دانلود برنامه pdf برای کامپیوتر ویندوز 7

دانلود برنامه pdf برای کامپیوتر ویندوز 7
دانلود برنامه pdf برای کامپیوتر ویندوز 7

تبدیل تاریخ شمسی و میلادیتبدیل کد HTML به Java, PHP, ASPتبدیل واحد ها

دانلود نرم افزار ساخت و ویرایش فایل های PDF (برای ویندوز)


pdfMachine Ultimate 15.43 Windows


 


 

دانلود برنامه pdf برای کامپیوتر ویندوز 7



 


 

امروزه فرمت PDF بسیار رایج شده است و اکثر کاربران با این فرمت آشنایی دارند. از این فرمت برای ارائه کتاب و مجلات اینترنتی، روزنامه های آنلاین، راهنمای نرم افزارها، دستورالعمل سازمان ها، مقالات دانشجویی، و… استفاده میشود.


 

با توجه به اینکه فرمت PDF توانایی نمایش متن بدون نیاز به فونت و همچنین نمایش تصاویر را دارد، بسیار فراگیر شده است.


 

نرم افزار pdfMachine Ultimate برنامه ای برای ساخت و کار با فایل های PDF میباشد. استفاده از این برنامه بسیار ساده بوده و هیچ پیچیدگی خاصی ندارد. این نرم افزار با نصب دایور پرینت مجازی بر روی کامپیوتر، شما را قادر میسازد تا در تمامی برنامه هایی که قابلیت پرینت گرفتن را دارند بتوانید پرینت PDF بگیرید. یعنی خروجی متن و عکس را به صورت PDF ذخیره کنید.


 

فایل های PDF ساخت شده با این برنامه هنگام نمایش و پرینت گرفتن تمامی خصوصیات قالب بندی سند اصلی خود را حفظ میکنند و شما میتوانید به راحتی در فایل PDF ساخته شده همانند فایل اصلی آن به جستجوی متن بپردازید.


 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید، و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.

دانلود نرم افزار ویرایش PDF با امکانات فراوان (برای ویندوز)


Foxit PhantomPDF Business 10.1.1.37576 Windows


 


 



 


 

مزیت بزرگ فایل های PDF نسبت به Word این است که امکان مشاهده صحیح آن در همه کامپیوتر ها و موبایل ها بدون نیاز به نصب فونت وجود دارد. همچنین میتوان آن را بدون نگرانی از بابت به هم ریختگی متن، پرینت گرفت. اما فایل های PDF یک اشکال هم دارند و آن هم اینکه به راحتی قابل ویرایش نیستند.


 

اما نرم افزار Foxit PhantomPDF محیطی را برای شما فراهم می کند که مثل ویرایشگر Word بتوانید فایل های PDF را نیز ویرایش کنید.


 

توسط این نرم افزار میتوانید در یک فایل PDF متن را تغییر دهید، اطلاعات مورد نظر خود را اضافه یا حذف کنید، اندازه و شکل فونت ها را تغییر دهید، تصاویری را اضافه کنید، و سایر تغییرات دلخواه را انجام دهید.


 

نرم افزار Foxit PhantomPDF یکی از بهترین برنامه ها برای ساخت و ویرایش فایل های PDF است.


 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید، و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.

دانلود نرم افزار تبدیل PDF به سایر اسناد اداری (برای ویندوز)


Coolutils Total PDF Converter 6.1.0.54 Windows


 


 



 


 

دانلود برنامه pdf برای کامپیوتر ویندوز 7

اکثر فرمت های متنی موجود در اینترنت و یا کتاب ها و مقاله های اینترنتی، به صورت PDF هستند. ولی شاید بخواهید این اسناد را به صورت فرمت های دیگری نیز داشته باشید و از آن ها استفاده کنید.


 

نرم افزار Coolutils Total PDF Converter یکی از بهترین و قوی ترین نرم افزار های موجود در این زمینه میباشد. با استفاده از این نرم افزار میتوانید انواع فایل های PDF خود را به فایل Word ، Excel و دیگر فرمت های متنی تبدیل نموده و از اطلاعات موجود در آنها در اسناد دیگر استفاده کنید.


 

همچنین اگر فایل PDF شما آسیب دیده است و نمیتوانید آن را به صورت کامل مشاهده کنید، این نرم افزار قادر به بازسازی فایل های شما خواهد بود.


 

Coolutils Total PDF Converter همچنین قابلیت استخراج عکس ها و رسانه های درون فایل های PDF را نیز دارد. مثلا اگر عکس هایی درون فایل PDF وجود داشته باشد، این نرم افزار میتواند عکس های درون فایل PDF را به فایل های دیگری همچون Word منتقل کند.


 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.

دانلود نرم افزار حرفه ای ویرایش و ساخت فایل های پی دی اف (برای ویندوز)


Adobe Acrobat Pro DC 2020.13.20074 Windows


 


 



 


 

فرمت PDF از ابداعات کمپانی Adobe است. این کمپانی تقریبا 2 دهه پیش با ساخت و توسعه این فرمت، توانست نیاز بسیاری از کاربران را پاسخ دهد.


 

تا قبل از ابداع فرمت PDF ، متن ها و اسناد در فرمت هایی مثل TXT, DOC, RTF و فرمت هایی از این قبیل ارائه میشدند، و همانطور که میدانید هر کدام محدودیت هایی دارند. مثلا فرمت TXT فقط امکان ارائه متن های ساده و بدون هیچ جدول و عکس را دارد. فرمت DOC پیشرفته تر است اما برای خواندن باید فونت هایی که متن توسط آن نوشته شده در کامپیوتر نصب شود.


 

فرمت PDF به تمام مشکلاتی که برای نشر و اشتراک گذاری فایل های متنی و کتاب الکترونیکی وجود داشت پایان داد. اکنون شما میتوانید مقاله یا کتاب خود را با فونت ها، عکس ها، و جدول های آن به یک فایل PDF تبدیل کنید. این فایل در هر کامپیوتری به صورت صحیح قابل مشاهده خواهد بود. به همین دلیل است که امروز تمام کتاب های الکترونیکی و ایبوک ها با فرمت PDF منتشر میشوند.


 

نرم افزار استاندارد ساخت PDF، نرم افزار Adobe Acrobat Pro است. یعنی هیچ نرم افزار دیگری نمیتواند همه قابلیت های ساخت پی دی اف را مثل این نرم افزار به صورت یکجا داشته باشد.


 

همچنین نرم افزار Adobe Acrobat Pro میتواند فایل های PDF را برایتان نمایش داده و یا آنها را ویرایش کند.


 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید، و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.

دانلود نرم افزار حرفه ای ویرایش PDF با امکانات فراوان (برای ویندوز)


Infix PDF Editor Pro 7.5.2 Windows


 


 



 


 

اگر به دنبال یک نرم افزار حرفه ای برای ویرایش فایل های PDF هستید نرم افزار Infix PDF Editor میتواند در این زمینه کمک بسیاری به شما کند.


 

همانطور که میدانید ویرایش یک فایل PDF و ایجاد تغییرات در آن، به صورت عادی امکان پذیر نیست. اما نرم افزار Infix PDF Editor Pro محیطی را برای شما فراهم می کند که مثل ویرایشگر Word میتوانید فایل های PDF را نیز ویرایش کنید. مثلا متن آن را تغییر دهید، متون مورد نظر خود را اضافه یا حذف کنید، اندازه و شکل فونت ها را تغییر دهید و…


 

در مجموع، نرم افزار Infix PDF Editor Pro یکی از بهترین برنامه ها برای ویرایش متن فایل های PDF است. البته این نرم افزار قابلیت ساخت پی دی اف را نیز دارد.


 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.


عضویت در خبرنامه سرزمین دانلود


نرم افزار ساخت و ویرایش فایل های PDF (برای ویندوز) – pdfMachine Ultimate 15.43 WindowsDownloads-icon


Downloads-icon


ادامه مطلبDownloads-icon


Mp3tag 3.05 + Portable ویرایش حرفه ای تگ فایل صوتیDownloads-icon


pdfMachine Ultimate 15.46 ساخت و مدیریت فایل PDFDownloads-icon


ابزار PDFDownloads-icon



ادامــه مطلـب
Downloads-icon


Coolutils Total PDF Converter 6.1.0.56 + Portable مبدل PDF به سایر فرمت هاDownloads-icon


ابزار PDFDownloads-icon



ادامــه مطلـب
Downloads-icon


CoolUtils PDF Combine 7.1.0.33 + Pro 4.2.0.48 ترکیب فایل های PDFDownloads-icon


ابزار PDFDownloads-icon



ادامــه مطلـب
Downloads-icon


PDF-XChange Editor Pro/Plus 9.0.351.0 + Portable ویرایش فایل PDFDownloads-icon


ابزار PDFDownloads-icon



ادامــه مطلـب
Downloads-icon


7PDF Split and Merge Pro 5.1.0.164 جداسازی و ادغام فایل های PDFDownloads-icon


ابزار PDFDownloads-icon



ادامــه مطلـب
Downloads-icon


Nitro Pro Enterprise 13.33.2.645 + Portable ساخت و ويرايش PDFDownloads-icon


ابزار PDFDownloads-icon



ادامــه مطلـب
Downloads-icon


2Downloads-icon


3Downloads-icon


4Downloads-icon


5Downloads-icon


6Downloads-icon


7Downloads-icon


8Downloads-icon


9Downloads-icon


10Downloads-icon


18Downloads-icon


صفحه بعدDownloads-icon

 

| نرم افزار نمایش فایل های PDF |

 

Sumatra PDF 3.2.11073 + Portable نرم افزاری بسیار کاربردی و پرطرفدار می باشد که قابلیت مشاهده کتاب های الکترونیکی در فرمت های مختلف از جمله PDF را دارا می باشد. این برنامه در عین کم حجمی دارای ویژگی های جامعی می باشد. این برنامه نیاز شما را از برنامه های پر حجم و معروف کاملا برطرف می سازد و این امکان را می دهد تا با یک برنامه کم حجم نیازهایتان برطرف شود. همواره بسیاری از کاربران جهت مشاهده اسناد PDF, DjVu, ePub, MOBI, CHM, XPS, CBR, CBZ از نرم افزارهایی نظیر نیترو پی دی اف ، ادوبی اکروبات و مشابه آنان استفاده می کنند ، حقیقت این است که این نرم افزار ضمن کارآمدی بسیار و قابلیت های فراوان ، در کنار حجم بالای خود ، هزینه های بالایی دارند ؛ اما در صورتی که شما بخواهید ابزار PDF شما تنها روشی برای مشاهده فایل های PDF باشد ، Sumatra PDF یکی از بهترین گزینه ها برای شماست.دانلود برنامه pdf برای کامپیوتر ویندوز 7

امکان ویرایش و تغییر ویژگی های فایل های پی دی اف نیز از دیگر ویژگی های این برنامه می باشد. با این برنامه امکان تعیین سرصفحه و پاصفحه و همچنین رنگ آمیزی و هایلات متون رو خواهید داشت و می توانید با تعریف رمز عبور امنیت آن را تامین کنید. امکان زوم و جستجوی کلمات نیز قابلیت های دیگر این برنامه می باشد. Sumatra PDF علاوه بر حجم بسیار پایین خود ، دارای قابلیت های کاربردی بسیاری است که می تواند در بساری مواقع در سریع ترین زمان ممکن نیازتان را برطرف نماید ؛ ضمن اینکه به دلیل سبکی آن ، قابلیت استارت شدن آن بسیاری سریع تر از ابزارهای مشابه است. هم اکنون می توانید نرم افزار Sumatra PDF را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

در خبرنامه یاس دانلود عضو شویـــد تا
جدیدترین هـــای دنیـای اینترنت را در
ایمیل خود دریافت کنید

سایت تنها راه ارتباط با ما نیست !!!
شما می توانید در شبکه های اجتماعی
ما را دنبال کنید .

فروش تسبیح ، انگشتر ، نقره جات ، دستبند ، گردنبند ، گوشواره ، مدال ، نگین و … از جنس سنگ ، نقره و استیل


khastany.ir

تمامی حقوق اين وبسايت متعلق به یاس دانلود مي باشد و کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.
سایت و سرور دانلود سایت یاس دانلود در داخل کشور میزبانی می شوند.
سایت یاس دانلود تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد و دانلود از آن کاملا قانونی می باشد.

طـبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای هرگونه کپی برداری از قالب پیگرد قانونی دارد.


ابزار PDFDownloads-icon


کتاب الکترونیکی PDFDownloads-icon


دانلود Sumatra PDF 3.2.11073 + Portable – نرم افزار مشاهده فایل های PDFDownloads-icon


ابزار PDFDownloads-icon


ادامه مطلب و دانلود
Downloads-icon


» اولین صفـحهDownloads-icon


دانلود PeaZip 7.5.0 + Portable – نرم افزار مدیریت فایل های فشردهDownloads-icon

سافت گذر را در ایتا دنــبال کنیــد

معرکه ست

سلام
از شما خواهشی دارم اینه که crack برنامه ای اگه به عنوان ویروس شناخته میشه حتما مثل sigmaplot بگید ما نرم افزار و دانلود میکنیم بی خبر از همه جا کرک پاک میشه حالا باید دنبال مشکل باشیم حالا ذوباره باید با حجم بالایی دوباره دانلود و دوباره …
ممنونم

سلام
من نمیتونم از برنامه خروجی بگیرم وقتی encode میزنم برنامه هنگ میکنه و مینویسه not respond
علتش چیه؟

با سلام
همچنین ابزار Policy Editor نیز که برای سفارشی کردن پیشرفته‌ی نرم‌افزار در محیط‌های اداری و شبکه‌ها، بازیابی پسورد اصلی و… کاربرد دارد به همراه برنامه قرار داده شده است.
میشه بیشتر توضیح بدین و روش کار با Policy Edito را بفرمایید.
با کمال تشکردانلود برنامه pdf برای کامپیوتر ویندوز 7

سلام من همون ناشناس 92/2/27 هستم میخواستم یه کمک دیگه به دوستمون که آنتی ویروسش به رنگ قرمز در اومده بود برسونم اونم اینه که اگر سیستمت چند روز خاموش باشه و روشن نشه کومودو به رنگ قرمز در میاد که بعد از آپدیت کردن درست میشه و به رنگ سبز در میاد

سلام ؛ وقتيکه آنتي ويروس هايي مثل کاسپرسکي و ناد هستند به نظر من نيازي به آنتي ويروس ديگري نيست .

سلام
اگه لطف کنید آپدیتهای ویندوز سرور 2003 نسخه اینترپرایز رو هم بزارید خیلی ممنون میشم.

ممنون بخاطر آپدبت های به موقع این نرم افزار

واقعا حیرت زده شدم
دقیقا یک روز بعد از درخواستم نسخه ی پرتابل این کانورتر قدرتمند را قرار دادین واقعا عالی کار میکنین بخدا شما فوق العاده این
ایشالا روز به روز بهتر و بروزتر بشید
.موفق باشید

سلام،از زحمتی که کشیدین ممنونم.دنبال همچین چیزی بودم،بازم متشکرم

PdfFactory می‌تواند هر نوع سند یا تصویری را در کوتاهترین زمان به یک فایل PDF تبدیل کند.

این نرم افزار هر چیزی که قابل پرینت گرفتن باشد را میتواند به PDF تبدیل کند .

همچنین امکان حذف و اضافه صفحات در نرم افزار ، قابلیت اضافه کردن واترمارک و رنگ به صفحات ،

قابلیت اضافه کردن شماره صفحه و … در نرم افزار نیز از دیگر ویژگی های مهم آن به شمار میرود .

 

 

قابلیت های نرم افزار pdfFactory:

– امکان اضافه کردن یادداشت به کلمات و جملات

– قابلیت ساخت PDF یا پرینت

– قابلیت اضافه کردن شماره صفحه، سربرگ، پاورقی و علامت چاپ

– تبدیل فایل های رنگی به سیاه و سفید

– امکان کپی ، نمایان تر کردن و تنظیم کردن متون

– امکان تغییر رنگ و اندازه کلمات لینک دار

– انتقال خودکار جدول ها به فایل pdf

– امکان اضافه کردن شماره صفحه ، واترمارک ، هدر و فوتر به صفحات

– امکان تبدیل چند فایل pdf به یک فایل pdf واحد (قابلیت combine)

– توانایی قرار دادن پسورد روی فایل های pdf و محدود کردن دسترسی به فایل

 

تغییرات این نسخه را در اینجا ببینید.

نکات :

1- این نسخه قابل نصب بر روی ویندوز های 32 بیتی و 64 بیتی می باشد.

3- برای فعالسازی برنامه از سریال ارائه شده استفاده کنید.



دانلود pdfFactory Pro 7.44 – دانلود تبدیل اسناد به پی دی اف
Downloads-icon


دانـــلود کــنید

Downloads-icon



Downloads-icon


مشاهده سایر تصاویرDownloads-icon


مشاهده نظرات (5)Downloads-icon


نظر بدهیدDownloads-icon


اینجا Downloads-icon


دانـــلود کــنید

Downloads-icon


دانـــلود کــنید

Downloads-icon


دانلود pdffactory نرم افزار
Downloads-icon


دانلود تبدیل فایل word به pdf
Downloads-icon


دانلود تبدیل چند فایل pdf به یک فایل pdf
Downloads-icon


دانلود pdf factory برای ویندوز 7
Downloads-icon


دانلود pdf فکتوری
Downloads-icon


دانلود pdffactory 64 bit
Downloads-icon


دانلود pdffactory x64
Downloads-icon


دانلود برنامه pdf factory
Downloads-icon


دانلود نرم افزار fineprint pdffactory pro
Downloads-icon


PDF-XChange Editor Plus / Pro 9.0.351.0Downloads-icon


PDF Annotator 8.0.0.821 / 7.1.0.726Downloads-icon


Foxit PhantomPDF Business 10.1.1.37576Downloads-icon

نرم افزار فوکسیت ریدر Foxit Reader

ابزار عالی نمایش و مدیریت فایل های پی دی اف PDF

 


مدیریت PDFDownloads-icon


دانلود SmartOfficeDownloads-icon


Cool PDF ReaderDownloads-icon

Cool PDF Reader نرم افزاری قدرتمند برای باز کردن انواع اسناد پی دی اف می باشد. به گفته سازندگان این برنامه، Cool PDF Reader کم حجم ترین نرم افزار موجود در این عرصه می باشد. این برنامه همه جانبه می باشد و نه تنها می توانید با استفاده از آن فایل های پی دی اف را مشاهده نمایید، بلکه می توانید آن ها را به فرمت هایی نظیر TXT, BMP, JPG, GIF, PNG, WMF, EMF, EPS, TIFF تبدیل کنید. امکان پرینت گرفتن از پی دی اف مورد نظرتان وجود داشته و یکی از سریع ترین راه ها برای مشاهده کتاب های الکترونیکی می باشد. در صورتی که از آکروبات استفاده می کنید، باید بدانید که این برنامه از منابع سیستمی شما استفاده زیادی می کند و بروزرسانی آن، به علت کرک کردن و … دچار مشکل می شود. امکان بریدن فایل های پی دی اف نیز وجود داشته و می توان با 72 زبان مختلف در آن کار کرد.

Bullzip PDF Studio نرم افزاری کم حجم، ساده و در عین حال کاربردی می باشد که با استفاده از آن می توانید انواع پی دی اف ها را مشاهده نمایید. از ویژگی های به خصوص این برنامه این است که می توان به طور همزمان چند پی دی اف را در آن باز کرد و در تب های جداگانه آن ها را مشاهده نمود. هم چنین تمامی ویژگی های پایه ای و ضروری Adobe reader در این برنامه  موجود می باشد و دیگر نیازی به adobe نخواهید داشت. از دیگر ویژگی های این برنامه این می باشد که می توانید از صفحات مختلف پی دی اف پرینت بگیرید یا صفحه های دلخواه خود را بچرخانید و بر روی آن ها عملیات دلخواه انجام دهید. هم چنین در صورت نیاز می توانید کلیدواژه مورد نظر خود را جست و جو کنید تا به شکل اتوماتیک کلمات مطابق با آن پیدا شود.دانلود برنامه pdf برای کامپیوتر ویندوز 7

نرم افزار PDF-XChange Viewer Pro یک برنامه برای اجرا و نمایش فایل های پی دی اف می باشد که شما به کمک این برنامه و ابزار هایی که در ان وجود دارد می توانید براحتی فایل های پی دی اف خود را بدون نصب برنامه های مثل اکروبات ریدر اجرا کنید.شما به کمک این برنامه می توانید تا در حین مطالعه فایل های پی دی اف در صورت وجود نکته یا یادداشتی از ابزار کامنت ، نظرات خود را وارد فایل کنید. امکان اضافه کردن استمپ بروی فایل های پی دی اف یکی دیگر از قابلیت هایی است که در این برنامه به چشم میخورد. شما می توایند فایل های پی دی اف خود را به کمک این برنامه به فرمت های دیگر از جمله jpg  تبدیل کنید البته قابلیت تبدیل کردن بالعکس فایل ها به پی دی اف نیز وجود دارد. وجود ابزار های اندازه گیر در کنار حاشیه صفحات که همان خط کش می باشد یکی دیگر از ابزار ها و قابلیت هایی است که به چشم میخورد.امکان اضافه کردن و یا پاک کردن صفحات پی دی اف در این برنامه به شما کمک میکند تا فایل های پی دی اف خودتان را اصلاح کنید.

Adobe Digital Editions ابزار کارآمد کمپانی ادوبی جهت خواندن و مدیریت کتاب های الکترونیکی و نشریه های دیجیتال می باشد. نرم افزار دارای دو حالت کار در حالت آفلاین و انلاین می باشد و قابلیت خواندن کتاب های PDF ، XHTML ، SWF ، EPUB و EPUB 3 را دارا می باشد.

نرم افزار با توانایی نمایش فرمت های EPUB 3 این قابلیت را به شما می دهد تا بتوانید کتاب های خودتان را با زوم بیشتر بدون افت کیفیت ، قابلیت راست و چپ چین کردن متون ، پشتیبانی از فرمول های علمی و ریاضی و تعامل خاص با فایل های مالتی مدیا اتچ با کتاب مطالعه نمایید.


مدیریت PDFDownloads-icon


پی دی اف PDF خوان سریع و کم حجم Cool PDF Reader 3.3.0.520Downloads-icon


مدیریت PDFDownloads-icon


ادامه مطلب Downloads-icon


مدیریت PDFDownloads-icon


دانلود نرم افزار Bullzip PDF Studio 1.1.0.180 مشاهده کتاب الکترونیکی PdfDownloads-icon


دانلود نرم افزار Bullzip PDF Studio 1.1.0.180 مشاهده کتاب الکترونیکی PdfDownloads-icon


مدیریت PDFDownloads-icon


ادامه مطلب Downloads-icon


ادامه مطلب Downloads-icon


نرم افزار PDF-XChange Viewer Pro 2.5.322.9 مشاهده و خواندن فایل های پی دی افDownloads-icon


مدیریت PDFDownloads-icon


ادامه مطلب Downloads-icon

WhatsApp

7 بهترین ویرایشگر PDF برای ویندوز 2018 (پرداخت و رایگان)- pdf بارگیری رایگان برای ویندوز 7 ,7 بهترین ویرایشگر pdf برای ویندوز 2018 (پرداخت و رایگان) pdf به معنای واقعی کلمه در سراسر جهان از اسناد و مدارک گرفته شده است. برای اولین بار در 1993 توسعه یافته است، pdf طی دهه ها پیشرفت کرده است.دانلود Adobe Acrobat Reader DC 2020.013.20064 – مشاهده …خانه » ویندوز » دانلود نرم افزار » نرم افزار کاربردی » دانلود Adobe Acrobat Reader DC 2020.013.20064 – مشاهده فایل PDF دانلود Adobe Acrobat Reader DC 2020.013.20064 – مشاهده فایل PDF. به روز شده به جدیدترین نسخه. Adobe Acrobat Reader DC یازدهمین نسخه از قدرتمندترین و …

قابلیتهای PDF Creator : ساختن فایل های پی دی اف. رمزگذاری فایل های پی دی اف و حفاظت از آنها. ایجاد PDF / A. ادغام چند فایل به یک PDF. پشتیبانی از ویندوز ویستا و ویندوز 7 و… تصویری از محیط نرم افزار PDF Creator

توضیحات “آموزش ویندوز 10 به زبان فارسی – رایگان” : تیم چهار راه کامپیوتر در 2 ساعت تمامی تنظیمات مقدماتی و امکانات ویندوز 10 را رایگان آموزش می دهد و با بخش های کاربردی ویندوز کار می کند.

آفیس 2019 برای ویندوز 7 با دانلود رایگان و لینک مستقیم را در این پست از سایت پاتوق یو مشاهده نمایید … دانلود رایگان / … توانید فیلم های دلخواه را از اینترنت وارد متون خود کنید، فایل های pdf را باز …دانلود برنامه pdf برای کامپیوتر ویندوز 7

(93/9/18) تغییرات: اضافه شدن نسخه 11.0.10. Adobe.Reader v11.0.10 نرم افزار پی دی اف خوان یا همان PDF Reader محصولی از شرکت ادوبی (Adobe) که نرم افزارهای متعدد پرکابردی همچون آدوب فتوشاپ را عرضه نموده است.این برنامه تنها ابزار مشاهده فایلهای پی دی …

معرفی ۵ نرم‌افزار رایگان برای ویرایش فایل‌ PDF. … ۳- PDF-Xchange editor (ویندوز) … مشکل در بارگیری روان بازی‌ها در PlayStation5 به علت خطای سیستم .

7 بهترین ویرایشگر pdf برای ویندوز 2018 (پرداخت و رایگان) pdf به معنای واقعی کلمه در سراسر جهان از اسناد و مدارک گرفته شده است. برای اولین بار در 1993 توسعه یافته است، pdf طی دهه ها پیشرفت کرده است.

Adobe Reader دانلود نرم افزار Adobe Reader 11.0.23 ادوبی ریدر نرم افزاری جهت اجرای فایل PDF میباشد. تا حالا شاید برایتان پیش آمده باشد که خواسته باشید فایل متنی خودتان را جایی دیگر پرینت بگیرید و فونت یا تنظیمات آن در سیستم مقابل به هر …

SoftInterface Convert Image to PDF نرم افزار SoftInterface Convert Image to PDF 13.60 نرم افزاری کاربردی برای تبدیل تصاویر به فایل های PDF می باشد که شما با استفاده از این نرم افزار به راح … شیپور 5.8.0 نیازمندی های رایگان برای …

Nov 04, 2020·فایل های PDF استاندارد ترین نوع فایل متنی بشمار می رود . این نرم افزار برای عموم در سال 1993 منتشر شد و در ابتدا 50 دلار قیمت گذاری شده بود تا اینکه شرکت Adobe ادوب این نسخه را به صورت رایگان منتشر کرد.

TweakPower 1.164 + Portable بهینه ساز قدرتمند و رایگان ویندوز; … این نرم افزار قدرتمند که از امکانات متعددی برای ساخت PDF برخوردار می باشد محصولی از شرکت Tracker Software می باشد. … رایگان نرم‌افزار، دانلود نرم …

وب سایت پاتوق یو با شعار متفاوت دانلود کنید تا متفاوت باشید ، در سال 1388 شمسی پا به عرصه اینترنت نهاد و همواره سعی بر آن داشته است تا جدیدترین مطالب را در حوزه دانلود نرم افزار و بازی کامپیوتر و موبایل منتشر کند.

دانلود وی ال برای ویندوز 7 . وی ال سی مدیا پلیر به عنوان دانلود رایگان در دسترس است. منابع مختلفی برای دانلود وی ال وجود دارد. 1. videolan.org $

رایگان. 8 … بارگیری رایگانبرای Windows. 7. … اینترنت اکسپلورر 11 برای ویندوز 7 در روز پنج شنبه در تاریخ 17 آبان … هم رو دکمه … [PDF] تغییر ورژن مرورگر Internet Explorer

وی دانلود – دانلود رایگان نرم افزار » تگ های مطالب » دانلود نیترو pdf برای ویندوز 7 32 بیتی Nitro Pro Enterprise 13.8.2.140 – دانلود نرم افزار نیترو پی دی اف (ساخت و ویرایش pdf)

7 بهترین ویرایشگر pdf برای ویندوز 2018 (پرداخت و رایگان) pdf به معنای واقعی کلمه در سراسر جهان از اسناد و مدارک گرفته شده است. برای اولین بار در 1993 توسعه یافته است، pdf طی دهه ها پیشرفت کرده است.

نرم افزار ویرایش فایل های صوتی (برای ویندوز) – AVS Audio Editor 10.0.3.551 Windows; نرم افزار حرفه ای آهنگ سازی با گیتار (برای ویندوز) – Guitar Pro 7.5.5.1844 Windows [ لیست کامل موضوعات]

وب سایت پاتوق یو با شعار متفاوت دانلود کنید تا متفاوت باشید ، در سال 1388 شمسی پا به عرصه اینترنت نهاد و همواره سعی بر آن داشته است تا جدیدترین مطالب را در حوزه دانلود نرم افزار و بازی کامپیوتر و موبایل منتشر کند.

20 وب سایت دانلود رایگان موسیقی . بسیاری از سایتهای دانلود موسیقی رایگان که ارائه مشاوره رایگان کاربر به mp3 و یا حتی کلیپ دانلود وجود دارد. موضوع مورد بحث 20 موسیقی رایگان دانلود وب سایت ها می باشد. در عصر مدرن و پیشرفته علم …

(93/9/18) تغییرات: اضافه شدن نسخه 11.0.10. Adobe.Reader v11.0.10 نرم افزار پی دی اف خوان یا همان PDF Reader محصولی از شرکت ادوبی (Adobe) که نرم افزارهای متعدد پرکابردی همچون آدوب فتوشاپ را عرضه نموده است.این برنامه تنها ابزار مشاهده فایلهای پی دی …

دانلود نرم افزار ترکیب فایل های پی دی اف (برای ویندوز) CoolUtils PDF Combine 7.1.0.29 Windows . اگر از طریق اینترنت مقاله ای را دانلود کرده اید که مطالب آن به صورت چند فایل PDF میباشد، میتوانید با استفاده از نرم افزار CoolUtils PDF Combine آنها را به …

نصب رایگان – دانلود فیلتر شکن Gulf Secure VPN برای رایانه و کامپیوتر، اندروید، ویندوز 7/8/10، مک بوک. همانطور که می دانید Gulf Secure VPN یک برنامه اندرویدی است.

معرفی ۵ نرم‌افزار رایگان برای ویرایش فایل‌ PDF. … ۳- PDF-Xchange editor (ویندوز) … مشکل در بارگیری روان بازی‌ها در PlayStation5 به علت خطای سیستم .

دانلود رایگان کتاب آناتومی گری برای دانشجویان پزشکی … که هم اکنون میتوانید نسخه PDF کتاب را به رایگان از وبسایت دانلود … Wise Care 365 Pro v5.4.2 Build 538 دانلود بهینه سازی ویندوز;

PDFCreator دانلود نرم افزار PDFCreator 4.2.0 ابزار رایگانی برای ایجاد فایل های پی دی اف از بسیاری از برنامه های ویندوز است. این نرم افزار ویژگی های بسیاری دارد که از جمله آن ها می توان به ساخت PDF از هر برنامه ای که قابلیت پرینت دارد …

Copyright ©AoGrand All rights reserved


شرکت پوشک بچه در فروشگاه چین Toronto pdf نسخه رایگانDownloads-icon


پوشک شلوار mamy poko کد 25 30 pdf آنلاین را ارائه می دهدDownloads-icon


پوشک فروخته شده به صورت عمده pdfDownloads-icon


بهترین شلوار پوشک بچه با تر و تمیز خز pdf کوچکترDownloads-icon


پوشک بچه هدف 4 سایز قد pdfDownloads-icon


الگوی شلوار پوشک سگ ناز pdf رایگانDownloads-icon

PDF Reader لنظام التشغيل Windows 7 – برنامج ذو واجهة مدروسة ، يسمح لك بقراءة وطباعة ملفات PDF ، وتحويل المستندات المشابهة إلى صيغ أخرى. يعمل البرنامج بسرعة ، ويفتح في بضع ثوان بنقرة واحدة.

وبمساعدة البرنامج ، من السهل تدوير مستند PDF على جانبه ، أو قياسه أو تشغيل وضع عرض في شكل عرض شرائح. مناسبة لأولئك الذين لديهم عمل مع عدد كبير من الملفات. البرنامج سهل التخصيص. اخرج إلى وضع ملء الشاشة ببضع نقرات. الترويس غير مطلوب. تنزيل وتثبيت أخر PDF Reader لنظام التشغيل Windows 7 العربية.

© 2021, All7soft | سياسة خاصة | تعليمات الاستخدام


تحميلDownloads-icon


Sumatra PDFDownloads-icon


PDF-XChange EditorDownloads-icon


WinZipDownloads-icon

معرفی نرم افزار Foxit Reader : جهت نمایش فایلهای PDF در محیط ویندوز باید برنامه های خاصی را بر روی کامپیوتر و یا لپ تاپ خود نصب کرده باشید. برنامه اصلی برای این کار نرم افزار Adobe Reader محصولی از کمپانی ادوبی که خود خالق فایل های پی دی اف نیز است. یکی دیگر از بهترین نرم افزارهای PDF خوان برای کامپیوتر Foxit Reader است که در محیطی ساده و جذاب فایل های پی دی اف و کتاب های الکترونیکی شما را به نمایش می گذارد. نرم افزار PDF خوان فوکسیت ریدر با حجم کمی که دارد به شما امکان باز کردن، مشاهده و پرینت هرگونه فایل پی دی اف را با سرعت و کارایی فوق العاده بالا به شما می دهد.

برنامه Foxit Reader که جزو سریع ترین و حرفه ای ترین نرم افزارهای کامپیوتر در زمینه باز کردن و خواندن فایل های PDF است مورد استفاده بسیاری از مردم جهان است که برای اجرای فایل های پی دی اف در محیط ویندوز از این نرم افزار استفاده می کنند. این برنامه امکانات ویژه ای همچون زوم بر روی نوشته ها، جستجوی کلمات مورد علاقه، گرفتن پرینت از متن، تنظیمات مربوط به نمایش صفحات و بسیاری از ابزارهای متنوع دیگر را در اختیار مخاطبان قرار می دهد.

⁃ رابط کاربری آسان در محیطی ساده و جذاب ⁃ نرم افزار PDF خوان کم حجم و سریع با قابلیت جستجو ی کلمات ⁃ برنامه pdf برای کامپیوتر جهت اجرا در ویندوز 7، ویندوز 8، ویندوز 10 و ویندوز XP ⁃ نصب پلاگین در مرورگر فایرفاکس برای مشاهده فایلهای پی دی اف ⁃ امکانات کامل برای مشاهده فایلهای PDF در هر حالت و با هر اندازه ای ⁃ های لایت کردن، بوک مارک کردن، و آندر لاین کردن جملات و کلمات ⁃ قابلیت ویرایش قسمت های مورد نظر از فایل پی دی اف مورد نظر ⁃ سرعت بالا در باز کردن و اجرای فایل های PDF ⁃ قابلیت تبدیل اسناد PDF به متون Text (pdf to txt ) ⁃ سازگاری کامل و قابلیت پخش فایل های مالتی مدیای موجود در اسناد پی دی اف ⁃ ساز گار با مرورگرهای سافاری، فایر فاکس، کروم و… ⁃ رفتن به صفحات قبل و بعد تنها با یک لمس در گوشه صفحه

⁃ یک پی دی اف خوان با قابلیت هایلایت شما هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Foxit Reader را به صورت رایگان از پی سی افزار دانلود نمایید.

 

دانلود برنامه pdf برای کامپیوتر ویندوز 7

🚩🚩 آخرین آپدیت و به روزرسانی برنامه Foxit Reader را همواره از این صفحه دریافت نمایید.🚩🚩

 

دانلود فایل نصبی با لینک مستقیم

فرمت : zip

حجم فایل : 70 مگابایت

دانلود نسخه پرتابل با لینک مستقیم (بدون نیاز به نصب)

فرمت : zip

حجم فایل : 146 مگابایت

پسورد فایل فشرده : www.p30afzar.com

(از تلگرام اصلی استفاده کنید) برای عضویت در کانال پی سی افزار روی تصویر زیر کلیک کنید

دانلود فاکسیت ریدر برای ویندوز ۷

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

دیدگاه


دانلود فایل نصبی با لینک مستقیمDownloads-icon


دانلود نسخه پرتابل با لینک مستقیم (بدون نیاز به نصب)Downloads-icon


PDF برای کامپیوترDownloads-icon

نرم افزار » اداری و دفتری » پی دی اف / PDF

Able2Extract Professional نام یک نرم افزار حرفه ای و جامع در جهت تبدیل، ایجاد و ویرایش فوری اسناد PDF است! این برنامه به نهایت سرعت و دقت فایل های پی دی اف شما را به فرمت هایی همچون Word و Excel تبدیل میکند تا بتوانید آن ها را مورد ویرایش، تجزیه و تحلیل قرار دهید .همچنین در قسمت تبدیل همگانی شما میتوانید اسناد پی دی اف را به پاورپوینت (.ppt)، اتوکد (.dwg)، ناشر (.pub)، و غیره تبدیل کنید. روند کاری … ادامه مطلب …

نرم افزار ساخت PDF نیترو پرو Nitro Pro ابزاری  قدرتمندی برای ساخت فایل های پی دی اف PDF با پشتیبانی کامل از زبان فارسی میباشد . نرم افزار Nitro Pro امکان ساخت ساده و سریع اسناد PDF با کیفیت بالا از هر نوع فرمت یا محتوا را به شما می دهد. این محتوا ممکن است کاغذ اسکن شده ، صفحات گسترده ، پرزنتیشن ها ، گزارشات و غیره باشند. امکانات نرم افزار Nitro Pro : جدید! پیش نمایش لایه های … ادامه مطلب …

Foxit PhantomPDF Business نرم افزار قدرتمندی در زمینه ساخت و ویرایش اسناد PDF است که شرکت نرم افزاری Foxit روانه بازار نموده. از ویژگی های این نرم افزار میتوان به سرعت بالا در ساخت اسناد به صورت پی دی اف، توانایی پشتیبانی از حدود 100 فرمت، ویرایش اسناد در نرم افزار، مدیریت کامل اسناد به کمک نرم افزار، محیط ساده کار با نرم افزار، امکان طراحی قالب های مختلف الکترونیکی، تبدیل اسناد PDF به کمک اسکنر و به شکل مستقیم، توانایی … ادامه مطلب …

PdfEditor یک نرم افزار کاربردی برای بازسازی و ویرایش کتاب های الکترونیکی PDF میباشد . این برنامه محصولی از شرکت PixelPlanet است که نرم افزار های فراوانی در این زمینه یعنی کار با کتب الکترونیک را عرضه کرده است. در این نرم افزار امکان حرکت ، بازسازی نوشته ، عکس گذاشتن در پی دی اف و حذف صفحاتی از فایل PDF فراهم شده است. یکی از مهم ترین ویژگی های این نرم افزار چند زبانه یا Multilanguage بودن آن است … ادامه مطلب … دانلود برنامه pdf برای کامپیوتر ویندوز 7

توسط نرم افزار PDF Annotator  قادر هستید تا هر فایل pdf دلخواه را باز کرده و تنها با استفاده از ماوس کامپیوتر و یا قلم تبلت مستقیما بر روی فایل های pdf یادداشت نویسی کرده و پس از پایان کار خود این نوشته ها و نکته ها را بر روی همان فایل ها ذخیره کنید تا همیشه به یادداشت های خود دسترسی داشته باشید. همچنین با این کار همه اشخاصی که به این فایل ها دسترسی داشته می توانند از … ادامه مطلب …

Wondershare PDF Converter Pro نرم افزاری کامل به همراه امکانات فراوان مانند تکنولوژی جدید OCR برای تبدیل PDF های عادی و اسکن شده به فرمت اسناد متنی و قابل ویرایش می باشد. تکنولوژی OCR یا تشخیص نوری کاراکترها ، تکنولوژی ترجمه مکانیکی یا الکترونیکی از اسکن فایل های دست نوشته ، تایپ شده و یا متن های پرینت شده است. این تکنولوژی برای تبدیل فرمت کتاب ها و اسناد برای ذخیره آنها در آرشیو اسناد یا انتشار متن روی وبسایت … ادامه مطلب …

Master PDF نرم افزاری ویژه و قدرتمند برای ویرایش و مدیریت فایل های PDF و XPS می باشد.این نرم افزار قابلیت تبدیل فایل های PDF به فرمت های تصویری JPG, TIFF, PNG, or BMP را دارا بوده و می توانید فایل های پی دی اف خود را به صورت تصویر آرشیو نمایید.همچنین این نرم افزار قابلیت تبدیل فایل های XPS به PDF را نیز در اختیار شما قرار میدهد. این نرم افزار از حالت رمزنگاری 128 بیتی استفاده کرده و … ادامه مطلب …

No feed items found.

دانلود اهنگ جدید

نیک همراه؛ همراه شما در مشاوره پیش از ازدواج

کاسپید مجری طراحی سایت بزرگترین برندهای ایران با 22 سال سابقه فعالیت

اپلیکیشن فالووروم – فالوورگیر همه کاره

فالوور، ممبر، لایک ، بازدید پست و لایو ایرانی ، خارجی ، ارزانتر از همه جا

خرید فالوور ارزان همراه با تحویل سریع

خرید لایک ایرانی اینستاگرام همراه با تحویل فوری

خرید ممبر تلگرام واقعی همراه با تحویل فوری

خرید فالوور ایرانی وافعی همراه با ضمانت کیفیت

جستجو – بررسی و انتخاب وکیل ۴۲۸۱۸ – ۰۲۱

جستجو، بررسی، انتخاب وکیل و خدمات حقوقی یاسا 87132 – 021

ایرانسل – همره اول با قرعه کشی ماهانه کارت شارژ

آخرین اخبار فناوری را با ما دنبال کنید

آدرس ایمیل خود را وارد کنید و بصورت روزانه جدید مطالب و نرم افزار ها را دریافت کنید

تعداد
5116 نوشته در سایت ارسال شده است و تعداد نظرات
4928 عدد است

جهت سفارش آگهی های اینترنتی لطفا به بخش تبلیغات مراجعه کنید

جهت طرح سوالات عمومی یا رفع اشکال در مورد نرم افزار های معرفی شده لطفا به انجمن های تخصصی پی سی ورلد مراجعه نمایید

© 2021 P30world All Rights Reserved

تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق به پی سی ورلد میباشد


پی دی اف / PDFDownloads-icon


پی دی اف / PDFDownloads-icon


دانلود Nitro Pro 13.33.2.645 Enterprise / Retail – نرم افزار ساخت PDF با پشتیبانی از زبان فارسیDownloads-icon


پی دی اف / PDFDownloads-icon


ادامه مطلب … Downloads-icon


دانلود Foxit PhantomPDF Business 10.1.1.37576 – نرم افزار ساخت و ویرایش PDFDownloads-icon


پی دی اف / PDFDownloads-icon


ادامه مطلب … Downloads-icon


دانلود PixelPlanet PdfEditor 4.0.0.24 – نرم افزار ویرایش سریع فایلهای PDFDownloads-icon


پی دی اف / PDFDownloads-icon


ادامه مطلب … Downloads-icon


دانلود PDF Annotator 8.0.0.818 – نرم افزار ویرایش و علامت گذاری فایل های PDFDownloads-icon


پی دی اف / PDFDownloads-icon


ادامه مطلب … Downloads-icon


دانلود Wondershare PDF Converter Pro 5.1.0.126 – نرم افزار تبدیل و ویرایش فایل های PDFDownloads-icon


پی دی اف / PDFDownloads-icon


ادامه مطلب … Downloads-icon


دانلود Master PDF Editor 5.6.80 – نرم افزار ویرایش پی دی افDownloads-icon


پی دی اف / PDFDownloads-icon


ادامه مطلب … Downloads-icon


2Downloads-icon


3Downloads-icon


10Downloads-icon


»Downloads-icon


آخرین »Downloads-icon

دانلود برنامه pdf برای کامپیوتر ویندوز 7
دانلود برنامه pdf برای کامپیوتر ویندوز 7
0

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *