تبدیل پی دی اف به ورد فارسی نرم افزار

تبدیل پی دی اف به ورد فارسی نرم افزار
تبدیل پی دی اف به ورد فارسی نرم افزار

تبدیل تاریخ شمسی و میلادیتبدیل کد HTML به Java, PHP, ASPتبدیل واحد ها


دانلود نرم افزار تبدیل PDF به Word قابل ویرایش


Able2Doc Professional 7


 


تبدیل پی دی اف به ورد فارسی نرم افزار


 


 

همانطور که میدانید، فرمت PDF بهترین فرمت برای انتشار فایل های متنی است. برتری مهم PDF نسبت به سایر فرمت ها این است که میتواند متن را روی هر کامپیوتری به راحتی و بدون نیاز به نصب فونت نمایش دهد. به این ترتیب تمام متن ها، عکس ها، جدول ها، پاراگراف بندی ها، و … بدون به هم ریختگی نمایش داده میشوند.


 

فرمت PDF ، یک فرمت بسته و بدون امکان ویرایش است. در واقع همین موضوع است که کمک میکند فایل PDF بدون مشکل روی هر سیستمی قابل نمایش باشد.


 

اما اگر شما یک فایل PDF داشته باشید و بخواهید تغییراتی در آن بدهید (مثلا متن آن را ویرایش کنید و در جای دیگری استفاده نمایید) چه میکنید؟ بهترین راه در این مواقع، استفاده از یک نرم افزار تبدیل PDF به متن قابل ویرایش است.


 

نرم افزار Able2Doc Professional این قابلیت را دارد که فایل های PDF را به Word تبدیل کند. و به این ترتیب میتوانید متن آن را ویرایش کنید. و در جای دیگری استفاده نمایید. یا پس از ویرایش، دوباره به PDF تبدیل کنید.


عضویت در خبرنامه سرزمین دانلود

 

نرم افزار PdfGrabber این امکان را برای شما فراهم می آورد تا بسرعت و بسادگی اسناد پی دی اف خود را به تمامی فرمتهای اصلی دیگر تبدیل نمایید. این نرم افزار از فونت اصلی به کار رفته در سند پی دی اف برای نزدیک تر شدن هر چه بیشتر نتیجه کار به صفحه بندی فایل اصلی استفاده می نماید. بااستفاده از ویرایشگر محتوای نرم افزار نیز می توان انتخاب نمود که چه بخشی از فایل پی دی اف بایستی استخراج شود ویا اینکه تمامی فایل را بصورت یکجا تبدیل نمود. کنترل از راه دور از طریق خط فرمان، پوشه های کنترل شده و واسط کاربری COM کارهای روزانه شما با اسناد را آسانتر از همیشه می نماید. لایسنس های شبکه این نرم افزار نیز قابلیت استخراج همزمان فایل های پی دی اف برای چندین کاربر را بصورت یکجا برروی یک شبکه می دهد. همچنین با استفاده از این نرم افزارمی توانید تصمیم بگیرید که کدام یک از تصاویر سند پی دی اف بایستی استخراج گردد و یا اینکه تمامی سند را به تصویر تبدیل نمایید. همچنین این نسخه از نرم افزار برای کاربران حرفه ای نیز بخوبی مجهز گردیده است، قابلیتهای اضافی ارائه شده دراین نسخه شامل فرمتهای خروجی DXF/AutoCAD با آرایش صفحه ی دی اف، PowerPoint  و  XML، قابلیت استخراج چندین فایل پی دی اف بصور همزمان و گزینه برای کنترل از راه دور از طریق خط فرمان و یا عملکرد پوشه کنترل شده ” Monitored Folder” می باشند. می توان گفت که در حال حاضر این نرم افزار بهترین نمونه موجود در بازار برای تبدیل اسناد پی دی اف نوشته شده به زبان فارسی به فایلهای Word و غیره می باشد.

 

برخی از قابلیت های PdfGrabber

تبدیل پی دی اف به ورد فارسی نرم افزار

– قابلیت دارا بودن ابزار های مختلف برای ویرایش متون و تغیر سایز دادن و انتخاب سایز فونت و غیره … .- قابلیت تبدیل بسیار سریع فایل های PDF به دیگر فرمت های ذکر شده.- یکی از قابلیت های ارزشمند برنامه این است که در جلوی page بطور مثال بنویسید ۵-۱ و فقط نرم افزار ۵ صفحه اول فایل pdf را تبدیل می کند.- قابلیت ساختن فونت های زبان فارسی در هنگام تبدیل فایل مورد نظر.

1 – فایل دانلود شده را از حالت فشرده خارج و نصب کنید.

2 – اکنون در فایل دانلود شده وارد پوشه keygen شوید.

3 – فایل keygen را باز کنید و اجرا کنید و روی Genarate کلیک کنید.

4 – اکنون نرم افزار PdfGrabber را باز کنید و روی Licence کلیک کنید.

5 – سپس به سراغ فایل keygen که باز می باشد بروید و اطلاعات فایل پچ را داخل نرم افزار کپی کرده و و روی licence کلیک کنید و از نسخه پرو لذت ببرید !

1 – از قطع بودن اتصال سیستم به اینترنت مطمئن شوید و تا پایان مراحل زیر به اینترنت متصل نشوید.2 – بعد از نصب نرم افزار را اجرا نکنید !4 – وارد پوشه ی Crack شوید و فایل Patch.exe را در محل نصب برنامه کپی نمایید.5 – پس از آنکه فایل Patch.exe را کپی کردید آنرا اجرا کنید. (در ویندوز Vista و 7 و 8 و 10 ابتدا بر روی فایل Patch.exe?5236512 کلیک راست کنید و سپس گزینه Run as administrator را انتخاب نمایید)6 – در پنجره ی ظاهر شده مانند تصویر زیر به مسیر Help و Licence information بروید.

 

 7 – سپس وارد پوشه Crack شوید و این بار فایل Serial.txt را باز کنید و مانند عکس زیر اطلاعات را طبق کدهای فایل serial.txt تکمیل کرده و روی Licence کلیک کنید !

 

 

8 – من بعد هر وقت خواستید نرم افزار را اجرا کنید با فایل patch.exe?5236512 که در مسیر نصب کپی کرده اید را اجرا کنید و می توانید از نرم افزار به صورت فول استفاده کنید.آموزش نحوه استفاده از نرم افزار و تنظیمات آن

1- برنامه را اجراء و باز کنید.2- از طریق Add فایل PDF را از روی هارد انتخاب و open کنید.3- از طریق لیست منو نرم افزار فرمت مورد نظر را جهت تبدیل انتخاب کنید.4- اکنون دکمه Export را کلیک کنید تا پنجره ی جدید باز شود و در منو کشویی Text alignment گزینه Layout Tab Stoo را انتخاب کنید و در سمت چپ صفحه تیک ۴ گزینه ی Embed TrueType Font و Allow Superior-/inferior font و Export lnes as graphic و Image را فعال کنید و OK را بزنید.5- اکنون عمل تبدیل بسرعت انجام میشود و پروسه تبدیل را شاهد خواهید بود.6- در فلدر My Documents پوشه ای بنام PdfGrabber درست می شود.7- حال این پوشه را باز کنید و در داخل آن فایل آفیس word تبدیل شده و نیز یک پوشه فونت ساخته شده مشاهده می کنید.8- توجه مهم قبل از اینکه نرم افزار را از حالت اجراء خارج و آنرا به بندید به جهت اینکه برای اینکه فایل آفیس Word بدست آمده بزبان فارسی در کامپیوتر شما سیو بماند باید پوشه فونت را باز کنید و همه فونت های مربوط و ساخته شده را در فلدر اصلی فونت ویندوز در درایور C / ویندوز کپی نمائید.9- حال برنامه را به بندید و از فایل آفیس Word که بزبان فارسی کامل میباشد استفاده نمائید.توضیح مهم :

– در صورتی که فونت های ساخته شده را در فلدر فونت ویندوز کپی نکنید بعد از بستن نرم افزار فونت فایل آفیس تبدیل شده بهم خواهد ریخت.-  چنانچه بخواهید قسمتی از مطلب و یا تصویر بصورت جداگانه تبدیل کنید باید عمل ویرایش انجام بدهید . بنابراین وقتی که فایل PDF را در محیط برنامه Add کردید قبل از اینکه آنرا تبدیل کنید برای ویرایش متن فایل PDF و انتخاب مطالب و یا تصاویر باید دکمه / آیکون Range Eiditor را در سمت چپ محیط نرم افزار کلیک کنید تا صفحه ویرایش باز بشود و بعداز انجام تغیرات آنرا سیو و دکمه تبدیل را کلیک کنید.

دانلود PdfGrabber v9 نسخه 32 بیتی

دانلود PdfGrabber v9 نسخه 64 بیتی

دانلود PdfGrabber v8 نسخه نصبی

دانلود PdfGrabber v8 نسخه پرتابل

پسورد فایل کپی شد

– نظرات که به صورت فینگلیش باشند تایید نخواهند شد. – رمز تمامی فایل ها www.patoghu.com هستش ، و کاملا تست شده می باشند 

– نظرات در مورد رمز فایل تایید نمیشه اگه مشکلی در مورد رمز داشتید دستی رمز را وارد کنید

به آموزش دقت کنید همه نوع فونتی نمیشه دوست عزیزم

سلام پی دی اف های شما رمزگذاری شده اند و قابلیت تبدیل ندارند

سلام دیگه خودتون باید ورد بلد باشید ! تا تغییر فونت بدید توی ورد و کار سختی نیستش

سلام ایراد باید از ویندوز شما باشه بزگروار یا فایلی که می خواید تبدیل کنید و ….

خواهش میکنم

سلام بزرگوار نرم افزار رو با کلیک راست run as administrator اجرا کنید و در ضمن احتمالا پچ نکردید نرم افزار رو

تبدیل پی دی اف به ورد فارسی نرم افزار


مدیریت PDFDownloads-icon


تبدیل Pdf فارسی به Word با ورژن جدید نرم افزار PdfGrabber v9.0.0.12 ProfessionalDownloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


دانلود PdfGrabber v9 نسخه 32 بیتیDownloads-icon


دانلود PdfGrabber v9 نسخه 64 بیتیDownloads-icon


دانلود PdfGrabber v8 نسخه نصبیDownloads-icon


دانلود PdfGrabber v8 نسخه پرتابلDownloads-icon


آموزش تعمیر فایل فشردهDownloads-icon


دانلود نرم افزار مبدل پی دی اف به ورد iPubsoft PDF to Word Converter 2.1.15Downloads-icon


نرم افزار تبدیل pdf به سایر فرمت ها با PDFMate PDF Converter 1.89Downloads-icon


دانلود نرم افزار تبدیل Pdf به ورد – Nemo PDF To Word 4.0Downloads-icon


دانلود نرم افزار Avanquest Expert PDF Professional 14.0.28.3456 ایجاد، تبدیل و ویرایش اسناد PDFDownloads-icon


دانلود نرم افزار تبدیل pdf به wordDownloads-icon


دانلود نرم افزار تبديل pdf به wordDownloads-icon

دانلود PDF Shaper تبدیل پی دی اف به متن

Nemo PDF To Word نام نرم افزار قدرتمند در زمینه تبدیل فایل pdf به ورد می باشد. پس از تبدیل فایل ها شما میتوانید آنها را در محیط ورد ویرایش کنید ، این نرم افزار فایل ها را عینا مانند سورس اصلی به ورد تبدیل میکند و حتی تمامی تصاویر و ابجکت های داخل فایل PDF را به ورد تبدیل خواهد کرد. این نرم افزار رابط کاربری انعطاف پذیر و بسیار ساده دارد. و در امر تبدیل بسیار سریع عمل می نماید.


مدیریت PDFDownloads-icon


دانلود نرم افزار تبدیل PDF به فرمت های متنی PDF Shaper Professional / Premium / Free 10.6Downloads-icon


تبدیل فرمت PDFDownloads-icon


ادامه مطلب Downloads-icon


دانلود نرم افزار تبدیل Pdf به ورد – Nemo PDF To Word 4.0Downloads-icon


ادامه مطلب Downloads-icon

نخستین نرم‌افزار تبدیل فایل پی‌دی‌اف فارسی و انگلیسی به Word

نخستین نرم‌افزار تبدیل فایل پی‌دی‌اف فارسی و انگلیسی به Word

پارسی پی‌دی‌اف نخستین نرم‌افزار تبدیل و تصحیح فایل های پی‌دی‌اف فارسی و انگلیسی به Word، بدون مشکل بهم ریختگی حروف و جملات فارسی است. شما قادر خواهید بود تنها در ۵ کلیک! فایل پی‌دی‌اف را به فایل قابل ویرایش Word تبدیل کنید، بدون نیاز به نصب هیچگونه فونت اضافی، قالب بندی و چیدمان متن مشابه فایل اصلی خواهد بود.

هم اکنون سفارش دهید! فقط با پرداخت ۸۹۰,۰۰۰ ریال نرم‌افزار را دریافت نمایید. برای تسهیل در روند دریافت کلید فعال سازی و پشتیبانی مناسب قبل از پرداخت هزینه، برای شما یک حساب کاربری ایجاد می شود.

پس از ثبت و تکمیل اطلاعات عضویت و پرداخت هزینه، نرم‌افزار از پنل کاربری قابل دریافت است.
فعال سازی نرم‌افزار به راحتی صورت می گیرد، پس از نصب آن، شماره سریال نمایش داده شده را در قسمت دریافت کلید فعال سازی پنل کاربری خود ثبت کنید. کلید فعال سازی پس از بررسی اطلاعات توسط همکاران در کمتر از ۲۴ ساعت برای شما ارسال خواهد شد.

نرم‌افزار پارسی پی‌دی‌اف با تمام نسخه های سیستم عامل شرکت مایکروسافت از Windows XP تا Windows 10 سازگار بوده و برای رابط کاربری لمسی بهینه شده است.


تبدیل پی دی اف به ورد فارسی نرم افزار

ممنون از همکاری شما و دوستان پاسخگو

بله راضی هستم

نرم افزار مفیدی هست

با سلام ، این نرم افزار برای من بسیار قابل استفاده بوده است بخصوص برای متن های انگلیسی عملکرد فوق العاده ای داشته است.به کلیه تهیه کنندگان نرم افزار خسته نباشید میگویم.

سلام بسیار عالی

خروجی فایل‌های قرار داده شده در این بخش توسط نرم‌افزار پارسی‌پی‌دی‌اف تولید شده اند، شما عزیزان می‌توانید با هر نرم‌افزاری مانند pdfGrabber، e-pdf to Text Converter و Able2Doc و نیز روشهای مرسوم در اینترنت از جمله روش تبدیل با مرورگر Chrome، فایل های مذکور را تبدیل به فایل متناظر Word نموده و خروجی آن را با خروجی‌های قرار داده شده در سایت ما مقایسه کنید.

با انتخاب گزینه ثبت سفارش وارد مرحله ثبت اطلاعات عضویت خوهید شد، با وارد کردن اطلاعات خواسته شده به صفحه پرداخت هدایت شده و نسبت به پرداخت هزینه اقدام فرمایید، درصورت پرداخت موفقیت آمیز نرم‌افزار از طریق پنل کاربری شما قابل دریافت است.

شما پس از دریافت و نصب نرم‌افزار بر روی سیستم خود، ابتدا می بایست یک نام ثابت را برای کامپیوتر خود در نظر بگیرید (Computer Name) تا درصورتی که ویندوز خود را مجددا نصب می کنید یا به نسخه ای جدیدتر بروزرسانی می کنید کلید شما معتبر باشد. با اجرای نرم‌افزار شماره سریال نمایش داده می شود که طولی بین ۲۰ تا ۳۲ حرف دارد. پس از ورود به پنل کاربری خود شماره سریال را در قسمت “دریافت کدفعال سازی” ثبت کنید. کلید فعال سازی نرم‌افزار پس از تایید، به آدرس ایمیل شما ارسال خواهد شد همچنین در پنل کاربری نیز قابل مشاهده خواهد بود.

بله، لطفا الگوریتم تصحیح متون را بروزرسانی کرده و مجددا اقدام فرمایید، چنانچه در پیام نمایش داده شده دکمه “سعی مجدد” وجود دارد تا زمان دریافت خروجی مناسب از آن استفاده کنید، درصورت عدم دریافت خروجی مناسب، برای بررسی فایل و بروزرسانی الگوریتم تصحیح متن نرم‌افزار، فایل موردنظر را از طریق ایمیل برای پشتیبانی ارسال فرمایید.

خروجی نرم‌افزار در بسیاری از فایل ها همانند محتویات فایل PDF است، حال آنکه ممکن است در برخی موارد سطر و ستون های جداول و همچنین تصاویر در موقعیت نادرست تنظیم شده باشند و یا برخی علایم نگارشی متن صحیح نباشند و نیاز به تصحیح توسط کاربر داشته باشند.

خیر، در حال حاضر فایل های عربی پشتیبانی نمی شود.

خیر، در حال حاضر فایل های اسکن شده فارسی پشتیبانی نمی شود.

خیر ، متاسفانه فونت های مذکور بدلیل ساختار غیراستاندارد در فایل های PDF قابل تبدیل و استخراج نیستند.

خیر، نسخه های ویندوز نرم‌افزار آفلاین بوده و می توانید بصورت نامحدود از آن استفاده کنید.

برای تسهیل در دریافت نرم‌افزار، انجام و مشاهده پرداخت ها، کلیدهای فعال سازی و همچنین ارتباط شما مشتریان با کارشناسان تیم، لازم است در مرحله سفارش یک حساب کاربری ایجاد کنید.

لطفا نام کامپیوتر (Computer name) را همانند قبل تنظیم کنید و سیستم را ریستارت (Restart) نمایید.

لطفا نرم‌افزار را با دسترسی مدیریت (Run as Administrator) اجرا کرده و اقدام به فعالسازی نمایید، چنانچه مشکل پابرجا بود ممکن است در زمان حذف نرم‌افزار ، نصب/بروزرسانی ویندوز جدید فرآیند غیرفعالسازی را انجام نداده باشید.

تیم برنامه نویس حرفه ای در سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را آغاز کرد. تیم ما با داشتن افراد حرفه ای در زمینه های برنامه نویسی، تحلیل و پیاده سازی انواع نرم‌افزار و وب سایت در حداقل زمان و با بهترین کیفیت آماده انجام هرگونه درخواست از طرف سازمان ها نهادها و شرکت های متقاضی اتوماسیون های آنلاین و آفلاین و وب سایت های تجاری تبلیغاتی و … است.

ارتباط با rpteam

ارتباط با پشتیبانی

شما عزیزان می توانید پس از عضویت در سایت فایل مورد نظر خود را از طریق تیکت برای پشتیبانی ارسال کنید، چنانچه اکنون تمایلی به عضویت در سایت ندارید فایل خود را از طریق ایمیل به آدرس
customer [ at ] parsipdf.ir

ارسال فرمایید و نمونه خروجی Word را دریافت نمایید، سپس با اطمینان کافی اقدام به ثبت سفارش نرم افزار پارسی پی دی اف فرمایید.

اثر ثبت‌شده در مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، کد شامد : 1-5-62-693465-1-1

تمام حقوق برای تیم برنامه نویس حرفه ای محفوظ است
www.rpteam.ir



Downloads-icon


ویدیوهای عملکرد نرم‌افزار
Downloads-icon



Downloads-icon


کانال تلگرام پارسی پی‌دی‌اف
Downloads-icon



Downloads-icon


۱- نمونه فایل پی‌دی‌اف
Downloads-icon



Downloads-icon


۱- نمونه فایل خروجی
Downloads-icon



Downloads-icon


۲- نمونه فایل پی‌دی‌اف
Downloads-icon



Downloads-icon


۲- نمونه فایل خروجی
Downloads-icon


Downloads-icon

اکثر دانشجویان برای کارهای تحقیقاتی و مطالعاتی خود به دانلود pdf ها می پردازند تا با تبدیل آنها به word یک متنی تهیه کنند که بر اساس سلیقه خودشان باشد . اما بیشتر اوقات با مشکل مواجه می شوند و متن آنها بهم می ریزد یا با کاراکتر های عجیب و غریبی نمایش داده می شود . ما در این مطلب با معرفی دو روش آسان برای تبدیل فایل پی دی اف به ورد بدون نیاز به نرم افزار سعی می کنیم این مشکل شما را حل نماییم . 

۱- اگر مرورگر گوگل کروم را نصب ندارید از اینجا دانلود و نصب کنید. اگر هم دارید به گام ۲ بروید.

۲- گوگل کروم را باز کنید و فایل PDF فارسی مورد نظر را به درون گوگل کروم بکشید.

۳- الان می توان به سادگی متن فارسی را انتخاب و در فایل WORD کپی نمود. متن فارسی بدون هیچگونه مشکل و یا بهم ریختگی در نمایش کاراکترها کپی می شود و فقط با ویرایش جزئی مانند مرتب نمودن سطور یا پیوسته کردن متن در بعضی جاهای منقطع و افزودن فونت و سایز دلخواه، می توان یک فایل PDF فارسی ۱۰ صفحه ای شامل تعداد زیادی عدد و نوشته را بدون به هم ریختگی و هرگونه مشکلی در کمتر از ۱ یا ۲ دقیقه در فایل WORD کپی نمود.

یکی دیگر از روشهایی که نیاز به نرم افزار ندارد استفاده از سرویس های آنلاین است سرویس های آنلاین زیادی هستند که با استفاده از آنها می توانید فایلهای PDF را به Word تبدیل کنید. همه این سرویسها مراحل مشابهی را انجام می دهند که ابتدا باید فایل مورد نظرتون را آپلود کنید،فرمت مورد نظرتان را انتخاب کنید و پروسه را آغاز کنید. در ادامه تنها کافی است فایل تولید شده را دانلود کنید:تبدیل پی دی اف به ورد فارسی نرم افزار

   وب سایت Smallpdf: کافی است از قسمت Choose file پی دی اف مدنظرتان را بارگزاری کنید و سپس آن را دانلود کنید بهمین راحتی! این سایت از معدود سایت هایی ست که از PDF های زبان فارسی نیز پشتیبانی می کند.

    Online2 pdf: برای استفاده از این وب سایت کافی است که از دکمه Select files فایل های خود را انتخاب کنید و سپس از منوی کشویی convert to گزینه فایل ورد را انتخاب کنید و Convert را کلیک کنید.

  Eboo.ir: این یک وبسایت فارسی ست که به تازگی راه اندازی شده و برای تبدیل فایل پی دی اف به ورد بسیار مناسب است. روند انجام کار با آن هم بسیار ساده است

اگر ورد روی سیستم تان نصب است کافی ست از قسمت بالا سمت چپ روی منوی Files کلیک کنید (یا اینکه همزمان دکمه های o و کنترل کیبورد را فشار دهید). سپس فایل Pdf خود را انتخاب نمایید  (با کمک گزینه browse) و Ok کنید تا فایل PDF شما به صورت ورد باز شود. به همین راحتی! بعد هر تغییراتی خواستید روی آن بدهید و آن را به هر صورتی که می خواهید ذخیره نمایید.

در ادامه پیشنهاد میشود: آموزش نحوه ویرایش فایل های PDF در نرم افزار Word

نکته قابل توجه: شایان ذکر است که اغلب فایلهای pdf هنگام ترجمه به word بهم می ریزند و قابلیت خواندن ندارند و با هیچ برنامه ای نمی توان آنها را ویرایش نمود. در این صورت تنها راه، تایپ کردن آن می باشد و وقت خودتان را برای تبدیل آنها به ورد تلف نکنید چون راه حلی جز این وجود ندارد! شما می توانید با ثبت نظرات و سوالات خود با ما همراه باشید.

دانلود رایگان بهترین کتاب PDF آموزش ICDL در سال ۲۰۲۰ (زبان فارسی)

دانلود رایگان ۳۱ درس آموزش ICDL مقدماتی تا پیشرفته (فیلم فارسی+PDF)

شرح کامل کلیات مهارت های هفتگانه (ICDL) بهمراه معرفی سرفصل های آن

با سلام و احترام

بسیار بسیار متشکرم از راهنمایی دقیق و فیلم آموزشی از طریق فیلم آموزشی مؤفق شدم. البته طرق دیگر و برخی سایت ها که معرفی شده بود رو سر زدم برای متون فارسی متن حرف به حرف و تقطیع تبدیل شد.

هیلی خیلی ممنون واقعا راه حل هاتون عالی بود .

با درود فراوان ، در روش اول جداول به هم میریزند
برای تبدیل جداول در pdf به word چه پیشنهادی دارید؟
سپاس از شما

واقعا عالی بود سپاس از شما

سلام ضمن تشکر. بنظرم قسمت های اول و دوم قابل استفاده و بهره برداری نبود. ولی قسمت سوم به دلیل مصور بودن بود. البته اگر صداهم داشت بسیار مفید تر بود.

سلام
بسیار ممنونم
من حدود یک ساعت رو یک نرم افزار کار کردم که در آخر هم موفق به تبدیل به ورد نشدم
و با سایت هایی که معرفی کردین مشکلم حل شد
بسیار ممنووونم

عالی بود تشکر

با سلام و احترام
از راه حل هایتان صمیمانه ممنون و متشکرم . خیلی خیلی عالی بود . بازم ممنونم. خداخیرتان دهد….

واقعا ممنون .خیلی خیلی ممنون.خیلی کارم جلو افتاد

خدا از اسمون براتون طلا و برکت بباره. عالی بود .

عالی ییییییییییییییییییییییییییییی دست تون درد نکنه

راه حل بهتری هم وجود داره حتی برای فایل هایی که به صورت عکس هستن( البته با کیفیت مناسب) ، میتونید نرم افزار Adobe PDF Pro رو نصب کنید و از قسمت Edit PDF تغییرات لازم رو در اون اعمال کنید یا متن رو کپی کنید داخل فایل ورد.

ممنون از سایت های خوبی که معرفی کردین به خصوص سایت https://online2pdf.com/ بدون ذره ای بهم ریختگی فایل رو تبدیل کرد.

سلام من با راهکاری که نشون دادین(گذینه ۲)فایل پی دی اف دانلود کردم
ولی نمیدونم کجا ذخیره شده هر چی میگردم پیدا نمیکنم

واقعا عالی بود دست گلتون درد نکنه

واقعا عالی بود خدا خیرتون بده

سلام
جدیدا من از سایت https://pdf2doc.com استفاده میکنم. به راحتی یک پایان نامه فارسی را برام به خروجی doc داد. واقعا عالی بود. بدون خطا!! ایرانی که نیستند، هرکی که هستند خدا بیامرزه پدر مادرشونو… البته باید واسه پی دی اف های قفل شده هم امتحان کنم. البته فایل های(PDFهای) قفل شده رو همونطور که دوستمون گفتند، رو تبدیل نمیکنه…

با هر سه مرحله امتحان کردم. مشکلم حل نشد.

راه حلتان خیلی عالی بو متشکرم

من که یه پی دی اف قفل شدست هر کار میکنم نمیشه به ورد تبدیلش کرد تقریبا ۴ تا نرم افزار هم واسش دانلود کردم بازم نمیشه دهنم سرویس شده لطفا دوستان اگه کسی بلده راهنمایی کنه ۴۰۰ صفحست چجوری تایپ کنم

با گوگل داک هم می شود

این را بایک کلیک راست و باز کردن pdf با کروم قابل انجامه نیاز به این همه مرحله رفتن و جذاب سازی نیست!!

سلام . یه راه حل ساده تر
۱:باز کردن فایل پی دی اف با نرم افزار world در کامپیوتر( با گزینه ی open as)
۲: کلیک روی گزینه ی save as docx
به همین راحتی بدون بهم ریختگی فونت فارسی نیازی به کپی پیست هم نیست

واقعا عالی

خیلی خیلی ممنون از شما…باورم نمیشه که به همین راحتی توی ورد باز شدهتبدیل پی دی اف به ورد فارسی نرم افزار

عالی بود مطالبش بخصصوص سایتایی که معرفی کردین

مرسی
دمتون گرم

سلام
دومورد اول رو امتحان کردم ولی متاسفانه به هیچ وجه جواب نداد.فایلی که بشه با این روش تبدیل کرد رو میشه همون اول کپی کرد و تو ورد بردش. پس نیازی به این راهکار ها نیست.

من هر ۳ روش و روش کاربران را امتحان کردم.اگر شما یک پی دی اف معمولی داشته باشید.یعنی یک فایل world ساده که به pdf تبدیل شده و برای شما فرستاده شده هر ۴ روش جواب میده اما من یک پایان نامه کامل از یک سایت گرفتم که هیچ کدوم از روش های بالا جواب نداد.احتمالا سایت پایان نامه یک کاری کرده که نشه تبدیلش کرد.سوال اینجاست:چطور یک فایل پی دی اف دستکاری شده رو به یک پی دی اف معمولی تبدیل کنیم؟؟

سلام، من نرم افزاری infixpro را از اینترنت گرفتم و در مسیرfile/export/pageas/format فرمت text را word و تصویر را jpeg انتخاب کردم. نتیجه عالی بود و به راحتی فایل pdf وارد word شد.

سلام من

از سایت های خوبی که معرفی کردین به خصوص سایت https://online2pdf.com/ بدون ذره ای بهم ریختگی فایل رو تبدیل کرد.
اگر کسی نتونست به ادرس ایمل من ارسال کنه براش انجام میدم

میشه آدرس ایمیلتون رو بدید
فونت کارم بهم میریزه😑😑

با تشکر از شما

عالی بود ای ول داریدددددد

دست شما درد نکنه.خیلی کمک کردین.ممنونم از شما

روشی که برای من بهتر از بقیه جواب داده ، باز کردن فایل pdf با word هست.
یعنی open with رو میزنی و با word بازش میکنی!

سلام واقعا ممنونم از شما بابت زحماتی که بابت این مجموعه کشیدید
همیشه موفق و پیروز باشید

با سلام

با هیچکدام از روشهای بالا نتوانستم فایل پی دی افی که دارم تبدیل کنم تنها نزم افزاری که توانست تا حدودی موفق ظاهر شود نرم افزار Readiris بود.

دوستان دقت کنید بعضی از فایل های pdf بصورت عکس هستند و نمیشه با هیچ روشی متن رو کپی کرد!

دمتون گرم

مرسی عالی بود

خدا خیرتون بده سایت های خارجی و انلاینی که معرفی کردین (دومیش) واقعا بدرد خورد . نمی دونین چه قدر کارم گیر بود به لطف شما حل شد . مرسی

سپاس فراوان از راهمایی شما عالی بود خیلی راحت کاری که می خواستم انجام شد – تشکر

مررررررررررررررررررررررسی

خیلی عالی بود ممنونم

دستتون درد نکنه خیلی خیی تشکر بابت روش اول

عاییییی عااااااالی بو دمتون گرم. اگه بدونین برا ترجمه pdf هام چقدر کارم راحت تر شد . خدا خیرتون بده

با سپاس از راهنمایی خیلی خوب و مفید شما.

سلام
روش دوم تبدیل ازطریق سایت خوب بود.
با تشکر

خدا خیرتون بده خیلی به دردم خورد

بهترین سایت برای تبدیل پی دی اف به ورد با اختلاف سایت ایبو (eBoo.ir) بوده و هست
خدا خیرشون بده همیشه هم آنلاین هستند و جوابگو هستند.
هنوز نشده دست خالی از سایتشون برگردم .
امیدوارم مزد زحمت هاشون رو به بهترین شکل بگیرن.https://www.eboo.ir/

خوب اما پولیه

دمتون گرم

بسیار عالی سپاس

منم از سایت http://www.ilovepdf.com تونستم به راحتی فایلمو به ورد تبدیل کنم. خیلی عالی تبدیلش کرد حتما امتحانش کنید.

دوست عزیز توی گوگل سرچ کنید تبدیل پی دی اف به word آنلاین اولین لینکی که میاد سایت ایبو (eBoo.ir) هست که این سیستم رو راه اندازی کرده . مطمینم مشکلتون حل میشه . من کافی نت دارم و این سیستم رو الان تقریبا یک سالی هست میشناسم و کلی باش تراکنش انجام دادم . فوق العادس مخصوصا پشتیبانیشون .
فکر کنم از بچه های دانشگاه نوشیروانی بابل هستن و کارشون عالیه
eBoo.ir

سلام بله مطلب رو ویرایش کردیم و این وبسایت تست شد، به خوبی کار می کنه و بنابراین در مطلب معرفی شد. موفق باشید

شما محشرین. نمیدونین چقدر به من کمک کردین! بی انداااااااااازه ازتون ممنونم. زبونم قاصره

خیلی ممنون و سپاسگذار از پست خوب شما . خیلی به کارم اومد

دمتون گرم خیلی ممنون فک نمیکردم بشه ولی شد.

سلام اگر فایل pdf دارید ابتدا در سایت sejda.com تبدیل به عکس کنید و اونو بندازید توی گوگل درایو و تبدیل کنید به وورد به همین راحتی …همه مدل متن هم قابلیت این شکلی شدن را دارد

بهترین جا برای تبدیل پی دی اف های فارسی به ورد سایت ایبو هست با آدرس http://www.eBoo.ir
همه ی نرم افزار ها رو نصب کردم ولی وقتی که ویراستاری ازم میگیره از خود تایپ بیشتره
ولی این سایت و این شرکت با پشتیبانی فوق العادش بدون بهم ریختگی تحویلم دادن پایان نامم رو
از شمام درخواست دارم بجای نرم افزار های خارجی ، از نخبگان داخلیمون حمایت کنید.

باسلام و احترام
آقا ممنون از راهنمائیتون.باهمون روش اول کارم انجام شد.

آقا این روش کروم عالی بود دمتون گرم واقعا

لایک دارین ، میخواستم مقاله خلاصه کنم خیلی کمکم کرد.!!!!!!!

مرسی مطلبتون عالی و بدرد بخور بود

هر سه روش را انتخاب کردم اما فقط این نمونه گرفتم:
ب اضتجبثٝ افطاز و هٕ وٙیس تب ثب زٚؾتب ٚ آقٙبیب ک٘ب آٔٛظـ ضٚا٘کٙبذتی زض ثالیب ثؼس اظ ٚلٛع ثالیب ٚ حٛازث آؾیتظا ٚرٛز ٞطد ٚ ٔطد……

اگر به این شکل نمایش داده می شوند فقط باید تایپ بفرمایید

خیلی خوب بود مخصوصا با خورد ورد امتحان کردم بدون بهم ریختگی در آمد مرسی که هستین

سلام من فایل pdfدارم که با هر روشی رفتم پی ی اف به صورت عکس داخل ورد امد
تصمیم گرفتم تایپش کنم فقط pdf من جمله بندی متن اش قاطی شده نرم افزاری میشناسید که متن رو داخل ورد تصحیح کنه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرستادن دیدگاه

آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان آلمانی

روش یادگیری زبان

افزایش اعتماد به نفس

روشهای موفقیت

آموزش کیک و شیرینی

آموزش تقویت مغز

با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان در امر آموزش و فروش محصولات آموزشی، تنها به کیفیت و رضایت مشتری می اندیشیم !پ

© استفاده از مطالب سریع آسان تنها با کسب اجازه از مدیریت امکان پذیر می باشد. سلامتی-زیبایی

تبلیغــات     تماس با ما


وب سایت Smallpdf:Downloads-icon


 Online2 pdf:Downloads-icon


 آموزش نحوه ویرایش فایل های PDF در نرم افزار WordDownloads-icon


Downloads-icon


دانلود رایگان بهترین کتاب PDF آموزش ICDL در سال ۲۰۲۰ (زبان فارسی)Downloads-icon


ادامه مطلبDownloads-icon


مسعود
Downloads-icon


https://online2pdf.com/Downloads-icon


https://pdf2doc.comDownloads-icon


https://online2pdf.com/Downloads-icon


http://www.ilovepdf.comDownloads-icon


دانلود رایگان ۳ تا از بهترین کتابهای PDF آموزش فتوشاپ به زبان فارسیDownloads-icon

عضویت در کانال ایتای سافت گذر

سلام دوستان

یه سوال برام پیش اومده. چطوری هست که گوگل کروم اینقدر داره سریع از لحاظ ورژن به جلو می ره؟! البته منظورم توجه زیاد توسعه دهندگانش به ارتقاء اون نیست که این اتفاقا امر خیلی خوب و پسندیده ای هم هست؛ منتهی اگه دقت کنین به خود لاگ تغییراتی که برای هر ورژن منتشر می کنن، کلش رو…

از طریق یکی از دوستام با سایتتون آشنا شدم باید بگم سایتتون واقعا عالی است

خودتان را بین نسخه های مختلف گیج نکنید. تمام نسخه ها با پسوند Core ، N ، VL ، WMC و Industry را کنار بگذارید.مثلا نسخه های N فاقد مدیا پلیر است که ظاهرا به کشمکش اتحادیه اروپا بر سر انحصارطلبی مایکروسافت مربوط است. از این قرار که گذاشتن پلیر و مرورگر رقابت را برای بقیه پلیر و مرورگرها سخت می کند و ت…

این چه رسم عجیبی است در این سایت! 19 نظر درج شده در ذیل این نرم افزار 17 تا تشکر و قدردانی است! سافت گذر یک صفحه مخصوص این کار درست کند یا یک رأی گیری کنار سایت بگذارد یا …. تا همه‌ی این عزیزان آنجا تشکر کنند نه ذیل نظرات کاربران!
تبدیل پی دی اف به ورد فارسی نرم افزار

سلام
رو گلکسی a3 با اندروید پنج جواب داد
ممنون

سلام و خسته نباشید
برای این بازی تعدادی ماشین الات جدید ماموت اضافه شده
اون ماشین الات رو نمیزارین برای دانلود؟؟؟

با سلام ممنون از سایتتون تا حالا هر چی دانلود کردم مشکلی نداشت ..یه قسمت بذارین تو سایتتون مخصوص برنامه اندروید موبایل با تشکر واقعا سافت گذر عالیه

سلام به همه عزیزان دست اندر کار وپشتیبانی این سایت بسیار زیبا وپرمحتوا وکارآمد .
عزیزان دست همه شمارامی بوسم وبا کمال تواضع در برابرشما تعظیم می کنم .
تنها سایتی که هیچ وقت آدم را پشیمان وسرگردان نمی کند وهمیشه با دست پر ازاین سایت خارج می شویم .
عزیزان جمله ای که بتوانم در وصف وحا…

اولا کسایی که دانلود نکردن دانلود نکنن خیلی مسخرس.
و چیزایی که امروز فهمیدم.
دو بخش رو دانلود می کنید بعد کافیه بخش اول رو با برنامه Winrar که لینک دانلودش تو سایت هست Extract بکنید تا هر دو بخش در یک فولدر Extract بشن. یعنی نیاز نیست هر دو بخش رو Extract بکنید فقط بخش اول رو بکنید دومی …

در خصوص ساخت CD/DVD بوت چندگانه، نرم افزار easyboot هم هست که محصول همین شرکتیه که UltraISO رو ساخته.
محیطش خوب و کاربر پسنده ولی نمیتونه فلش رو Multi-Boot کنه.



دانلود PixelPlanet PdfGrabber 9.0.0.12 – دانلود تبدیل فرمت پی دی اف به دیگر فرمت ها پی دی اف گرابر
Downloads-icon


دانـــلود کــنید

Downloads-icon


اينجا Downloads-icon


دانـــلود کــنید

Downloads-icon


دانـــلود کــنید

Downloads-icon


PDF Annotator 8.0.0.821 / 7.1.0.726Downloads-icon


Foxit PhantomPDF Business 10.1.1.37576Downloads-icon


doPDF 10.9 Build 133Downloads-icon


, دانلود نرم افزار تبديل pdf به word
Downloads-icon


, دانلود ویرایش فایل pdf
Downloads-icon


, دانلود تبدیل pdf فارسی به word
Downloads-icon


, دانلود تبدیل pdf به word
Downloads-icon


, دانلود ویرایش pdf
Downloads-icon


, دانلود نرم افزار pdf
Downloads-icon

پی‌دی‌اف (PDF) فرمت نمایش کتاب الکترونیکی است که به عنوان راه حلی برای نمایش پرونده های متنی در یک طرح ‌بندی خاص مشابه متون چاپ شده به کار می روند.

PDF بهترین فرمت برای انتشار فایل های متنی است. مهم ترین ویژگی PDF نسبت به سایر فرمت ها این است که میتواند متن را روی هر کامپیوتری به راحتی و بدون نیاز به نصب نرم افزار های خاص یا فونت نمایش دهد. به این ترتیب وقتی از کامپیوتری به کامپیوتر دیگر انتقال می یابد تمام متن ها، عکس ها، جدول ها، پاراگراف بندی ها و … بدون به کوچکترین تغییر یا بهم ریختگی نمایش داده میشوند.

یکی از بهترین ویژگی های فایل PDF امنیت آن ها است. درواقع شما به عنوان تولیدکننده یک فایل پی‌دی‌اف می‌توانید خواننده را از چاپ آن منع کرده، اجازه ندهید که چیزی به آن اضافه کند و حتی کپی کردن متن از داخل فایل را هم برای او غیر ممکن کنید. افزون بر این برای امنیت بیش تر هم می توانید از رمزعبور بهره ببرید.

فرمت PDF ، یک فرمت بسته و بدون امکان ویرایش است. در واقع همین موضوع است که کمک میکند فایل PDF بدون مشکل روی هر سیستمی قابل نمایش باشد.

پس اگر شما یک فایل PDF داشته باشید و بخواهید آن را ویرایش کنید و تغییراتی در آن به وجود بیاورید، در حالت پیشفرض نمی توانید آن را ویرایش کنید. پس بهترین روش برای ویرایش این فایل، استفاده از نرم افزار تبدیل PDF به Word می باشد.تبدیل پی دی اف به ورد فارسی نرم افزار

نرم افزار Able2Doc Professional این قابلیت را دارد که فایل های PDF را به Word تبدیل کند. و به این ترتیب میتوانید متن آن را ویرایش کنید. و در جای دیگری استفاده نمایید. یا پس از ویرایش، دوباره به PDF تبدیل کنید.

نرم افزار Able2Doc Professional از زبان فارسی نیز پشتیبانی میکند. یعنی میتواند PDF فارسی را به Word تبدیل کند. 🙂

نرم افزار Able2Doc Professional از دو روش برای شناسایی و خواندن متن از داخل فایل PDF استفاده میکند:

بنابر این اگر متن یک فایل PDF (چه فارسی و چه انگلیسی) با فونت های استاندارد یونیکد نوشته شده باشد، به راحتی قابل تبدیل است. در غیر این صورت امکان تبدیل فرمت آن به کیفیت PDF و امکان شناسایی متن آن توسط نرم افزار بستگی دارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

این سایت حاصل تلاش شبانه روزی سیدرضا بازیار می باشد که بدون وابستگی مادی و معنوی به هیچ سازمان و نهاد و حزب و گروه سیاسی فعالیت خود را ابتدا بر اساس قانون الهی و سپس قانون اساسی ایران بنا نهاده است. کلیه هزینه های این سایت با هزینه شخصی پرداخت می شود که امیدوارم از این پس از طریق تبلیغات تامین شود و همواره سعی می کنم تا مطالب آموزشی جدید و خواندنی را برای شما به ارمغان بیاورم.

كلیه حقوق این سایت متعلق به سیدرضا بازیار می باشد. کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب سایت تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است


مقاله تصادفی
Downloads-icon


Downloads-icon


کاملترین آموزش تبدیل فایل های pdf به wordDownloads-icon


دانلود نرم افزار با لینک مستقیمDownloads-icon


pdftowordDownloads-icon


تبدیل pdf به wordDownloads-icon


تبدیل pdf به word فارسیDownloads-icon


دانلود نرم افزار تبدیل pdf به word فارسیDownloads-icon


دانلود نرم افزار تبدیل PDF به متنDownloads-icon


دانلود نرم افزار تبدیل PDF فارسی به WordDownloads-icon


نرم افزار ادیت PDFDownloads-icon


نرم افزار تبدیل PDF به WordDownloads-icon


نرم افزار تبدیل PDF به Word با پشتیبانی زبان فارسیDownloads-icon


نرم افزار مبدل PDF به WordDownloads-icon


نرم افزار ویرایش PDFDownloads-icon



فیس بوک
Downloads-icon



توییتر
Downloads-icon



لینکدین
Downloads-icon



‫تامبلر
Downloads-icon



‫پین‌ترست
Downloads-icon



‫رددیت
Downloads-icon



‫VKontakte
Downloads-icon



‫Odnoklassniki
Downloads-icon



پاکت
Downloads-icon



واتس آپ
Downloads-icon



تلگرام
Downloads-icon



وایبر
Downloads-icon



از طریق ایمیل به اشتراک بگذارید
Downloads-icon


Downloads-icon


کاملترین آموزش تبدیل فایل های pdf به wordDownloads-icon


کاملترین آموزش تبدیل فایل های pdf به word – سیدرضا بازیارDownloads-icon



فیس بوک
Downloads-icon



توییتر
Downloads-icon



لینکدین
Downloads-icon



واتس آپ
Downloads-icon



تلگرام
Downloads-icon

یکی از مواردی که بسیاری از افراد با اون مشکل دارند ، تبدیل فایل های PDF به word هست یعنی زمانی که یک متن فارسی با فرمت PDF را در نرم افزار Word کپی میکنند محتویات کپی شده یا بصورت فارسی بهم ریخته کپی می شود و یا به زبان های دیگر کپی می شود ، برای حل این مشکل معمولا به سراغ نرم افزار های تبدیل فایل های PDF فارسی به word می روند که در 90 درصد از موارد به پاسخ دلخواه و صحیح نمی رسند ، ما در این مقاله با توجه به تجربیات بدست آمده از تبدیل چندین فایل و دیدن خروجی آن سعی کرده ایم که روشی متفاوت و بدون استفاده از نرم افزار خاصی رو آموزش بدهیم ولی در ابتدای همین مقاله باید بگم که با توجه به سوالات مکرر دوستان ما در این آموزش یکی از راه هایی رو که بتواند بطور صحیح فایل های PDF شما را به Word تبدیل نماید را توضیح داده ایم ، حالا این آموزش ممکن هست روی بعضی از فایل هایی که دستکاری یا رمزنگاری شده اند به درستی اعمال نشود پس در همین ابتدا ، با این دید ادامه این آموزش را مطالعه نموده و امتحان نمایید .امیدوارم که بتواند به شما کمک نمایید . ما علاوه بر تبدیل فایل های PDF به word با اعمال یک سری تغییرات کوچک ، مرورگر google chrome را به PDF خوان پیش فرض ,ویندوز های 7 – ویستا و xp تبدیل کنیم یعنی دیگه فایل های PDF با نرم افزار Adobe Reader باز نمی شود و هر زمانی که روی فایل PDF ای کلیلک نمایید در google chrome باز می شود .پس یه جورایی می شد اسم این آموزش و تبدیل گوگل کروم به PDF خوان پیشفرض در ویندوز های XP ، ویستا ، 7 ، 8 ، 8.1 و 10 هم گذاشت. 
البته خیلی وقت بود خودم واسه تبدیل فایل های PDF به word دچار مشکل بودم تقریبا خیلی از نرم افزار های تبدیل معروف رو هم نصب کرده بودم ولی فقط متون انگلیسی و عکس ها رو تبدیل می کرد و متون فارسی رو جابجا و بهم ریخته کپی می کرد ودچار مشکل می شد و تقریبا هیچ راه حلی واسش پیدا نکردم اما امروز روش تبدیل متون فارسی PDF به word را بدون نیاز به نصب نرم افزار خاصی آموزش می دهیم . این روش در ویندوز های XP ، ویستا ، 7 ، 8 ، 8.1 و 10 هم امتحان شده و جواب داده ولی تنظیمات xp متفاوت می باشد و بعد از پایان آموزش ویندوز های ویستا ، 7 ، 8 ، 8.1 و 10 ، تنظیمات مربوط به ویندوز xp رو هم آموزش می دهیم. 

 

لطفا آموزش ها را لطفا به صورت کامل تا انتها مطالعه بفرمایید
طبق آموزش های موجود در سایت عمل کنید.
پشتیبانی آنلاین وبسایت و تلفن های شرکت جهت سرویس دهی به مشتریان رادیب و پاسخگویی در مورد خدمات و سرویس های رادیب است. لطفا از پرسیدن سوالات آموزشی در چت آنلاین سایت خودداری بفرمایید، برای رفع مشکلات آموزشی تماس نگیرید

 

 

تبدیل پی دی اف به ورد فارسی نرم افزار

 

 

از ربات هوشمند اینستاگرام ما برای تبلیغات هدفمند خود استفاده کنید و به سادگی رُشد کنید: 

https://radib.com/instagram

بسیاری از ما با شیوه خواندن و جواب دادن به ایمیل‌ها در جیمیل آشنا هستیم و اینکار را به دفعات…

بسیاری از تست های سرعت و مقایسه ها نشان می دهد که سریعترین مرورگر پلتفرم اندروید اپلیکیشنی نیست…

هاست چیست؟
مهم ترین قسمت هر وب سایت هاست میباشد .
هاست که به زبان انگلیسی به معنای  میزبان…

وب مستر کیست ؟
وب مستر در لغت به معنای مدیر سایت میباشد .
یک وب مستر کسی است که محتوا و سازمان…

هاست لینوکس (Linux Hosting)
 
هاست لینوکس هاستی است که بر روی سرورهایی که سیستم عامل لینوکس…



العربيةDownloads-icon


EnglishDownloads-icon


PersianDownloads-icon

تبدیل پی دی اف به ورد فارسی نرم افزار
تبدیل پی دی اف به ورد فارسی نرم افزار
0

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *