دانلود رمان epub برای اندروید

دانلود رمان epub برای اندروید
دانلود رمان epub برای اندروید

[Lithium: EPUB Reader v0.24.1 [Pro – اپلیکیشن اجرای کتاب های دیجیتال EPUB اندروید
نسخه خریداری شده به قیمت 1.99 دلار تقدیم شما عزیزان

همان طور که خود نیز می دانید جدا از فایل های پی دی اف، کتاب های دیجتال در فرمت های دیگری نیز منتشر می شوند که یکی از پر طرفدار ترین آن ها EPUB می باشد. همانند دیگر کتاب های دیجیتال اجرای این فرمت نیز نیازمند اپلیکیشن خاص خود است تا بتوان به سادگی به تمامی محتویات دسترسی داشت. Lithium: EPUB Reader Pro Unlocked عنوان برنامه ای کاربردی و ساده در زمینه ی اجرای کتاب های EPUB می باشد که توسط FaultException برای اندروید توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. این اپلیکیشن هوشمند کاربران خود را قادر می سازد تا به سادگی هرچه تمام تر انواع کتاب های خود را در فرمت ذکر شده اجرا کنند و کنترلی کامل بر روی اطلاعات داشته باشند. به راحتی هر چه تمام تر قسمت های دلخواه و مهم را به صورت های لایت در بیاورید و یا اینکه یادداشت هایی مهم آن را کپی کنید. پس از نصب تمامی کتاب های موجود، به صورت کاملا خودکار و هوشمندانه ای شناسایی میشوند و در اختیارتان قرار می گیرند تا به آسانی صفحات را ورق زده و متن های پر محتوای ان ها را مطالعه نمایید. علاوه بر این اگر شب هنگام کتاب هایتان را مطالعه می کنید بهتر است از تم شب استفاده کرده که آسیب کمتری به عصب های چشم وارد شود.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Lithium: EPUB Reader اندروید :

اپلیکیشن Lithium: EPUB Reader Pro با پشتیبانی از فرمتی خاص از کتاب های دیجیتال توانسته است با هزاران دانلود فعال امتیاز 4.6 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی به دست اورد که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه ی حرفه ای ان را به صورت کاملا رایگان از وبسایت بزرگ فارسروید دریافت نمایید.

 

دانلود رمان epub برای اندروید

 

فارسروید همیشه آخرین نسخه بازیها و برنامه ها را عرضه می کند – شما با مقایسه ورژن گوگل پلی بازی/برنامه با ورژن فارسروید می توانید پی ببرید که آیا این اپ نیاز به بروزرسانی دارد یا خیر؟! اگر ورژن ما قدیمی است از این فرم برای اطلاع رسانی استفاده کنید و مطمئن باشید که ما سریعا بازی/برنامه را بروزرسانی می کنیم!

مطمئن هستید؟


ارسال
انصراف

اگر توضیحات این صفحه مشکل املایی/نگارشی دارد یا اگر امتیاز یا اطلاعات دیگر موجود  مشکل و نیاز به ویرایش دارد از این فرم برای اطلاع رسانی به ما استفاده کنید – ما سریعا به پیام شما ترتیب اثر می دهیم!

مطمئن هستید؟


ارسال
انصراف

اگر لینک دانلود موجود در دانلودباکس مشکل دارد و نمی توانید فایل را دریافت کنید از این فرم برای اطلاع رسانی استفاده کنید ؛ ما سریعا مشکل را بررسی و حل می کنیم!

مطمئن هستید؟


ارسال
انصراف

If you are the creator of this game / app and you do not want your application to be in Farsroid, use this form to report this issue! You must send all the positive documents so that we can address this issue, and if it is correct, we will definitely remove it from Farsroid!

Are you sure?


Send
Cancel

گزارش شما با موفقیت ارسال شد

در این بخش شما تجربه خود در مورد این بازی / برنامه را به صورت فارسی برای دیگر دوستان ارسال می کنید تا آن ها را در راستای دانلود یا عدم دانلود این اپلیکیشن همراهی کنید …
نقد شما برای همیشه در فارسروید با نام خودتان نمایش داده می شود ….

قوانین و مقررات وب سایت را خوانده و قبول کرده ام.

سلام ببخشید برای اجرای فایل های حجیم epub چی پیشنهاد میکنید؟ حدود160مگابایت

سلام
از همین برنامه استفاده کنید.

سلام
امید جان این برنامه برای برنامه های ایرانی مثل فیدیبو و کتابراه جواب میده یا نه

سلام
امتحان کنید دوست عزیز ولی کتاب های که فرمت PDF دارن رو اجرا نمیکنه.

سلام
امید جان لینک دانلود خرابه

سلام
حل شد مجتبی جان
تشکر بابت اطلاع رسانی


الکترونیک آرتز Electroinic Arts


گیملافت Gameloft


نکی Nekki


سوپرسل Supercell

ریپورتاژ با ریپورتاژ ، اپلیکیشن خود را
به دنیا معرفی کنید

برای راحتی شما امکاناتی در قالب نسخه جدید قرار
دادیم . با گذاشتن وقت همه موارد مشخص خواهند بود اگر سوالی داشتید از طریق صفحه تماس با ما ارسال کنید .


تماس با ما
پشتیبان آنلاین

84 برنامه جدید امروز قرار گرفت

فارسروید با آرشیوی قدرتمند شامل 15.000+ اپلیکیشن و 9 سال فعالیت عاشقانه با افتخار در میان برترین رسانه های اینترنتی فارسی زبان قرار گرفته است. در این سال ها تلاش کرده ایم تا همچون یکی از اعضای خانواده ی شما در کنارتان باشیم. صد البته که در این مسیر تا حد زیادی موفق بوده ایم به گونه ای که هم اکنون پربازدیدترین، قابل اعتمادترین و بروزترین رسانه اندروید کشور هستیم. همانگونه که گفته شد، به روز بودن یکی از اهداف ویژه فارسروید است و تلاش کرده ایم تا با ایده های خاص همواره جلوتر از سایر رقبا باشیم و خرسندیم که در اکثر زمینه های رقابت پیشرو بوده ایم. در نهایت باید گفت نتیجه سال ها تلاش پرفراز و نشیب برای مخاطبین مان اعتبار این روزهای فارسروید است که آن را مدیون شما همراهان همیشگی مان هستیم!

103 بازی جدید امروز قرار گرفت


اندرویدDownloads-icon

فیدیبو :36000 کتاب الکترونیک و صوتی

Airplane Game New Flight Simulator 2021: Free Game

المکتبة الشامله

داستان انگلیسی سطح 2

ReadEra – book reader pdf, epub, word

دانلود رمان epub برای اندروید

داستان انگلیسی سطح یک

رمان کوتاه , جدیدترین رمانهای عاشقانه

Reasily – EPUB Reader

Lithium: EPUB Reader

Neat Reader – EPUB Reader

EBook Reader — support Epub, Pdf, Mobi, Fb2…

Aldiko Book Reader

PocketBook reader free reading epub, pdf, cbr, fb2

FullReader – reader for fb2, pdf, djvu, txt, epub

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت هوشمند گستر هوتن پارس (استور اندرویدی مایکت) می باشد

با اجرای فایل دریافتی، ابتدا مایکت بر روی دستگاه اندرویدی شما نصب خواهد شد. بلافاصله پس از باز شدن اپلیکیشن مایکت، دانلود خواهد شد.

مایکت را بر روی دستگاه خود ندارید؟

اگر گوشی جدید خریده اید، برای استفاده بهتر از گوشی هوشمند خود، برنامه های کاربردی زیر را به شما توصیه میکنیم. فرقی نمی‌کند که یک گوشی پرچمدار، میان‌رده و یا پایین‌رده دارید، قطعاً می‌توانید اپلیکیشنی را پیدا کنید که قابلیت اجرا روی گوشی شما را داشته و نیازتان را برطرف کند.

اگر میخواهید گوشی خود را، بر اساس سلیقه خود شخصی سازی کنید، تصاویر پس زمینه جذاب بر روی آن قرار دهید، تم گوشی خود را عوض کنید یا کیبورد پیش فرض گوشی خود را تغییر دهید، برنامه های زیر را از دست ندهید.

برنامه های اندروید انواع مختلفی دارند: کاربردی، اجتماعی، آموزشی، خرید، سرگرمی و …. در زیر دسته های مختلف برنامه های اندرویدی را برای شما گرد آوری کرده ایم.

با استفاده از اپلیکیشن‌های این دسته می توانیم مشخصه هایی از شرایط جوی مثل دما، میزان رطوبت نسبی، سرعت و جریان باد، احتمال بارندگی، فشار هوا و امکان وقوع سیل، طوفان، و… را در تمام با دقت بالایی در ۲۴ ساعت شبانه روز و حتی برای چند روز بعد پیش بینی کنیم.

اپلیکیشن‌های کاربردی استفاده از امکانات مختلف گوشی شما را ساده‌تر می‌کنند. همچنین می توانید از آن‌ها برای مدیریت این امکانات استفاده کنید. اگر به اپلیکیشنی برای مدیریت حجم اینترنت مصرفی، استفاده از چراغ قوه گوشی و یا کشتن ویروس‌ها و بدافزارها نیاز دارید، سری به این دسته بندی بزنید.دانلود رمان epub برای اندروید

فرقی نمی کند که پیر باشید یا جوان، فرقی نمی کند چه شغلی دارید، زن یا مرد بودن هم خیلی مهم نیست؛ با استفاده از اپلیکیشن‌های این دسته در جریان آخرین اخبار درباره‌ی موضوعاتی که علاقه دارید قرار می‌گیرید.

اگر به غذا و آشپزی علاقه دارید یا قصد دارید دستور پخت یک غذای جدید را یاد بگیرید، نظرات افراد مختلف درباره‌ی رستوران موردنظرتان را بدانید یا به‌صورت آنلاین غذا سفارش بدهید، حتماً سری به اپلیکیشن‌های این دسته بزنید.

فرقی نمی کند که به یک حسابدار شخصی برای مدیریت هزینه‌ها احتیاج دارید، می خواهید اپلیکیشن موبایل بانک موردنظرتان را نصب کنید یا با یکی از اپلیکیشن های پرداخت پول کارت به کارت کنید، همه ی این ها را می توانید در دسته بندی مالی مایکت پیدا کنید.

امروزه اپلیکیشن های آموزشی به عنوان راهی کم هزینه و آسان برای یادگیری به حساب می آیند و دسترسی به آموزش سطح بالا و حرفه ای را برای ما راحت تر کرده اند. اگر پیش از این کلاس درس تنها محل یادگیری بود، باید وب سایت ها و برنامه های اندرویدی را هم به آن اضافه کنیم.

امروزه با پیشرفت علم پزشکی و همه‌گیر شدن موبایل‌های هوشمند، اپلیکیشن‌های سلامتی می‌توانند به شما در حفظ سلامتی، داشتن تغذیه و بدنی سالم‌تر کمک کرده و دسترسی به مراکز درمانی و اطلاعات پایه‌ی پزشکی را راحت‌تر کنند.

در این دسته می‌توانید اپلیکیشن‌های کالری شمار را پیدا کنید که رژیم‌های غذایی سالم را در اختیارتان گذاشته و کمک می‌کنند تا میزان کالری مصرفی روزانه‌ی خود را کنترل کنید. هم چنین با کمک از اپلیکیشن‌های ورزشی می‌توانید بدنی سالم و ورزیده داشته باشید.

امروزه چیزی نزدیک به نیمی از خرید های اینترنتی توسط موبایل انجام می شود و خرید آنلاین بیش از این که یک انتخاب لوکس باشد، تبدیل به انتخابی شده که راحت تر و بی دردسر از خرید حضوری است. با استفاده از اپلیکیشن‌های این دسته می توانید یک خرید آنلاین سریع و بی دردسر داشته باشید.

این برنامه‌ها به شما کمک می کنند تا سبک زندگی مورد علاقه ی خود را دنبال کرده و کارهای روزمره و کارهای مربوط به منزل، مثل تعمیرات یا تغییر دکوراسیون، را راحت تر انجام بدهید.

احتمالاً شما هم وقتی با یک موقعیت کسل کننده مواجه می شوید اولین کاری که میکنید درآوردن گوشی از جیب و اسکرول کردن اینستاگرام و توییتر یا پخش کردن آهنگی برای گوش کردن و سریالی برای تماشا کردن است. هر کدام از ما راهی برای این کسالت کلافه کننده داریم ولی مقصد مشترک اکثرمان گوشی هوشمندمان است.

اگر اهل سفر باشید، مسلماً با چالش هایی مثل رزرو هتل، خرید بلیت اتوبوس و قطار و هواپیما، مسیریابی در شهری که هیچ شناختی از آن ندارید و… روبرو شده اید. اپلیکیشن های این دسته می توانند برای هر کدام از این چالش ها راه حلی سریع و قابل اطمینان در اختیارتان بگذارند.

با استفاده از اپلیکیشن‌های این دسته می‌توانید پیام‌رسان یا رسانه‌ی اجتماعی موردعلاقه‌تان را دانلود و نصب کنید و به ابزارهایی برای مدیریت بهتر صفحه‌ی اینستاگرام یا کانال تلگرامی‌تان دسترسی داشته باشید.

با استفاده از اپلیکیشن های دسته ی شخصی سازی می توانید کیبورد، منوها، تم گوشی، تصویر پس زمینه، تم صفحه ی قفل گوشی و بسیاری از ویژگی های تصویری دستگاه اندرویدیتان را تغییر داده و ظاهری جدید به آن ببخشید.

اولین گزینه‌ی اکثر ما برای گوش کردن به موسیقی گوشی هوشمندان است. با استفاده از اپلیکیشن‌های این دسته می‌توانید به سرویس‌های آنلاین پخش موسیقی دسترسی داشته باشید و یا یک موزیک پلیر جدید با امکانات بیشتر برای گوشی خود دانلود کنید.

همه‌گیر شدن رسانه‌های اجتماعی بین آدم‌ها باعث شده تا سر و کارمان با فیلم و عکس هم بیشتر شود. با استفاده از اپلیکیشن‌های این دسته می‌توانید عکس‌ها را مطابق سلیقه خودتان ویرایش کنید، تصاویر جدید بسازید و یا با بهم چسباندن عکس‌ها و ویدیوهای مختلف، ویدیوی خاص خودتان را بسازید.

برای خیلی‌ها هنوز هم منبعی بهتر از کتاب برای مطالعه و یادگرفتن چیزهای جدید وجود ندارد. از طرفی کتاب الکترونیکی دیگر یک مفهوم لوکس و دست نیافتنی نیست. با استفاده از اپلیکیشن‌های این دسته می‌توانید با هزینه‌ی کمتر به انبوهی از کتاب‌های دیجیتال و منابع مطالعاتی دسترسی داشته باشید.

دنیای امروز کسب و کار با علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات گره خورده فعالیت‌های اقتصادی بدون کمک سیستم های دیجیتالی و کامپیوترها رسماً فلج می شوند. برای همین تسلط به ابزار دیجیتال و برنامه ها و نرم افزارهای کامپیوتری پایه برای کسب درآمد و فعالیت های تجاری ضروری هستند.

با استفاده از اپلیکیشن های این دسته می توانید از اوقات شرعی با خبر شده، برای خودتان یادآور اذان بگذارید، به صورت روزانه سوره‌ای از قرآن قرائت کنید به منابع متنوعی از محتواهای مذهبی مثل ادعیه، مداحی‌ها، سخنرانی‌ها، احکام و آموزه‌های دینی و حتی والپیپرهای مذهبی دسترسی داشته باشید.

فرقی نمی‌کند به چه ورزش یا تیمی علاقه دارید، پیگیری اخبار دنیای ورزش و تماشای رقابت های ورزشی پای ثابت روزمره ی خیلی از ماست و در صدر آن هم فوتبال قرار دارد. با استفاده از اپلیکیشن‌های این دسته در جریان آخرین اخبار ورزشی قرار گرفته و یا برای انجام تمرینات ورزشی یک مربی مجازی همراه خود داشته باشید.

1.وارد مایکت شوید.2. از طریق دسته‌بندی‌های مختلف، جست‌وجو و یا از طریق لیست‌هایی که تیم محتوای مایکت آن‌ها را برای استفاده‌ی کاربران آماده کرده، برنامه‌ی اندرویدی مورد نظر خود را دانلود کنید.3.سپس بر روی دکمه نصب یا Install بزنید تا برنامه روی گوشی شما نصب شود.

در مایکت برنامه های ناسازگار با گوشی شما شناسایی شده و دکمه «نصب» یا «Install» آنها غیر فعال میباشد. مهم‌ترین نیازمندی اکثر اپلیکیشن‌ها، نسخه‌ی اندرویدی است که روی گوشی شما نصب شده و کمتر اپلیکیشنی را می‌توان پیدا کرد که به‌خاطر ضعف سخت‌افزاری روی گوشی شما اجرا نشود.

هر برنامه ای به مایکت اضافه شود، توسط سه برنامه‌ی امنیتی مختلف (از جمله آنتی‌ویروس لوک‌اوت) چک می‌شود تا برای دستگاه کاربران مایکت مخرب نباشند. علاوه بر بررسی توسط آنتی‌ویروس‌ها، توسط کارشناسان مایکت نیز تست می‌شود تا از سلامت کارکرد آن اطمینان حاصل شود.

چند راه پیش روی شماست:۱- با استفاده از بخش جست‌وجوی مایکت نام یا موضوع اپلیکیشن مورد نظر خود را جست‌وجو کرده و مستقیماً آن را دانلود کنید.۲- با توجه به نیازی که دارید سری به دسته‌بندی‌های مایکت بزنید. داخل هر دسته‌بندی تعدادی لیست قرار دارند که محتوای آن‌ها توسط کارشناسان مایکت جمع‌آوری شده و هر یک قابلیت خاصی را در اختیار کاربر می‌گذارند.۳- سری به صفحه‌ی اینستاگرام مایکت و یا مایکت‌مگ زده و در آن‌جا از برنامه‌هایی که تیم محتوای مایکت معرفی کرده استفاده کنید.۴- اگر کاربران دیگر را در مایکت دنبال کنید، با خواندن نقد و بررسی‌هایی که منتشر کرده و لیست‌هایی که روی پروفایل خود می‌گذارند، می‌توانید نکات مثبت و منفی برنامه‌های مختلف را خوانده و یا با برنامه‌های جدید آشنا شوید.

بله. برای عضویت در مایکت و دانلود برنامه از آن نیازی به پرداخت هزینه ندارید.

در صورت مشاهده هرگونه مشکل، قبل و بعد از دانلود و نصب برنامه می توانید با کارشناسان مایکت تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت هوشمند گستر هوتن پارس (استور اندرویدی مایکت) می باشد

با اجرای فایل دریافتی، ابتدا مایکت بر روی دستگاه اندرویدی شما نصب خواهد شد. بلافاصله پس از باز شدن اپلیکیشن مایکت، دانلود خواهد شد.

مایکت را بر روی دستگاه خود ندارید؟

نویسنده : best

ژانر : عاشقانه

تعداد صفحات : 453

خلاصه :

رمان عاشقانه‌ی زیتون داستان دختری را روایت می‌کند که پس از ۹ سال به کشور خود ایران برمی‌گردد…او با دیدن هر گوشه‌ای از شهر خاطرات تلخ گذشته برایش زنده می‌شوند تا اینکه… دانلود رمان epub برای اندروید

قسمتی از متن رمان :

 

هواپیما کمی خلوت شده بود.ساعت مچیم رو نگاه کردم، ساعت به وقت تهران باید ۳ صبح می‌بود.توجهم به هم‌همه اطرفم جلب شد، مردم عجله داشتن که پیاده شوند، به کجا چنین شتابان؟!بلند شدم و شال دور گردنم رو روی سرم گذاشتم.کیف دستیم رو از بالای سرم برداشتم و به سمت درب خروجی حرکت کردم.به مهمان‌داران هواپیما نگاه کردم و با لبخندی از کنارشان گذشتم.

یادش به خیر بهم می‌گفتند که برو دنبال این کار و مهمان‌دار هواپیما شو، منم می‌گفتم که علاقه‌ای به این شغل ندارم…کیفم رو توی دستانم جا به جا کردم…به زبان انگلیسی گفت خوش آمدید، با سر جوابش رو دادم…پاهایم رو از در بیرون گذاشتم.حالت تهوع به سراغم اومد، بوی سوخت هواپیما وقتی که صبحانه نخورده بودم همیشه حالم رو دگرگون می‌کرد.یادش بخیر اگر (buse) الان اینجا بود می‌گفت خوب غذایت رو می‌خوردی…از پله ها پیاده شدم.کمی از سرما لرز کردم، باد سرد دی ماه…کمربند پالتوم رو محکم کردم، پایم رو به سالن ورودی گذاشتم.

خوب این هم وطنم…صدای زنی در سالن فرودگاه پیچید که می‌گفت پرواز شماره ۴۵۷ هواپیمایی ترکیه از استانبول اکنون به زمین نشست، نحوه‌ی حرف زدنش برام جالب بود…(hakan) ازم پرسیده بود که نمی‌ترسی داری برمی‌گردی؟گفتم: ۴ ماه بعد دوباره برمی‌گردم همین جا…_اگه ببیننت؟به چشمان نگرانش نگاه کردم و گفتم: ۹ سال گذشته و من دیگه یک دختر بچه بی پناه ۱۹ ساله…

 

دانلود رمان برای موبایل و تبلت با فرمت apk

 

دانلود رمان برای ایفون با فرمت epub

 

دانلود رمان برای موبایل و کامپیوتر با فرمت pdf

کسب درامد از اینترنت بدون سرمایه

 

.توجه: لطفا در صورتی که این رمان دارای محتوای غیر اخلاقی بوده و یا شما صاحب این اثر بوده و از پخش آن رضایت ندارید، لطفا از طریق کامنت همین پست ما رو مطلع کنید. با تشکر

 

بهترین رمان عاشقانه ایرانی از نظر خوانندگان,دانلود جدیدترین رمان های 97,دانلود جدیدترین رمان های ایرانی,دانلود جدیدترین رمان های عاشقانه,دانلود جدیدترین رمان های نودهشتیا,دانلود جدیدترین رمان های پلیسی,دانلود رمان,دانلود رمان pdf,دانلود رمان اندروید,دانلود رمان ایرانی,دانلود رمان با لینک مستقیم,دانلود رمان با پایان خوش,دانلود رمان جدید,دانلود رمان جدید 97,دانلود رمان جدید نودهشتیا,دانلود رمان طنز,دانلود رمان طنز و کلکل,دانلود رمان عاشقانه,دانلود رمان عاشقانه 97,دانلود رمان عاشقانه pdf,دانلود رمان عاشقانه با لینک مستقیم,دانلود رمان عاشقانه برای اندروید با فرمت Apk,دانلود رمان عاشقانه جدید,دانلود رمان عاشقانه جدید apk,دانلود رمان مخصوص گوشی های اندروید,دانلود رمان نودهشتیا,دانلود رمان های ارباب رعیتی,دانلود رمان های عاشقانه اربابی,دانلود رمان های عاشقانه معروف,دانلود رمان های نودهشتیا,دانلود رمان های همخونه ای عاشقانه,دانلود رمان های کل کلی جدید,دانلود رمان کلکلی,دانلود پرخواننده ترین رمان های نودهشتیا,دانلود پرطرفدارترین رمان های عاشقانه,رمان,رمان ایرانی,رمان ایرانی 98ia,رمان ایرانی pdf,رمان ایرانی عاشقانه,رمان عاشقانه,رمان عاشقانه جدید,رمان نودهشتیا


دانلود رمان زیتون pdfDownloads-icon

دانلود رایگان رمان پرستش بدون سانسور نسخه pdf و تبلت و موبایل اندروید و ایفون با لینک مستقیم

 

 

 

دانلود رمان epub برای اندروید

نام رمان : پرستش

ژانر : عاشقانه , اجتماعی

ارائه دهنده : پرتال زیباچه

 

خلاصه رمان پرستش :

در تاریکی که دست و پا می زنم به هیچی نمی رسم… جز همان سیاهی و سیاهی و ترس… ترس از تاریکی، دنیای من سیاه است. برای اینکه نترسم به هر چیزی که سر راهم باشد چنگ می زنم. هر چیزی، حتی یک قلب سنگی… حتی اگر اون قلب سنگی برای من دردسرساز بشود. حتی اگر اون یک تیکه سنگ در سینه یک مرد مغرور باشد، من بهش چنگ خواهم زد. من، پرستش، آن قلب سنگی را نرمش می کنم. حتی اگر همه ی زندگیم تباه بشود، من آن مرد مغرور را مجبور به پرستش می کنم…

 

 

قسمتی از رمان پرستش :

ﻣﺎﻣﺎن که ﺻﻮرﺗﻢ رو ﺑﻮﺳﯿﺪ ﺧﯿﺴﯽ اشکو رو ﮔﻮنه ام اﺣﺴﺎس ﮐﺮدم. ﺑﺎزم چشمه اﺷﮑﺶ ﺟﺎری ﺷﺪ. ﺧﻮبه دﮐﺘﺮ گفته ﻧﺒﺎﯾﺪ زﯾﺎد ﮔﺮیه ﮐﻨﯽ. اﺷﮑﺶ رو ﺑﺎ اﻧﮕﺸﺘﻢ ﭘﺎک ﮐﺮدم. ﺑﻐﻀﺶ رو ﻗﻮرت داد و ﮔﻔﺖ: _ﮐﺎﺷﮑﯽ ﺑﺎﺑﺎت ھﻢ ﺑﻮد.

یک ﭘﻮزﺧﻨﺪ ﻧﺸﺴﺖ ﮐﻨﺞ ﻟﺒﻢ… وﻟﯽ ﻧﯿﺴﺖ… اﻻن که ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺎشه ﻧﯿﺴﺖ. ﺑﺎﺑﺎﯾﯽ که ھﺮ وﻗﺖ می خواﺳﺘﻤﺶ ﻧﺒﻮد و ھﺮ وﻗﺖ ﻧﺒﺎﯾﺪ می بود ﯾﮭﻮ ﭘﯿﺪاش می شد. ﺑﺎﺑﺎﯾﯽ که یک سال ﭘﯿﺶ ﺑﺨﺎطﺮ ﺗﺰرﯾﻖ زﯾﺎد ﻣﻮاد ﺳﻨﮑﻮب ﮐﺮد. ھﻤﻮن ﺑﮭﺘﺮ که ﻧﺒﺎشه. ﺑﺎﺑﺎی ﻣﻌﺘﺎدی که ﺑﺮادرش ﺣﺎﺿﺮ ﻧﺸﺪ دﺳﺘﺶ رو ﺑﮕﯿﺮه و از اون ﺑﺪﺑﺨﺘﯽ ﻧﺠﺎﺗﺶ ﺑﺪه. ﺑﺮادری که اﻻن ﻧﻘﺶ ﭘﺪرﺷﻮھﺮ ﻣﻨﻮ داره. زن ﻋﻤﻮ ﺑﺎ ﺳﺮ و ﺻﺪای زﯾﺎد که ﺣﺎﺻﻞ ﺑﯿﺴﺖ و ﭼﮭﺎر ﺗﺎ اﻟﻨﮕﻮھﺎی دﺳﺘﺶ و زﻧﺠﯿﺮهای ﭘﺖ و ﭘﮭﻨﯽ که واسه در آوردن ﭼﺸﻢ ﻣﺎﻣﺎن رو ھﻢ رو ھﻢ ﮔﺬاشته ﺑﻮد اوﻣﺪ ﮐﻨﺎرﻣﻮن و ﺑﺎ ﻟﺒﺨﻨﺪ دﺳﺖ ﻣﻨﻮ از دست های پینه بسته ﻣﺎﻣﺎن ﺟﺪا ﮐﺮد و ﮔﻔﺖ: _ﻣﻌﺼﻮم… چه کار به ﻋﺮوﺳﻢ داری؟! اﺷﮑﺶ…

 

لینک های دانلود :

 


Downloads-icon


دانلود رمان چه خوبه عاشقی با لینک مستقیم و رایگان نسخه جاوا، اندروید، pdf ،ایفون Downloads-icon


Downloads-icon


دانلود رمان آرامی که من باشم با لینک مستقیم و رایگان نسخه جاوا، اندروید، pdf ،ایفون Downloads-icon


Downloads-icon


دانلود رمان کلبه تنهایی من با لینک مستقیم و رایگان نسخه جاوا، اندروید، pdf ،ایفون Downloads-icon


Downloads-icon


دانلود رمان بخاطر آهو با لینک مستقیم و رایگان نسخه جاوا، اندروید، pdf ،ایفون Downloads-icon

اخبار جذاب سافت گذر را در ایتا دنــبال کنیــد

آقایی که گفتی رو IE10 نصب نمیشه:فلش پلیر رو نسخه مترو نصب نمیشه کلا شما باید رو نسخه دسکتاب نصب کنی

از سایت خوبتون متشکرم و امیدوارم شاد و پیروز وسربلندباشی……..بدرود……به امید پیروزی شما……

سلام در خصوص این نرم افزار du meter یه سوال داشتم این برنام رو هر بار ویندوز عوض میکنم اجرا میشه گاهی شاید تا زمان عوض کردن ویندوز مشکلی برای برنامه پیش نمیاد ولی بیشتر اوقات هم بعد از گذاشت یک ماه اجرا نمیشه چکار کنم

سلام واقعا بهتر از این نمیشه ممنون

دانلود رمان epub برای اندروید

سلام من این نسخه ٣٢بیتو با آپدیت جدیدش نصب کردم درست نشد.
نیاز به تغییرات خاصی داره‎?‎

برای استفاده از این نرم افزار حتما باید کارت گرافیکتون آپدیت باشه. اگه نباشه ئیغام زیر رو میده:
bluestacks currently dosen t recognize your graphics card.it is possible your graphics driver may need to be updated.

سلام این مجموعه یکی از کارهای فرهنگی و معنوی است که باقیات وصالحات برای تهیه کنندگان آن خواهد داشت .
اجرکم عندا…

خسته نباشید.
واقعا نمی شه با یک تشکر آنطور که شاید این لطف شما رو جبران کرد. دست مریزاد.

از اینکه کارهای سخت را آسان می کنی واقعا سپاسگذارم و سر نماز همه شما را دعا می کنم . بازهم متشکر و قدردانم .

با سلام لطفا نسخه قابل بروز رسانی قابل آبدیت شدن را قرار دهید برای نسخه 64 بیتی کروم

فایلهای کتاب با پسوندهای txt/html/epub/umd/fb2/zip/OPDS فایلهای دقیقا همانند یک کتاب می باشند که برای مطالعه در اسمارت فون ها مورد استفاده قرار می گیرند. نرم افزار Moon+ Reader Pro قادر است که این کتاب ها را در اندروید شما اجرا کند.

 

 

ویژگیها:

 

– پشتیبانی از فرمت های txt/html/epub/umd/fb2/zip/OPDS/CBZ/CBR

 

– نمایش فایلهای حافظه گوشی

 

– پشتیبانی از کتاب های آنلاین

 

– تنظیمات کامل برای محیط نمایش کتاب: فاصله بین خطوط، توپر، کج، سایه،…..

 

– دارای 10 تم ، حالت روز و شب، 20 تصویر پشت زمینه

 

– 5 حالت اسکرول اتوماتیک

 

– تنظیم نور صفحه نمایش با کشیدن دست به بالا و پایین سمت چپ صفحه

 

– مناسب برای چشمان شما

 

– قابلیت خواندن کتاب

 

– مراجعه به صفحات بعد و قبل به آسانی

 

– تنظیمات گسترده برای مطالعه کتاب

 

– اضافه کردن آیکون کتاب به هوم اسکرین

 

دانلود رمان epub برای اندروید

– پشتیبانی از مولتی تاچ

 

– بیش از 10000000 بار دانلود در مارکت گوگل

 

– قابلیت ترچمه با استفاده از دیکشنری یا مترجم گوگل و بسیاری از امکانات دیگر برای کلمه یا جملات انتخاب شده

 

– بسیاری از امکانات دیگر….


دانلود نمایش فایلهای zip در اندروید
Downloads-icon


دانلود نمایش کتابهای zip در اندروید
Downloads-icon


دانلود نرم افزار نمایش کتابهای zip در اندروید
Downloads-icon


دانلود نرم افزار نمایش کتابهای zip در اندروید
Downloads-icon


دانلود نرم افزار نمایش کتابهای zip
Downloads-icon


دانلود نمایش zip در اندروید
Downloads-icon

ویکی پاوه | سایتی برای همه ایرانیان | گلچینی از بهترین مطالب اینترنت | آخرین مطالب روز دنیا و مطالب علمی و دانستنیها | ویکی پاوه

دانلود رمان عاشقانه صوتی برای اندروید کتاب‌های الکترونیکی یا کتاب‌های صوتی مرتبط با موضوع دانلود رمان عاشقانه صوتی برای اندروید..

دانلود رمان های عاشقانه و زیبا با فرمت مختلف بصورت آسان,رمان دانلود انواع رمان های عاشقانه و با فرمت های pdf و java ( jar ,apk ,آیفون,جار,ای پی کی, اندروید ,پی دی اف, رمان.

14 · دانلود رمان خاطرات خوب دیروز برای کامپیوتر و اندروید دانلود رمان خاطرات خوب دیروز نویسنده: زینب رحیمی ژانر: عاشقانه. اجتماعی تعداد صفحات: ۲۱۶ خلاصه: داستان زندگی یک دختر که با پنهان کاری و دروغ. سعی در حفظ رابطه و زندگی و عشق بین خود و همسرش دارد. اما او غافل از گذشته ای که..

نرم افزار رمان های عاشقانه 2: این نرم افزار در مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال در تاریخ 139009 با شماره مجوز 20107072 بصورت رسمی ثبت شد.به(659)Größe: 39.84 MBBetriebssystem: Android 3.0..دانلود رمان epub برای اندروید

دانلود رمان عاشقانه با لینک مستقیم دانلود رمان عاشقانه برای اندروید با فرمت Apk دانلود رمان عاشقانه جدید..

دانلود رمان عاشقانه موژان من بدون سانسور, دانلود رمان عاشقانه, داستان کوتاه, مهرسا.م, داستان راجع به زندگی دختری به اسم مُوژان هست که عروسیش رو به هم میزنه چون که از بچگی عاشق پسر عموش بوده و.

23 · در این یادداشت وبلاگ طاقچه با ۷ کتاب صوتی رمان های معروف مانند جنایت و مکافات. هری پاتر. کیمیاگر و یک عاشقانه آرام برای دانلود آشنا می‌شویم.

دانلود جلد دوم رمان سیگار شکلاتی دانلود کتاب سیگار شکلاتی جلد دوم منتشر شد نویسنده : هما پور اصفهانی ژانر : عاشقانه کتاب سيگار شکلاتي اثر هما پوراصفهاني..

دانلود رمان تاوان سکوت برای اندروید , کامپیوتر و آیفون – دانلود رمان تاوان سکوت برای اندروید#تاوان_سکوت ژانر : #عاشقانه #کلکلی #بزرگسال..

دانلود رمان تنهام نذار اندروید apk. آیفون pdf. epub و موبایل, دانلود رمان تنهام نذار با لینک مستقیم, دانلود رمان عاشقانه pdf, دانلود رمان جدید ♦ نام رمان: تنهام نذار ♦ زبان: فارسی..

دانلود رمان ماه من آرام بخواب اندروید apk. آیفون pdf. epub و موبایل. دانلود رمان ماه من آرام بخواب اندروید apk. آیفون pdf. epub و موبایل, دانلود رمان ماه من آرام بخواب با لینک مستقیم, دانلود رمان عاشقانه pdf, دانلود رمان جدید. ♦ نام رمان: ماه من آرام بخواب. ♦ زبان: فارسی.

دانلود رمان بهادر اندروید. PDF. آیفون و جاوا. داستان در مورد یه مرد جوون خود ساخته هست که به عشق و عاشقی اعتقادی نداشته تا اینکه اونم یه روز عاشق میشه اون هم عشق در نگاه اول. نسخه ePub برای آیفون و آندروید و. حجم : 280 کیلوبایت.

دانلود رمان روزای بارونی از هما پوراصفهانی با دو فرمت اندروید apk و پی دی اف pdf آماده شده است. هم اکنون می توانید رمان روزای بارونی را در دو نسخه اندروید و پی دی اف دانلود کنید.

دانلود رمان های طنز و کلکلی برای ایفون اندروید و کامپیوتر کتابی ها ketabiha. خانه / داستان و رمان / داستان و رمان طنز.

رمان عاشقانه بانوی قصه pdf اندروید – دانلود رمان بدون سانسور – رمان عاشقانه – دانلود رمان.

دانلود کتاب صوتی یک عاشقانه آرام. برای دانلود قانونی کتاب صوتی یک عاشقانه آرام و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر. اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید. برای دانلود قانونی کتاب صوتی یک عاشقانه آرام و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر. اپلیکیشن کتابراه را..

دانلود رمان رویای سیاه نودهشتیا. نام رمان : رمان رویای سیاه. به قلم : رضا زکی زاده. حجم رمان : ۱٫۷۶ مگابایت پی دی اف , ۰٫۷۴ مگابایت نسخه ی اندروید..

دانلود رمان برای کامپیوتر (نسخه pdf) دانلود رمان برای موبایل اندروید و آیفون (نسخه epub) دانلود رمان برای اندروید (نسخه apk)..

دانلود کتاب و کتاب صوتی با کتابراه..

دانلود جدید ترین بازی‌های اندروید و بهترین نرم‌ افزار های اندروید با لینک مستقیم. برنامه و رایگان. با نصب خودکار دیتا. تست شده و امن. با ترافیک نیم بها..

دانلود رمان های عاشقانهدانلود رمان عاشقانه وسکسیدانلود رمان های عاشقانه داغرمان های عاشقانه لمس بدنرمان عاشقانه بدون سانسوردانلود رمان بدون سانسور.

.

مطالب پیشنهادی :

تعبیر خواب پابرهنه دویدن ابن سیرین

تعبیر خواب بوسیدن همجنس

تعبیر خواب خفاش سفید

تعبیر خواب فرش تکاندن

دیدن پروانه در خانه نشانه چیست

تعبیر خواب سر بریدن شیطان

جدیدترین مطالب سایت

وقتی که دیابت دارید و خبر ندارید!

قرص و کرم گیاهی ونوویتال

عفونت مفصلی، دردی عجیب و غریب

بهترین و کامل‌ترین رژیم‌های لاغری!

شب ادراری، شرمندگی ندارد، راه درمان دارد

با تکنیک‌های یوگا، کرونا را آچمز کُن!

با این روش‌ها بدنتان را سم‌زدایی کنید!

روش‌های سنتی جِرم‌گیریِ دندان در خانه

از غبغب خجالت نکش، آبش کن!

دانلود رمان epub برای اندروید

تشخیص بیماری قلبی با عکس سلفی؟!

رفع افتادگی واژن و روش‌های آن

اگر دوست دارید لاغر شوید بخوانید!

سیگاری‌های عزیز، این مطلب برای شماست!

گردن درد ،ماتم گرفتن ندارد، راه دارد

جلوگیری از پیشرفت ام‌اس با داروی دیابت!

تمام حقوق برای سایت ویکی پاوه محفوظ است.

wikipaveh.com | All Rights Reserved – © 2020

دانلود رمان epub برای اندروید
دانلود رمان epub برای اندروید
0


منتشر شده

در

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *