دانلود رایگان کتاب صوتی بوف کور بدون سانسور

دانلود رایگان کتاب صوتی بوف کور بدون سانسور
دانلود رایگان کتاب صوتی بوف کور بدون سانسور

دانلود رمان | دانلود جزوه | کتاب صوتی

بوف کور اثر صادق هدایت یکی از شاهکارهای ادبی است که در سدۀ 20 میلادی تالیف شده است. سبک این رمان فراواقع و تک گویی راوی می باشد که دچار پندارهای روانی و توهم شده است. این رمان تا به حال به چندین زبان از جمله انگلیسی و فرانسه ترجمه شده است.

در این فایل‌ها بخش هایی سانسور شده‌اند و گوینده کمی تپق دارد عذر ما را بپذیرید. اما کتاب بدون سانسور هم در سایت قرار داده شده است. عبارت بوف کور را در سایت جستجو کنید.

زمان: 23 دقیقه

دانلود رایگان کتاب صوتی بوف کور بدون سانسور

زمان: 20 دقیقه

زمان: 15 دقیقه

زمان: 24 دقیقه

زمان: 25 دقیقه

زمان: 20 دقیقه

زمان: 23 دقیقه

زمان: 17 دقیقه

زمان: 28 دقیقه

زمان: 27 دقیقه

ترجمه فارسی رمان چشمان تاریکی

رمان خورشید سیاه

رمان چشمان تاریکی – The Eyes of Darkness

کتاب سروهای عاشق از دانیال مومنی

رمان دنیای جدید خلق می‌شود

رمان رستگاران محمدعلی قجه

کتاب رنگین کمانی از رنگ سیاه

رمان اربابی در ایران قدیم

کتاب 250 قید ضروری زبان انگلیسی

کتاب 540 صفت ضروری انگلیسی

در صورتی که کتابی به صورت غیر قانونی در سایت موجود است به ما اطلاع دهید تا لینک دانلود را حذف کنیم با تشکر فوجی بوک.

ایمیل فوجی بوک: [email protected]


دانلود کتاب صوتی بوف کور بخش اولDownloads-icon


دانلود کتاب صوتی بوف کور بخش دومDownloads-icon


دانلود کتاب صوتی بوف کور بخش سومDownloads-icon


دانلود کتاب صوتی بوف کور بخش چهارمDownloads-icon


دانلود کتاب صوتی بوف کور بخش پنجمDownloads-icon


دانلود کتاب صوتی بوف کور بخش ششمDownloads-icon


دانلود کتاب صوتی بوف کور بخش هفتمDownloads-icon


دانلود کتاب صوتی بوف کور بخش هشتمDownloads-icon


دانلود کتاب صوتی بوف کور بخش نهمDownloads-icon


دانلود کتاب صوتی بوف کور بخش دهمDownloads-icon

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بوف کور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بوف کور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید.

کتاب صوتی بوف کور مشهورترین اثر صادق هدایت نویسنده معاصر ایرانی، رمانی کوتاه و از شاهکارهای ادبیات سده ۲۰ است. این رمان به سبک فرا واقع نوشته شده و تک‌گویی یک راوی است که دچار توهم و پندارهای روانی است.

تمامی رمان از زاویه دید اول شخص روایت می‌‌شود و از دو بخش نسبتاً مستقل تشکیل شده‌ است. این دو بخش گاه با استفاده از شباهت توصیف‌ها و اشاره‌ها به هم مربوط می‌شوند.

در بخش اول رمان، شخصیت اصلی بوف کور که ساکن خانه‌ای در بیرون خندق در شهر ری، به شرح یکی از این دردهای خوره‌‌وار می‌‌پردازد که برای خودش اتفاق افتاده است. وی که حرفه‌ی نقاشی روی قلمدان را اختیار کرده‌ است به طرز مرموزی همیشه نقشی یکسان بر روی قلمدان می‌‌کشد که عبارت است از دختری در لباس سیاه که شاخه‌ای گل نیلوفر آبی به پیرمردی که به حالت جوکیان هند چمباتمه زده و زیر درخت سروی نشسته‌ است هدیه می‌‌دهد. میان دختر و پیرمرد جوی آبی وجود دارد و…

دانلود رایگان کتاب صوتی بوف کور بدون سانسور

ماجرا از اینجا آغاز می‌‌شود که روزی راوی از سوراخ رف پستوی خانه‌اش که گویا اصلاً چنین سوراخی وجود نداشته‌ است منظره‌ای را که همواره نقاشی می‌‌کرده‌ است می‌‌بیند و مفتون نگاه دختر (اثیری) می‌‌شود و زندگی‌اش به طرز وحشتناکی دگرگون می‌‌گردد تا اینکه مغرب‌ هنگامی دختر را نشسته در کنار در خانه‌اش می‌‌یابد و…

در ادامه راوی بر اثر استعمال تریاک به حالت خلسه می‌‌رود و در عالم رویا به گذشته باز می‌گردد و خود را در محیطی جدید می‌‌یابد که علی‌ رغم جدید بودن برایش کاملاً آشناست.

در بخش دوم راوی مشغول نوشتن و شرح ماجرا برای سایه‌اش می‌‌شود که شکل جغد است و با ولع هر چه تمام‌تر هر آنچه را راوی می‌‌نویسد می‌‌بلعد. راوی در اینجا شخص جوان ولی بیمار و رنجوری است.

او در تمام طول بخش دوم رمان به تقابل خود و رجّاله‌ها اشاره می‌‌کند و از ایشان ابراز تنفر می‌‌کند. وی معتقد است که دنیای بیرونی دنیای رجاله‌‌هاست.

پرستار راوی دایه پیر اوست که دایه «لکاته» هم بوده‌ است و به طرز احمقانه خویش (از دید راوی) به تسکین آلام راوی می‌پردازد و برایش حکیم می‌‌آورد و فال گوش می‌‌ایستد و معجون‌های گوناگون به وی می‌‌خوراند و…

صادق هدایت نویسنده رمان بوف کور، داستان‌نویس، مترجم و روشنفکر ایرانی و از پیشگامان عرصه‌ی ادبیات نوین ایران زمین و روشنفکری برجسته بود. بسیاری از بزرگان ادبیات، رمانِ بوف کور او را مشهورترین و درخشان‌ترین اثر ادبیات داستانی معاصر ایران دانسته‌اند. این کتاب تاکنون از فارسی به چندین زبان از جمله انگلیسی، فرانسه و آلمانی ترجمه شده‌ است. اندیشه‌های ناسیونالیسمی و سبک رئالیسم پایه‌های اصلی آثار هدایت را تشکیل می‌دهند.

در قسمت‌هایی از کتاب صوتی بوف کور می‌شنویم:

«در زندگی زخم‌هایی هست که مثل خوره روح را آهسته در انزوا می‌خورد و می‌تراشد. این دردها را نمی‌شود به‌کسی اظهار کرد، چون عموماً عادت دارند که این دردهای باورنکردنی را جزو اتفاقات و پیش‌آمدهای نادر و عجیب بشمارند و اگر کسی بگوید یا بنویسد، مردم برسبیل عقاید جاری و عقاید خودشان سعی می‌کنند آن را با لبخندی شکاک و تمسخرآمیز تلقی بکنند. زیرا بشر هنوز چاره و دوائی برایش پیدا نکرده و تنها داروی آن فراموشی بتوسط شراب و خواب مصنوعی بوسیله افیون و مواد مخدره است ولی افسوس که تأثیر این گونه داروها موقت است و بجای تسکین پس از مدتی بر شدت درد می‌افزاید.»

«سایه من خیلی پررنگ‌تر و دقیق‌تر از جسم حقیقی من به دیوار افتاده بود، سایه‌ام حقیقی‌تر از وجودم شده بود. گویا پیرمرد خنزر پنزری، مرد قصاب، ننجون و زن لکاته‌ام همه سایه‌های من بوده‌اند، سایه هائیکه من میان آن‌ها محبوس بوده‌ام. در این‌وقت شبیه یک جغد شده بودم، ولی ناله‌های من در گلویم گیر کرده بود و بشکل لکه‌های خون آن‌ها را تف می‌کردم. شاید جغد هم مرضی دارد که مثل من فکر می‌کند. سایه‌ام بدیوار درست شبیه جغد شده بود و با حالت خمیده نوشته‌های مرا به دقت می‌خواند. حتما او خوب می‌فهمید، فقط او می‌توانست بفهمد. از گوشه چشمم که بسایه خودم نگاه می‌کردم می‌ترسیدم.»

«من با خودم فکر کردم: اگر راست است که هر کسی یک ستاره روی آسمان دارد، ستاره من باید دور، تاریک و بی‌معنی باشد. شاید من اصلا ستاره نداشته‌ام!»

برای دانلود کتاب صوتی بوف کور و دسترسی قانونی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

ارسال کتابراه به دوستان از طریق پیامک یا ایمیل

اشتراک در تلگرام

اشتراک در توییتر

اشتراک در فیسبوک

اشتراک در واتس آپ

اشتراک در لینکداین

اشتراک در گوگل پلاس

کتابراه مرجع قانونی دانلود کتاب الکترونیکی و دانلود کتاب صوتی است که امکان دسترسی به هزاران کتاب، رمان، مجله و کتاب صوتی و همچنین خرید کتاب الکترونیک از طریق موبایل تبلت و رایانه برای شما فراهم می‌کند. شما با استفاده از کتابراه همیشه و همه جا به کتاب‌ها و کتابخانه خود دسترسی دارید و می‌توانید به سادگی از هر فرصتی برای مطالعه استفاده کنید. در کتابراه برای همه سلیقه‌ها از داستان، رمان و شعر تا روانشناسی، تاریخی، علمی، موفقیت و… کتاب‌هایی پیدا می شود. همچنین در کتابراه هزاران کتاب رایگان نیز قابل دانلود است. اپلیکیشن کتابخوان کتابراه برای اندروید، IOS و ویندوز در دسترس است.


MP3Downloads-icon

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بوف کور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بوف کور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید.

کتاب صوتی بوف کور معروف‌ترین رمان صادق هدایت است که بدون شک مهم‌ترین اثر قرن بیستم ادبیات فارسی محسوب می‌شود. این کتاب شنیدنی که بسیاری معتقدند جزو 10 رمانِ برگزیده‌ی سوررئالِ دنیا است، از زبان مردی با افکار پریشان و بیمارگونه روایت می‌شود. دهه‌ها از نگارش بوف کور می‌گذرد اما همچنان بحث و جدل بسیاری پیرامون آن وجود دارد. ‌

درباره کتاب صوتی بوف کور:

این کتاب اولین بار در سال 1315 در کشور هند چاپ شد و شرایط انتشار آن تا برکناری پهلوی نخست فراهم نشد. در نهایت کتاب بوف کور (The Blind Owl) این فرصت را یافت تا در سال 1320 در روزنامه‌ی ایران به صورت پاورقی در اختیار مردم قرار گیرد. البته ناگفته نماند؛ بوف کور انتشار یافته در روزنامه با نسخه‌ی اولیه‌ تفاوت‌های بسیاری دارد. در سال 1321 این رمان جذاب یک بار دیگر مورد بازنگری صادق هدایت قرار گرفت و به صورت کتاب انتشار یافت.

دانلود رایگان کتاب صوتی بوف کور بدون سانسور

موضوع کتاب صوتی بوف کور:

تمامی رمان بوف کور از زاویه‌ی دید اول شخص نقل می‌شود و در نگاه نخست به نظر می‌آید که دو بخش جدا از هم‌ دارد اما در تحلیل‌ها به خوبی می‌توان به ارتباط غیرمستقیم این دو بخش و یکسان بودن شخصیت‌ها پی برد.

در بخش اول این کتاب شنیدنی، شخصیت اصلی که در شهر ری زندگی می‌کند، یکی از دردهای خود را شرح می‌دهد و ماجرای عجیبی را روایت می‌کند که برایش رخ داده است. این مرد، نقاش روی قلمدان است و همواره تصویری تکراری بر روی آن‌ها می‌کشد: دختری سیاه‌پوش گل نیلوفر آبی‌ای را به پیرمردی هدیه می‌دهد و….

ماجرای اصلی رمان بوف کور زمانی شروع می‌شود که این نقاش در خانه‌ی خود سوراخی می‌یابد و از طریق آن، همان منظره‌ای را می‌بیند که همیشه نقاشی می‌کرده است. او در میان بهت و شگفتی شیفته‌ی چشمان دختر سیاه‌پوش می‌شود و این اتفاق زندگی او را به شکل هولناکی تغییر می‌دهد.

در ادامه، راوی تریاک مصرف می‌کند و به خلسه می‌رود؛ وی در رویایی که می‌بیند به گذشته برمی‌گردد و خود را در شرایط و موقعیت جدیدی می‌یابد که با وجود تفاوت‌های بسیار، آشنا است.

در بخش دوم، راوی اتفاق پیش‌آمده را می‌نویسد و سایه‌اش که به شکل جغد است با ولع بسیار نوشته‌های او را می‌بلعد. شخصیت اصلی داستان در این بخش، در شمایل جوان بیمار و رنجوری است. او دائما به تضاد و تقابل خود و رجاله‌ها می‌پردازد و از آن‌ها ابراز نفرت و انزجار می‌کند و بر این باور است که دنیای بیرون متعلق به رجاله‌ها است. راوی دایه‌ی پیر دارد که از او پرستاری می‌کند و به شکل احمقانه‌ای (از نگاه راوی) تلاش می‌کند تا دردهای این جوان را آرام کند؛ معجون‌های گوناگون به او می‌دهد، فال گوش می‌ایستد و… .

اقتباس از کتاب بوف کور:

در سال 1987 رائول روئیز کارگردانی شیلیائی فیلمی با همین نام ساخت و آن را می‌توان اثری موفق و قابل قبول دانست. این فیلم برداشتی آزاد از بوف کور هدایت است و تفاوت بسیاری با رمان دارد اما شخصیت‌ها و فضای وهم‌آلود آن به کتاب نزدیک است. بزرگمهر رفیعا نیز در سال 1351 فیلمی به نام بوف کور در آمریکا ساخت که به خواست جهانگیر هدایت از پخش آن به صورت گسترده جلوگیری شد.

صادق هدایت را بیشتر بشناسیم:

بدون هیچ تردیدی صادق هدایت (Sadegh Hedayat) یکی از محبوب‌ترین و مهم‌ترین نویسندگان ایرانی است و بسیاری از صاحب نظران کتاب بوف کور را همچنان بهترین رمان ادبیات داستانی ایران می‌دانند. صادق در جوانی گیاه‌خوار شد و به همین دلیل کتاب «فواید گیاه خواری» را نوشت. او باور داشت که اگر انسان‌ها می‌خواهند جنگ پایان یابد، باید کشتن حیوانات را کنار بگذارند. این نویسنده‌ی بزرگ، آثار بسیاری از خود به یادگار گذاشته است که از میان آن‌ها می‌توان حاجی آقا، وغ وغ ساهاب، گور به گور، سه قطره خون و… اشاره کرد.

کتاب صوتی بوف کور مناسب چه کسانی است؟

اگر به داستان‌های سورئال و چندلایه علاقه‌مند هستید، شنیدن کتاب صوتی بوف کور که پیشگام چنین سبکی در ایران به شمار می‌آید برای شما تجربه‌ی جالبی خواهد بود. بوف کور داستانی خوفناک با اندیشه‌هایی فیلسوفانه دارد و شما را وادار می‌کند تا درباره‌ی هستی خود، سایرین و حتی مرگ فکر کنید. البته تمام این‌ها به شما بستگی دارد که چه برداشتی از این رمان می‌نمایید.

جملات برگزیده کتاب صوتی بوف کور:

– در زندگی زخم‌هایی هست که مثل خوره روح را آهسته در انزوا می‌خورد و می‌تراشد.
– یک مرتبه زدم زیر خنده چه خنده‌ی خراشیده و ترسناکی بود، به طوری که موهای تنم راست شد.
– تنها مرگ است که دروغ نمی‌گوید.
– حضور مرگ همه‌ی موهومات را نیست و نابود می‌کند.

در بخشی از کتاب صوتی بوف کور می‌شنویم:

حالا هم با چه کنجکاوی و دقتی مرا زیر و رو و به قول خودش «تر و خشک» می‌کرد! اگر زنم، آن لکاته، به من رسیدگی می‌کرد، من هرگز ننجون را به خودم راه نمی‌دادم، چون پیش خودم گمان می‌کردم دایره‌ی فکر و حس زیبایی زنم بیش از دایه‌ام بود و یا این که فقط شهوت، این حس شرم و حیا را برای من تولید کرده بود.

از این جهت، پیش دایه‌ام کمتر رودرواسی داشتم و فقط او بود که به من رسیدگی می‌کرد. لابد دایه‌ام معتقد بود که تقدیر این طور بوده، ستاره‌اش این بوده. به علاوه، او از ناخوشی من استفاده می‌کرد و همه‌ی درد دل‌های خانوادگی، تفریحات، جنگ و جدال‌ها و روح ساده‌ی موذی و گدامنش خودش را برای من شرح می‌داد و دل پری که از عروسش داشت – مثل این که هووی اوست و از عشق و شهوت پسرش نسبت به او دزدیده بود – با چه کینه‌ای نقل می‌کرد! باید عروسش خوشگل باشد، من از دریچه‌ی رو به حیاط او را دیده‌ام، چشم‌های میشی، موی بور و دماغ کوچک قلمی داشت.

برای دانلود کتاب صوتی بوف کور و دسترسی قانونی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

ارسال کتابراه به دوستان از طریق پیامک یا ایمیل

اشتراک در تلگرام

اشتراک در توییتر

اشتراک در فیسبوک

اشتراک در واتس آپ

اشتراک در لینکداین

اشتراک در گوگل پلاس

کتابراه مرجع قانونی دانلود کتاب الکترونیکی و دانلود کتاب صوتی است که امکان دسترسی به هزاران کتاب، رمان، مجله و کتاب صوتی و همچنین خرید کتاب الکترونیک از طریق موبایل تبلت و رایانه برای شما فراهم می‌کند. شما با استفاده از کتابراه همیشه و همه جا به کتاب‌ها و کتابخانه خود دسترسی دارید و می‌توانید به سادگی از هر فرصتی برای مطالعه استفاده کنید. در کتابراه برای همه سلیقه‌ها از داستان، رمان و شعر تا روانشناسی، تاریخی، علمی، موفقیت و… کتاب‌هایی پیدا می شود. همچنین در کتابراه هزاران کتاب رایگان نیز قابل دانلود است. اپلیکیشن کتابخوان کتابراه برای اندروید، IOS و ویندوز در دسترس است.


MP3Downloads-icon

در این پست از ناول کافه ، رمان صوتی بوف کور را آماده کردیم.برای دانلود رمان صوتی بوف کور از صادق هدایت در ادامه مطلب با ما هراه باشید.

دانلود رمان صوتی بوف کور از صادق هدایت

ادامه مطلب

عضویت در خبرنامه و دریافت مطالب هر شب در ایمیل

♦ تبلیغات در ناول کافه

دانلود رایگان کتاب صوتی بوف کور بدون سانسور

♦ انجمن ناول کافه

♦ تماس با ما

♦ اینستاگرام ناول کافه

♦ کانال تلگرام ناول کافه

72

6,404

بوف کور مشهورترین اثر صادق هدایت نویسنده معاصر ایرانی، رمانی کوتاه و از شاهکارهای ادبیات سدهٔ 20 است. این رمان به سبک فراواقع‌ نوشته شده و تک‌گویی یک راوی است که دچار توهم و پندارهای روانی است. این کتاب تاکنون از فارسی به چندین زبان از جمله انگلیسی و فرانسه ترجمه شده‌است. بخشی از داستان کتاب به طور خلاصه :
دختر درست در مقابل من واقع شده بود، ولی بنظر می آمد که هیچ متوجه اطراف خودش نمی شد. نگاه می کرد، بی آنکه نگاه کرده باشد؛ لبخند مدهوشانه و بی اراده ای کنار لبش خشک شده بود، مثل اینکه بفکر شخص غایبی بوده باشد – از آنجا بود که چشمهای مهیب افسونگر، چشمهایی که مثل این بود که بانسان سرزنش تلخی می زند، چشمهای مضطرب، متعجب، تهدیدکننده و وعده دهندهء او را دیدم و پرتو زندگی من روی این گویهای براق پرمعنی ممزوج و در ته آن جذب شد …

# بوف کور # صادق هدایت # کتاب صوتی # هدیه نوروزی

فرید حامد

دانلود رایگان کتاب صوتی بوف کور بدون سانسور

5 سال پیش

این کتاب واقعا بی نظیره . من چندبار خوندمش *-* صادق هدایت ژانرهای بسیار خاص و تاریکی مینویسه و این خیلی جذابه. خیلی ممنون که این کتاب رو گذاشتین ^-^

عالی- تشکر

بخش پایانی کتاب که اشتباه آپلود شده بود. درست شد.

سلام دوست عزیز
پوزش از مشکل پیش آمده. حتما بررسی می کنم

آقا این چه وضعیه، قسمت هفتم که قسمت آخره پیشگفتاره قسمت ششم هم تا پایان کتاب نیست، وقتی محصول برای فروش گذاشته چرا اینطوریه؟اصلا درست نیست.

برای ارسال نظر ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید.

تنها نسخه از ۵۰ نسخه ای که از متن اصلی توسط صادق هدایت از بمبئی هند به ایران ارسال شد بوف کور شاهکار ادبیات معاصر ایرانی در نظرسنجی جنگلبان ،به عنوان بهترین رمان ایرانی انتخاب گردیده شد.کتاب صوتی […]

بوف کور را می توان شناخته شده ترین اثر صادق هدایت دانست، این اثر همچنان سبک سورئال، تجسم سازی و انتقاد پردازی به لایه های اجتماعی مردم و جامعه همانند دیگر آثار هدایت پیروی می کند. بوف کور که در […]

  دانلود رایگان کتاب بوف کور، اثر صادق هدایت با فرمت PDF درباره کتاب: بوف کور را می توان شناخته شده ترین اثر صادق هدایت دانست، این اثر همچنان سبک سورئال، تجسم سازی و انتقاد پردازی به لایه […]

خرید قهوه ,قهوه ساز,تجهیزات کافه و لوازم جانبی

دانلود جزوه,پایان نامه,پرسشنامه

دانلود رایگان کتاب صوتی بوف کور بدون سانسور

خیابان دماوند نبش کوچه آقاچی پلاک4

@jangalban_support

rasoftegar(@)yahoo.com


 


Sitemap

Feed

طراحی سایت و سئو :وبیگو

سبد خرید خالی است

لیست مورد علاقه شما خالی است

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

این رمان به سبک فرا واقع نوشته شده و تک‌گویی یک راوی است که دچار توهم و پندارهای روانی است.

قبل از خرید بخش هایی از کتاب را بشنوید

دانلود رایگان کتاب صوتی بوف کور بدون سانسور

کتاب صوتی بوف کور خوانشی زیبا از رمان بوف کور شناخته‌ شده‌ ترین اثر صادق هدایت نویسنده معاصر ایرانی،  از شاهکارهای ادبیات سدهٔ ۲۰ میلادی است.

این رمان به سبک فرا واقع نوشته شده و تک‌گویی یک راوی است که دچار توهم و پندارهای روانی است.

کتاب بوف کور  تاکنون از فارسی به چندین زبان از جمله انگلیسی و فرانسه ترجمه شده است.

کتاب با این جملات مشهور آغاز می‌شود:

«در زندگی زخم‌هایی هست که مثل خوره روح را آهسته و در انزوا می‌خورد و می‌تراشد.

این دردها را نمی‌شود به کسی اظهار کرد؛

چون عموماً عادت دارند که این دردهای باورنکردنی را جزء اتفاقات و پیش‌آمدهای نادر و عجیب بشمارند و اگر کسی بگوید یا بنویسد، مردم بر سَبیل عقاید جاری و عقاید خودشان سعی می‌کنند آن را با لبخند شکاک و تمسخرآمیز تلقی بکنند.

زیرا بشر هنوز چاره و دوایی برایش پیدا نکرده و تنها داروی آن فراموشی به توسط شراب و خواب مصنوعی به‌وسیله افیون و مواد مخدره است.

ولی افسوس که تأثیر این‌گونه داروها موقت است و به جای تسکین پس از مدتی بر شدت درد می‌افزاید».

 

برای شنیدن آنلاین کتاب های صوتی به کانال تلگرام سلام صدا مراجعه فرمایید.

برای دیدن توضیحات و مشخصات کتاب های صوتی به اینستاگرام سلام صدا مراجعه فرمایید.

سلام لطفا برا همه کتابهاتون نمونه صداشو بزارین
ممنون از شما

زندگی و آثار صادق هدایت خالق بوف کور نویسنده ، داستان‌نویس ، مترجم و روشنفکر ایرانی هدایت در بهمن ۱۲۸۱ برابر با  فوریهٔ ۱۹۰۳ در تهران به دنیا آمد و در  فروردین ۱۳۳۰ برابر با  آوریل ۱۹۵۱ در پاریس درگذشت.او را  در کنار بزرگ علوی و صادق چوبک ، بنیانگذاران داستان ‌نویسی نوین در ایران می دانند.صادق هدایت از پیشگامان داستان‌ نویسی نوین ایران و روشنفکری برجسته بود. بسیاری از محققان، رمانِ بوف کور صادق هدایت را ، مشهورترین و درخشان‌ ترین اثر ادبیات داستانی معاصر ایران …

اين وبسايت متعلق به سلام صدا ميباشد و تمامی حقوق آن محفوظ ميباشد .

دانلود رایگان کتاب صوتی بوف کور بدون سانسور
دانلود رایگان کتاب صوتی بوف کور بدون سانسور
0

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *