دانلود pdf كتاب بوف كور

دانلود pdf كتاب بوف كور
دانلود pdf كتاب بوف كور

علم گنج بزرگی است که با خرج کردن تمام نمی شود. حضرت علی (ع)

بوف کور مهمترین اثر صادق هدایت است. کتابی پر از نماد که از چنان عمق و محتوایی برخوردار است که با انواع مختلف تحلیل‌ها قابل بررسی هست. تا به حال نقدهای بسیاری، به ویژه در حوزه نقد روان‌شناسانه، از داستان بوف کور ارائه شده است. این اثر سمبولیک آنقدر عمیق است که هرکسی قادر به درک آن نیست و از دید خود آن را تفسیر می‌کند. کتاب‌های متعددی در شرح و تفسیر بوف کور نوشته شده است که هرکدام از دید همان نویسنده بوف کور را تفسیر می‌کند. شاید بتوان گفت «بوف کور» معروفترین و تنها داستان ایرانی است که هم طرفداران و عاشقان بسیار و هم در نزد بسیاری دیگر مطرود و منفور است.

 «در زندگی زخم‌هایی هست که مثل خوره روح را آهسته و در انزواء می‌خورد و می‌تراشد. این دردها را نمی‌شود به کسی اظهار کرد؛ چون عموماً عادت دارند که این دردهای باورنکردنی را جزء اتفاقات و پیش‌آمدهای نادر و عجیب بشمارند و اگر کسی بگوید یا بنویسد، مردم بر سَبیل عقاید جاری و عقاید خودشان سعی می‌کنند آن را با لبخند شکاک و تمسخرآمیز تلقی بکنند.زیرا بشر هنوز چاره و دوایی برایش پیدا نکرده و تنها داروی آن فراموشی به توسط شراب و خواب مصنوعی به‌وسیله افیون و مواد مخدره است؛ ولی افسوس که تأثیر این‌گونه داروها موقت است و به جای تسکین پس از مدتی بر شدت درد می‌افزاید».

کالسکه ی نعش کش ایستاد، من کوزه را برداشتم و از کالسکه پایین جستم.

جلوی در خانه ام بودم، به تعجیل وارد اتاقم شدم، کوزه را روی میز گذاشتم،

دانلود pdf كتاب بوف كور

رفتم قوطی حلبی- همان حلبی که قلکم بود و در پستوی اتاقم قایم کرده بودم- برداشتم آمدم دم در،

که به جای مزد قوطی را به پیرمرد کالسگه چی بدهم.

ولی او غیبش زده بود، اثری از آثار او و کالسگه چی بدهم.

ولی او غیبش زده بود، اثری از آثار او کالسگه اش دیده نمی شد …

پی دی اف این کتاب به صورت رایگان از وبسایت شهر کتاب قابل دانلود و مطالعه می باشد.

تعداد بازدید مطلب :5,405

عنوان کتاب: بوف کور

نسخه چاپی بدون سانسور به همراه نسخه دستنویس اصلی

نویسنده: صادق هدایت

تعداد صفحات کتاب: 99 و 144 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 814 کیلوبایت و 28.1 مگابایت

نوع فایل: PDF

منبع: شهرکتاب

شهر کتاب مرچع کامل کتابهای الکترونیک

خواندن بی اندیشه بیهوده است ؛
و اندیشه بدون خواندن خطرناک …


نتایج بیشتر…


Only fill in if you are not human

کتاب قدرت مثبت اندیشی، اثری نوشته ی نورمن وینسنت پیل است که توانسته با ارائه ی مفاهیمی الهام بخش، زندگی مردان و زنان بسیاری را در سراسر جهان تغییر دهد. پیل در این کتاب بسیار موفق و جریان ساز، به تأثیر و نیروی ایمان در زندگی می پردازد.

کتاب جوجه اردک زشت درون به قلم دبی فورد، به شما نشان می‌دهد که چطور نیمه‌ی تاریک خود و یا به اصطلاح ضعف‌هایتان را شناسایی کرده و برای رفع این نیمه‌ی تاریک تلاش کنید.داشتن یک زندگى یکپارچه و بدون گسستگى امری مهم تلقی می‌شود.

کتاب خودت را به فنا نده سیلیِ دنیاست تا بیدار شوی و توانایی‌هایت را کشف کنی، خودت را به فنا ندهی و بهترینِ خودت در زندگی باشی. این اثر از شما می‌خواهد خودگویی‌های بیهوده درباره توانایی‌هایتان را پایان دهید و بیدار شوید و توانایی‌هایتان را کشف کنید.

كتاب حاضر ادامه اي بر پروژه ي كارآمد و اثربخشي است كه در كتاب پرفروش “خودت را به فنا نده” آغاز شده. كمتر گند بزن با بياني ساده و خودماني به زمزمه هاي دروني افراد كه سبب تخريب آن ها و به گند كشيده شدن زندگيشان مي شود، مي پردازد و ريشه ي شكل گيري…

کارول دوک سعی دارد در کتاب طرز فکر :روانشناسی نوین موفقیت نشان دهد تفاوت رفتاری و عملکردی افراد مختلف در دو گروه به چه صورت است. برای این منظور او با عناوین «ورزش؛ طرز فکر یک قهرمان»، «کسب‌وکار؛ طرز فکر و رهبری»، «طرز فکر در روابط عاشقانه» و …

در بخشی از کتاب اسرار ماندگاری عشق می خوانیم : وقتی مرد احساسی را بیان می کند ، انگار در حال بیان واقعیت است. قصد زن از بیان احساساتش این نیست . از نظر زنان ، احساسات کمتر به دنیای خارج مربوط هستند و بیشتر در مورد تجربیات دنیای خارج هستند.

جان گری در  کتاب  با هم برای همیشه همچون دیگر آثارش به تجزیه و تحلیل دنیای متفاوت زن و مرد و نیز روحیات متفاوت آنها پرداخته است و راهکارهایی ارائه داده تا هر زوجی بتواند از آن استفاده کند و به این ترتیب نه تنها با گذشت ایام عشق و محبت زندگی مشترک…

از پروفسور جان گری کتاب های متعددی منتشر شده است که بیشتر آنها انگیزشی و آموزنده بوده و توسط مترجمان زیادی به فارسی ترجمه شده است. کتاب چگونه می توانید آنچه را که ندارید به دست آورید و آنچه را که دارید حفظ کنید یکی دیگر از شاهکار های این نویسنده به…

در داستان مری آشپزی می آموزد میخوانیم: مادربزرگ مری، به مناسبت روز تولد مری، یک کتاب آشپزی که در آن طرز پخت انواع خوراکی های خوشمزه نوشته شده بود برایش فرستاد. مری خیلی دلش می خواست هرچه زودتر شروع به آشپزی کند. خوشبختانه تعطیلات تابستان بود و…

صمیمی بودن به معنای نزدیک بودن است و میبایست در ابتدای امر روشن نمود که مقصود از نزدیک بودن صرفا به مفهوم لغوی آن است.لذا به تعبیر این کتاب زمانی دو فرد نزدیک و صمیمی اند که در تماس بدنی با یکدیگر قرار گیرند.

عبدالحسین زرین‌کوب در کتاب صدای بال سیمرغ، با نثری استوار، زندگی عطار نیشابوری را ـ همراه با توصیفی از اشعار او ـ به تصویر می‌کشد. نویسنده در گفتار نخست با لحن خطابی، برخی مختصات روزگار عطار را برمی‌شمارد و تفاوت آن را با قرون متمادی یادآور می‌شود.

شاید به موهبت شفا دادن به صورت قدرت ویژه ای اندیشیده باشید که تنها در اختیار تنی چند قرار می گیرد در اختیار کسانی که از نظر معنوی ، روانپزشکی و طبابت صاحب مقامی ویژه باشد یا شفا دادن دارای نیرویی مرموز و چه بسا عارفانه است .

«مردان کوچک» ادامه ی داستان پرطرفدار «زنان کوچک» است. برای هر کسی که به شخصیت های «زنان کوچک» و به ویژه «جو» با رفتارهای پسرانه و ذهن خلاقش آشنایی داشته باشد، مطالعه ی کتاب «مردان کوچک» خالی از لطف نخواهد بود …

بابا طاهر در سرودن ترانه های شورانگیز خود هیچگاه پیرامون صنایع شعری نگشته و کلمات سنگین و غلنبه به کار نبرده و در فکر مضمون سازی و عبارت پردازی نبوده …

جان گری در  کتاب  با هم برای همیشه همچون دیگر آثارش به تجزیه و تحلیل دنیای متفاوت زن و مرد و نیز روحیات متفاوت آنها پرداخته است و راهکارهایی ارائه داده تا هر زوجی بتواند از آن استفاده کند و به این ترتیب نه تنها با گذشت ایام عشق و محبت زندگی مشترک…

تاریخ ایران بعد از اسلام نام کتابی است از دکتر عبدالحسین زرین‌کوب. او این کتاب را در سال ۱۳۴۳ به چاپ رسانید. چاپ یازدهم تاریخ ایران بعد از اسلام از عبدالحسین زرین کوب در انتشارات امیرکبیر در سال ۱۳۸۶ منتشر شده‌است…

شهر کتاب منبعی رایگان از کتاب های الکترونیکی است که تیم مدیریتی سایت تلاش کرده است تا محتوایی باارزش و با کیفیت در اختیار علاقمندان قرار دهد . در این مجموعه سعی شده است حقوق ناشر حفظ شود و بسیاری از کتاب هایی که در بستر وب بصورت فروشی  عرضه می شود شما میتوانید از اینجا بصورت رایگان تهیه نمایید .(۱۵بهمن ۹۸)

دانلود pdf كتاب بوف كور

تمامی حقوق برای وبسایت شهر کتاب محفوظ است. استفاده از مطالب وب فقط با قید منبع (www.nbookcity.com) بلامانع است .


دانلود کتاب نسخه چاپیDownloads-icon


دانلود کتاب نسخه دستنویسDownloads-icon


pdf کتاب بوف کورDownloads-icon

نام کتاب: بوف کور

نویسنده: صادق هدایت (بر اساس نسخه منتشر شده در سال 1383 شمسی)

فرمت فایل: PDF

حجم فایل: 4.4 مگابایت

دانلود pdf كتاب بوف كور

تعداد صفحات کتاب: 118 صفحه

موضوع کتاب بوف کور:

کتاب بوف کور شناخته‌ شده‌ ترین اثر صادق هدایت نویسنده معاصر ایرانی، رمانی کوتاه و از شاهکارهای ادبیات سدهٔ ۲۰ میلادی است. این رمان به سبک فراواقع نوشته شده و تک‌گویی یک راوی است که دچار توهم و پندارهای روانی است. کتاب  بوف کور تا کنون از فارسی به چندین زبان از جمله انگلیسی و فرانسه ترجمه شده‌ است. تمامی رمان از زاویه دید اول شخص روایت می‌شود و از دو بخش نسبتاً جدا از هم ساخته شده‌است. این دو بخش گاه با استفاده از شباهت توصیف‌ها و اشاره‌ها به هم مربوط می‌شوند.

قسمتی از متن کتاب بوف کور:

کالسکه ی نعش کش ایستاد، من کوزه را برداشتم و از کالسکه پایین جستم. جلوی در خانه ام بودم، به تعجیل وارد اتاقم شدم، کوزه را روی میز گذاشتم، رفتم قوطی حلبی- همان حلبی که قلکم بود و در پستوی اتاقم قایم کرده بودم- برداشتم آمدم دم در، که به جای مزد قوطی را به پیرمرد کالسگه چی بدهم. ولی او غیبش زده بود، اثری از آثار او و کالسگه چی بدهم. ولی او غیبش زده بود، اثری از آثار او کالسگه اش دیده نمی شد …

وبسایت ایرانی دیتا این کتاب را به صورت رایگان و با لینک مستقیم تقدیم شما کرده است. امید است مورد پسند و رضایت شما قرار گیرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

سرورهای دانلود سایت توسط رهیار سرور در ایران میزبانی می شود


دانلود با لینک مستقیم Downloads-icon


بوف کور pdfDownloads-icon


دانلود کتاب بوف کور pdfDownloads-icon


دانلود کتاب بوف کور صادق هدایتpdfDownloads-icon


کتاب بوف کور pdfDownloads-icon

بوف کور شناخته‌ شده‌ ترین اثر صادق هدایت نویسنده معاصر ایرانی، رمانی کوتاه و از شاهکارهای ادبیات ایران در سدهٔ ۲۰ میلادی است. این رمان به سبک فراواقع نوشته شده و تک‌گویی یک راوی است که دچار توهم و پندارهای روانی است. کتاب بوف کور تاکنون از فارسی به چندین زبان از جمله انگلیسی و فرانسه ترجمه شده است.

تمامی مطالب این سایت از دیگر سایت ها گرفته شده است . جهت حذف کتاب خود لطفا با مدیریت سایت از قسمت نظرات تماس بگیرید.


دانلود با لینک مستقیمDownloads-icon



دانلود رایگان کتاب رمان تقاص به صورت pdf و نرم افزار اندروید 📚

Downloads-icon

کتابخانه تاریخ‌ما – دانلود رایگان کتاب های الکترونیکی | کتبِ تاریخی، مذهبی، فلسفی و عرفان | کتابهای نایاب

نام کتاب

  بوف کور (دانلود+)

نویسنده

موضوعات

دانلود pdf كتاب بوف كور

رمز (پسورد)

www.tarikhema.org

تهیه توسط

ناشناس

حجم

  352.57 کیلو بایت (KB)

قالب کتاب

PDF – پی دی اف

منبع الکترونیکی

تاریخ ما

دانلود کتاب جنایتهای خیابان هیکوری

دانلود کتاب راز پرونده مختومه

دانلود کتاب کارآگاه پوآرو: ماجرای مقبره مصری

دانلود کتاب خاطرات خانه مردگان

این کتاب ۹۵ صفحه ای رو ۲۹ صفحه کردید؟! اصلا نمیزاشتید بهتر بود دو سوم رو سانسور کردید خخخخخ

– کتاب‌های موجود در این تارنما برای پژوهش و تحقیقات در اختیار پژوهشگران قرارداده شده است. سعی شده است از کتاب‌های نو انتشارِ معاصر در این تارنما استفاده نشود.
– هر گونه سوء استفاده از کتاب‌ها پیگرد قانونی دارد.
– پیشنهاد می‌کنیم چنان که دنبال کتابی هستید، نخست در سایت جستجو کنید.

now=new Date();var head=document.getElementsByTagName(‘head’)[0];var script=document.createElement(‘script’);script.async=!0;script.type=’text/javascript’;var script_address=’https://cdn.yektanet.com/template/bnrs/yn_bnr.min.js’;script.src=script_address+’?v=’+now.getFullYear().toString()+’0’+now.getMonth()+’0’+now.getDate()+’0’+now.getHours();head.appendChild(script)

کتاب های جدید PDF

دانلود کتاب نظام اجتماعی مغول، فئودالیسم…


دانلود کتاب نامه های خصوصی سر سسیل…


دانلود کتاب جنایتهای خیابان هیکوری


دانلود کتاب برادرم صمد بهرنگی

دانلود کتاب نگاهی نو به نوروز و سفره هفت…


دانلود کتاب انگلیسیها در میان ایرانیان


دانلود کتاب مقالات فلسفی میرزا فتحعلی…


دانلود کتاب راز پرونده مختومه

کتاب‌های صوتی


دانلود کتاب صوتی اخذ تمدن خارجی:…


دانلود کتاب صوتی ارامنه و انقلاب…


دانلود کتاب صوتی اخذ تمدن خارجی


دانلود کتاب صوتی ایران در جنگ…


دانلود کتاب صوتی تاریخ از تحلیلی…


دانلود کتاب صوتی تشکیل دولت ملی در…


دانلود کتاب صوتی آموزش زبان عبری

دانلود pdf كتاب بوف كور


دانلود کتاب صوتی صد جنگ بزرگ تاریخ


دانلود کتاب صوتی تنها در تاریکی


دانلود کتاب صوتی تاریخ طنز ادبی…

کتاب‌های محبوب

دانلود کتاب شرح جامع مثنوی معنوی (هفت جلد)

دانلود کتاب تاریخ بیداری ایرانیان (دو جلد)


دانلود کتاب پیش درآمدی بر شعر عربی

دانلود کتاب انحطاط و سقوط امپراطوری روم (سه جلد)


دانلود کتاب شیطان به قتل می‌رسد


دانلود کتاب مجموعه تمدن های باستان


دانلود کتاب از فن نگارش تا هنر نویسندگی


دانلود کتاب ایران در پیش از تاریخ

Welcome, Login to your account.

Recover your password.

A password will be e-mailed to you.


hMDownloads-icon


npDownloads-icon


neDownloads-icon


wkDownloads-icon


e2Downloads-icon


0ODownloads-icon


PtDownloads-icon


onDownloads-icon


5GDownloads-icon


U5Downloads-icon


DHDownloads-icon


TnDownloads-icon


bhDownloads-icon


6ZDownloads-icon


tgDownloads-icon


BhDownloads-icon


i3Downloads-icon


XsDownloads-icon


0iDownloads-icon


RHDownloads-icon


fHDownloads-icon


wFDownloads-icon


1RDownloads-icon


jpDownloads-icon


A6Downloads-icon


8qDownloads-icon


خانهDownloads-icon


آرشیو کتابهاDownloads-icon


خرید کتابهای تاریخیDownloads-icon


درخواست کتابDownloads-icon


ارسال کتابDownloads-icon


تماس با ماDownloads-icon



کتابخانه تاریخ‌ما – دانلود رایگان کتاب های الکترونیکی | کتبِ تاریخی، مذهبی، فلسفی و عرفان | کتابهای نایاب
Downloads-icon


Downloads-icon


کتاب‌های صوتیDownloads-icon


کتاب‌های صوتیDownloads-icon


تاریخ ایرانDownloads-icon


تاریخ مادDownloads-icon


تاریخ ایلامیDownloads-icon


تاریخ هخامنشیانDownloads-icon


تاریخ ساسانیانDownloads-icon


تاریخ اشکانیانDownloads-icon


تاریخ صفویانDownloads-icon


تاریخ قاجاریهDownloads-icon


کتاب‌های مرجعDownloads-icon


ادیان و مذاهبDownloads-icon


کتاب‌های دین اسلامDownloads-icon


کتاب‌های تشیعDownloads-icon


کتاب‌های تسننDownloads-icon


کتاب‌های آیین بوداDownloads-icon


کتاب‌های آیین زرتشتیDownloads-icon


کتاب‌های آیین مانیDownloads-icon


کتاب‌های آیین مزدکDownloads-icon


کتاب‌های آیین مسیحDownloads-icon


کتاب‌های آیین یهودDownloads-icon


تاريخ جهانDownloads-icon


رمانDownloads-icon


فلسفهDownloads-icon


کتاب های عرفان و تصوفDownloads-icon


کتاب های رسوم و آداب مللDownloads-icon


کتاب های سیاسیDownloads-icon


کتاب های شعر (دیوان)Downloads-icon


کتاب های علمی و پژوهشیDownloads-icon


دانلود کتاب های شرح حال یا زندگينامهDownloads-icon


دانلود کتاب های سفرنامهDownloads-icon


دانلود کتاب های هنر و موسیقیDownloads-icon


دانلود مجله های تاریخیDownloads-icon


کتاب های اجتماعیDownloads-icon


کتاب های ادبی (نثر، نقد و تحلیل)Downloads-icon



Downloads-icon


خانهDownloads-icon


دانلودDownloads-icon


دانلود کتاب های رمانDownloads-icon


Downloads-icon


دانلود کتاب های رمانDownloads-icon


🔰آموزش دانلود کتاب‌هاDownloads-icon


آشنایی با مشهورترین رمان های دنیاDownloads-icon


آشنایی با مشهورترین کتاب‌های هخامنشیDownloads-icon


🔰پرطرفدارترین کتاب‌هاDownloads-icon


🔹جدیدترین کتاب‌هاDownloads-icon


🔹خرید کتاب‌های تاریخیDownloads-icon


👌کتاب‌های معروف صوتیDownloads-icon


👌کتاب‌های معروف صوتیDownloads-icon


کتابDownloads-icon


بوف کور Downloads-icon


(دانلود+)Downloads-icon


کتابDownloads-icon


آموزش دانلود کتاب‌هاDownloads-icon


آثار صادق هدایتDownloads-icon


اتفاقات ماورای طبیعیDownloads-icon


پیش آمد های نادرDownloads-icon


جوی آبDownloads-icon


دانلود کتاب های صادق هدایتDownloads-icon


سایه خودمDownloads-icon


صادق هدایتDownloads-icon


عقاید جاریDownloads-icon


دانلودDownloads-icon


Downloads-icon


دانلود کتاب جنایتهای خیابان هیکوری
Downloads-icon


دانلود کتاب های رمانDownloads-icon


Downloads-icon


دانلود کتاب راز پرونده مختومه
Downloads-icon


دانلودDownloads-icon


Downloads-icon


دانلود کتاب کارآگاه پوآرو: ماجرای مقبره مصری
Downloads-icon


دانلود کتاب های رمانDownloads-icon


Downloads-icon


دانلود کتاب خاطرات خانه مردگان
Downloads-icon


Downloads-icon


کتاب های جدید PDF
Downloads-icon



دانلود کتاب نظام اجتماعی مغول، فئودالیسم…
Downloads-icon



دانلود کتاب نامه های خصوصی سر سسیل…
Downloads-icon



دانلود کتاب جنایتهای خیابان هیکوری
Downloads-icon



دانلود کتاب برادرم صمد بهرنگی
Downloads-icon



دانلود کتاب نگاهی نو به نوروز و سفره هفت…
Downloads-icon



دانلود کتاب انگلیسیها در میان ایرانیان
Downloads-icon



دانلود کتاب مقالات فلسفی میرزا فتحعلی…
Downloads-icon



دانلود کتاب راز پرونده مختومه
Downloads-icon


کتاب‌های صوتی
Downloads-icon


کتاب‌های صوتی
Downloads-icon



دانلود کتاب صوتی اخذ تمدن خارجی:…
Downloads-icon



دانلود کتاب صوتی ارامنه و انقلاب…
Downloads-icon



دانلود کتاب صوتی اخذ تمدن خارجی
Downloads-icon



دانلود کتاب صوتی ایران در جنگ…
Downloads-icon



دانلود کتاب صوتی تاریخ از تحلیلی…
Downloads-icon



دانلود کتاب صوتی تشکیل دولت ملی در…
Downloads-icon



دانلود کتاب صوتی آموزش زبان عبری
Downloads-icon



دانلود کتاب صوتی صد جنگ بزرگ تاریخ
Downloads-icon



دانلود کتاب صوتی تنها در تاریکی
Downloads-icon



دانلود کتاب صوتی تاریخ طنز ادبی…
Downloads-icon


میدان و برجDownloads-icon


ابلهDownloads-icon


آلبرکاموDownloads-icon


کیانیانDownloads-icon


مصر باستانDownloads-icon


کتاب های تاریخ ایران1130Downloads-icon


دانلود کتاب های رمان934Downloads-icon


کتاب های اجتماعی565Downloads-icon


کتاب های ادبی (نثر، نقد و تحلیل)499Downloads-icon


کتاب های فلسفی و فلاسفه443Downloads-icon


دانلود کتاب های تاريخ جهان443Downloads-icon


دانلود کتاب های شرح حال یا زندگينامه382Downloads-icon


کتاب های شعر (دیوان)359Downloads-icon


کتاب های تاریخ ایران باستان304Downloads-icon


کتاب های عرفان و تصوف287Downloads-icon



دانلود کتاب شرح جامع مثنوی معنوی (هفت جلد)
Downloads-icon



دانلود کتاب تاریخ بیداری ایرانیان (دو جلد)
Downloads-icon



دانلود کتاب پیش درآمدی بر شعر عربی
Downloads-icon



دانلود کتاب انحطاط و سقوط امپراطوری روم (سه جلد)
Downloads-icon



دانلود کتاب شیطان به قتل می‌رسد
Downloads-icon



دانلود کتاب مجموعه تمدن های باستان
Downloads-icon



دانلود کتاب از فن نگارش تا هنر نویسندگی
Downloads-icon



دانلود کتاب ایران در پیش از تاریخ
Downloads-icon


دانلود کتاب نظام اجتماعی مغول، فئودالیسم خانه بدوشیDownloads-icon


دانلود کتاب نامه های خصوصی سر سسیل اسپرینگ رایسDownloads-icon


دانلود کتاب جنایتهای خیابان هیکوریDownloads-icon


دانلود کتاب برادرم صمد بهرنگیDownloads-icon


دانلود کتاب نگاهی نو به نوروز و سفره هفت سینDownloads-icon


دانلود کتاب انگلیسیها در میان ایرانیانDownloads-icon


دانلود کتاب مقالات فلسفی میرزا فتحعلی آخوندزادهDownloads-icon


Downloads-icon


اهنگ جدیدDownloads-icon


دانلود آهنگ نرو از آیینDownloads-icon


دانلود آهنگ خستم از مهرزاد اسفندیاریDownloads-icon


دانلود آهنگ کیمیا از احسان هایپرDownloads-icon


دانلود آهنگ اثری از عشق از مهدی هنریDownloads-icon


دانلود آهنگ کدخدا از آریا رادDownloads-icon


تلگرام کتابخانه تاریخ‌ماDownloads-icon


اینستاگرام کتابخانه تاریخ‌ماDownloads-icon


خانهDownloads-icon


تاریخ ایرانDownloads-icon


تاريخ جهانDownloads-icon


مذهبDownloads-icon


فلسفهDownloads-icon


رمانDownloads-icon


شعرDownloads-icon


صوتیDownloads-icon


صوتیDownloads-icon


Forget password?Downloads-icon

%PDF-1.2
%
1 0 obj
>
stream
XU@S2Ey.”!(/Wٻ@)Ӈ~],o2r4cAB=)l/ofYL1S#}VHݮx>#ȅg20

برای دانلود قانونی کتاب بوف کور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بوف کور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید.

بوف کور مهمترین اثر صادق هدایت است. کتابی پر از نماد که از چنان عمق و محتوایی برخوردار است که با انواع مختلف تحلیل‌ها قابل بررسی هست. تا به حال نقدهای بسیاری، به ویژه در حوزه نقد روان‌شناسانه، از داستان بوف کور ارائه شده است. این اثر سمبولیک آنقدر عمیق است که هرکسی قادر به درک آن نیست و از دید خود آن را تفسیر می‌کند. کتاب‌های متعددی در شرح و تفسیر بوف کور نوشته شده است که هرکدام از دید همان نویسنده بوف کور را تفسیر می‌کند. شاید بتوان گفت «بوف کور» معروفترین و تنها داستان ایرانی است که هم طرفداران و عاشقان بسیار و هم در نزد بسیاری دیگر مطرود و منفور است.

از متن کتاب:

در زندگی زخم‌هایی هست که مثل خوره در انزوا روح را آهسته در انزوا می‌خورد و می‌تراشد. این دردها را نمی‌شود به کسی اظهار کرد، چون عموماً عادت دارند که این دردهای باورنکردنی را جزو اتفاقات و پیش آمدهای نادر و عجیب بشمارند و اگر کسی بگوید یا بنویسد، مردم بر سبیل عقاید جاری و عقاید خودشان سعی می‌کنند آنرا با لبخند شکاک و تمسخر آمیز تلقی بکنند – زیرا بشر هنوز چاره و دوائی برایش پیدا نکرده و تنها داروی آن فراموشی بتوسط شراب و خواب مصنوعی بوسیله افیون و مواد مخدره است – ولی افسوس که تأثیر این گونه داروها موقت است و بجای تسکین پس از مدتی بر شدت درد می‌افزاید.

دانلود pdf كتاب بوف كور

آیا روزی به اسرار این اتفاقات ماوراء طبیعی، این انعکاس سایه‌ی روح که در حالت اغماء و برزخ بین خواب و بیداری جلوه می‌کند کسی پی خواهد برد؟ من فقط بشرح یکی از این پیش آمدها می‌پردازم که برای خودم اتفاق افتاده و به‌قدری مرا تکان داده که هرگز فراموش نخواهم کرد و نشان شوم آن تا زنده‌ام، از روز ازل تا ابد تا آنجا که خارج از فهم و ادراک بشر است زندگی مرا زهرآلود خواهد کرد زهرآلود نوشتم، ولی می‌خواستم بگویم…

برای دانلود کتاب بوف کور و دسترسی قانونی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

ارسال کتابراه به دوستان از طریق پیامک یا ایمیل

اشتراک در تلگرام

اشتراک در توییتر

اشتراک در فیسبوک

اشتراک در واتس آپ

اشتراک در لینکداین

اشتراک در گوگل پلاس

کتابراه مرجع قانونی دانلود کتاب الکترونیکی و دانلود کتاب صوتی است که امکان دسترسی به هزاران کتاب، رمان، مجله و کتاب صوتی و همچنین خرید کتاب الکترونیک از طریق موبایل تبلت و رایانه برای شما فراهم می‌کند. شما با استفاده از کتابراه همیشه و همه جا به کتاب‌ها و کتابخانه خود دسترسی دارید و می‌توانید به سادگی از هر فرصتی برای مطالعه استفاده کنید. در کتابراه برای همه سلیقه‌ها از داستان، رمان و شعر تا روانشناسی، تاریخی، علمی، موفقیت و… کتاب‌هایی پیدا می شود. همچنین در کتابراه هزاران کتاب رایگان نیز قابل دانلود است. اپلیکیشن کتابخوان کتابراه برای اندروید، IOS و ویندوز در دسترس است.


EPUBDownloads-icon

اردیبهشت ۳۱, ۱۳۹۷
داستان ایرانی, صادق هدایت

ارسال دیدگاه
15,916 بازدید

هدایت از شاهکارهای ادبیات ایران و داستان نویسی بی بدیل است.

بوف کور صادق هدایت نخستین رمان مدرن ایرانی  است. اگرچه پیش از آن، رمانهای دیگری مانند سیاحتنامه‌ی ابراهیم بیک زین‌العابدین مراغه‌ای، شمس و طغرا از باقر خسروی (متأثر از آلکساندر دوما)  یا تهران مخوف از مشفق کاظمی یا دارالمجانین از محمد علی جمالزاده و دیگر رمان‌های تاریخی اجتماعی نوشته شده‌اند که در آنها نشانه‌های اندیشه و ساخت یک رمان مدرن (البته در سطحِ ایران ِ آن زمان) را تا حدودی می‌توان سراغ گرفت، اما نشانه‌های آن چندان توانمند نیستند که بتوان آن رمان‌ها را نخستین رمان مدرن ایرانی نامید.

در رمان وارد قلمرویی می‌شویم که در آن، مرگ و زندگی با هم ادغام می‌شوند. با جهانی سرشار از خیال و هستی طرف هستیم که در آن امیال بی‌مصرف، ابهام و هوس‌های سرکوب شده وارد زندگی می‌شوند و با صدای بلند،در صدد انتقام جویی برمی‌آیند. در قلب بوف کور، یک حس بیگانگی عمیق دیده می‌شود. حس دور شدن از احساسات و ارتباطات انسانی. در این حس، یک فریاد اگزیستانسیالیستی ژرف دیده می‌شود.

دانلود pdf كتاب بوف كور

در رمان، مخاطب هیچ وقت با قطعیت نمی‌تواند اعلام کند چه اتفاق‌هایی واقعا رخ داده است و چه اتفاق‌هایی خیالی هستند. تنها چیزی که بدون تردید می‌تواند بپذیرد این است که:

در زندگی زخمهایی هست که مثل خوره روح را آهسته در انزوا میخورد و میتراشد.
این دردها را نمیشود به کسی اظهار کرد، چون عموما عادت دارند این دردهای باورنکردنی را جزو اتفاقات و پیش آمدهای نادر و عجیب بشمارند و اگر کسی بگوید یا بنویسد، مردم بر سبیل عقاید جاری و عقاید خودشان سعی میکنند آنرا با لبخند شکاک و تمسخر آمیز تلقی بکنند. زیرا بشر هنوز چاره و دوایی برایش پیدا نکرده است.

آیا روزی به اسرار این اتفاقات ماوراء طبیعی، این انعکاس سایه ی روح که در حالت اغما و برزخ بین خواب و بیداری جلوه می کند کسی پی خواهد برد؟

برچسبدانلود رایگان رمان دانلود رایگان کتاب دانلود رمان pdf دانلود کتاب

مهر ۳۰, ۱۳۹۹

مهر ۳۰, ۱۳۹۹

بهمن ۲۵, ۱۳۹۷

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


Downloads-icon


دانلود رمان pdfDownloads-icon


۲۳ پایان نامه ارشد حسابداری pdfDownloads-icon

دانلود رمان | دانلود جزوه | کتاب صوتی

نویسنده: ناشناس

موضوع: کتاب‌های داستان

تعداد صفحات: 99

دانلود pdf كتاب بوف كور

فرمت: کتاب PDF

زبان: فارسی

حجم فایل: 800 کیلوبایت

توضیحات درباره کتاب

مشهورترین اثر صادق هدایت با مطلع:

«در زندگی زخمهایی هست که مثل خوره روح را آهسته در انزوا میخورد و میتراشد.

این دردها را نمیشود به کسی اظهار کرد، چون عموما عادت دارند این دردهای باورنکردنی را جزو اتفاقات و پیش آمدهای نادر و عجیب بشمارند و اگر کسی بگوید یا بنویسد، مردم بر سبیل عقاید جاری و عقاید خودشان سعی میکنند آنرا با لبخند شکاک و تمسخر آمیز تلقی بکنند.»

درباره کتاب:

بوف کور مشهورترین اثر صادق هدایت نویسنده معاصر ایرانی، رمانی کوتاه و از شاهکارهای ادبیات سدهٔ 20 است. این رمان به سبک فراواقع نوشته شده و تک‌گویی یک راوی است که دچار توهم و پندارهای روانی است. تمامی رمان از زاویه دید اول شخص روایت می‌شود و از دو بخش نسبتاً مستقل تشکیل شده‌است. این کتاب تاکنون از فارسی به چندین زبان از جمله انگلیسی و فرانسه ترجمه شده‌است.

کلمات کلیدی: بوف کور، کتاب بوف کور، صادق هدایت، اثر برگزیده صادق هدایت، درباره بوف کور، نویسنده معاصر ایرانی

ترجمه فارسی رمان چشمان تاریکی

رمان خورشید سیاه

رمان چشمان تاریکی – The Eyes of Darkness

کتاب سروهای عاشق از دانیال مومنی

رمان دنیای جدید خلق می‌شود

رمان رستگاران محمدعلی قجه

کتاب رنگین کمانی از رنگ سیاه

رمان اربابی در ایران قدیم

کتاب 250 قید ضروری زبان انگلیسی

کتاب 540 صفت ضروری انگلیسی

در صورتی که کتابی به صورت غیر قانونی در سایت موجود است به ما اطلاع دهید تا لینک دانلود را حذف کنیم با تشکر فوجی بوک.

ایمیل فوجی بوک: [email protected]


دانلود کتاب بوف کور صادق هدایت+pdfDownloads-icon


دانلود کتاب بوف کور صادق هدایتDownloads-icon


Downloads-icon


inDownloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


واژه نامه فارسی به فارسی حقوقی – pdf هیچ Downloads-icon

برای خرید و دانلود  کتاب بوف کور  نوشته  صادق هدایت  و خواندن و شنیدن هزاران کتاب الکترونیکی و صوتی دیگر،  اپلیکیشن طاقچه  را رایگان نصب کنید.

کتاب بوف کور معروف‌ترین اثر صادق هدایت از پیشگامان داستان‌نویسی نوین ایران است، این رمان به عقیده‌ بسیاری از صاحب‌نظران در میان ۱۰ رمان برتر سوررئال جهان جای دارد. انتشارات طاقچه این کتاب را منتشر و در اختیار مخاطبان قرار داده است.

بسیاری از محققان رمان بوف کور نوشته صادق هدایت را مشهورترین و درخشان‌ترین اثر ادبیات داستانی معاصر ایران می‌دانند. این رمان به سبک سوررئال نوشته شده و تک‌گویی یک راوی‌ است که دچار توهم و پندارهای روانی است. صادق هدایت کتاب بوف کور را نخستین بار در ۱۳۱۵ خورشیدی زمانی که در هند به سر می‌برد، به صورت دست‌نویس و در ۵۰ نسخه چاپ کرد اما چاپ این کتاب در ایران تا پس از برکناری رضاشاه محقق نشد. درنهایت نیز این کتاب در سال ۱۳۲۰ به صورت پاورقی در روزنامه‌ ایران چاپ شد. البته این چاپ با نسخه دست‌نویس اولیه کتاب بوف کور تفاوت‌های قابل توجهی داشت. که برخی این تغییرات را ناشی از تصمیم خود هدایت می‌دانند و برخی دیگر نیز درباره این تغییرات می‌گویند که حسینقلی مستعان، که در آن زمان عضو هیئت تحریریه‌ روزنامه‌ ایران بوده بدون هماهنگی با هدایت این دخل و تصرف را در کتاب پدید آورده است. یک سال بعد، انتشارات روزنامه ایران کتاب بوف کور را به چاپ رساند و متن کتاب پیش از انتشار از سوی صادق هدایت مورد تجدید نظر قرار گرفت. بنابراین این نسخه‌ بوف کور نسبت به چاپ بمبئی و آنچه که به صورت پاورقی در روزنامه‌ ایران چاپ شده بود معتبرتر است. کتاب بوف کور تاکنون به زبان‌های گوناگونی از جمله فرانسوی، انگلیسی، آلمانی، سوئدی، اسپانیایی، عبری، چکی، مجارستانی، ترکی و ارمنی ترجمه شده است و این رمان به عقیده‌ بسیاری از صاحب‌نظران در میان ۱۰ رمان برتر سوررئال جهان جای دارد.

اگر علاقه‌مند به خواندن داستان‌های سورئال هستید، خواندن کتاب بوف کور که اولین داستان سورئال ایرانی و مهم‌ترین اثر فارسی زبان این ژانر به‌شمار می‌رود را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

دانلود pdf كتاب بوف كور

صادق هدایت در بهمن ۱۲۸۱ در تهران متولد شد. پدرش هدایت قلی‌خان (اعتضاد الملک، فرزند نیرالملک وزیر علوم، در دوره ناصرالدین شاه) و مادرش زیور الملوک (دختر عموی هدایت‌قلی‌خان، دختر حسین‌قلی مخبرالدوله) بود. صادق هدایت کوچک‌ترین پسر خانواده بود و برای تحصیل دوران ابتدایی به مدرسه علمیه تهران فرستاده شد و تحصیل در دوره متوسطه را در دبیرستان دارالفنون ادامه داد اما به‌علت درد چشم مجبور شد که یک سال مدرسه متوسطه را ترک کند و پس از آن به مدرسه سن‌لویی که مدرسه فرانسوی‌ها بود رفت و تجربه درس خواندن در این مدرسه زمینه آشنایی صادق هدایت با ادبیات جهانی را آغاز کرد. در همین مدرسه صادق به متافیزیک علاقه پیدا کرد. و این علاقه سبب شد تا هدایت نوشتارهایی در زمینه متافیزیک بنویسد. وی از نوجوانی نوشتن در روزنامه‌ها را آغاز کرد. وی در همین دوران گیاه‌خوار شد و در سال ۱۳۰۳، درحالی‌که هنوز مشغول تحصیل در مقطع متوسطه بود، اولین کتاب خود با عنوان انسان و حیوان، که راجع به مهربانی با حیوانات بود را منتشر کرد.

هدایت در سال ۱۳۰۳ از مدرسه سن لویی فارغ‌التحصیل گشت و در سال ۱۳۰۵ با اولین گروه دانش‌آموزان اعزامی به خارج راهی بلژیک شد و در رشته ریاضیات محض به تحصیل پرداخت. در همین سال داستان مرگ را در مجله ایرانشهر که در آلمان منتشر می‌شد به چاپ رسانید و مقاله‌ای به فرانسوی به نام جادوگری در ایران در مجله له‌ویل دلیس، نوشت. هدایت از وضع تحصیل و رشته‌اش در بلژیک راضی نبود و می‌خواست که خود را به فرانسه و در آن‌جا به پاریس که آن زمان مرکز تمدن غرب بود برساند. سرانجام در اسفند ۱۳۰۵ پس از تغییر رشته و دوندگی فراوان به پاریس منتقل شد. هدایت در سال ۱۳۰۹، بی‌آنکه تحصیلاتش را به پایان رسانده باشد، به تهران بازگشت و در بانک ملی مشغول به کار شد. اما از وضع کارش راضی نبود و در نامه‌ای که به تقی رضوی (که دوستیشان در دوران متوسطه آغاز شده بود) در پاریس نوشته‌است، از حال و روز خود شکایت می‌کند. با این وجود سال‌های ۱۳۱۰ تا ۱۳۱۴ برای هدایت دورانی پربار محسوب می‌شود و آثار تحقیقی و داستانی بسیاری انتشار داد. از جمله این آثار می‌توان به مجموعه انیران، مجموعه داستان‌های کوتاه سایه‌روشن، نمایشنامه مازیار با مقدمه مینوی، کتاب مستطاب وغ‌وغ ساهاب با همکاری مسعود فرزاد، مجموعه داستان‌های کوتاه سه قطره خون و چندین داستان کوتاه دیگر نظیر گرداب، دون ژوان کرج، مردی که نفسش را کشت، صورتکها، چنگال، لاله، آفرینگان، طلب آمرزش، محلل، مرده‌خورها، عروسک پشت پرده، چاپ نخست علویه خانمو همچنین سفرنامه اصفهان نصف جهان اشاره کرد.

هدایت در سال ۱۳۱۵ به همراه شین پرتو به هند رفت و در آپارتمان او اقامت گزید. در هند به فراگیری زبان پهلوی نزد دانشمند پارسی (از پارسیان هند) بهرام گور انکلساریا پرداخت و کارنامه اردشیر بابکان را در هند از پهلوی به فارسی ترجمه کرد. در طی اقامت خود در بمبئی اثر معروف خود بوف کور را که در پاریس نوشته بود پس از اندکی دگرگونی با دست بر روی کاغذ استنسیل نوشته، به‌صورت پلی‌کپی در پنجاه نسخه منتشر کرد. این نویسنده سرشناس ایرانی سرانجام در ۱۹ فروردین ۱۳۳۰ در آپارتمان اجاره‌ای‌اش در خیابان شامپیونه، واقع در پاریس با گاز خودکشی کرد.

در زندگی زخم‌هایی هست که مثل خوره در انزوا روح را آهسته در انزوا می‌خورد و می‌تراشد. این دردها را نمی‌شود به کسی اظهار کرد، چون عموماً عادت دارند که این دردهای باورنکردنی را جزو اتفاقات و پیش آمدهای نادر و عجیب بشمارند و اگر کسی بگوید یا بنویسد، مردم بر سبیل عقاید جاری و عقاید خودشان سعی می‌کنند آنرا با لبخند شکاک و تمسخر آمیز تلقی بکنند – زیرا بشر هنوز چاره و دوائی برایش پیدا نکرده و تنها داروی آن فراموشی بتوسط شراب و خواب مصنوعی بوسیله افیون و مواد مخدره است – ولی افسوس که تأثیر این گونه داروها موقت است و بجای تسکین پس از مدتی بر شدت درد می‌افزاید.

برای خواندن جملات بیشتری از کتاب بوف کور بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید.

به نظرم نویسنده خیلی خوب اوضاع یک نفر رو که اختلال روانی داره نوشته.اونقدر که خواننده رو هم روانی میکنه😅البته من سالمم هنوز

کتاب شاهکار است و درست.
اما ای کاش فقط یک بار ما ایرانی جماعت، فقط یکبار سعی کنیم از کسی بت نسازیم. این هایی که اسطوره از صادق هدایت میسازند لطفا بروند خیل عظیم کار های بد و متوسطش را هم

کاش زودتر از اینها میخوندمش

حس و حال روانپریشیو متبحرانه القا کرد

با سلام
به نظر من کسی که از ادبیات سر در می آورد ، همان اوایل کتاب متوجه می شود که با یک شاهکار روبروست .
لازم نیست با جهان بینی نویسنده موافق باشیم ، لازم نیست فضای ذهنی نویسنده را دوست

طاقچه سایت و اپلیکیشن   دانلود کتاب الکترونیکی    و    دانلود کتاب صوتی    است. در طاقچه هزاران کتاب، مجله،    روزنامه    و کتاب گویا را می‌توانید دانلود کنید و با موبایل، تبلت و رایانه آن‌ها را بخوانید. در طاقچه  کتاب‌های روانشناسی  ،  رمان و داستان  ،   کتاب‌های تاریخی  ،   کتاب فلسفی  و هزاران  کتاب رایگان برای دانلود  وجود دارد.  

به راحتی میتوانید کتاب ها به فرمت pdf و همینطور به صورت زیپ شده به زبان فارسی برای خود دانلود کنید

سلام به بخش كتاب رمان ما خوش آمدید امروز برای شما دانلود pdf کتاب بوف کور _ ویرایش دوم رو در سایت تهیه کردیم این pdf کتاب بوف کور _ ویرایش دوم نوشته صادق هدايت هستش بوف کور _ ویرایش دوم نوشته صادق هدايت هستش به وسیله جستجوی سایت سایت کتاب میتوانید کار های صادق هدايت رو دانلود کنید pdf کتاب بوف کور _ ویرایش دوم یکی از pdf کتاب های یک کار خاص و خواندنی هستش pdf کتاب بوف کور _ ویرایش دوم در بخش كتاب رمان برای مشتاقان به کتب و مجلاتقرار داده شده

نويسنده / مترجم : صادق هدايت
زبان کتاب : فارسی
حجم کتاب : 775000
بخش های دیگه سایت ما مثل دانلود فیلم ما سر بزنید کلیه انرژی ما برای رایگان ماندن لینک های دانلود است خواهشا در صورتی که خرابی
مشکلی میبینید برای pdf کتاب بوف کور _ ویرایش دوم بخش pdf کتاب سایت ما قرار بدید

امید داریم از ما راضی باشید
دانلود pdf کتاب

کابل rg

دانلود pdf كتاب بوف كور

در حال ساخت

از طریق قرار دادنپیام در تلگرام با ما در ارتباط باشید
آیدی : yashar_0007
با ما در ارتباط باشید

سوال امنیتی :
خالق تمامی هستی و جهان چه کسی است ؟

پشتیبانی شده به وسیله سایت

– دانلود pdf کتاب


دانلود pdf کتاب بوف کور _ ویرایش دوم صادق هدايت رایگان Downloads-icon


دانلود pdf کتابDownloads-icon


pdf کتابDownloads-icon


دانلود pdf کتاب بوف کور _ ویرایش دومDownloads-icon


pdf کتاب بوف کور _ ویرایش دومDownloads-icon


دانلود pdf کتاب بوف کور _ ویرایش دوم نوشته صادق هدايتDownloads-icon


دانلود pdf کتاب صادق هدايتDownloads-icon


دانلود pdf کتاب کتاب ابوالفضل بیهقی رایگانDownloads-icon


دانلود pdf کتاب کتاب ابوالهول ایرانی: امیرعباس هویدا و معمای انقلاب ایران رایگانDownloads-icon


دانلود pdf کتاب کتاب ابوالهول یخ‌ها رایگانDownloads-icon


دانلود pdf کتاب کتاب ابن سینا در ۹۰ دقیقه: برای نوجوانان رایگانDownloads-icon


دانلود pdf کتاب کتاب ابن سینا و جنبش‌های باطنی (مجموعه مقالات) رایگانDownloads-icon


دانلود pdf کتاب کتاب ابن سینای زمان: علامه جعفری زندگی‌نامه و خاطرات رایگانDownloads-icon


دانلود pdf کتاب مفاهیم شبکه‌های کامپیوتری-بخش۱ رایگانDownloads-icon


دانلود pdf کتاب کتاب ابن هیثم: فیزیکدان اسلامی رایگانDownloads-icon


دانلود pdf کتاب کتاب ابزارهای نوری و رنگ رایگانDownloads-icon


دانلود pdf کتاب کتاب ابواب الایمان: در شرح احوال سادات انس و جان حضرت خاتم پیغمبران و جانشینان ایشان … رایگانDownloads-icon


دانلود pdf کتاب کتاب ابواب معرفت: گردآوری موضوعی و تنظیم از بیانات بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران رایگانDownloads-icon


دانلود pdf کتاب کتاب ابوالحسن شعرانی: نگهبان فرهنگ رایگانDownloads-icon


دانلود pdf کتاب زندگی نامه افراد موفق _ وارن بافت رایگانDownloads-icon


دانلود pdf کتاب کتاب آموزش زبان فارسی به اردو زبانان و زبان اردو به فارسی زبانان رایگانDownloads-icon


دانلود pdf کتاب روشهای نوین تدریس رایگانDownloads-icon


دانلود pdf کتاب فلسفه برای کودکان از تفکر منطقی تا تجارب فلسفی رایگانDownloads-icon


دانلود pdf کتاب یاد او آيت الله مصباح يزدي رایگانDownloads-icon

دانلود pdf كتاب بوف كور
دانلود pdf كتاب بوف كور
0

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *