات جریحه‌دار خود را به نشان اصالت و نجابت تبدیل کرده‌اند. حالت قربانی‌شدن را در رفتار و حرکات‌شان و حتی در اندیشه‌شان حفظ می‌کنند تا از آن به‌عنوان اجازه‌نامه‌ای برای سواستفاده‌کردن از دیگران، بهره‌برداری کنند…

این کتاب را به تمام افرادی که در برابر بی‌شعورها در خانه، اداره، محیط زندگی و جامعه دچار استیصال شده‌اند، پیشنهاد می‌کنیم. کتاب حاضر یکی از مهم‌ترین کتاب‌ها و پرفروش‌ترین کتاب‌هایی است که اخیرا به چاپ رسیده و به بیشتر زبان‌های دنیا نیز ترجمه شده است.

دانلود کتاب بی‌شعوری ۲ (بی‌شعوری تا ابد / بی‌شعوری ابدی) شاهکار خاویر کرمنت (نسخه کامل و بدون حذفیات) را به دانشجویان، پژوهشگران و علاقمندان به روانشناسی و به بازدیدکنندگان کافه کتاب توصیه می‌کنیم. 

این کتاب دارای حق نشر است. برای تهیه آن به کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور، مراجعه کنید. یا برای دانلود تنها نسخه PDF موجود از کتاب بی‌شعوری که بااجازه مترجم اثر منتشر‌شده است، روی لینک زیر کلیک کنید:دانلود کتاب بی‌شعوری

  

↓ کلیک کنید ↓  

دانلود سه گیگابایت کتاب یکجا

  

  

دانلود کتاب | مجله کافه‌کتاب | معرفی کتاب

   

 

   

    

   

تماس با ما

   

کافه کتاب بزرگ‌ترین کتابخانه فارسی و بزرگ‌ترین پایگاه برای دانلود کتاب‌های نایاب می‌باشد. در کافه‌کتاب می‌توانید به دانلود رمان، دانلود کتاب‌های PDF، کتاب‌های صوتی و کتاب‌های درسی بپردازید. در این پایگاه انواع کتاب‌های تاریخ، جغرافیا، فلسفه، الهیات، جامعه‌شناسی، روانشناسی، زبان‌شناسی، شعر و رمان موجود می‌باشد.

   

| Tags | Sitemap | RSS | Atom | PDF |

همه حقوق، برای کافه‌کتاب محفوظ است.

   

قوانین و مقررات

Copyright © 2012 ~ 2020  |  Design By: Bahman Ansari


Download PDF BooksDownloads-icon


PDFDownloads-icon

در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین سایت های دانلود رایگان کتاب خارجی بپردازیم. اگر شما فرصت کافی برای…


خرید PDF کتاب خارجیDownloads-icon


دانلود کتاب pdfDownloads-icon

کتابراه مرجع قانونی دانلود کتاب الکترونیکی و دانلود کتاب صوتی است که امکان دسترسی به هزاران کتاب، رمان، مجله و کتاب صوتی و همچنین خرید کتاب الکترونیک از طریق موبایل تبلت و رایانه برای شما فراهم می‌کند. شما با استفاده از کتابراه همیشه و همه جا به کتاب‌ها و کتابخانه خود دسترسی دارید و می‌توانید به سادگی از هر فرصتی برای مطالعه استفاده کنید. در کتابراه برای همه سلیقه‌ها از داستان، رمان و شعر تا روانشناسی، تاریخی، علمی، موفقیت و… کتاب‌هایی پیدا می شود. همچنین در کتابراه هزاران کتاب رایگان نیز قابل دانلود است. اپلیکیشن کتابخوان کتابراه برای اندروید، IOS و ویندوز در دسترس است.

خاویر کرمنت، نویسنده و پژوهشگر است و به سبب نگارش سه‌گانه «بی‌شعوری» به شهرت رسید.

«بی‌شعوری تا همیشه» دومین کتاب از سه‌گانه بی‌شعوری است.

محبوبیت نخستین کتاب خاویر کرمنت، «بی‌شعوری بس است دیگر»، باعث شد تا او کتابی دیگر با عنوان «بی‌شعوری تا همیشه» بنویسد.

او در این کتاب، مبتلایانی را مورد بررسی قرار می‌دهد که در آن‌ها بیماری بی‌شعوری شدت گرفته و ظاهرا کار از درمان هم گذشته است. آن‌ها انسان‌هایی هستند که بی‌شعوری تا ابد را انتخاب کرده‌اند.

کرمنت افسوس می‌خورد که با توجه به این‌که دیگر برای بی‌شعوری درمانی وجود دارد (به لطف کتابِ اول بی‌شعوری: بی‌شعوری، بس است دیگر) باز هم هستند افرادی که از قبول بی‌شعوری‌شان و این‌که به دنبال درمانش باشند سر باز می‌زنند.
دانلود پی دی اف کتاب بیشعوری جلد دوم

دکتر کرمنت فهرستی از آدم‌هایی که بیش‌تر در معرض بی‌شعوری تا همیشه قرار دارند پیشنهاد می‌کند. او در این کتاب توضیح می‌دهد که چگونه می‌شود آن‌ها را شناخت و جلویشان را گرفت.

در بخشی از کتاب به نام «بی‌شعور قربانی» می‌خوانیم:

«هرچند که برخی افراد سعی نمی‌کنند بر سختی‌های‌شان چیره شوند؛ فقط در آن‌ها می‌غلتند. تا حالا بهترین تلاش خود را با ادامه‌ی زندگی در سکوت و ناامیدی کرده‌اند. اما سپس زندگی ساکت‌شان از هم می‌پا‌شد. با تکانی شدید از انزوای خود به سوی توجهِ شدید پرتاب می‌شوند. آن‌ها به نوعی جدید از «قهرمان» تبدیل می‌شوند: قربانی.

باید به خاطر داشت که این‌ها افردی‌اند که تسلیم شده‌اند. به جای التیام‌دادن خود و غلبه‌کردن بر مشکلات‌شان، نفسِ آسیب‌دیده‌شان را در آغوش گرفته و رفتار عصبی خود را پذیرفته‌اند. آن‌ها احساسات جریحه‌دار خود را به نشان اصالت و نجابت تبدیل کرده‌اند. حالت قربانی‌شدن را حفظ می‌کنند تا از آن به عنوان اجازه‌نامه‌یی برای سواستفاده‌کردن از افرادی که در باقیِ زندگی‌شان می‌بینند استفاده کنند».

کتاب خیلی خیلی معمولی بود

این کتاب دقیقا تکرار مطالب بی محتوای کتاب اول است با این تفاوت که به نظر میرسد نویسنده به علت در دست نداشتن مطالب جدید مجبور به ارائه ی همان مطالب قبلی با متنی ثقیل تر و غیرقابل درک شده

سر و صدای زیادی راه انداخته بود این کتاب ولی در کل بنظرم یه کتاب معمولی بود که از مشکلاتی که همه ازش آگاه هستن صحبت کرده بود و کلا بازی با الفلظ و شعارها بود. راه حلی به اون

وقتی این کتاب رو خوندم فهمیدم چقدر آدم بیشعور در زندگی من هستند و چقدر ضرر به من رساندن و متوجه نشد …
وقتی شروع کردم به خوندن این کتاب انتظار داشتم چرت پرت باشه ولی وقتی ادامه دادم به خواندن

جذاب و برای هدیه دادن به خیلی ها مناسب…

طاقچه سایت و اپلیکیشن   دانلود کتاب الکترونیکی    و    دانلود کتاب صوتی    است. در طاقچه هزاران کتاب، مجله،    روزنامه    و کتاب گویا را می‌توانید دانلود کنید و با موبایل، تبلت و رایانه آن‌ها را بخوانید. در طاقچه  کتاب‌های روانشناسی  ،  رمان و داستان  ،   کتاب‌های تاریخی  ،   کتاب فلسفی  و هزاران  کتاب رایگان برای دانلود  وجود دارد.  

کتابخانه تاریخ‌ما – دانلود رایگان کتاب های الکترونیکی | کتبِ تاریخی، مذهبی، فلسفی و عرفان | کتابهای نایاب

– کتاب‌های موجود در این تارنما برای پژوهش و تحقیقات در اختیار پژوهشگران قرارداده شده است. سعی شده است از کتاب‌های نو انتشارِ معاصر در این تارنما استفاده نشود.
– هر گونه سوء استفاده از کتاب‌ها پیگرد قانونی دارد.
– پیشنهاد می‌کنیم چنان که دنبال کتابی هستید، نخست در سایت جستجو کنید.

now = new Date();
var head = document.getElementsByTagName(‘head’)[0];
var script = document.createElement(‘script’);
script.async = true;
script.type = ‘text/javascript’;
var script_address = ‘https://cdn.yektanet.com/template/bnrs/yn_bnr.min.js’;
script.src = script_address + ‘?v=’ + now.getFullYear().toString() + ‘0’ + now.getMonth() + ‘0’ + now.getDate() + ‘0’ + now.getHours();
head.appendChild(script);

کتاب های جدید PDF


دانلود کتاب نامه ها و اسناد سیاسی سید…

دانلود پی دی اف کتاب بیشعوری جلد دوم

دانلود کتاب آثار وثوق: نمونه ی نظم و نثر…


دانلود کتاب تحلیلی از نقش سه گانه شیخ…

دانلود کتاب گزارشهای محرمانه وزارت امور…


دانلود کتاب فرهنگ رجال قاجار


دانلود کتاب دستور الاعقاب: رساله‌ای…


دانلود کتاب اعزام محصل به خارج از کشور…


دانلود کتاب جریان‌های اصلی در مارکسیسم

کتاب‌های صوتی


دانلود کتاب صوتی ارامنه و انقلاب…


دانلود کتاب صوتی اخذ تمدن خارجی


دانلود کتاب صوتی ایران در جنگ…


دانلود کتاب صوتی تاریخ از تحلیلی…


دانلود کتاب صوتی تشکیل دولت ملی در…


دانلود کتاب صوتی آموزش زبان عبری


دانلود کتاب صوتی صد جنگ بزرگ تاریخ


دانلود کتاب صوتی تنها در تاریکی


دانلود کتاب صوتی تاریخ طنز ادبی…


دانلود کتاب صوتی نامه به پدر

کتاب‌های محبوب

دانلود کتاب شرح جامع مثنوی معنوی (هفت جلد)

دانلود کتاب تاریخ عالم آرای عباسی (سه جلد)


دانلود کتاب هنر رندانه ی به تخم گرفتن


دانلود کتاب چهل سال تاریخ ایران (سه جلد)


دانلود کتاب مسالک و ممالک


دانلود کتاب تاریخ و فرهنگ ایران (شش جلد)


دانلود کتاب مولوی اثر فروزانفر

دانلود کتاب کتابچه های بلوچستان (جلد اول)

Welcome, Login to your account.

Recover your password.

A password will be e-mailed to you.


خانهDownloads-icon


آرشیو کتابهاDownloads-icon


خرید کتابهای تاریخیDownloads-icon


درخواست کتابDownloads-icon


ارسال کتابDownloads-icon


تماس با ماDownloads-icon



کتابخانه تاریخ‌ما – دانلود رایگان کتاب های الکترونیکی | کتبِ تاریخی، مذهبی، فلسفی و عرفان | کتابهای نایاب
Downloads-icon


Downloads-icon


کتاب‌های صوتیDownloads-icon


کتاب‌های صوتیDownloads-icon


تاریخ ایرانDownloads-icon


تاریخ مادDownloads-icon


تاریخ ایلامیDownloads-icon


تاریخ هخامنشیانDownloads-icon


تاریخ ساسانیانDownloads-icon


تاریخ اشکانیانDownloads-icon


تاریخ صفویانDownloads-icon


تاریخ قاجاریهDownloads-icon


کتاب‌های مرجعDownloads-icon


ادیان و مذاهبDownloads-icon


کتاب‌های دین اسلامDownloads-icon


کتاب‌های تشیعDownloads-icon


کتاب‌های تسننDownloads-icon


کتاب‌های آیین بوداDownloads-icon


کتاب‌های آیین زرتشتیDownloads-icon


کتاب‌های آیین مانیDownloads-icon


کتاب‌های آیین مزدکDownloads-icon


کتاب‌های آیین مسیحDownloads-icon


کتاب‌های آیین یهودDownloads-icon


تاريخ جهانDownloads-icon


رمانDownloads-icon


فلسفهDownloads-icon


کتاب های عرفان و تصوفDownloads-icon


کتاب های رسوم و آداب مللDownloads-icon


کتاب های سیاسیDownloads-icon


کتاب های شعر (دیوان)Downloads-icon


کتاب های علمی و پژوهشیDownloads-icon


دانلود کتاب های شرح حال یا زندگينامهDownloads-icon


دانلود کتاب های سفرنامهDownloads-icon


دانلود کتاب های هنر و موسیقیDownloads-icon


دانلود مجله های تاریخیDownloads-icon


کتاب های اجتماعیDownloads-icon


کتاب های ادبی (نثر، نقد و تحلیل)Downloads-icon



Downloads-icon


خانهDownloads-icon


Downloads-icon



دانلود کتاب بیشعوری
Downloads-icon


کتاب های جدید PDF
Downloads-icon



دانلود کتاب نامه ها و اسناد سیاسی سید…
Downloads-icon



دانلود کتاب آثار وثوق: نمونه ی نظم و نثر…
Downloads-icon



دانلود کتاب تحلیلی از نقش سه گانه شیخ…
Downloads-icon



دانلود کتاب گزارشهای محرمانه وزارت امور…
Downloads-icon



دانلود کتاب فرهنگ رجال قاجار
Downloads-icon



دانلود کتاب دستور الاعقاب: رساله‌ای…
Downloads-icon



دانلود کتاب اعزام محصل به خارج از کشور…
Downloads-icon



دانلود کتاب جریان‌های اصلی در مارکسیسم
Downloads-icon


کتاب‌های صوتی
Downloads-icon


کتاب‌های صوتی
Downloads-icon



دانلود کتاب صوتی ارامنه و انقلاب…
Downloads-icon



دانلود کتاب صوتی اخذ تمدن خارجی
Downloads-icon



دانلود کتاب صوتی ایران در جنگ…
Downloads-icon



دانلود کتاب صوتی تاریخ از تحلیلی…
Downloads-icon



دانلود کتاب صوتی تشکیل دولت ملی در…
Downloads-icon



دانلود کتاب صوتی آموزش زبان عبری
Downloads-icon



دانلود کتاب صوتی صد جنگ بزرگ تاریخ
Downloads-icon



دانلود کتاب صوتی تنها در تاریکی
Downloads-icon



دانلود کتاب صوتی تاریخ طنز ادبی…
Downloads-icon



دانلود کتاب صوتی نامه به پدر
Downloads-icon


کار عمیقDownloads-icon


اصل گراییDownloads-icon


هنر ایران در دوران ماد و هخامنشیDownloads-icon


هلموت ریترDownloads-icon


تاریخ جامع ایرانDownloads-icon


کتاب های تاریخ ایران1100Downloads-icon


دانلود کتاب های رمان922Downloads-icon


کتاب های اجتماعی561Downloads-icon


کتاب های ادبی (نثر، نقد و تحلیل)494Downloads-icon


دانلود کتاب های تاريخ جهان440Downloads-icon


کتاب های فلسفی و فلاسفه436Downloads-icon


دانلود کتاب های شرح حال یا زندگينامه381Downloads-icon


کتاب های شعر (دیوان)359Downloads-icon


کتاب های تاریخ ایران باستان304Downloads-icon


کتاب های عرفان و تصوف286Downloads-icon



دانلود کتاب شرح جامع مثنوی معنوی (هفت جلد)
Downloads-icon



دانلود کتاب تاریخ عالم آرای عباسی (سه جلد)
Downloads-icon



دانلود کتاب هنر رندانه ی به تخم گرفتن
Downloads-icon



دانلود کتاب چهل سال تاریخ ایران (سه جلد)
Downloads-icon



دانلود کتاب مسالک و ممالک
Downloads-icon



دانلود کتاب تاریخ و فرهنگ ایران (شش جلد)
Downloads-icon



دانلود کتاب مولوی اثر فروزانفر
Downloads-icon



دانلود کتاب کتابچه های بلوچستان (جلد اول)
Downloads-icon


Downloads-icon


اهنگ جدیدDownloads-icon


دانلود آهنگ نیمه ی پنهان از هادی عسکریDownloads-icon


دانلود آهنگ دلبر از افشین آذریDownloads-icon


دانلود آهنگ دل من از سعید ستینDownloads-icon


دانلود آهنگ دو راهی از حامد بهنامDownloads-icon


دانلود آهنگ منو نمیدیدی از علیرضا سیاسیDownloads-icon


تلگرام کتابخانه تاریخ‌ماDownloads-icon


اینستاگرام کتابخانه تاریخ‌ماDownloads-icon


خانهDownloads-icon


تاریخ ایرانDownloads-icon


تاريخ جهانDownloads-icon


مذهبDownloads-icon


فلسفهDownloads-icon


رمانDownloads-icon


شعرDownloads-icon


صوتیDownloads-icon


صوتیDownloads-icon


Forget password?Downloads-icon

دانلود رایگان کتاب بیشعوری اثر خاویر کرمنت دانلود رایگان کتاب بیشعوری اثر خاویر کرمنت با لینک مستقیم درباره کتاب بیشعوری بیشتر بدانیم : این کتاب درباره بیشعوری …

سوم مرداد سال ۹۸ استارت سایت زده شد لطفا تا تکمیل شدن آرشیو سایت ما را یاری فرمایید . ما قصد داریم تا با قرار دادن دانلود رایگان کتابها با کیفیت مناسب به صورت پی دی اف و آنلاین گامی اساسی در افزایش سرانه مطالعه کشور برداریم. دانلود کتاب از سرور های ما به صورت نیم بها خواهد بود و در مصرف اینترنتتان صرفه جویی خواهد شد. همچنین شما عزیزان می توانید با دانلود و نصب app سایت بر روی گوشی های هوشمند ، ازسایت بازدید فرمایید

کتابی که با زبان طنز درباره «تجاوز احمقانه اما آگانه به حقوق دیگر افراد» توسط خاویر کرمنت نوشته و در سال ۱۹۹۰ منتشر شده است.او در این کتاب به بیشعوری افراد در جامعه از زوایای دیگر پرداخته و اعتقاد دارد که بیشعوری یک اعتیاد و بیماری است.

بیشعوری در عصر حال است و درباره بیشعور ها و تاثیر آن ها در اجتماع ، اقتصاد ، سیاست و دیگر مسائل است.نویسنده کتاب بر این باور است که بیشعور ها افرادی نابغه هستند اما خودخواه ، با اعتماد به نفس ، مردم آزار همچنین وقیح که در نتیجه این زرنگ بازی هایشان به ضرر خود و اطرافیانشان تمام می شود.

نویسنده کتاب بیشعوری با زبان طنز با خلق ماجراهای ساختگی اما نزدیک به واقعیت ، جامعه را در حال تهدید توسط این افراد می بیند که اعتقاد دارد این افراد دنیارا نابود خواهند کرد.

ادامه مطلب / دانلود

دانلود پی دی اف کتاب بیشعوری جلد دوم

تمامی حقوق مطالب برای پونل محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.

سئو : پونل


قالب : وین دم

بیشعوری امروز یکی از پرفروش ترین کتاب های بازار ایران است. این کتاب به طنز درمورد تجاوز حماقت‌آمیز اما آگاهانه به حقوق دیگران  در دوره معاصر و کنونی می پردازد و نوشته خاویر کرمنت  که در سال ۱۹۹۰ […]

خرید قهوه ,قهوه ساز,تجهیزات کافه و لوازم جانبی

دانلود جزوه,پایان نامه,پرسشنامه

خیابان دماوند نبش کوچه آقاچی پلاک4

@jangalban_support

دانلود پی دی اف کتاب بیشعوری جلد دوم

rasoftegar(@)yahoo.com


 


Sitemap

Feed

طراحی سایت و سئو :وبیگو

دانلود پی دی اف کتاب بیشعوری جلد دوم
دانلود پی دی اف کتاب بیشعوری جلد دوم
0


منتشر شده

در

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *