دانلود رمان me before you

دانلود رمان me before you
دانلود رمان me before you

مجموعه‌ی Sepeakout توصیه ‎۹۶% مدرسین زبان برای پیشرفت مکالمه‌ی سریع را با خود به همراه دارد.
کامل بودن پکیج آموزشی در سطوح مختلف، کیفیت چاپ، اثربخشی کتاب، جدید بودن محتوای درسی، غنی بودن محتوای درسی از لحاظ لغت و ترتیب دروس گرامری، نرم افزار های دیجیتالی و متعلقات پکیج آموزشی شامل کتاب تمرین،CD،DVD از مزایای Speakout است.

آیلتس (IELTS) یک آزمون بریتانیایی و یکی از با ارزش ترین آزمون های زبان انگلیسی در جهان میباشد که توسط شورای فرهنگی بریتانیا (British Council) و مرکز آیلتس استرالیا (Idp) برگزار میشود.
آزمون بین المللی آیلتس (IELTS) در دو سطح جنرال (General) و آکادمیک (Academic) برگزار میشود.

آزمون PTE از آن دسته آزمون های معتبر و بین المللی است که امروزه توسط اداره مهاجرت استرالیا و کلیه دانشگاه های استرالیا و نیوزلند مورد قبول و پذیرش میشود. PTE که مخفف عبارت Pearson test of Englishاست توسط مرکز آموزش Pearson طراحی شده و در سالهای اخیر جایگزین مناسبی برای آزمون IELTS شده است.

آزمون تافل از دیر باز نزد بسیاری از زبان آموزان در سراسر دنیا شناخته شده است. تافل که یک آزمون آمریکایی است و مخفف عبارت Test Of English as a Foreign Language چهار مهارت اصلی را مورد ارزیابی قرار می دهد. این آزمون که در دنیای آموزش قدمت زیادی دارد توسط سازمان ETS در آمریکا طراحی و برگزار می گردد.

آزمون CELPIP که مخفف Canadian English Language Proficiency Index Program می باشد به معنی برنامه شاخص مهارت زبان انگلیسی کانادایی است که اداره مهاجرت و شهروندی کانادا آن را طراحی کرده است. این آزمون همانند آزمون آیلتس به دنبال سنجش مهارت و میزان تسلط افراد متقاضی در زبان انگلیسی است. در حقیقت، این آزمون توانایی شما را در موقعیت های مختلف روزمره مانند ارتباط با همکاران و دوستان، درک اخبار، تفسیر و پاسخ به آنها مورد سنجش قرار می دهد.

دانلود رمان me before you

در سیستم آموزشی دیاکو، دوره های پیشرفته شامل دوره های Advanced با مجموعه‌ی Speakout، دوره های CAE و دوره CPE دانشگاه کمبریج می‌باشند. زبان آموزان در پایان دوره‌های (بالاتر از متوسطه) Upper-Intermediate و قبولی در آزمون جامع خود را برای شرکت در دوره‌های پیشرفته زبان در دیاکو آماده می نمایند.

چنانچه سفرهای کاریتان زیاد است و شدیداً نیازمند به گذراندن دوره ای برای رفع نیازهای کاری خود در ملاقات ها، جلسات کاری، مذاکرات و یا نوشتن ایمیل میباشید، شرکت در دوره مکالمه تجاری را به شما توصیه می کنیم.

کودکان از ۲ و ۳ سالگی می توانند آموزش زبان دوم را آغاز کنند و زبان انگلیسی به عنوان زبانِ اول و بین المللی می تواند در آینده برای کودک شما مفید باشد. ما در آکادمی زبان دیاکو برای کودکانِ عزیز از سنین ۳ تا ۵ سال دوره های آموزش زبان را برنامه ریزی کرده ایم.
اگر دوست دارید کودک دلبند شما از سنین پایین با دنیای زبان انگلیسی آشنا شود و انگلیسی را بمانند زبان فارسی براحتی صحبت کند حتماً با ما تماس بگیرید تا شما را با برنامه های آموزشی این مرکز بیشتر آشنا نماییم.

کشور آلمان در حال حاضر مهمترین قطب اقتصادی دنیاست، خصوصاً اینکه بعد از جنگ جهانی دوم و پیوستن آلمان شرقی و غربی پیشرفت علم و تکنولوژی، صنعت و رشد اقتصادی این کشور به بالاترین حد خود رسیده است. مقر بسیاری از شرکت های بزرگ و صنعتی در آلمان است و از لحاظ رشد اقتصادی و سرمایه ای اولین کشور در اتحادیه اروپا محسوب میشود.

آموزش زبان فرانسه در چند سال اخیر به دلایل متعددی با استقبال بسیار زیادی درکشورمان مواجه شده است که از عمده ترین آنها می توان به مهاجرت به کشورهای فرانسه زبان به ویژه کشور کانادا (کبک) و همچنین ادامه تحصیل در این کشورها اشاره کرد. در این راستا، علی رغم وجود منابع مختلف آموزش زبان فرانسه در ایران، انتخاب متدی مناسب برای رسیدن به تمامی اهداف مورد نظر متقاضیان همواره با چالش های زیادی در دنیای آموزش مواجه بوده است.

زبان اسپانیایی بعد از انگلیسی از رایج‌ترین زبان‌های جهان است. در حال حاضر صدها میلیون نفر در اکثر نقاط جهان به این زبان صحبت می‌کنند. زبان اسپانیایی به عنوان نخستین زبان رسمی در کشور اسپانیا و کلیه‌ی کشورهای آمریکای لاتین (به جز برزیل) همچنین در مراکش ، آروبا ، گینه‌ی استوایی و قسمت‌هایی از فیلیپین به رسمیت شناخته می‌شود. علاوه بر این، به عنوان زبان دوم در ایالات متحده‌ی آمریکا بیشترین گویشور را به خود اختصاص می‌دهد.

در طي سال هاي اخير یادگیری زبان تركي استانبولي با استقبال بسياري از ایرانیان روبه رو شده و افراد بصورت جدی پیگیر شرکت در دوره‌های زبان ترکی هستند.
ما در دیاکو ترکی استانبولی را با متد آموزشی کتاب İstanbul آموزش می دهیم.

پکیج های خصوصی برای افرادی طراحی شده است که به دنبال فراگیری زبان انگلیسی در حداقل زمان می باشند. صدها زبان آموز در هر سال با شرکت در دوره های خصوصی موفقیت خود را تضمین می کنند.

دوره تیسول به عنوان یک دوره معتبر و بین المللی در جهان مطرح است. این دوره سطح مهارت و تکنیک مدرسین زبان را مورد ارزیابی قرارداده و داشتن این مدرک به همه‌ی مدرسین زبان توصیه می‌گردد.

KET مخفف عبارت (Key English Test) می باشد و آزمونی است که توانایی افراد را در زمینه گفتاری و نوشتاری در سطح مقدماتی و روزمره می سنجد. زبان آموزانی که با مقدمات زبان انگلیسی آشنا باشند می توانند در این آزمون شرکت نمایند.

تعداد بسیار زیادی از زبان آموزان، متقاضی شرکت در کلاس های گروهی و استفاده از خدمات گروهی دیاکو هستند. کلاسهای گروهی دیاکو با حداقل ۶ زبان آموز در هر کلاس تشکیل میگردد. حداکثر تعداد شرکت کنندگان در کلاسهای گروهی ۱۴ نفر می‌باشد.

کلاسهای خصوصی در دیاکو بر اساس درخواست متقاضی در قالب کلاس های یک تا چهار نفره تشکیل می گردد.
با شرکت در کلاسهای خصوصی ضمن صرفه جویی در پرداخت شهریه، امکان استفاده ی بهینه از زمان خود را به بهترین شکل ممکن داشته باشید.

بر این باوریم که مشتریان خاص دیاکو شایسته دریافت خدمات آموزشی اختصاصی و فراتر از معمول می باشند.
به پاس قدردانی از اعتماد زبان آموزان وفادار در انتخاب دیاکو، DIAKO PRIME با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان و ایجاد حس خوب یادگیری در فضایی کاملا متفاوت و منحصر به فرد ایجاد شده است.

چنانچه به هر دلیلی فرصت شرکت در کلاسهای دیاکو را به صورت حضوری در محل موسسه ندارید به شما توصیه میکنیم که کلاس را در محل کار خود تشکیل دهید.
کلیه دوره های آموزشی دیاکو خصوصا دوره های مکالمه و تخصصی همچون IELTS ،PTE و Business به درخواست مدیران و مسوولین محترم در محل شرکت و سازمان مربوطه برگزار میگردد.

کارگاه‌های مهارت آموزی با هدف تقویت مهارتهای مختلف زبانی در هر ماه در دیاکو برگزار می گردند. زبان آموزان درمسیر یادگیری زبان، در برخی مهارت های زبانی نیاز به تمرین بیشتر دارند که کارگاههای تک مهارتی کمک شایانی به این دسته از زبان آموزان می نماید.

با ظهور اینترنت و پیشرفت تکنولوژی خصوصا در دهه اخیر، صنعت آموزش شاهد تحولات بسیاری خصوصاً در عرصه بر گزاری کلاس‌های آموزشی بوده است. در همین راستا بسیاری از کالج‌ها و دانشگاه‌های معتبر در سراسر دنیا اقدام به برگزاری کلاس‌های آنلاین یا “آموزش از راه دور” Distance Learning نموده اند…

برای پیوستن به خانواده بزرگ دیاکو کار ساده‌ای در پیش دارید. ابتدا دوره‌ی مورد نظر خود را با توجه به هدفی که دارید انتخاب کنید و اطلاعات کامل در خصوص آن دوره را در همین وب سایت و از طریق منوی دوره‌های آموزشی به دست آورید.

زبان آموزان محترم می‌توانند با ثبت نام آنلاین از طریق وب سایت دیاکو،‌ ضمن استفاده از خدمات آنلاین موسسه در وقت و انرژی خود نیزصرفه جویی نمایند. در منزل،‌ محل کار و هر جایی که به اینترنت دسترسی دارید براحتی ترم بعدی خود را بصورت آنلاین ثبت نام کنید.

آکادمی زبان دیاکو،‌ دوره های آموزشی خود را بصورت ترمیک و در تاریخهای مشخص برگزار می‌نماید. روند برگزاری منظم دوره‌ها در طی سیزده سال اخیر به گونه‌ای بوده که همه‌ي کلاسهای آموزشی طبق جدول زمانبندی مشخص و از پیش تعیین شده شروع شده و پایان یافته است.

سانس برگزاری و دوره زمانبندی کلاس‌ها در دیاکو به‌ گونه‌ای است که هر فردی به راحتی می‌تواند در کلاس مورد نظر بر اساس زمان دلخواه خود شرکت نماید. تنوع روز و سانس‌ برگزاری کلاس‌ها در دیاکو از تنوع بسیار بالایی برخوردار است.

دیاکو به عنوان یک آکادمی زبان پیشرو همواره سعی در ارائه سیستم آموزشی کارآمد و پیاده سازی متد و روشهای نوین تدریس نموده است.  مدرسین دیاکو با شرکت در دوره‌‌های بین المللی تدریس ضمن بروز نگه داشتن دانش فنی و متدهای تدریس، کلاسهایی انگیزشی و جذاب را به زبان‌آموزان ارائه می‌دهند.

آزمون جامع (Big Test)‌با هدف ارزیابی سطح هر زبان آموز در پایان هر کتاب طراحی شده است تا زبان آموزان با سطح زبان استاندارد شده و با کیفیتی مطلوب وارد دوره‌های بالاتر شوند.

از آنجاییکه سیستم کنترل کیفیت کلاسها رکن اصلی و اساسی آکادمی زبان دیاکو به شمار می‌آید تلاش‌های زیادی در خصوص پیاده سازی یک سیستم نظارتی کارآمد صورت گرفته است. کلیه کلاسهای دیاکو توسط سوپروایزرهای هر بخش کنترل و کیفیت هر کلاس مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

دیاکو همواره از سالهای دور با برگزاری دوره ای و منظم ورکشاپهای آموزشی ضمن خدمت، تلاش کرده تا دانش و سطح کیفی کار مدرسین را به‌روز نگه دارد. در واقع یکی از رموز موفقیت در دیاکو، سرمایه گزاری بر روی تیم مدرسین و هیت علمی موسسه است تا بتوانند به بهترین نحو ممکن و داشتن بالاترین سطح دانش و تکنیک، کلاسهایی متفاوت به زبان‌آموزان عزیز ارائه نمایند.

هدف مدیران این آکادمی برگزاری دوره هایی منظم و در عین حال مفید برای یکایک شما علاقه مندان به یادگیری زبان است. لذا در راستای ایجاد چنین محیطی نیازمند همکاری صمیمانه و رعایت آیین نامه انضباطی موسسه از سوی کلیه زبان آموزان عزیز هستیم.

دیاکو،‌ به عنوان یک موسسه پیشرو در تهران همواره از افراد واجد شرایط جهت همکاری در تیم علمی و آموزشی دعوت به همکاری می‌نماید. از کلیه مدرسین جوان،‌ مجرب و خلاق برای تدریس در مقاطع مختلف خواهشمندیم تا با تکمیل فرم استخدام جهت همکاری با آکادمی زبان دیاکو اقدام نمایند.

جوجو مویز  Jojo Moyes یکی از پرفروش ترین نویسندگان و تنها نویسنده‌ای است که موفق به دریافت دو بار جایزه سال رمان عاشقانه Romantic Novel of the Year Award توسط انجمن نویسندگان رمان‌های عاشقانه Romantic Novelists’ Associationشده است.

آثار او به 11زبان مختلف دنیا ترجمه شده‌ است.

 او نویسنده رمان های معروف من پیش از تو Me before You و من پس از تو  After You می باشد.

کتاب کنونی همانند دیگر آثار این نویسنده ی مشهور انگلیسی، درون مایه ی رمانتیک و عاشقانه دارد. نویسنده در این کتاب به عشقی فرای عشق مادی پرداخته است و بیشتر جنبه ی روحی و معنوی آن را در نظر گرفته است.

شما عزیزان به راحتی می توانید فایل PDF  این رمان معروف را دانلود کنید و از مطالعه آن لذت ببرید.

دانلود رمان me before you

تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از میرداماد، کوچه شریفی، شماره۲
تلفن: ۲۲۲۲۳۸۱۰

تهران، خیابان شریعتی، نرسیده به پل صدر، بالاتر از پمپ بنزین، پلاک ۱۶۹۲، طبقه ۳، واحد ۷

تهران، خیابان شریعتی، جنب متروی شریعتی، کوچه یاس، پلاک ۱۰، طبقه ۳
تلفن: ۲۲۲۲۳۸۴۱


دانلود کاتالوگ Downloads-icon

عنوان : Me Before Youژانر: Romanceنام نویسنده: Jojo Moyes

جوجو مویز  Jojo Moyes یکی از پرفروش ترین نویسندگان و تنها نویسنده‌ای است که دو بار برنده جایزه سال رمان عاشقانه Romantic Novel of the Year Award توسط انجمن نویسندگان رمان‌های عاشقانه Romantic Novelists’ Association گردیده و آثارش به یازده زبان مختلف دنیا ترجمه شده‌اند. او نویسنده رمان های معروف من پیش از تو Me before You و من پس از تو  After You می باشد. رمان کنونی یکی از پروفروش ترین های NYT است. کتاب کنونی همانند دیگر آثار این نویسنده ی مشهور انگلیسی، درون مایه ی رمانتیک و عاشقانه دارد. نویسنده در این کتاب به عشقی فرای عشق مادی پرداخته است و بیشتر جنبه ی روحی و معنوی آن را در نظر گرفته است. لازم به ذکر است که تا کنون این نویسنده توانسته است جایزه ی انجمن نویسندگان رمانتیک را دوبار کسب کند. این اثر یکی از پرفروش ترین های نیویورک تایمز NYT است.

کتاب من پیش از تو Me Before You روایت کننده ی داستان مرد جوان و بی باکی است که  اهل یک خانواده ی بسیار ثروتمند و اشرافی است. او علاقه ی بسیاری به انجام ورزش های پر خطر دارد و در همین راستا در یکی از روزها دچار سانحه شده  وتوانایی راه رفتن خود را از دست می دهد. اما این اتفاقات به مرور زمان موجب می شود تا دختر جوانی به عنوان خدمت کار وارد زندگی او شود و به مرور همه چیز را دگرگون ساخته و بار دیگر زندگی تازه ای را برای این پسر رقم بزند.

دانلود رمان me before you

حجم فایل: 407 مگ

در رابطه با این کتاب:

کتاب من پیش از تو روایت کننده ی داستان مرد جوان و بی باکی است که اهل یک خانواده ی بسیار ثروتمند و اشرافی است.

کتاب من پیش از تو روایت کننده ی داستان مرد جوان و بی باکی است که اهل یک خانواده ی بسیار ثروتمند و اشرافی است.

کتاب After You اثر Jojo Moyes در ادامه رمان Me Before You نوشته شده است و به مانند رمان قبلی این مجموعه به فروش بالایی در سطح دنیا دست یافت. رمان After You در تاریخ 29 سپتامبر سال 2015 منتشر شد و به ادامه داستان کتاب قبل یعنی من پیش از تو و شخصیت آن یعنی |لوئیزا کلارک| می پردازد.

آخرین کتاب از سری فوق العاده محبوب Me Before You از نویسنده ای که آثارش پرفروش ترین New York Times بوده و دو بار موفق به دریافت جایزه بهترین رمان عاشقانه سال شده است. شاهکاری دیگر از جوجو مویز نویسنده ای پر آوازه ژانر عاشقانه.

دانلود رمان me before you

تا کنون فردی در بازسازی این صفحه مشارکت نداشته است.

🖊 شما نیز می‌توانید برای مشارکت در ترجمه‌ی این صفحه یا اصلاح متن انگلیسی، به این لینک مراجعه بفرمایید.

به خبرنامه «زیبوک» بپیوندید و از آخرین تخفیف ها، مقالات و آموزش های تخصصی با خبر شوید:

اپلیکیشن زیبوک، یکی از نرم‌افزارهای آموزش زبان انگلیسی گروه زبانشناس است. محوریت این اپلیکیشن کتاب‌های صوتی سطح بنده شده و زبان اصلی است. اگر کتابی را در زیبوک پیدا نکردید با ما تماس بگیرید.

وبسایت زبانشناس دارای نماد اعتماد الکترونیکی است و در وزارت ارشاد اسلامی نیز به ثبت رسیده است. تمامی محصولات ارائه شده نیز مجوز‌های لازم را از مراجع مربوطه کسب کرده است. برای اطمینان از صحت موضوع می‌توانید وارد سایت اصلی زبانشناس شده و در قسمت پایین سایت، روی نمادها کلیک کنید.

تمامی حقوق برای «زیبوک» محفوظ است. هر گونه کپی برداری از مطالب «زیبوک» بدون کسب اجازه از مدیر وبسایت ممنوع است !

خانه | درباره‌ی «زیبوک» | قوانین | ارتباط با ما | دعوت به همکاری

برای دانلود قانونی کتاب من پیش از تو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید.

برای دانلود قانونی کتاب من پیش از تو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید.

کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز و با ترجمه شیدا رضایی یکی از پرفروش‌ترین کتاب های نیویورک تایمز و سال 95 در ایران است. من پیش از تو داستان قصه‌ای‌ست که در خاطره‌ها می‌ماند. جوجو مویز تاکنون دو بار موفق به کسب جایزه‌ی انجمن رمان‌نویسان رمانتیک شده است.

من پیش از تو (Me Before You) یک داستان عاشقانه، متفاوت و غم‌انگیز است. جوجو مویز (Jojo Moyes) در این روایت عاشقانه سعی دارد درسی به خوانندگان بدهد که هیچ‌وقت برای شروع زندگی از صفر دیر نیست. من پیش از تو دارای فضاسازی‌ها و تصویرسازی‌های زیبایی‌ست که به راحتی خواننده را با خود همراه می‌کند.

باید گفت فقط یک حادثه می‌تواند، زندگی هر کسی را دچار تغییر و تحول عمیقی کند. اما چه چیزی باعث می‌شود که بعد از آن، هنوز به زندگی ادامه می‌دهد. ویل ترینر جوان ورزشکار و ثروتمندی است که در اثر یک تصادف، قطع نخاع می‌شود و بعد از آن باید روی یک صندلی چرخدار زندگی کند. تصادفی که انگار به خط سرنوشت او خورده است تا به نخاعش!
دختر جوانی به نام لوئیزا می‌خواهد به ویل نوع دیگری از نگاه کردن را یاد بدهد و او را از خودکشی برهاند.
پیش داوری نکنید حتی تا صفحه آخر رمان نیز کسی نمی‌داند چه اتفاقی خواهد افتاد!

دانلود رمان me before you

رمان «من پیش از تو» اثری واقع‌گرا و عامه‌پسند است که مورد توجه طیف گسترده ای از خوانندگان در سنین مختلف قرار گرفته است.

در بخشی از متن این رمان می‌خوانید:

رهبر ارکستر در جایش قرار گرفت، دو بار بر روى تریبون زد و سکوتى عظیم همه جا را فرا گرفت. سکون و انتظار را در سالن حس مى‌کردم. آن گاه رهبر ارکستر چوب دستى‌اش را پایین آورد و ناگهان صدا در سراسر سالن پخش شد. موسیقى را مانند ماده‌اى فیزیکى حس مى‌کردم؛ فقط وارد گوش‌هایم نمى‌شد، بلکه در من جارى مى‌شد، در اطرافم مى‌گذشت و من را به لرزه در مى‌آورد. باعث مى‌شد که پوستم مور مور شود و کف دست‌هایم عرق کند. ویل نگفته بود که شنیدن موسیقى در سالن چه حسى دارد. فکر مى‌کردم باید خسته‌کننده باشد، اما آن موسیقى زیباترین چیزى بود که تا آن موقع شنیده بودم.

و شنیدن آن موسیقى باعث مى‌شد چیزهاى غیرمنتظره‌اى وارد تخیلاتم شوند، همان طور که آن‌جا نشسته بودم، متوجه شدم چیزه‌هایى راهشان را به ذهنم باز مى‌کنند که براى سال‌ها به آن‌ها فکر نکرده بودم. احساسات قدیمى از درونم پاک مى‌شدند، افکار و ایده‌هاى جدید به ذهنم مى‌آمدند، انگار ادراکم داشت گسترش مى‌یافت.

بیش از حد احساساتى شده بودم، اما نمى‌خواستم تمام شود. مى‌خواستم تا ابد همان جا بنشینم. نگاهى به ویل انداختم، او هم ناخودآگاه در موسیقى و تخیلاتش غرق شده بود. رویم را برگرداندم، ترسى غیرمنتظره مرا از نگاه کردن به او بر حذر مى‌داشت؛ از آنچه ممکن بود احساس کند وحشت داشتم؛ از چیزى که از سر گذرانده بود، از عمق نقصانش و وسعت ترس‌هایش. زندگى ویل ترینور چیزى فراتر از تجربه و ادراک من از زندگى بود. من چطور مى‌توانستم به او بگویم چطور باید زندگى کند؟

برای دانلود کتاب من پیش از تو و دسترسی قانونی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

ارسال کتابراه به دوستان از طریق پیامک یا ایمیل

اشتراک در تلگرام

اشتراک در توییتر

اشتراک در فیسبوک

اشتراک در واتس آپ

اشتراک در لینکداین

اشتراک در گوگل پلاس

کتابراه مرجع قانونی دانلود کتاب الکترونیکی و دانلود کتاب صوتی است که امکان دسترسی به هزاران کتاب، رمان، مجله و کتاب صوتی و همچنین خرید کتاب الکترونیک از طریق موبایل تبلت و رایانه برای شما فراهم می‌کند. شما با استفاده از کتابراه همیشه و همه جا به کتاب‌ها و کتابخانه خود دسترسی دارید و می‌توانید به سادگی از هر فرصتی برای مطالعه استفاده کنید. در کتابراه برای همه سلیقه‌ها از داستان، رمان و شعر تا روانشناسی، تاریخی، علمی، موفقیت و… کتاب‌هایی پیدا می شود. همچنین در کتابراه هزاران کتاب رایگان نیز قابل دانلود است. اپلیکیشن کتابخوان کتابراه برای اندروید، IOS و ویندوز در دسترس است.


EPUBDownloads-icon

علم گنج بزرگی است که با خرج کردن تمام نمی شود. حضرت علی (ع)

رمان من پیش از تو اثر جوجو مویز  یکی از پرفروش ‌ترین کتاب های نیویورک تایمز وسال 95 درایران است. من پیش از تو داستان قصه‌ ای‌ ست که در خاطره‌ها می‌ ماند. جوجو مویز تاکنون دو بار موفق به کسب جایزه‌ی انجمن رمان‌ نویسان رمانتیک شده است. من پیش از تو یک داستان عاشقانه، متفاوت و غم‌انگیز است. جوجو مویز در این روایت عاشقانه سعی دارد درسی به خوانندگان بدهد که هیچ‌وقت برای شروع زندگی از صفر دیر نیست. من پیش از تو دارای فضاسازی‌ها و تصویرسازی‌های زیبایی‌ست که به راحتی خواننده را با خود همراه می‌کند. باید گفت فقط یک حادثه می‌تواند، زندگی هر کسی را دچار تغییر و تحول عمیقی کند.

اما چه چیزی باعث می‌شود که بعد از آن، هنوز به زندگی ادامه می‌دهد. ویل ترینر جوان ورزشکار و ثروتمندی است که در اثر یک تصادف، قطع نخاع می‌شود و بعد از آن باید روی یک صندلی چرخ دار زندگی کند. تصادفی که انگار به خط سرنوشت او خورده است تا به نخاعش! دختر جوانی به نام لوئیزا می‌خواهد به ویل نوع دیگری از نگاه کردن را یاد بدهد و او را از خودکشی برهاند. پیش داوری نکنید حتی تا صفحه آخر رمان نیز کسی نمی‌داند چه اتفاقی خواهد افتاد! رمان «من پیش از تو» اثری واقع‌گرا و عامه‌پسند است که مورد توجه طیف گسترده ای از خوانندگان در سنین مختلف قرار گرفته است.

سایر رمانهای خانم جوجو مویز نیز در سایت قرار گرفته است.

رهبر ارکستر در جایش قرار گرفت، دو بار بر روى تریبون زد و سکوتى عظیم همه جا را فرا گرفت. سکون و انتظار را در سالن حس مى‌کردم. آن گاه رهبر ارکستر چوب دستى‌ اش را پایین آورد و ناگهان صدا در سراسر سالن پخش شد. موسیقى را مانند ماده‌اى فیزیکى حس مى‌کردم؛ فقط وارد گوش‌هایم نمى‌شد، بلکه در من جارى مى‌شد، در اطرافم مى‌ گذشت و من را به لرزه در مى‌آورد. باعث مى‌شد که پوستم مور مور شود و کف دست‌هایم عرق کند. ویل نگفته بود که شنیدن موسیقى در سالن چه حسى دارد. فکر مى‌کردم باید خسته‌کننده باشد، اما آن موسیقى زیباترین چیزى بود که تا آن موقع شنیده بودم.

دانلود رمان me before you

بیش از حد احساساتى شده بودم، اما نمى‌خواستم تمام شود. مى‌خواستم تا ابد همان جا بنشینم. نگاهى به ویل انداختم، او هم ناخودآگاه در موسیقى و تخیلاتش غرق شده بود. رویم را برگرداندم، ترسى غیرمنتظره مرا از نگاه کردن به او بر حذر مى‌داشت؛ از آنچه ممکن بود احساس کند وحشت داشتم؛ از چیزى که از سر گذرانده بود، از عمق نقصانش و وسعت ترس‌هایش. زندگى ویل ترینور چیزى فراتر از تجربه و ادراک من از زندگى بود. من چطور مى‌توانستم به او بگویم چطور باید زندگى کند؟

جوجو مویز، رمان من پیش از تو را بسیار روان نوشته است و با احساسات عمیق از سر آگاهی خواننده را متحول می‌کند. گفتگوها در کتاب خنده‌دار، جذاب و آزاد است. داستان دوستی بین لوئیزا کلارک و ویل ترینر از دل دعواها، ناسازگاری‌ها و سوء تفاهمات بیرون می‌آید. شخصیت‌های کتاب، واقعی و صادقانه رفتار می‌کنند و با نقص‌های خود به خوبی روبرو شده و سعی در برطرف کردنشان هستند. رفتار لوئیزا کلارک واقع گرایانه است و رشد شخصیت او به اندازه کافی قانع کننده است تا خواننده بتواند به خاطر شیرین بودن، طبیعت احساسی و تعلق خاطرش برای مراقبت از ویل، با او همزادپنداری کند.

از سوی دیگر، ویل ممکن است ناراحت کننده، خودمحور و در عین حال شخصیتی ناخوشایند به نظر رسد و مخاطب تنها برای او تأسف می‌خورد. اما با پیشرفت داستان، می‌توان تصویری پرجنب‌و‌جوش از مردی سرشار از زندگی و عشق را دید. من پیش از تو خواننده را غافلگیر می‌کند، سوزناک و تاثرانگیز و امید بخش است.کتابی که تا دیروقت بیدار می ‌مانید و صفحه به صفحه جلو می‌روید و نمی‌توانید زمین بگذارید.

تعداد بازدید مطلب :20,562

عنوان کتاب: من پیش از تو

نویسنده: جوجو مویز

مترجم: مهدی صائمی

تعداد صفحات کتاب: 463 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 55.9 مگابایت

نوع فایل: PDF

منبع: شهر کتاب

لینک دانلود قابل مشاهده برای کاربران VIP

خواندن بی اندیشه بیهوده است ؛
و اندیشه بدون خواندن خطرناک …

من چگونه کتاب دانلود کنم

با سلام. لطفا برای آشنایی با دانلود کتاب ها در سایت شهر کتاب صفحه راهنمای کاربر را مطالعه نمایید. در صورت بروز هرگونه مشکلی با کمال میل در خدمتیم.

بنده چرا نمی توانم در شهر کتاب دانلود کنم

نمدونم

عالی

ممنون

واقعا عالیه

ممنون از حسن نظرتون.

عاااالی

ممنون از حُسن نظرتون

کتاب فوق العاده ایی😍😍😍😍

درود بر شما

عااااالی بود😍

عالی نگاه شماست 🙏


نتایج بیشتر…

مادام دولاشانتری و پیروانش به دلایل مختلف پشت به لذت ها و خوشی های این جهان می کنند و تمام هم و غم شان را در خدمت فضیلت می گذارند و جان های پریشان را تشفی می بخشند و تن های درمانده را تسلی می دهند و تیره روزی ها را محرمانه چاره می سازند. روی دیگر تاریخ معاصر…

رابرت کیوساکی در کتاب کودک امروز نابغه اقتصادی فردا ویترینی از موفقیت های دانش‌آموزان تنبل مدرسه را به شما نشان می دهد و شما خواهید دید که همین شاگردان نتبل دیروز چگونه شاگردهای اول مدرسه دیروز با مشاغلی مانند وکیل،حسابدار،مهندس و… را به استخدام خود درآورده‌اند…

قهرمان کتاب سفر به انتهای شب به شکل ساده لوحانه ای سعی دارد خودش را اسیر دشمن کند تا از شرایط سخت و امرشنوی شانه خالی کند. این یک کمدی داخل یک تراژدی است. به او میخندی ولی نمی توانی صددرصد بگویی اگر جای او بودی این کار را نمی کردی!…

ماکسیم گورکی در رمان دانشکده های من می گوید: «نتیجه افکارم از سر گذشت های خویش و کتاب هایی که خوانده بودم به دستم آمده بود . برای این که از یک امر واقعی داستان عجیبی بسازم و رشته نامریی در اساس آن ریشه دوانیده باشد زیاد به خود زحمت نمی دادم»…

بیمار خاموش  یک داستان هیجان انگیز روانشناسی تکان دهنده از الکس مایکلیدیس درباره رفتار خشونت آمیز زنی علیه همسرش – و روانشناس او که سعی زیادی در فاش کردن انگیزه او دارد – است.داستان از زبان یک روان درمانگر انگلیسی به نام تئو فیبر روایت می شود. یکی از بیماران او بعد از…

تاکتیک های میلیاردرهای موفق شاهکاری از رابرت کیوساکی ، تاجر، سرمایه‌گذار و سخنران آمریکایی است.که شامل دو بخش است. بخش اول دربرگیرنده اشکال مختلف این تاکتیک‌ها و بخش دوم دربرگیرنده تاکتیک‌هایی است که ما باید در بحران‌های اقتصاد در مسیر پولدار شدن باید استفاده کنیم…

دانلود رمان me before you

در کتاب هشتتان را از گرو نه درآورید، رابرت کیوساکی از نُه گام طلایی صحبت می کند. هر کس که بخواهد به زندگی مالی‌اش سر و سامان ببخشد و مسیر ثروت و تنعم را طی کند باید از این دستورالعمل نُه گانه استفاده کند. رابرت کیوساکی دقیقاً همین مسیر را طی کرده است…

کتاب وسوسه، رمانی است از جین آستن داستان‌نویس انگلیسی قرن هجدهم میلادی که به اعتقاد مترجم قهرمان داستان کسی جز خود جین اوستین نیست. کتاب، حکایت دختری است به نام “آن الیوت” که در سن 18 سالگی به شخصی به نام “سروان ونت ورث” دل می‌بندد. ونت ورث نیز دلبسته…

در شجاع باش دختر، ریشما بینش‌ها و روش‌های قدرتمندی را با ما در میان می‌گذارد که کمک می‌کند از «نیاز به کمال» رهایی یابیم و در تمام زندگی‌مان راه شجاعت را در پیش بگیریم. با شجاع‌بودن نه بی‌نقص‌بودن، می‌توانیم نویسنده‌ی برجسته‌‌ترین، جسورانه‌ترین و شادترین داستان برای زندگی خود باشیم…

کتاب آقای فو در مقایسه با آثار دیگر جان ماکسول کوتسی لحن متفاوت‌تری دارد. او در این رمان، ماجرای قدیمی تبعیض نژادی را بعد از ۲۵۰ سال به گونه‌ای تازه‌تر و از دیدی متفاوت‌تر به نمایش می‌گذارد. رمان مشهوری که عده‌ای زیادی آن را مطالعه کرده‌اند و یا حداقل آن را از دیگران شنیده‌اند…

سنگ محکم و استوار بود . آنقدر که هیچ طوفان و سیلابی بر آن تاثیری نداشت و قادر نبود تا حرکتش دهد …
این کتاب رمان را نویسنده آن با اطلاع از شرایط وبسایت به شهرکتاب  اهدا نموده اند .

با مطالعه کتاب از ذهن تا ماده خواهید دید که شما آفریننده‌ی توانایی هستید و افکارتان به اشیا راه می‌برند. خواهید آموخت که چگونه از ذهن خود به مثابه ابزاری خلاق برای تجلی افکارتان استفاده کنید. خواهید دید که می‌توانید واقعیت مادی را بدون هیچ زحمتی به سمت تمایلات خودتان ببرید.

شايد تعجب كنيد از اينكه مي‌توان همة اين موارد روان‌شناسي عميق را از كتاب مارسل پروست دريافت كرد، ولي با خواندن پروست چگونه می تواند زندگی شما را دگرگون کند درخواهيد يافت كه در جستجوي زمان ازدست‌رفته واقعاً زندگي ما را دگرگون مي‌كند.

روشنفکر ایرانی هنوز از جمع خلایق بریده است دستی به مردم ندارد و ناچار خود را هم دربند مردم نمی داند.به مسائلی می اندیشد که محلی نیست وارداتی است و تا روشنفکر ایرانی با مسایل محلی محیط بومی خود آشنا نشود …

جنایت خفته (Sleeping Murder) رمانی جنایی از آگاتا کریستی است. این کتاب از سری داستان های کارآگاه پوارو می باشد که در آن به کشف راز قتلی مرموز پرداخته است و با بیان روایت قتل از زبان شاهدین پرده از این راز برداشته می شود …

شاه کلید سئو کتابی ست جامع درباره بهینه سازی سایت که توسط رضا حسینی راد به نگارش در آمده است . در این کتاب بصورت کامل با تعریف سئو و راه ها و ترفندهای بهینه سازی سایت تان بیشتر آشنا می شوید .

شهر کتاب منبعی رایگان از کتاب های الکترونیکی است که تیم مدیریتی سایت تلاش کرده است تا محتوایی باارزش و با کیفیت در اختیار علاقمندان قرار دهد . در این مجموعه سعی شده است حقوق ناشر حفظ شود و بسیاری از کتاب هایی که در بستر وب بصورت فروشی  عرضه می شود شما میتوانید از اینجا بصورت رایگان تهیه نمایید .(۱۵بهمن ۹۸)

تمامی حقوق برای وبسایت شهر کتاب محفوظ است. استفاده از مطالب وب فقط با قید منبع (www.nbookcity.com) بلامانع است .


دانلود PDF کتابDownloads-icon

با عضویت در کانال تلگرام فوردانلود جدید ترین مطالب سایت را مشاهده کنید

Sorry, no posts matched your criteria.

Sorry, no posts matched your criteria.

خانه » مالتی مدیا » کتاب » Me Before You – دانلود کتاب من پیش از تو از جوجو مویز

Me Before You یک کتاب فوق العاده از جوجو مویز درباره باید گفت فقط یک حادثه می‌تواند، زندگی هر کسی را دچار تغییر و تحول عمیقی کند. اما چه چیزی باعث می‌شود که بعد از آن، هنوز به زندگی ادامه می‌دهد. ویل ترینر جوان ورزشکار و ثروتمندی است که در اثر یک تصادف، قطع نخاع می‌شود و بعد از آن باید روی یک صندلی چرخدار زندگی کند. می‌باشد که آن را در ۴۹۶ صفحه به صورت فایل PDF در وبسایت فوردانلود قرار داده ایم.

دانلود رمان me before you

 

 

 

 

 

 

 

نام: Me Before You – دانلود کتاب من پیش از تو از جوجو مویز

حجم فایل: 1.7 مگابایت

پسورد:
www.4download.ir

برچسب ها:

دانلود قسمت چهلم سریال دل

دانلود کتاب بوف کور اثر صادق هدایت

دانلود فصل ۵ سریال پایتخت قسمت ۱ تا ۱۸

دانلود فصل ۴ سریال پایتخت قسمت ۱ تا ۲۲

دانلود انیمشین سریالی Rick and Morty – فصل چهارم

The Last Dance 2020 – دانلود فصل اول مستند آخرین رقص

دانلود قسمت دوازدهم سریال هم گناه

Scoob 2020 – دانلود انیمیشن اسکوبی دو ۲۰۲۰ همراه زیرنویس فارسی

نکات مهم قبل از ارسال نظر

با عضویت در خبرنامه سایت جدیدترین مطالب را هر روز در ایمیل خود مشاهده فرمایید

Sorry, no posts matched your criteria.

Sorry, no posts matched your criteria.

Internet Download Manager – نرم افزار اینترنت دانلود منیجر

Winrar Farsi / English – نرم افزار فشرده سازی وین رار

Mozilla Firefox / Farsi – نرم افزار مرورگر وب موزیلا فایرفاکس

دانلود رمان me before you

ESET Nod32 Antivirus – نرم افزار آنتی ویروس نود ۳۲

The KMPlayer – نرم افزار کی ام پلیر ویندوز

Google Chrome – نرم افزار مرورگر وب گوگل کروم

MicroSoft Office 2019 – مایکروسافت آفیس 2019 ویندوز

Adobe Flash Player – نرم افزار فلش پلیر ویندوز

PowerISO – نرم افزار پاور ایزو ویندوز

Notepad++ – نرم افزار نوت پد ویندوز

SHAREit – نرم افزار اشتراک گذاری فایل شریت برای ویندوز

Windows 10 – دانلود ویندوز ۱۰ نسخه ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی

JetAudio – دانلود نرم افزار پلیر جت آدیو برای ویندوز

Opera Browser – دانلود مرورگر اپرا برای ویندوز

Instagram – نرم افزار مسنجر اینستاگرام اندروید

Cafe Bazaar – نرم افزار مارکت کافه بازار اندروید

SHAREit – نرم افزار اشتراک گذاری فایل شریت اندروید

ADM Advanced Download Manager – نرم افزار دانلود منیجر اندروید

PicsArt – نرم افزار ویرایش عکس پیکس آرت اندروید + نسخه مود شده

Telegram – نرم افزار مسنجر تلگرام اندروید

Spotify – نرم افزار اسپاتیفای اندروید + نسخه مود

Zapya – نرم افزار اشتراک گذاری فایل زاپیا اندروید

B612 Beauty & Filter Camera – نرم افزار فیلتر دوربین و عکاسی اندروید

Google Translate – نرم افزار مترجم گوگل ترنسلیت اندروید

Firefox Browser – مرورگر فایرفاکس اندروید

QR Code Reader – نرم افزار بارکد اسکنر اندروید

MX Player – نرم افزار ام ایکس پلیر برای اندروید

Kaspersky Mobile Security – نرم افزار آنتی ویروس کسپراسکای اندروید

ESET Mobile Security & Antivirus – دانلود آنتی ویروس نود ۳۲ برای اندروید


دانلود کتاب با لینک مستقیمDownloads-icon


pdfDownloads-icon


ابزار PDFDownloads-icon


ZIPDownloads-icon

نام فارسی کتاب:

 نویسنده:

 

من، پیش از تو که کتاب صوتی انگلیسی آن را نیز می توانید در این لینک دانلود کنید ، رمانی عاشقانه از جوجو مویز نویسنده انگلیسی است. داستان من، پیش از تو، داستان عشق عجیبی است که بین لوییزا و ویل جریان دارد. لوییزا دختر جوانی است که محتاج درآمد است و ویل، مرد ثروتمندی که می‌خواهد به زندگی‌اش پایان بدهد.

دانلود رمان me before you

من، پیش از تو، داستانی عاشقانه از زندگی لوییزا و ویل است. لوییزا دختر جوانی است که در تامین مخارج خانواده کمک می‌کند. او به تازگی کارش را از دست داده است و حالا به شدت دنبال کار می‌گردد. وقتی آگهی استخدام پرستاری از یک مرد جوان توانخواه را می‌بیند به مصاحبه می‌رود و موفق می‌شود که کار را هم بگیرد. اما از دلیل اصلی استخدام شدنش خبر ندارد. لوییزا حالا پرستار ویل است. ویل به دلیل تصادفی فلج شده است تصمیم گرفته که با خودکشی به زندگی‌اش پایان بدهد. مادرش، که از تصمیم او باخبر است، می‌خواهد با استخدام دختری جوان و زیبا به عنوان پرستار، به زندگی پسرش روح و طراوت ببخشد. اما لوییزا از این قضیه بی‌خبر است. کمی بعد او از این ماجرا باخبر می‌شود و تمام تلاشش را می‌کند که ویل را از تصمیمی که گرفته است، منصرف کند. با ازدواج نامزد سابق ویل با دوست صمیمی‌اش، حال ویل بدتر می‌شود و …

جوجو مویز با نام کامل پائولین سارا جو مویز، در ۴ اوت سال ۱۹۶۹ در لندن، انگلستان متولد شد. او در دانشگاه به تحصیل در رشته‌ی روزنامه‌نگاری پرداخت. جوجو مویز از سال ۲۰۰۲ شروع به نوشتن رمان‌های عاشقانه کرد. آثار او در سراسر دنیا خواننده دارد و به بیش از یازده زبان مختلف ترجمه شده‌اند. معروفیت او در ایران به دلیل انتشار کتاب من، پیش از تو بود که تا به حال بارها تجدید چاپ شده است. از کتاب‌های مشهور او که به زبان فارسی هم ترجمه شده‌اند می‌توانیم به من، پیش از تو، پس از تو، میوه‌ی خارجی، دختری که رهایش کردی، یک به علاوه‌ی یک و باز هم من اشاره کرد.

دلیل واقعی نگرانی بابا را می‌دانستم. آن‌ها روی درآمد من حساب می‌کردند. ترینا تقریبا مجانی در گلفروشی کار می‌کرد. مامان باید از پدربزرگ مراقبت می‌کرد و شرایط کارکردن نداشت. حقوق بازنشستگی پدربزرگ هم کم بود. بابا همیشه نگران کارش در کارخانه‌ی مبل‌سازی بود. رئیس کارخانه چند ماهی بود زمزمه‌هایی درباره‌ی تعدیل نیرو می‌کرد. در خانه نجواهایی می‌شنیدم و صحبت از بدهی و تغییر کارت اعتباری بود. دو سال قبل، راننده‌ای که بیمه هم نداشت اتومبیل بابا را درب‌وداغان کرد و این اتفاق آن‌قدر بد بود که خیلی چیزها عوض شد و در نهایت والدینم دچار مشکلات مالی شدند. برای هزینه‌های خانه روی دستمزد ناچیز من حساب می‌کردند. خوشبختانه آن‌قدر بود که به خانواده کمک کند ایام بگذرد.

ـ حالا ول کنید و این‌قدر جلو نروید. فردا می‌تواند برود اداره‌ی کاریابی و ببیند کاری هست یا نه. خودش این‌قدر پول دارد که مدتی را سر کند.

طوری حرف می‌زدند که انگار من حضور ندارم.

ـ دختر زرنگی هم که هست. عزیزم، مگر نه؟ می‌توانی بروی دوره‌ی ماشین‌نویسی ببینی. برو دنبال کار دفتری.

نشستم و به پدر و مادرم گوش دادم که داشتند جروبحث می‌کردند که باتوجه به توانایی‌های محدودم از عهده‌ی چه کارهایی برمی‌آیم. کار در کارخانه، چرخکار خیاطی، درست کردن ساندویچ. آن‌روز بعدازظهر برای اولین بار در عمرم دلم می‌خواست گریه کنم. توماس با چشمان بهت‌زده به من نگاه می‌کرد. بدون این‌که حرفی بزند نصف بیسکویت دهن‌زده‌اش را به من داد.

ـ ممنونم توماس.

بعد در سکوت بیسکویت را در دهانم گذاشتم.

 

From the #1 New York Times bestselling author of The Giver of Stars, discover the love story that captured over 20 million hearts in Me Before You, After You, and Still Me.

They had nothing in common until love gave them everything to lose . . .

Louisa Clark is an ordinary girl living an exceedingly ordinary life—steady boyfriend, close family—who has barely been farther afield than their tiny village. She takes a badly needed job working for ex–Master of the Universe Will Traynor, who is wheelchair bound after an accident. Will has always lived a huge life—big deals, extreme sports, worldwide travel—and now he’s pretty sure he cannot live the way he is.

Will is acerbic, moody, bossy—but Lou refuses to treat him with kid gloves, and soon his happiness means more to her than she expected. When she learns that Will has shocking plans of his own, she sets out to show him that life is still worth living.

A Love Story for this generation and perfect for fans of John Green’s The Fault in Our Stars, Me Before You brings to life two people who couldn’t have less in common—a heartbreakingly romantic novel that asks, What do you do when making the person you love happy also means breaking your own heart?

مطالعه بیشتر

 برچسبها jojo moyes books ادبیات انگلیسی داستان واقع گرایانه رمان بزرگسالان رمان عاشقانه کتاب های جوجو مویز

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه شما *document.getElementById(“comment”).setAttribute( “id”, “a50c678b08b0e52ea93a5d1eb67efff5” );document.getElementById(“hf0c6bc2b3”).setAttribute( “id”, “comment” );

نام *

ایمیل *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

Jojo Moyes has published the rest of this story in books called “Me after you” and “Still me”. A movie with the same title, “Me Before You”, is based on this popular novel and it features prominent actors such as “Emilia Clarke” and “Sam Claflin”.

We suggest that in addition to reading this fascinating book, you also watch its film.

جوجو مویز باقی‌مونده این داستان رو در کتاب‌هایی به نام “منِ بعد از تو” و “هنوز من” منتشر کرده. فیلمی با همین عنوان “منِ قبل از تو” از این رمان محبوب ساخته شده و در اون، بازیگران برجسته‌ای مثل  “امیلیا کلارک” و “سام کلافلین” حضور دارن.

دانلود رمان me before you

ما پیشنهاد می‌کنیم که علاوه بر مطالعه این کتاب جذاب، فیلمش رو هم تماشا کنین:)

In the novel, the author suggests that people should embrace every moment in their lives because we can never know when things will end. Things become more serious and complicated when we find out that the main protagonist of the book is a quadriplegic male, who lives a bitter and resentful life. However, eventually, something happens that will change his life. One great thing about Me before You is that the author managed to handle the intense subject matter with the utmost ease. Moyes keeps the mood of the novel in a perfect balance between light and provocative.

“Hey Clark”, he said. “Tell me something good”. I stared out of the window at the bright-blue Swiss sky and I told him a story of two people. Two people who shouldn’t have met, and who didn’t like each other much when they did, but who found they were the only two people in the world who could possibly have understood each other. And I told him of the adventures they had, the place they had gone, and the thing I had seen that I had never expected to. I conjured for him electric skies and iridescent seas and evenings full of laughter and silly jokes. I drew a world for him, a world far from Swiss industrial estate, a world in which he was still somehow the person he had wanted to be. I drew the world he had created for me, full of wonder and possibility.

۸ آبان ۱۳۹۹

فانگلیش+کتاب

2512 بازدید

pdf کتاب me before youآموزش زبانآموزش زبان انگلیسیدانلود pdf کتاب me before youدانلود کتابرمان عاشقانهزبانزبان انگلیسیکتابکتاب me before youیادگیری زبان انگلیسی

سلام من غزاله هستم. هم‌اکنون دانشجوی رشته حقوق هستم و به شدت علاقه‌مند به یادگیری زبان‌های مختلف! شغل من در فانگلیش نویسنده، مدرس زبان انگلیسی و مترجم هست:)

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *


دانلود کتابDownloads-icon


pdf کتاب me before youDownloads-icon


دانلود pdf کتاب me before youDownloads-icon



window._wpemojiSettings = {“baseUrl”:”https://s.w.org/images/core/emoji/13.0.0/72×72/”,”ext”:”.png”,”svgUrl”:”https://s.w.org/images/core/emoji/13.0.0/svg/”,”svgExt”:”.svg”,”source”:{“concatemoji”:”https://zabanebooks.ir/wp-includes/js/wp-emoji-release.min.js”}};
!function(e,a,t){var n,r,o,i=a.createElement(“canvas”),p=i.getContext&&i.getContext(“2d”);function s(e,t){var a=String.fromCharCode;p.clearRect(0,0,i.width,i.height),p.fillText(a.apply(this,e),0,0);e=i.toDataURL();return p.clearRect(0,0,i.width,i.height),p.fillText(a.apply(this,t),0,0),e===i.toDataURL()}function c(e){var t=a.createElement(“script”);t.src=e,t.defer=t.type=”text/javascript”,a.getElementsByTagName(“head”)[0].appendChild(t)}for(o=Array(“flag”,”emoji”),t.supports={everything:!0,everythingExceptFlag:!0},r=0;r<o.length;r++)t.supports[o[r]]=function(e){if(!p||!p.fillText)return!1;switch(p.textBaseline="top",p.font="600 32px Arial",e){case"flag":return s([127987,65039,8205,9895,65039],[127987,65039,8203,9895,65039])?!1:!s([55356,56826,55356,56819],[55356,56826,8203,55356,56819])&&!s([55356,57332,56128,56423,56128,56418,56128,56421,56128,56430,56128,56423,56128,56447],[55356,57332,8203,56128,56423,8203,56128,56418,8203,56128,56421,8203,56128,56430,8203,56128,56423,8203,56128,56447]);case"emoji":return!s([55357,56424,8205,55356,57212],[55357,56424,8203,55356,57212])}return!1}(o[r]),t.supports.everything=t.supports.everything&&t.supports[o[r]],"flag"!==o[r]&&(t.supports.everythingExceptFlag=t.supports.everythingExceptFlag&&t.supports[o[r]]);t.supports.everythingExceptFlag=t.supports.everythingExceptFlag&&!t.supports.flag,t.DOMReady=!1,t.readyCallback=function(){t.DOMReady=!0},t.supports.everything||(n=function(){t.readyCallback()},a.addEventListener?(a.addEventListener("DOMContentLoaded",n,!1),e.addEventListener("load",n,!1)):(e.attachEvent("onload",n),a.attachEvent("onreadystatechange",function(){"complete"===a.readyState&&t.readyCallback()})),(n=t.source||{}).concatemoji?c(n.concatemoji):n.wpemoji&&n.twemoji&&(c(n.twemoji),c(n.wpemoji)))}(window,document,window._wpemojiSettings);

img.wp-smiley,
img.emoji {
display: inline !important;
border: none !important;
box-shadow: none !important;
height: 1em !important;
width: 1em !important;
margin: 0 .07em !important;
vertical-align: -0.1em !important;
background: none !important;
padding: 0 !important;
}

/* */

/* */

/* */

.recentcomments a{display:inline !important;padding:0 !important;margin:0 !important;}

body{background:#F5F5F5;}.single-download-content-item ul li::before{color:#85C808!important;}.tabs-gallery a:hover,.tabs-gallery a.active-gallery {border-right:3px solid #85C808!important;}
.bloke:hover .post-meta-left,.tabs-sid a,div.author-bottom,#edd_user_history td.edd_download_download_files .edd_download_file a, html::-webkit-scrollbar-thumb{background-color:#85C808!important;}html::-o-scrollbar-thumb{background-color:#85C808!important;}.tab-gallery li::before,.fes-fields .fes-feat-image-upload a.fes-feat-image-btn,.sidebar-left-bottom b:before,.sidebar-left-top b:before,.kiwi-pagination .page-numbers.current, #edd_download_pagination .page-numbers.current, .fes-product-list-pagination-container .page-numbers.current,.edd_checkout,.up,.contacts address:before,.contacts span:before ,.comment-body a.comment-reply-link:hover ,#wp-calendar #today,#wp-calendar th,.sidebar-left-bottom span::before,button, html input[type=”button”], input[type=”submit”], input[type=”reset”],.sidebar-left-top span::before,.tabs a:hover, .tabs a.active,.tabs-sid a:hover, .tabs-sid a.active-sid,.rss:hover,.bloke .imagearea .viewbox,.bloke .imagearea .commentbox,.title_theme a,.title_theme span,.nicescroll-cursors,.download-post,.excerpt_center:hover{background:#85C808!important;}.tabs-box,.sidebar-box,.boxe-title{border-top:3px solid#85C808!important;}.adbox:after {background: none repeat scroll 0 0 #85C808!important;}.sidebar-category .category li ul li::before,.fa-plus::before,.fa-arrows::before,#respond a,.tabs_title span:before{color:#85C808!important;}#fes-vendor-store-link{margin:10px;padding:10px;border-right:4px solid#85C808!important;}blockquote{border-right: 4px solid#85C808!important;}
.single-download-content-item ul li::before,.single-download-content-item ul li::before,.blog-blok-title,.menu-ris .content ul.category li::before,.fa-chevron-down::before,,#profil-menu ul.sub-menu li a:hover,.blog-blok-title a:hover,.last-post-box-txt a:hover,.tab-sid li a :hover,.tab li a :hover,.sidebar-category a:hover,.last-post-box-txt :hover a,.post-wrap ul li:hover a,.boxe h2:hover,.bloke h2:hover,#navbar li a:hover,.menu-ris a:hover,.blog-blok-title:hover a,.menu-ris:hover .content ul:hover.category a:hover,.menu-ris a:hover,.fa-arrows::before{color:#85C808!important;}
::-moz-selection{background:#85C808!important;}::selection{background:#85C808!important;}.edd_screenshot img:hover{border: 2px solid#85C808!important;}.profil_box h1{background: #85C808 url(‘https://zabanebooks.ir/wp-content/themes/easy-market/images/pattern.png’) center;}
.title_theme:after{border-left-color:#5C880B!important;}.pagination a,.rss{background:#5C880B!important;}.adbox:before {border-color: rgba(0, 0, 0, 0) rgba(0, 0, 0, 0) rgba(0, 0, 0, 0) #5C880B!important;}
#main-nav ul > li.menu-item-has-children:hover > a:after,#main-nav ul > li.mega-menu:hover > a:after {border-color: transparent transparent #85C808!important;}#main-nav .menu-sub-content {border-top: 2px solid#85C808!important;}.nave-home:hover{border-bottom: 2px solid#85C808!important;}
.search-main form:after {border-left-color:#85C808!important;}.close .close-continer a{background: #0AC920 !important;}.close{background: #0AC920 url(‘https://zabanebooks.ir/wp-content/themes/easy-market/images/pattern.png’) center;}

.leftSidebar{float: right;}.rightSidebar{float: left;}


کارشناسی رسمی مترجمی زبان انگلیسی و مدرس دوره ها و کتب های آموزشی

تعداد موارد موجود در سبدخرید: 0

دانلود رمان me before you

دانلود جزوه راهنمای آواشناسی (متن و ترجمه)

جزوه دست نویس کلیات زبان شناسی جرج یول

دانلود رمان صوتی انگلیسی پدر خوانده The Godfather

جزوه ارشد آموزش زبان انگلیسی موسسه پارسه

کتاب English Grammar

جزوه لغات کنکورهای دکتری ۱۳۹۰ تا ۱۴۰۰

کتاب آموزش واژگان اسپانیایی Vocabulario Elemental A1-A2

جزوه لغات کنکورهای ارشد ۹۰ تا ۹۹

کتاب مکالمات انگلیسی آمریکایی Conversational American English

کتاب Awareness in Action

کتاب An Intercultural Approach to English Language Teaching

کتاب The New Teacher’s Handbook

کتاب Action Research in Teaching and Learning

کتاب راهنمای کمبریج برای تدریس The Cambridge Guide to Teaching

اشتراک در خبرنامه ما

و دریافت آخرین اخبار و پیشنهادات

تمامی حقوق مطالب برای “زبان ای بوکس -کتابخانه تخصصی دیجیتال زبان”محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.

طراحی و اجرا : کلکسیون طراحی


دانلود رمان Me Before YouDownloads-icon

*اطلاعات شخصی شما برای پردازش سفارش شما مورد استفاده قرار میگیرد، تجربه شما را در این وبسایت و سایر اهداف مورد نظر در سیاست حفظ حریم خصوصی ما پشتیبانی می کند.

*اطلاعات شخصی شما برای پردازش سفارش شما مورد استفاده قرار میگیرد، تجربه شما را در این وبسایت و سایر اهداف مورد نظر در سیاست حفظ حریم خصوصی ما پشتیبانی می کند.

EPUB, MP3

Jojo Moyes

*کتاب پرفروش نیویورک تایمز

دانلود رمان me before you

*بهترین کتاب ماه آمازون

 آنها هیچ نقطه اشتراکی نداشتند تا اینکه عشق به آنها همه چیز برای از دست دادن داد……..

لوئیزا کلارک دختری عادی است که در روستایی زندگی فوق العاده معمولی دارد و تا اکنون هرگز دور از محل زندگیش نبوده است. او پیشنهاد کار برای ویل ترینر که اکنون به دلیل تصادف بر روی ویلچر زندگی می کند را قبول می کند.

من پیش از تو رمانی عاشقانه است که دو فرد را که هیچ چیز مشترکی ندارند را کنار هم قرار می دهد…..

۳۰,۰۰۰ تومان ۲۴,۹۰۰ تومان

EPUB, MP3

Jojo Moyes

هیچ دیدگاهی هنوز نیست.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

امتیاز شما
امتیاز …
عالی
خوب
میانگین
متوسط
خیلی ضعیف

نقد و بررسی شما *

نام *

ایمیل *

از تخفیف‌ها و جدیدترین‌های ما باخبر شوید!

از تخفیف‌ها و جدیدترین‌های ما باخبر شوید!


آدرس ایمیل:

تمامی حقوق این سایت متعلق به تاپ ادیوبوک می باشد. رد کردن



دانلود فایل نمونه به صورت رایگان
Downloads-icon

دانلود رمان me before you
دانلود رمان me before you
0

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *