خرید مجموعه کتاب witcher

خرید مجموعه کتاب witcher
خرید مجموعه کتاب witcher

تومان۱,۰۴۰,۰۰۰ تومان۴۰۰,۰۰۰

پس از پخش فصل اول سریال ویچر ، خیلی از علاقه مندان توجه خود را نسبت به مجموعه کتاب witcher معطوف کردند. سریال زیبایی های بسیاری داشت اما داستان های زیادی را هم نتوانسته بود بازگو کند. بنابراین خیلی از علاقه مندان به این نتیجه رسیدند تا به سمت کتاب ها روی بیاورند. در این جا ما مجموعه کامل عناوین ویچر  را برای شما دوست داران عزیز فراهم کرده ایم. فروشگاه اینترنتی گیمینو این کتاب ها را به صورت اورجینال و از خارج کشور برای دوست داران دنیای ویچر فراهم نموده است.

کتاب ویچر- بازی ویچر- داستان ویچر

مجموعه ی عناوین نوشته شده توسط آندری ساپکوفسکی  می‌باشند, این داستان در مورد گرالت ریویایی است و داستان های مختلفی که برای او در قاره پیش می آید. نقشه ی اتفاقات این سریال نیز بسیار جذاب است و شما را به دیدن و خواندن داستان های آن میخکوب می کند. شما می توانید با قیمت فوق العاده این کتاب ها را خریداری کنید. بنابراین شک نکرده و سریعا برای خرید این ۸ کتاب اقدام کنید.

شاید پرداختن به تک تک قسمت های سریال جذاب تر باشد اما کناب جزییات بیشتری را شامل شده. و واسه همین این کتاب ها الان خواهان زیادی دارند و البته از این نگذریم که داستان witcher جذابیتی خاص دارد که باعث شده علاقه مندان زیادی به سمت محصولات آن روی بیاورند.

خرید مجموعه کتاب witcher

بسیاری این کتاب را یکی از بهترین کتاب های این مجموعه می دانند. با اینکه هر کتاب این مجموعه به خودی خود زیبایی خاص خودش را دارا است. داستان های جذاب و نقشه ای دیدنی!

سریال ویچر-بازی ویچر ۳-بازی پلی استیشن

۱٫ کتاب های ویچر از خارج از کشور و به صورت اورجینال تهیه میشوند و تا به دست شما برسند شاید ۲ تا ۳ روز طول بکشد.

۲٫ به دلیل تهیه از خارج ، ممکن است جلد کتاب با عکس مطابقت نداشته باشد اما محتویات همان است.

 

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

برای ثبت نقد و بررسی وارد حساب کاربری خود شوید.

فروشگاه اینترنتی گیمینو، تجربه ای به یاد ماندنی از خرید آنلاین برای شما است. شما در gamino24.com میتوانید انواع کنسول های پلی استیشن PS4 و Xbox را به همراه بازی های آن با قیمت مناسب خریداری نمایید. آنچه که این روز ها بیش از هر چیزی جلب توجه میکند، تیشرت فانتری شخصیت های فیلم و سریال ها ، بازی ها ، مشاهیر و بزرگان موسیقی و غیره است. کتاب انگیلسی های گیمینو شامل مجموعه ای بزرگ از انواع رمان ها و داستان های مطرح و پر فروش سرتاسر دنیاست که طرفداران خاص خود را دارد. همچنین بهترین ماگ ها و بردگیم ها ( بازی رومیزی ) در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.

دوستان عزیز برای پیگیری سفارش ها به اکانت @gamino24contact در تلگرام  و یا اکانت shop.gamino24 در اینستاگرام پیام بدهید

تومان

جستجوی نسخه الکترونیکی

نسخه الکترونیکی کتاب‌ها، سریع‌تر و ارزان‌تر در فیدیبو

کالا‌هایی با قیمت بیش از ۳۰۰ هزار تومان به صورت رایگان ارسال خواهند شد.

این کالا توسط فروشنده آن، انتشارات زبان مهر، قیمت‌گذاری شده‌ است.

خرید مجموعه کتاب witcher


انتشارات زبان مهر
برگزیدهرسمی

به اندازه‌ی طول و عرض (درازا و پهنا) کتاب و ‌مجلات، قطع می‌گویند. استاندارهای قطع برای شناسایی اندازه‌های مختلف و انتخاب بهترین ابعاد برای کتاب یا مجله موثر است.

یکی از قطع‌‌های ‌رایج کتاب با ابعاد تقریبی 15×22 سانتی‌متر.

جلد یا رویه محافظ کتاب، مجله، دفتر، کاتالوگ، صفحه‌ی موسیقی و هر چیز دیگر در برابر آسیب‌های فیزیکی بیرونی است.

اگر جنس جلد کتاب منعطف، نرم و از مقوای نازک باشد، اصطلاحا به آن جلد شومیز گفته می‌شود.

این پیشنهاد به شما نشان داده نخواهد شد با تشکر از باز‌خورد شما

این کالا پس از موجود شدن به مدت یک ساعت برای شما رززو می‌گردد
و می‌توانید با پرداخت هزینه سفارش آن را خریداری نمایید.

تنها برای کاربران دیجی‌پلاس

قبلا در این نظرسنجی شرکت کرده‌اید.

این معیار نمایانگر آن است که فروشنده در بازه‌ی زمانی اعلام شده بدون هیچ تاخیری، کالا را تامین و ارسال کرده است.

این معیار نمایانگر آن است که فروشنده سفارشات ثبت شده‌ی مشتریان را بدون کنسلی (لغو سفارش) ارسال کرده است.

این معیار نمایانگر درصد کالاهای مرجوع شده
از سوی مشتری است که به علت تخلفات فروشنده و با دلایل قابل قبول از طرف مشتری مرجوع شده است.

ارسال سریع کالای سوپر مارکتی فقط در تهران و کرج امکان پذیر است.

با توجه به محدودیت ارسال، آیا مایل هستید این کالا به سبد خرید شما افزوده شود؟

دیجی‌کالا به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه های اینترنتی با بیش از یک دهه تجربه، با پایبندی به سه اصل، پرداخت در محل، ۷ روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل‌بودن کالا موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های معتبر جهان، به بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران تبدیل شود. به محض ورود به سایت دیجی‌کالا با دنیایی از کالا رو به رو می‌شوید! هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا خواهید کرد. دیجی‌کالا مثل یک ویترین پر زرق و برق است که با انواع و اقسام برندهایی نظیرسامسونگ (Samsung)، ال جی (LG)، اپل (Apple)، نوکیا (Nokia)، شیائومی (Xiaomi)، هواوی (Huawei) و همچنین محصولاتی که هر فرد در زندگی شخصی، تحصیلی و کاری خود به آنها احتیاج پیدا می‌کند، چیده شده است. اینجا مرجع متنوع‌ترین کالاهای دیجیتال از گوشی موبایل اندروید و iOS (آیفون) گرفته تا تبلت، لپ تاپ، هارد اکسترنال، اسپیکر، هدفون، هندزفری و پاور بانک است. دیجی‌کالا همچنین یک بازار آنلاین برای خرید جدیدترین و ضروری‌ترین لوازم خانگی همانند فرش، پرده، کاغذ دیواری، مبلمان، میز تلویزیون و ماشین ظرفشویی و لباسشویی است تا هر فرد بتواند مطابق با سلیقه شخصی خود، خانه رویاهایش را بسازد. حتی می‌توانید محیط کار خود را با بهترین ماشین های اداری نظیر پرینتر، اسکنر و لوازم التحریر تجهیز کنید. علاوه بر این، می‌توانید با سر زدن به شبکه های اجتماعی دیجی کالا نظیر فیس بوک و تلگرام از جدیدترین مدل‌های لباس، اکسسوری، کیف و کفش زنانه، مردانه، بچه گانه، دخترانه، پسرانه و نوزاد مطلع شوید و از مشهورترین برندهای دنیا نظیر نایکی، آدیداس، ریباک، کلمبیا، باس، گوچی و مانگو اجناس اصل و باکیفیت خریداری نمایید. همچنین با سر زدن به محصولات آرایشی و بهداشتی، لوازم شخصی برقی و انواع عطر و ادکلن اصل تجربه‌ای جدید از خرید آنلاین کسب کنید و برای خرید انواع لوازم سفر، دوچرخه و آلات موسیقی با مقایسه دقیق محصولات دیگر دچار سردرگمی نشوید. این روزها با اضافه شدن محصولات سوپرمارکت (دیجی کالا فرش)، انواع خواربار، میوه و سبزیجات، مواد پروتئینی اعم از گوشت، مرغ و ماهی و انواع نوشیدنی و تنقلات و عطاری آنلاین می توانید کلیه نیازهای خود را تنها با چند کلیک سفارش داده و در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید. مناسب‌ترین جمله درباره دیجی‌کالا ،بازار بزرگ اینترنتی، است؛ چرا که با قدم گذاشتن در آن می‌توانید، یک خرید اینترنتی لذت بخش، با قیمت مناسب و ارزان به همراه تخفیف ویژه در حراج ها را تجربه کنید.
مشاهده بیشتر

برای راهنمایی بهتر لطفا اطلاعات زیر را وارد کنید:

پیشتیبان هوش مصنوعی دیجی‌کالا

من ربات هوشمند گفت و گوی آنلاین دیجی‌کالا هستم و در حال حاضر در حال آموزش دیدن برای پاسخگویی بهتر و انتقال پیام شما به پاسخگوی مرتبط با مشکلتان هستم.

به پشتیبانی هوشمند دیجی‌کالا خوش آمدید. لطفا سوال خود را بپرسید.

آیا پاسخی که گرفتید مناسب بود؟



خیارشور و ترشیجات
Downloads-icon



خیارشور و ترشیجات
Downloads-icon

650000 تومان 370000 تومان

Andrzej Sapkowski

در انبار موجود نمی باشد

مجموعه کامل کتاب های Witcher

این مجموعه 8 کتاب همه رمان های سری THE WITCHER را گردآوری می کند. به خیالی حیرت انگیز حماسی که الهام بخش بازی های ویدیویی و سری NETFLIX است ، بپردازید! کامل با پوشش جلد هنری! عناوین زیر را شامل می شود: آخرین آرزو ، شمشیر سرنوشت ، خون الف ها ، زمان تقابل ، غسل تعمید ، برج پرستوها ، بانوی دریاچه و فصل طوفان ها.

خرید مجموعه کتاب witcher

This 8-book set collects every novel in THE WITCHER series. Delve into the monstrously-epic fantasy that inspired the hit video games and NETFLIX series! Complete with updated cover art! Includes the following titles: The Last Wish, Sword of Destiny, Blood of Elves, The Time of Contempt, Baptism of Fire, The Tower of Swallows, The Lady of the Lake, and Season of Storms.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

نماد اعتماد الکترونیکی

         پیگیری سفارشات       

           تماس با ما           

   حساب کاربری من    

 قوانین و مقررات 

شهرهای دارای تیپاکس

درباره ما

نحوه خرید

سوالات متداول

irlanguageworld@gmail.com

تهران – انقلاب – خیابان فخر رازی – ساختمان منشور دانش – پلاک 50 – دنیای زبان

 

   مفتخریم که دنـیـای زبـان معتبر ترین و بروزترین فروشگاه ایـنـتـرنـتـی کـتـاب زبـان ، به برترین انتخاب شما کاربران عزیز در زمینه ی خرید کتاب های آموزشی و کمک آموزشی بدل گشته است.    از آنجایی که تخصص تیم دنیای زبان در زمینه فروش کتاب بصورت اینترنتی و تلفنی می باشد می توانید به راحتی کتب و محصولات آموزشی و کمک آموزشی ناشران مختلف را در سایت کتاب دنیای زبان بیابید.

استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی ما فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به سایت دنیای زبان می‌باشد.

© 2021 فروشگاه اینترنتی کتاب دنیای زبان. همه حقوق محفوظ است


نام کاربری یا ایمیل *


رمز عبور *

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟


لوازم الکتریکی همراهDownloads-icon


پخش‌کننده MP3 و MP4Downloads-icon

مجموعه کامل کتاب های رمان انگلیسی ویچر Witcher اثرآندریژ ساپکوفسکی Andrzej Sapkowski انتشارات زبان عرضه شده در فروشگاه آنلاین زبان شاپ

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید.

 

تهران, میدان انقلاب, خیابان انقلاب, خیابان ۱۲ فروردین , کوچه نوروز، پلاک ۱۳

کپی‌رایت © 2021 زبان شاپراه اندازی شده توسط فروشگاه ساز ویرچو

خرید مجموعه کتاب witcher

فروشگاه کتاب زبان “زبان شاپ” فقط شامل فروش کتاب های چاپی کتاب انگلیسی, کتاب آلمانی و کتاب فرانسه می باشد و دارای مجوز فروش اینترنتی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت, معدن و تجارت می باشد.

مجموعه کامل کتاب های رمان انگلیسی ویچر Witcher اثرآندریژ ساپکوفسکی Andrzej Sapkowski انتشارات زبان عرضه شده در فروشگاه آنلاین زبان شاپ

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید.

 

تهران, میدان انقلاب, خیابان انقلاب, خیابان ۱۲ فروردین , کوچه نوروز، پلاک ۱۳

کپی‌رایت © 2021 زبان شاپراه اندازی شده توسط فروشگاه ساز ویرچو

خرید مجموعه کتاب witcher

فروشگاه کتاب زبان “زبان شاپ” فقط شامل فروش کتاب های چاپی کتاب انگلیسی, کتاب آلمانی و کتاب فرانسه می باشد و دارای مجوز فروش اینترنتی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت, معدن و تجارت می باشد.


کد محصول : 110301111624


ISBN :

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

خرید مجموعه کتاب witcher

مجموعه کتاب‌­های The Witcher Series (ویچر) یکی از مشهورترین مجموعه کتاب­‌های خیالی – حماسی است که «آندره ساپکوفسکی» (Andrzej Sapkowski) نویسنده مشهور لهستانی آن را به رشته تحریردر آورده‌­است. این اثر بی‌­نظیر موفق شده جوایز زیادی را از آن خود کند و با استقبال بی‌نظیری  در سراسر دنیا مواجه شود. مجموعه کتاب­‌های ویچر تاکنون به زبان­‌های مختلفی ترجمه شده  و از روی آن سریال­‌های تلویزیونی، بازی­‌های ویدئویی و یک‌سری رمان مصور اقتباس گردیده‌­است.

مجموعه کتاب­‌های The Witcher Series شامل داستان­‌های بسیار هیجان­‌انگیز است که مخاطبان از خواندن آن­‌ها با تمام وجود لذت می­برند. شخصیت اصلی داستان، گرالت ریویایی نام دارد. گرالت یک شکارچی است که توانایی فراطبیعی دارد. او قادر است با انجام تمرین‌­های مخصوص، قدرتی کسب نماید که با موجودات اهریمنی و پلید مبارزه کند و آن‌­ها را شکست دهد. در روند داستان می‌­بینیم که او را با نام‌­های دیگری نیز خطاب می­کنند؛ نام‌­هایی چون: گرگ سفید یا قصاب بلاویکن؛ این نام به سرزمینی تعلق دارد که توسط هیولاها تسخیر شده‌­است. گرگ سفید به مناطق مختلف سفر می­کند تا هیولاهای اهریمنی را شناسایی کند و مردم را از آزار آن­‌ها نجات دهد.

در مجموعه کتاب The Witcher Series با دنیایی آشنا می­شویم که دنیای گرالت نامیده شده‌­است. دنیای گرالت چندین پادشاه دارد. در این اقلیم­‌ها اتفاقات عجیبی در حال رخ دادن است و علاوه بر انسان­‌ها موجودات عجیبی زندگی می­کنند. موجوداتی همانند کوتوله‌ها، الف‌­ها، دورگه‌­هایی از دو­ نژاد مختلف و چندین موجود افسانه­‌ای دیگر. هرکدام از آن­‌ها در این دنیا وظایف خاص خود را ایفا می­کنند. از کوتوله‌­ها به عنوان کارگر و جنگجو استفاده می­شود. انسان­‌ها از الف­‌ها خوششان نمی­‌آید و آن‌­ها را موجوداتی پست می­دانند که می­توانند حس ترس در انسان ایجاد کنند. به همین دلیل در بخشی از داستان می­خوانیم که بین الف‌­ها و انسان­‌ها جنگ‌­های سختی رخ می­دهد.

سرزمین­‌هایی که انسان­‌ها نقش اصلی را در آن ایفا می­کنند، توسط جادوگران اداره می­شود که در­واقع در کنار اکثر پادشاهان حضور دارند و آن­‌ها را مشاوره می­کنند. البته در این میان می­توان سرزمین­‌هایی را دید که به جادوگران بهایی نمی­دهند و توسط پادشاهان مستبد کنترل می­شوند. موجوداتی که در این دنیا زندگی می­کنند، اکثراً افسانه­‌ای هستند و ویژگی‌های منحصر­به‌­فردی دارند.

مجموعه کتاب­‌های The Witcher Series مجموعه­‌ای خواندنی و بی‌­نظیر است که اولین کتاب آن، در سال ۱۹۹۲منتشر شده‌­است. این مجموعه در حال حاضر شامل ۸ کتاب است و هرکدام داستان و ماجراهای منحصر­به‌­فردی دارند که مخاطب را به طور کامل در خود غرق می­کنند. نام این کتاب‌­ها عبارتند از: «آخرین آرزو» (The Last Wish)، «شمشیر سرنوشت» (Sword of Destiny)، «خون الف­‌ها» (Blood of Elves)، «موعد تحقیر» (The Time of Contempt)، «غسل تعمید آتش» (Baptism of Fire)، «برج پرستو» (The Tower of Swallows)، «بانوی دریاچه» (Lady of the Lake) و «فصل طوفان­‌ها» (Season of Storms).

این مجموعه کتاب­‌ها را می­توان یک شاهکار بی‌­نظیر دانست که خواننده با شروع کردن اولین داستان، به سختی می­تواند از روند آن جدا شود و کتاب را زمین بگذارد. همان‌طور که رسانه آمریکایی «بازفید» (BuzzFeed)، درباره آن می­گوید:«این مجموعه داستان به گونه‌­ایست که انسان را به طور کامل در خود غرق می­کند.»

شرکت «بی­ اند­ ان» (B&N) درباره کتاب می­گوید: «دنیای ویچر که ساپکوفسکی آن را خلق کرده‌­است پر از داستان­‌های مفصل است که در دنیای مدرن امروزی، طرفداران بی‌شماری را جذب خواهد کرد. شخصیت­‌های پیچیده، داستان این جهان پیچیده را به کمال می­رساند.»

مجله تایم درباره کتاب می­گوید:«رمان ساپکوفسکی  پر از طلسم‌­های پیچیده، جادوهای عجیب، سخنان بسیار هوشمندانه و گاهاً طنز است. این رمان باید خوانده شود.»

ساپکوفسکی برای این کتاب یک زبان فراساخته ایجاد کرده­‌است که بر پایه زبان الف­‌هاست. این داستان­‌ها بر اساس فرهنگ فولکلور و کالت لهستان، جمهوری چک، مجارستان، اسلواکی، اوکراین، رومانی، روسیه، صربستان، بلغارستان و سایر کشورهای اروپای مرکزی و شرقی شکل گرفته‌­اند.

آندره ساپکوفسکی در ۲۱ ژوئن ۱۹۴۸ در شهر ووچ لهستان به دنیا آمد. او یکی از مشهورترین نویسندگان دنیاست و با نوشتن داستان­‌های فانتزی- حماسی توانسته موفقیت­‌های بسیار بزرگی کسب کند. مشهورترین اثر او، مجموعه کتاب­‌های ویچر است که تاکنون به بیش از ۲۰ زبان زنده دنیا ترجمه شده‌اند. او قبل از آن‌که وارد دنیای نویسندگی شود به عنوان کارشناس فروش در یک شرکت مشغول به کار بود. اما بعد از مدتی به ترجمه کردن آثار ادبی روی آورد. بیشتر آثاری که ترجمه می­کرد، علمی- تخیلی بودند. اما یک روز تصمیم می­گیرد که در مسابقه داستان‌­نویسی یک مجله لهستانی شرکت کند. به همین دلیل اولین داستان کوتاه خود را با عنوان ویچر نوشت. داستان در مجله چاپ شد و افراد زیادی را توانست جذب خود کند. درنتیجه تصمیم گرفت روند داستانی ویچر را ادامه دهد و شروع به نوشتن ادامه داستان کرد. رمان‌­های او یکی پس از دیگری چاپ شدند و افراد زیادی از آن‌­ها استقبال کردند و همین مسئله باعث شد جایگاه او به عنوان یک نویسنده حرفه‌­ای تثبیت شود.

با اقتباس از کتاب The Witcher Series تاکنون سریال­‌ها و بازی­‌های کامپیوتری مختلفی ساخته شده‌­است. یکی از مشهورترین آن­‌ها سریال ویچر است . این سریال که به عنوان یک مجموعه تلویزیونی تولید شده در ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ به نمایش در­آمد.

 «هنری کویل» (Henry Cavill) در نقش گرالت ایفای نقش می­کند و «آنیا چالاترا» (Anya Chalotra) بازیکن نقش ینیفر از ونگربرگ است. علاوه‌­بر­این، «فریا آلن» (Freya Allan) بازیگر نقش سیریلا است. تهیه­‌کننده  این اثر « لورن اشمیت هیسریچ» (Lauren Schmidt Hissrich) است و در قالب ۸ اپیزود ساخته شده­‌است.

در بازی‌های ویچر می­‌بینیم که شخصیت گرالت، همیشه دو شمشیر به پشت خود بسته است که یکی را برای کشتن انسان­‌ها استفاده می­کند و دیگری را برای کشتن هیولاها. اما در فیلم می­‌بینیم  که گرالت تنها یک شمشیر بر پشتش بسته است و این نقش به شخصیت اصلی رمان ساپکوفسکی نزدیک‌­تر است.

این سریال را به عنوان یک داستان حماسی از سرنوشت و خانواده تلقی می­کنند. برخلاف انتقاد­هایی که به ظاهر و لباس‌­های برخی از بازیگران فیلم وارد شده، همچنان این سریال به عنوان یکی از پرطرفدارترین سریال­‌های سال ۲۰۱۹ به شمار می­رود.

 

کلیپ زیر در خصوص این کتاب را حتما مشاهده بفرمایید

 


ناشر تخصصی کتب حقوقی
ناشر تخصصی کتب زبان خارجی
از خردسالان تا بزرگسالان در تمامی مقاطع تحصیلی

© 1400 تمامی حقوق برای انتشارات جنگل محفوظ است.

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

حداقل 8 کاراکتر

خرید مجموعه کتاب witcher

450,000 تومان

در فروشگاه اینترنتی دیده‌ام

عنوان مجموعه‌ای در ژانر خیال‌پردازی از نویسنده لهستانی آندری ساپکوفسکی است. شخصیت اصلی این مجموعه از داستان‌ها گرالت ریویایی در نقش یک شکارچی (از دید عوام جادوگر) دارای توانایی فرا طبیعی است که با کمک تمرین‌ها و فعالیت‌های بدنی مخصوص، توانایی مبارزه و از میان برداشتن موجودات مرگبار اهریمنی و پلید را به دست آورده است. او همچنین با نام گرگ سفید و قصاب بلاویکن (نام یک اقلیم تسخیر شده توسط هیولاها) شناخته می‌شود.

این مجموعه به همراه جلد 8 که نمایشنامه است، ارائه می شود.

کالکشن ویچر

انگلیسی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

دیدگاه شما *

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

0 محصول

ثبت نام سریع برای استفاده از تمام امکانات

35 درصد تخفیف محصول (تا 30 هزار تومان) + ارسال رایگان

برای خرید این محصول به صورت عمده با غرفه دار گفتگو کنید

مجموعه هر 8 تا کتاب The Witcher زبان اصلی بدون سانسور و همچنین در صورت تمایل نسخه فارسی هم موجود میباشد.به کانال تلگرام هم مراجعه نمایید:https://t.me/westbooksجنس کاغذ های این کتاب از کاغذ…

خرید مجموعه کتاب witcher
خرید مجموعه کتاب witcher
0


منتشر شده

در

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *