بهترین پی دی اف خوان اندروید رایگان

بهترین پی دی اف خوان اندروید رایگان
بهترین پی دی اف خوان اندروید رایگان

برنامه‌های نمایش PDF همیشه بلای جان بوده‌اند. به طور کلی دو مورد استفاده برای فایل‌های پی‌دی‌اف وجود دارد. نخست، استفاده تجاری است که می‌توان فرم‌هایی به‌صورت اسناد پی‌دی‌اف ایجاد کرد که افراد آنها را پر کنند. مورد استفاده دوم کتاب‌های الکترونیکی هستند. پی‌دی‌اف یک قالب سهل‌الوصول است که برای خواندن کتاب مناسب است. برنامه‌های نمایش پی‌دی‌اف معمولاً یکی از این دو موارد استفاده که ذکر کردیم را پوشش می‌دهند. در ادامه مطلب به بررسی بهترین نرم‌افزارهای نمایش پی‌دی‌اف برای اندروید و برای کسانی که بیشتر به دنبال استفاده تجاری هستند می‌پردازیم.

پیش از اینکه به ادامه مطلب بپردازیم، لازم است یادآور شویم که شما می‌توانید هر یک از این اپ‌ها را از طریق راهنمای نصب برنامه اندروید روی ویندوز، روی کامپیوتر خود نیز تست و آزمایش کنید.

آدوب آکروبات ریدر گزینه پیش‌فرض برای اغلب افراد است. در بسیاری از موارد این برنامه جوابگو است. به همین دلیل به یکی از رایج‌ترین نرم‌افزارهای نمایش پی‌دی‌اف تبدیل شده است. این برنامه همچنین شامل امکانات دیگری مانند توانایی یادداشت نویسی و یادداشت‌برداری بر روی پی‌دی‌اف، پر کردن فرم‌ها و امضا کردن است. همچنین از دراپ باکس، و آدوب داکیومنت کلود هم پشتیبانی می‌کند. افرادی که در نرم‌افزار حساب داشته باشند امکانات بیشتری نیز دریافت می‌کنند که شامل واردکردن و خارج کردن فایل‌های پی‌دی‌اف به بسیاری از قالب‌های دیگر می‌شود.

این اپلیکیشن را می توانید از لینک (+) دانلود کنید.بهترین پی دی اف خوان اندروید رایگان

AnDoc یکی از ساده‌ترین برنامه‌های نمایش پی‌دی‌اف است. با این برنامه می‌توان فایل‌های پی‌دی‌اف و همچنین فایل‌های DJVU را باز و مشاهده کرد. این همه کاری است که این نرم‌افزار انجام می‌دهد. این یک برنامه عالی برای افرادی است که به نرم‌افزاری کوچک و آماده نیاز دارند تا اسنادی که از اینترنت دانلود کرده‌اند را مشاهده کنند. این برنامه به عنوان یک برنامه برای خواندن کتاب‌های الکترونیک نیز می‌تواند مفید باشد ولی توصیه می‌شود که برای این منظور از یک نرم‌افزار اختصاصی استفاده شود. استفاده از این برنامه رایگان است. قیمت نسخه حرفه‌ای 0.99 دلار است و در آن تبلیغات نمایش نمی‌یابد.

این اپلیکیشن را می توانید از لینک (+) دانلود کنید.

CamScanner یکی از قدرتمندترین نرم‌افزارها برای نمایش و ایجاد فایل‌های پی‌دی‌اف است. این برنامه می‌تواند فایل‌های پی‌دی‌اف را باز کند. اما امکانات آن بسیار فراتر از این است. این برنامه می‌تواند اسناد فیزیکی اسکن شده را به فایل‌های پی‌دی‌اف بر روی گوشی تبدیل کند. امکانات زیادی برای کمک به بهبود فرایند اسکن وجود دارد که اسناد تمیز و شفافی ایجاد می‌کند. می‌توان بر روی پی‌دی‌اف‌ها یادداشت نوشت، با افراد مختلف به اشتراک گذاشت یا حتی با نرخ اندکی آن‌ها را فکس کرد. اگر از نسخه پولی این برنامه استفاده کنید می‌توانید از 10 گیگابایت فضای ابری، امکان ویرایش و برخی امکانات دیگر نیز بهره‌مند شوید.

این اپلیکیشن را می توانید از لینک (+) دانلود کنید.

DocuSign یک نرم‌افزار نمایش پی‌دی‌اف به منظور استفاده تجاری است. کارکرد اصلی این برنامه باز کردن اسناد پی‌دی‌اف است. با این برنامه می‌توان فرم‌ها را پر کرد، آن‌ها را امضا نمود و به هر ا که نیاز است ارسال کرد. این بخش از برنامه رایگان است. نسخه‌های پولی نیز وجود دارند. با پرداخت 10 دلار/ماهانه از امکانات دیگری نیز می‌توان استفاده کرد. نسخه‌های 25 و 40 دلاری نیز وجود دارند که امکانات بیشتری دارند. واقعیت این است که اگر به امکانات چندان حرفه‌ای نیاز ندارید، لازم نگران نسخه‌های پولی باشید.

این اپلیکیشن را می توانید از لینک (+) دانلود کنید.

ezPDF Reader خود را به عنوان یک نرم‌افزار همه کاری نمایش پی‌دی‌اف معرفی می‌کند. با این برنامه می‌توان فرم‌های پی‌دی‌اف را پر کرد، بر روی آنها یادداشت نوشت و چند امکانات دیگر برای نمایش نیز وجود دارند. در زمینه کتاب الکترونیک و چندرسانه‌ای این نرم‌افزار از صوت، ویدیو و تصاویر متحرک GIF پشتیبانی می‌کند. همچنین اگر بیش از یک نوع کتاب الکترونیک دارید از ePub هم پشتیبانی می‌کند. یافتن یک نرم‌افزار هم که در زمینه تجاری پی‌دی‌اف کار کند و هم تفریحی کار دشواری است. امکانات پولی این نرم‌افزار قیمت مشخصی دارد و به صورت ماهانه و سالانه نیست.

این اپلیکیشن را می توانید از لینک (+) دانلود کنید.

Fast Scanner یک برنامه اسکنر دیگر برای پی‌دی‌اف است. این برنامه به اندازه CamScanner سنگین نیست. این برنامه ساده و سبک اسناد را با استفاده از دوربین گوشی همراه اسکن می‌کند و آنها را برای استفاده‌های آتی به فایل‌های JPEG یا پی‌دی‌اف تبدیل می‌کند. این نرم‌افزار با چند امکان ویژه برای کمک به شفاف و تمیز شدن اسکن تا حد امکان همراه است. همچنین می‌توان از این نرم‌افزار نمایش پی‌دی‌اف برای مشاهده فایل‌های پی‌دی‌اف استفاده کرد. اغلب امکانات و همه امکانات مهم در نسخه رایگان در دسترس هستند.

این اپلیکیشن را می توانید از لینک (+) دانلود کنید.

Foxit بسیار شبیه برنامه ezPDF است. یک برنامه همه‌کاره برای پی‌دی‌اف. این برنامه یک سیستم سازمانی برای هماهنگ نگه‌داشتن اسناد پی‌دی‌اف در خود دارد. همچنین پشتیبانی ConnectedPDF دارد که امکان پر کردن فرم‌ها و استفاده از پی‌دی‌اف‌های دارای گواهی، رمز و RMS مایکروسافت را فراهم می‌کند. این برنامه یک گزینه مناسب از هر نظر به‌جز امکان خواندن فایل‌های پی‌دی‌اف است. این برنامه بیشتر برای استفاده‌های تجاری است در حالی که ezPDF بیشتر برای لذت خواندن استفاده می‌شود. با این حال این نرم‌افزار برای نمایش پی‌دی‌اف نرم‌افزار خوبی است. همچنین نسخه مخصوصی برای استفاده تجاری دارد که 15.99 دلار قیمت دارد. این نسخه تنها 0.99 دلار قیمت دارد.

این اپلیکیشن را می توانید از لینک (+) دانلود کنید.

کتاب‌های گوگل پلی پاسخی به کیندل آمازون هستند. می‌توانید کتاب‌ها را از فروشگاه آن خریداری کنید و هر کجا که مایل بودید مطالعه کنید. همچنین می‌توانید فایل‌های پی‌دی‌اف را مطالعه کنید. در این نرم‌افزار هیچ استفاده تجاری وجود ندارد. این نرم‌افزار صرفاً برای لذت مطالعه است. همچنین می‌توان فایل‌های پی‌دی‌اف (و ePub) را به فضای ابری آپلود کرد تا بر روی دستگاه‌های مختلف آنها را خواند. این کتاب همانند دیگر کتاب‌هایتان به بخشی از کتابخانه شما تبدیل می‌شود. بدین ترتیب می‌توان یک کلکسیون بزرگ ایجاد کرد که اجازه می‌دهد کتاب‌های بیشتری خریداری کنید. این برنامه رایگان است. بدیهی است که می‌توان کتاب‌ها را خریداری کرد. این یک نرم‌افزار خوب و سرراست برای نمایش پی‌دی‌اف است.

این اپلیکیشن را می توانید از لینک (+) دانلود کنید.

Google PDF Viewer یک نرم‌افزار خوب دیگر برای نمایش پی‌دی‌اف است. این برنامه با همانند گوگل داکز، گوگل شیت و گوگل اسلاید با گوگل درایو ادغام می‌شود. Google PDF Viewer یک نرم‌افزار ساده برای مشاهده فایل‌های پی‌دی‌اف است. البته چند امکان ویژه نیز دارد. می‌توان کلمات با عبارات را جستجو کرد. همچنین می‌توان بخشی از متن را برای کپی انتخاب کرد و فایل را در صورت نیاز پرینت گرفت. این برنامه می‌تواند به صورت تمام صفحه عمل کند. ولی باید امکان باز کردن فایل‌های پی‌دی‌اف از همه جا در آن گنجانده شود. این برنامه کاملاً رایگان است و بنابراین انتقاد از کارهایی که انجام نمی‌دهد کار دشواری به نظر می‌رسد.

این اپلیکیشن را می توانید از لینک (+) دانلود کنید.

LirbiReader یکی از جالب‌ترین برنامه‌های نمایش پی‌دی‌اف است. هر بار که به آن نگاه می‌کنیم تغییرات بسیار زیادی در آن اتفاق می‌افتد. از بسیاری از قالب‌های اسناد مانند PDF، EPUB، EPUB3، MOBI، DJVU، ZIP، TXT و … پشتیبانی می‌کند. همچنین دارای طراحی مدرن است که از حالت شب و روز برای مطالعه راحت‌تر در شب‌ها پشتیبانی می‌کند. حتی می‌توان با استفاده از امکان متن به گفتار به کتاب‌ها گوش داد. این برنامه اشکالات بیشتری نسبت به دیگر برنامه‌های این فهرست دارد. با این حال این برنامه نیز کاملاً رایگان (با تبلیغات) است.

این اپلیکیشن را می توانید از لینک (+) دانلود کنید.

Moon+ Reader یکی از مشهورترین نرم‌افزارهای نمایش پی‌دی‌اف است. این برنامه امکانات بسیار گسترده‌ای دارد. برخی از امکانات آن شامل پشتیبانی از قالب‌بندی نرم‌افزار، گزینه‌های بصری بسیار زیاد، اسکرول خودکار، پاراگراف‌های هوشمند، حالت دو صفحه‌ای (برای حالت افقی گوشی) است. این برنامه از بسیاری از قالب‌ها پشتیبانی می‌کند که شامل EPUB, EPUB3 و البته PDF می‌شود. این نرم‌افزار یکی از بهترین گزینه‌ها برای افرادی است که کتاب‌ها را در قالب پی‌دی‌اف مطالعه می‌کنند.

این اپلیکیشن را می توانید از لینک (+) دانلود کنید.

این نرم‌افزار یکی از رایج‌ترین برنامه‌های آفیس برای گوشی همراه است. این برنامه کارهای زیادی می‌تواند انجام دهد. این برنامه از اسناد، صفحه گسترده، ارائه و حتی فایل‌های پی‌دی‌اف پشتیبانی می‌کند. کارکرد پی‌دی‌اف همانند استفاده تجاری بسیار زیباست. می‌توان فرم‌های پی‌دی‌اف را کامل کرد، آن‌ها را امضا کرد و ویژگی‌های امنیتی به آنها اضافه کرد. این نرم‌افزار گزینه خوبی برای افرادی است که به یک برنامه سنتی آفیس نیاز دارند که امکاناتی هم برای پی‌دی‌اف داشته باشد. ولی نسخه پولی تا حدی گران است.

این اپلیکیشن را می توانید از لینک (+) دانلود کنید.

PDF Reader Classic یک برنامه سنتی برای نمایش پی‌دی‌اف است. این برنامه از فرمت‌های دیگر مانند EPUB, EPUB3, MOBI, DJVU و حتی فرمت‌های کیندل آمازون نیز پشتیبانی می‌کند. این برنامه مجموعه خوبی از ویژگی‌ها دارد که البته با سادگی آن متناسب است. این برنامه گوشی را اسکن می‌کند و یک کتابخانه ایجاد می‌کند. همچنین می‌توان قالب برنامه را عوض کرد و به حالت شب تنظیم کرد. همچنین امکان اسکرول خودکار را دارد. ما این برنامه را برای استفاده تجاری پیشنهاد نمی‌کنیم. این یک برنامه رایگان است. البته تبلیغات در برنامه وجود دارد که راهی برای حذف آن هم وجود ندارد. این حالت هرگز خوب نیست.بهترین پی دی اف خوان اندروید رایگان

این اپلیکیشن را می توانید از لینک (+) دانلود کنید.

این برنامه یکی دیگر از برنامه‌های همه‌کاره است. این نرم‌افزار یک برنامه آفیس محسوب می‌شود که با اسناد، صفحه‌های گسترده و فایل‌هایی از این قبیل سروکار دارد. ولی امکانات مربوط به پی‌دی‌اف را نیز دارد. می‌توان اسناد مختلف را به پی‌دی‌اف تبدیل کرد و یا فایل‌های پی‌دی‌اف را به صورت اصلی مشاهده کرد. این امکان زمانی مناسب است که فایلی داشته باشید که باید به صورت رسمی‌تر مشاهده شود. امکانات پی‌دی‌اف چندان زیاد نیستند ولی اگر به یک برنامه آفیس و همچنین نرم‌افزار نمایش پی‌دی‌اف نیاز داشته باشید، این نرم‌افزار در واقع مصداق ضرب‌المثل یک تیر و دو نشان است.

این اپلیکیشن را می توانید از لینک (+) دانلود کنید.

Xodo احتمالاً بهترین نرم‌افزار کاملاً رایگان نمایش پی‌دی‌اف است. این نرم‌افزار امکانات بارگذاری سریع و ناوبری روان را با هم دارد. همچنین از یادداشت‌برداری، بوکمارک کردن، ذخیره‌سازی ابری، مدیریت فایل و کلی ویژگی‌های دیگر پشتیبانی می‌کند. حتی در صورت نیاز می‌توان بر روی فایل‌های خالی پی‌دی‌اف نیز یادداشت‌برداری کرد. این نرم‌افزار با توجه به رایگان بودن امکانات بسیار خوبی دارد. این برنامه هیچ خرید درون برنامه‌ای ندارد و به نظر نمی‌رسد که تبلیغاتی نیز داشته باشد.

این اپلیکیشن را می توانید از لینک (+) دانلود کنید.

در این مطلب 15 مورد از بهترین نرم‌افزارهای نمایش فایل‌های پی‌دی‌اف را معرفی کردیم. اگر به نظر شما نرم‌افزاری را جا انداخته‌ایم می‌توانید در بخش نظرات به آن اشاره کنید.

اگر این نوشته مورد توجه شما قرار گرفته است، پیشنهاد می‌کنیم موارد زیر را نیز ملاحظه کنید:

میثم لطفی (+)

«میثم لطفی» دانش‌آموخته ریاضیات و شیفته فناوری به خصوص در حوزه رایانه است. وی در حال حاضر علاوه بر پیگیری علاقه‌مندی‌هایش در رشته‌های برنامه‌نویسی، کپی‌رایتینگ و محتوای چندرسانه‌ای، در زمینه نگارش مقالاتی با محوریت نرم‌افزار نیز با مجله فرادرس همکاری دارد.

بر اساس رای 61 نفر

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سازمان علمی و آموزشی «فرادرس» (Faradars) از قدیمی‌ترین وب‌سایت‌های یادگیری آنلاین است که توانسته طی بیش از ده سال فعالیت خود بالغ بر ۱۲۰۰۰ ساعت آموزش ویدیویی در قالب فراتر از ۲۰۰۰ عنوان علمی، مهارتی و کاربردی را منتشر کند و به بزرگترین پلتفرم آموزشی ایران مبدل شود.

فرادرس با پایبندی به شعار «دانش در دسترس همه، همیشه و همه جا» با همکاری بیش از ۱۸۰۰ مدرس برجسته در زمینه‌های علمی گوناگون از جمله آمار و داده‌کاوی، هوش مصنوعی، برنامه‌نویسی، طراحی و گرافیک کامپیوتری، آموزش‌های دانشگاهی و تخصصی، آموزش نرم‌افزارهای گوناگون، دروس رسمی دبیرستان و پیش دانشگاهی، آموزش‌های دانش‌آموزی و نوجوانان، آموزش زبان‌های خارجی، مهندسی برق، الکترونیک و رباتیک، مهندسی کنترل، مهندسی مکانیک، مهندسی شیمی، مهندسی صنایع، مهندسی معماری و مهندسی عمران توانسته بستری را فراهم کند تا افراد با شرایط مختلف زمانی، مکانی و جسمانی بتوانند با بهره‌گیری از آموزش‌های با کیفیت، به روز و مهارت‌محور همواره به یادگیری بپردازند. شما هم با پیوستن به جمع بزرگ و بالغ بر ۶۰۰ هزار نفری دانشجویان و دانش‌آموزان فرادرس و با بهره‌گیری از آموزش‌های آن، می‌توانید تجربه‌ای متفاوت از علم و مهارت‌آموزی داشته باشید.
مشاهده بیشتر

هر گونه بهره‌گیری از مطالب مجله فرادرس به معنی پذیرش شرایط استفاده از آن بوده و کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب، تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.

© فرادرس ۱۳۹۹


+Downloads-icon


ابزار آنلاین برتر برای ویرایش اسناد PDFDownloads-icon


پنج روش مختلف برای حذف قفل از فایل های PDF — به زبان سادهDownloads-icon


تبدیل فایل های PDF به فرمت های دیگر — راهنمای ابزارهای آنلاین و رایگانDownloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


androidauthorityDownloads-icon


ezPDF ReaderDownloads-icon


Foxit PDF ReaderDownloads-icon


pdfDownloads-icon


PDF CreatorDownloads-icon


PDF ReaderDownloads-icon


PDF Reader ClassicDownloads-icon

برنامه‌های نمایش PDF همیشه بلای جان بوده‌اند. به طور کلی دو مورد استفاده برای فایل‌های پی‌دی‌اف وجود دارد. نخست، استفاده تجاری است که می‌توان فرم‌هایی به‌صورت اسناد پی‌دی‌اف ایجاد کرد که افراد آنها را پر کنند. مورد استفاده دوم کتاب‌های الکترونیکی هستند. پی‌دی‌اف یک قالب سهل‌الوصول است که برای خواندن کتاب مناسب است. برنامه‌های نمایش پی‌دی‌اف معمولاً یکی از این دو موارد استفاده که ذکر کردیم را پوشش می‌دهند. در ادامه مطلب به بررسی بهترین نرم‌افزارهای نمایش پی‌دی‌اف برای اندروید و برای کسانی که بیشتر به دنبال استفاده تجاری هستند می‌پردازیم.

پیش از اینکه به ادامه مطلب بپردازیم، لازم است یادآور شویم که شما می‌توانید هر یک از این اپ‌ها را از طریق راهنمای نصب برنامه اندروید روی ویندوز، روی کامپیوتر خود نیز تست و آزمایش کنید.

آدوب آکروبات ریدر گزینه پیش‌فرض برای اغلب افراد است. در بسیاری از موارد این برنامه جوابگو است. به همین دلیل به یکی از رایج‌ترین نرم‌افزارهای نمایش پی‌دی‌اف تبدیل شده است. این برنامه همچنین شامل امکانات دیگری مانند توانایی یادداشت نویسی و یادداشت‌برداری بر روی پی‌دی‌اف، پر کردن فرم‌ها و امضا کردن است. همچنین از دراپ باکس، و آدوب داکیومنت کلود هم پشتیبانی می‌کند. افرادی که در نرم‌افزار حساب داشته باشند امکانات بیشتری نیز دریافت می‌کنند که شامل واردکردن و خارج کردن فایل‌های پی‌دی‌اف به بسیاری از قالب‌های دیگر می‌شود.

این اپلیکیشن را می توانید از لینک (+) دانلود کنید.بهترین پی دی اف خوان اندروید رایگان

AnDoc یکی از ساده‌ترین برنامه‌های نمایش پی‌دی‌اف است. با این برنامه می‌توان فایل‌های پی‌دی‌اف و همچنین فایل‌های DJVU را باز و مشاهده کرد. این همه کاری است که این نرم‌افزار انجام می‌دهد. این یک برنامه عالی برای افرادی است که به نرم‌افزاری کوچک و آماده نیاز دارند تا اسنادی که از اینترنت دانلود کرده‌اند را مشاهده کنند. این برنامه به عنوان یک برنامه برای خواندن کتاب‌های الکترونیک نیز می‌تواند مفید باشد ولی توصیه می‌شود که برای این منظور از یک نرم‌افزار اختصاصی استفاده شود. استفاده از این برنامه رایگان است. قیمت نسخه حرفه‌ای 0.99 دلار است و در آن تبلیغات نمایش نمی‌یابد.

این اپلیکیشن را می توانید از لینک (+) دانلود کنید.

CamScanner یکی از قدرتمندترین نرم‌افزارها برای نمایش و ایجاد فایل‌های پی‌دی‌اف است. این برنامه می‌تواند فایل‌های پی‌دی‌اف را باز کند. اما امکانات آن بسیار فراتر از این است. این برنامه می‌تواند اسناد فیزیکی اسکن شده را به فایل‌های پی‌دی‌اف بر روی گوشی تبدیل کند. امکانات زیادی برای کمک به بهبود فرایند اسکن وجود دارد که اسناد تمیز و شفافی ایجاد می‌کند. می‌توان بر روی پی‌دی‌اف‌ها یادداشت نوشت، با افراد مختلف به اشتراک گذاشت یا حتی با نرخ اندکی آن‌ها را فکس کرد. اگر از نسخه پولی این برنامه استفاده کنید می‌توانید از 10 گیگابایت فضای ابری، امکان ویرایش و برخی امکانات دیگر نیز بهره‌مند شوید.

این اپلیکیشن را می توانید از لینک (+) دانلود کنید.

DocuSign یک نرم‌افزار نمایش پی‌دی‌اف به منظور استفاده تجاری است. کارکرد اصلی این برنامه باز کردن اسناد پی‌دی‌اف است. با این برنامه می‌توان فرم‌ها را پر کرد، آن‌ها را امضا نمود و به هر ا که نیاز است ارسال کرد. این بخش از برنامه رایگان است. نسخه‌های پولی نیز وجود دارند. با پرداخت 10 دلار/ماهانه از امکانات دیگری نیز می‌توان استفاده کرد. نسخه‌های 25 و 40 دلاری نیز وجود دارند که امکانات بیشتری دارند. واقعیت این است که اگر به امکانات چندان حرفه‌ای نیاز ندارید، لازم نگران نسخه‌های پولی باشید.

این اپلیکیشن را می توانید از لینک (+) دانلود کنید.

ezPDF Reader خود را به عنوان یک نرم‌افزار همه کاری نمایش پی‌دی‌اف معرفی می‌کند. با این برنامه می‌توان فرم‌های پی‌دی‌اف را پر کرد، بر روی آنها یادداشت نوشت و چند امکانات دیگر برای نمایش نیز وجود دارند. در زمینه کتاب الکترونیک و چندرسانه‌ای این نرم‌افزار از صوت، ویدیو و تصاویر متحرک GIF پشتیبانی می‌کند. همچنین اگر بیش از یک نوع کتاب الکترونیک دارید از ePub هم پشتیبانی می‌کند. یافتن یک نرم‌افزار هم که در زمینه تجاری پی‌دی‌اف کار کند و هم تفریحی کار دشواری است. امکانات پولی این نرم‌افزار قیمت مشخصی دارد و به صورت ماهانه و سالانه نیست.

این اپلیکیشن را می توانید از لینک (+) دانلود کنید.

Fast Scanner یک برنامه اسکنر دیگر برای پی‌دی‌اف است. این برنامه به اندازه CamScanner سنگین نیست. این برنامه ساده و سبک اسناد را با استفاده از دوربین گوشی همراه اسکن می‌کند و آنها را برای استفاده‌های آتی به فایل‌های JPEG یا پی‌دی‌اف تبدیل می‌کند. این نرم‌افزار با چند امکان ویژه برای کمک به شفاف و تمیز شدن اسکن تا حد امکان همراه است. همچنین می‌توان از این نرم‌افزار نمایش پی‌دی‌اف برای مشاهده فایل‌های پی‌دی‌اف استفاده کرد. اغلب امکانات و همه امکانات مهم در نسخه رایگان در دسترس هستند.

این اپلیکیشن را می توانید از لینک (+) دانلود کنید.

Foxit بسیار شبیه برنامه ezPDF است. یک برنامه همه‌کاره برای پی‌دی‌اف. این برنامه یک سیستم سازمانی برای هماهنگ نگه‌داشتن اسناد پی‌دی‌اف در خود دارد. همچنین پشتیبانی ConnectedPDF دارد که امکان پر کردن فرم‌ها و استفاده از پی‌دی‌اف‌های دارای گواهی، رمز و RMS مایکروسافت را فراهم می‌کند. این برنامه یک گزینه مناسب از هر نظر به‌جز امکان خواندن فایل‌های پی‌دی‌اف است. این برنامه بیشتر برای استفاده‌های تجاری است در حالی که ezPDF بیشتر برای لذت خواندن استفاده می‌شود. با این حال این نرم‌افزار برای نمایش پی‌دی‌اف نرم‌افزار خوبی است. همچنین نسخه مخصوصی برای استفاده تجاری دارد که 15.99 دلار قیمت دارد. این نسخه تنها 0.99 دلار قیمت دارد.

این اپلیکیشن را می توانید از لینک (+) دانلود کنید.

کتاب‌های گوگل پلی پاسخی به کیندل آمازون هستند. می‌توانید کتاب‌ها را از فروشگاه آن خریداری کنید و هر کجا که مایل بودید مطالعه کنید. همچنین می‌توانید فایل‌های پی‌دی‌اف را مطالعه کنید. در این نرم‌افزار هیچ استفاده تجاری وجود ندارد. این نرم‌افزار صرفاً برای لذت مطالعه است. همچنین می‌توان فایل‌های پی‌دی‌اف (و ePub) را به فضای ابری آپلود کرد تا بر روی دستگاه‌های مختلف آنها را خواند. این کتاب همانند دیگر کتاب‌هایتان به بخشی از کتابخانه شما تبدیل می‌شود. بدین ترتیب می‌توان یک کلکسیون بزرگ ایجاد کرد که اجازه می‌دهد کتاب‌های بیشتری خریداری کنید. این برنامه رایگان است. بدیهی است که می‌توان کتاب‌ها را خریداری کرد. این یک نرم‌افزار خوب و سرراست برای نمایش پی‌دی‌اف است.

این اپلیکیشن را می توانید از لینک (+) دانلود کنید.

Google PDF Viewer یک نرم‌افزار خوب دیگر برای نمایش پی‌دی‌اف است. این برنامه با همانند گوگل داکز، گوگل شیت و گوگل اسلاید با گوگل درایو ادغام می‌شود. Google PDF Viewer یک نرم‌افزار ساده برای مشاهده فایل‌های پی‌دی‌اف است. البته چند امکان ویژه نیز دارد. می‌توان کلمات با عبارات را جستجو کرد. همچنین می‌توان بخشی از متن را برای کپی انتخاب کرد و فایل را در صورت نیاز پرینت گرفت. این برنامه می‌تواند به صورت تمام صفحه عمل کند. ولی باید امکان باز کردن فایل‌های پی‌دی‌اف از همه جا در آن گنجانده شود. این برنامه کاملاً رایگان است و بنابراین انتقاد از کارهایی که انجام نمی‌دهد کار دشواری به نظر می‌رسد.

این اپلیکیشن را می توانید از لینک (+) دانلود کنید.

LirbiReader یکی از جالب‌ترین برنامه‌های نمایش پی‌دی‌اف است. هر بار که به آن نگاه می‌کنیم تغییرات بسیار زیادی در آن اتفاق می‌افتد. از بسیاری از قالب‌های اسناد مانند PDF، EPUB، EPUB3، MOBI، DJVU، ZIP، TXT و … پشتیبانی می‌کند. همچنین دارای طراحی مدرن است که از حالت شب و روز برای مطالعه راحت‌تر در شب‌ها پشتیبانی می‌کند. حتی می‌توان با استفاده از امکان متن به گفتار به کتاب‌ها گوش داد. این برنامه اشکالات بیشتری نسبت به دیگر برنامه‌های این فهرست دارد. با این حال این برنامه نیز کاملاً رایگان (با تبلیغات) است.

این اپلیکیشن را می توانید از لینک (+) دانلود کنید.

Moon+ Reader یکی از مشهورترین نرم‌افزارهای نمایش پی‌دی‌اف است. این برنامه امکانات بسیار گسترده‌ای دارد. برخی از امکانات آن شامل پشتیبانی از قالب‌بندی نرم‌افزار، گزینه‌های بصری بسیار زیاد، اسکرول خودکار، پاراگراف‌های هوشمند، حالت دو صفحه‌ای (برای حالت افقی گوشی) است. این برنامه از بسیاری از قالب‌ها پشتیبانی می‌کند که شامل EPUB, EPUB3 و البته PDF می‌شود. این نرم‌افزار یکی از بهترین گزینه‌ها برای افرادی است که کتاب‌ها را در قالب پی‌دی‌اف مطالعه می‌کنند.

این اپلیکیشن را می توانید از لینک (+) دانلود کنید.

این نرم‌افزار یکی از رایج‌ترین برنامه‌های آفیس برای گوشی همراه است. این برنامه کارهای زیادی می‌تواند انجام دهد. این برنامه از اسناد، صفحه گسترده، ارائه و حتی فایل‌های پی‌دی‌اف پشتیبانی می‌کند. کارکرد پی‌دی‌اف همانند استفاده تجاری بسیار زیباست. می‌توان فرم‌های پی‌دی‌اف را کامل کرد، آن‌ها را امضا کرد و ویژگی‌های امنیتی به آنها اضافه کرد. این نرم‌افزار گزینه خوبی برای افرادی است که به یک برنامه سنتی آفیس نیاز دارند که امکاناتی هم برای پی‌دی‌اف داشته باشد. ولی نسخه پولی تا حدی گران است.

این اپلیکیشن را می توانید از لینک (+) دانلود کنید.

PDF Reader Classic یک برنامه سنتی برای نمایش پی‌دی‌اف است. این برنامه از فرمت‌های دیگر مانند EPUB, EPUB3, MOBI, DJVU و حتی فرمت‌های کیندل آمازون نیز پشتیبانی می‌کند. این برنامه مجموعه خوبی از ویژگی‌ها دارد که البته با سادگی آن متناسب است. این برنامه گوشی را اسکن می‌کند و یک کتابخانه ایجاد می‌کند. همچنین می‌توان قالب برنامه را عوض کرد و به حالت شب تنظیم کرد. همچنین امکان اسکرول خودکار را دارد. ما این برنامه را برای استفاده تجاری پیشنهاد نمی‌کنیم. این یک برنامه رایگان است. البته تبلیغات در برنامه وجود دارد که راهی برای حذف آن هم وجود ندارد. این حالت هرگز خوب نیست.بهترین پی دی اف خوان اندروید رایگان

این اپلیکیشن را می توانید از لینک (+) دانلود کنید.

این برنامه یکی دیگر از برنامه‌های همه‌کاره است. این نرم‌افزار یک برنامه آفیس محسوب می‌شود که با اسناد، صفحه‌های گسترده و فایل‌هایی از این قبیل سروکار دارد. ولی امکانات مربوط به پی‌دی‌اف را نیز دارد. می‌توان اسناد مختلف را به پی‌دی‌اف تبدیل کرد و یا فایل‌های پی‌دی‌اف را به صورت اصلی مشاهده کرد. این امکان زمانی مناسب است که فایلی داشته باشید که باید به صورت رسمی‌تر مشاهده شود. امکانات پی‌دی‌اف چندان زیاد نیستند ولی اگر به یک برنامه آفیس و همچنین نرم‌افزار نمایش پی‌دی‌اف نیاز داشته باشید، این نرم‌افزار در واقع مصداق ضرب‌المثل یک تیر و دو نشان است.

این اپلیکیشن را می توانید از لینک (+) دانلود کنید.

Xodo احتمالاً بهترین نرم‌افزار کاملاً رایگان نمایش پی‌دی‌اف است. این نرم‌افزار امکانات بارگذاری سریع و ناوبری روان را با هم دارد. همچنین از یادداشت‌برداری، بوکمارک کردن، ذخیره‌سازی ابری، مدیریت فایل و کلی ویژگی‌های دیگر پشتیبانی می‌کند. حتی در صورت نیاز می‌توان بر روی فایل‌های خالی پی‌دی‌اف نیز یادداشت‌برداری کرد. این نرم‌افزار با توجه به رایگان بودن امکانات بسیار خوبی دارد. این برنامه هیچ خرید درون برنامه‌ای ندارد و به نظر نمی‌رسد که تبلیغاتی نیز داشته باشد.

این اپلیکیشن را می توانید از لینک (+) دانلود کنید.

در این مطلب 15 مورد از بهترین نرم‌افزارهای نمایش فایل‌های پی‌دی‌اف را معرفی کردیم. اگر به نظر شما نرم‌افزاری را جا انداخته‌ایم می‌توانید در بخش نظرات به آن اشاره کنید.

اگر این نوشته مورد توجه شما قرار گرفته است، پیشنهاد می‌کنیم موارد زیر را نیز ملاحظه کنید:

میثم لطفی (+)

«میثم لطفی» دانش‌آموخته ریاضیات و شیفته فناوری به خصوص در حوزه رایانه است. وی در حال حاضر علاوه بر پیگیری علاقه‌مندی‌هایش در رشته‌های برنامه‌نویسی، کپی‌رایتینگ و محتوای چندرسانه‌ای، در زمینه نگارش مقالاتی با محوریت نرم‌افزار نیز با مجله فرادرس همکاری دارد.

بر اساس رای 61 نفر

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سازمان علمی و آموزشی «فرادرس» (Faradars) از قدیمی‌ترین وب‌سایت‌های یادگیری آنلاین است که توانسته طی بیش از ده سال فعالیت خود بالغ بر ۱۲۰۰۰ ساعت آموزش ویدیویی در قالب فراتر از ۲۰۰۰ عنوان علمی، مهارتی و کاربردی را منتشر کند و به بزرگترین پلتفرم آموزشی ایران مبدل شود.

فرادرس با پایبندی به شعار «دانش در دسترس همه، همیشه و همه جا» با همکاری بیش از ۱۸۰۰ مدرس برجسته در زمینه‌های علمی گوناگون از جمله آمار و داده‌کاوی، هوش مصنوعی، برنامه‌نویسی، طراحی و گرافیک کامپیوتری، آموزش‌های دانشگاهی و تخصصی، آموزش نرم‌افزارهای گوناگون، دروس رسمی دبیرستان و پیش دانشگاهی، آموزش‌های دانش‌آموزی و نوجوانان، آموزش زبان‌های خارجی، مهندسی برق، الکترونیک و رباتیک، مهندسی کنترل، مهندسی مکانیک، مهندسی شیمی، مهندسی صنایع، مهندسی معماری و مهندسی عمران توانسته بستری را فراهم کند تا افراد با شرایط مختلف زمانی، مکانی و جسمانی بتوانند با بهره‌گیری از آموزش‌های با کیفیت، به روز و مهارت‌محور همواره به یادگیری بپردازند. شما هم با پیوستن به جمع بزرگ و بالغ بر ۶۰۰ هزار نفری دانشجویان و دانش‌آموزان فرادرس و با بهره‌گیری از آموزش‌های آن، می‌توانید تجربه‌ای متفاوت از علم و مهارت‌آموزی داشته باشید.
مشاهده بیشتر

هر گونه بهره‌گیری از مطالب مجله فرادرس به معنی پذیرش شرایط استفاده از آن بوده و کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب، تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.

© فرادرس ۱۳۹۹


+Downloads-icon


ابزار آنلاین برتر برای ویرایش اسناد PDFDownloads-icon


پنج روش مختلف برای حذف قفل از فایل های PDF — به زبان سادهDownloads-icon


تبدیل فایل های PDF به فرمت های دیگر — راهنمای ابزارهای آنلاین و رایگانDownloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


androidauthorityDownloads-icon


ezPDF ReaderDownloads-icon


Foxit PDF ReaderDownloads-icon


pdfDownloads-icon


PDF CreatorDownloads-icon


PDF ReaderDownloads-icon


PDF Reader ClassicDownloads-icon

برنامه‌های نمایش PDF همیشه بلای جان بوده‌اند. به طور کلی دو مورد استفاده برای فایل‌های پی‌دی‌اف وجود دارد. نخست، استفاده تجاری است که می‌توان فرم‌هایی به‌صورت اسناد پی‌دی‌اف ایجاد کرد که افراد آنها را پر کنند. مورد استفاده دوم کتاب‌های الکترونیکی هستند. پی‌دی‌اف یک قالب سهل‌الوصول است که برای خواندن کتاب مناسب است. برنامه‌های نمایش پی‌دی‌اف معمولاً یکی از این دو موارد استفاده که ذکر کردیم را پوشش می‌دهند. در ادامه مطلب به بررسی بهترین نرم‌افزارهای نمایش پی‌دی‌اف برای اندروید و برای کسانی که بیشتر به دنبال استفاده تجاری هستند می‌پردازیم.

پیش از اینکه به ادامه مطلب بپردازیم، لازم است یادآور شویم که شما می‌توانید هر یک از این اپ‌ها را از طریق راهنمای نصب برنامه اندروید روی ویندوز، روی کامپیوتر خود نیز تست و آزمایش کنید.

آدوب آکروبات ریدر گزینه پیش‌فرض برای اغلب افراد است. در بسیاری از موارد این برنامه جوابگو است. به همین دلیل به یکی از رایج‌ترین نرم‌افزارهای نمایش پی‌دی‌اف تبدیل شده است. این برنامه همچنین شامل امکانات دیگری مانند توانایی یادداشت نویسی و یادداشت‌برداری بر روی پی‌دی‌اف، پر کردن فرم‌ها و امضا کردن است. همچنین از دراپ باکس، و آدوب داکیومنت کلود هم پشتیبانی می‌کند. افرادی که در نرم‌افزار حساب داشته باشند امکانات بیشتری نیز دریافت می‌کنند که شامل واردکردن و خارج کردن فایل‌های پی‌دی‌اف به بسیاری از قالب‌های دیگر می‌شود.

این اپلیکیشن را می توانید از لینک (+) دانلود کنید.بهترین پی دی اف خوان اندروید رایگان

AnDoc یکی از ساده‌ترین برنامه‌های نمایش پی‌دی‌اف است. با این برنامه می‌توان فایل‌های پی‌دی‌اف و همچنین فایل‌های DJVU را باز و مشاهده کرد. این همه کاری است که این نرم‌افزار انجام می‌دهد. این یک برنامه عالی برای افرادی است که به نرم‌افزاری کوچک و آماده نیاز دارند تا اسنادی که از اینترنت دانلود کرده‌اند را مشاهده کنند. این برنامه به عنوان یک برنامه برای خواندن کتاب‌های الکترونیک نیز می‌تواند مفید باشد ولی توصیه می‌شود که برای این منظور از یک نرم‌افزار اختصاصی استفاده شود. استفاده از این برنامه رایگان است. قیمت نسخه حرفه‌ای 0.99 دلار است و در آن تبلیغات نمایش نمی‌یابد.

این اپلیکیشن را می توانید از لینک (+) دانلود کنید.

CamScanner یکی از قدرتمندترین نرم‌افزارها برای نمایش و ایجاد فایل‌های پی‌دی‌اف است. این برنامه می‌تواند فایل‌های پی‌دی‌اف را باز کند. اما امکانات آن بسیار فراتر از این است. این برنامه می‌تواند اسناد فیزیکی اسکن شده را به فایل‌های پی‌دی‌اف بر روی گوشی تبدیل کند. امکانات زیادی برای کمک به بهبود فرایند اسکن وجود دارد که اسناد تمیز و شفافی ایجاد می‌کند. می‌توان بر روی پی‌دی‌اف‌ها یادداشت نوشت، با افراد مختلف به اشتراک گذاشت یا حتی با نرخ اندکی آن‌ها را فکس کرد. اگر از نسخه پولی این برنامه استفاده کنید می‌توانید از 10 گیگابایت فضای ابری، امکان ویرایش و برخی امکانات دیگر نیز بهره‌مند شوید.

این اپلیکیشن را می توانید از لینک (+) دانلود کنید.

DocuSign یک نرم‌افزار نمایش پی‌دی‌اف به منظور استفاده تجاری است. کارکرد اصلی این برنامه باز کردن اسناد پی‌دی‌اف است. با این برنامه می‌توان فرم‌ها را پر کرد، آن‌ها را امضا نمود و به هر ا که نیاز است ارسال کرد. این بخش از برنامه رایگان است. نسخه‌های پولی نیز وجود دارند. با پرداخت 10 دلار/ماهانه از امکانات دیگری نیز می‌توان استفاده کرد. نسخه‌های 25 و 40 دلاری نیز وجود دارند که امکانات بیشتری دارند. واقعیت این است که اگر به امکانات چندان حرفه‌ای نیاز ندارید، لازم نگران نسخه‌های پولی باشید.

این اپلیکیشن را می توانید از لینک (+) دانلود کنید.

ezPDF Reader خود را به عنوان یک نرم‌افزار همه کاری نمایش پی‌دی‌اف معرفی می‌کند. با این برنامه می‌توان فرم‌های پی‌دی‌اف را پر کرد، بر روی آنها یادداشت نوشت و چند امکانات دیگر برای نمایش نیز وجود دارند. در زمینه کتاب الکترونیک و چندرسانه‌ای این نرم‌افزار از صوت، ویدیو و تصاویر متحرک GIF پشتیبانی می‌کند. همچنین اگر بیش از یک نوع کتاب الکترونیک دارید از ePub هم پشتیبانی می‌کند. یافتن یک نرم‌افزار هم که در زمینه تجاری پی‌دی‌اف کار کند و هم تفریحی کار دشواری است. امکانات پولی این نرم‌افزار قیمت مشخصی دارد و به صورت ماهانه و سالانه نیست.

این اپلیکیشن را می توانید از لینک (+) دانلود کنید.

Fast Scanner یک برنامه اسکنر دیگر برای پی‌دی‌اف است. این برنامه به اندازه CamScanner سنگین نیست. این برنامه ساده و سبک اسناد را با استفاده از دوربین گوشی همراه اسکن می‌کند و آنها را برای استفاده‌های آتی به فایل‌های JPEG یا پی‌دی‌اف تبدیل می‌کند. این نرم‌افزار با چند امکان ویژه برای کمک به شفاف و تمیز شدن اسکن تا حد امکان همراه است. همچنین می‌توان از این نرم‌افزار نمایش پی‌دی‌اف برای مشاهده فایل‌های پی‌دی‌اف استفاده کرد. اغلب امکانات و همه امکانات مهم در نسخه رایگان در دسترس هستند.

این اپلیکیشن را می توانید از لینک (+) دانلود کنید.

Foxit بسیار شبیه برنامه ezPDF است. یک برنامه همه‌کاره برای پی‌دی‌اف. این برنامه یک سیستم سازمانی برای هماهنگ نگه‌داشتن اسناد پی‌دی‌اف در خود دارد. همچنین پشتیبانی ConnectedPDF دارد که امکان پر کردن فرم‌ها و استفاده از پی‌دی‌اف‌های دارای گواهی، رمز و RMS مایکروسافت را فراهم می‌کند. این برنامه یک گزینه مناسب از هر نظر به‌جز امکان خواندن فایل‌های پی‌دی‌اف است. این برنامه بیشتر برای استفاده‌های تجاری است در حالی که ezPDF بیشتر برای لذت خواندن استفاده می‌شود. با این حال این نرم‌افزار برای نمایش پی‌دی‌اف نرم‌افزار خوبی است. همچنین نسخه مخصوصی برای استفاده تجاری دارد که 15.99 دلار قیمت دارد. این نسخه تنها 0.99 دلار قیمت دارد.

این اپلیکیشن را می توانید از لینک (+) دانلود کنید.

کتاب‌های گوگل پلی پاسخی به کیندل آمازون هستند. می‌توانید کتاب‌ها را از فروشگاه آن خریداری کنید و هر کجا که مایل بودید مطالعه کنید. همچنین می‌توانید فایل‌های پی‌دی‌اف را مطالعه کنید. در این نرم‌افزار هیچ استفاده تجاری وجود ندارد. این نرم‌افزار صرفاً برای لذت مطالعه است. همچنین می‌توان فایل‌های پی‌دی‌اف (و ePub) را به فضای ابری آپلود کرد تا بر روی دستگاه‌های مختلف آنها را خواند. این کتاب همانند دیگر کتاب‌هایتان به بخشی از کتابخانه شما تبدیل می‌شود. بدین ترتیب می‌توان یک کلکسیون بزرگ ایجاد کرد که اجازه می‌دهد کتاب‌های بیشتری خریداری کنید. این برنامه رایگان است. بدیهی است که می‌توان کتاب‌ها را خریداری کرد. این یک نرم‌افزار خوب و سرراست برای نمایش پی‌دی‌اف است.

این اپلیکیشن را می توانید از لینک (+) دانلود کنید.

Google PDF Viewer یک نرم‌افزار خوب دیگر برای نمایش پی‌دی‌اف است. این برنامه با همانند گوگل داکز، گوگل شیت و گوگل اسلاید با گوگل درایو ادغام می‌شود. Google PDF Viewer یک نرم‌افزار ساده برای مشاهده فایل‌های پی‌دی‌اف است. البته چند امکان ویژه نیز دارد. می‌توان کلمات با عبارات را جستجو کرد. همچنین می‌توان بخشی از متن را برای کپی انتخاب کرد و فایل را در صورت نیاز پرینت گرفت. این برنامه می‌تواند به صورت تمام صفحه عمل کند. ولی باید امکان باز کردن فایل‌های پی‌دی‌اف از همه جا در آن گنجانده شود. این برنامه کاملاً رایگان است و بنابراین انتقاد از کارهایی که انجام نمی‌دهد کار دشواری به نظر می‌رسد.

این اپلیکیشن را می توانید از لینک (+) دانلود کنید.

LirbiReader یکی از جالب‌ترین برنامه‌های نمایش پی‌دی‌اف است. هر بار که به آن نگاه می‌کنیم تغییرات بسیار زیادی در آن اتفاق می‌افتد. از بسیاری از قالب‌های اسناد مانند PDF، EPUB، EPUB3، MOBI، DJVU، ZIP، TXT و … پشتیبانی می‌کند. همچنین دارای طراحی مدرن است که از حالت شب و روز برای مطالعه راحت‌تر در شب‌ها پشتیبانی می‌کند. حتی می‌توان با استفاده از امکان متن به گفتار به کتاب‌ها گوش داد. این برنامه اشکالات بیشتری نسبت به دیگر برنامه‌های این فهرست دارد. با این حال این برنامه نیز کاملاً رایگان (با تبلیغات) است.

این اپلیکیشن را می توانید از لینک (+) دانلود کنید.

Moon+ Reader یکی از مشهورترین نرم‌افزارهای نمایش پی‌دی‌اف است. این برنامه امکانات بسیار گسترده‌ای دارد. برخی از امکانات آن شامل پشتیبانی از قالب‌بندی نرم‌افزار، گزینه‌های بصری بسیار زیاد، اسکرول خودکار، پاراگراف‌های هوشمند، حالت دو صفحه‌ای (برای حالت افقی گوشی) است. این برنامه از بسیاری از قالب‌ها پشتیبانی می‌کند که شامل EPUB, EPUB3 و البته PDF می‌شود. این نرم‌افزار یکی از بهترین گزینه‌ها برای افرادی است که کتاب‌ها را در قالب پی‌دی‌اف مطالعه می‌کنند.

این اپلیکیشن را می توانید از لینک (+) دانلود کنید.

این نرم‌افزار یکی از رایج‌ترین برنامه‌های آفیس برای گوشی همراه است. این برنامه کارهای زیادی می‌تواند انجام دهد. این برنامه از اسناد، صفحه گسترده، ارائه و حتی فایل‌های پی‌دی‌اف پشتیبانی می‌کند. کارکرد پی‌دی‌اف همانند استفاده تجاری بسیار زیباست. می‌توان فرم‌های پی‌دی‌اف را کامل کرد، آن‌ها را امضا کرد و ویژگی‌های امنیتی به آنها اضافه کرد. این نرم‌افزار گزینه خوبی برای افرادی است که به یک برنامه سنتی آفیس نیاز دارند که امکاناتی هم برای پی‌دی‌اف داشته باشد. ولی نسخه پولی تا حدی گران است.

این اپلیکیشن را می توانید از لینک (+) دانلود کنید.

PDF Reader Classic یک برنامه سنتی برای نمایش پی‌دی‌اف است. این برنامه از فرمت‌های دیگر مانند EPUB, EPUB3, MOBI, DJVU و حتی فرمت‌های کیندل آمازون نیز پشتیبانی می‌کند. این برنامه مجموعه خوبی از ویژگی‌ها دارد که البته با سادگی آن متناسب است. این برنامه گوشی را اسکن می‌کند و یک کتابخانه ایجاد می‌کند. همچنین می‌توان قالب برنامه را عوض کرد و به حالت شب تنظیم کرد. همچنین امکان اسکرول خودکار را دارد. ما این برنامه را برای استفاده تجاری پیشنهاد نمی‌کنیم. این یک برنامه رایگان است. البته تبلیغات در برنامه وجود دارد که راهی برای حذف آن هم وجود ندارد. این حالت هرگز خوب نیست.بهترین پی دی اف خوان اندروید رایگان

این اپلیکیشن را می توانید از لینک (+) دانلود کنید.

این برنامه یکی دیگر از برنامه‌های همه‌کاره است. این نرم‌افزار یک برنامه آفیس محسوب می‌شود که با اسناد، صفحه‌های گسترده و فایل‌هایی از این قبیل سروکار دارد. ولی امکانات مربوط به پی‌دی‌اف را نیز دارد. می‌توان اسناد مختلف را به پی‌دی‌اف تبدیل کرد و یا فایل‌های پی‌دی‌اف را به صورت اصلی مشاهده کرد. این امکان زمانی مناسب است که فایلی داشته باشید که باید به صورت رسمی‌تر مشاهده شود. امکانات پی‌دی‌اف چندان زیاد نیستند ولی اگر به یک برنامه آفیس و همچنین نرم‌افزار نمایش پی‌دی‌اف نیاز داشته باشید، این نرم‌افزار در واقع مصداق ضرب‌المثل یک تیر و دو نشان است.

این اپلیکیشن را می توانید از لینک (+) دانلود کنید.

Xodo احتمالاً بهترین نرم‌افزار کاملاً رایگان نمایش پی‌دی‌اف است. این نرم‌افزار امکانات بارگذاری سریع و ناوبری روان را با هم دارد. همچنین از یادداشت‌برداری، بوکمارک کردن، ذخیره‌سازی ابری، مدیریت فایل و کلی ویژگی‌های دیگر پشتیبانی می‌کند. حتی در صورت نیاز می‌توان بر روی فایل‌های خالی پی‌دی‌اف نیز یادداشت‌برداری کرد. این نرم‌افزار با توجه به رایگان بودن امکانات بسیار خوبی دارد. این برنامه هیچ خرید درون برنامه‌ای ندارد و به نظر نمی‌رسد که تبلیغاتی نیز داشته باشد.

این اپلیکیشن را می توانید از لینک (+) دانلود کنید.

در این مطلب 15 مورد از بهترین نرم‌افزارهای نمایش فایل‌های پی‌دی‌اف را معرفی کردیم. اگر به نظر شما نرم‌افزاری را جا انداخته‌ایم می‌توانید در بخش نظرات به آن اشاره کنید.

اگر این نوشته مورد توجه شما قرار گرفته است، پیشنهاد می‌کنیم موارد زیر را نیز ملاحظه کنید:

میثم لطفی (+)

«میثم لطفی» دانش‌آموخته ریاضیات و شیفته فناوری به خصوص در حوزه رایانه است. وی در حال حاضر علاوه بر پیگیری علاقه‌مندی‌هایش در رشته‌های برنامه‌نویسی، کپی‌رایتینگ و محتوای چندرسانه‌ای، در زمینه نگارش مقالاتی با محوریت نرم‌افزار نیز با مجله فرادرس همکاری دارد.

بر اساس رای 61 نفر

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سازمان علمی و آموزشی «فرادرس» (Faradars) از قدیمی‌ترین وب‌سایت‌های یادگیری آنلاین است که توانسته طی بیش از ده سال فعالیت خود بالغ بر ۱۲۰۰۰ ساعت آموزش ویدیویی در قالب فراتر از ۲۰۰۰ عنوان علمی، مهارتی و کاربردی را منتشر کند و به بزرگترین پلتفرم آموزشی ایران مبدل شود.

فرادرس با پایبندی به شعار «دانش در دسترس همه، همیشه و همه جا» با همکاری بیش از ۱۸۰۰ مدرس برجسته در زمینه‌های علمی گوناگون از جمله آمار و داده‌کاوی، هوش مصنوعی، برنامه‌نویسی، طراحی و گرافیک کامپیوتری، آموزش‌های دانشگاهی و تخصصی، آموزش نرم‌افزارهای گوناگون، دروس رسمی دبیرستان و پیش دانشگاهی، آموزش‌های دانش‌آموزی و نوجوانان، آموزش زبان‌های خارجی، مهندسی برق، الکترونیک و رباتیک، مهندسی کنترل، مهندسی مکانیک، مهندسی شیمی، مهندسی صنایع، مهندسی معماری و مهندسی عمران توانسته بستری را فراهم کند تا افراد با شرایط مختلف زمانی، مکانی و جسمانی بتوانند با بهره‌گیری از آموزش‌های با کیفیت، به روز و مهارت‌محور همواره به یادگیری بپردازند. شما هم با پیوستن به جمع بزرگ و بالغ بر ۶۰۰ هزار نفری دانشجویان و دانش‌آموزان فرادرس و با بهره‌گیری از آموزش‌های آن، می‌توانید تجربه‌ای متفاوت از علم و مهارت‌آموزی داشته باشید.
مشاهده بیشتر

هر گونه بهره‌گیری از مطالب مجله فرادرس به معنی پذیرش شرایط استفاده از آن بوده و کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب، تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.

© فرادرس ۱۳۹۹


+Downloads-icon


ابزار آنلاین برتر برای ویرایش اسناد PDFDownloads-icon


پنج روش مختلف برای حذف قفل از فایل های PDF — به زبان سادهDownloads-icon


تبدیل فایل های PDF به فرمت های دیگر — راهنمای ابزارهای آنلاین و رایگانDownloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


androidauthorityDownloads-icon


ezPDF ReaderDownloads-icon


Foxit PDF ReaderDownloads-icon


pdfDownloads-icon


PDF CreatorDownloads-icon


PDF ReaderDownloads-icon


PDF Reader ClassicDownloads-icon

برنامه‌های نمایش PDF همیشه بلای جان بوده‌اند. به طور کلی دو مورد استفاده برای فایل‌های پی‌دی‌اف وجود دارد. نخست، استفاده تجاری است که می‌توان فرم‌هایی به‌صورت اسناد پی‌دی‌اف ایجاد کرد که افراد آنها را پر کنند. مورد استفاده دوم کتاب‌های الکترونیکی هستند. پی‌دی‌اف یک قالب سهل‌الوصول است که برای خواندن کتاب مناسب است. برنامه‌های نمایش پی‌دی‌اف معمولاً یکی از این دو موارد استفاده که ذکر کردیم را پوشش می‌دهند. در ادامه مطلب به بررسی بهترین نرم‌افزارهای نمایش پی‌دی‌اف برای اندروید و برای کسانی که بیشتر به دنبال استفاده تجاری هستند می‌پردازیم.

پیش از اینکه به ادامه مطلب بپردازیم، لازم است یادآور شویم که شما می‌توانید هر یک از این اپ‌ها را از طریق راهنمای نصب برنامه اندروید روی ویندوز، روی کامپیوتر خود نیز تست و آزمایش کنید.

آدوب آکروبات ریدر گزینه پیش‌فرض برای اغلب افراد است. در بسیاری از موارد این برنامه جوابگو است. به همین دلیل به یکی از رایج‌ترین نرم‌افزارهای نمایش پی‌دی‌اف تبدیل شده است. این برنامه همچنین شامل امکانات دیگری مانند توانایی یادداشت نویسی و یادداشت‌برداری بر روی پی‌دی‌اف، پر کردن فرم‌ها و امضا کردن است. همچنین از دراپ باکس، و آدوب داکیومنت کلود هم پشتیبانی می‌کند. افرادی که در نرم‌افزار حساب داشته باشند امکانات بیشتری نیز دریافت می‌کنند که شامل واردکردن و خارج کردن فایل‌های پی‌دی‌اف به بسیاری از قالب‌های دیگر می‌شود.

این اپلیکیشن را می توانید از لینک (+) دانلود کنید.بهترین پی دی اف خوان اندروید رایگان

AnDoc یکی از ساده‌ترین برنامه‌های نمایش پی‌دی‌اف است. با این برنامه می‌توان فایل‌های پی‌دی‌اف و همچنین فایل‌های DJVU را باز و مشاهده کرد. این همه کاری است که این نرم‌افزار انجام می‌دهد. این یک برنامه عالی برای افرادی است که به نرم‌افزاری کوچک و آماده نیاز دارند تا اسنادی که از اینترنت دانلود کرده‌اند را مشاهده کنند. این برنامه به عنوان یک برنامه برای خواندن کتاب‌های الکترونیک نیز می‌تواند مفید باشد ولی توصیه می‌شود که برای این منظور از یک نرم‌افزار اختصاصی استفاده شود. استفاده از این برنامه رایگان است. قیمت نسخه حرفه‌ای 0.99 دلار است و در آن تبلیغات نمایش نمی‌یابد.

این اپلیکیشن را می توانید از لینک (+) دانلود کنید.

CamScanner یکی از قدرتمندترین نرم‌افزارها برای نمایش و ایجاد فایل‌های پی‌دی‌اف است. این برنامه می‌تواند فایل‌های پی‌دی‌اف را باز کند. اما امکانات آن بسیار فراتر از این است. این برنامه می‌تواند اسناد فیزیکی اسکن شده را به فایل‌های پی‌دی‌اف بر روی گوشی تبدیل کند. امکانات زیادی برای کمک به بهبود فرایند اسکن وجود دارد که اسناد تمیز و شفافی ایجاد می‌کند. می‌توان بر روی پی‌دی‌اف‌ها یادداشت نوشت، با افراد مختلف به اشتراک گذاشت یا حتی با نرخ اندکی آن‌ها را فکس کرد. اگر از نسخه پولی این برنامه استفاده کنید می‌توانید از 10 گیگابایت فضای ابری، امکان ویرایش و برخی امکانات دیگر نیز بهره‌مند شوید.

این اپلیکیشن را می توانید از لینک (+) دانلود کنید.

DocuSign یک نرم‌افزار نمایش پی‌دی‌اف به منظور استفاده تجاری است. کارکرد اصلی این برنامه باز کردن اسناد پی‌دی‌اف است. با این برنامه می‌توان فرم‌ها را پر کرد، آن‌ها را امضا نمود و به هر ا که نیاز است ارسال کرد. این بخش از برنامه رایگان است. نسخه‌های پولی نیز وجود دارند. با پرداخت 10 دلار/ماهانه از امکانات دیگری نیز می‌توان استفاده کرد. نسخه‌های 25 و 40 دلاری نیز وجود دارند که امکانات بیشتری دارند. واقعیت این است که اگر به امکانات چندان حرفه‌ای نیاز ندارید، لازم نگران نسخه‌های پولی باشید.

این اپلیکیشن را می توانید از لینک (+) دانلود کنید.

ezPDF Reader خود را به عنوان یک نرم‌افزار همه کاری نمایش پی‌دی‌اف معرفی می‌کند. با این برنامه می‌توان فرم‌های پی‌دی‌اف را پر کرد، بر روی آنها یادداشت نوشت و چند امکانات دیگر برای نمایش نیز وجود دارند. در زمینه کتاب الکترونیک و چندرسانه‌ای این نرم‌افزار از صوت، ویدیو و تصاویر متحرک GIF پشتیبانی می‌کند. همچنین اگر بیش از یک نوع کتاب الکترونیک دارید از ePub هم پشتیبانی می‌کند. یافتن یک نرم‌افزار هم که در زمینه تجاری پی‌دی‌اف کار کند و هم تفریحی کار دشواری است. امکانات پولی این نرم‌افزار قیمت مشخصی دارد و به صورت ماهانه و سالانه نیست.

این اپلیکیشن را می توانید از لینک (+) دانلود کنید.

Fast Scanner یک برنامه اسکنر دیگر برای پی‌دی‌اف است. این برنامه به اندازه CamScanner سنگین نیست. این برنامه ساده و سبک اسناد را با استفاده از دوربین گوشی همراه اسکن می‌کند و آنها را برای استفاده‌های آتی به فایل‌های JPEG یا پی‌دی‌اف تبدیل می‌کند. این نرم‌افزار با چند امکان ویژه برای کمک به شفاف و تمیز شدن اسکن تا حد امکان همراه است. همچنین می‌توان از این نرم‌افزار نمایش پی‌دی‌اف برای مشاهده فایل‌های پی‌دی‌اف استفاده کرد. اغلب امکانات و همه امکانات مهم در نسخه رایگان در دسترس هستند.

این اپلیکیشن را می توانید از لینک (+) دانلود کنید.

Foxit بسیار شبیه برنامه ezPDF است. یک برنامه همه‌کاره برای پی‌دی‌اف. این برنامه یک سیستم سازمانی برای هماهنگ نگه‌داشتن اسناد پی‌دی‌اف در خود دارد. همچنین پشتیبانی ConnectedPDF دارد که امکان پر کردن فرم‌ها و استفاده از پی‌دی‌اف‌های دارای گواهی، رمز و RMS مایکروسافت را فراهم می‌کند. این برنامه یک گزینه مناسب از هر نظر به‌جز امکان خواندن فایل‌های پی‌دی‌اف است. این برنامه بیشتر برای استفاده‌های تجاری است در حالی که ezPDF بیشتر برای لذت خواندن استفاده می‌شود. با این حال این نرم‌افزار برای نمایش پی‌دی‌اف نرم‌افزار خوبی است. همچنین نسخه مخصوصی برای استفاده تجاری دارد که 15.99 دلار قیمت دارد. این نسخه تنها 0.99 دلار قیمت دارد.

این اپلیکیشن را می توانید از لینک (+) دانلود کنید.

کتاب‌های گوگل پلی پاسخی به کیندل آمازون هستند. می‌توانید کتاب‌ها را از فروشگاه آن خریداری کنید و هر کجا که مایل بودید مطالعه کنید. همچنین می‌توانید فایل‌های پی‌دی‌اف را مطالعه کنید. در این نرم‌افزار هیچ استفاده تجاری وجود ندارد. این نرم‌افزار صرفاً برای لذت مطالعه است. همچنین می‌توان فایل‌های پی‌دی‌اف (و ePub) را به فضای ابری آپلود کرد تا بر روی دستگاه‌های مختلف آنها را خواند. این کتاب همانند دیگر کتاب‌هایتان به بخشی از کتابخانه شما تبدیل می‌شود. بدین ترتیب می‌توان یک کلکسیون بزرگ ایجاد کرد که اجازه می‌دهد کتاب‌های بیشتری خریداری کنید. این برنامه رایگان است. بدیهی است که می‌توان کتاب‌ها را خریداری کرد. این یک نرم‌افزار خوب و سرراست برای نمایش پی‌دی‌اف است.

این اپلیکیشن را می توانید از لینک (+) دانلود کنید.

Google PDF Viewer یک نرم‌افزار خوب دیگر برای نمایش پی‌دی‌اف است. این برنامه با همانند گوگل داکز، گوگل شیت و گوگل اسلاید با گوگل درایو ادغام می‌شود. Google PDF Viewer یک نرم‌افزار ساده برای مشاهده فایل‌های پی‌دی‌اف است. البته چند امکان ویژه نیز دارد. می‌توان کلمات با عبارات را جستجو کرد. همچنین می‌توان بخشی از متن را برای کپی انتخاب کرد و فایل را در صورت نیاز پرینت گرفت. این برنامه می‌تواند به صورت تمام صفحه عمل کند. ولی باید امکان باز کردن فایل‌های پی‌دی‌اف از همه جا در آن گنجانده شود. این برنامه کاملاً رایگان است و بنابراین انتقاد از کارهایی که انجام نمی‌دهد کار دشواری به نظر می‌رسد.

این اپلیکیشن را می توانید از لینک (+) دانلود کنید.

LirbiReader یکی از جالب‌ترین برنامه‌های نمایش پی‌دی‌اف است. هر بار که به آن نگاه می‌کنیم تغییرات بسیار زیادی در آن اتفاق می‌افتد. از بسیاری از قالب‌های اسناد مانند PDF، EPUB، EPUB3، MOBI، DJVU، ZIP، TXT و … پشتیبانی می‌کند. همچنین دارای طراحی مدرن است که از حالت شب و روز برای مطالعه راحت‌تر در شب‌ها پشتیبانی می‌کند. حتی می‌توان با استفاده از امکان متن به گفتار به کتاب‌ها گوش داد. این برنامه اشکالات بیشتری نسبت به دیگر برنامه‌های این فهرست دارد. با این حال این برنامه نیز کاملاً رایگان (با تبلیغات) است.

این اپلیکیشن را می توانید از لینک (+) دانلود کنید.

Moon+ Reader یکی از مشهورترین نرم‌افزارهای نمایش پی‌دی‌اف است. این برنامه امکانات بسیار گسترده‌ای دارد. برخی از امکانات آن شامل پشتیبانی از قالب‌بندی نرم‌افزار، گزینه‌های بصری بسیار زیاد، اسکرول خودکار، پاراگراف‌های هوشمند، حالت دو صفحه‌ای (برای حالت افقی گوشی) است. این برنامه از بسیاری از قالب‌ها پشتیبانی می‌کند که شامل EPUB, EPUB3 و البته PDF می‌شود. این نرم‌افزار یکی از بهترین گزینه‌ها برای افرادی است که کتاب‌ها را در قالب پی‌دی‌اف مطالعه می‌کنند.

این اپلیکیشن را می توانید از لینک (+) دانلود کنید.

این نرم‌افزار یکی از رایج‌ترین برنامه‌های آفیس برای گوشی همراه است. این برنامه کارهای زیادی می‌تواند انجام دهد. این برنامه از اسناد، صفحه گسترده، ارائه و حتی فایل‌های پی‌دی‌اف پشتیبانی می‌کند. کارکرد پی‌دی‌اف همانند استفاده تجاری بسیار زیباست. می‌توان فرم‌های پی‌دی‌اف را کامل کرد، آن‌ها را امضا کرد و ویژگی‌های امنیتی به آنها اضافه کرد. این نرم‌افزار گزینه خوبی برای افرادی است که به یک برنامه سنتی آفیس نیاز دارند که امکاناتی هم برای پی‌دی‌اف داشته باشد. ولی نسخه پولی تا حدی گران است.

این اپلیکیشن را می توانید از لینک (+) دانلود کنید.

PDF Reader Classic یک برنامه سنتی برای نمایش پی‌دی‌اف است. این برنامه از فرمت‌های دیگر مانند EPUB, EPUB3, MOBI, DJVU و حتی فرمت‌های کیندل آمازون نیز پشتیبانی می‌کند. این برنامه مجموعه خوبی از ویژگی‌ها دارد که البته با سادگی آن متناسب است. این برنامه گوشی را اسکن می‌کند و یک کتابخانه ایجاد می‌کند. همچنین می‌توان قالب برنامه را عوض کرد و به حالت شب تنظیم کرد. همچنین امکان اسکرول خودکار را دارد. ما این برنامه را برای استفاده تجاری پیشنهاد نمی‌کنیم. این یک برنامه رایگان است. البته تبلیغات در برنامه وجود دارد که راهی برای حذف آن هم وجود ندارد. این حالت هرگز خوب نیست.بهترین پی دی اف خوان اندروید رایگان

این اپلیکیشن را می توانید از لینک (+) دانلود کنید.

این برنامه یکی دیگر از برنامه‌های همه‌کاره است. این نرم‌افزار یک برنامه آفیس محسوب می‌شود که با اسناد، صفحه‌های گسترده و فایل‌هایی از این قبیل سروکار دارد. ولی امکانات مربوط به پی‌دی‌اف را نیز دارد. می‌توان اسناد مختلف را به پی‌دی‌اف تبدیل کرد و یا فایل‌های پی‌دی‌اف را به صورت اصلی مشاهده کرد. این امکان زمانی مناسب است که فایلی داشته باشید که باید به صورت رسمی‌تر مشاهده شود. امکانات پی‌دی‌اف چندان زیاد نیستند ولی اگر به یک برنامه آفیس و همچنین نرم‌افزار نمایش پی‌دی‌اف نیاز داشته باشید، این نرم‌افزار در واقع مصداق ضرب‌المثل یک تیر و دو نشان است.

این اپلیکیشن را می توانید از لینک (+) دانلود کنید.

Xodo احتمالاً بهترین نرم‌افزار کاملاً رایگان نمایش پی‌دی‌اف است. این نرم‌افزار امکانات بارگذاری سریع و ناوبری روان را با هم دارد. همچنین از یادداشت‌برداری، بوکمارک کردن، ذخیره‌سازی ابری، مدیریت فایل و کلی ویژگی‌های دیگر پشتیبانی می‌کند. حتی در صورت نیاز می‌توان بر روی فایل‌های خالی پی‌دی‌اف نیز یادداشت‌برداری کرد. این نرم‌افزار با توجه به رایگان بودن امکانات بسیار خوبی دارد. این برنامه هیچ خرید درون برنامه‌ای ندارد و به نظر نمی‌رسد که تبلیغاتی نیز داشته باشد.

این اپلیکیشن را می توانید از لینک (+) دانلود کنید.

در این مطلب 15 مورد از بهترین نرم‌افزارهای نمایش فایل‌های پی‌دی‌اف را معرفی کردیم. اگر به نظر شما نرم‌افزاری را جا انداخته‌ایم می‌توانید در بخش نظرات به آن اشاره کنید.

اگر این نوشته مورد توجه شما قرار گرفته است، پیشنهاد می‌کنیم موارد زیر را نیز ملاحظه کنید:

میثم لطفی (+)

«میثم لطفی» دانش‌آموخته ریاضیات و شیفته فناوری به خصوص در حوزه رایانه است. وی در حال حاضر علاوه بر پیگیری علاقه‌مندی‌هایش در رشته‌های برنامه‌نویسی، کپی‌رایتینگ و محتوای چندرسانه‌ای، در زمینه نگارش مقالاتی با محوریت نرم‌افزار نیز با مجله فرادرس همکاری دارد.

بر اساس رای 61 نفر

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سازمان علمی و آموزشی «فرادرس» (Faradars) از قدیمی‌ترین وب‌سایت‌های یادگیری آنلاین است که توانسته طی بیش از ده سال فعالیت خود بالغ بر ۱۲۰۰۰ ساعت آموزش ویدیویی در قالب فراتر از ۲۰۰۰ عنوان علمی، مهارتی و کاربردی را منتشر کند و به بزرگترین پلتفرم آموزشی ایران مبدل شود.

فرادرس با پایبندی به شعار «دانش در دسترس همه، همیشه و همه جا» با همکاری بیش از ۱۸۰۰ مدرس برجسته در زمینه‌های علمی گوناگون از جمله آمار و داده‌کاوی، هوش مصنوعی، برنامه‌نویسی، طراحی و گرافیک کامپیوتری، آموزش‌های دانشگاهی و تخصصی، آموزش نرم‌افزارهای گوناگون، دروس رسمی دبیرستان و پیش دانشگاهی، آموزش‌های دانش‌آموزی و نوجوانان، آموزش زبان‌های خارجی، مهندسی برق، الکترونیک و رباتیک، مهندسی کنترل، مهندسی مکانیک، مهندسی شیمی، مهندسی صنایع، مهندسی معماری و مهندسی عمران توانسته بستری را فراهم کند تا افراد با شرایط مختلف زمانی، مکانی و جسمانی بتوانند با بهره‌گیری از آموزش‌های با کیفیت، به روز و مهارت‌محور همواره به یادگیری بپردازند. شما هم با پیوستن به جمع بزرگ و بالغ بر ۶۰۰ هزار نفری دانشجویان و دانش‌آموزان فرادرس و با بهره‌گیری از آموزش‌های آن، می‌توانید تجربه‌ای متفاوت از علم و مهارت‌آموزی داشته باشید.
مشاهده بیشتر

هر گونه بهره‌گیری از مطالب مجله فرادرس به معنی پذیرش شرایط استفاده از آن بوده و کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب، تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.

© فرادرس ۱۳۹۹


+Downloads-icon


ابزار آنلاین برتر برای ویرایش اسناد PDFDownloads-icon


پنج روش مختلف برای حذف قفل از فایل های PDF — به زبان سادهDownloads-icon


تبدیل فایل های PDF به فرمت های دیگر — راهنمای ابزارهای آنلاین و رایگانDownloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


androidauthorityDownloads-icon


ezPDF ReaderDownloads-icon


Foxit PDF ReaderDownloads-icon


pdfDownloads-icon


PDF CreatorDownloads-icon


PDF ReaderDownloads-icon


PDF Reader ClassicDownloads-icon

پوریا پیرمرادیان

26,دسامبر,2019
بهترین اپلیکیشن های اندروید, پیشنهاد سردبیر, کاربردی

3 نظرها

این روزها همه ما خواسته و یا ناخواسته با تکنولوژی گره خوردیم و ناخودآگاه از سنت دور شده ایم که این هم میتواند گاهی پیشرفت محسوب شود و در بعضی زمینه ها پسرفت به عنوان مثال وقتی دائما در حال کار با گوشی و تبلت هستیم و در دنیای اینترنت و شبکه های اجتماعی غرق شده ایم طبیعی است که کتاب ها به داخل کتابخانه ها بروند و خاک بخورند چرا که کسی وقتی برای آنها ندارد و همین میشود که سرانه مطالعه در کشور عزیزمان ایران رفته رفته کمتر و کمتر میشود. ولی در این بین میتوانیم حداقل از این گوشی و یا تبلت خودمان استفاده بهتری بکنیم و حداقل از آموزش ها ، کتاب ها ، رمان ها و دیگر سبک های کتابهایی که به صورت الکترونیکی وجود دارند روزانه مقداری استفاده و مطالعه کنیم . به این جهت لازم است از برنامه های PDF خوان استفاده کنیم.

برای تعداد زیادی کتاب و pdf که در اینترنت موجود است توسعه دهندگان تعداد زیادی PDF خوان و یا کتابخوان با امکانات های مختلف توسعه داده اند که با استفاده از آنها میتوانید مطالعه کنید ، نوت بردارید ، ترجمه کنید و یا کتاب دانلود کنید پس در ادامه این پست با اندرویدزوم همراه باشید تا تعدادی از اپلیکیشن های موفق و محبوب در این زمینه را به شما معرفی کنیم.

اولین پی دی اف خوانی که در این پست به شما معرفی میکنیم مون ریدر است که حتما خیلی از شما ها با این نام آشنایید. moon reader قابلیت های بسیار زیاد و کاربردی دارد که تقریبا نیاز شما را برای کتاب خواندن کامل برطرف میسازد. اولین نکته ای که در این PDF خوان قابل ذکر است محیط کاربری روان و ساده آن است و همینطور طراحی زیبای آن که برای حرکت بین صفحات میتوانید از کنترل های از پیش تعیین شده استفاده کنید ، ضربه به سمت چپ تصویر شما را به صفحه قبل، ضربه سمت راست تصویر شما را به صفحه بعد و ضربه به وسط صفحه نمایش برای شما تنظیمات را نشان میدهد اما دیگر قابلیت ها به شرح زیرند :

بهترین پی دی اف خوان اندروید رایگان

اپلیکیشین دیگری که در این پست معرفی میکنیم xodo (زودو) میباشد که یک اپلیکیشن کتابخوان کاملا حرفه ای و رایگان است با xodo میتوانید براحتی به فایل های خود در دستگاه ، کارت حافظه و یا حتی دراپ باکس و یا گوگل درایو خود دسترسی داشته باشید و آنها را مطالعه کنید. اما تعدادی از امکاناتی که این اپ در اختیار شما قرار میدهد به شرح زیرند:

اما PDF خوان بعدی foxit معروف هست که قطعا برای یکبار هم که شده با PDF خوان نسخه ویندوز آن کار کرده اید و امکانات عالی آنرا دیده اید حالا همان شرکت اپلیکیشن اندرویدی فاکسیت را ارائه داده که همانند نسخه دسکتاپ فوق العاده کار میکند در زیر برخی امکانات foxit را ببینید :

شرکت ادوبی را قطعا میشناسید و محصول معروف و قدیمیه آن یعنی acrobat reader یکی از قدیمترین نرم افزار های موجود در این زمینه است که برای پلتفرم های مختلف منتشر شده است . کار با این اپ و امکانات آن بسیار ساده است.طراحی و سرعت بارگزاری صفحات در آکروبات ریدر بسیار سریع هستند . در adobe acrobat براحتی میتوانید متن ها را انتخاب کنید و به دلخواه آنها را هایلات و یا کپی کنید دیگر امکانات این اپ را در زیر مشاهده کنید :

اولین چیزی که بعد از وارد شدن به این اپلیکیشن متوجه میشوید و شما را جذب میکنید رابط کاربری متریال و ساده و شیک و روان آن است. در واقع نام کامل این اپلیکیشن wps office + pdf است که یعنی یک پکیج کامل از کلی امکانات را در اختیار دارید. در زیر تعدادی از قابلیت ها را برای شما مینویسیم:

اما چند نکته قابل توجهی که در اپ دیدیم یکی امکان جستجو در فایل های پی دی اف با پشتیبانی بسیار عالی از زبان فارسی بود که در سایر اپ ها به این خوبی دیده نمیشود و یا وجود نداشت دیگری امکان قرار دادن دکمه های ولوم پایین و بالا برای رفتن به صفحات قبل و بعد بود . البته ذکر این نکته هم بد نیست که در این اپ برای فایل های پی دی اف امکانات خاصی برای ادیت و تغییر روی متن تعبیه نشده است .

همچنین ببینید: تبدیل فایل ها به PDF در تلگرام

Google PDF viewer مثل بقیه برنامه های گوگل، یک برنامه سبک و رایگان است که با آن می توانید به مشاهده فایل های PDF بپردازید. این برنامه با فضای ابری گوگل درایو، گوگل داکز، صفحه گسترده و پرزنتیشن یکپارچه می باشد. Google PDF viewer یک برنامه ساده بوده که امکانات جالبی مثل جستجوی کلمات، کپی متن و ارسال آن به پرینتر در صورت نیاز از جمله آنها هستند. مثل سایر برنامه های گوگل نه تبلیغی در برنامه هست و نه هزینه ای باید برای آن پرداخت کنید.

MiXplorer Silver در اصل یک برنامه فایل منیجر برای اندروید می باشد که امکانات بسیاری علاوه بر مدیریت فایل را داراست. فرمت های رایج کتاب های الکترونیکی توسط این برنامه پشتیبانی می شوند. ضمنا امکان مورد توجه ما اینجا، یعنی PDF خوان ، با اضافه کردن یک پلاگین به برنامه، امکان پذیر می شود.

با برنامه ezPDF Reader می توانید اسناد پی دی اف را مشاهده کرده و روی آنها یادداشت بگذارید. همچنین امکان خواندن کتاب های الکترونیکی با فرمت epub نیز در این برنامه میسر می باشد.

 

اگر برنامه ای می خواهید که 100% رایگان باشد و قابلیت خواندن epub را هم داشته باشد (همچنین فرمت های XPS و CBZ ) پیشنهاد می کنیم برنامه MuPDF را امتحان کنید. این برنامه سبک و متن باز بوده و قابلیت تشخیص متون و نیز رندر کردن پیشرفته فایل های حجیم PDF را داراست. امکان جستجوی متنی، باز کردن لینک های متن، افزودن امضای الکترونیکی و… از دیگر قابلیت های MuPDF هستند.

Google Play Books پاسخ گوگل به برنامه کیندل شرکت آمازون می باشد. شما می توانید از فروشگاه گوگل پلی برنامه بخرید و هر جا که خواستید آن را مطالعه نمایید. این برنامه هم مطابق انتظاری که از همه برنامه های گوگل می رود رایگان بوده و امکان افزودن فایل های شخصی با فرمت PDF و epub را نیز داراست. قابلیت گوش دادن به کتاب های صوتی و خواندن نوشته به چند زبان مختلف، از دیگر ویژگی های Google Play Books به شمار می روند.

 

همینطور مشاهده کنید: دانلود OfficeSuite 10.12.24323 آفیس سوئیت اندروید + پرمیوم

برنامه CamScanner بیش از 100 میلیون بار در گوگل پلی دانلود شده است. این برنامه با دوربین گوشی هوشمند شما اسناد را اسکن می کند و به سادگی آنها را به پی دی اف تبدیل می کند و به گونه ای آن را روتوش می کند که انگار از اول یک سند متنی را به برنامه داده بودید. امکان ارسال فکس و اضافه کردن یادداشت به پی دی اف، از دیگر موارد استفاده این نرم افزار هستند.

 

برنامه Bookari Free Ebook Reader یکی دیگر از PDF خوان های اندروید است که از دو فرمت PDF و epub به طور همزمان پشتیبانی می کند و با Adobe DRM نیز سازگار است. نکته مثبت این برنامه، برخورداری آن از چندین قابلیت شخصی سازی مختلف فایل می باشد. شما می توانید تم های مختلفی را برای برنامه تنظیم کنید که از جمله آن حالت شب می باشد. جستجوی متن، افزودن یادداشت، هایلایت کردن و… دیگر نکات قابل ذکر این نرم افزار هستند.

 

با برنامه DocuSign ، امکان امضا کردن PDF را دارید و به طور کلی می توان گفت برای افرادی که به صورت تجاری با پی دی اف سر و کار دارند DocuSign انتخاب مناسبی می باشد.

 

برنامه EBookDroid از فرمت های XPS ، PDF، DjVu ، FictonBook ، AWZ3 و بسیاری فرمت های دیگر پشتیبانی می کند. علاوه بر این، امکان اضافه کرده نوشته به فایل، شخصی سازی ظاهر آن و هایلایت کردن متون نیز وجود دارد.

برنامه Fast Scanner ابزاری برای اسکن کردن اسناد متنی است که قابلیت خواندن پی دی اف را نیز دارد. شما با دوربین گوشی متون را اسکن می کنید، سپس برنامه آن را با فرمت JPEG یا PDF تحویل شما می دهد. شما همچنین می توانید فایل اسکن شده خود را به برنامه های دیگری نظیر دراپ باکس و اسکای درایو هم ارسال کنید.بهترین پی دی اف خوان اندروید رایگان

Librera برنامه ای بسیار سبک برای خواندن پی دی اف است که فرمت های PDF، EPUB ، EPUB3 ، DJVU ، FB2 و… را پشتیبانی می کند. این نرم افزار همچنین می تواند فایل های PDF را برای شما بخواند. گذشته از این ها برنامه Librera رابط کاربری بسیار خوبی دارد که آن را از سایر برنامه های مشابه، متمایز می سازد.

همچنین دریافت کنید: دانلود 5 برنامه برتر برای فشرده سازی فایل PDF در اندروید

تگ هاadobe acrobat pdf reader xodo docs اپلیکیشن moon reader بهترین اپلیکیشن pdf اندروید بهترین پی دی اف خوان اندروید بهترین کتابخوان اندروید

کانال تلگرام اندرويدزوم@AndroidZoom

صفحه اینستاگرام اندرویدزوم@AndroidZoom.ir

22,دسامبر,2020

6,ژانویه,2020

29,جولای,2019

چجوری باید چرخش صفحشو رو عوض کرد ک متن بصورت افقی خونده بشه.

monjeziamir1989@gmail.com

نظری ندارم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

فایل‌های اندرویدزوم توسط هاست ایران میزبانی میشوند

——————————————————

اندرویدزوم توسط روبینا سرور پشتیبانی میشود


لیست گوشی های قابل آپدیت به اندروید 10 


Downloads-icon


Downloads-icon


تبدیل فایل ها به PDF در تلگرامDownloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


دانلود OfficeSuite 10.12.24323 آفیس سوئیت اندروید + پرمیومDownloads-icon


Downloads-icon


دانلود 5 برنامه برتر برای فشرده سازی فایل PDF در اندرویدDownloads-icon


pdf readerDownloads-icon


بهترین اپلیکیشن pdf اندرویدDownloads-icon


Downloads-icon


دانلود 5 برنامه برتر برای فشرده سازی فایل PDF در اندرویدDownloads-icon

شاید این روزها کتاب‌خوانی جایگاهی که درگذشته داشته ندارد اما هنوز هم افرادی هستند که به کتاب عشق می‌ورزند و از خواندنش لذت می‌برند.اگر شما هم جزء این دسته هستید ولی نمی‌خواهید کتاب‌های سنگین را ورق بزنید نسخه PDF کتابی که می‌خواهید را دانلود کنید و با نرم‌افزارهای پی‌دی‌اف خوان ما آن را بخوانید. در لیست زیر بهترین نرم‌افزارهای کتاب‌خوان اندرویدی به شما معرفی‌شده‌اند تا با بالاترین کیفیت هر کتابی را که می‌خواهید بخوانید.لازم به ذکر است نرم‌افزارهای پی‌دی‌اف خوان اندرویدی ای که در ادامه معرفی می‌شدند کاملاً رایگان هستند و تمامی بخش‌هایشان آنلاک شده است.


دانلود
کنید
Downloads-icon


دانلود
کنید
Downloads-icon

 Adobe Acrobat DC – PDF Reader  یکی از کامل ترین ، جامع ترین و پیشرفته ترین پی دی اف خوان و ویرایشگر فایل پی دی اف برای دیوایس های اندرویدی می باشد.  با نصب این برنامه در گوشی خود می توانید به راحتی فایل های پی دی اف خود را ویرایش نمایید. حاشیه نویسی را اغاز کرده و سپس فایل های پی دی اف را مطابق با سلیقه خود ادیت و ویرایش کنید. به سرعت فایل ها را اسکن نموده و به راحتی آن ها را اسکن نمایید. شایان توجه بوده که رابط کاربری این نرم افزار به صورت ساده ارائه شده است . این برنامه به عنوان بهترین پی دی اف خوان در گوگل پلی نیز شناخته شده است .

 

ویژگی ها :

انتخاب فایل پی دی اف و شروع ویرایش

رابط کاربری ساده و فانتزی

بهترین پی دی اف خوان اندروید رایگان

بهترین برنامه پی دی اف خوان

حاشیه نویسی در فایل پی دی اف

 

تغییرات نسخه 20.10.1.16347 :

دسترسی آسان به تمامی فایل PDF دستگاه اندرویدی شما

رفع باگ های نسخه های پیشین

بهبود رابط کاربری برنامه

برای وارد شدن به برنامه از اکانت گوگل و فیسبوک یا از ادوب ایدی خود بهره بگیرید

هنگام مشاهده نظرات می توانید فونت خود را سریعا ویرایش و تغییر دهید


Adobe Acrobat Reader v20.10.1.16347Downloads-icon


نمایش
ادامه
Downloads-icon

فایرفاکس و گوگل کروم اندروید هر دو میتوانند فایل های PDF را باز کنند ولی خب به اندازه برنامه هایی که در این صفحه وجود دارد مناسب برای اینکار نیستند.

فیدیبو :36000 کتاب الکترونیک و صوتی

پی دی اف خوان PDF Reader

Google PDF Viewer

PDF Reader – Sign, Scan, Edit & Share PDF Document

بهترین پی دی اف خوان اندروید رایگان

پی دی اف خوان PDF Reader

پی دی اف خوان

Adobe Acrobat Reader: PDF Viewer, Editor & Creator

PDF Reader

PDF Reader

PDF Reader & PDF Viewer – eBook Reader, PDF Editor

PDF Reader Viewer 2020

PDF Reader & Viewer

PDF Reader Classic

E-Reader 📗 (reader of all formats)

QR Code Scan & Barcode Scanner

Photo Gallery

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت هوشمند گستر هوتن پارس (استور اندرویدی مایکت) می باشد

با اجرای فایل دریافتی، ابتدا مایکت بر روی دستگاه اندرویدی شما نصب خواهد شد. بلافاصله پس از باز شدن اپلیکیشن مایکت، دانلود خواهد شد.

مایکت را بر روی دستگاه خود ندارید؟


نصب در حال دریافت Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Foxit PDF ReaderDownloads-icon


پی دی اف خوان PDF ReaderکاربردیDownloads-icon


Google PDF Viewerگوگل پی‌دی‌اف خوانDownloads-icon


PDF Reader – Sign, Scan, Edit & Share PDF Documentنمایش، اسکن، ادیت، اشتراک پی‌دی‌افDownloads-icon


پی دی اف خوان PDF ReaderکاربردیDownloads-icon


پی دی اف خوانکاربردیDownloads-icon


PDF ReaderکتابDownloads-icon


PDF ReaderکاربردیDownloads-icon


PDF Reader & PDF Viewer – eBook Reader, PDF EditorکاربردیDownloads-icon


PDF Reader Viewer 2020کاربردیDownloads-icon


PDF Reader & ViewerکاربردیDownloads-icon


PDF Reader ClassicکاربردیDownloads-icon


E-Reader 📗 (reader of all formats)کاربردیDownloads-icon


نصب PDF ReaderDownloads-icon

خانه » مجله موبایل » دانلود بهترین پی دی اف خوان ها برای اندروید

اکنون فرمت PDF بیش از هر وقت دیگری محبوب می باشد. از PDF استفاده های مختلفی دارد ، در محیط کار از آنها برای ایجاد و پر کردن فرم ها استفاده می شود ، یا از آنها برای خواندن کتاب های الکترونیکی روی رایانه لوحی استفاده می کنیم. برای مطالعه و خواندن پی دی اف نیاز به برنامه های پی دی اف خوان داریم ، از این رو ، امروز در این مقاله لیستی عالی را به شما نشان خواهیم داد که در آن ۱۰ برنامه برتر pdf reader برای اندروید را ذکر کرده ایم.

در لیست زیر ، ما بهترین نرم افزارهای مشاهده PDF را معرفی می کنیم که ؛ سبک ، بدون تبلیغات ، سریع و رایگان می باشند. بدون شک ، این موارد بهترین برنامه هایی هستند که می توانیم برای خواندن اسناد در دستگاه های تلفن همراه استفاده کنیم.

 

بهترین پی دی اف خوان اندروید رایگان

بدون شک Adobe’s Acrobat Reader شناخته شده ترین نرم افزار مشاهده PDF ها است که هم در اندروید (بیش از ۱۰۰ میلیون بار نصب شده است) و هم در دسک تاپ از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد. از جمله ویژگی های آن ، امکان یادداشت برداری در PDF ها ، پر کردن فرم ها و اضافه کردن امضای خود می باشد.

 

همچنین از Dropbox و Adobe Document Cloud پشتیبانی می کند. اشتراک پرداخت شده عملکردهای دیگری مانند امکان صادرات اسناد به بسیاری از قالب های دیگر را ارائه می دهد.

 

Foxit Mobile PDF یک برنامه پی دی اف خوان اندروید ، عالی است که به ما امکان می دهد اقدامات زیادی را انجام دهیم. ما می توانیم اسناد عادی یا محافظت شده با رمز را باز کنیم و برای اضافه کردن نشانک ها از آن استفاده کنیم. ما همچنین حاشیه نویسی هایی داریم که با استفاده از آنها می توان متون را برجسته و تأکید کرد.

 

اگرچه این یک خواننده عالی برای تبلت ها است ، اما به لطف تنظیمات سفارشی و توزیع مجدد متن ، به خوبی با صفحه های کوچک تلفن های هوشمند سازگار است. همچنین دارای یک نسخه ممتاز است که عملکردهای دیگری از قبیل امکان ویرایش متن و تصاویر را در هر سند PDF ارائه می دهد.

 

Google PDF Viewer یک پی دی اف خوان سبک و رایگان می باشد که محصولی از شرکت گوگل می باشد و دارای ویژگی های جالبی می باشد ، مانند ؛ جستجوی عبارت خاص در سند ، کپی متن برای چاپ ، بدون تبلیغات و رایگان برای استفاده می باشد.

 

به طور معمول ، اگر در فروشگاه گوگل به جستجوی PDF Reader بپردازیم ، تقریباً همیشه برنامه های نسبتاً اساسی را پیدا خواهیم کرد که به ما امکان مشاهده اسناد و موارد دیگر را می دهد. در عوض Xodo با امکانات و ویژگیهای خارق العاده ای ارائه می شود.

 

ما می توانیم PDF های جدید را با دوربین ، از تصاویر یا اسناد Office ایجاد کنیم. همچنین به شما امکان می دهد فرم ها را پر کنید ، پرونده ها را چرخانده ، متن را زیرنویس کنید و حاشیه نویسی را اضافه کنید. این برنامه پشتیبانی از Google Drive ، Dropbox و OneDrive را ارائه می دهد : و همه موارد با امکان همگام سازی اسنادی که ما در حال ویرایش با پرونده منبع هستند ، همیشه ۱۰۰٪ به روز می شود.

 

سریع ، سبک ، بدون تبلیغات و رایگان. Xodo PDF Reader & Editor بهترین نرم افزار مشاهده PDF در Google Play با امتیاز ۴.۷ ستاره و بیش از ۵ میلیون بار نصب است.

 

ترکیب کاملی بین استفاده تجاری و تفریحی. از یک طرف می توانیم فرم ها را به صورت PDF پر کنیم ، یادداشت کنیم و موارد دیگر. از طرف دیگر ، قادر به خواندن کتابهای الکترونیکی با فرمت EPUB است و دارای کارکردهای مفیدی مانند خواندن اسناد و کتابها با صدای بلند است.

 

WPS Office Suite یک مجموعه اداری است که به سبک غول فناوری مایکروسافت آفیس مشهور استفاده می شود ، اما برای تلفن ها و تبلت های اندرویدی کاربرد دارد. ما می توانیم اسناد Word (.doc ، .docx) ، صفحه گسترده اکسل و ارائه پاورپوینت را ایجاد کنیم. این نرم افزار PDF خوان بسیار شبیه به Google Viewer است: ساده ، سریع و آسان برای استفاده و دارای بیش از ۱۰۰ میلیون نصب در Google Play است.

 

اگر به دنبال یک بیننده پی دی اف  ۱۰۰٪ رایگان می باشید که بتواند EPUB را بخواند (علاوه بر سایر قالب های دیگر مانند XPS یا CBZ) ، باید به MuPDF نگاهی بیندازیم. این نرم افزار توابع متداولی مانند جستجوی متن ، لینکهای پیوست ، حاشیه نویسی ، پر کردن فرم ها و امضای الکترونیکی را ارائه می دهد.

 

Google Play Books پاسخ غول فناوری گوگل به Amazon Kindle است. ما می توانیم در فروشگاه Play یک کتاب بخریم و سپس آن را در جایی که می خواهیم بخوانیم. نکته جالب اینجاست که این برنامه رایگان است و ما می توانیم کتابهای EPUB و PDF خودمان را به کتابخانه برنامه اضافه کنیم و هر زمان که بخواهیم مثل هر کتاب دیگری که در فروشگاه خریداری کرده ایم ، آنها را بخوانیم. سازگار با کتابهای صوتی ، همچنین قادر به خواندن متن با زبان های مختلف است.

 

یکی دیگر از برنامه های بسیار پر طرفدار pdf reader در اندروید ، زیرا دارای بیش از ۱۰۰ میلیون نصب است. با استفاده از CamScanner می توان اسناد را با دوربین اسمارت فون اسکن کرد و به راحتی آنها را به PDF تبدیل کرد و آنها را تمیز کرد تا جایی که به نظر می رسد عملاً گویی فتو کپی شده است.

 

بهترین پی دی اف خوان اندروید رایگان

همچنین به ما امکان ارسال نمابر ، یادداشت برداری در PDF و موارد دیگر را می دهد. نسخه پرداخت شده شامل موارد اضافی مانند ۱۰ گیگابایت فضای ذخیره سازی ابری ، ویژگی های ویرایش اضافی و موارد دیگر است. جالب ترین نکته در این مورد این است که فقط با نسخه رایگان امکانات بیش از حد کافی داریم.

 

Bookari یکی دیگر از آن pdf readerها است که ما نمی توانیم آن را در لیست خود قرار ندهیم. زیرا هم از PDF و هم از فایلهایی با فرمت EPUB پشتیبانی می کند و با Adobe DRM سازگار است. نکته خوب در مورد Bookari این است که چندین گزینه سفارشی سازی وجود دارد که می تواند از بین تم های مختلف انتخاب کنید.

 

دارای حالت شب ، جستجوی متن ، حاشیه نویسی ، نشانگر و پانل ناوبری است. نسخه پرداخت شده ویژگی های جدید ، هماهنگی بین دستگاه ها و دسترسی به سرویس ابری را اضافه می کند.

 

 

همانطور که مشاهده می کنید Android پر از نرم افزار های پی دی اف خوان  خوب و متنوع است. شما از کدام نرم افزار برای مشاهده فایل های PDF خود در اندروید استفاده می کنید ؟

با عضویت در خبرنامه لرن پارسی از جدیدترین مقالات و آموزشها در ایمیل تان باخبر شوید.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت برای لرن پارسی محفوظ است .

طراحی سایت : ایران تمز


Foxit Mobile PDFDownloads-icon


Google PDF ViewerDownloads-icon


Xodo PDF Reader & EditorDownloads-icon


MuPDFDownloads-icon


۴ راه برای ویرایش فایل PDFDownloads-icon


بهترین pdf reader اندرویدDownloads-icon

با اینکه خواندن کتاب‌های کاغذی و ورق زدن آن‌ها لطف زیادی دارد اما نمی‌توان منکر این قضیه شد که در زندگی‌های شلوغ امروزی، خیلی وقت‌ها امکان به دست گرفتن کتاب چاپی برایمان مهیا نیست. بنابراین برای حفظ عادت کتابخوانی، چاره‌ای جز روی آوردن به روش‌های دیجیتالی نداریم. البته این تنها مزیت خواندن کتاب‌های الکترونیکی نیست و با خرید کمتر کتاب‌های کاغذی به قطع کمتر درختان و حفظ محیط زیست نیز کمک می‌کنیم.

خواندن فایل کتاب‌ها، جزوات و متون نوشتاری روی اسمارت‌فون‌ها قطعا بسیار ساده‌تر از لپتاپ‌ها و کامپیوترهای شخصی است و به همین خاطر نیاز به اپلیکیشنی مناسب برای هرچه راحت‌تر خواندن متون روز به روز بیشتر احساس می‌شود.

در بین فرمت‌های مختلفی که برای ارائه متون دیجیتالی ابداع شده، PDF با اختلاف بهترین و کارآمدترین آن‌ها به حساب می‌آید. احتمالا همه شما با Adobe Acrobat Reader آشنا هستید و آن را به عنوان نرم‌افزار و البته اپلیکیشن استاندارد PDF خوان به دیگران توصیه کرده‌اید. با این حال PDF خوان‌های متعدد دیگری وجود دارند که بعضا نه تنها با کیفیت Adobe برابری می‌کنند بلکه در جهاتی از آن پیشی می‌گیرند. در مطلب پیش رو به معرفی بهترین PDF خوان های موبایل می‌پردازیم. با دیجیاتو همراه باشید.

احتمالا شناخته شده‌ترین نام در لیست بهترین PDF خوان های موبایل Foxit PDF Reader باشد چرا که نرم‌افزار دسکتاپ آن هم از محبوبیت ویژه‌ای بین کاربران برخوردار است. با Foxit علاوه بر اینکه می‌توانید فایل‌های پی‌دی‌اف را بخوانید، امکان دسته‌بندی و مرتب کردن فایل‌های مختلف پی دی اف را نیز خواهید داشت. علاوه بر این‌ها Foxit به غیر از کاربردش برای خواندن متوان می‌تواند به خوبی به عنوان یک ابزار آفیس مورد استفاده قرار بگیرد.بهترین پی دی اف خوان اندروید رایگان

مثلا اگر نیاز به پر کردن فرمی در قالب پی دی اف داشته باشید، یا فایل‌هایتان دارای پسورد یا certificate باشند می‌توانید از Foxit استفاده کنید. البته برخی از این قابلیت‌ها را تنها بعد از پرداخت 0.99 دلار در دسترس خواهید داشت اما اگر هدفتان در استفاده از Foxit فقط به خواندن و علامتگذاری متون خلاصه می‌شود نسخه رایگان این اپلیکیشن امکانات استانداردی در این زمینه به شما ارائه می‌کند.

Xodo را شاید بتوانیم بهترین ابزار PDF خوان رایگان به حساب بیاوریم. این اپلیکیشن علاوه بر اینکه بسیار سریع است و زمان بارگذاری کوتاهی دارد، امکاناتی از جمله پر کردن فرم‌های PDF و امضای آن‌ها را نیز در اختیارتان قرار می‌دهد. در حوزه خواندن و علامتگذاری متون PDF نیز انواع قابلیت‌های مورد انتظار را در Xodo خواهید یافت. مثلا یادداشت برداری، بوکمارک کردن یا همان نشانه‌گذاری صفحات، امکان ذخیره در کلاود، مدیریت فایل‌ها و… از این جمله هستند.

با توجه به اینکه Xodo کاملا رایگان است و پرداخت‌های درون برنامه‌ای هم ندارد حجم امکاناتی که در اختیارتان قرار می‌دهد واقعا قابل توجه است. علاوه بر این Xodo یک افزونه کروم هم دارد که می‌توانید با استفاده از آن فایل‌هایتان را از دراپ باکس و گوگل درایو به طور مستقیم در این اپ باز کنید.

Moon+ Reader برای آن‌هایی که از یک اپلیکیشن PDF خوان انتظار امکانات منحصر بفرد دارند گزینه بسیار مناسبی خواهد بود. با این برنامه علاوه بر اینکه می‌توانید انواع و اقسام علامتگذاری‌های متداول را روی متون انجام دهید، قابلیت‌هایی همچون امکان اعمال تم‌های مختلف، 5 مُد اسکرول خودکار، امکان تنظیم نور صفحه با سوایپ و موارد متعدد دیگر را نیز در اختیار خواهید داشت.

علاوه بر اینها، Moon+ Reader از فرمت‌های دیگر متنی مثل EPUB و EPUB3 نیز پشتیبانی می‌کند تا بتوانید فایل‌های متنی غیر PDF را هم با آن به راحتی بخوانید. اگر هم عادت به مطالعه فایل‌های پی دی اف در حالت landscape دارید یا با تبلت کار می‌کنید، قابلیت Dual page فایل متنی شما را به صورت یک کتاب واقعی و با دو صفحه کنار هم نمایش می‌دهد.

Librera از آن دست اپلیکیشن‌هایی است که سازندگان هر چندوقت یک بار دستی به سر و رویش می‌کشند و آن را با قابلیت‌های جدید آپدیت می‌کنند. در حال حاضر Librera را می‌توانیم یک متن خوان همه کاره به حساب بیاوریم که از فرمت‌های مختلف زیادی همچون PDF، EPUB، EPUB3، MOBI، DJVU و… پشتیبانی می‌کند. طراحی Librera هم مدرن و زیباست و مد شب و روز نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

علاوه بر این‌ها می‌توانید رنگ فونت‌ها و پس زمینه را نیز به سلیقه خودتان تغییر دهید. قابلیت تشکیل لیست هم در Librera قرار داده شده تا بتوانید کتاب‌های مورد علاقه‌تان را در آن دسته‌بندی کنید. با اینکه شاید در هنگام کار با این اپلیکیشن به باگ‌های گاه و بیگاه برخورد کنید اما همچنان می‌توان آن را یک PDF خوان خوب به حساب آورد.

اگر آیفون دارید و به دنبال یک اپلیکیشن PDF خوان با امکانات زیاد می‌گردید یکی از بهترین انتخاب‌های پیش رویتان PDF Pro 3 خواهد بود. با این اپلیکیشن تمام امکانات نشانه و کامنت‌گذاری روی فایل‌های پی دی اف برایتان فراهم است. اگر تعداد فایل‌های متنی‌تان زیاد است با استفاده از لیبل‌های رنگی می‌توانید آن را دسته‌بندی کرده و مرتب کنید.

علاوه بر این نایت مد هم در PDF Pro 3 حضور دارد تا در هنگام مطالعه شبانه به چشمانتان آسیب وارد نشود. نسخه رایگان این اپلیکیشن شامل امکانات خوبی می‌شود و احتمالا نیازی به پرداخت هزینه نسخه پریمیوم نخواهید داشت.

برای گفتگو با کاربران، وارد حساب کاربری خود شوید.

تمامی حقوق برای وبسایت دیجیاتو محفوظ است.


جعبه ابزار؛ با بهترین اپلیکیشن‌های PDF خوان موبایل آشنا شویدDownloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon

با پیشرفته شدن گوشی های موبایل و بزرگ و با کیفیت شدن صفحه های نمایش آنها،خواندن کتاب های الکترونیکی بسیار افزایش پیدا کرده است و نرم افزارهای بسیاری در این زمینه با یکدیگر رقابت می کنند. PRO PDF Reader 3.11.3 یکی از بهترین ها در این زمینه به حساب می آید که توانایی اجرای فایل های با فرمت PDF با هر حجم و سایزی را دارد و علاوه بر آن به شما توانایی های دیگری نظیر تبدیل تمامی فرمت های رایج در کتاب های الکترونیکی به PDF را نیز می دهد.قابلیت پر کردن و امضای فرم های با فرمت PDF،سازگاری کامل با رابط کاربری لمسی اپل،همگام سازی با فایل ها و پوشه های خودتان در فضای ذخیره سازی ابری،قابلیت آپلود مستقیم فایل ها،هایلایت کردن متون و بسیاری دیگر از ویژگی های دیگر این برنامه به حساب می آیند. این برنامه بهترین نرم افزار پی دی اف خوان حال حاضر برای سیستم عامل اندروید بوده که با قیمت 4.25 دلار هم اکنون در مارکت گوگل به فروش می رسد .برخی از ویژگیهای برنامه PRO PDF Reader :دارا بودن حالت تمام صفحه برای مشاهده ی فایل های پی دی افدارا بودن توابع صفحه ی بعدی و یا اسکرول با ضربه به صفحهدارا بودن یک تابع قدرتمند جست و جو برای جست و جوی سریع در کتاب هادارا بودن حالت فوق العاده ی خواب برای خواندن فایل ها در تاریکی!دارا بودن ۲ حالت مختلف Read mode و control mode (سوئیچ با یک ضربه!)امکان به اشتراک گذاری فایل ها و اسناد پی دی اف به روش های مختلف از جمله ایمیلدارا بودن ۲ تم سفید و سیاه با امکان انتخاب توسط کاربردارا بودن توابع قدرتمند File navigation، Recent Books، Crop borders، Automatic Scroll، Swipe pages in lock mode، Recent books widget، Import, Export Setting، Configurable search و غیره


com.foobnix.pro.pdf.reader

دانلود / برنامه اندروید / آفیس

1392.12.7

3.11.3

بهترین پی دی اف خوان اندروید رایگان


6.68 مگابایت


گوگل پلی

Android 2.1+


گزارش نسخه جدید:

سایت گت اندروید و لینک دانلود این برنامه کاملا امن بوده و مستقیما از سایت گوگل پلی یا سایر مراجع مورد تایید GetAndroid.iR دانلود شده است. پس با خیال راحت دانلود کرده و آنرا به دوستانتان نیز پیشنهاد دهید.


گوگل پلیDownloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


مشاهده فایل های pdf اندرویدDownloads-icon

بهترین پی دی اف خوان اندروید رایگان
بهترین پی دی اف خوان اندروید رایگان
0

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *