خرید رمان witcher

خرید رمان witcher
خرید رمان witcher

تومان

جستجوی نسخه الکترونیکی

نسخه الکترونیکی کتاب‌ها، سریع‌تر و ارزان‌تر در فیدیبو

کالا‌هایی با قیمت بیش از ۳۰۰ هزار تومان به صورت رایگان ارسال خواهند شد.

این کالا توسط فروشنده آن، انتشارات زبان مهر، قیمت‌گذاری شده‌ است.
خرید رمان witcher


انتشارات زبان مهر
برگزیدهرسمی

به اندازه‌ی طول و عرض (درازا و پهنا) کتاب و ‌مجلات، قطع می‌گویند. استاندارهای قطع برای شناسایی اندازه‌های مختلف و انتخاب بهترین ابعاد برای کتاب یا مجله موثر است.

یکی از قطع‌‌های ‌رایج کتاب با ابعاد تقریبی 15×22 سانتی‌متر.

جلد یا رویه محافظ کتاب، مجله، دفتر، کاتالوگ، صفحه‌ی موسیقی و هر چیز دیگر در برابر آسیب‌های فیزیکی بیرونی است.

اگر جنس جلد کتاب منعطف، نرم و از مقوای نازک باشد، اصطلاحا به آن جلد شومیز گفته می‌شود.

این پیشنهاد به شما نشان داده نخواهد شد با تشکر از باز‌خورد شما

این کالا پس از موجود شدن به مدت یک ساعت برای شما رززو می‌گردد
و می‌توانید با پرداخت هزینه سفارش آن را خریداری نمایید.

تنها برای کاربران دیجی‌پلاس

قبلا در این نظرسنجی شرکت کرده‌اید.

این معیار نمایانگر آن است که فروشنده در بازه‌ی زمانی اعلام شده بدون هیچ تاخیری، کالا را تامین و ارسال کرده است.

این معیار نمایانگر آن است که فروشنده سفارشات ثبت شده‌ی مشتریان را بدون کنسلی (لغو سفارش) ارسال کرده است.

این معیار نمایانگر درصد کالاهای مرجوع شده
از سوی مشتری است که به علت تخلفات فروشنده و با دلایل قابل قبول از طرف مشتری مرجوع شده است.

ارسال سریع کالای سوپر مارکتی فقط در تهران و کرج امکان پذیر است.

با توجه به محدودیت ارسال، آیا مایل هستید این کالا به سبد خرید شما افزوده شود؟

دیجی‌کالا به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه های اینترنتی با بیش از یک دهه تجربه، با پایبندی به سه اصل، پرداخت در محل، ۷ روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل‌بودن کالا موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های معتبر جهان، به بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران تبدیل شود. به محض ورود به سایت دیجی‌کالا با دنیایی از کالا رو به رو می‌شوید! هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا خواهید کرد. دیجی‌کالا مثل یک ویترین پر زرق و برق است که با انواع و اقسام برندهایی نظیرسامسونگ (Samsung)، ال جی (LG)، اپل (Apple)، نوکیا (Nokia)، شیائومی (Xiaomi)، هواوی (Huawei) و همچنین محصولاتی که هر فرد در زندگی شخصی، تحصیلی و کاری خود به آنها احتیاج پیدا می‌کند، چیده شده است. اینجا مرجع متنوع‌ترین کالاهای دیجیتال از گوشی موبایل اندروید و iOS (آیفون) گرفته تا تبلت، لپ تاپ، هارد اکسترنال، اسپیکر، هدفون، هندزفری و پاور بانک است. دیجی‌کالا همچنین یک بازار آنلاین برای خرید جدیدترین و ضروری‌ترین لوازم خانگی همانند فرش، پرده، کاغذ دیواری، مبلمان، میز تلویزیون و ماشین ظرفشویی و لباسشویی است تا هر فرد بتواند مطابق با سلیقه شخصی خود، خانه رویاهایش را بسازد. حتی می‌توانید محیط کار خود را با بهترین ماشین های اداری نظیر پرینتر، اسکنر و لوازم التحریر تجهیز کنید. علاوه بر این، می‌توانید با سر زدن به شبکه های اجتماعی دیجی کالا نظیر فیس بوک و تلگرام از جدیدترین مدل‌های لباس، اکسسوری، کیف و کفش زنانه، مردانه، بچه گانه، دخترانه، پسرانه و نوزاد مطلع شوید و از مشهورترین برندهای دنیا نظیر نایکی، آدیداس، ریباک، کلمبیا، باس، گوچی و مانگو اجناس اصل و باکیفیت خریداری نمایید. همچنین با سر زدن به محصولات آرایشی و بهداشتی، لوازم شخصی برقی و انواع عطر و ادکلن اصل تجربه‌ای جدید از خرید آنلاین کسب کنید و برای خرید انواع لوازم سفر، دوچرخه و آلات موسیقی با مقایسه دقیق محصولات دیگر دچار سردرگمی نشوید. این روزها با اضافه شدن محصولات سوپرمارکت (دیجی کالا فرش)، انواع خواربار، میوه و سبزیجات، مواد پروتئینی اعم از گوشت، مرغ و ماهی و انواع نوشیدنی و تنقلات و عطاری آنلاین می توانید کلیه نیازهای خود را تنها با چند کلیک سفارش داده و در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید. مناسب‌ترین جمله درباره دیجی‌کالا ،بازار بزرگ اینترنتی، است؛ چرا که با قدم گذاشتن در آن می‌توانید، یک خرید اینترنتی لذت بخش، با قیمت مناسب و ارزان به همراه تخفیف ویژه در حراج ها را تجربه کنید.
مشاهده بیشتر

برای راهنمایی بهتر لطفا اطلاعات زیر را وارد کنید:

پیشتیبان هوش مصنوعی دیجی‌کالا

من ربات هوشمند گفت و گوی آنلاین دیجی‌کالا هستم و در حال حاضر در حال آموزش دیدن برای پاسخگویی بهتر و انتقال پیام شما به پاسخگوی مرتبط با مشکلتان هستم.

به پشتیبانی هوشمند دیجی‌کالا خوش آمدید. لطفا سوال خود را بپرسید.

آیا پاسخی که گرفتید مناسب بود؟



خیارشور و ترشیجات
Downloads-icon



خیارشور و ترشیجات
Downloads-icon


کد محصول : 110301111624


ISBN :

زمان با قیمانده تا فعال شدن ارسال مجدد کد.:

خرید رمان witcher

مجموعه کتاب‌­های The Witcher Series (ویچر) یکی از مشهورترین مجموعه کتاب­‌های خیالی – حماسی است که «آندره ساپکوفسکی» (Andrzej Sapkowski) نویسنده مشهور لهستانی آن را به رشته تحریردر آورده‌­است. این اثر بی‌­نظیر موفق شده جوایز زیادی را از آن خود کند و با استقبال بی‌نظیری  در سراسر دنیا مواجه شود. مجموعه کتاب­‌های ویچر تاکنون به زبان­‌های مختلفی ترجمه شده  و از روی آن سریال­‌های تلویزیونی، بازی­‌های ویدئویی و یک‌سری رمان مصور اقتباس گردیده‌­است.

مجموعه کتاب­‌های The Witcher Series شامل داستان­‌های بسیار هیجان­‌انگیز است که مخاطبان از خواندن آن­‌ها با تمام وجود لذت می­برند. شخصیت اصلی داستان، گرالت ریویایی نام دارد. گرالت یک شکارچی است که توانایی فراطبیعی دارد. او قادر است با انجام تمرین‌­های مخصوص، قدرتی کسب نماید که با موجودات اهریمنی و پلید مبارزه کند و آن‌­ها را شکست دهد. در روند داستان می‌­بینیم که او را با نام‌­های دیگری نیز خطاب می­کنند؛ نام‌­هایی چون: گرگ سفید یا قصاب بلاویکن؛ این نام به سرزمینی تعلق دارد که توسط هیولاها تسخیر شده‌­است. گرگ سفید به مناطق مختلف سفر می­کند تا هیولاهای اهریمنی را شناسایی کند و مردم را از آزار آن­‌ها نجات دهد.

در مجموعه کتاب The Witcher Series با دنیایی آشنا می­شویم که دنیای گرالت نامیده شده‌­است. دنیای گرالت چندین پادشاه دارد. در این اقلیم­‌ها اتفاقات عجیبی در حال رخ دادن است و علاوه بر انسان­‌ها موجودات عجیبی زندگی می­کنند. موجوداتی همانند کوتوله‌ها، الف‌­ها، دورگه‌­هایی از دو­ نژاد مختلف و چندین موجود افسانه­‌ای دیگر. هرکدام از آن­‌ها در این دنیا وظایف خاص خود را ایفا می­کنند. از کوتوله‌­ها به عنوان کارگر و جنگجو استفاده می­شود. انسان­‌ها از الف­‌ها خوششان نمی­‌آید و آن‌­ها را موجوداتی پست می­دانند که می­توانند حس ترس در انسان ایجاد کنند. به همین دلیل در بخشی از داستان می­خوانیم که بین الف‌­ها و انسان­‌ها جنگ‌­های سختی رخ می­دهد.

سرزمین­‌هایی که انسان­‌ها نقش اصلی را در آن ایفا می­کنند، توسط جادوگران اداره می­شود که در­واقع در کنار اکثر پادشاهان حضور دارند و آن­‌ها را مشاوره می­کنند. البته در این میان می­توان سرزمین­‌هایی را دید که به جادوگران بهایی نمی­دهند و توسط پادشاهان مستبد کنترل می­شوند. موجوداتی که در این دنیا زندگی می­کنند، اکثراً افسانه­‌ای هستند و ویژگی‌های منحصر­به‌­فردی دارند.

مجموعه کتاب­‌های The Witcher Series مجموعه­‌ای خواندنی و بی‌­نظیر است که اولین کتاب آن، در سال ۱۹۹۲منتشر شده‌­است. این مجموعه در حال حاضر شامل ۸ کتاب است و هرکدام داستان و ماجراهای منحصر­به‌­فردی دارند که مخاطب را به طور کامل در خود غرق می­کنند. نام این کتاب‌­ها عبارتند از: «آخرین آرزو» (The Last Wish)، «شمشیر سرنوشت» (Sword of Destiny)، «خون الف­‌ها» (Blood of Elves)، «موعد تحقیر» (The Time of Contempt)، «غسل تعمید آتش» (Baptism of Fire)، «برج پرستو» (The Tower of Swallows)، «بانوی دریاچه» (Lady of the Lake) و «فصل طوفان­‌ها» (Season of Storms).

این مجموعه کتاب­‌ها را می­توان یک شاهکار بی‌­نظیر دانست که خواننده با شروع کردن اولین داستان، به سختی می­تواند از روند آن جدا شود و کتاب را زمین بگذارد. همان‌طور که رسانه آمریکایی «بازفید» (BuzzFeed)، درباره آن می­گوید:«این مجموعه داستان به گونه‌­ایست که انسان را به طور کامل در خود غرق می­کند.»

شرکت «بی­ اند­ ان» (B&N) درباره کتاب می­گوید: «دنیای ویچر که ساپکوفسکی آن را خلق کرده‌­است پر از داستان­‌های مفصل است که در دنیای مدرن امروزی، طرفداران بی‌شماری را جذب خواهد کرد. شخصیت­‌های پیچیده، داستان این جهان پیچیده را به کمال می­رساند.»

مجله تایم درباره کتاب می­گوید:«رمان ساپکوفسکی  پر از طلسم‌­های پیچیده، جادوهای عجیب، سخنان بسیار هوشمندانه و گاهاً طنز است. این رمان باید خوانده شود.»

ساپکوفسکی برای این کتاب یک زبان فراساخته ایجاد کرده­‌است که بر پایه زبان الف­‌هاست. این داستان­‌ها بر اساس فرهنگ فولکلور و کالت لهستان، جمهوری چک، مجارستان، اسلواکی، اوکراین، رومانی، روسیه، صربستان، بلغارستان و سایر کشورهای اروپای مرکزی و شرقی شکل گرفته‌­اند.

آندره ساپکوفسکی در ۲۱ ژوئن ۱۹۴۸ در شهر ووچ لهستان به دنیا آمد. او یکی از مشهورترین نویسندگان دنیاست و با نوشتن داستان­‌های فانتزی- حماسی توانسته موفقیت­‌های بسیار بزرگی کسب کند. مشهورترین اثر او، مجموعه کتاب­‌های ویچر است که تاکنون به بیش از ۲۰ زبان زنده دنیا ترجمه شده‌اند. او قبل از آن‌که وارد دنیای نویسندگی شود به عنوان کارشناس فروش در یک شرکت مشغول به کار بود. اما بعد از مدتی به ترجمه کردن آثار ادبی روی آورد. بیشتر آثاری که ترجمه می­کرد، علمی- تخیلی بودند. اما یک روز تصمیم می­گیرد که در مسابقه داستان‌­نویسی یک مجله لهستانی شرکت کند. به همین دلیل اولین داستان کوتاه خود را با عنوان ویچر نوشت. داستان در مجله چاپ شد و افراد زیادی را توانست جذب خود کند. درنتیجه تصمیم گرفت روند داستانی ویچر را ادامه دهد و شروع به نوشتن ادامه داستان کرد. رمان‌­های او یکی پس از دیگری چاپ شدند و افراد زیادی از آن‌­ها استقبال کردند و همین مسئله باعث شد جایگاه او به عنوان یک نویسنده حرفه‌­ای تثبیت شود.

با اقتباس از کتاب The Witcher Series تاکنون سریال­‌ها و بازی­‌های کامپیوتری مختلفی ساخته شده‌­است. یکی از مشهورترین آن­‌ها سریال ویچر است . این سریال که به عنوان یک مجموعه تلویزیونی تولید شده در ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ به نمایش در­آمد.

 «هنری کویل» (Henry Cavill) در نقش گرالت ایفای نقش می­کند و «آنیا چالاترا» (Anya Chalotra) بازیکن نقش ینیفر از ونگربرگ است. علاوه‌­بر­این، «فریا آلن» (Freya Allan) بازیگر نقش سیریلا است. تهیه­‌کننده  این اثر « لورن اشمیت هیسریچ» (Lauren Schmidt Hissrich) است و در قالب ۸ اپیزود ساخته شده­‌است.

در بازی‌های ویچر می­‌بینیم که شخصیت گرالت، همیشه دو شمشیر به پشت خود بسته است که یکی را برای کشتن انسان­‌ها استفاده می­کند و دیگری را برای کشتن هیولاها. اما در فیلم می­‌بینیم  که گرالت تنها یک شمشیر بر پشتش بسته است و این نقش به شخصیت اصلی رمان ساپکوفسکی نزدیک‌­تر است.

این سریال را به عنوان یک داستان حماسی از سرنوشت و خانواده تلقی می­کنند. برخلاف انتقاد­هایی که به ظاهر و لباس‌­های برخی از بازیگران فیلم وارد شده، همچنان این سریال به عنوان یکی از پرطرفدارترین سریال­‌های سال ۲۰۱۹ به شمار می­رود.

 

کلیپ زیر در خصوص این کتاب را حتما مشاهده بفرمایید

 


ناشر تخصصی کتب حقوقی
ناشر تخصصی کتب زبان خارجی
از خردسالان تا بزرگسالان در تمامی مقاطع تحصیلی

© 1400 تمامی حقوق برای انتشارات جنگل محفوظ است.

تومان۱۷۳,۰۰۰

پس از پخش فصل اول سریال ویچر ، خیلی از علاقه مندان توجه خود را نسبت به مجموعه کتاب witcher معطوف کردند.

سریال زیبایی های بسیاری داشت اما داستان های زیادی را هم نتوانسته بود بازگو کند.

بنابراین خیلی از علاقه مندان به این نتیجه رسیدند تا به سمت کتاب ها روی بیاورند.

در این جا ما کتاب آخرین آرزو (The Last Wish) را برای شما دوست داران عزیز فراهم کرده ایم.خرید رمان witcher

فروشگاه اینترنتی گیمینو این کتاب ها را به صورت اورجینال و از خارج کشور برای دوست داران دنیای ویچر فراهم نموده است.

سیری-دنیای ویچر-کتاب ویچر

“آخرین آرزو” یکی از دو مجموعه داستان های کوتاهی است که قبل از حماسه ی ویچر اصلی و به دست نویسنده ی لهستانی، آندره سپکووسکی،نوشته شده اند.

اولین نسخه ی لهستانی در سال ۱۹۹۳ و اولین نسخه ی انگلیسی آن در سال ۲۰۰۷ منتشر شد. این کتاب هم چنین به چندین زبان دیگر هم ترجمه شده است.

در این مجموعه از فرمول داستان های به هم مرتبط استفاده شده است و شامل هفت داستان می شود.

گرالت از ریویا بعد از این که در نبرد زخمی می شود، در یک معبد استراحت می کند، چندین بار به گذشته بر می گردد و اتفاقات اخیر را مرور می کند که هر یک داستانی را شکل می دهند.

گرالت از ریویا یک ویچر و شخصیت اصلی مجموعه ی ویچر نوشته ی آندره سپکووسکی می باشد. ویچرها شکارچیان مزدور هیولاها هستند.

آنها تقریبا توانایی های مافوق بشری دارند و شمشیرزنان ماهری هستند.

گرالت همچنین با نام «گوین بلید» (در زبان کهن به معنی «گرگ سفید»، نامی است که توسط دریادها «پری های جنگل» به او داده شده) و همینطور «سلاخ بلاویکن» شناخته می شود.

گرالت ریویا-نقشه ی ویچر-کتاب ویچر

۱٫کتاب های ویچر از خارج از کشور و به صورت اورجینال تهیه میشوند و تا به دست شما برسند شاید ۲ تا ۳ روز طول بکشد

۲٫ به دلیل تهیه از خازج ، ممکن است جلد کتاب با عکس مطابقت نداشته باشد اما محتویات همان است.

۳٫شما می توانید با قیمتی باورنکردنی مجموعه ی ۸ جلدی آن را بخرید که تقریبا نصف قیمت حساب می شود.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

برای ثبت نقد و بررسی وارد حساب کاربری خود شوید.

فروشگاه اینترنتی گیمینو، تجربه ای به یاد ماندنی از خرید آنلاین برای شما است. شما در gamino24.com میتوانید انواع کنسول های پلی استیشن PS4 و Xbox را به همراه بازی های آن با قیمت مناسب خریداری نمایید. آنچه که این روز ها بیش از هر چیزی جلب توجه میکند، تیشرت فانتری شخصیت های فیلم و سریال ها ، بازی ها ، مشاهیر و بزرگان موسیقی و غیره است. کتاب انگیلسی های گیمینو شامل مجموعه ای بزرگ از انواع رمان ها و داستان های مطرح و پر فروش سرتاسر دنیاست که طرفداران خاص خود را دارد. همچنین بهترین ماگ ها و بردگیم ها ( بازی رومیزی ) در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.

دوستان عزیز برای پیگیری سفارش ها به اکانت @gamino24contact در تلگرام  و یا اکانت shop.gamino24 در اینستاگرام پیام بدهید

عضو هستید؟
 
وارد شوید

پارامترهای قابل انتخاب

خرید کتاب زبان , فروش کتاب زبان را در بزرگترین سامانه خرید اینترنتی آنلاین کتابهای زبان خارجی تجربه کنید. فروشگاه زبان تک مجموعه ی بی نظیر از کتاب های زبان انگلیسی , کتاب زبان آلمانی , فرانسوی,ترکی , کره ی , داستان کودکان , اموزشی زبان , IELTS , TOEFL , GRE , PTE  و….فراهم کرده است.


لینک نماد اعتماد فروشگاه


خرید رمان witcher


 

آدرس دفتر مرکزی جهت خرید حضوری با تخفیف های سایت از ساعت 8 صبح تا 19 شب:  تهران میدان انقلاب خ کارگر جنوبی ابتدای خ روانمهر پ 168 طبقه اول جنب بیمه ایران واحد 3 زبان تک


 

محصولات ویژه را با 50 درصد تخفیف در اینستاگرام با ما دنبال کنید 


 

650000 تومان 370000 تومان

Andrzej Sapkowski

در انبار موجود نمی باشد

مجموعه کامل کتاب های Witcher

این مجموعه 8 کتاب همه رمان های سری THE WITCHER را گردآوری می کند. به خیالی حیرت انگیز حماسی که الهام بخش بازی های ویدیویی و سری NETFLIX است ، بپردازید! کامل با پوشش جلد هنری! عناوین زیر را شامل می شود: آخرین آرزو ، شمشیر سرنوشت ، خون الف ها ، زمان تقابل ، غسل تعمید ، برج پرستوها ، بانوی دریاچه و فصل طوفان ها.خرید رمان witcher

This 8-book set collects every novel in THE WITCHER series. Delve into the monstrously-epic fantasy that inspired the hit video games and NETFLIX series! Complete with updated cover art! Includes the following titles: The Last Wish, Sword of Destiny, Blood of Elves, The Time of Contempt, Baptism of Fire, The Tower of Swallows, The Lady of the Lake, and Season of Storms.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

نماد اعتماد الکترونیکی

         پیگیری سفارشات       

           تماس با ما           

   حساب کاربری من    

 قوانین و مقررات 

شهرهای دارای تیپاکس

درباره ما

نحوه خرید

سوالات متداول

irlanguageworld@gmail.com

تهران – انقلاب – خیابان فخر رازی – ساختمان منشور دانش – پلاک 50 – دنیای زبان

 

   مفتخریم که دنـیـای زبـان معتبر ترین و بروزترین فروشگاه ایـنـتـرنـتـی کـتـاب زبـان ، به برترین انتخاب شما کاربران عزیز در زمینه ی خرید کتاب های آموزشی و کمک آموزشی بدل گشته است.    از آنجایی که تخصص تیم دنیای زبان در زمینه فروش کتاب بصورت اینترنتی و تلفنی می باشد می توانید به راحتی کتب و محصولات آموزشی و کمک آموزشی ناشران مختلف را در سایت کتاب دنیای زبان بیابید.

استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی ما فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به سایت دنیای زبان می‌باشد.

© 2021 فروشگاه اینترنتی کتاب دنیای زبان. همه حقوق محفوظ است


نام کاربری یا ایمیل *


رمز عبور *

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

قیمت: ۷۱۵,۰۰۰ تومان ۴۲۹,۰۰۰ تومان

مجموعه کتاب های witcher اثر Andrzej Sapkowski نویسنده ی لهستانی است. تا کنون ۸ کتاب از این مجموعه وارد بازار نشر شده . دو کتاب کوتاه ، ۵ کتاب اصلی و یک کتاب فرعی در مورد مجموعه کتاب های witcher نوشته شده. اولین کتاب کوتاه witcher در سال ۱۹۸۶ برای مجله ای لهستانی به چاپرسید و تا کنون عناوین زیادی با اقتباس از روی این مجموعه خلق شده. در این رمان‌ها، مسایل اخلاقی و عقلانی فراتر از ژانر خود نوشته شده.

مجموعه کتاب های رمان witcher چالش‌های امروز را تصویر می کند که در عناصر فانتزی و خیال گونه پنهان گشته. این اثر در مورد ما، هیولا و قهرمانی است که در وجود و ضمیر همه ما قرار دارد.

داستان مجموعه The Witcher حکایت یک خانواده نامتعارف است که در پی کشف حقیقت در یک دنیای خطرناک، با یکدیگر متحد می‌شوند. تمام کاراکترهای این اثر ریشه دار و خنده‌دار هستند و همواره خواننده را متحیر می کنند.

داستان مجموعه The Witcher شخصیت گرالت را روایت می کند که به عنوان یک شکارچی هیولا در جهانی که بسیاری انسان‌ها از هیولاها وحشی‌تر هستند به دنبال جایگاه واقعی خویش است، اما سرنوشت او را به جانب آشنایی با یک جادوگر و یک شاهزاده‌ی جوان می‌کشاند تا هر سه در کنار هم از سرزمینی که هر روز به میزان زیادی خطرناک‌تر می‌شود عبور کنند.خرید رمان witcher

مجموعه کتابهای ویچر خواننده را به «سرزمین های شمالی» می برد که در یک مکان و دنیای نامشخص وجود دارد. این سرزمین به لحاظ ظاهری و فرهنگی به قسمت های گوناگونی تقسیم شده اند . قلمروی دوک ها و امپراطوری ها که هر کدام قصه و تاریخ خود را دارند و تاثیرات خویش را در دنیای ویچر می گذارند. تمریا ، ردانیا ، آئدیم و کائدوین از قدرتمند ترین سرزمین ها در شمال به حساب می آیند.

 

 

Andrzej Sapkowski

فانتزی

Em2kill – 1 سال پیش

سلام خسته نباشید ست کامل کتابهای ویچر 8 تا کتابه کتاب Season of Storms رو توی مجموعه ندارین امکانش هست اونم موجود کنید میخوام نسخه کاملشو بگیرم

انتشارات زبان مهر – 1 سال پیش

سلام، مرسی بله اونم تو مجموعه میذاریم و جلد هشتم هم چاپ میشه باهم ارسال میشه

علی – 1 سال پیش

سلام، گفتین چاپ شده این مجموعه سانسور شدست؟ خوده کتاب ها رو هم به صورت تکی هم بزارید

انتشارات زبان مهر – 1 سال پیش

سلام با شماره پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

سینا سالک – 1 سال پیش

سلام ، خسته نباشید می خواستم ببینم این مجموعه سانسور شده س یا بدون سانسور هستش ؟؟؟؟

انتشارات زبان مهر – 1 سال پیش

سلام. مطابق کتاب های اصلی چاپ شده است. با پشتیبانی تماس بگیرید.

بابک – 1 سال پیش

با سلام لطفا اطلاعاتی از قطع کتب،جنس کاغذ و کیفیت چاپ کتب این مجموعه و تمام رنگی یا سیاه و سفید بودنش ارائه بدید

انتشارات زبان مهر – 1 سال پیش

سلام. قطع کتاب رقعی، کاغذ تحریر و متن کتاب تک رنگ و با کیفیت خوبی چاپ شده است.

محمد جواد – 1 سال پیش

با سلام . بنده حدودا 4 ماه پیش آیت کتاب ها رو خریدم و خواستم بگم خیالتون از کیفیت تخت باشه، جنس کتاب ها عالی هست و همچنین خیلی خوب چاپ شده ، دمت زبان مهر هم گرم خیلی دوستون داریم .

انتشارات زبان مهر – 1 سال پیش

سلام دوست عزیز بسیار خوشحالیم که از ما رضایت دارید. مرسی از محبتتون

محمد – 1 سال پیش

دوستان کسی خریده که عکس کتابا ( بیشتر شکل جلد و ایناش برام مهمه ) رو برام بفرسته ؟ اگه میتونید برام واایمیل کنید. Yas2000.y8@gmail.com

2001fatemeh – 1 سال پیش

الان هر 8 جلد تو مجموعه هست؟

انتشارات زبان مهر – 1 سال پیش

بله

proudkopite73 – 1 سال پیش

سلام وقت بخیر. متن کتاب‌ها عینا مطابق با نسخه اصلیشونه؟

انتشارات زبان مهر – 1 سال پیش

خرید رمان witcher

سلام وقت شما بخیر ، بله مطابق نسخه اصلی چاپ شده است.

AliM – 1 سال پیش

امکانش هست دوباره با تخفیف 50 درصد به فروش برسه؟

انتشارات زبان مهر – 1 سال پیش

سلام نه دوست عزیز، فعلاً برنامه ای برای تخفیف بیشتر نداریم. پیج ما رو در اینستاگرام پیگیری کنید تخفیف های ویژه اطلاع رسانی می شود.

پویا آصفی – 1 سال پیش

قصد دارم بخرمش.هم اصله هم کیفیتش بالاست.البته هزینه اش یکم زیاده که ارزشش رو داره.

Forouzan – 10 ماه پیش

سلام وقت بخیر کتاب ها قاب هم دارند؟

انتشارات زبان مهر – 10 ماه پیش

سلام وقت شما بخیر نه جعبه ای برای این سری در نظر گرفته نشده اما کتابها سلفون شده ارسال میشه.

Yas – 9 ماه پیش

جلد کتاب‌ها شبیه عکسی هست که گذاشتید یا تفاوت داره؟

انتشارات زبان مهر – 9 ماه پیش

بله دقیقا مطابق عکس هست و متن کتاب مطابق با نسخه اورجینال چاپ شده.

امین – 9 ماه پیش

جدا کاری میشد اگه دو تا عکس از صفحات کتاب و تعداد صفحات هرکدوم از کتابارو میزاشتین که هی سوال نکنیم. خواهشا عکس از داخل کتاب ها هم بزارین دیگ

انتشارات زبان مهر – 9 ماه پیش

سلام دوست عزیز حتماً به مرور این کار انجام خواهد شد.

Mahdi – 8 ماه پیش

سلام چنس چلد صفحات شومیز هست؟؟؟

انتشارات زبان مهر – 8 ماه پیش

سلام بله دوست عزیز

mohammadkanani920 – 8 ماه پیش

سلام ممنون از انتشارات خوبتون .کتابش هنوز به بدستم نرسیده ولی کتاب عالی هست.

متین زارعی – 6 ماه پیش

برنامه‌ای واسه آف ۵۰ درصد دارین روی این سری؟

سهیل وفائی – 6 ماه پیش

جنس کاغذ نرم بود و جلد هم خوب بود ولی سایز کتابا با هم یکی نبود و کنار هم یکی پایین یکی بالا یکی جلو یکی عقب بود، و داخل کتاب هم با فرمت پی دی اف چاپ شده بود. حداقل عکس خود کتابای واقعی با عکس داخلشو میذاشتین که بفهمیم داریم واسه چی پول خرج میکنیم.

محمد جواد عشقی – 5 ماه پیش

سلام.برنامه ای برای نسخه با قاب این مجموعه ندارید احیانا؟

انتشارات زبان مهر – 4 ماه پیش

سلام دوست عزیز، فعلا به همین صورت ارسال میشه، در صورت ارائه مجموعه به همراه جعبه، حتماً از طریق پیج و سایت اطلاع رسانی خواهد شد.

متن دیدگاه:

نام شما:

ایمیل شما:

انتخاب منابع صحیح، اولین گام در مسیر یادگیری زبان

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به انتشارات زبان مهر می باشد.

کلمه کاربری یا ایمیل *

گذرواژه *

مرا به خاطر بسپار

گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟

The Witcher Books Series

۷۱۵,۰۰۰ تومان ۴۲۹,۰۰۰ تومان

مجموعه کامل کتاب های رمان انگلیسی ویچر Witcher اثرآندریژ ساپکوفسکی Andrzej Sapkowski انتشارات زبان عرضه شده در فروشگاه آنلاین زبان شاپ

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری خود شوید.

 

تهران, میدان انقلاب, خیابان انقلاب, خیابان ۱۲ فروردین , کوچه نوروز، پلاک ۱۳

کپی‌رایت © 2021 زبان شاپراه اندازی شده توسط فروشگاه ساز ویرچو

خرید رمان witcher

فروشگاه کتاب زبان “زبان شاپ” فقط شامل فروش کتاب های چاپی کتاب انگلیسی, کتاب آلمانی و کتاب فرانسه می باشد و دارای مجوز فروش اینترنتی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت, معدن و تجارت می باشد.

ویچر، عنوان مجموعه‌ای در ژانر فانتزی از نویسنده لهستانی آندره سپکوفسکی است. شخصیت اصلی این مجموعه از داستان‌ها، گرالت ریویایی است که در نقش یک ویچر در داستان ظاهر می شود. ویچر، فردی دارای توانایی فرا طبیعی است که با کمک تمرین‌ها و فعالیت‌های بدنی مخصوص، توانایی مبارزه و از میان برداشتن موجودات مرگبار اهریمنی و پلید را به دست آورده است. او همچنین با نام گرگ سفید و قصاب بلاویکن (نام یک اقلیم تسخیر شده توسط هیولاها) شناخته می‌شود. او با سفر به نقاط مختلف اقلیم، به شکار هیولاهایی می‌پردازد که مردمان سرزمین را آزار می دهند. از این مجموعه تاکنون سریال‌های تلویزیونی، بازی‌های ویدیویی و یک سری رمان مصور اقتباس گردیده. مجموعه کامل این سری با عنوان ویچر یا همان جادوگر شناخته می‌شود.

ویچر، عنوان مجموعه‌ای در ژانر فانتزی از نویسنده لهستانی آندره سپکوفسکی است. شخصیت اصلی این مجموعه از داستان‌ها، گرالت ریویایی است که در نقش یک ویچر در داستان ظاهر می شود. ویچر، فردی دارای توانایی فرا طبیعی است که با کمک تمرین‌ها و فعالیت‌های بدنی مخصوص، توانایی مبارزه و از میان برداشتن موجودات مرگبار اهریمنی و پلید را به دست آورده است. او همچنین با نام گرگ سفید و قصاب بلاویکن (نام یک اقلیم تسخیر شده توسط هیولاها) شناخته می‌شود. او با سفر به نقاط مختلف اقلیم، به شکار هیولاهایی می‌پردازد که مردمان سرزمین را آزار می دهند. از این مجموعه تاکنون سریال‌های تلویزیونی، بازی‌های ویدیویی و یک سری رمان مصور اقتباس گردیده. مجموعه کامل این سری با عنوان ویچر یا همان جادوگر شناخته می‌شود.


 نام آثار به ترتیب :

کتاب Moonglow رماني از مايکل شابون است که در سال 2016 منتشر شد و نامزد جايزه ي ملي منتقدين کتاب در سال 2016 گشت و به عنوان بهترين رمان سال از نظر روزنامه ي وال استريت برگزيده شد و مدال سوفي برودي را از آن خود کرد. مايکل شابون که در سال 2001 جايزه پوليتزر را برد، در اين رمان که به گونه اي يادبود پدربزرگش است داستان تکان دهنده اي را روايت ميکند. وقتي شابون در سال 1989 به شهر مادري اش رفت تا پدربزرگِ رو به مرگش را ملاقات کند، با پيرمرد شکسته اي رو برو ميشود که زبانش بخاطر مُسکن هاي قوي از کار افتاده و عقلش درست کار نميکند و کمابيش هذيان ميگويد. وقتي که مايکل در کنار او نشسته بود پدربزرگش داستانهايي را براي او ميگويد که تا به حال از آنها حرفي نزده بود…

بالاخره انتظارها به پايان رسيد و George Saunders نويسنده مطرح و محبوب آمريکايي و برنده جوايز بزرگ و متعددي چون: *National Magazine Award *World Fantasy Award for Best Short Story *The Story Prize *American Academy of Arts and Sciences دست به قلم برد و شاهکاري ديگر آفريد. اين اثر توانست پرفروشترين NEW YORK TIMES و USA TODAY شود. رماني فوق العاده راجع به رئيس جمهور محبوب ايالت متحده Abraham Lincoln و مرگ پسر 11 ساله اش Willie. در 22 فوريه سال 1862، 2 روز از مرگ پسر Lincoln مي گذشت. …..خرید رمان witcher

فروشگاه اینترنتی آنلاین کتاب زبان اٌکتاب (اوکتاب) با هدف معرفی کتابهای جدید و مفید و فروش در حوزه کتاب زبان انگلیسی؛آلمانی ؛فرانسه ؛ایتالیایی و کتابهای زبان دانشگاهی آغاز به کار کرده است. خرید اینترنتی کتاب زبان و فروش آنلاین کتاب زبان فروشگاه اینترنتی کتاب ،بانک کتاب زبان،فروشگاه کتاب انگلیسی خرید کتاب زبان با تخفیف از فروشگاه همواره تخفیف کتاب زبان اٌکتاب

نام اٌکتاب (oketab) ثبت شده و کلیه حقوق این سایت متعلق به فروشگاه اینترنتی کتاب اٌکتاب  می باشد.  

 

حداقل 8 کاراکتر

معرفی و خرید مجموعه کتاب های ویچر Witcher زبان اصلی برای علاقه مندان به رمان های فانتزی در فروشگاه کتاب آرکان در نظر گرفته شده است. مجموعه آرکان برای علاقه مندان به خرید کتاب زبان اصلی مجموعه های باکیفیتی را در نظر گرفته که ویچر یکی از محبوبترین ها بشمار می رود. مهم نیست طرفدار بازی های کامپیوتری باشید یا کتاب های تخیلی حماسی یا حتی فقط داستان های خوب، در هر حال حماسه ویچر اثر آنجی سپکوفسکی مجموعه کتابی است که نمی توان از آن صرف نظر کرد. سپکوفسکی با بهره گیری از افسانه ها و داستان های بی شمار و نگاه منتقدانه و طنز تلخشش، اثری فراموش نشدنی و بی نظیر خلق کرده و میلیون ها نفر در سطح جهان با شخصیت های آن شب و روز گذرانده اند.خرید رمان witcher

این مجموعه را می توان اثری در ژانر فانتزی تاریک دانست. فضای کتاب در دنیای خیالی اما بسیار شبیه به دوان قرون وسطا و البته با درون مایه های شبیه به دنیای ارباب حلقه هاست. البته شباهت دنیای ویچر با ارباب حلقه ها، به معنای بازنویسی کتاب های تالکین نیست، بلکه دنیای کتاب Witcher، دنیایی با المان ها و البته هیولاهای خاص خودش است. داستان کتاب درباره ویچری به اسم گرالت ریوی آیی، ملقب به گرگ سفید است. ویچرها انسان های جهش یافته ای هستند که ساخته شده اند تا هیولاهایی که انسان ها توانایی مقابله با آن ها را ندارند، از بین ببرند. اما کتابی که ساپکوفسکی نوشته تنها به کشتن هیولاها نمی پردازد. برای خرید مجموعه کتاب های ویچر روی تصویر زیر کلیک کنید.

هیولاها همگی نمادی از بدی های موجود در دنیای واقعی هستند و گرالت همواره در طول ماجرا های کتاب با این سوال روبرو است که هیولاهای واقعی چه کسانی هستند. آیا هر موجود هیولا به شکلی بد است و هر موجود زیبایی خوب؟ آیا دنیایی که ما انسان ها بر آن فرمان روایی می کنیم، تنها برای ماست و موجودات دیگر در بهترین حالت باید تحت امر ما باشند؟

گرالت، ویچر اهل ریویا، جنگجویی است که خود ساپکوفسکی او را مانند تیر از کمان رها شده صاف و ساده می داند، اما دنیا و سرنوشتی که گرالت را احاطه کرده، چنان پیچیده است که سادگی او به طرز دیوانه واری عمیق و با معنی جلوه می کند. شاید در نگاه اول فقط با یک هیولا کش حرفه ای که برای پول کار می کند رو به رو باشیم، اما گرالت معمولا با انسان هایی سر و کار دارد که هر هیولایی را شرمنده و این انسان ها هستند که مجبورش می کنند قوانین همیشگی اش را زیر پا بگذارد.

زبان نیش دار و بی باکی غیر طبیعی گرالت او را به شخصیتی ماندگار، فراموش نشدنی و محبوب تبدیل کرده که حتی در لحظه های آغشته به خون به او احساس نزدیکی می کنیم. از طرف دیگر، گرالت فقط یک قطره است در میان اقیانوسی از شخصیت های جذاب و فوق العاده مجموعه کتاب های ویچر که هرکدام لیاقت حماسه ای جداگانه را دارند. فراهم شدن امکان خرید کتاب Witcher زبان اصلی برای آن دسته افرادی که تاکنون بازی های این مجموعه را انجا داده اند می تواند بسیار هیجان انگیز باشد. در ادامه به شروع ماجرا در دنیای ویچر می پردازیم و با تمامی کتابهای این مجموعه آشنا می شویم.

جادوگر Geralt of Rivia سرپرست و محافظ سیری می شود وارث یک انقلاب خونین Geralt of Rivia معروف به Witcher منتظر تولد فرزند پیش گویی بوده است این کودک قدرت تغییر جهان را برای خیر یا شر دارد. از آنجایی که تهدید جنگ در دنیا باقی مانده و این بچه بخاطر قدرت خارق العاده خود شکار شده است پس این وظیفه و مسئولیت گرالت است که از آن مراقبت کند و جادوگر هرگز شکست را نمی پذیرد.

اکنون با نظرات بعضی ناشرین در مورد این کتاب آشنا می شویم:

نشریه B & N

دنیای Saphowski یکی از مفصل ترین و بهترین بررسی های فانتزی مدرن است و فرصت های بی پایانی برای ایده های تازه ارائه می دهد. روابط شخصیتی پیچیده این دنیای تقریبا پیچیده را توسعه می دهد. این یک نوع از مجموعه ای است که طرفداران فانتزی مجذوب آن خواهند شد.

نشریه Nerds of e feather

یکی از بهترین و هیجان انگیز ترین مجموعه رمان های فانتزی که تا بحال خوانده ام اگرچه به خوبی داستان های ماجراجویی است اما ارزش و عمقی را بر پایه طنز و تفسیر بر ادبیات فانتزی افزوده است. Saphowski یک سبک واقعی است.

نشریه Time

یک رمان Saphowski مانند یک طلسم جادویی پیچیده یک طرحی از خیال گفتمان روشن فکری و طنز خشک است.

Saphowski در سال 1948 در لهستان متولد شد او اقتصاد و بیزنس خوانده است. موفقیت او در زمینه فانتزی برمی گردد به منبع Geralt of Rivia که او را به پرفروش ترین نویسنده تبدیل کرده است. او هم اکنون یکی از معروف ترین و موفق ترین نویسنده های لهستان است. جالب است بدانید این مجموعه از زبان لهستانی به انگلیسی ترجمه شده است، اما ترجمه به قدری روان و ملموس است که هیچ خلل و کمبودی را در داستان حس نخواهید نمود. قبل از اینکه ساپکوفسکی نویسنده شود، مسئول ارشد فروش یکی از شرکت های چند ملیتی بوده. او فعالیت ادبی خود را با ترجمه کتاب و به طور خاص کتاب های فانتزی شروع کرده است.

به گفته خودش او برای اولین بار داستان کوتاه ویچر را بر حسب یک هوس ناگهانی نوشته، او قصد داشته داستانش را در مسابقه یکی از مجلات معروف فانتزی در لهستان به نام ((فنتستیکا)) شرکت بدهد تا خودش را محک برند. البته به گفته خودش، چون در زمینه تجارت خبره بوده، می دانسته که چطور داستانش را معرفی کند و در اصل او توانست مقام سوم را در آن مسابفات کسب کند. داستان کتاب ویچر برای اولین بار در سال 1968 در مجله فنتستیکا چاپ شد و هم از طرف خوانندگان، هم از طرف منتقدین مورد تحسین قرار گرفت.

اگر علاقه مند به بازی های کامپیوتری باشید قطعا بازی ویچر را خواهید شناخت یا حداقل یک قسمت از این بازی هیجان انگیز را بازی کرده اید. دنیای بازی ویچر جذاب تر از آن است که بتوان از آن گذشت. گرالت شخصیتی که همراهی با او در داستان از به یادماندی ترین لحظه های هر گیمری بشمار می رود. همراهی شانی، داستان های تریس مریگلد برای تمامی علاقه مندان به ویچر به یادماندنی خواهد بود. با فراهم شدن امکان خرید کتاب Witcher زبان اصلی برای علاقه مندان به بازی های این مجموعه، قطعا استقبال خوبی از طرف طرفداران این مجموعه صورت خواهد پذیرفت.

بازی ویچر توسط انتشارات سیدی پروجکت رد لهستان در سال 2007 منتشر گردید و ویچر 2 (قاتلین پادشاهان) در سال 2011 و ویچر 3 (شکار وحشیانه) در سال 2015 عرضه شدند. داستان بازی از آنجایی شروع می شود که گرالت با مشاهده تبلیغ درخواست شکارچی حرفه ای تصمیم خود را در این راه می گیرد، آنجا بود که یک دنیای جدید برای علاقه مندان به بازی های رایانه ای به وجود آمد. برای آشنایی کامل با تاریخچه بازی ویچر اینجا کلیک کنید.

درست از آغاز زمانی که زمزمه های ساخت سریال Witcher از شبکه نت فلیکس آغاز شد. لحظه شماری طرفداران این مجموعه برای تماشای اپیزود های این سریال دوست داشتنی آغاز شد. فصل اول این مجموعه با بازی هنری کویل در نقش گرالت تا حدودی توانسته رضایت طرفداران را جلب کند. این مجموعه از پرخرج ترین ساخته های شبکه نت فلیکس به شمار می رود اما این مجموعه با نقد های جدی در بخش نحوه روایت داستان مواجه بوده است.

کتاب The Last Wish (کتاب آخرین آرزو ) اولین کتاب، در مجموعه کتاب های ویچر محسوب می شود. در این کتاب چند داستان نیمه کوتاه گنجانده شده، که هر داستان به سهم خود، خواننده را با گوشه ای از دنیای کتاب آشنا می کند و در اصل خواندن این کتاب و جلد بعدی، برای درک بهتر کتاب های بلند این مجموعه ( که از جلد سوم شروع می شوند) حیاتی هستند. شمشیر سرنوشت دیگر کتاب از این مجموعه است. این کتاب در ادامه آخرین آرزو منتشر شده که شامل داستان های نیمه کوتاهی است که هر کدام خواننده را با گوشه ای از دنیای خاص ویچر ها آشنا می کند و پیش درآمدی برای خواند جلد های بعدی این مجموعه می باشد.

کتاب بعدی، کتاب Blood of Elves (خون الف ها) نام دارد. این کتاب بر خلاف دو جلد قبلی این مجموعه، دیگر مجموعه ای از داستان های کوتاه نیست، در واقع اولین جلد از حماسه بلند ویچر محسوب می شود. داستان این جلد دقیقا از ادامه کتاب شمشیر سرنوشت آغاز می شود. زمانی که گرالت سرانجام سیری را بعد از اتفاقات بسیار پیدا می کند و همراه خود به قلعه کایرمورهن می برد. سیری، دختر کهنخون، دختری از خون الف ها را با خود به قرارگاه ویچر ها می برد. کتاب The Time of Contempt (دوران حقارت) کتاب بعدی از این مجموعه است. این کتاب در ادامه خون الف ها داستان گرالت را روایت می کند که به دنبال سرنوشت خود یعنی سیری است.

کتاب غسل آتش (Baptism of Fire) جلد بعدی از این مجموعه است که در ادامه دوران حقارت می باشد. پس از ناپدید شدن سیری در جزیره تاند، گرالت برای رسیدن به اهدافش و برای رسیدن به سیر باید با چالش های بزرگی روبرو شود اما او در این مسیر تنها نیست. کتاب بعدی از این مجموعه کتاب The Tower of the Swallow (برج پرستو) نام دارد که داستان گرالت و سرنوشتش سیری را روایت می کند.

این کتاب آغاز و پایان خیلی از ماجراهای گرالت و سیری است. البته این بار تمرکز اصلی بر روی شخصیت سیری ، شاهزاده سینتر است. او بعد از پشت سر گذاشتن موانع مختلف، حالا دیگر می خواهد سرنوشتی را که برایش مقدر شده، محقق کند. ولی در این راه موانع بزرگ تری از موانع قبلی وجود دارند که شاید حتی او را از ادامه مسیر بازدارند. آخرین کتاب نیز کتاب Lady of the Lake (بانوی دریاچه) نام دارد.

کیکیمورا (kikimora)

کیکیمورا ها حشراتی غول پیکر هستند که علاوه بر زمین، در مرداب ها هم زندگی می کنند. آنها در سه دسته ملکه، سرباز و کارگر قرار می گیرند

وایپر (vypper)

وایپر ها در اصل افعی هایی غول پیکر هستند که دست و پایی بسیار کوچک تر از جسه شان دارند. این هیولا دشمن اصلی کیکیمورا است و بر سر قلمرویش مدام با کیکیمورا می جنگد. از نظر جسه آن ها چیزی شبیه پیتون، البته با ابعاد هیولایی هستند. ولی بر خلاف مار پیتون آن ها شکار خود را خفه و له نمی کنند، بلکه چندین ردیف دندان سمی شان سلاح مرگبار آن ها است

نی وِلن (nivellen)

نی ولن هیولایی است که گرالت در داستان یک ذره حقیقت در کتاب آخرین آرزو با آن روبرو می شود. او ظاهری شبیه گرگینه ها دارد، اما در طول داستان رفته رفته مشخص می شود که ظاهر بعضی هیولاهای دنیای ویچر می تواند گول زننده باشد و نی ولن هم جزء همین گروه است.

همان طور که در ابتدای متن مشاهده کردید برای خرید کتاب Witcher زبان اصلی می توانید بر روی تصویر این مجموعه کلیک کنید. مجموعه کتاب های ویچر با کیفیت اصلی به چاپ رسیده اند و تجربه خوبی را برای علاقه مندان به خواندن رمان ها و کتاب های زبان اصلی رقم خواهند زد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

خرید رمان witcher

پشتیبانی و سفارش از طریق تلگرام فروشگاه کتاب آرکان

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

حداقل 8 کاراکتر

خرید رمان witcher

450,000 تومان

در فروشگاه اینترنتی دیده‌ام

عنوان مجموعه‌ای در ژانر خیال‌پردازی از نویسنده لهستانی آندری ساپکوفسکی است. شخصیت اصلی این مجموعه از داستان‌ها گرالت ریویایی در نقش یک شکارچی (از دید عوام جادوگر) دارای توانایی فرا طبیعی است که با کمک تمرین‌ها و فعالیت‌های بدنی مخصوص، توانایی مبارزه و از میان برداشتن موجودات مرگبار اهریمنی و پلید را به دست آورده است. او همچنین با نام گرگ سفید و قصاب بلاویکن (نام یک اقلیم تسخیر شده توسط هیولاها) شناخته می‌شود.

این مجموعه به همراه جلد 8 که نمایشنامه است، ارائه می شود.

کالکشن ویچر

انگلیسی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

دیدگاه شما *

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

0 محصول

خرید رمان witcher
خرید رمان witcher
0

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *