تبدیل پی دی اف فارسی به ورد بدون به هم ریختگی

تبدیل پی دی اف فارسی به ورد بدون به هم ریختگی
تبدیل پی دی اف فارسی به ورد بدون به هم ریختگی


نام کاربری: perm_identity


رمز عبور: lock_open


اکثر دانشجویان برای کارهای تحقیقاتی و مطالعاتی خود به دانلود pdf ها می پردازند تا با تبدیل آنها به word یک متنی تهیه کنند که بر اساس سلیقه خودشان باشد . اما بیشتر اوقات با مشکل مواجه می شوند و متن آنها بهم می ریزد یا با کاراکتر های عجیب و غریبی نمایش داده می شود . ما در این مطلب با معرفی دو روش آسان برای تبدیل فایل پی دی اف به ورد بدون نیاز به نرم افزار سعی می کنیم این مشکل شما را حل نماییم.

 

تبدیل پی دی اف فارسی به ورد بدون به هم ریختگی

تبدیل فایل های PDF فارسی به WORD بدون استفاده از نرم افزار روشی است که فقط از مرورگر سیستم خود استفاده می نمایید و نیازی به نرم افزار ندارد. این روش طی چند مرحله ساده انجام می شود. مراحل کار بصورت زیر است:

۱- چک کنید، نرم افزار مرورگر Google Chrome روی سیستم شما نصب است؟

۲- چک کنید، فایل PDF فارسی مورد نظر بصورت فرمت متن یا فرمت عکس است. زیرا بعضی PDF های فارسی منتشر شده، به جای متن حاوی عکس هایی از نوشته ها می باشند که در اینصورت این روش چاره ساز نیست.

۳- فایل PDF فارسی مورد نظر را با استفاده از Drag & Drop یا کشیدن در مرورگر Chrome باز نمایید.

۴- پس از گشودن فایل PDF فارسی به طریق دلخواه در مرورگر کروم، می توان به سادگی متن فارسی را انتخاب و در فایل WORD کپی نمود. متن فارسی بدون هیچگونه مشکل و یا بهم ریختگی در نمایش کاراکترها کپی می شود و فقط با ویرایش جزئی مانند مرتب نمودن سطور یا پیوسته کردن متن در بعضی جاهای منقطع و افزودن فونت و سایز دلخواه، می توان یک فایل PDF فارسی ۱۰ صفحه ای شامل تعداد زیادی عدد و نوشته را بدون به هم ریختگی و هرگونه مشکلی در کمتر از ۱ یا ۲ دقیقه در فایل WORD

یکی دیگر از روشهایی که نیاز به نرم افزار ندارد استفاده از سرویس های آنلاین است سرویس های آنلاین زیادی هستند که با استفاده از آنها می توانید فایلهای PDF را به Word تبدیل کنید. همه این سرویسها مراحل مشابهی را انجام می دهند که ابتدا باید فایل مورد نظرتون را آپلود کنید،فرمت مورد نظرتان را انتخاب کنید و پروسه را آغاز کنید. در ادامه تنها کافی است فایل تولید شده را دانلود کنید:

   وب سایت Smallpdf: کافی است از قسمت Choose file پی دی اف مدنظرتان را بارگزاری کنید و سپس آن را دانلود کنید بهمین راحتی!

    Online2 pdf: برای استفاده از این وب سایت کافی است که از دکمه Select files فایل های خود را انتخاب کنید و سپس از منوی کشویی convert to گزینه فایل ورد را انتخاب کنید و Convert را کلیک کنید.

کارشناس آموزش ابتدایی و یک معلم هستم. از بچگی به دنیای تکنولوژی و برنامه نویسی علاقه خاصی داشتم و الان خیلی دوست دارم همیشه استارتاپ های خلاقانه رو راه بندازم. و یکی از دغدغه های همیشگیم به اشتراک گذاشتن دانسته هام هست و هر چی یاد گرفتم رو به دیگران هم سعی میکنم یاد بدم. به تدریس کامپیوتر، برنامه نویسی، آموزش فتوشاپ، تولیدمحتوا و… علاقمندم.

858 بازدید

201 بازدید

200 بازدید

145 بازدید

159 بازدید

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

بهترین جا برای تبدیل پی دی اف های فارسی به ورد سایت ایبو هست با آدرسhttps://www.eboo.ir/?refname=akbarjannati66@yahoo.com که لینک معرفی منه تا تخفیف ماه هم بهتون تعلق بگیره
همه ی نرم افزار ها رو نصب کردم ولی وقتی که ویراستاری ازم میگیره از خود تایپ بیشتره
ولی این سایت و این شرکت با پشتیبانی فوق العادش بدون بهم ریختگی تحویلم دادن پایان نامم رو
از شمام درخواست دارم بجای نرم افزار های خارجی ، از نخبگان داخلیمون حمایت کنید.

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ما معتقدیم که آموزش بزرگ ترین ابزار بشریت برای ایجاد تغییر است و با تمام وجود برای بالا رفتن سطح کیفیت مدارس همه مناطق بیشترین تلاش خود را می کنیم تا به نتیجه مطلوب برسیم و سوگند نامه ی خود را بر مبنای : تغییر، تلاش، آموزش نوین و نوآوری یاد کرده ایم.



Downloads-icon


وب سایت Smallpdf:Downloads-icon


 Online2 pdf:Downloads-icon


تبدیل PDF به WordDownloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon



آموزش ویرایش فایل pdf

200 بازدید
Downloads-icon

اکثر دانشجویان برای کارهای تحقیقاتی و مطالعاتی خود به دانلود pdf ها می پردازند تا با تبدیل آنها به word یک متنی تهیه کنند که بر اساس سلیقه خودشان باشد . اما بیشتر اوقات با مشکل مواجه می شوند و متن آنها بهم می ریزد یا با کاراکتر های عجیب و غریبی نمایش داده می شود . ما در این مطلب با معرفی دو روش آسان برای تبدیل فایل پی دی اف به ورد بدون نیاز به نرم افزار سعی می کنیم این مشکل شما را حل نماییم . 

۱- اگر مرورگر گوگل کروم را نصب ندارید از اینجا دانلود و نصب کنید. اگر هم دارید به گام ۲ بروید.

۲- گوگل کروم را باز کنید و فایل PDF فارسی مورد نظر را به درون گوگل کروم بکشید.

۳- الان می توان به سادگی متن فارسی را انتخاب و در فایل WORD کپی نمود. متن فارسی بدون هیچگونه مشکل و یا بهم ریختگی در نمایش کاراکترها کپی می شود و فقط با ویرایش جزئی مانند مرتب نمودن سطور یا پیوسته کردن متن در بعضی جاهای منقطع و افزودن فونت و سایز دلخواه، می توان یک فایل PDF فارسی ۱۰ صفحه ای شامل تعداد زیادی عدد و نوشته را بدون به هم ریختگی و هرگونه مشکلی در کمتر از ۱ یا ۲ دقیقه در فایل WORD کپی نمود.

یکی دیگر از روشهایی که نیاز به نرم افزار ندارد استفاده از سرویس های آنلاین است سرویس های آنلاین زیادی هستند که با استفاده از آنها می توانید فایلهای PDF را به Word تبدیل کنید. همه این سرویسها مراحل مشابهی را انجام می دهند که ابتدا باید فایل مورد نظرتون را آپلود کنید،فرمت مورد نظرتان را انتخاب کنید و پروسه را آغاز کنید. در ادامه تنها کافی است فایل تولید شده را دانلود کنید:تبدیل پی دی اف فارسی به ورد بدون به هم ریختگی

   وب سایت Smallpdf: کافی است از قسمت Choose file پی دی اف مدنظرتان را بارگزاری کنید و سپس آن را دانلود کنید بهمین راحتی! این سایت از معدود سایت هایی ست که از PDF های زبان فارسی نیز پشتیبانی می کند.

    Online2 pdf: برای استفاده از این وب سایت کافی است که از دکمه Select files فایل های خود را انتخاب کنید و سپس از منوی کشویی convert to گزینه فایل ورد را انتخاب کنید و Convert را کلیک کنید.

  Eboo.ir: این یک وبسایت فارسی ست که به تازگی راه اندازی شده و برای تبدیل فایل پی دی اف به ورد بسیار مناسب است. روند انجام کار با آن هم بسیار ساده است

اگر ورد روی سیستم تان نصب است کافی ست از قسمت بالا سمت چپ روی منوی Files کلیک کنید (یا اینکه همزمان دکمه های o و کنترل کیبورد را فشار دهید). سپس فایل Pdf خود را انتخاب نمایید  (با کمک گزینه browse) و Ok کنید تا فایل PDF شما به صورت ورد باز شود. به همین راحتی! بعد هر تغییراتی خواستید روی آن بدهید و آن را به هر صورتی که می خواهید ذخیره نمایید.

در ادامه پیشنهاد میشود: آموزش نحوه ویرایش فایل های PDF در نرم افزار Word

نکته قابل توجه: شایان ذکر است که اغلب فایلهای pdf هنگام ترجمه به word بهم می ریزند و قابلیت خواندن ندارند و با هیچ برنامه ای نمی توان آنها را ویرایش نمود. در این صورت تنها راه، تایپ کردن آن می باشد و وقت خودتان را برای تبدیل آنها به ورد تلف نکنید چون راه حلی جز این وجود ندارد! شما می توانید با ثبت نظرات و سوالات خود با ما همراه باشید.

دانلود رایگان بهترین کتاب PDF آموزش ICDL در سال ۲۰۲۰ (زبان فارسی)

دانلود رایگان ۳۱ درس آموزش ICDL مقدماتی تا پیشرفته (فیلم فارسی+PDF)

شرح کامل کلیات مهارت های هفتگانه (ICDL) بهمراه معرفی سرفصل های آن

با سلام و احترام

بسیار بسیار متشکرم از راهنمایی دقیق و فیلم آموزشی از طریق فیلم آموزشی مؤفق شدم. البته طرق دیگر و برخی سایت ها که معرفی شده بود رو سر زدم برای متون فارسی متن حرف به حرف و تقطیع تبدیل شد.

هیلی خیلی ممنون واقعا راه حل هاتون عالی بود .

با درود فراوان ، در روش اول جداول به هم میریزند
برای تبدیل جداول در pdf به word چه پیشنهادی دارید؟
سپاس از شما

واقعا عالی بود سپاس از شما

سلام ضمن تشکر. بنظرم قسمت های اول و دوم قابل استفاده و بهره برداری نبود. ولی قسمت سوم به دلیل مصور بودن بود. البته اگر صداهم داشت بسیار مفید تر بود.

سلام
بسیار ممنونم
من حدود یک ساعت رو یک نرم افزار کار کردم که در آخر هم موفق به تبدیل به ورد نشدم
و با سایت هایی که معرفی کردین مشکلم حل شد
بسیار ممنووونم

عالی بود تشکر

با سلام و احترام
از راه حل هایتان صمیمانه ممنون و متشکرم . خیلی خیلی عالی بود . بازم ممنونم. خداخیرتان دهد….

واقعا ممنون .خیلی خیلی ممنون.خیلی کارم جلو افتاد

خدا از اسمون براتون طلا و برکت بباره. عالی بود .

عالی ییییییییییییییییییییییییییییی دست تون درد نکنه

راه حل بهتری هم وجود داره حتی برای فایل هایی که به صورت عکس هستن( البته با کیفیت مناسب) ، میتونید نرم افزار Adobe PDF Pro رو نصب کنید و از قسمت Edit PDF تغییرات لازم رو در اون اعمال کنید یا متن رو کپی کنید داخل فایل ورد.

ممنون از سایت های خوبی که معرفی کردین به خصوص سایت https://online2pdf.com/ بدون ذره ای بهم ریختگی فایل رو تبدیل کرد.

سلام من با راهکاری که نشون دادین(گذینه ۲)فایل پی دی اف دانلود کردم
ولی نمیدونم کجا ذخیره شده هر چی میگردم پیدا نمیکنم

واقعا عالی بود دست گلتون درد نکنه

واقعا عالی بود خدا خیرتون بده

سلام
جدیدا من از سایت https://pdf2doc.com استفاده میکنم. به راحتی یک پایان نامه فارسی را برام به خروجی doc داد. واقعا عالی بود. بدون خطا!! ایرانی که نیستند، هرکی که هستند خدا بیامرزه پدر مادرشونو… البته باید واسه پی دی اف های قفل شده هم امتحان کنم. البته فایل های(PDFهای) قفل شده رو همونطور که دوستمون گفتند، رو تبدیل نمیکنه…

با هر سه مرحله امتحان کردم. مشکلم حل نشد.

راه حلتان خیلی عالی بو متشکرم

من که یه پی دی اف قفل شدست هر کار میکنم نمیشه به ورد تبدیلش کرد تقریبا ۴ تا نرم افزار هم واسش دانلود کردم بازم نمیشه دهنم سرویس شده لطفا دوستان اگه کسی بلده راهنمایی کنه ۴۰۰ صفحست چجوری تایپ کنم

با گوگل داک هم می شود

این را بایک کلیک راست و باز کردن pdf با کروم قابل انجامه نیاز به این همه مرحله رفتن و جذاب سازی نیست!!

سلام . یه راه حل ساده تر
۱:باز کردن فایل پی دی اف با نرم افزار world در کامپیوتر( با گزینه ی open as)
۲: کلیک روی گزینه ی save as docx
به همین راحتی بدون بهم ریختگی فونت فارسی نیازی به کپی پیست هم نیست

واقعا عالی

خیلی خیلی ممنون از شما…باورم نمیشه که به همین راحتی توی ورد باز شدهتبدیل پی دی اف فارسی به ورد بدون به هم ریختگی

عالی بود مطالبش بخصصوص سایتایی که معرفی کردین

مرسی
دمتون گرم

سلام
دومورد اول رو امتحان کردم ولی متاسفانه به هیچ وجه جواب نداد.فایلی که بشه با این روش تبدیل کرد رو میشه همون اول کپی کرد و تو ورد بردش. پس نیازی به این راهکار ها نیست.

من هر ۳ روش و روش کاربران را امتحان کردم.اگر شما یک پی دی اف معمولی داشته باشید.یعنی یک فایل world ساده که به pdf تبدیل شده و برای شما فرستاده شده هر ۴ روش جواب میده اما من یک پایان نامه کامل از یک سایت گرفتم که هیچ کدوم از روش های بالا جواب نداد.احتمالا سایت پایان نامه یک کاری کرده که نشه تبدیلش کرد.سوال اینجاست:چطور یک فایل پی دی اف دستکاری شده رو به یک پی دی اف معمولی تبدیل کنیم؟؟

سلام، من نرم افزاری infixpro را از اینترنت گرفتم و در مسیرfile/export/pageas/format فرمت text را word و تصویر را jpeg انتخاب کردم. نتیجه عالی بود و به راحتی فایل pdf وارد word شد.

سلام من

از سایت های خوبی که معرفی کردین به خصوص سایت https://online2pdf.com/ بدون ذره ای بهم ریختگی فایل رو تبدیل کرد.
اگر کسی نتونست به ادرس ایمل من ارسال کنه براش انجام میدم

میشه آدرس ایمیلتون رو بدید
فونت کارم بهم میریزه😑😑

با تشکر از شما

عالی بود ای ول داریدددددد

دست شما درد نکنه.خیلی کمک کردین.ممنونم از شما

روشی که برای من بهتر از بقیه جواب داده ، باز کردن فایل pdf با word هست.
یعنی open with رو میزنی و با word بازش میکنی!

سلام واقعا ممنونم از شما بابت زحماتی که بابت این مجموعه کشیدید
همیشه موفق و پیروز باشید

با سلام

با هیچکدام از روشهای بالا نتوانستم فایل پی دی افی که دارم تبدیل کنم تنها نزم افزاری که توانست تا حدودی موفق ظاهر شود نرم افزار Readiris بود.

دوستان دقت کنید بعضی از فایل های pdf بصورت عکس هستند و نمیشه با هیچ روشی متن رو کپی کرد!

دمتون گرم

مرسی عالی بود

خدا خیرتون بده سایت های خارجی و انلاینی که معرفی کردین (دومیش) واقعا بدرد خورد . نمی دونین چه قدر کارم گیر بود به لطف شما حل شد . مرسی

سپاس فراوان از راهمایی شما عالی بود خیلی راحت کاری که می خواستم انجام شد – تشکر

مررررررررررررررررررررررسی

خیلی عالی بود ممنونم

دستتون درد نکنه خیلی خیی تشکر بابت روش اول

عاییییی عااااااالی بو دمتون گرم. اگه بدونین برا ترجمه pdf هام چقدر کارم راحت تر شد . خدا خیرتون بده

با سپاس از راهنمایی خیلی خوب و مفید شما.

سلام
روش دوم تبدیل ازطریق سایت خوب بود.
با تشکر

خدا خیرتون بده خیلی به دردم خورد

بهترین سایت برای تبدیل پی دی اف به ورد با اختلاف سایت ایبو (eBoo.ir) بوده و هست
خدا خیرشون بده همیشه هم آنلاین هستند و جوابگو هستند.
هنوز نشده دست خالی از سایتشون برگردم .
امیدوارم مزد زحمت هاشون رو به بهترین شکل بگیرن.https://www.eboo.ir/

خوب اما پولیه

دمتون گرم

بسیار عالی سپاس

منم از سایت http://www.ilovepdf.com تونستم به راحتی فایلمو به ورد تبدیل کنم. خیلی عالی تبدیلش کرد حتما امتحانش کنید.

دوست عزیز توی گوگل سرچ کنید تبدیل پی دی اف به word آنلاین اولین لینکی که میاد سایت ایبو (eBoo.ir) هست که این سیستم رو راه اندازی کرده . مطمینم مشکلتون حل میشه . من کافی نت دارم و این سیستم رو الان تقریبا یک سالی هست میشناسم و کلی باش تراکنش انجام دادم . فوق العادس مخصوصا پشتیبانیشون .
فکر کنم از بچه های دانشگاه نوشیروانی بابل هستن و کارشون عالیه
eBoo.ir

سلام بله مطلب رو ویرایش کردیم و این وبسایت تست شد، به خوبی کار می کنه و بنابراین در مطلب معرفی شد. موفق باشید

شما محشرین. نمیدونین چقدر به من کمک کردین! بی انداااااااااازه ازتون ممنونم. زبونم قاصره

خیلی ممنون و سپاسگذار از پست خوب شما . خیلی به کارم اومد

دمتون گرم خیلی ممنون فک نمیکردم بشه ولی شد.

سلام اگر فایل pdf دارید ابتدا در سایت sejda.com تبدیل به عکس کنید و اونو بندازید توی گوگل درایو و تبدیل کنید به وورد به همین راحتی …همه مدل متن هم قابلیت این شکلی شدن را دارد

بهترین جا برای تبدیل پی دی اف های فارسی به ورد سایت ایبو هست با آدرس http://www.eBoo.ir
همه ی نرم افزار ها رو نصب کردم ولی وقتی که ویراستاری ازم میگیره از خود تایپ بیشتره
ولی این سایت و این شرکت با پشتیبانی فوق العادش بدون بهم ریختگی تحویلم دادن پایان نامم رو
از شمام درخواست دارم بجای نرم افزار های خارجی ، از نخبگان داخلیمون حمایت کنید.

باسلام و احترام
آقا ممنون از راهنمائیتون.باهمون روش اول کارم انجام شد.

آقا این روش کروم عالی بود دمتون گرم واقعا

لایک دارین ، میخواستم مقاله خلاصه کنم خیلی کمکم کرد.!!!!!!!

مرسی مطلبتون عالی و بدرد بخور بود

هر سه روش را انتخاب کردم اما فقط این نمونه گرفتم:
ب اضتجبثٝ افطاز و هٕ وٙیس تب ثب زٚؾتب ٚ آقٙبیب ک٘ب آٔٛظـ ضٚا٘کٙبذتی زض ثالیب ثؼس اظ ٚلٛع ثالیب ٚ حٛازث آؾیتظا ٚرٛز ٞطد ٚ ٔطد……

اگر به این شکل نمایش داده می شوند فقط باید تایپ بفرمایید

خیلی خوب بود مخصوصا با خورد ورد امتحان کردم بدون بهم ریختگی در آمد مرسی که هستین

سلام من فایل pdfدارم که با هر روشی رفتم پی ی اف به صورت عکس داخل ورد امد
تصمیم گرفتم تایپش کنم فقط pdf من جمله بندی متن اش قاطی شده نرم افزاری میشناسید که متن رو داخل ورد تصحیح کنه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرستادن دیدگاه

آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان آلمانی

روش یادگیری زبان

افزایش اعتماد به نفس

روشهای موفقیت

آموزش کیک و شیرینی

آموزش تقویت مغز

با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان در امر آموزش و فروش محصولات آموزشی، تنها به کیفیت و رضایت مشتری می اندیشیم !پ

© استفاده از مطالب سریع آسان تنها با کسب اجازه از مدیریت امکان پذیر می باشد. سلامتی-زیبایی

تبلیغــات     تماس با ما


وب سایت Smallpdf:Downloads-icon


 Online2 pdf:Downloads-icon


 آموزش نحوه ویرایش فایل های PDF در نرم افزار WordDownloads-icon


Downloads-icon


دانلود رایگان بهترین کتاب PDF آموزش ICDL در سال ۲۰۲۰ (زبان فارسی)Downloads-icon


ادامه مطلبDownloads-icon


مسعود
Downloads-icon


https://online2pdf.com/Downloads-icon


https://pdf2doc.comDownloads-icon


https://online2pdf.com/Downloads-icon


http://www.ilovepdf.comDownloads-icon


دانلود رایگان ۳ تا از بهترین کتابهای PDF آموزش فتوشاپ به زبان فارسیDownloads-icon

بعضی وقت‌ها ممکن است بخواهید قسمتی از متن فایل پی دی اف موردنظرتان را جایی استفاده کنید یا بخشی از آن را ادیت کنید؛ در این زمان است که نیاز دارید تا فرمت آن را به ورد تبدیل کنید.

در مطلب زیر تمام راه‌های تبدیل پی دی اف به ورد را بررسی می‌کنیم. البته فرض بر این است که pdf شما یک نسخه استاندارد است و شامل عکس و یا عناصری غیر از متن نیست. اگر فایل شما استاندارد نباشد، مثلاً از مطالب عکس گرفته شده باشد یا رمزگذاری شده باشد، هیچ روشی صددرصد جواب نمی‌دهد.

در این روش ابتدا فایل pdf را باز کنید و متن مورد نظر را انتخاب کنید(CTRL+A)، سپس با استفاده از کلیدهای ترکیبی CTRL+C متن را کپی کنید. در نهایت نرم افزار ورد را باز کرده و با استفاده از کلیدهای ترکیبی CTRL+V متن کپی شده را پیست کنید و از آن استفاده کنید.

اما صبر کنید فایل‌های pdf بدلیل استفاده از عکس مورد توجه هستند پس این روش به تنهایی کارساز نیست.

برای استفاده از این قسمت باید از نسخۀ پولی نرم افزار استفاده کنید که قابلیت تبدیل را دارد. البته می‌توانید نسخه رایگان 30 روزه را هم استفاده کنید. اما اگر به‌طور دائم مایل به استفاده از این نرم افزار هستید نیاز به پرداخت هزینۀ نسخۀ کامل را دارید. در قسمت سمت راست گزینۀ Export را بزنید. انواع تبدیل‌ها را مشاهده می‌کنید. تبدیل به ورد را انتخاب کنید و فایل‌تان را تحویل بگیرید.تبدیل پی دی اف فارسی به ورد بدون به هم ریختگی

بعضی سایت‌ها هستند که می‌توانید فایل pdf را در آنها آپلود کنید و به فرمت‌های مختلفی مانند اکسل و ورد تبدیل کنید. سایت‌هایی مثل:

این سایت قابلیت تبدیل pdf به ورد با قابلیت رمزگذاری و لایه‌بندی صفحات و فشرده‌سازی، تبدیل به فرمت‌های اکسل و ورد و عکس و پاور پوینت را دارد.

این سایت هم قابلیت تبدیل به فرمت‌های مختلفی را دارد البته این تبدیل‌ها ممکن است کامل نباشند؛ یعنی متن‌ها کاملا با فونت مناسب تبدیل نشوند. برای تبدیل کافی است که فایل را انتخاب کرده و convert را بزنید.

این یکی سایت می‌تواند چند فایل را هم‌زمان تبدیل کند. تبدیل به انواع فرمت‌ها مانند docx, jpg, txt از دیگر توانایی‌های این برنامه است که هم به‌صورت آنلاین و هم به‌صورت نصبی امکان‌پذیر است.

اگر مرورگر CHROME یا MOZILA را دارید آن ‌را باز کنید، CTRL+O را زده و فایل pdf را انتخاب کنید. فایل شما به ‌شرط آنکه عکس نباشد توسط مرورگر باز می‌شود. با کمک CTRL +C می‌توانید متن را برداشته و به داخل فایل ورد با کلیدهای CTRL+V منتقل کنید.

وارد درایو خود در گوگل شوید (از قبل باید یک اکانت ایجاد کرده باشید مانند ساخت ایمیل) سپس روی گزینۀ new کلیک کنید و فایل مورد نظرتان را آپلود کنید.

بعد روی فایل، کلیک راست کرده و google docs open with را انتخاب کنید. با کلیک روی این گزینه، فایل تبدیل شده و قابل کپی شدن در هر محیط متنی می‌شود.

وارد محیط word شوید و دربالای صفحه گزینۀ file را انتخاب کرده و open را بزنید. فایل pdf مورد نظر را پیدا کرده و باز کنید.

کادر بالا برای تایید اینکه آیا مطمئن هستید به word تبدیل شود یا خیر ظاهر می‌شود. با تایید آن احتمالاً کادر دیگری باز می‌شود که تاکید می‌کند بعضی قسمت‌ها توسط ورد قابل تبدیل نیست. کادر دوم را هم تایید کنید تا فایل در محیط ورد باز ‌شود. در صورت نیاز آن را تغییر بدهید و با فرمت ورد دوباره ذخیره کنید.

درصورتی‌که فایل pdf شما استاندارد بوده و حفاظت شده نباشد، می‌توانید از روش‌های بالا کمک بگیرید. اما اگر فایل استاندارد نباشد احتمالاً بعد از تبدیل، متن شما بهم‌ریخته می‌شود.

روش‌های تبدیل پی دی اف به ورد را در این مطلب بررسی کردیم. اگر چیزی از قلم افتاده یا جایی از متن مبهم است، حتماً کامنت بگذارید.

هیچ سایت و نرم افزاری مثل سایت ایبو (eboo.ir) نمیتونه فایل های فارسی رو تبدیل کنه . من فایل های دو ستونه رو هم اونجا به راحتی تبدیل میکنم فوق العادس از سایت ایسنا میخوام سایتای داخلی رو هم مد نظر قرار بده و فقط به سایتای خارجی نپردازه. آدرس سایتش هم : eboo.ir

سلام درموردتبدیل پی دی اف به ورد (روبرنامه ورد۲۰۰۷)هم قابل اجراهست یانه فقط ۲۰۱۰به بالا میسره؟؟؟

سلام ورد ۲۰۰۷ این قابلیت رو نداره. برای تبدیل فایل پی دی اف به ورد باید از ورژن ۲۰۱۳ به بالا استفاده کنید.

سلام گزینه export pdf رو از کجا پیدا کنم ؟ تو ادوب ریدر من نیست

سلام این قابلیت جز قابلیت‌های پولی نرم‌افزار هستش. برنامه ‌رو که باز کنید، سمت راست می‌تونید این گزینه رو ببینید.


11Downloads-icon


24Downloads-icon


7Downloads-icon


22Downloads-icon


Online2pdfDownloads-icon


PDF ConverterDownloads-icon


PDF to doc Downloads-icon

یکی از مواردی که بسیاری از افراد با اون مشکل دارند ، تبدیل فایل های PDF به word هست یعنی زمانی که یک متن فارسی با فرمت PDF را در نرم افزار Word کپی میکنند محتویات کپی شده یا بصورت فارسی بهم ریخته کپی می شود و یا به زبان های دیگر کپی می شود ، برای حل این مشکل معمولا به سراغ نرم افزار های تبدیل فایل های PDF فارسی به word می روند که در 90 درصد از موارد به پاسخ دلخواه و صحیح نمی رسند ، ما در این مقاله با توجه به تجربیات بدست آمده از تبدیل چندین فایل و دیدن خروجی آن سعی کرده ایم که روشی متفاوت و بدون استفاده از نرم افزار خاصی رو آموزش بدهیم ولی در ابتدای همین مقاله باید بگم که با توجه به سوالات مکرر دوستان ما در این آموزش یکی از راه هایی رو که بتواند بطور صحیح فایل های PDF شما را به Word تبدیل نماید را توضیح داده ایم ، حالا این آموزش ممکن هست روی بعضی از فایل هایی که دستکاری یا رمزنگاری شده اند به درستی اعمال نشود پس در همین ابتدا ، با این دید ادامه این آموزش را مطالعه نموده و امتحان نمایید .امیدوارم که بتواند به شما کمک نمایید . ما علاوه بر تبدیل فایل های PDF به word با اعمال یک سری تغییرات کوچک ، مرورگر google chrome را به PDF خوان پیش فرض ,ویندوز های 7 – ویستا و xp تبدیل کنیم یعنی دیگه فایل های PDF با نرم افزار Adobe Reader باز نمی شود و هر زمانی که روی فایل PDF ای کلیلک نمایید در google chrome باز می شود .پس یه جورایی می شد اسم این آموزش و تبدیل گوگل کروم به PDF خوان پیشفرض در ویندوز های XP ، ویستا ، 7 ، 8 ، 8.1 و 10 هم گذاشت. 
البته خیلی وقت بود خودم واسه تبدیل فایل های PDF به word دچار مشکل بودم تقریبا خیلی از نرم افزار های تبدیل معروف رو هم نصب کرده بودم ولی فقط متون انگلیسی و عکس ها رو تبدیل می کرد و متون فارسی رو جابجا و بهم ریخته کپی می کرد ودچار مشکل می شد و تقریبا هیچ راه حلی واسش پیدا نکردم اما امروز روش تبدیل متون فارسی PDF به word را بدون نیاز به نصب نرم افزار خاصی آموزش می دهیم . این روش در ویندوز های XP ، ویستا ، 7 ، 8 ، 8.1 و 10 هم امتحان شده و جواب داده ولی تنظیمات xp متفاوت می باشد و بعد از پایان آموزش ویندوز های ویستا ، 7 ، 8 ، 8.1 و 10 ، تنظیمات مربوط به ویندوز xp رو هم آموزش می دهیم. 

 

لطفا آموزش ها را لطفا به صورت کامل تا انتها مطالعه بفرمایید
طبق آموزش های موجود در سایت عمل کنید.
پشتیبانی آنلاین وبسایت و تلفن های شرکت جهت سرویس دهی به مشتریان رادیب و پاسخگویی در مورد خدمات و سرویس های رادیب است. لطفا از پرسیدن سوالات آموزشی در چت آنلاین سایت خودداری بفرمایید، برای رفع مشکلات آموزشی تماس نگیرید

 

 

تبدیل پی دی اف فارسی به ورد بدون به هم ریختگی

 

 

از ربات هوشمند اینستاگرام ما برای تبلیغات هدفمند خود استفاده کنید و به سادگی رُشد کنید: 

https://radib.com/instagram

بسیاری از ما با شیوه خواندن و جواب دادن به ایمیل‌ها در جیمیل آشنا هستیم و اینکار را به دفعات…

بسیاری از تست های سرعت و مقایسه ها نشان می دهد که سریعترین مرورگر پلتفرم اندروید اپلیکیشنی نیست…

هاست چیست؟
مهم ترین قسمت هر وب سایت هاست میباشد .
هاست که به زبان انگلیسی به معنای  میزبان…

وب مستر کیست ؟
وب مستر در لغت به معنای مدیر سایت میباشد .
یک وب مستر کسی است که محتوا و سازمان…

هاست لینوکس (Linux Hosting)
 
هاست لینوکس هاستی است که بر روی سرورهایی که سیستم عامل لینوکس…



العربيةDownloads-icon


EnglishDownloads-icon


PersianDownloads-icon

الان وقت دارید بقیه اطلاعات را کامل کنید؟

لطفا برای دیدن ویدیو جاوا اسکریپ را فعال کرده یا مرورگر خود را به آخرین نسخه به روز رسانی کنید

طراحی سایت ، seo ، تولید دوره های آموزشی

تبدیل پی دی اف فارسی به ورد بدون به هم ریختگی

با این آموزش شما می توانید به راحتی فایل های pdf فارسی خود را بدون بهم ریختگی به word تبدیل کنید، این آموزش کاملا کاربردی مناسب کسانی است که با pdf سروکار دارند

آیا تا کنون پیش آمده که بخواهید فایل PDF را به Word تبدیل کنید؟

آیا پیش آمده که مجبور شوید برای تایپ هر صفحه ۱۰۰۰ تومان پول پرداخت کنید؟

آیا مجبور شده‌اید برای  تبدیل فایل PDF به  Wordچندین روز درگیر پیدا کردن یک راه حل مناسب باشید؟

دیگر مجبور نیستید انواع نرم افزارها را تست کنید.

دیگر مجبور نیستید چندین روز درگیر باشید؛ ۵ دقیقه هم کافی است!

خیلی از وقت ها لازم می‌شود برای ویرایش کردن فایل‌های PDF آن‌ها را به فایل Word تبدیل کنیم یا بعضی وقت ها هم شده که فایل Word نوشته خودمون از دست داده ایم یا به هر دلیلی پاک شده و ما فقط PDF اون فایل داریم و مجبوریم برای اعمال تغییرات آن را به Word تبدیل کنیم.

ممکن است با راه‌های انجام این کار آشنایی نداشته باشید و نتوانید تغییرات لازم را در این نوع فایل‌ها اعمال کنید. یا روشی که از آن استفاده می کنید روی آن فایل pdf فارسی به درستی عمل نمی کند و متن به هم ریخته می شود. در این آموزش با روش‌ های مختلف تبدیل فایل‌های PDF به فایل Word آشنا می شوید و دیگر مهارت های مورد نیاز در مورد pdf را می آموزید.

توجه: قبل از شرکت در دوره آموزشی شما می توانید پیش نمایش و ۱ قسمت آموزشی از ۷ قسمت را رایگان مشاهده کنید.(آموزش هایی که در سمت راست آن ها قفل باز است قبل از خرید و ورود در آموزش قابل مشاهده است)

توجه: با اطمینان دوره آموزشی “آموزش تبدیل pdf به word فارسی بدون بهم ریختگی ویژه دانشجویان” را بخرید در صورتی که این آموزش مطابق با اطلاعات آن نبود و شما از خرید راضی نبودید، بازگشت وجه انجام می شود.

آشنایی با کامپیوتر و اینترنت

یاد می‌گیریم چگونه با نرم‌افزار و بدون نرم‌افزار فایل های pdf رو به word تبدیل کنیم.

یاد می‌گیریم چگونه فایل pdf رو به word بدون هم ریختگی تبدیل کنیم.

یاد می‌گیریم چگونه متن فایل pdf ویرایش کنیم.

یاد می‌گیریم چگونه فونت فایل pdf رو عوض کنیم.

یاد می‌گیریم چگونه عکس فایل pdf حذف یا تعویض کنیم.

یاد می‌گیریم چگونه فرمت فایل pdf رو به فرمت‌های دیگه ایی مثل png تبدیل کنیم.

یاد می‌گیریم چگونه برای فایل pdf سر صفحه (هدر) و پاصفحه (فوتر) ایجاد کنیم .

یاد می‌گیریم که چگونه متن دلخواه رو از فایل pdf حذف کنیم.

یاد می‌گیریم که چگونه چیدمان متن فایل pdf تغییر بدهیم.

یاد می‌گیریم که چگونه واتر مارک به فایلهای pdf اضافه کنیم.

یاد می گیریم چگونه رمز فایل های pdf را بشکنیم .

یاد می گیریم چگونه حجم فایل های pdfرا کاهش دهیم.

یاد می گیریم چند فایل pdfرا به بچسبانیم.

دانشجویان و کلیه افرادی که با فایل pdf سروکار دارند

کامپیوتر ، اینترنت ، نرم افزارAdobe Acrobat Dc

آموزش تبدیل فایل pdf به word با استفاده از اینترنت (روش اول)

آموزش تبدیل فایل pdf به word با استفاده از اینترنت (روش دوم)

آموزش حذف رمز فایل های pdf

آموزش چسباندن چند فایل pdf به هم

آموزش کاهش حجم فایلهای pdf

تبدیل پی دی اف فارسی به ورد بدون به هم ریختگی

هزینه شرکت در این دوره ۱۱۰۰۰ تومان است. اگر تمایل به شرکت در این دوره را دارید، دکمه «شرکت در دوره» را فشار دهید

در حال بارگزاری اطلاعات

لیموناد جامع ترین پلتفرم آموزش آنلاین ویدیویی، برای فارسی زبانان است که افتخار همکاری با بیش از 200 مدرس و متخصص در تمام موضوع های آموزشی را دارد.

طعم خوش آموزش آنلاین با لیموناد


ورودDownloads-icon


ورودDownloads-icon


ساختن حساب کاربریDownloads-icon


Downloads-icon


شما می توانید یک فایل پی دی اف را به آسانی قفل کنید. طوری که استفاده کنندگان فقط توانایی خواندن آن را داشته باشند (فیلم آموزشی)-با دانلود رایگان آموزشDownloads-icon


شیوه قفل گذاری روی فایل pdf (پی دی اف)Downloads-icon

من محمد رجبی، دوستدار آموزش مباحث مربوط به تکنولوژی اطلاعات و کاربردی و جالب هستم.

توجه: کیفیت این محصول توسط بیـــاموز تضمین شده است.

1-تبدیل PDF به word بدون بهم ریختگی محتوا2-تبدیل تصویر به PDF 3-فشرده کردن فایل های PDF 4- تبدیل PDF به فرمت jpg5- تبدیل PDF به متن6- تبدیل فایل های xps به PDF 7-تبدیل فایل های PDF به PNG

یکی از مواردی که بسیاری از افراد با آن مشکل دارند تبدیل فایل های PDF  به WORD است. زمانی که شما یک متن با فرمت PDF  را به داخل نرم افزار WORD کپی می کنید محتویات کپی شده به صورت بهم ریخته هستند. روش های مختلفی برای تبدیل PDF  به WORD ارائه شده است که در همگی آنها به هم ریختگی متون فارسی وجود دارد و شما می بایست کار ویرایش را مجدداً بر روی متن انجام دهید. یکی از این روش های باز کردن فایل در مرورگر است که در این اموزش نحوه انجام این روش نیز شرح داده می شود اما همانطور که ملاحظه خواهید کرد در این روش نیز شاهد به هم ریختگی متن خواهیم بود. برای اشنایی با روش تبدیل PDF  به WORD بدون به هم ریختگی محتوا  و هم چنین تبدیل تصویر به PDF و یا PDF  به تصویر این اموزش را دنبال نمایید.

در این روش بهتون آموزش میدیم که چطور میتونید یک فایل پی دی اف رو به متن تبدیل کنید بدون اینکه متن شما دچار بهم ریختگی بشود. همچنین در این دوره شما یاد میگیرید که چطور یک عکس حاوی متن را به Word تبدیل کنید و اینکه چطور حجم عکس هایتان را با کمترین افت کیفیت کم کنید.تبدیل پی دی اف فارسی به ورد بدون به هم ریختگی

معرفی دوره تبدیل پی دی اف به متن بدون بهم ریختگی

آموزش تبدیل عکس به متن با دو روش

آموزش تبدیل پی دی اف به متن به صورت یکجا

آموزش فشرده سازی عکس

   دانلود مستقیم پیش نمایش (معرفی دوره تبدیل پی دی اف به متن بدون بهم ریختگی) – حجم دانلود 7 مگابایت (کلیک کنید +)

در میان شش هزار مطلب آموزشی منتشر شده در بیاموز، جستجو نمایید …


 Downloads-icon


(کلیک کنید +)Downloads-icon


مبدل pdf to wordDownloads-icon


mobadel pdf تو wordDownloads-icon


مبدل pdf to wordDownloads-icon


mobadel pdf تو wordDownloads-icon



معرفی سرویس آنلاین ایبو جهت تبدیل فایلهای PDF :

امروز دانشجویان و همه کسانی که در حال درس خواندن یا تدریس هستند با فایلهای PDF آشنا هستند و دغدغه تبدیل فایلهای PDF به Word را تجربه کردند. بر خلاف فایلهای انگلیسی فایلهای فارسی در اکثر اوقات بعد از کپی به روش های زیر متن درهم و بهم ریخته بوده :

تبدیل پی دی اف فارسی به ورد بدون به هم ریختگی

حتی استفاده از قابلیت جدید گوگل با نام گوگل درایو نیز همچنان جوابگوی حل این مشکل نبوده است. خروجی نامنظم پر از خطا و بهم ریختگی، حذف جداول و تصاویر، فونت کاملا ناشناخته و در برخی موارد تبدیل نشدن بعضی صفحات از مواردیست که در استفاده از این نرم افزار و سرویس ها رخ می دهد.

گروه ایبو طی 2 سال و با بررسی دقیق فایلهای PDF و ساختار آنها سرویسی را راه اندازی کرده اند که میتوان بدون نیاز به نرم افزار و دردسر، فایلهای پی دی اف و حتی عکس های اسکن شده خود را بصورت آنلاین به ورد تبدیل کنید.

از قابلیت های این سرویس آنلاین میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

هم اکنون میتوانید از طریق لینک زیر به سایت مراجعه کرده و از سرویس مبدل پی دی اف به Word به سادگی یک کلیک استفاده کنید :

در صورت بروز خطا یا مشکل میتوانید از چهار طریق زیر با بخش پشتیبانی در ارتباط باشید :

از رایگانش استفاده کردم..کیفیت عااالیه . فقط تبدیل رایگانش یکم زمانبره

از کدوم نرم افزار لطفا به ما هم بگید

با سلام. با مراجعه به سایت https://www.eboo.ir میتوانید کلیه فایلهای پی دی اف خود را به متن قابل ویرایش word تبدیل کنید.

سلام ببخشید میخوام پرداخت رو انجام بدم همه اطلاعات کارت رو درست میزنم فقط میزنه مقادیر ورودی را کنترل کنید. درصورتی ک همه چیز رو کنترل کردم. مشکل چیه؟

با سلام
مشکل بطور موقت در سیستم بانک بوجود آمده بوده و رفع شد . مجددا عملیات پرداخت را انجام دهید.


کد امنیتی:
+ 44 = 48



16262
Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


farsi pdf converterDownloads-icon


Persian pdf parserDownloads-icon


تبدیل pdfDownloads-icon


تبدیل PDF آنلاینDownloads-icon


تبدیل PDF به وردDownloads-icon


کپی متن از PDFDownloads-icon


نرم افزار تبدیل PDFDownloads-icon

mreza_dm2004

مرداد ۲۰, ۱۳۹۸
عمومی

ثبت دیدگاه
102 بازدید

مرداد ۲۷, ۱۳۹۸

مرداد ۱۳, ۱۳۹۸

مرداد ۶, ۱۳۹۸

شاید خیلی از مواقع برای شما پیش آمده باشد که بخواهید با تبدیل pdf به word، به محتوای متنی فایل دسترسی داشته باشید تا بتوانید همه یا بخشی از آن را در متن خود کپی کنید. روش های مختلفی برای تبدیل pdf به word هم با استفاده از نرم افزار و هم با کمک سرویس های آنلاین وجود دارد که در این مقاله به آموزش روش های مختلف می پردازیم. نکته قابل تذکر در تبدیل pdf به word این است که اگر فایل هایی که به زبان انگلیسی است این تبدیل به راحتی و بدون برهم خوردگی انجام می شود، اما در تبدیل فایل های فارسی زبان ممکن است این عمل با به طور کامل انجام نشود و فونت فایل دچار برهم ریختگی شود که در این مقاله به شما ابزارهای مخصوص فایل های فارسی زبان را معرفی خواهیم کرد.تبدیل پی دی اف فارسی به ورد بدون به هم ریختگی

به منظور تبدیل فایل pdf به word، از طریق کلیک روی این لینک به سایت مربوطه هدایت می شوید که طبق تصویر روی قسمت choose file کلیک کرده و فایل pdf خود را در آنجا آپلود کنید. همچنین می توانید با Drag & Drop فایل خود (کلیک روی فایل مربوطه و کشیدن و رها کردن آن در هر جای کادر آبی رنگ) عملیات آپلود فایل را انجام دهید.

چند ثانیه زمان می برد تا فایل پی دی اف شما آپلود شود که پس از آپلود عملیات تبدیل فرمت  به ورد به صورت اتوماتیک انجام می شود. در انتها طبق تصویر فایل ورد مربوطه را دانلود کنید.

 

 

ابزار آنلاین دیگر برای تبدیل pdf به word سایت pdf2doc است. برای این کار، از طریق این لینک به سایت مربوطه مراجعه کنید. همان طور که طبق تصویر مشاهده می کنید، با استفاده از این ابزار می توانید فرمت پی دی اف را به فرمت های مختلف ورد (docx،doc)، عکس (JPG،PNG) تبدیل کنید. همچنین این سایت قابلیت های دیگری نیز دارد که از جمله آن می توان به فشرده سازی فایل پی دی اف، ترکیب چند فایل پی دی اف و تیدیل فرمت های عکس، XPS و غیره به پی دی اف اشاره کرد.

برای تبدیل فرمت مراحل زیر را طی کنید:

با توجه به تست به عمل آمده، این ابزار با زبان فارسی مطابقت کامل داشته و به کمک آن می توانید متن های pdf که به زبان فارسی هستند را بدون تغییر و به هم ریختگی در قالب word تغییر دهید.

برای تبدیل pdf به word با استفاده از این ابزار مراحل زیر را طی کنید.

 

 

 

 

 

برای تبدیل فایل pdf به word به کمک مرورگر گوگل کروم، ابتدا روی فایل pdf کلیک راست کرده و از قسمت open with مرورگر Google Chrome را انتخاب کنید که اگر این برنامه جز لیست پیشنهادی نبود، در ویندروز ۱۰ و ۷  در بخش open with به ترتیب روی گزینه آخر یعنی Choose another app یا Choose Default program کلیک کرده و  از بخش Browse  به فولدر نصب نرم افزار رفته و Google Chrome را انتخاب نمایید.

روش دوم برای باز کردن فایل pdf به کمک گوگل کروم، Drag و Drop فایل در بالای نوار آدرس مرورگر ( کلیک چپ روی فایل، کشیدن و رها کردن آن در بخش بالای آدرس بار مرورگر یا کشیدن و رها کردن فایل روی آیکون گوگل کروم موجود در دسکتاپ کامپیوتر) است. پس از باز شدن فایل در مرورگر، می توانید هر قسمتی که مدنظرتان هست را انتخاب ، copy و سپس در Microsoft word آن را paste نمایید.

توجه کنید اگر فایل pdf شما به صورت Text باشد می توانید از این روش استفاده کنید. در غیر این صورت اگر محتوای متنی موجود در فایل، به صورت عکس باشد امکان انتخاب و کپی کردن بخشی از آن وجود ندارد و با کپی کردن آن کل عکس مربوطه کپی می شود.  برای این منظور باید از نرم افزار Foxit PhantomPDF  استفاده نمایید.

اگر با مشکل دسترسی به اینترنت مواجه هستید و می خواهید هر وقت که نیاز داشتید فایل های pdf  خود را در فرمت word داشته باشید، می توانید با استفاده از نرم افزار PdfGrabber در سیستم عامل ویندوز این کار را انجام دهند. همچنین در صورتی که سیستم عامل مورد استفاده شما مک باشد، به کمک برنامه  می توانید عملیات تبدیل فرمت pdf به word را انجام دهید.

یکی از کاربردی ترین روش های تبدیل pdf به word باز کردن فایل pdf با Microsoft word است. در این صورت فایل pdf در نرم افزار word همانند یک فایل word با فرمت doc یا docx باز خواهد شد. نکته قابل توجه در استفاده از این روش، سازگاری با زبان فارسی بوده، به طوری که در تبدیل فرمت هیچ گونه تغییر و به هم ریختگی در فایل word مشاهده نخواهد شد.

 

خیلی از اوقات ممکن است از یک روش نتیجه مطلوب را نگیرید. در این صورت روش دیگر را تست کنید. یکی از مشکلات بسیار رایج  که در حین انجام کار به خصوص در متن های فارسی رخ می دهد، به هم ریختگی متن می باشد که در متن هایی که پرانتز، جدول ، اعداد اعشاری و حاوی صفر در مابین متن به کار رفته اکثرا با مشکلاتی از قبیل بر عکس شدن پرانتز، به هم خوردگی جدول، جابه جایی قسمت صحیح و اعشاری، آمدن صفر در سمت چپ عدد مواجه خواهید بود. یکی از دلایل بروز مشکل و به هم خوردگی فونت این مساله است که فونتی که در فایل pdf به کار رفته در سیستم شما موجود نیست. فونت های موجود در سیستم شما در درایو c فولدور windows فولدر Fonts قابل مشاهده است.

در فایل از بین روش های ذکر شده، باز کردن فایل pdf با نرم افزار Microsoft Word و همچنین ابزار آنلاین pdf2doc در تغییر فرمت فایل های پی دی اف فارسی بالاترین کارایی را دارند. در این مقاله سعی کردیم انواع روش های تبدیل pdf به word را به شما آموزش دهیم که امیدوارم برای شما مفید واقع شده باشد. اگر درباره نحوه تبدیل فایل ها سوالی دارید یا بعد از تغییر فرمت با مشکل به هم خوردگی فونت مواجه شدید با ذکر روش مورد استفاده موارد را مطرح کنید تا مشکل شما را رسیدگی کرده و راه حل مناسب به شما ارائه دهیم.

برچسب هاآموزش تبدیل pdf به word تبدیل pdf به word تبدیل پی دی اف به word تبدیل پی دی اف به ورد

  گوگل سرویس ها و خدمات مختلفی را به کاربران ارائه می دهد که استفاده …

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.تبدیل پی دی اف فارسی به ورد بدون به هم ریختگی

مشترک شدن در خبرنامه ایمیلی ما


Downloads-icon


آموزش تبدیل pdf به word بدون به هم ریختگیDownloads-icon


آموزش تبدیل pdf به word بدون به هم ریختگیDownloads-icon


این لینک Downloads-icon


این لینکDownloads-icon


این لینکDownloads-icon


آموزش تبدیل pdf به wordDownloads-icon


تبدیل pdf به wordDownloads-icon

صفحه نخست » دانستنی ها » کامپیوتر » تبدیل فایل pdf فارسی به word با گوگل کروم بدون نرم افزارهای حرفه ای

به طور حتم تاکنون بارها با مشکل تبدیل فایل PDF فارسی به WORD روبرو شده اید. این مشکل به صورت ویژه ای برای دانش آموزان و دانشجویان که برای امور آموزشی و پژوهشی خود نیازمند استفاده از محتوای فایل های PDF فارسی هستند، شایع بوده و تقریبا تمامی تلاش ها بدون نتیجه است.

با توجه به مشکلات بسیار کلیه روش ها و نرم افزارهای مطرح شده برای تبدیل فایل PDF فارسی به WORD و عدم کارایی آنها، در این نوشته شیوه ای بسیار ساده و کارآمد برای تبدیل فایل PDF فارسی به WORD در کسری از ثانیه و بدون هیچگونه مشکل به هم ریختگی یا کاراکترهای عجیب، آموزش داده می شود.

 

تبدیل پی دی اف فارسی به ورد بدون به هم ریختگی

آموزش تبدیل فایل pdf فارسی به word

 

هماهنگونه که از عنوان مشخص است، نیازی به هیچ نرم افزار ویژه و خاصی نیست و فقط از مرورگر سیستم خود استفاده می نمایید. در این مطلب تبدیل انواع فایل های PDF فارسی به WORD در کسری از ثانیه و بدون هیچگونه مشکل به هم ریختگی یا کاراکترهای عجیب، آموزش داده می شود.

 

حتما فایل PDF پی دی اف دانلود کرده اید  و توسط برنامه ای که دانلود کرده اید آن را  به فایل وورد تبدیل نموده اید اما، ناگهان شوکه میشوید : فونت فارسی آن در هم ریخته،  به هم ریخته یا به قول برخی از نوجوانان، جغول و بغول شده !!!
برای تبدیل فایل نیازی به هیچ نرم افزار ویژه و فقط از مرورگر کروم گوگل خود استفاده می نمایید.

 

فرایند تبدیل فایل های PDF فارسی به WORD شامل چند مرحله ساده است :

۱- نرم افزار مرورگر گوگل کروم Google Chrome روی سیستم شما باید نصب باشد. اگر نصب است که هیچ، اگر نصب نیست،  فایل آن را از اینترنت دانلود کنید و نصب نمایید.
۲- مطمئن شوید، فایل PDF با فونت فارسی که دانلود کرده اید به صورت متن است یا تصویری از یک متن که تبدیل به PDF  شده است. زیرا بعضی PDF های فارسی ، به جای متن حاوی عکس هایی از نوشته ها هستد (که دیگران آن را به سرقت نبرند!!)  که در اینصورت این قابل تبدیل به PDF نیست. البته در عمده موارد، PDF بصورت متن است.

 

– روش 1

فایل PDF فارسی را  بگیرید و بکشید و بی اندازید روی گوگل کروم (همان Drag & Drop). فایل باز میشود و میتوانید متن را کپی کنید تو یک فایل word خالی.

– روش 2

با استفاده از کلیک راست روی فایل PDF، گزینه Open with، گزینه Choose default program، گزینه Browse و انتخاب Google Chrome به عنوان برنامه پیش فرض، باز نمایید.

ساده ترین روش تبدیل فایل pdf فارسی به word

 

حالا میتوانید متن را از داخل کروم به یک فایل word خالی کپی کنید.

گاهی مشاهده می شود که تصاویر و نمودارهای مندرج در فایل PDF در فایل Word کپی نگردیده است برای حل این مشکل نیز بایستی بصورت دستی از صفحه مانیتور خود عکس تهیه کرد و یا با استفاده از نرم افزار های گوناگون می توان از محیط های دلخواه فایل PDF، عکس با فرمت JPG یا PNG تهیه کرد سپس درون فایل Word  در محل مورنظر قرار می دهیم.

اگه فایل PDF شما اضافاتی مثل حاشیه و عکسهایی در پس زمینه داشته باشد ابتدا با نرم افزار Foxit PDF Editor و حتی فتوشاپ CS6 صفحه موردنظر را ویرایش کنید و اون قسمتها را حذف کنید و فایل را ذخیره کنید. سپس کار کپی برداری را انجام دهید.

نکته مهم :

توجه داشته باشید که نام فایل PDF بصورت فارسی نباشد تا مرورگر در بازکردن آن مشکلی نداشته باشد و حتی مسیر فایل PDF با عناوین فارسی نباشد. (مثلا درون پوشه با نام و کاراکتر فارسی زبان نباشد)

اگر تمام راه حل های گفته شده را انجام دادید و با مشکل روبرو شدید بایستی از دستگاه یا نرم افزارهای قدرتمند OCR استفاده کرد که مقرون به صرفه هم نیست. اما نام بردن نرم افزارهایی که از فناوری OCR استفاده می کنند خالی از لطف نیست همانند: Able2Doc Professional  و PDF OCR 4.2 و غیره.

 

منبع:mbaتهران/مسعودعلامه/باشگاه خبرنگاران جوان

کارتون عاااااااااااااااااااااااالیه
من حدود یک ساعت و نیم بود که داشتم با نرم افزار های مختلف کار میکردم اما نمی شد
واقعااا ممنون

سلام واقعا ممنون از راهنمایی مفیدتون

تشکر از راهنمای سودمند تان جهان سپاس
من سخت در مشکل بودم و نمیتوانستم که فونت فارسی پی دی اف را به ورد تبدیل نمایم باز هم خیلی ممنون تان.

سلام
چگونه متن را در ورد کپی کنیم؟؟ چنین گزینه ای نمی بینم

دمتگرم :*

سلام من تمام این مرحل و انجام دادم ولی وقتی متن و تو ورد باز میکنم درهم برهمه
ممنون میشم راهنمایی کنین

دوست گرانقدر
می خواهم بدانید مطلب آموزنده شما من را از یک سرگیجه 4 ساعته رهانید !! با تمامی ابزارهای google drive فایل PDF فارسی ام رو باز کردم و با هیچ کدام موفق نشدم تا به مطلب شما برخوردم.
نجات دادید !! سپاس بسیار

نام:


تبدیل فایل pdf فارسی به word با گوگل کروم بدون نرم افزارهای حرفه ایDownloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


فایل PDFDownloads-icon


آموزش تبدیل فایل PDF فارسی به متنDownloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon

تبدیل پی دی اف فارسی به ورد بدون به هم ریختگی
تبدیل پی دی اف فارسی به ورد بدون به هم ریختگی
0


منتشر شده

در

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *