دانلود پی دی اف خوان

دانلود پی دی اف خوان
دانلود پی دی اف خوان

Mp3tag 3.05 + Portable ویرایش حرفه ای تگ فایل صوتیDownloads-icon


ابزار PDFDownloads-icon


Adobe Reader 11.0.23 + Portable مشاهده فایل PDFDownloads-icon


ابزار PDFDownloads-icon

 

| ادوب ریدر نرم افزار مشاهده فایل های PDF |

 

Adobe Acrobat Reader DC 2020.013.20074 + Adobe Reader XI 11.0.23 Win/Mac/Portable نرم افزار مدیریت و مشاهده فایل های PDF پی دی اف می باشد . می دانید که کمپانی Adobe از بزرگ ترین شرکت های ساخت نرم افزار های گرافیکی و … می باشد . نرم افزار ادوب آکروبات ریدر برای مدیریت و مشاهده کتاب های الکترونیک PDF استفاده می شود ، نرم افزار ادوب ریدر محصولی از شرکت غول آسای Adobe می باشد ، که به تازگی جدیدترین نسخه آن را با تغییراتی جزئی ارائه نموده است.
امروزه با افزایش کاربران دستگاه های کتاب خوان و تبلت و … استفاده بیش از پیش عموم مردم از کتاب های الکترونیکی ، ضرورت به همراه داشتن یک نرم افزار خوب و کامل برای مدیریت و مشاهده ی این گونه کتاب ها و یا فایل های با پسوند پی دی اف PDF ، بسیار احساس می شود. محیط کاربری نرم افزار Adobe Reader XI  به صورتی ساده و در عین حال پیشرفته طراحی شده و امکانات مختلفی از جمله چاپ اسناد، برش آن ها، کپی محتویات و بسیاری قابلیت های دیگر را در اختیار شما قرار خواهد داد . جالب است بدانید که پس از نصب برنامه ادوب ریدر ، کلیه فایل های PDF موجود در سیستم شما به صورت خودکار تحت پوشش  قرار خواهند گرفت و در هنگام برخورد کاربر به این فایل ها، با یک دابل کلیک ساده اجرا می شوند و محتویات آن ها قابل مشاهده خواهد بود .
در این نسخه نرم افزار ادوب آکروبات ریدر قابلیت شتاب دهندگی به واحدهای پردازش گرافیکی دستگاه شما اضافه خواهد شد ، که قادر است محتوای فایل های PDF را که از تصاویر گرافیکی و سه بعدی بهره می برند را با کیفیت مطلوب تر و سرعت بالاتر به نمایش در بیاورد . شما هم اکنون می توانید ورژن جدید و آخرین نسخه نرم افزار Adobe Reader را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

دانلود پی دی اف خوان

 

 

 

| فوکسیت ریدر سریع ترین و سبک ترین نرم افزار مشاهده فایل های PDF |

 

Foxit Reader 10.1.1.37576 + Portable Win/Mac/Linux یکی از سریع ترین و سبک ترین و کم حجم ترین نرم افزارهای مشاهده فایل های پی دی اف PDF می باشد. برای نمایش فایلهای PDF در ویندوز باید از نرم افزارهای خاصی استفاده کنید. برنامه اصلی برای این کار نرم افزار Adobe Reader است که در نسخه های اخیر، حجم آن بالا رفت و نصب آن در ویندوز باعث کاهش سرعت ویندوز می شد. حتی ارائه نسخه Lite نیز نتوانست این مشکل را برطرف کند.

برنامه فوکسیت ریدر به شما امکان باز کردن، مشاهده و پرینت هرگونه فایل پی دی اف با سرعت و کارایی فوق العاده بالا را می دهد. این نرم افزار امکاناتی همچون زوم بر روی نوشته ها، جستجوی کلمات خاص، گرفتن پرینت از متن، تنظیمات مربوط به نمایش و بسیاری از ابزارهای متنوع دیگر را در اختیار شما قرار می دهد. شما هم اکنون می توانید نرم افزار Foxit Reader را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

در خبرنامه یاس دانلود عضو شویـــد تا
جدیدترین هـــای دنیـای اینترنت را در
ایمیل خود دریافت کنید

سایت تنها راه ارتباط با ما نیست !!!
شما می توانید در شبکه های اجتماعی
ما را دنبال کنید .

فروش تسبیح ، انگشتر ، نقره جات ، دستبند ، گردنبند ، گوشواره ، مدال ، نگین و … از جنس سنگ ، نقره و استیل


khastany.ir

تمامی حقوق اين وبسايت متعلق به یاس دانلود مي باشد و کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.
سایت و سرور دانلود سایت یاس دانلود در داخل کشور میزبانی می شوند.
سایت یاس دانلود تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد و دانلود از آن کاملا قانونی می باشد.

طـبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای هرگونه کپی برداری از قالب پیگرد قانونی دارد.


ابزار PDFDownloads-icon


کتاب الکترونیکی PDFDownloads-icon


ابزار PDFDownloads-icon


ابزار PDFDownloads-icon

فایرفاکس و گوگل کروم اندروید هر دو میتوانند فایل های PDF را باز کنند ولی خب به اندازه برنامه هایی که در این صفحه وجود دارد مناسب برای اینکار نیستند.

فیدیبو :36000 کتاب الکترونیک و صوتی

پی دی اف خوان PDF Reader

Google PDF Viewer

PDF Reader – Sign, Scan, Edit & Share PDF Document

دانلود پی دی اف خوان

پی دی اف خوان PDF Reader

پی دی اف خوان

Adobe Acrobat Reader: PDF Viewer, Editor & Creator

PDF Reader

PDF Reader

PDF Reader & PDF Viewer – eBook Reader, PDF Editor

PDF Reader Viewer 2020

PDF Reader & Viewer

PDF Reader Classic

E-Reader 📗 (reader of all formats)

QR Code Scan & Barcode Scanner

Photo Gallery

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت هوشمند گستر هوتن پارس (استور اندرویدی مایکت) می باشد

با اجرای فایل دریافتی، ابتدا مایکت بر روی دستگاه اندرویدی شما نصب خواهد شد. بلافاصله پس از باز شدن اپلیکیشن مایکت، دانلود خواهد شد.

مایکت را بر روی دستگاه خود ندارید؟


نصب در حال دریافت Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Foxit PDF ReaderDownloads-icon


پی دی اف خوان PDF ReaderکاربردیDownloads-icon


Google PDF Viewerگوگل پی‌دی‌اف خوانDownloads-icon


PDF Reader – Sign, Scan, Edit & Share PDF Documentنمایش، اسکن، ادیت، اشتراک پی‌دی‌افDownloads-icon


پی دی اف خوان PDF ReaderکاربردیDownloads-icon


پی دی اف خوانکاربردیDownloads-icon


PDF ReaderکتابDownloads-icon


PDF ReaderکاربردیDownloads-icon


PDF Reader & PDF Viewer – eBook Reader, PDF EditorکاربردیDownloads-icon


PDF Reader Viewer 2020کاربردیDownloads-icon


PDF Reader & ViewerکاربردیDownloads-icon


PDF Reader ClassicکاربردیDownloads-icon


E-Reader 📗 (reader of all formats)کاربردیDownloads-icon


نصب PDF ReaderDownloads-icon

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت هوشمند گستر هوتن پارس (استور اندرویدی مایکت) می باشد

با اجرای فایل دریافتی، ابتدا مایکت بر روی دستگاه اندرویدی شما نصب خواهد شد. بلافاصله پس از باز شدن اپلیکیشن مایکت، دانلود خواهد شد.

مایکت را بر روی دستگاه خود ندارید؟


PDF ReaderکتابDownloads-icon


نصبDownloads-icon

اگر گوشی جدید خریده اید، برای استفاده بهتر از گوشی هوشمند خود، برنامه های کاربردی زیر را به شما توصیه میکنیم. فرقی نمی‌کند که یک گوشی پرچمدار، میان‌رده و یا پایین‌رده دارید، قطعاً می‌توانید اپلیکیشنی را پیدا کنید که قابلیت اجرا روی گوشی شما را داشته و نیازتان را برطرف کند.

اگر میخواهید گوشی خود را، بر اساس سلیقه خود شخصی سازی کنید، تصاویر پس زمینه جذاب بر روی آن قرار دهید، تم گوشی خود را عوض کنید یا کیبورد پیش فرض گوشی خود را تغییر دهید، برنامه های زیر را از دست ندهید.

برنامه های اندروید انواع مختلفی دارند: کاربردی، اجتماعی، آموزشی، خرید، سرگرمی و …. در زیر دسته های مختلف برنامه های اندرویدی را برای شما گرد آوری کرده ایم.

با استفاده از اپلیکیشن‌های این دسته می توانیم مشخصه هایی از شرایط جوی مثل دما، میزان رطوبت نسبی، سرعت و جریان باد، احتمال بارندگی، فشار هوا و امکان وقوع سیل، طوفان، و… را در تمام با دقت بالایی در ۲۴ ساعت شبانه روز و حتی برای چند روز بعد پیش بینی کنیم.

با استفاده از اپلیکیشن‌های این دسته می‌توانید پیام‌رسان یا رسانه‌ی اجتماعی موردعلاقه‌تان را دانلود و نصب کنید و به ابزارهایی برای مدیریت بهتر صفحه‌ی اینستاگرام یا کانال تلگرامی‌تان دسترسی داشته باشید.

دانلود پی دی اف خوان

فرقی نمی کند که پیر باشید یا جوان، فرقی نمی کند چه شغلی دارید، زن یا مرد بودن هم خیلی مهم نیست؛ با استفاده از اپلیکیشن‌های این دسته در جریان آخرین اخبار درباره‌ی موضوعاتی که علاقه دارید قرار می‌گیرید.

اگر به غذا و آشپزی علاقه دارید یا قصد دارید دستور پخت یک غذای جدید را یاد بگیرید، نظرات افراد مختلف درباره‌ی رستوران موردنظرتان را بدانید یا به‌صورت آنلاین غذا سفارش بدهید، حتماً سری به اپلیکیشن‌های این دسته بزنید.

امروزه اپلیکیشن های آموزشی به عنوان راهی کم هزینه و آسان برای یادگیری به حساب می آیند و دسترسی به آموزش سطح بالا و حرفه ای را برای ما راحت تر کرده اند. اگر پیش از این کلاس درس تنها محل یادگیری بود، باید وب سایت ها و برنامه های اندرویدی را هم به آن اضافه کنیم.

امروزه با پیشرفت علم پزشکی و همه‌گیر شدن موبایل‌های هوشمند، اپلیکیشن‌های سلامتی می‌توانند به شما در حفظ سلامتی، داشتن تغذیه و بدنی سالم‌تر کمک کرده و دسترسی به مراکز درمانی و اطلاعات پایه‌ی پزشکی را راحت‌تر کنند.

در این دسته می‌توانید اپلیکیشن‌های کالری شمار را پیدا کنید که رژیم‌های غذایی سالم را در اختیارتان گذاشته و کمک می‌کنند تا میزان کالری مصرفی روزانه‌ی خود را کنترل کنید. هم چنین با کمک از اپلیکیشن‌های ورزشی می‌توانید بدنی سالم و ورزیده داشته باشید.

امروزه چیزی نزدیک به نیمی از خرید های اینترنتی توسط موبایل انجام می شود و خرید آنلاین بیش از این که یک انتخاب لوکس باشد، تبدیل به انتخابی شده که راحت تر و بی دردسر از خرید حضوری است. با استفاده از اپلیکیشن‌های این دسته می توانید یک خرید آنلاین سریع و بی دردسر داشته باشید.

این برنامه‌ها به شما کمک می کنند تا سبک زندگی مورد علاقه ی خود را دنبال کرده و کارهای روزمره و کارهای مربوط به منزل، مثل تعمیرات یا تغییر دکوراسیون، را راحت تر انجام بدهید.

احتمالاً شما هم وقتی با یک موقعیت کسل کننده مواجه می شوید اولین کاری که میکنید درآوردن گوشی از جیب و اسکرول کردن اینستاگرام و توییتر یا پخش کردن آهنگی برای گوش کردن و سریالی برای تماشا کردن است. هر کدام از ما راهی برای این کسالت کلافه کننده داریم ولی مقصد مشترک اکثرمان گوشی هوشمندمان است.

اگر اهل سفر باشید، مسلماً با چالش هایی مثل رزرو هتل، خرید بلیت اتوبوس و قطار و هواپیما، مسیریابی در شهری که هیچ شناختی از آن ندارید و… روبرو شده اید. اپلیکیشن های این دسته می توانند برای هر کدام از این چالش ها راه حلی سریع و قابل اطمینان در اختیارتان بگذارند.

با استفاده از اپلیکیشن های دسته ی شخصی سازی می توانید کیبورد، منوها، تم گوشی، تصویر پس زمینه، تم صفحه ی قفل گوشی و بسیاری از ویژگی های تصویری دستگاه اندرویدیتان را تغییر داده و ظاهری جدید به آن ببخشید.

اولین گزینه‌ی اکثر ما برای گوش کردن به موسیقی گوشی هوشمندان است. با استفاده از اپلیکیشن‌های این دسته می‌توانید به سرویس‌های آنلاین پخش موسیقی دسترسی داشته باشید و یا یک موزیک پلیر جدید با امکانات بیشتر برای گوشی خود دانلود کنید.

همه‌گیر شدن رسانه‌های اجتماعی بین آدم‌ها باعث شده تا سر و کارمان با فیلم و عکس هم بیشتر شود. با استفاده از اپلیکیشن‌های این دسته می‌توانید عکس‌ها را مطابق سلیقه خودتان ویرایش کنید، تصاویر جدید بسازید و یا با بهم چسباندن عکس‌ها و ویدیوهای مختلف، ویدیوی خاص خودتان را بسازید.

اپلیکیشن‌های کاربردی استفاده از امکانات مختلف گوشی شما را ساده‌تر می‌کنند. همچنین می توانید از آن‌ها برای مدیریت این امکانات استفاده کنید. اگر به اپلیکیشنی برای مدیریت حجم اینترنت مصرفی، استفاده از چراغ قوه گوشی و یا کشتن ویروس‌ها و بدافزارها نیاز دارید، سری به این دسته بندی بزنید.

برای خیلی‌ها هنوز هم منبعی بهتر از کتاب برای مطالعه و یادگرفتن چیزهای جدید وجود ندارد. از طرفی کتاب الکترونیکی دیگر یک مفهوم لوکس و دست نیافتنی نیست. با استفاده از اپلیکیشن‌های این دسته می‌توانید با هزینه‌ی کمتر به انبوهی از کتاب‌های دیجیتال و منابع مطالعاتی دسترسی داشته باشید.

دنیای امروز کسب و کار با علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات گره خورده فعالیت‌های اقتصادی بدون کمک سیستم های دیجیتالی و کامپیوترها رسماً فلج می شوند. برای همین تسلط به ابزار دیجیتال و برنامه ها و نرم افزارهای کامپیوتری پایه برای کسب درآمد و فعالیت های تجاری ضروری هستند.

فرقی نمی کند که به یک حسابدار شخصی برای مدیریت هزینه‌ها احتیاج دارید، می خواهید اپلیکیشن موبایل بانک موردنظرتان را نصب کنید یا با یکی از اپلیکیشن های پرداخت پول کارت به کارت کنید، همه ی این ها را می توانید در دسته بندی مالی مایکت پیدا کنید.

با استفاده از اپلیکیشن های این دسته می توانید از اوقات شرعی با خبر شده، برای خودتان یادآور اذان بگذارید، به صورت روزانه سوره‌ای از قرآن قرائت کنید به منابع متنوعی از محتواهای مذهبی مثل ادعیه، مداحی‌ها، سخنرانی‌ها، احکام و آموزه‌های دینی و حتی والپیپرهای مذهبی دسترسی داشته باشید.

فرقی نمی‌کند به چه ورزش یا تیمی علاقه دارید، پیگیری اخبار دنیای ورزش و تماشای رقابت های ورزشی پای ثابت روزمره ی خیلی از ماست و در صدر آن هم فوتبال قرار دارد. با استفاده از اپلیکیشن‌های این دسته در جریان آخرین اخبار ورزشی قرار گرفته و یا برای انجام تمرینات ورزشی یک مربی مجازی همراه خود داشته باشید.

1.وارد مایکت شوید.2. از طریق دسته‌بندی‌های مختلف، جست‌وجو و یا از طریق لیست‌هایی که تیم محتوای مایکت آن‌ها را برای استفاده‌ی کاربران آماده کرده، برنامه‌ی اندرویدی مورد نظر خود را دانلود کنید.3.سپس بر روی دکمه نصب یا Install بزنید تا برنامه روی گوشی شما نصب شود.

در مایکت برنامه های ناسازگار با گوشی شما شناسایی شده و دکمه «نصب» یا «Install» آنها غیر فعال میباشد. مهم‌ترین نیازمندی اکثر اپلیکیشن‌ها، نسخه‌ی اندرویدی است که روی گوشی شما نصب شده و کمتر اپلیکیشنی را می‌توان پیدا کرد که به‌خاطر ضعف سخت‌افزاری روی گوشی شما اجرا نشود.

هر برنامه ای به مایکت اضافه شود، توسط سه برنامه‌ی امنیتی مختلف (از جمله آنتی‌ویروس لوک‌اوت) چک می‌شود تا برای دستگاه کاربران مایکت مخرب نباشند. علاوه بر بررسی توسط آنتی‌ویروس‌ها، توسط کارشناسان مایکت نیز تست می‌شود تا از سلامت کارکرد آن اطمینان حاصل شود.

چند راه پیش روی شماست:۱- با استفاده از بخش جست‌وجوی مایکت نام یا موضوع اپلیکیشن مورد نظر خود را جست‌وجو کرده و مستقیماً آن را دانلود کنید.۲- با توجه به نیازی که دارید سری به دسته‌بندی‌های مایکت بزنید. داخل هر دسته‌بندی تعدادی لیست قرار دارند که محتوای آن‌ها توسط کارشناسان مایکت جمع‌آوری شده و هر یک قابلیت خاصی را در اختیار کاربر می‌گذارند.۳- سری به صفحه‌ی اینستاگرام مایکت و یا مایکت‌مگ زده و در آن‌جا از برنامه‌هایی که تیم محتوای مایکت معرفی کرده استفاده کنید.۴- اگر کاربران دیگر را در مایکت دنبال کنید، با خواندن نقد و بررسی‌هایی که منتشر کرده و لیست‌هایی که روی پروفایل خود می‌گذارند، می‌توانید نکات مثبت و منفی برنامه‌های مختلف را خوانده و یا با برنامه‌های جدید آشنا شوید.

بله. برای عضویت در مایکت و دانلود برنامه از آن نیازی به پرداخت هزینه ندارید.

در صورت مشاهده هرگونه مشکل، قبل و بعد از دانلود و نصب برنامه می توانید با کارشناسان مایکت تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت هوشمند گستر هوتن پارس (استور اندرویدی مایکت) می باشد

با اجرای فایل دریافتی، ابتدا مایکت بر روی دستگاه اندرویدی شما نصب خواهد شد. بلافاصله پس از باز شدن اپلیکیشن مایکت، دانلود خواهد شد.

مایکت را بر روی دستگاه خود ندارید؟

عضویت ویژه یک ساله VIP با تخفیف مناسب فعال شد. از اینجا می توانید عضو ویژه شوید

سافت گذر را در ایتا دنــبال کنیــد

این نرم افزار بهترین پخش کننده ـی بلوری های 3D است. از همین رو با رندر انجین های سنگینی کار میکند. در پخش دیسک های بلوری سه راستایی هیچ نرم افزاری دیگری توانایی هایی که توتال مدیا پلیر دارد را ندارد. برای پخش اینگونه دیسک ها (بلوری دولایه 50 گیگابایتی) به کامپیوتر دست بالایی نیاز دارید که بتواند جری…

واقعا حرف ندارین بچه ها حالاحالا ها رودستتون نمیان …
این همت و پیوستگی باشه منم تا آخرش هستم دلاتون قرص و محکم .
دوست ون دارم . جدی میگم … HAVE GOOD TIME FOR EVER

سلام
خسته نباشید
من یک مشکل بزرگ دارم !
از مودم dell که پورتش usb استفاده می کنم . ویندوز سیستم هم 7 . سیستم عامل مودم و میشناسه نرم افزار فکس و اسکن ویندوز 7 هم مودم رو میشناسه ولی وقتی میخواد فکس برام بیاد اصلا خط فکس بوق استارت نمی خوره ضمنا نرم افزار فکس و اسکن ویندوز رو رو…

دانلود پی دی اف خوان

جدیدا در ایران این نرم افزار را به قیمت در حدود 30 هزارتومان می فروشند. من وقتی قیمت این نرم افزار را با نرم افزار های مجانی این سایت مقایسه کردم سرم سوت کشید!!!! من از نماینده فروش این نرم افزار میخواهم که خرید و فروش این نرم افزار را منطقی تر به فروش برساند آخر مگر در ایران ما با دلار حقوق میگیرم؟…

ساف گذر به روزترين سايت نرم افزاري ايرانه

با سلام
متشکرم از مجموعه جامع آموزش اتوکد.
بسیار عالی بود فقط کلید های میانبر و سریع دستور ها را هم در کتاب خود قرار دهید تا حالت حرفه ای تر به آن ببخشد.
ممنونم

سلام متشکرم از سایت خوبتون

بهترین و کاربردی ترین سایتی هستین که میشه ازش یاد کرد
موفق و پیروز باشین

با سلام
همانطور که اشاره شده بود این نرم افزار کیفیت بی نظیری دارد
اگر راهنمایی کنید ممنون میشم:
فیلمی دارم که وسط پخش گیر می کنه و متوقف میشه در ضمن در موقع پخش با پیمایشگر نمی توان به شکل دستی فیلم را جلو برد. فکر میکردم مشکل از کی ام پلیر است اما پات هم دقیقا همون…

از saman 11 تشکر می کنم و ازش می خوام اگه ممکنه key های جدید رو در اختیارمون بذاره..

پیش تر دو نرم افزار مشهور و پرطرفدار Adobe Reader و Foxit Reader را جهت نمایش فایل های PDF معرفی کرده ایم ، اما برای آن دسته از کاربرانی که تنها بدنبال ابزاری جهت خواندن فایل های PDF هستند این نرم افزار را معرفی می کنیم که از مهمترین ویژگی های آن می توان به حجم بسیار کم ، نمایش سریع فایل ها و پشتیبانی کامل از زبان فارسی اشاره نمود .

 

برخی از ویژگی ها :

– سرعت بالا در بارگذاری فایل های PDF

– امکان زوم کردن بدون کاهش کیفیت

– حجم بسیار کم در مقایسه با نرم افزار های مشابه

– امکان پرینت فایل ها

– پشتیبانی کامل از تمامی نسخه های ویندوز

– پشتیبانی کامل از زبان فارسی

و …

 

نکات :

1. نرم افزار به صورت کاملا رایگان ارائه شده و هیچگونه محدودیت ساختاری ندارد .



دانلود Sumatra PDF 3.2 + Portable – دانلود سوماترا پی دی اف
Downloads-icon


دانـــلود کــنید

Downloads-icon


دانـــلود کــنید

Downloads-icon


دانـــلود کــنید

Downloads-icon


PDF-XChange Editor Plus / Pro 9.0.351.0Downloads-icon


pdfFactory Pro 7.44Downloads-icon


PDF Annotator 8.0.0.821 / 7.1.0.726Downloads-icon

اگر شما نیز از افرادی هستید که بنا بر شرایط کاری، نیازهای روزانه و یا رشته ی تحصیلی خود روزانه با انواع و اقسام فایل های پی دی اف سر و کار دارید نرم افزار کاربردی و پی دی اف خوان قدرتمند PRO PDF Reader می تواند بهترین گزینه برای انتخاب شما باشد که بتوانید به راحتی و سریع فایل های پی دی اف را مشاهده نمایید و تجربه ی بهترین و حرفه ای ترین اپلیکیشن پی دی اف خوان را در اندرویدفون خود به ارمغان بیاورید! این اپلیکیشن با دارا بودن ویژگی هایی منحصر به فرد و کامل این امکان را به شما می دهد که فایل های پی دی اف را باز کنید، آن ها را مشاهده نمایید و از دیگر امکاناتش استفاده کنید ؛ به گونه ای که کامل ترین برنامه ی خواندن فایل های پی دی اف در اختیار شماست! این نرم افزار علی رغم غیررایگان بودن و قیمت بالایش با صدها هزار دانلود در صدر برترین برنامه های باز کردن فایل های PDF قرار دارد و آن را به شما کاربران عزیز پیشنهاد می دهیم!

برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن PRO PDF Reader اندروید :

اپلیکیشن پی دی اف خوان PRO PDF Reader هم اکنون در گوگل پلی با قیمت 1.99 دلار به فروش می رود و دارای امتیاز 4.5 از 5.0 می باشد که ما امروز در فارسروید جدیدترین نسخه ی آن را قرار داده ایم و می توانید آن را با یک کلیک دریافت نمایید ؛ همانطور که حرف از قیمت در پست زده شده یعنی در اصل نسخه خریداری شده و پولی برنامه را برای شما قرار داده ایم و با یک کلیک می توانید ان را دریافت بکنید .

 تغییرات نسخه ی v5.4.3:

* اضافه شدن ویژگی های جدید* رفع اشکالات و بهبود عملکرد

دانلود پی دی اف خوان

فارسروید همیشه آخرین نسخه بازیها و برنامه ها را عرضه می کند – شما با مقایسه ورژن گوگل پلی بازی/برنامه با ورژن فارسروید می توانید پی ببرید که آیا این اپ نیاز به بروزرسانی دارد یا خیر؟! اگر ورژن ما قدیمی است از این فرم برای اطلاع رسانی استفاده کنید و مطمئن باشید که ما سریعا بازی/برنامه را بروزرسانی می کنیم!

مطمئن هستید؟


ارسال
انصراف

اگر توضیحات این صفحه مشکل املایی/نگارشی دارد یا اگر امتیاز یا اطلاعات دیگر موجود  مشکل و نیاز به ویرایش دارد از این فرم برای اطلاع رسانی به ما استفاده کنید – ما سریعا به پیام شما ترتیب اثر می دهیم!

مطمئن هستید؟


ارسال
انصراف

اگر لینک دانلود موجود در دانلودباکس مشکل دارد و نمی توانید فایل را دریافت کنید از این فرم برای اطلاع رسانی استفاده کنید ؛ ما سریعا مشکل را بررسی و حل می کنیم!

مطمئن هستید؟


ارسال
انصراف

If you are the creator of this game / app and you do not want your application to be in Farsroid, use this form to report this issue! You must send all the positive documents so that we can address this issue, and if it is correct, we will definitely remove it from Farsroid!

Are you sure?


Send
Cancel

گزارش شما با موفقیت ارسال شد

در این بخش شما تجربه خود در مورد این بازی / برنامه را به صورت فارسی برای دیگر دوستان ارسال می کنید تا آن ها را در راستای دانلود یا عدم دانلود این اپلیکیشن همراهی کنید …
نقد شما برای همیشه در فارسروید با نام خودتان نمایش داده می شود ….

قوانین و مقررات وب سایت را خوانده و قبول کرده ام.

سلام سایت خوبی دارید اگه اپ هایی که برای اندروید4.0.3بستنی ساندویچ در دسترس هست داخل سایت قراربدین بی نهایت ممنون میشم

سلام
موجود نیست.

سلام سایت دیگه خوداون می دونین عالی ولی تنها مشکلش این تبلیغ ها هستن و اینکه اقا مجتبی گل خیلی عالی هستن اما من با امید بیشتر حال می کردم به هر حال دمتون گرم

ممنون از شما 🙏🌺😎

مشخصات گوشی من اینه من کدامش را نصب کنم اطفا راهنمایی کنید

Arm نصب کنید

نعععععع
خوشم اومد
سایتع مشتیعی دارین
خعلی باحالع

👱🏿‍♂️🌺🙏

سلام خسته نباشید

بابت سایت خوبتون متشکرم من و اس هیچ سایتی نظر نمیدم ولی واقعا سایت شما خوبه ممنون بآبت زحمات شما خدا خیرتون بده

با تشکر از مدیر سایت

سلام دوست عزیز
خوشحالیم که از عملکرد ما راضی بوده اید سعی ما این است که بهترین و باکیفیت ترین خدمات رو در حوزه اندروید در خدمت شما عزیزان قرار دهیم
موفق و پیروز باشید

بهترین سایت ایران شمایید به جرات فقط آپ فارسیروید رو هم بسازید سایتتون بهترین سایت ایرانه💟💟💟


الکترونیک آرتز Electroinic Arts


گیملافت Gameloft


نکی Nekki


سوپرسل Supercell

ریپورتاژ با ریپورتاژ ، اپلیکیشن خود را
به دنیا معرفی کنید

دانلود پی دی اف خوان

برای راحتی شما امکاناتی در قالب نسخه جدید قرار
دادیم . با گذاشتن وقت همه موارد مشخص خواهند بود اگر سوالی داشتید از طریق صفحه تماس با ما ارسال کنید .


تماس با ما
پشتیبان آنلاین

128 برنامه جدید امروز قرار گرفت

فارسروید با آرشیوی قدرتمند شامل 15.000+ اپلیکیشن و هشت سال فعالیت عاشقانه با افتخار در میان برترین رسانه های اینترنتی فارسی زبان قرار گرفته است. در این سال ها تلاش کرده ایم تا همچون یکی از اعضای خانواده ی شما در کنارتان باشیم. صد البته که در این مسیر تا حد زیادی موفق بوده ایم به گونه ای که هم اکنون پربازدیدترین، قابل اعتمادترین و بروزترین رسانه اندروید کشور هستیم. همانگونه که گفته شد، به روز بودن یکی از اهداف ویژه فارسروید است و تلاش کرده ایم تا با ایده های خاص همواره جلوتر از سایر رقبا باشیم و خرسندیم که در اکثر زمینه های رقابت پیشرو بوده ایم. در نهایت باید گفت نتیجه سال ها تلاش پرفراز و نشیب برای مخاطبین مان اعتبار این روزهای فارسروید است که آن را مدیون شما همراهان همیشگی مان هستیم!

88 بازی جدید امروز قرار گرفت



دانلود PDF Reader & PDF Viewer (No ads) 1.0 – ابزار قدرتمند اجرا و ویرایش PDF اندروید
Downloads-icon



دانلود PDF Viewer & Book Reader 3.0.3 – برنامه پی دی اف خوان پر امکانات اندروید !
Downloads-icon



دانلود RepliGo PDF Reader 4.2.9 – برنامه پی دی اف خوان قدرتمند اندروید
Downloads-icon

[PDF Viewer & Book Reader v3.0.3 [Ad-Free – اپلیکیشن پی دی اف خوان پر امکانات اندروید نسخه بدون تبلیغات با بیش از 10 میلیون دانلود فعال

افزایش و گسترش روز افزودن کتاب های دیجیتال و تبدیل کتاب های کاغذی به نسخه های پی دی اف، بازار تولید نرم افزارهای پی دی اف خوان گرم است و روزانه نسخه های مختلفی از آن ها در مارکت اندروید منتشر می شوند. با توجه به این موضوع سایت فارسروید تاکنون در این زمینه کوتاهی نکرده و سعی داشته است با معرفی بهترین ابزار موجود توانایی کاربران خود را به میزان زیادی افزایش دهد. PDF Viewer & Book Reader عنوان یک پی دی اف خوان پر امکانات و حرفه ای می باشد که توسط Maple Media برای اندروید توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. این برنامه با برخورداری از ابزاری متنوع به کاربران خود اجازه می دهد تا کتاب های پی دی اف را به آسانی دانلود کرده و یا با فراخوانی آن ها از حافظه داخلی و جانبی کنترلی فوق العاده بر روی کتاب هایشان داشته باشند. کتاب خانه شخصی دیجیتال خود را ایجاد کنید و به سادگی هر چه تمامی تر به جست و جو در میان این کتابخانه شخصی بپردازید. مطلاعه کتاب ها در دو حالت عمودی و افقی در دسترس کاربر است که در استفاده از آن ها محدودیتی وجود ندارد و قادر هستید که در هر حالتی کتاب هایتان را مطالعه کنید! اگر به دنبال یک پی دی اف خوان عالی هستید به هیچ وجه PDF Viewer & Book Reader را از دست ندهید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه PDF Viewer & Book Reader اندروید :

اپلیکیشن PDF Viewer & Book Reader توانسته است با مجموعه ای از قابلیت های کاربردی و بیش از 10 میلیون دانلود فعال امتیاز 4.1 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی به دست آورد که هم اکتون می توانید جدید ترین نسخه بدون تبلیغات آن را از سرور های پر سرعت سایت فارسروید دریافت نمایید ؛ نسخه ما همه قابلیت های پولی را شامل میشود و کامل است .

 

دانلود پی دی اف خوان

 

فارسروید همیشه آخرین نسخه بازیها و برنامه ها را عرضه می کند – شما با مقایسه ورژن گوگل پلی بازی/برنامه با ورژن فارسروید می توانید پی ببرید که آیا این اپ نیاز به بروزرسانی دارد یا خیر؟! اگر ورژن ما قدیمی است از این فرم برای اطلاع رسانی استفاده کنید و مطمئن باشید که ما سریعا بازی/برنامه را بروزرسانی می کنیم!

مطمئن هستید؟


ارسال
انصراف

اگر توضیحات این صفحه مشکل املایی/نگارشی دارد یا اگر امتیاز یا اطلاعات دیگر موجود  مشکل و نیاز به ویرایش دارد از این فرم برای اطلاع رسانی به ما استفاده کنید – ما سریعا به پیام شما ترتیب اثر می دهیم!

مطمئن هستید؟


ارسال
انصراف

اگر لینک دانلود موجود در دانلودباکس مشکل دارد و نمی توانید فایل را دریافت کنید از این فرم برای اطلاع رسانی استفاده کنید ؛ ما سریعا مشکل را بررسی و حل می کنیم!

مطمئن هستید؟


ارسال
انصراف

If you are the creator of this game / app and you do not want your application to be in Farsroid, use this form to report this issue! You must send all the positive documents so that we can address this issue, and if it is correct, we will definitely remove it from Farsroid!

Are you sure?


Send
Cancel

گزارش شما با موفقیت ارسال شد

در این بخش شما تجربه خود در مورد این بازی / برنامه را به صورت فارسی برای دیگر دوستان ارسال می کنید تا آن ها را در راستای دانلود یا عدم دانلود این اپلیکیشن همراهی کنید …
نقد شما برای همیشه در فارسروید با نام خودتان نمایش داده می شود ….

قوانین و مقررات وب سایت را خوانده و قبول کرده ام.


الکترونیک آرتز Electroinic Arts


گیملافت Gameloft


نکی Nekki


سوپرسل Supercell

ریپورتاژ با ریپورتاژ ، اپلیکیشن خود را
به دنیا معرفی کنید

برای راحتی شما امکاناتی در قالب نسخه جدید قرار
دادیم . با گذاشتن وقت همه موارد مشخص خواهند بود اگر سوالی داشتید از طریق صفحه تماس با ما ارسال کنید .


تماس با ما
پشتیبان آنلاین

128 برنامه جدید امروز قرار گرفت

فارسروید با آرشیوی قدرتمند شامل 15.000+ اپلیکیشن و هشت سال فعالیت عاشقانه با افتخار در میان برترین رسانه های اینترنتی فارسی زبان قرار گرفته است. در این سال ها تلاش کرده ایم تا همچون یکی از اعضای خانواده ی شما در کنارتان باشیم. صد البته که در این مسیر تا حد زیادی موفق بوده ایم به گونه ای که هم اکنون پربازدیدترین، قابل اعتمادترین و بروزترین رسانه اندروید کشور هستیم. همانگونه که گفته شد، به روز بودن یکی از اهداف ویژه فارسروید است و تلاش کرده ایم تا با ایده های خاص همواره جلوتر از سایر رقبا باشیم و خرسندیم که در اکثر زمینه های رقابت پیشرو بوده ایم. در نهایت باید گفت نتیجه سال ها تلاش پرفراز و نشیب برای مخاطبین مان اعتبار این روزهای فارسروید است که آن را مدیون شما همراهان همیشگی مان هستیم!

88 بازی جدید امروز قرار گرفت


اندرویدDownloads-icon



دانلود PDF Max 4 – The PDF Expert! 4.6.3 – پی دی اف خوان قدرتمند اندروید
Downloads-icon



دانلود RepliGo PDF Reader 4.2.9 – برنامه پی دی اف خوان قدرتمند اندروید
Downloads-icon



دانلود PRO PDF Reader 6.4.11 – بهترین برنامه پی دی اف خوان اندروید !
Downloads-icon



دانلود Bookari Epub PDF Ebook Reader 4.2.4 – کتابخانه دیجیتال اندروید
Downloads-icon

Foxit Reader نام نرم افزاری کاربردی و کم حجم به منظور مشاهده فایل های PDF با کیفیت بالا می باشد.توسط این نرم افزار رایگان می توانید به سرعت کتاب های الکتریکی را مرور نمایید. در این نرم افزار نیز ابزارهایی به منظور استفاده کامل از یک فایل PDF فراهم شده است. Foxit Reader نرم افزاری کاملا قابل شخصی سازی به منظور کار و گسترش به ساده ترین شکل ممکن می باشد. از قابلیت های این نرم افزار منحصر بفرد می توان به فرم های Interactive ، پشتیبانی از چندین زبان ، افزونه جاوا اسکریپت ، رابط کاربردی Steamline و بسیاری دیگر اشاره نمود.

جدید! امکان تبدیل کل پی دی اف در قالب یک فایل Text ساده
جدید! ابزار حاشیه نویسی برای علامت گذاری ، کشیدن طرح ، نوشتن متن در محیط PDF
بهبود سرعت عملیات پرینت
افزونه جاوا اسکریپت برای ایجاد فرمت های منطقی و اطلاعات قابل استفاده
رابط کاربری Steamline
پشتیبانی از فرم های XFA
پشتیبانی از PDF های محافظت شده
پشتیبانی از سقارشی های کلید های میانبر
پشتیبانی از بارگزاری دوباره یک فایل PDF
سازگاری با سیستم های 98/Me/2000/XP/2003/Vista/7/8
و….


Download From Software-bank

لینک دانلود مستقیم

با تشکر از شما

دانلود پی دی اف خوان

خیلی ممنون

عالی بود ممنون

از شما متشکرم

عالیه

خیلی ممنونم خوب بود

ممنونم خیلی خوب بود

خوب بود ممنون از شما متشكرم

عالیه ممنون از زحماتتون

مرسی ممنون

خيلي ممنون دستتون دردنكنه واقعا

علیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییه

ممنون ازسایت خوبتون مثله همیشه خووووووووووووووووووب بووووووووووووووووووووود.

سلام .خیلی ممنون مثل همیشه عالی بود

واقعا ممنون

سلام
خیلی ممنون از سایت خوبتون همه چی توش هست دانلودشم راحته
توضیحاتم کامل و جامع هست..خسته نباشین:)

سپاس..خوب بود

ممنون

سایتتون عالیه مرسی

سلام خسته نباشید.من این نرم افزاردانلود کردم ولی باز نمیشه.باید چیکارکنم؟باتشکر

ممنون … بسیار خوب بود

very goooooooooooooooooood

very goooooooooooooooooood خیلی خوب بود بدون هیچ مشکلی واردش شدم ممنون

باسلام وتشکرفراوان اززحمات وکارهای خوب شما

عالیه.انشا الله همیشه سرعت ویندوزتون بالا باشه.

راضیم خیلی…………………….خوب بود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

واقعا نرم افزار خوب و بدرد بخوریه دستتون درد نکنه

سلام
واقعا عالی بود
ممنون

ممنون
عالی بود

با تشکر فراون از وبسایت خوبتون

نمیدونم چطوری تشکر کنم
من که هیچی بلد نبودم با کمک شما تونستم دانلود کنم و نصب کنم !
ممنونم
ان شاءالله خدا حفظتون کنه و همیشه قلبتون خوشحال باشه
ممنونممممممممممممممم

دوستان من نرم افزار اصلی پی دی اف میخوام از کجا باید پیدا کنم
خیلی ممنون

عااالی……این بهترین سایت ایرانیه.هرچی بخوای دانلود کنی سریع در اختیارت میذاره.واقعن ممنون از سایت خوبتون

تشکر عالی بود

عالی

با سلام وخسته نباشید از ارا ئه نرم افزار ومطالب خوبتان ممنون ومتشکرم

دانلود پی دی اف خوان

perfectttttttttt

برا من باز نمیشه ویندوز xp

خوب ویندوز عوض کن

سلام وقتتون بخیر من وقتی سرچ میکنم دقیق نمیاره و وقتی کپی میکنم اصن یه چیز دگ کپی میشه ک با متن فرق میکنه مشکلش چیه
ممنون

از زبان فارسی هم پشتیبانی میکنه؟؟ یعنی میش توش فارسی حاشیه نویسی کرد؟؟

پاسخ را به عدد وارد کنید *
(function( timeout ) {
setTimeout(
function() {
var notice = document.getElementById(“cptch_time_limit_notice_68”);
if ( notice )
notice.style.display = “block”;
},
timeout
);
})(200000);
Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.
سه
 + 

 = 
نُه

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

No feed items found.

دانلود اهنگ جدید

نیک همراه؛ همراه شما در مشاوره پیش از ازدواج

کاسپید مجری طراحی سایت بزرگترین برندهای ایران با 22 سال سابقه فعالیت

اپلیکیشن فالووروم – فالوورگیر همه کاره

فالوور، ممبر، لایک ، بازدید پست و لایو ایرانی ، خارجی ، ارزانتر از همه جا

خرید فالوور ارزان همراه با تحویل سریع

خرید لایک ایرانی اینستاگرام همراه با تحویل فوری

خرید ممبر تلگرام واقعی همراه با تحویل فوری

خرید فالوور ایرانی وافعی همراه با ضمانت کیفیت

جستجو – بررسی و انتخاب وکیل ۴۲۸۱۸ – ۰۲۱

جستجو، بررسی، انتخاب وکیل و خدمات حقوقی یاسا 87132 – 021

ایرانسل – همره اول با قرعه کشی ماهانه کارت شارژ

آخرین اخبار فناوری را با ما دنبال کنید

آدرس ایمیل خود را وارد کنید و بصورت روزانه جدید مطالب و نرم افزار ها را دریافت کنید

تعداد
5116 نوشته در سایت ارسال شده است و تعداد نظرات
4928 عدد است

جهت سفارش آگهی های اینترنتی لطفا به بخش تبلیغات مراجعه کنید

جهت طرح سوالات عمومی یا رفع اشکال در مورد نرم افزار های معرفی شده لطفا به انجمن های تخصصی پی سی ورلد مراجعه نمایید

© 2021 P30world All Rights Reserved

تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق به پی سی ورلد میباشد


پی دی اف / PDFDownloads-icon


پی دی اف / PDFDownloads-icon


نرم افزار WinzipDownloads-icon


برنامه PDF READERDownloads-icon


برنامه PDF ریدرDownloads-icon


دانلود نرم افزار pdf خوانDownloads-icon


دانلود نرم افزار مشاهده فایل های PDFDownloads-icon


نرم افزار pdfDownloads-icon


نرم افزار PDF در کامپیوترDownloads-icon


نرم افزار مشاهده PDFDownloads-icon


نرم افزار مشاهده فایل های PDFDownloads-icon


دانلود Foxit PhantomPDF Business 10.1.1.37576 – نرم افزار ساخت و ویرایش PDFDownloads-icon


دانلود Foxit Business PDF Reader v6.2.0.0330 – نرم افزار پی دی اف خوان فوکسیت ریدر اندرویدDownloads-icon


دانلود Nitro PDF Reader 3.1.1.12 – نرم افزار ساخت ، ویرایش و مشاهده PDFDownloads-icon

با پیشرفته شدن گوشی های موبایل و بزرگ و با کیفیت شدن صفحه های نمایش آنها،خواندن کتاب های الکترونیکی بسیار افزایش پیدا کرده است و نرم افزارهای بسیاری در این زمینه با یکدیگر رقابت می کنند. PRO PDF Reader 3.11.3 یکی از بهترین ها در این زمینه به حساب می آید که توانایی اجرای فایل های با فرمت PDF با هر حجم و سایزی را دارد و علاوه بر آن به شما توانایی های دیگری نظیر تبدیل تمامی فرمت های رایج در کتاب های الکترونیکی به PDF را نیز می دهد.قابلیت پر کردن و امضای فرم های با فرمت PDF،سازگاری کامل با رابط کاربری لمسی اپل،همگام سازی با فایل ها و پوشه های خودتان در فضای ذخیره سازی ابری،قابلیت آپلود مستقیم فایل ها،هایلایت کردن متون و بسیاری دیگر از ویژگی های دیگر این برنامه به حساب می آیند. این برنامه بهترین نرم افزار پی دی اف خوان حال حاضر برای سیستم عامل اندروید بوده که با قیمت 4.25 دلار هم اکنون در مارکت گوگل به فروش می رسد .برخی از ویژگیهای برنامه PRO PDF Reader :دارا بودن حالت تمام صفحه برای مشاهده ی فایل های پی دی افدارا بودن توابع صفحه ی بعدی و یا اسکرول با ضربه به صفحهدارا بودن یک تابع قدرتمند جست و جو برای جست و جوی سریع در کتاب هادارا بودن حالت فوق العاده ی خواب برای خواندن فایل ها در تاریکی!دارا بودن ۲ حالت مختلف Read mode و control mode (سوئیچ با یک ضربه!)امکان به اشتراک گذاری فایل ها و اسناد پی دی اف به روش های مختلف از جمله ایمیلدارا بودن ۲ تم سفید و سیاه با امکان انتخاب توسط کاربردارا بودن توابع قدرتمند File navigation، Recent Books، Crop borders، Automatic Scroll، Swipe pages in lock mode، Recent books widget، Import, Export Setting، Configurable search و غیره


com.foobnix.pro.pdf.reader

دانلود / برنامه اندروید / آفیس

1392.12.7

3.11.3

دانلود پی دی اف خوان


6.68 مگابایت


گوگل پلی

Android 2.1+


گزارش نسخه جدید:

سایت گت اندروید و لینک دانلود این برنامه کاملا امن بوده و مستقیما از سایت گوگل پلی یا سایر مراجع مورد تایید GetAndroid.iR دانلود شده است. پس با خیال راحت دانلود کرده و آنرا به دوستانتان نیز پیشنهاد دهید.


گوگل پلیDownloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


مشاهده فایل های pdf اندرویدDownloads-icon

دانلود پی دی اف خوان
دانلود پی دی اف خوان
0

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *