تبدیل پی دی اف به ورد فارسی اندروید

تبدیل پی دی اف به ورد فارسی اندروید
تبدیل پی دی اف به ورد فارسی اندروید

Scanned PDF to Word v1.0.4 [Unlocked] – اپلیکیشن تبدیل فایل pdf به word اندروید نسخه ی آنلاک شده به ارزش 19.99 دلار تقدیم شما عزیزان

اگر توجه کرده باشید بسیاری از فایل های پی دی اف به صورت مجموعه ای از تصاویر می باشند که استخراج هیچ گونه متنی از آن ها امکان پذیر نبوده و برای دسترسی به متن و تبدیل آن به فایل نوشتاری باید متون موجود در هر عکس را تایپ نمود و یا به صورت دستی نوشت. اما همیشه برای تمامی مشکلات راه حلی وجود دارد! در این پست قصد داریم مشکل استخراج متن از فایل های پی دی اف را برطرف کنیم و با معرفی ابزاری قدرتمند به شما اجازه دهیم که متن های خارج شده را در قالب فایل های وورد ذخیره نماید. Scanned PDF to Word Full Unlocked عنوان برنامه ای حرفه ای در زمینه تبدیل فایل های PDF به word می باشد که توسط استودیو برنامه سازی Cometdocs.com Inc توسعه و منتشر شده است. به کمک این نرم افزار بی نظیر خواهید توانست بدون هیچ گونه مشکلی انواع فایل های پی دی اف خود را تنها در چند ثانیه به یک فایل متنی با فرمت docx تبدیل کنید. این اپلیکیشن هوشمند برای استخراج متون از یک موتور قوی OCR حرفه ای بهره می برد که قادر خواهد بود با شناسایی انواع زبان ها و دست خط آن ها هر متنی را از روی تصاویر شناسایی و ذخیره نماید. تنها توجه داشته باشید که استفاده از این نرم افزار نیازمند دسترسی به اینترنت می باشد.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Scanned PDF to Word اندروید :

اپلیکیشن Scanned PDF to Word به عنوان یکی از بهترین برنامه های تبدیل پی دی اف به وورد توانسته است با پرداخت درون شبکه ی 19.99 دلاری اعتماد هزاران کاربر را در سراسر جهان جلب کند. هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه ی آنلاک شده این نرم افزار هوشمند را به صورت رایگان از سایت فارسی زبان فارسروید دریافت نمایید.

تغییرات نسخه ی v1.0.4 :

تبدیل پی دی اف به ورد فارسی اندروید

* بهبود های جزئی + رفع مشکلات برنامه .

 

 

فارسروید همیشه آخرین نسخه بازیها و برنامه ها را عرضه می کند – شما با مقایسه ورژن گوگل پلی بازی/برنامه با ورژن فارسروید می توانید پی ببرید که آیا این اپ نیاز به بروزرسانی دارد یا خیر؟! اگر ورژن ما قدیمی است از این فرم برای اطلاع رسانی استفاده کنید و مطمئن باشید که ما سریعا بازی/برنامه را بروزرسانی می کنیم!

مطمئن هستید؟


ارسال
انصراف

اگر توضیحات این صفحه مشکل املایی/نگارشی دارد یا اگر امتیاز یا اطلاعات دیگر موجود  مشکل و نیاز به ویرایش دارد از این فرم برای اطلاع رسانی به ما استفاده کنید – ما سریعا به پیام شما ترتیب اثر می دهیم!

مطمئن هستید؟


ارسال
انصراف

اگر لینک دانلود موجود در دانلودباکس مشکل دارد و نمی توانید فایل را دریافت کنید از این فرم برای اطلاع رسانی استفاده کنید ؛ ما سریعا مشکل را بررسی و حل می کنیم!

مطمئن هستید؟


ارسال
انصراف

If you are the creator of this game / app and you do not want your application to be in Farsroid, use this form to report this issue! You must send all the positive documents so that we can address this issue, and if it is correct, we will definitely remove it from Farsroid!

Are you sure?


Send
Cancel

گزارش شما با موفقیت ارسال شد

در این بخش شما تجربه خود در مورد این بازی / برنامه را به صورت فارسی برای دیگر دوستان ارسال می کنید تا آن ها را در راستای دانلود یا عدم دانلود این اپلیکیشن همراهی کنید …
نقد شما برای همیشه در فارسروید با نام خودتان نمایش داده می شود ….

قوانین و مقررات وب سایت را خوانده و قبول کرده ام.

سلام خسته نباشید
لطفابرنامه ای مفیدکه قابلیت ویرایش فایل هایpdfروبه زبان فارسی داشته باشه معرفی کنید.
که البته حروف وکلمات روبه هم نریزه.ممنون
واقعااین پی دی اف چیه که اکثربرنامه هانمیتونن دستکاریش کنن آخه?

سلام
Xodo رو نصب کنید.xodo-pdf-reader-annotator/

اصلا برنامه خوبی نیست چون از زبان فارسی پشتیبانی نمیکنه و وقتی یک فایل پی دی اف و به زبان فارسی میخوایی تبدیل به ورد کنی تمام حروف و وارونه تبدیل میکنه

والا من ۴ساعته در حال تبدیل یه پی دف اف ۱۰۰ صدفه ای چرا؟??

سلام
ممکنه مشکل از فایل pdf شما باشه با pdf های دیگه امتحان کنید.

این خو نیم ساعته در حال تبدیل و خبری از wordنیست????

ممنون از سایت خوبتون

خواهش می کنم
نظر لطف شماست.


الکترونیک آرتز Electroinic Arts


گیملافت Gameloft


نکی Nekki


سوپرسل Supercell

ریپورتاژ با ریپورتاژ ، اپلیکیشن خود را
به دنیا معرفی کنید

برای راحتی شما امکاناتی در قالب نسخه جدید قرار
دادیم . با گذاشتن وقت همه موارد مشخص خواهند بود اگر سوالی داشتید از طریق صفحه تماس با ما ارسال کنید .

تبدیل پی دی اف به ورد فارسی اندروید


تماس با ما
پشتیبان آنلاین

28 برنامه جدید امروز قرار گرفت

فارسروید با آرشیوی قدرتمند شامل 15.000+ اپلیکیشن و هشت سال فعالیت عاشقانه با افتخار در میان برترین رسانه های اینترنتی فارسی زبان قرار گرفته است. در این سال ها تلاش کرده ایم تا همچون یکی از اعضای خانواده ی شما در کنارتان باشیم. صد البته که در این مسیر تا حد زیادی موفق بوده ایم به گونه ای که هم اکنون پربازدیدترین، قابل اعتمادترین و بروزترین رسانه اندروید کشور هستیم. همانگونه که گفته شد، به روز بودن یکی از اهداف ویژه فارسروید است و تلاش کرده ایم تا با ایده های خاص همواره جلوتر از سایر رقبا باشیم و خرسندیم که در اکثر زمینه های رقابت پیشرو بوده ایم. در نهایت باید گفت نتیجه سال ها تلاش پرفراز و نشیب برای مخاطبین مان اعتبار این روزهای فارسروید است که آن را مدیون شما همراهان همیشگی مان هستیم!

20 بازی جدید امروز قرار گرفت


پی دی افDownloads-icon



دانلود Simple Scan – PDF Scanner App Full 4.4.3 – برنامه اسکنر قدرتمند و آسان اندروید
Downloads-icon



دانلود OfficeSuite 9 Pro + PDF 11.0.33145 – آفیس سوئیت 9 اندروید + مود + پک فونت
Downloads-icon



دانلود JotNot Pro – PDF Scanner App 2.0.1 – ابزار اسکن سریع اسناد اندروید !
Downloads-icon



دانلود PDF to Excel Full 1.0.15 – برنامه اندروید تبدیل پی دی اف به اکسل !
Downloads-icon



دانلود Xodo PDF Reader & Editor 6.0.9 – قدرتمندترین و محبوب ترین ابزار پی دی اف اندروید
Downloads-icon


xodo-pdf-reader-annotator/Downloads-icon

صفحه اصلی / برنامه‌ها / برنامه های اندروید / کاربردی / PDF to Word Converter v1.0.43 دانلود برنامه تبدیل پی دی اف به ورد اندروید

فایل های PDF یکی از پرکاربرد ترین فایل ها می باشند چرا که می توانید متون و تصاویر و جداول خود را به این فرمت تبدیل کنید و بدون ترس از تغییر در آن از آن استفاده نمایید. اما همان طور که گفته شد بعد از ذخیره فایل PDF دیگر قابل تغییر نیست و یا برای تغییر باید به فرمت های دیگر مانند Word تبدیل شود. برنامه PDF to Word Converter برای انجام این کار و کمک به شما منتشر شده است. به کمک این برنامه می توانید فایل های پی دی اف را به ورد تبدیل کنید تا بتوانید به راحتی از آن ها استفاده نمایید. این برنامه می تواند تمامی جزئیات این فایل ها مانند متون و تصاویر و جداول را تبدیل کرده و ذخیره نماید.

از دیگر ویژگی های برنامه PDF to Word Converter می توان به سرعت عمل بالا در تبدیل فایل ها اشاره کرده به صورتی که فایل ها در کسری از ثانیه تبدیل خواهند شد. برخی فایل ها نیز با توجه به دشواری کار ممکن است تا یک ساعت بعد آماده شوند و به شما تحویل داده شوند.

تبدیل پی دی اف به ورد فارسی اندروید

برای تبدیل فایل ها نیاز به اینترنت دارید و برنامه به صورت خودکار بعد از انتخاب فایل توسط شما ان را به سرور های قدرتمند می فرستد و بعد از تبدیل دقیق توسط گوشی شما دریافت می شوند. بدین صورت شما می توانید بعد از انتخاب فایل توسط این برنامه اقدام به ویرایش ان کنید و تمامی مواردی را که می خواهید تغییر دهید و ذخیره کنید.

دسته‌بندی:

کاربردی

توسعه دهنده:

Cometdocs.com Inc.

آخرین نسخه:

Varies with device

زمان انتشار:

2016-04-22

زمان بروزرسانی:

2019-07-24

رتبه‌بندی محتوا:

Everyone

این برنامه در:

الزامات:

VARY

عنوان:

لینک مطلب:

نام لینک خراب

ایمیل شما:

توضیحات:

کدام عدد بزرگتر است:98 و 81

عنوان:

لینک مطلب:

شماره نسخه جدید:

لینک دانلود:

ایمیل شما:

توضیحات:

کدام عدد بزرگتر است:14 و 85

ببخشید، برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید

تبدیل پی دی اف به ورد فارسی اندروید

جهت دریافت آخرین مطالب منتشر شده ایمیل خود را وارد نمایید تا در خبرنامه سایت عضو شوید:


۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ Downloads-icon


تلگرامDownloads-icon


گوگل پلاسDownloads-icon


فیسبوکDownloads-icon


توییترDownloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon



Downloads-icon


PDF Converter Ultimate v3.0.50 Unlocked برنامه تبدیل فایل های پی دی افDownloads-icon


۳۰ شهریور ۱۳۹۹ Downloads-icon


وارد بشویدDownloads-icon

دانلود PDF Converter & PDF Editor اندروید

نسخه خریداری شده

 

تبدیل پی دی اف به ورد فارسی اندروید

Scanned PDF to Word نرم افزاری قدرتمند می باشد که به شما امکان تبدیل انواع فایل های پی دی اف را به ورد می دهد. فایل هایی که اسکن شده اند را به سادگی نمی توان به دیگر فرمت ها تبدیل کرد، اینگونه فایل ها به OCR نیاز دارند. این برنامه با پشتیبانی از این قابلیت داده ها را از فایل های اسکن شده شما خارج می سازد و متون و تصاویر را می شناسد. در نسخه رایگان برنامه برای هر تبدیل مجبور هستید که یک ساعت صبر نمایید، اما در این ورژن از اپ که هم اکنون در اختیار شما قرار گرفته است تبدیلات در عرض چند ثانیه صورت می گیرند. فایل های تبدیل شده با فرمت docx در اختیار شما قرار می گیرند که امکان ویرایش آن توسط وردآفیس امکان پذیر می باشد. این نرم افزار از باتری یا منابع سیستمی شما استفاده نمی کند و عملیات تبدیل در سرور های آن صورت می گیرد. Scanned PDF to Word بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجرا می باشد.

PDF to Word Converter نرم افزاری کاربردی که به کمک آن میتوانید تمامی فایل های PDF خود را به Word تبدیل نمایید به راحتی میتوانید متون، فرم ها و جداول PDF خود را ویرایش کنید و بعد از اتمام کار فایل های خود را تبدیل کنید. برای اضافه کردن یک فایل و یا برای تبدیل روی دکمه + کلیک کنید سپس فایل به طور خودکار برای تبدیل در برنامه ذخیره خواهد شد و بعد از مدتی به Word تبدیل میشود محدودیت در اندازه فایل و یا تعداد فایل اصلا مهم نیست چراکه این نرم افزار قادر است هر فایلی در هر حجمی را به راحتی تبدیل نماید. تمامی اسناد PDF به ورد تبدیل خواهد شد در قالب .docx ذخیره میشوند بعد اتمام میتوانید آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. این نرم افزار قابلیت نصب بر روی اندروید 4.1 به بالا را دارد

نرم افزار PDF Utils Converter and Editor

تبدیل و ویرایش PDF در اندروید

 

PDF Utils نام نرم افزار معروف جهت کار ، ویرایش و تبدیل فرمت پی دی اف در اندروید می باشد که این ابزار دارای 13 بخش داخلی برای کار روی فایل های پی دی اف به آسانی می باشد. توسط این نرم افزار قاد ربه تبدیل فرمت های ورد ، عکس و HTML به پی دی اف می باشید. همچنین کارهایی نظیر ادغام ، ویرایش و رمزگذاری را می توانید روی فایل های پی دی اف انجام دهید. نرم افزار قابلیت نصب روی اندروید 2.3.3 به بالا را دارا می باشد.


مدیریت PDFDownloads-icon


نرم افزار تبدیل PDF برای اندروید PDF Converter Ultimate v3.0.31Downloads-icon


ادامه مطلب Downloads-icon


دانلود برنامه ویرایش و تبدیل PDF برای اندروید PDF Converter & PDF Editor 6.12Downloads-icon


ادامه مطلب Downloads-icon


نرم افزار تبدیل اسناد اسکن شده به ورد برای اندروید Scanned PDF to Word v1.0.4Downloads-icon


ادامه مطلب Downloads-icon


نرم افزار تبدیل فایل های PDF به Word برای اندروید PDF to Word Converter v1.0.30Downloads-icon


ادامه مطلب Downloads-icon


مدیریت ، ویرایش و تبدیل فرمت PDF در اندروید PDF Utils Converter and Editor v2.2Downloads-icon


ادامه مطلب Downloads-icon

OfficeSuite Pro اندروید

OfficeSuite تا کنون روی بیش از 160 میلیون گوشی و تبلت در سراسر دنیا نصب شده است و هر روز بیش از 55000 نفر جدیدی به این مجموعه اضافه می شوند ، این حکایت از کارایی و مبحوبیت نرم افزار دارد.

رابط کاربری نرم افزار دقیق شبیه سازی شده از نسخه دسکتاپ آن است و به راحتی می توانید بین گوشی و آفیس روی ویندوز سوییچ نمایید. نکته جالب نرم افزار باز کردن تمامی فرمت های تولید شده توسط آفیس و کار روی آنها می باشد. این ابزار قابلیت نصب روی اندروید 4.0 به بالا را داراست.

تبدیل پی دی اف به ورد فارسی اندروید

PDF to Word Converter نرم افزاری کاربردی که به کمک آن میتوانید تمامی فایل های PDF خود را به Word تبدیل نمایید به راحتی میتوانید متون، فرم ها و جداول PDF خود را ویرایش کنید و بعد از اتمام کار فایل های خود را تبدیل کنید. برای اضافه کردن یک فایل و یا برای تبدیل روی دکمه + کلیک کنید سپس فایل به طور خودکار برای تبدیل در برنامه ذخیره خواهد شد و بعد از مدتی به Word تبدیل میشود محدودیت در اندازه فایل و یا تعداد فایل اصلا مهم نیست چراکه این نرم افزار قادر است هر فایلی در هر حجمی را به راحتی تبدیل نماید. تمامی اسناد PDF به ورد تبدیل خواهد شد در قالب .docx ذخیره میشوند بعد اتمام میتوانید آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. این نرم افزار قابلیت نصب بر روی اندروید 4.1 به بالا را دارد


مدیریت PDFDownloads-icon


دانلود آفیس برای اندروید با قابلیت تبدیل اسناد PDF به ورد OfficeSuite 9 Pro + PDF v11.0.33145Downloads-icon


ادامه مطلب Downloads-icon


نرم افزار تبدیل فایل های PDF به Word برای اندروید PDF to Word Converter v1.0.30Downloads-icon


ادامه مطلب Downloads-icon

پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

خانه » نرم افزار اندروید » دانلود برنامه تبدیل PDF به Word اندروید – اپلیکیشن PDF to Word Convert

دسته بندی:


دانلود برنامه تبدیل PDF به Word اندروید – اپلیکیشن PDF to Word Convert برای اندروید با لینک مستقیم به صورت رایگان. همان طور که می دانید نرم افزار های پی دی اف و ورد دو تا از پر کاربرد ترین برنامه های کامپیوتر چه برای دانش آموزان و چه برای دانشجویان جهت نگهداری جزوات و تحقیقات خود و چه برای ادارات برای ارایه و چاپ اسناد و مدارک است. اکثر ما پس از اتمام کار با ورد ان را تبدیل به پی دی اف کرده و نگهداری می کنیم ولی بعضا پیش آمده است که ما فایل پی دی اف خود را برای اعمال تغییراتی در ان، به صورت ورد نیاز داشته باشیم ان هم در گوشی موبایل و یا تبلت اندرویدی خود. برای همین منظور، امروز قصد داریم یکی از بهترین نرم افزار ها را برای تبدیل فایل پی دی اف به ورد برای اندروید را به شما معرفی کنیم.

تبدیل پی دی اف به ورد فارسی اندروید

اپلیکیشن PDF to Word Converter نام یک نرم افزار اندروید است که شما تنها با نصب ان بر روی موبایل و یا تبلت خود با سیستم عامل اندروید، قادر هستید تمام فایل های پی دی اف خود را به فایل ورد تبدیل کنید و در صورت نیاز تغییرات خود را روی ان ها اعمال نمایید. اگر شما نیز برای کار های دانشگاهی و یا کارهای اداره خود نیاز به یک مبدل پی دی اف به ورد دارید؛ پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان دانلود برنامه تبدیل PDF به Word اندروید را که نسخه پرمیوم با دسترسی کامل به تمامی امکانات ان را به ارزش 20 دلار به صورت کاملا رایگان در انتهای همین مطلب قرار داده شده است، از دست ندهید. هچنین شما عزیزان می توانید برای دانلود برنامه انتقال مخاطبین به سیمکارت اندروید اینجا کلیک نمایید.

نیت کنید و اشاره ای بفرمایید

فال شما:


4.02


این برنامه اندروید به سیستم عامل 5.0 به بالا نیاز دارد

نام انگلیسی:
PDF to Word Converter

نام فارسی:
تبدیل PDF به Word

نسخه برنامه:
3.0.50

حجم برنامه:
159MB

دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید

حقوق مطالب، تصاویر و قالب برای وبسایت
ایزی پی سی
محفوظ است.

طراحی سایت

توسط تژوال


پی دی افDownloads-icon



Downloads-icon


دانلود Nitro pdf ورژن 13.8.2.140 – برنامه ی مدیریت و ویرایش فایل های pdfDownloads-icon

استفاده از مطالب با ذکر لینک منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به اندروید گذر می باشد.


Downloads-icon


دانلود PDF converter pro & PDF editor – pdf merge 6.10 تبدیل و ویرایش PDF اندرویدDownloads-icon


پی دی اف خوان
رایگان
Downloads-icon


پی دی اف خوان pdf
رایگان
Downloads-icon


پی دی اف خوان pdf
رایگان
Downloads-icon


PDF Converter (doc ppt xls txt word png jpg wps)
رایگان
Downloads-icon


PDF خوان همراه
رایگان
Downloads-icon


Xodo PDF Reader & Editor
رایگان
Downloads-icon


برنامه PDF ساز – متن و عکس به PDF
رایگان
Downloads-icon


پی دی اف خوان PDF Reader
رایگان
Downloads-icon


Librera – reads all books, PDF Reader
رایگان
Downloads-icon

 قابل ویرایش با امکانات  :

1. تبدیل PDFدارای عکس

2. تبدیل PDF همراه با جدول های موجود و رنگ بندی

3. تبدیل PDF به زبان فارسی (قابلیت مهمی که کمتر برنامه ای دارا میباشد)

تبدیل پی دی اف به ورد فارسی اندروید

4. تبدیل PDF که دارای رمز میباشد

5. تبدیل نت های موسیقی با فرمت PDF به فایل نوشتاری Doc

همه پیچدگی را در یک برنامه به نهایت سادگی رساندیم.

این برنامه نه راهنما میباشد نه آموزشی ، بلکه به سادگی کار تبدیل شما را انجام میدهد.

برنامه های تبدیل PDF به دلیل تحریم ها و کمپانی Adobe با هزینه های بالا صورت میگیرد و برنامه هایی که موجود میباشد توانایی تبدیل زبان فارسی را ندارند و اگر فایل دارای رمز باشد به مشکل برمیخورد. 

با این برنامه همه مشکل ها را کنار گذاشته ایم.

پشتیبانی 24 ساعته و همه روزه برای کاربرانی که از لحاظ فنی اطلاعت کافی ندارند.

میتوانید  تمام PDF های موجود در اینترنت را با هر فونت و برنامه ای که درست شده باشند و با پشتیبانی زبان فارسی، استخراج کنید.

میتوانید PDF فارسی خود را به فرمت word تبدیل کنید.این فرمت قابیلت تبدیل به انواع فرمتهای دلخواه خود را دارد.

این برنامه در صورت حمایت کاربران قابلیت به روز رسانی خواهد داشت.

– تبدیل PDF به فرمت های

Doc (آفیس ورد)

EPUB ( کتاب های الکترونیکی)

Docx (نسخه بالای آفیس)

و سایر فرمت ها …

توجه برنامه درون پرداختی میباشد و برای تبدیل فایل موجودی خود را شارژ نمایید.

لینک در گوگل پلی

لینک ویدیو از کارکرد برنامه در آپارات

ربات تلگرام تبدیل pdf به doc

سازنده: میلاد مصطفایی

نام پروژه : تبدیل PDF به WORD

پلتفرم : اندروید، iOS، وب اپلیکیشن، مکینتاش، ویندوز

تاریخ : ۱۳۹۵/۳/۴

سفارش

پیش فاکتور شماره 8432677

نام پروژه : تبدیل PDF به WORD

پلتفرم : اندروید، iOS، وب اپلیکیشن، مکینتاش، ویندوز

تاریخ : ۱۳۹۵/۳/۴

قیمت : 40,000 تومان

مبلغ پرداختی : 40,000 تومان

پرداخت

برای هر گونه پیشنهاد ، انتقاد و نظری از فرم زیر در ارتباط باشید.

تبدیل پی دی اف به ورد فارسی اندروید

© 2016 میلاد مصطفایی

طراحی شده توسط میلاد مصطفایی


ربات تلگرام تبدیل pdf به docDownloads-icon


# نرم افزار تبدیل pdf به word با پشتیبانی زبان فارسی Downloads-icon


# تبدیل pdf به word بدون بهم ریختگی Downloads-icon


# تبدیل pdf به word اندروید Downloads-icon


# تبدیل pdf به word فارسی آنلاین Downloads-icon


# دانلود نرم افزار تبدیل pdf به word با پشتیبانی فارسیDownloads-icon


# تبدیل pdf فارسی به wordDownloads-icon


#ربات تبدیل pdf به wordDownloads-icon


#ربات تبدیل pdf به docDownloads-icon


#بهترین برنامه تبدیل pdf به docDownloads-icon

تبدیل پی دی اف به ورد فارسی اندروید
تبدیل پی دی اف به ورد فارسی اندروید
0

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *