دانلود رمان before

دانلود رمان before
دانلود رمان before

مجموعه‌ی Sepeakout توصیه ‎۹۶% مدرسین زبان برای پیشرفت مکالمه‌ی سریع را با خود به همراه دارد.
کامل بودن پکیج آموزشی در سطوح مختلف، کیفیت چاپ، اثربخشی کتاب، جدید بودن محتوای درسی، غنی بودن محتوای درسی از لحاظ لغت و ترتیب دروس گرامری، نرم افزار های دیجیتالی و متعلقات پکیج آموزشی شامل کتاب تمرین،CD،DVD از مزایای Speakout است.

آیلتس (IELTS) یک آزمون بریتانیایی و یکی از با ارزش ترین آزمون های زبان انگلیسی در جهان میباشد که توسط شورای فرهنگی بریتانیا (British Council) و مرکز آیلتس استرالیا (Idp) برگزار میشود.
آزمون بین المللی آیلتس (IELTS) در دو سطح جنرال (General) و آکادمیک (Academic) برگزار میشود.

آزمون PTE از آن دسته آزمون های معتبر و بین المللی است که امروزه توسط اداره مهاجرت استرالیا و کلیه دانشگاه های استرالیا و نیوزلند مورد قبول و پذیرش میشود. PTE که مخفف عبارت Pearson test of Englishاست توسط مرکز آموزش Pearson طراحی شده و در سالهای اخیر جایگزین مناسبی برای آزمون IELTS شده است.

آزمون تافل از دیر باز نزد بسیاری از زبان آموزان در سراسر دنیا شناخته شده است. تافل که یک آزمون آمریکایی است و مخفف عبارت Test Of English as a Foreign Language چهار مهارت اصلی را مورد ارزیابی قرار می دهد. این آزمون که در دنیای آموزش قدمت زیادی دارد توسط سازمان ETS در آمریکا طراحی و برگزار می گردد.

آزمون CELPIP که مخفف Canadian English Language Proficiency Index Program می باشد به معنی برنامه شاخص مهارت زبان انگلیسی کانادایی است که اداره مهاجرت و شهروندی کانادا آن را طراحی کرده است. این آزمون همانند آزمون آیلتس به دنبال سنجش مهارت و میزان تسلط افراد متقاضی در زبان انگلیسی است. در حقیقت، این آزمون توانایی شما را در موقعیت های مختلف روزمره مانند ارتباط با همکاران و دوستان، درک اخبار، تفسیر و پاسخ به آنها مورد سنجش قرار می دهد. دانلود رمان before

در سیستم آموزشی دیاکو، دوره های پیشرفته شامل دوره های Advanced با مجموعه‌ی Speakout، دوره های CAE و دوره CPE دانشگاه کمبریج می‌باشند. زبان آموزان در پایان دوره‌های (بالاتر از متوسطه) Upper-Intermediate و قبولی در آزمون جامع خود را برای شرکت در دوره‌های پیشرفته زبان در دیاکو آماده می نمایند.

چنانچه سفرهای کاریتان زیاد است و شدیداً نیازمند به گذراندن دوره ای برای رفع نیازهای کاری خود در ملاقات ها، جلسات کاری، مذاکرات و یا نوشتن ایمیل میباشید، شرکت در دوره مکالمه تجاری را به شما توصیه می کنیم.

کودکان از ۲ و ۳ سالگی می توانند آموزش زبان دوم را آغاز کنند و زبان انگلیسی به عنوان زبانِ اول و بین المللی می تواند در آینده برای کودک شما مفید باشد. ما در آکادمی زبان دیاکو برای کودکانِ عزیز از سنین ۳ تا ۵ سال دوره های آموزش زبان را برنامه ریزی کرده ایم.
اگر دوست دارید کودک دلبند شما از سنین پایین با دنیای زبان انگلیسی آشنا شود و انگلیسی را بمانند زبان فارسی براحتی صحبت کند حتماً با ما تماس بگیرید تا شما را با برنامه های آموزشی این مرکز بیشتر آشنا نماییم.

کشور آلمان در حال حاضر مهمترین قطب اقتصادی دنیاست، خصوصاً اینکه بعد از جنگ جهانی دوم و پیوستن آلمان شرقی و غربی پیشرفت علم و تکنولوژی، صنعت و رشد اقتصادی این کشور به بالاترین حد خود رسیده است. مقر بسیاری از شرکت های بزرگ و صنعتی در آلمان است و از لحاظ رشد اقتصادی و سرمایه ای اولین کشور در اتحادیه اروپا محسوب میشود.

آموزش زبان فرانسه در چند سال اخیر به دلایل متعددی با استقبال بسیار زیادی درکشورمان مواجه شده است که از عمده ترین آنها می توان به مهاجرت به کشورهای فرانسه زبان به ویژه کشور کانادا (کبک) و همچنین ادامه تحصیل در این کشورها اشاره کرد. در این راستا، علی رغم وجود منابع مختلف آموزش زبان فرانسه در ایران، انتخاب متدی مناسب برای رسیدن به تمامی اهداف مورد نظر متقاضیان همواره با چالش های زیادی در دنیای آموزش مواجه بوده است.

زبان اسپانیایی بعد از انگلیسی از رایج‌ترین زبان‌های جهان است. در حال حاضر صدها میلیون نفر در اکثر نقاط جهان به این زبان صحبت می‌کنند. زبان اسپانیایی به عنوان نخستین زبان رسمی در کشور اسپانیا و کلیه‌ی کشورهای آمریکای لاتین (به جز برزیل) همچنین در مراکش ، آروبا ، گینه‌ی استوایی و قسمت‌هایی از فیلیپین به رسمیت شناخته می‌شود. علاوه بر این، به عنوان زبان دوم در ایالات متحده‌ی آمریکا بیشترین گویشور را به خود اختصاص می‌دهد.

در طي سال هاي اخير یادگیری زبان تركي استانبولي با استقبال بسياري از ایرانیان روبه رو شده و افراد بصورت جدی پیگیر شرکت در دوره‌های زبان ترکی هستند.
ما در دیاکو ترکی استانبولی را با متد آموزشی کتاب İstanbul آموزش می دهیم.

پکیج های خصوصی برای افرادی طراحی شده است که به دنبال فراگیری زبان انگلیسی در حداقل زمان می باشند. صدها زبان آموز در هر سال با شرکت در دوره های خصوصی موفقیت خود را تضمین می کنند.

دوره تیسول به عنوان یک دوره معتبر و بین المللی در جهان مطرح است. این دوره سطح مهارت و تکنیک مدرسین زبان را مورد ارزیابی قرارداده و داشتن این مدرک به همه‌ی مدرسین زبان توصیه می‌گردد.

KET مخفف عبارت (Key English Test) می باشد و آزمونی است که توانایی افراد را در زمینه گفتاری و نوشتاری در سطح مقدماتی و روزمره می سنجد. زبان آموزانی که با مقدمات زبان انگلیسی آشنا باشند می توانند در این آزمون شرکت نمایند.

تعداد بسیار زیادی از زبان آموزان، متقاضی شرکت در کلاس های گروهی و استفاده از خدمات گروهی دیاکو هستند. کلاسهای گروهی دیاکو با حداقل ۶ زبان آموز در هر کلاس تشکیل میگردد. حداکثر تعداد شرکت کنندگان در کلاسهای گروهی ۱۴ نفر می‌باشد.

کلاسهای خصوصی در دیاکو بر اساس درخواست متقاضی در قالب کلاس های یک تا چهار نفره تشکیل می گردد.
با شرکت در کلاسهای خصوصی ضمن صرفه جویی در پرداخت شهریه، امکان استفاده ی بهینه از زمان خود را به بهترین شکل ممکن داشته باشید.

بر این باوریم که مشتریان خاص دیاکو شایسته دریافت خدمات آموزشی اختصاصی و فراتر از معمول می باشند.
به پاس قدردانی از اعتماد زبان آموزان وفادار در انتخاب دیاکو، DIAKO PRIME با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان و ایجاد حس خوب یادگیری در فضایی کاملا متفاوت و منحصر به فرد ایجاد شده است.

چنانچه به هر دلیلی فرصت شرکت در کلاسهای دیاکو را به صورت حضوری در محل موسسه ندارید به شما توصیه میکنیم که کلاس را در محل کار خود تشکیل دهید.
کلیه دوره های آموزشی دیاکو خصوصا دوره های مکالمه و تخصصی همچون IELTS ،PTE و Business به درخواست مدیران و مسوولین محترم در محل شرکت و سازمان مربوطه برگزار میگردد.

کارگاه‌های مهارت آموزی با هدف تقویت مهارتهای مختلف زبانی در هر ماه در دیاکو برگزار می گردند. زبان آموزان درمسیر یادگیری زبان، در برخی مهارت های زبانی نیاز به تمرین بیشتر دارند که کارگاههای تک مهارتی کمک شایانی به این دسته از زبان آموزان می نماید.

با ظهور اینترنت و پیشرفت تکنولوژی خصوصا در دهه اخیر، صنعت آموزش شاهد تحولات بسیاری خصوصاً در عرصه بر گزاری کلاس‌های آموزشی بوده است. در همین راستا بسیاری از کالج‌ها و دانشگاه‌های معتبر در سراسر دنیا اقدام به برگزاری کلاس‌های آنلاین یا “آموزش از راه دور” Distance Learning نموده اند…

برای پیوستن به خانواده بزرگ دیاکو کار ساده‌ای در پیش دارید. ابتدا دوره‌ی مورد نظر خود را با توجه به هدفی که دارید انتخاب کنید و اطلاعات کامل در خصوص آن دوره را در همین وب سایت و از طریق منوی دوره‌های آموزشی به دست آورید.

زبان آموزان محترم می‌توانند با ثبت نام آنلاین از طریق وب سایت دیاکو،‌ ضمن استفاده از خدمات آنلاین موسسه در وقت و انرژی خود نیزصرفه جویی نمایند. در منزل،‌ محل کار و هر جایی که به اینترنت دسترسی دارید براحتی ترم بعدی خود را بصورت آنلاین ثبت نام کنید.

آکادمی زبان دیاکو،‌ دوره های آموزشی خود را بصورت ترمیک و در تاریخهای مشخص برگزار می‌نماید. روند برگزاری منظم دوره‌ها در طی سیزده سال اخیر به گونه‌ای بوده که همه‌ي کلاسهای آموزشی طبق جدول زمانبندی مشخص و از پیش تعیین شده شروع شده و پایان یافته است.

سانس برگزاری و دوره زمانبندی کلاس‌ها در دیاکو به‌ گونه‌ای است که هر فردی به راحتی می‌تواند در کلاس مورد نظر بر اساس زمان دلخواه خود شرکت نماید. تنوع روز و سانس‌ برگزاری کلاس‌ها در دیاکو از تنوع بسیار بالایی برخوردار است.

دیاکو به عنوان یک آکادمی زبان پیشرو همواره سعی در ارائه سیستم آموزشی کارآمد و پیاده سازی متد و روشهای نوین تدریس نموده است.  مدرسین دیاکو با شرکت در دوره‌‌های بین المللی تدریس ضمن بروز نگه داشتن دانش فنی و متدهای تدریس، کلاسهایی انگیزشی و جذاب را به زبان‌آموزان ارائه می‌دهند.

آزمون جامع (Big Test)‌با هدف ارزیابی سطح هر زبان آموز در پایان هر کتاب طراحی شده است تا زبان آموزان با سطح زبان استاندارد شده و با کیفیتی مطلوب وارد دوره‌های بالاتر شوند.

از آنجاییکه سیستم کنترل کیفیت کلاسها رکن اصلی و اساسی آکادمی زبان دیاکو به شمار می‌آید تلاش‌های زیادی در خصوص پیاده سازی یک سیستم نظارتی کارآمد صورت گرفته است. کلیه کلاسهای دیاکو توسط سوپروایزرهای هر بخش کنترل و کیفیت هر کلاس مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

دیاکو همواره از سالهای دور با برگزاری دوره ای و منظم ورکشاپهای آموزشی ضمن خدمت، تلاش کرده تا دانش و سطح کیفی کار مدرسین را به‌روز نگه دارد. در واقع یکی از رموز موفقیت در دیاکو، سرمایه گزاری بر روی تیم مدرسین و هیت علمی موسسه است تا بتوانند به بهترین نحو ممکن و داشتن بالاترین سطح دانش و تکنیک، کلاسهایی متفاوت به زبان‌آموزان عزیز ارائه نمایند.

هدف مدیران این آکادمی برگزاری دوره هایی منظم و در عین حال مفید برای یکایک شما علاقه مندان به یادگیری زبان است. لذا در راستای ایجاد چنین محیطی نیازمند همکاری صمیمانه و رعایت آیین نامه انضباطی موسسه از سوی کلیه زبان آموزان عزیز هستیم.

دیاکو،‌ به عنوان یک موسسه پیشرو در تهران همواره از افراد واجد شرایط جهت همکاری در تیم علمی و آموزشی دعوت به همکاری می‌نماید. از کلیه مدرسین جوان،‌ مجرب و خلاق برای تدریس در مقاطع مختلف خواهشمندیم تا با تکمیل فرم استخدام جهت همکاری با آکادمی زبان دیاکو اقدام نمایند.

رمان  Before the Fall (پیش از آنکه بمیرم) در سال 2010 منتشر شد، نوشته ی لارن الیور، نویسنده ی آمریکاییِ ادبیات نوجوان است و اولین رمانِ این نویسنده محسوب میشود.

 این رمان فوق العاده برنده ی جایزه ی گودریدز و همچنین نامزد جوایز زیادی شده است.

رمان پیش از آنکه بمیرم همانند رمانهای If I Stay و Everything, Everything، سوالات مهمی درباره ی عشق، مرگ و تاثیرات غیرقابل پیش بینی زندگی یک فرد بر افراد دیگر، در ذهن خواننده برمی انگیزد.

داستان از این قرار است که  Samantha Kingston دانش آموز محبوبِ سال آخر دبیرستان است، 12 فوریه (روز کیوپید) باید روز جشن ولنتاین و دسته گلهای رز و مهمانی هایی باشد که فقط مخصوص افراد محبوب اند… تا اینکه همان شب در تصادفی وحشتناک، میمیرد.

او روز بعد از خواب بیدار میشود. به بیان دیگر، سامانتا روز آخر زندگی اش را 7 بار زندگی میکند …دانلود رمان before

مطالعه این رمان جذاب قطعا تاثیر بسزایی در تقویت و بهبود مهارت ریدینگ شما خواهد داشت.

تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از میرداماد، کوچه شریفی، شماره۲
تلفن: ۲۲۲۲۳۸۱۰

تهران، خیابان شریعتی، نرسیده به پل صدر، بالاتر از پمپ بنزین، پلاک ۱۶۹۲، طبقه ۳، واحد ۷

تهران، خیابان شریعتی، جنب متروی شریعتی، کوچه یاس، پلاک ۱۰، طبقه ۳
تلفن: ۲۲۲۲۳۸۴۱


دانلود کاتالوگ Downloads-icon

فروشگاه اینترنتی آنلاین کتاب زبان اٌکتاب (اوکتاب) با هدف معرفی کتابهای جدید و مفید و فروش در حوزه کتاب زبان انگلیسی؛آلمانی ؛فرانسه ؛ایتالیایی و کتابهای زبان دانشگاهی آغاز به کار کرده است. خرید اینترنتی کتاب زبان و فروش آنلاین کتاب زبان فروشگاه اینترنتی کتاب ،بانک کتاب زبان،فروشگاه کتاب انگلیسی خرید کتاب زبان با تخفیف از فروشگاه همواره تخفیف کتاب زبان اٌکتاب

نام اٌکتاب (oketab) ثبت شده و کلیه حقوق این سایت متعلق به فروشگاه اینترنتی کتاب اٌکتاب  می باشد.  

 

برای دانلود قانونی کتاب Before Adam (پیش از آدم) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید.

برای دانلود قانونی کتاب Before Adam (پیش از آدم) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید.

جک لندن (۱۸۷۶-۱۹۱۶) نویسنده سوسیالیست آمریکایی بود. آثار او مانند آوای وحش و گرگ دریا با استقبال خوانندگان روبرو شد. او از نخستین نویسندگان آمریکا بود که از راه نوشتن به ثروت زیادی دست یافت.

جک لندن در خانواده تنگدستی در سان فرانسیسکو بدنیا آمد و در اوکلند بزرگ شد. او با اینکه توانست در دانشگاه پذیرفته شود، تحصیلات رسمی چندانی نداشت و هرچه آموخت، خود آموخت و بسیاری از آثار ادبی را در کتابخانه عمومی اوکلند خواند.

او سعی داشت که با نوشتن و فروش آثارش (به گفته خودش با فروش مغزش) از بی‌پولی و اجبار به کار بدنی رها شود. همزمانی این تصمیم او با گسترش مجله‌های عامه‌پسند ارزان که به‌دنبال داستان‌های کوتاه بودند باعث شد که او بتواند از راه نویسندگی پول در آورد. به‌زودی نویسنده‌ای موفق شد و در سال ۱۹۰۰ درآمد او از نویسندگی به ۲۵٬۰۰۰ دلار رسید.

Description

دانلود رمان before

A young man in modern America is terrorized by visions of an earlier, primitive life. Across the enormous chasm of thousands of centuries, his consciousness has become entwined with that of Big-Tooth, an ancestor living at the dawn of humanity. Big-Tooth makes his home in Pleistocene Africa, a ferocious, fascinating younger world torn by incessant conflict between early humans and protohumans. Before Adam is a remarkable and provocative tale that thrust evolution further into the public spotlight in the early twentieth century and has since become a milestone of speculative fiction. The brilliance of the book lies not only in its telling but also in its imaginative projection of a mindset for early humans. Capitalizing on his recognized ability to understand animals, Jack London paints an arresting and dark portrait of how our distant ancestors thought about themselves and their world.

برای دانلود کتاب Before Adam (پیش از آدم) و دسترسی قانونی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

ارسال کتابراه به دوستان از طریق پیامک یا ایمیل

اشتراک در تلگرام

اشتراک در توییتر

اشتراک در فیسبوک

اشتراک در واتس آپ

اشتراک در لینکداین

اشتراک در گوگل پلاس

کتابراه مرجع قانونی دانلود کتاب الکترونیکی و دانلود کتاب صوتی است که امکان دسترسی به هزاران کتاب، رمان، مجله و کتاب صوتی و همچنین خرید کتاب الکترونیک از طریق موبایل تبلت و رایانه برای شما فراهم می‌کند. شما با استفاده از کتابراه همیشه و همه جا به کتاب‌ها و کتابخانه خود دسترسی دارید و می‌توانید به سادگی از هر فرصتی برای مطالعه استفاده کنید. در کتابراه برای همه سلیقه‌ها از داستان، رمان و شعر تا روانشناسی، تاریخی، علمی، موفقیت و… کتاب‌هایی پیدا می شود. همچنین در کتابراه هزاران کتاب رایگان نیز قابل دانلود است. اپلیکیشن کتابخوان کتابراه برای اندروید، IOS و ویندوز در دسترس است.


EPUBDownloads-icon

عنوان : Me Before Youژانر: Romanceنام نویسنده: Jojo Moyes

جوجو مویز  Jojo Moyes یکی از پرفروش ترین نویسندگان و تنها نویسنده‌ای است که دو بار برنده جایزه سال رمان عاشقانه Romantic Novel of the Year Award توسط انجمن نویسندگان رمان‌های عاشقانه Romantic Novelists’ Association گردیده و آثارش به یازده زبان مختلف دنیا ترجمه شده‌اند. او نویسنده رمان های معروف من پیش از تو Me before You و من پس از تو  After You می باشد. رمان کنونی یکی از پروفروش ترین های NYT است. کتاب کنونی همانند دیگر آثار این نویسنده ی مشهور انگلیسی، درون مایه ی رمانتیک و عاشقانه دارد. نویسنده در این کتاب به عشقی فرای عشق مادی پرداخته است و بیشتر جنبه ی روحی و معنوی آن را در نظر گرفته است. لازم به ذکر است که تا کنون این نویسنده توانسته است جایزه ی انجمن نویسندگان رمانتیک را دوبار کسب کند. این اثر یکی از پرفروش ترین های نیویورک تایمز NYT است.

کتاب من پیش از تو Me Before You روایت کننده ی داستان مرد جوان و بی باکی است که  اهل یک خانواده ی بسیار ثروتمند و اشرافی است. او علاقه ی بسیاری به انجام ورزش های پر خطر دارد و در همین راستا در یکی از روزها دچار سانحه شده  وتوانایی راه رفتن خود را از دست می دهد. اما این اتفاقات به مرور زمان موجب می شود تا دختر جوانی به عنوان خدمت کار وارد زندگی او شود و به مرور همه چیز را دگرگون ساخته و بار دیگر زندگی تازه ای را برای این پسر رقم بزند.

دانلود رمان before

حجم فایل: 407 مگ

کتاب پیش از آن که بمیرم Before I Fall اثر لورن الیور Lauren Oliver

ژانر داستانی-عاشقانه- فانتزی

ناشر HarperCollins

شابک 9780062656322

نویسنده Lauren Oliver

دانلود رمان before

قطع رقعی 14.1*21.2

تعداد صفحات 496

تک رنگ

شرح و توضیحات رمان پیش از آنکه بمیرم Before I Fall اثر لارن الیور:

رمان پیش از آنکه بمیرم که در سال 2010 منتشر شد، نوشته ی لارن الیور، نویسنده ی آمریکاییِ ادبیات نوجوان است و اولین رمانِ این نویسنده محسوب میشود. این رمان فوق العاده برنده ی جایزه ی گودریدز در بخشهای Goodreads Choice Award for Young Adult Fiction و Debut Author در سال 2010 شد و همچنین نامزد جوایز زیادی از جمله Romantic Times Reviewers’ Choice Award (RT Award) Nominee for Best Young Adult Paranormal/Fantasy Novel، Rhode Island Teen Book Award Nominee و Missouri Gateway Readers Award Nominee شد. این کتاب موفق با وجود اینکه اولین اثر نویسنده است، توجه زیادی را به خود جلب کرده و بازخوردهای بسیار مثبتی از سمت منتقدین و خوانندگان دریافت کرده. رمان پیش از آنکه بمیرم همانند رمانهای If I Stay و Everything, Everything، سوالات اساسی و مهمی درباره ی عشق، مرگ و تاثیرات غیرقابل پیش بینی زندگی یک فرد بر افراد دیگر، در ذهن خواننده برمی انگیزد.

با اقتباس از این کتاب پرفروش، فیلمی در سال 2017 با همین نام و به بازیگریِ Zoey Deutch و Halston Sage ساخته شد که محبوبیت دوباره ای به این رمان برگرداند.

درباره کتاب:

برای سامانتا کینگ استون Samantha Kingston که دانش آموز محبوبِ سال آخر دبیرستان است، 12 فوریه (روز کیوپید) باید روز جشن ولنتاین و دسته گلهای رز و مهمانی هایی باشد که فقط مخصوص افراد محبوب اند. در واقعیت هم دقیقا همینطور است… تا اینکه همان شب در تصادفی وحشتناک، میمیرد.

اما…. او روز بعد از خواب بیدار میشود. به بیان دیگر، سامانتا روز آخر زندگی اش را 7 بار زندگی میکند تا زمانی که میفهمد که با کوچکترین تغییری در رفتارش میتواند بیش از چیزی که تصور میکند روی افراد تاثیر بگذارد.

بخشی از کتاب پیش از آنکه بمیرم Before I Fall:

“Maybe you can afford to wait. Maybe for you there’s a tomorrow. Maybe for you there’s one thousand tomorrows, or three thousand, or ten, so much time you can bathe in it, roll around it, let it slide like coins through you fingers. So much time you can waste it.

But for some of us there’s only today. And the truth is, you never really know.”

برای ثبت نهایی سفارش بر روی دکمه‌ی
مشاهده سبدخرید کلیک کنید و برای افزودن دیگر محصولات به سبدخرید خود، بر روی دکمه‌ی
ادامه کلیک کنید.

کد محصول : 110301111200

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

عنوان: Before I Fall

دانلود رمان before

نویسنده: Lauren Oliver

ژانر: معاصر، عاشقانه

رمان پیش از آنکه بمیرم که در سال 2010 منتشر شد، نوشته ی لارن الیور، نویسنده ی آمریکاییِ ادبیات نوجوان است و اولین رمانِ این نویسنده محسوب میشود. این رمان فوق العاده برنده ی جایزه ی گودریدز در بخشهای Goodreads Choice Award for Young Adult Fiction و Debut Author در سال 2010 شد و همچنین نامزد جوایز زیادی از جمله Romantic Times Reviewers’ Choice Award (RT Award) Nominee for Best Young Adult Paranormal/Fantasy Novel، Rhode Island Teen Book Award Nominee و Missouri Gateway Readers Award Nominee شد. این کتاب موفق با وجود اینکه اولین اثر نویسنده است، توجه زیادی را به خود جلب کرده و بازخوردهای بسیار مثبتی از سمت منتقدین و خوانندگان دریافت کرده. رمان پیش از آنکه بمیرم همانند رمانهای If I Stay و Everything, Everything، سوالات اساسی و مهمی درباره ی عشق، مرگ و تاثیرات غیرقابل پیش بینی زندگی یک فرد بر افراد دیگر، در ذهن خواننده برمی انگیزد.

با اقتباس از این کتاب پرفروش، فیلمی در سال 2017 با همین نام و به بازیگریِ Zoey Deutch و Halston Sage ساخته شد که محبوبیت دوباره ای به این رمان برگرداند.

درباره کتاب:

برای سامانتا کینگ استون Samantha Kingston که دانش آموز محبوبِ سال آخر دبیرستان است، 12 فوریه (روز کیوپید) باید روز جشن ولنتاین و دسته گلهای رز و مهمانی هایی باشد که فقط مخصوص افراد محبوب اند. در واقعیت هم دقیقا همینطور است… تا اینکه همان شب در تصادفی وحشتناک، میمیرد.

اما…. او روز بعد از خواب بیدار میشود. به بیان دیگر، سامانتا روز آخر زندگی اش را 7 بار زندگی میکند تا زمانی که میفهمد که با کوچکترین تغییری در رفتارش میتواند بیش از چیزی که تصور میکند روی افراد تاثیر بگذارد.

بخشی از کتاب پیش از آنکه بمیرم Before I Fall:

“Maybe you can afford to wait. Maybe for you there’s a tomorrow. Maybe for you there’s one thousand tomorrows, or three thousand, or ten, so much time you can bathe in it, roll around it, let it slide like coins through you fingers. So much time you can waste it.
But for some of us there’s only today. And the truth is, you never really know.” 

 

 


ناشر تخصصی کتب حقوقی
ناشر تخصصی کتب زبان خارجی
از خردسالان تا بزرگسالان در تمامی مقاطع تحصیلی

© 1400 تمامی حقوق برای انتشارات جنگل محفوظ است.



window._wpemojiSettings = {“baseUrl”:”https://s.w.org/images/core/emoji/13.0.0/72×72/”,”ext”:”.png”,”svgUrl”:”https://s.w.org/images/core/emoji/13.0.0/svg/”,”svgExt”:”.svg”,”source”:{“concatemoji”:”https://zabanebooks.ir/wp-includes/js/wp-emoji-release.min.js”}};
!function(e,a,t){var n,r,o,i=a.createElement(“canvas”),p=i.getContext&&i.getContext(“2d”);function s(e,t){var a=String.fromCharCode;p.clearRect(0,0,i.width,i.height),p.fillText(a.apply(this,e),0,0);e=i.toDataURL();return p.clearRect(0,0,i.width,i.height),p.fillText(a.apply(this,t),0,0),e===i.toDataURL()}function c(e){var t=a.createElement(“script”);t.src=e,t.defer=t.type=”text/javascript”,a.getElementsByTagName(“head”)[0].appendChild(t)}for(o=Array(“flag”,”emoji”),t.supports={everything:!0,everythingExceptFlag:!0},r=0;r<o.length;r++)t.supports[o[r]]=function(e){if(!p||!p.fillText)return!1;switch(p.textBaseline="top",p.font="600 32px Arial",e){case"flag":return s([127987,65039,8205,9895,65039],[127987,65039,8203,9895,65039])?!1:!s([55356,56826,55356,56819],[55356,56826,8203,55356,56819])&&!s([55356,57332,56128,56423,56128,56418,56128,56421,56128,56430,56128,56423,56128,56447],[55356,57332,8203,56128,56423,8203,56128,56418,8203,56128,56421,8203,56128,56430,8203,56128,56423,8203,56128,56447]);case"emoji":return!s([55357,56424,8205,55356,57212],[55357,56424,8203,55356,57212])}return!1}(o[r]),t.supports.everything=t.supports.everything&&t.supports[o[r]],"flag"!==o[r]&&(t.supports.everythingExceptFlag=t.supports.everythingExceptFlag&&t.supports[o[r]]);t.supports.everythingExceptFlag=t.supports.everythingExceptFlag&&!t.supports.flag,t.DOMReady=!1,t.readyCallback=function(){t.DOMReady=!0},t.supports.everything||(n=function(){t.readyCallback()},a.addEventListener?(a.addEventListener("DOMContentLoaded",n,!1),e.addEventListener("load",n,!1)):(e.attachEvent("onload",n),a.attachEvent("onreadystatechange",function(){"complete"===a.readyState&&t.readyCallback()})),(n=t.source||{}).concatemoji?c(n.concatemoji):n.wpemoji&&n.twemoji&&(c(n.twemoji),c(n.wpemoji)))}(window,document,window._wpemojiSettings);

img.wp-smiley,
img.emoji {
display: inline !important;
border: none !important;
box-shadow: none !important;
height: 1em !important;
width: 1em !important;
margin: 0 .07em !important;
vertical-align: -0.1em !important;
background: none !important;
padding: 0 !important;
}

/* */

/* */

/* */

.recentcomments a{display:inline !important;padding:0 !important;margin:0 !important;}

body{background:#F5F5F5;}.single-download-content-item ul li::before{color:#85C808!important;}.tabs-gallery a:hover,.tabs-gallery a.active-gallery {border-right:3px solid #85C808!important;}
.bloke:hover .post-meta-left,.tabs-sid a,div.author-bottom,#edd_user_history td.edd_download_download_files .edd_download_file a, html::-webkit-scrollbar-thumb{background-color:#85C808!important;}html::-o-scrollbar-thumb{background-color:#85C808!important;}.tab-gallery li::before,.fes-fields .fes-feat-image-upload a.fes-feat-image-btn,.sidebar-left-bottom b:before,.sidebar-left-top b:before,.kiwi-pagination .page-numbers.current, #edd_download_pagination .page-numbers.current, .fes-product-list-pagination-container .page-numbers.current,.edd_checkout,.up,.contacts address:before,.contacts span:before ,.comment-body a.comment-reply-link:hover ,#wp-calendar #today,#wp-calendar th,.sidebar-left-bottom span::before,button, html input[type=”button”], input[type=”submit”], input[type=”reset”],.sidebar-left-top span::before,.tabs a:hover, .tabs a.active,.tabs-sid a:hover, .tabs-sid a.active-sid,.rss:hover,.bloke .imagearea .viewbox,.bloke .imagearea .commentbox,.title_theme a,.title_theme span,.nicescroll-cursors,.download-post,.excerpt_center:hover{background:#85C808!important;}.tabs-box,.sidebar-box,.boxe-title{border-top:3px solid#85C808!important;}.adbox:after {background: none repeat scroll 0 0 #85C808!important;}.sidebar-category .category li ul li::before,.fa-plus::before,.fa-arrows::before,#respond a,.tabs_title span:before{color:#85C808!important;}#fes-vendor-store-link{margin:10px;padding:10px;border-right:4px solid#85C808!important;}blockquote{border-right: 4px solid#85C808!important;}
.single-download-content-item ul li::before,.single-download-content-item ul li::before,.blog-blok-title,.menu-ris .content ul.category li::before,.fa-chevron-down::before,,#profil-menu ul.sub-menu li a:hover,.blog-blok-title a:hover,.last-post-box-txt a:hover,.tab-sid li a :hover,.tab li a :hover,.sidebar-category a:hover,.last-post-box-txt :hover a,.post-wrap ul li:hover a,.boxe h2:hover,.bloke h2:hover,#navbar li a:hover,.menu-ris a:hover,.blog-blok-title:hover a,.menu-ris:hover .content ul:hover.category a:hover,.menu-ris a:hover,.fa-arrows::before{color:#85C808!important;}
::-moz-selection{background:#85C808!important;}::selection{background:#85C808!important;}.edd_screenshot img:hover{border: 2px solid#85C808!important;}.profil_box h1{background: #85C808 url(‘https://zabanebooks.ir/wp-content/themes/easy-market/images/pattern.png’) center;}
.title_theme:after{border-left-color:#5C880B!important;}.pagination a,.rss{background:#5C880B!important;}.adbox:before {border-color: rgba(0, 0, 0, 0) rgba(0, 0, 0, 0) rgba(0, 0, 0, 0) #5C880B!important;}
#main-nav ul > li.menu-item-has-children:hover > a:after,#main-nav ul > li.mega-menu:hover > a:after {border-color: transparent transparent #85C808!important;}#main-nav .menu-sub-content {border-top: 2px solid#85C808!important;}.nave-home:hover{border-bottom: 2px solid#85C808!important;}
.search-main form:after {border-left-color:#85C808!important;}.close .close-continer a{background: #0AC920 !important;}.close{background: #0AC920 url(‘https://zabanebooks.ir/wp-content/themes/easy-market/images/pattern.png’) center;}

.leftSidebar{float: right;}.rightSidebar{float: left;}


کارشناسی رسمی مترجمی زبان انگلیسی و مدرس دوره ها و کتب های آموزشی

تعداد موارد موجود در سبدخرید: 0

دانلود رمان before

دانلود جزوه راهنمای آواشناسی (متن و ترجمه)

جزوه دست نویس کلیات زبان شناسی جرج یول

دانلود رمان صوتی انگلیسی پدر خوانده The Godfather

جزوه ارشد آموزش زبان انگلیسی موسسه پارسه

کتاب English Grammar

جزوه لغات کنکورهای دکتری ۱۳۹۰ تا ۱۴۰۰

کتاب آموزش واژگان اسپانیایی Vocabulario Elemental A1-A2

جزوه لغات کنکورهای ارشد ۹۰ تا ۹۹

کتاب مکالمات انگلیسی آمریکایی Conversational American English

کتاب Awareness in Action

کتاب An Intercultural Approach to English Language Teaching

کتاب The New Teacher’s Handbook

کتاب Action Research in Teaching and Learning

کتاب راهنمای کمبریج برای تدریس The Cambridge Guide to Teaching

اشتراک در خبرنامه ما

و دریافت آخرین اخبار و پیشنهادات

تمامی حقوق مطالب برای “زبان ای بوکس -کتابخانه تخصصی دیجیتال زبان”محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.

طراحی و اجرا : کلکسیون طراحی


دانلود رمان Me Before YouDownloads-icon

دانلود رمان before
دانلود رمان before
0

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *