دانلود کتاب رمان انگلیسی با ترجمه فارسی

دانلود کتاب رمان انگلیسی با ترجمه فارسی
دانلود کتاب رمان انگلیسی با ترجمه فارسی

خواندن و مطالعه کردن یکی از بهترین و موثرترین راه‌ها برای افزایش مهارت‌های زبان انگلیسی است. مطالعه کردن به شما کمک می‌کند تا دایره لغات خود را افزایش دهید، با ساختارهای مختلف جملات در دستور زبان آشنا شوید و در عین حال از خواندن داستان‌های مورد علاقه‌تان نیز لذت ببرید.

البته در این چند سال اخیر مطالعه کتاب‌های انگلیسی در دستگاه‌های کتاب‌خوان و تبلت‌ها بسیار آسان شده است؛ چرا که به راحتی و با یک کلیک می‌توانید معنی لغات و عباراتی را که نمی‌دانید، پیدا کنید و یا آنها را به لیست مورد علاقه خود برای یادگیری مجدد اضافه کنید. همچنین نرم‌افزارهایی نیز وجود دارند که همزمان با مطالعه، می‌توانید به کتاب صوتی هم گوش کنید و این یعنی اینکه با مطالعه یک رمان انگلیسی، همه مهارت‌های زبان انگلیسی شما افزایش پیدا می‌کند.

در اینجا 9 رمان انگلیسی برگزیده به انتخاب خانم Steffanie Zazulak که یک مدرس باتجربه زبان انگلیسی است برای بهبود زبان انگلیسی به شما معرفی خواهد شد.

این داستان کلاسیک انگلیسی در منطقه‌ای در حومه انگلیس اتفاق می‌افتد و روایتگر ماجراهای حیواناتی است که در کرانه رودخانه‌ای زندگی می‌کنند. استفاده آسان نویسنده‌ی کتاب از لغات و عبارات انگلیسی به همراه روایت یک داستان تخیلی، از این کتاب داستانی جذاب و دلنشین برای هر دو گروه سنی کودکان و بزرگسالان ساخته است.

دانلود کتاب رمان انگلیسی با ترجمه فارسی

این رمان یکی از رمان‌های کلاسیک انگلیسی است که در اکثر مدارس ابتدایی انگلیسی زبان سراسر دنیا تدریس می‌شود. داستان از این قرار است که وقتی گروهی از پسرها در یک جزیره بیابانی گرفتار می‌شوند، اجتماع تشکیل شده توسط آنها به سمت رفتارهای ظالمانه و بی‌رحمانه حرکت می‌کند. نویسنده کتاب با استفاده از زبان دراماتیک و توصیفی – چیزی شبیه شعر – باعث می‌شود شما احساس کنید دقیقا خودتان در آن جزیره وجود دارید.

ارنست همینگوی – نویسنده کتاب – به استفاده از سبک نویسندگی ساده از طریق به کارگیری جملات کوتاه شهرت دارد که این خصوصیت یکی از بهترین ویژگی‌ها برای کسانی است که می‌خواهند شروع به یادگیری زبان انگلیسی نمایند. این کتاب، داستان یک ماهیگیر کوبایی و نبرد او با یک نیزه‌ماهی عظیم‌الجثه است. این کتاب در حقیقت شروع معرفی همینگوی به عنوان یک نویسنده بزرگ بوده است.

این رمان کوتاه و تمثیلی داستان حیواناتی است که بر علیه ارباب‌های انسان خود شورش می‌کنند و در حقیقت روایت طنزی از دوران استالین در اتحاد جماهیر شوروی است. اورول، نویسنده کتاب، در نوشته خود از لغات و عبارات ساده استفاده کرده تا بتواند طیف وسیع‌تری از مخاطبان را با سطوح مختلف دانش ادبیات انگلیسی به خود جذب نماید. به عنوان مثال حیوانات در این رمان همواره از جملات ساده و کوتاه استفاده می‌نمایند.

داستان این کتاب از این قرار است که وقتی میچ، نویسنده کتاب، به صورت تصادفی با استاد سابق خود در دانشگاه به نام موری شوارتز برخورد می‌کند، با مجموعه‌ای از پندهای ارزشمند زندگی از سوی استادش مواجه می‌شود که اتفاقا با بیان شیرین میچ، بسیار خنده‌دار و لذت‌بخش هم هستند. جالب است که این توصیه‌ها در ماه آخر زندگی استاد او به میچ داده شده است. سبک کتاب بسیار محاوره‌ای است و خواندن آن را به همه دوستداران یادگیری زبان انگلیسی توصیه می‌کنیم.

این کتاب داستان که خواندن آن به تمامی عاشقان موسیقی توصیه می‌شود، یک رمان مدرن است که از سبک ادبیاتی عامیانه استفاده می‌کند و از دیدگاه شخصیت اصلی داستان، Rob، که یک بقال دل‌شکسته ساکن شمال لندن است، به روایت داستان می‌پردازد. داستان دارای سرعت روایت بالایی است که البته گفتگوهای کوتاه، خنده‌دار و جالبی در این بین میان شخصیت‌ها رخ می‌دهد که باعث می‌شود تا آخر کتاب، جذب آن باقی بمانید.

نویسنده این رمان در متن آن از جملات کوتاه با دستور زبان (گرامر) ساده استفاده می‌کند تا خواننده را از همان ابتدا جذب داستان خود نماید. داستان در مورد پسربچه‌ای به نام Jonas است که عضوی انجمنی جالب است که در آن آزادی، فردگرایی و انتخاب وجود ندارد!

نویسنده این کتاب یکی از معروف‌ترین نویسندگان کتاب‌های کودکان است و در عین حال بسیاری از بزرگسالان نیز با او آشنا هستند. اصولاً شروع کردن با یک کتاب در حوزه کودکان، بهترین راه برای شروع خواندن و یادگیری زبان انگلیسی از طریق مطالعه است. این کتاب نیز دارای گفتگوهای جذاب و خنده‌داری می‌باشد که برای مخاطب، جذاب است.

این کتاب، داستان یک نوجوان به نام کریستوفر است که مبتلا به اوتیسم می‌باشد. هنگامی که او متوجه قتل سگ همسایه‌اش می‌شود، تصمیم می‌گیرد در مورد آن تحقیق کند. روایت داستان از دیدگاه فردی مبتلا به اوتیسم سبک متفاوتی از داستان و ادبیات را در این کتاب پدید آورده است که خواندن آن را برای مخاطبان جذاب می‌کند.

معرفی کتاب The Old Man and the Sea یا پیرمرد و دریا رمان پیرمرد و دریا نام رمان کوتاهی از ارنست همینگوی، نویسنده سرشناس آمریکایی است. این رمان در سال ۱۹۵۱ در کوبا نوشته شد و در سال ۱۹۵۲Read more

معرفی کتاب داستان فرانسوی Le Petit Nicolas کتاب داستان فرانسوی Le Petit Nicolas که به فارسی نیکولا کوچولو یا ماجراهای نیکولا کوچولو برگردانده شده، مجموعه داستان‌های کوتاهی است که در سال 1959 توسط رنه گوسینیRead more

معرفی کتاب رمان Animal Fram یا مزرعه حیوانات کتاب مزرعه حیوانات یا همان Animal Farm که در ایران به نام رمان قلعه حیوانات نیز معروف است، رمانی به زبان انگلیسی و نوشته جرج اُروِل است. این رمان درRead more

معرفی کتاب تار شارلوت یا Charlotte’s Web تار شارلوت رمان دوست‌داشتنی است که همه گرو‌های سنی می‌توانند آن را بفهمند. کتابی مختص زبان کودکان که بسیاری از بزرگسالان نیز می‌گویند این کتاب مشهور مورد علاقه‌شانRead more

معرفی کتاب Lord of the Flies یا سالار مگس‌ها در سال 1945، زمانی که جهان هنوز در قلب سکوت وحشتناک جنگ زود هنگام سردی بعد از جنگ جهانی دوم بود، ویلیام گلدینگ کتاب Lord ofRead more

کاش همه کتاب ها فایل صوتی داشت

سلام وقتتون بخیر صوت این رمان ها با چه لهجه ای هستش؟

سلام میخواستم سوال کنم چطورمیتونم لیست کتابهای داستان کودکان که هنوز ترجمه نشده رو پیدا کنم ممنون میشم کمکم کنید

سلام لینک لینک دانلود شماره ۹ رو نزاشتین

سلام
این لیست رو قصد ندارید به روز کنید؟

از اینکه سر می زنید به وب سایت خیلی خیلی سپاسگذاریم. میل قلبی ما اینه که بتونیم در کوتاه مدت خواسته هایی از این دست رو برآورده کنیم، متاسفانه در کوتاه مدت باید روی تولید محتوای باقی دپارتمان ها تمرکز ویژه ای داشته باشیم، کمی فرصت بدید و کنار ما باشید، قول می دیدم روی بروز رسانی این صفحه و تولید مطالب مشابه کار کنیم.

سلام خسته نباشید کتاب هایی که معرفی کردید واقعا عالیه دستتون درد نکنه .

دانلود کتاب رمان انگلیسی با ترجمه فارسی

سلام چرا این فایل هاتون پرینت نمیشه ؟ لطفا کمک کنید

سلام. فایلها همگی PDF هستن. ابتدا دانلود کنید و بعد پرینت بگیرید

چرا لینک دانلود رمان آخر نیست؟

پوزش ما رو بپذیرید، بعد از اصلاح لینک ها، حتما به شما ایمیل می زنیم.

سلام.
آیا امکانش هست کتاب زبان اصلی مجموعه kiera hudson را در سایت قرار دهید.
با سپاس

با سلام. متاسفانه کتابی که اشاره کردید، مشمول قانون کپی رایت هست و اجازه انتشارش از سوی موسسه نیست. کتاب هایی که که فعلا برای دانلود ملاحظه می فرمایید، به دلیل قدمت، از شمول قانون کپی رایت خارج شده ان.

سلام میشه کتاب زبان معرفی کنیدکه هنوزترجمه نشده

سلام. در آینده نزدیک حتما انجام می دیم

ببخشید من ترجمه ی داستان درخت بید رو خواستم که نیست!💜

خیلی ممنونم از سایت خوبتون که مطالب به این خوبی رو با لینک دانلود میزارین

میشه فایل صوتی the giver رو بزارید

سلام خیلی خوبه ولی چند تا اشکال داره یک با انگلیسی کدوم کشور دو معنی اش را نگذاشتید سه همه فایل صوتی را در یکجا قرار دهید

سلام ممنون از مطالب خوبتون . چرا رمان اخری لینک دانلود نداره

سلام
لطف دارید. اصلاح شد.
با تشکر

سطح این رمانها چطوره؟ برای advanced میشه؟

سلام. در همه سطوح هستند ولی عمدتا از سطح intermediate به بالا هستند.

دم شما خیلی گرم ، واقعا عالی بود
The Curious Incident of the Dog in the Night-Time بهترین رمانی بود که خوندم

سلام. ممنون از لطف شما

چطوری دانلود کنم

در صفحه ای که براتون نمایش داده میشه، روی گزینه «دانلود فایل» کلیک بفرمایید دانلود میشه

اینا اصلا چطوریه؟من میخوام رومان انگلیسی بخونم!نن بلد نیستم لطفا کمکم کنید!

شما باید روی لینک دانلود فایل pdf یا فایل صوتی کلیک کنید، به عنوان مثال کتاب اول the Wind in the willows روی دانلود فایل pdf کلیک کنید یا فایل صوتی، وارد صفحه ای می شید در اونجا هر بخش لینک دانلود داره، روش کلیک می کنید، دکمه دریافت لینک دانلود را در وب سایت اشتراک فایل می زنید، بعد دریافت فایل و فایل رو دانلود می کنید، اگر مشکلی داشتید دوباره بپرسید راهنمایی کنم، موفق باشید

چطور میشه این کتاب ها رو خرید؟

طبعا باید اون کتاب رو جستجو کنید، هر کدوم از انتشارات متفاوتی هستن و ممکنه مراکز فروش متفاوتی داشته باشن

سلام خسته نباشید ببخشید امکانش هست سری رمان های game of thrones رو توی سایت قرار بدید چون واقعا من علاقمند به خوندن داستان اصلی هستم. لطف میکنید

سلام، اجازه بدین در مورد این کتاب بررسی کنیم، اگه مشکلی در رابطه با آپلودش نداشته باشیم حتما انجام می دیم.

میشه کتاب های diary of wimpy kid را بذارین؟

وای مرسی خیلی عالی بود ممنون

با سلام و ممنون از مطالب مفید سایتتون،
خیلی ممنون میشیم اگه فایل های صوتی همه کتاب های معرفی شده رو در سایت قرار بدید.

ممنون از لطفتون. حتما در صورت پیدا کردن نسخه خوب، در سایت برای استفاده زبان آموزان قرار داده میشه

بسیااااار عالی. همواره موفق باشید

سلام کتاب برای سطح پایین تر ندارین؟
کتاب هایی در حد bird hotel،max،kida can read

سلام
رمان‌هایی که اینجا معرفی کردیم جزو رمان‌های معروف هستند و برای سطوح متوسط به بالا مناسبند. از پیشنهادهای شما سپاس‌گزاریم.

امکانش هست که کتاب برای سطح پایین هم معرفی کنید؟

بله چشم سعی می‌کنیم در پست‌های آینده در مورد کتاب‌های مناسب برای سطوح پایین‌تر هم صحبت کنیم. سپاس از پیشنهاد شما.

این اصلا چطوریه؟باید بخریش؟لطفا یکی جواب منو بده چون نمیدونم باید چیکار کنم.ممنونم!!

پاسخ شما رو در نظر قبلی دادم، خواهش می کنم

سلام وقتتون بخیر از سایت خوب و زحمات بی اندازتون متشکرم خواهشمندم لطف کنید مجوعه فایل صوتی دو کتاب
cause and effect
concepts and comment
رو خواهش میکنم بگذارین متشکرم 🌹🏵💮🌸🌷🌼

سلام. متاسفانه این کتاب ها محدودیت کپی رایت دارن و انتشارشون به صورت عمومی ممنوعه

ممنون عالی بود.میشه رماناهای بیشتری بزارید

موسسه زبان های خارجی برنا در آذرماه سال ۱۳۸۳ تأسیس شد و آغاز به کار کرد. این موسسه در طول یک دهه گذشته توانسته است با استفاده از اساتید مجربی که عمدتا در کشورهای اروپایی زندگی کرده و با فرهنگ و ظرافت‌های مربوط به هر زبان آشنایی کامل دارند، دوره‌های آموزشی منحصر به فردی را برای ۶ زبان خارجی انگلیسی (آیلتس)، ایتالیایی، روسی، فرانسوی، آلمانی و اسپانیایی برگزار نماید.


دانلود رایگان فایل PDF کتابDownloads-icon


دانلود رایگان فایل PDF کتابDownloads-icon


دانلود رایگان فایل PDF کتابDownloads-icon


دانلود فایل PDF کتابDownloads-icon


دانلود فایل PDF نمایشنامه اقتباس شده از کتابDownloads-icon


دانلود فایل PDF کتابDownloads-icon

کتاب مزرعه حیوانات یا همان Animal Farm که در ایران به نام رمان قلعه حیوانات نیز معروف است، رمانی به زبان انگلیسی و نوشته جرج اُروِل است. این رمان در طول جنگ جهانی دوم نوشته شده و در سال ۱۹۴۵ میلادی نیز در کشور انگلستان منتشر شده است ولی در اواخر دههٔ ۱۹۵۰ میلادی به شهرت جهانی رسید.

مزرعه حیوانات درباره گروهی از جانوران اهلی است که در اقدامی آرمان‌گرایانه و انقلابی، صاحب مزرعه را از مزرعه‌اش فراری می‌دهند تا خودشان اداره مزرعه را به‌ دست گرفته و برابری و رفاه را در جامعه خود برقرار سازند.

تاکنون دو فیلم از روی کتاب رمان Animal Farm نوشته شده و در ایران نیز ترجمه‌های بسیار زیادی منتشر شده است که ما در این پست قصد داریم این شاهکار ادبی – سیاسی را به زبان اصلی انگلیسی در اختیار شما قرار دهیم.

شما می‌توانید فایل PDF کتاب Animal Farm به زبان انگلیسی را از طریق لینک زیر دریافت و مطالعه نمایید.

سلام خدمت شما
پب دی اف کتاب های داستان به انگیلسی را اینجا بگذارید جهان سپاس

دانلود کتاب رمان انگلیسی با ترجمه فارسی

سلام و درود بر شما. تمامی فایل های دانلود به صورت pdf هستند. مشکلی نداره

سلام فایل صوتی مزرعه حیوانات
را خواستم لطفا

سلام. اگر نسخه خوبی پیدا بشه، حتما قرار می دیم.

موسسه زبان های خارجی برنا در آذرماه سال ۱۳۸۳ تأسیس شد و آغاز به کار کرد. این موسسه در طول یک دهه گذشته توانسته است با استفاده از اساتید مجربی که عمدتا در کشورهای اروپایی زندگی کرده و با فرهنگ و ظرافت‌های مربوط به هر زبان آشنایی کامل دارند، دوره‌های آموزشی منحصر به فردی را برای ۶ زبان خارجی انگلیسی (آیلتس)، ایتالیایی، روسی، فرانسوی، آلمانی و اسپانیایی برگزار نماید.


دانلود فایل PDFDownloads-icon

نویسنده کتاب: Kenneth Grahame (کنت گراهام)

در این کتاب که یکی از معروف‌ترین و دلنشین‌ترین رمان‌های انگلیسی است، استفاده آسان نویسنده‌ی کتاب از لغات و عبارات انگلیسی به همراه روایت یک داستان تخیلی، از این کتاب داستانی جذاب و دلنشین برای هر دو گروه سنی کودکان و بزرگسالان ساخته است.

موش آبی و موش کور، جانورانی مودب، متواضع و مهربان هستند اما وزغ جانوری ماجراجو و پر شور است. وزغ همیشه در حال ماجراجویی و خرابکاری‌ست اما رانندگی و تصادفات او دیگر همه حیوانات جنگل را عصبانی و ناراحت کرده است.

گورکن پیر، شریف، سختگیر و با عدالت با کمک موش آبی و موش کور هر کاری می‌کنند تا وزغ به سر عقل بیاید و از بازی‌های احمقانه‌اش دست بردارد؛ ولی موفق نمی‌شوند. عاقبت تصمیم می‌گیرند وزغ ماجراجو را زندانی کنند. اما این پایان ماجرا نخواهد بود و آنان باید تا سر عقل آمدن این وزغ راه زیادی را طی نمایند…

Meet little Mole, willful Ratty, Badger the perennial bachelor, and petulant Toad. Over one hundred years since their first appearance in 1908, they’ve become emblematic archetypes of eccentricity, folly, and friendship.

دانلود کتاب رمان انگلیسی با ترجمه فارسی

And their misadventures-in gypsy caravans, stolen sports cars, and their Wild Wood-continue to capture readers’ imaginations and warm their hearts long after they grow up. Begun as a series of letters from Kenneth Grahame to his son, The Wind in the Willows is a timeless tale of animal cunning and human camaraderie. This Penguin Classics edition features an appendix of the letters in which Grahame first related the exploits of Toad…

شما می توانید فایل PDF این کتاب را از طریق لینک زیر دانلود نمایید. 

در صورت امکان ترجمه فارسی هم بگذارید

سلام، لطفا ترجمه فارسیش هم بزارین.ممنون

ترجمه فارسیش هم بزارید لطفا

سلام ترجمه فارسی نداره که بزارید ممنونم

اگه ترجمه فارسی اینترنتی داشت، به روی چشم، از توجهتون به وب سایت برنا سپاسگزاریم

ویدئوهای آموزشی آیلتس

پادکست های آموزشی آیلتس

کتاب‌های صوتی انگلیسی

کتاب‌های داستان انگلیسی

نمونه آزمون‌های آزمایشی آیلتس

نکات آموزشی مربوط به آزمون آیلتس

سوالات متداول مربوط به آیلتس

ثبت نام آزمون آزمایشی آیلتس

مشاهده نتایج آزمون آزمایشی آیلتس

معرفی مهم‌ترین منابع آموزشی آمادگی آیلتس

موسسه زبان های خارجی برنا در آذرماه سال ۱۳۸۳ تأسیس شد و آغاز به کار کرد. این موسسه در طول یک دهه گذشته توانسته است با استفاده از اساتید مجربی که عمدتا در کشورهای اروپایی زندگی کرده و با فرهنگ و ظرافت‌های مربوط به هر زبان آشنایی کامل دارند، دوره‌های آموزشی منحصر به فردی را برای ۶ زبان خارجی انگلیسی (آیلتس)، ایتالیایی، روسی، فرانسوی، آلمانی و اسپانیایی برگزار نماید.


دانلود فایل pdf کتابDownloads-icon


pdfDownloads-icon

خانه » بلاگ » آموزش زبان انگلیسی (رایگان) » آموزش اصولی انگلیسی مقدماتی » دانلود رایگان ۱۰۰ تااز بهترین داستان های کوتاه زبان انگلیسی با ترجمه فارسی

در ادامه سری آموزش های کاربردی زبان انگلیسی، در این مقاله، بیش از ۱۰۰ داستان کوتاه زبان انگلیسی با ترجمه فارسی را بصورت PDF و گلچین شده از تمامی وب سایت های آموزش زبان فارسی برای شما تهیه کرده ایم که امیدواریم لذت ببرید.

نکته مهم! تمامی داستان های انگلیسی موجود در سرتاسر اینترنت فارسی فاقد کیفیت لازم هستند. ضمن اینکه یادگیری انگلیسی با ترجمه فارسی در کنار آن، یادگیری را بسیار طولانی تر خواهد کرد و اصطلاحا در یادگیری تنبل خواهید شد.

می توانید هم اینک کتاب ۱۰۰ داستان کوتاه انگلیسی را از فروشگاه خریداری کنید. اطلاعات بیشتر                

دانلود کتاب رمان انگلیسی با ترجمه فارسی

این پی دی اف شامل بیش از ۱۰۰ داستان می باشد. نکته مثبت در مورد این پی دی اف داستان های کوتاه در این است که همراه با کتاب های داستان انگلیسی علاوه بر اینکه داستان های جذاب و سرگرم کننده ای را دنبال خواهید کرد، بلکه با بسیاری از لغات و اصطلاحات جدید آشنا خواهید شد. یادگیری لغات و یا اصطلاحات در متن بهتر صورت می گیرد، زیرا کاربرد لغات و چگونگی استفاده از لغات در جمله را فرا خواهید گرفت. در واقع آموزش زبان انگلیسی همراه با کتاب داستان به صورت مفهومی می باشد و باعث می شود لغات را در جمله یاد بگیرند که سبب باقی ماندن کلمات و اصطلاحات برای همیشه در ذهن زبان آموز می شود.

دانلود رایگان PDF کتاب ۸ داستان کوتاه انگلیسی (با ترجمه فارسی-سطح مبتدی)

دانلود رایگان PDF کتاب داستان های کوتاه انگلیسی (با ترجمه فارسی)

  دانلود رایگان PDF کتاب یک داستان کوتاه انگلیسی استاندارد (با فایل صوتی و بدون ترجمه فارسی)

حتما این پست را بخوانید! با این ۱۱ داستان فوق العاده انگلیسی، هم بخندید و هم زبانتان را تقویت کنید!

سلام خسته نباشید
لازم دانستم تا بپاس زحماتتان بویژه تهیه و ارائه این کتب صد داستان صمیمانه از شما تشکر و قدردانی کنم.
موفففففففففففففففففففففففق باشید

عالی

عالییییییییی

سپاس به خاطر زحماتتون
سایتتون فوق العاده است

خدا برکتتون بده

خدا خیرتون بده خیلی بدردم خورد

من تازه میخوام شروع کنم مقطع مقدماتی میخواستم

آره دقیقا منم

بسیار سپاس از زحمات بیکران شما هزیزان موفق و سربلند باشید

واقعا دستتون درد نکنه. بسیار بسیار مفید . از تلاش های شما متشکریم

تشکر از زحماتتون و همچنین سخاوت علمیتون. برخی فقط پولی کمک میکنن ممنون که مثل اونا نیستید

خدا خیرتون بده.
من میخام تازه شروع کنم.
انشالا که هم من یاد بگیرم هم شما خیر ببینین

سلام خیلی خوب بود تشکر از زحماتتون

your website is fantastic and actually complete. thanks a lot.

متشکر و ممنون

بهم خیلی کمک کرد

واقعا دمتون گرم

عالی خیلی بدرد بخوره

سلام روزتون بخیر. من دارم روی ترجمه کار می کنم. استفاده ازین داستان هاتون که همراه با ترجمه ی فارسی هست کمکی به بهبود ترجمه ام می کنه؟

خیر

thank you

ممنونم عالی هستین

باسلام،واقعا از تون ممنونم،خیلی عالی.خداوند خیرتون بده،انشاالله.

سلام خیلی متشکرم عالیست

دست کسی که اینارو ساخته بوسیدنیست

مچکرم🌹🌹🌹

سپاس فراوان

سلام من گوشیم اپله چه جوری دانلود کنم

اینها پی دی اف هستند فرقی نمی کنه گوشیتون چی باشه

!your website is very cool
I like your website
this is very helped to me

دانلود کتاب رمان انگلیسی با ترجمه فارسی

بسیار عاااآلی

، با تشکر ار وبسایت خوبتون🌹🌹🌹

خیلی خووب

سلام.خیلی توپه

You are so amazing and I hope you be successful in your work , that story’s are perfect😁😁

بسیار عالی بود سپاس

بسیار ممنون از داستان های خودتون استفاده کردیم🙏🙏🙏

عالییییییییییییییییییییییییییییییییی بودددددددددددددددددددد
مرسییییییییییییییییییییییی

خیلی عالی

سلام
واقعا بخاطر یه همچین سایت عالی ممنونم ،خدا خیرتون بده

سلام ممنونم به خاطر همچی و خواهش می کنم رمان بیشتر بزارید ممنون و حتما با صدا باشد ممنون

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرستادن دیدگاه

افزایش اعتماد به نفس

روشهای موفقیت

طرز تهیه کیک و شیرینی

طرز تهیه انواع قهوه

طرز تهیه دسر و گلاسه

تماس با ما

تهران-خیابان انقلاب  تلفن تماس ۰۹۱۹۱۲۱۰۰۰۸ تلفن ثابت ۲۸۴۲۶۹۲۹ -۰۲۱

ایمیل maxer.ir@gmail.com

تبلیغـات    فروشـگاه

شرکت لوتوس

با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان در امر آموزش و فروش محصولات آموزشی، تنها به کیفیت و رضایت مشتری می اندیشیم !

© نشر مطالب چـــرب زبـــان تنها با دادن لینک مستقیم به عنوان منبع امکان پذیر است. سلامتی-زیبایی


دانلود رایگان PDF کتاب ۸ داستان کوتاه انگلیسیDownloads-icon


دانلود رایگان PDF کتاب داستان های کوتاه انگلیسیDownloads-icon


دانلود رایگان PDF کتاب یک داستان کوتاه انگلیسی استانداردDownloads-icon

عضو کانال تلگرام کتاب فارسی شوید

این کتاب شامل بیش ۵۰ داستان کوتاه انگلیسی با ترجمه فارسی می‌باشد، داستان‌های کوتاه، داستان‌های آموزنده و داستان‌های جذاب با ترجمه روان و سلیس فارسی از ویژگی‌های این کتاب ارزشمند می‌باشد. این داستان‌ها برای یادگیری لغات و هم برای تقویت مهارت خواندن و درک مطلب بسیار مفید خواهد بود.

دانلود کتاب داستان های قرآن کریم

دانلود کتاب اصول کلی در نوشتن داستان کوتاه

دانلود کتاب رمان انگلیسی با ترجمه فارسی

دانلود واژه نامه انگلیسی به فارسی زرین

دانلود کتاب ۷ داستان کوتاه



کد کپچا *

سلام خسته نباشید
لازم میدانم بپاس زحماتتان بویژه تهیه و ارائه این مطلب بسیار عالی از شماتشکر و قدردانی کنم.
موففففففففففففففففففففق باشید

سلام خسته نباشید
لازم میدانم بخاطر زحمات و تلاشهای ارزشمندتان در تهیه و ارائه مطالب سودمند از شما تشکر و قدردانی کنم.
موفق باشید

سلام. اگر بشود کتابها و ترجمه هایی که اصالت دارند را برای دانلود بگذارید بسیار مفیدتر است.

درود.سپاس بابت سایت خوبتان.پاینده باشید

تمام حقوق این سایت نزد “کتاب فارسی” محفوظ است.


دانلود داستان های انگلیسی با ترجمه فارسیDownloads-icon

با زدن روی لینک فایل نصبی دلفین را دانلود کنید

جهت اطلاعات بیشتر و دانلود رایگان جعبه لایتنر و دیکشنری به سایت مراجعه کنید

قسمت جدیدی به سایت رپیدلرن به عنوان آموزش زبان انگلیسی از طریق داستان را اضافه کرده ایم. برای شروع از کتاب داستان انگلیسی سطح آغازین استفاده می کنیم تا افرادی که سطح پایینتری دارند بتوانند از این بخش استفاده کنند. موضوع این داستان درباره مردی است که برای دزدی به بانک می رود. دانلود pdf کتاب داستان انگلیسی نیز در انتها قرار داده خواهد شد. البته محتوی این فایل همین داستان انگلیسی است اما می توانید آن را دانلود کنید و بعدا نیز استفاده کنید. این داستان انگلیسی با ترجمه فارسی است برای همین ما نیز ترجمه فارسی این داستان را بعد از متن اصلی داستان قرار دادیم. سطح این داستان کوتاه انگلیسی آسان است و همه افراد مبتدی می توانند آن را به راحتی بخوانند. دقت کنید در صورتی که معنی کلمه ای را نمی دانستید می توانید معنی آن را در دیکشنری پیدا کنید.

توجه : ادامه این سری داستانها را می توانید از طریق اپلیکیشن دلفین به همراه امکانات بیشمار (مانند دیکشنری و جعبه لایتنر) دنبال کنید. برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید

دانلود کتاب رمان انگلیسی با ترجمه فارسی

An old lady went out shopping last Tuesday. She came to a bank and saw a car near the door. A man got out of it and went into the bank. She looked into the car. The keys were in the lock.


The old lady took the keys and followed the man into the bank.

The man took a gun out of his pocket and said to the clerk, “Give me all the money.”

But the old lady did not see this. She went to the man, put the keys in his hand and said, “Young man, you’re stupid! Never leave your keys in your car: someone’s going to steal it!”

The man looked at the old woman for a few seconds. Then he looked at the clerk—and then he took his keys, ran out of the bank, got into his car and drove away quickly, without any money.

jQuery(document).ready(function($) {
$(‘#wp_mep_1’).mediaelementplayer({
m:1

,features: [‘playpause’,’current’,’progress’,’duration’,’volume’,’tracks’,’fullscreen’]
,audioWidth:400,audioHeight:30
});
});

این کتاب داستان انگلیسی صوتی نیز هست و برای همین ما نیز فایل صوتی را در اینجا برای شما قرار داده ایم. می توانید این فایل صوتی را به راحتی گوش دهید :

از آنجایی خواندن كتاب داستان انگليسي با ترجمه فارسي می تواند به خصوص برای افراد مبتدی، کمک زیادی کند تا در صورتی که متن اصلی را نفهمیدند از ترجمه فارسی آن استفاده کنند، ما نیز متن ترجمه فارسی این داستان کوتاه انگلیسی را در اینجا قرار می دهیم :

سه شنبه گذشته یک پیرزن برای خرید بیرون رفت. او به بانکی رفت و ماشینی را نزدیک در بانک دید. مردی از آن ماشین پیاده شد و به بانک رفت. پیرزن داخل ماشین را نگاه کرد. کلیدها روی قفل ماشین جا مانده بود.

پیرزن کلیدها را برداشت و به دنبال مرد وارد بانک شد.

مرد از جیبش اسلحه‌ای بیرون آورد و به منشی بانک گفت : “همه پولها را بده.”

اما پیرزن این کار او را ندید. او به طرف مرد رفت، کلیدها را در دستش گذاشت و گفت : جوان، خیلی گیجی! هیچ‌وقت کلیدهای ماشینت را در آنجا نگذار، هر کسی ببیند خیال دزدیدن ماشین به سرش می زند!

مرد چند ثانیه‌ای به پیرزن نگاه کرد. سپس به منشی نگاه کرد و بعد کلیدهایش را گرفت، از بانک بیرون دوید، سوار ماشینش شد و بدون هیچ پولی به سرعت از آنجا دور شد.


 

بعد از خواندن این داستان کوتاه انگلیسی با معنی آن، به این پرسش ها پاسخ دهید. در انتهای جواب این پرسش ها نیز قرار داده شده است.


A) Which of these sentences are true (T) and which are false (F)? Write T or F.


B) Answer these questions.


C) Opposites . Put one word in each empty place.

jQuery(document).ready(function($) {
$(‘#wp_mep_2’).mediaelementplayer({
m:1

,features: [‘playpause’,’current’,’progress’,’duration’,’volume’,’tracks’,’fullscreen’]
,audioWidth:400,audioHeight:30
});
});



۱٫ T      2. T     3. T     4. F     5. F     6. T

۱- young             2- take         3- old            4- some       5- clever


۶- walk               7- slowly      8-with



 

اگر از این داستان استفاده کرده اید برای ما نظر یا در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

thanks a lot       

سلام خسته نباشید داستان هاتون عالیه فقط اگه میشه فایل صوتی اش هم رو برای دانلود بگذارید خیلی ممنون

خیلی خوب بود . لطفا فایل صوتی رو برای دانلود بزارید.

در حال حاضر به فایل های صوتی فقط از طریق پلیر سایت می توانید دسترسی داشته باشید

very good

very good. tanks

hello guys

man ziad dastrasi b internet nadaram

age dastan haye kootah ro vasam e-mail konid sepasgozar misham

دانلود کتاب رمان انگلیسی با ترجمه فارسی

سلام ،ميشه ماعضوسايت بشيم وداستانها برامون ايميل بشه ؟ اينطوري استفاده ازش خيلي راحت تر ميشه .


درووود

ممنون از پیشنهاد خوبتون. سعی می کنیم این امکان را فراهم کنیم.


با تشکر

It was so great.Thanks a lot 

عالیییییییییییییییییییییییییییی بود

عالی بود اگه میشه برای من داستانها رو ایمبل کنید

سلام

حسن داستانهای کوتاه اینه که علاوه بر اینکه زبان آدم پیشرفت  میکنه ، با فرهنگ ملل مختلف هم کم و بیش آشنا میشه

ممنون از زحمات شما ……


درود

ممنون از لطف شما. لطف می کنید اگر امکان دارد سایت را در وبلاگ خودتان لینک کنید.

به زودی یک مجموعه از داستان های کوتاه همراه ترجمه در سایت قرار خواهد گرفت

سلام سایتتون عالی از هر لحاظ.لطفا بخش پنجم لغات ایلتس را هم بذارید

دستتون درد نکنه داستان ها عالییی هستند خیلی ممنون

آقا دمتون گرم چه کردید …. دستتون درد نکنه راستی اگه تونستی بیشترش کنید …

دستتون درد نکنه عالیه خیلی دلم میخواد بتونم زبان انگلیسی رویاد بگیرم

سلام ممنون عالیه

very nice .very good

in story very good and interesting

مرسی از وبلاگ تون

عالیه

thanks.It was excellent!please, put the answer pf quastions

سلام. واقعا از سایت خوبتون متشکرم. واقعا عالی بود. خدا خیرتون بده. اگه میشه به وبلاگ های من هم سر بزنید لطفا. http://kamran-hooman-4ever.mihanblog.com/ http://setarehaseman80.mihanblog.com/ بازم ممنون از سایت خوبتون.

مطالب فوق العاده ست
خسته نباشید
ببخشید لطف میکنید داستان ها رو برام ایمیل کنید با فایل صوتی

اگر می شه داستان های دیگر هم بگذارید ولی لطفا بیش تر باشد

داستان ها خیلی عالی بود، میشه داستان های بیشتر در سایت تان بگذارد.

با تشکر خیلی عالیست. سپاسگزارم

بسیار عالی بود

خیلی خوب بود استفاده کردم . امید وارم ادامه داشته باشد
سپاس
امیر

Itś very good thanks for a very enjoyable matter 😊

Khayli khob bod

خییلی عالیییه

سلام خسته نباشید.ممنون خوب بود فقط اگه میشود فایل صوتیشو هم دانلود کرد عالی می شود

بسیار عالی بود.ممنونم

عالی بود اگه بشه فایل صوتی هم دانلود کنیم بهتر هم میشه درضمن اگر میشه داستان ها ایمیل بشه که واقعا ازتون ممنون میشم

سلام.داستان عالی بود
در پاسخ کسانی میخوان فایل صوتی رو دان کنن میتونن با با راست کلیک کردن روی فایل صوتی و انتخاب گزینهsave asاون رو دان کنن
مرسی

so nice

کار بسیار خوبیست با تشکر و آرزوی موفقییت برای شما

تشکر ، ممنون، امید وارم ادامه بدهید.

ممنون


I loved your post.Thanks Again. Really Great.

سلام خیلی عالی بود اگه میشه فایل صوتی رو برای دانلود بگذارید  خیلی ممنون.

Great

خیلی خوب بود
با کلمات جدیدی آشنا شدم

عاالىى بودد مرسی 

 

Thank’s so much.

عالی بود

Thank you for the story of the site and your story was good too

thank you dear

عالی بود تشکر

عالی بودممنون

سلام
من ادارم زبان ياد ميگيرم و شنيداري ضعيف دارم
خيلي برام جالب بود
ديدم يه داستان هم فايل صوتي و هم ترجمه
براي من كه تازه شروع كردم عالي بود
ممنون🙏🏻🙏🏻🙏🏻

عالی بود

ممنون اطلاعات خوبی بود

Thank´s for yore help

Bravoo


خوب بود من که خوشم اومد

ممنونم بخاطر سایت خوبتون خیلی آموزنده موفق باشید

واقعا خوب بود همینطور پر انرژی به کارتاون ادامه بدید


عالیه


awli bud mamnun


It’s very very good. Thank you  

ای کاش متن های کنکور هم اینجوری بودن … واقعا فوق العاده اس ..❤👏👏😘

😍😍👏🏻👏🏻عالی بود خدا قوت


خیلی خوب بود 

خییییییلی ممنون از زحماتتون

 

عالی بود

عالی بود بیشتر بزارید ممنون

It was great

واقعا عالیههههه ممنووووون از شما اما داستان های بیشتری هم هست و اگه اره از کجا میتونم بهشون دسترسی داشته باشم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

شماره پشتیبانی

موضوعات سایت

برترین سایت های آموزش زبان

برترین محصولات سایت


دانلود PDF Downloads-icon


داستان کوتاه انگلیسی با ترجمه+pdfDownloads-icon


داستانهای انگلیسی با ترجمه فارسی pdfDownloads-icon


دانلود pdf کتاب داستان انگلیسیDownloads-icon

همه ما دنبال کردن داستان‌های عاشقانه را دوست داریم. داستان‌هایی که احساسات ما را موقع خواندن جریحه‌دار می‌کنند بی‌شک بیشتر نیز در ذهن انسان باقی می‌مانند. این‌جا چند رمان جذاب عاشقانه قرار دارد که دنبال کردن آن‌ها به تقویت مهارت reading شما کمک زیادی خواهد کرد

داستان از آن جایی آغاز می‌شود که الکسا مونرو (Alexa Monroe)، به خاطر قطع برق در آسانسور گیر می‌افتد. این اتفاق باعث می‌شود تا وصل شدن دوباره آسانسور با مردی که همراه او در آسانسور بود هم‌صحبت شود. این مرد، درو نیکلس (Drew Nichols)، از موقعیت استفاده کرده و از الکسا می‌خواهد که به عنوان دوست دخترش در مراسم عروسی شرکت کند. الکسا که خودش نیز در پایان یک رابطه قرار داشت این درخواست را قبول می‌کند. این مسئله که برای هر دوی آنها صرفاً یک دروغ و سرگرمی بود، کم‌کم جدی می‌شود. این کتاب به قلم جاسمین گیلوری (Jasmine Guillory)، ماجرای عاشقانه آن‌ها را شرح می‌دهد.

دانلود رایگان

کایی دیپ (Khai Diep)، شخصیت اصلی این داستان پسری مبتلا به اوتیسم است. او احساسات را به گونه دیگری پردازش می‌کند. کایی کمبود عشق را حس می‌کند و فکر می‌کند که بدون آن ناقص است اما به خاطر بیماری اش به خوبی نمی‌تواند وارد رابطه شود. به همین دلیل مادرش تصمیم می‌گیرد او را به ویتنام ببرد تا عروسی برای پسر خود پیدا کند. در یکی از محله‌های زاغه نشین، دختری به نام اسمی تران (Esme Tran)، که در رویای سفر به آمریکا و داشتن شوهر است، به کایی به عنوان یک فرصت نگاه می‌کند. نه مادر و نه خود کایی در ابتدا موضوع بیماری را با دختر در میان نمی‌گذارند که این مسئله باعث مشکلاتی می‌شود. او با مردی آشنا شده که مثل بقیه مردان نمی‌تواند از او جواب محبت‌های خود را بگیرد. کایی که متوجه اشتباهش در این رابطه شده، سعی میکند این عشق را هر طور شده نگه دارد.

دانلود رایگان

دانلود کتاب رمان انگلیسی با ترجمه فارسی

این که تصمیم بگیرید با یک پیرمرد پول دار ازدواج کنید و قلبتان را زیر پا بگذارید قطعا چیزی جز جاه طلبی نیست.  میسی سورنسن (Macy Sorensen) در جدال بین جاه طلبی و عشق قدیمی خود قرار دارد.تنها عشق زندگی او الیوت پتروپولوس (Elliot Petropoulos) است. بعد از مرگ مادر الیوت، تنها زنی که در زندگی او وجود داشته، میسی بوده است. میسی و الیوت از نوجوانی با هم بزرگ شدند. همه وقت خود را با هم می‌گذراندند و دوستان جدا‌نشدنی هم بودند. بزرگ شدن، بین آنها جدایی انداخت. حالا خاطرات محو شده و دیگر مثل سابق باهم احساس راحتی نمی‌کنند. الیوت تلاش میکند تا بتواند راز سکوت و گوشه‌گیری میسی را برملا کند. او به این باور است که می‌تواند دوباره دوران خوش گذشته را تکرار کند.

دانلود رایگان

رمان‌های جنایی معمولاً بسیار هیجان‌انگیز و جذاب هستند به حدی که فکر داستان از ذهنمان بیرون نمی‌رود. همین جذابیت رمان‌های جنایی است که باعث می‌شود برای یادگیری و تقویت زبان انگلیسی مناسب باشند زیرا به شما انگیزه کافی برای پیگیری داستان را می‌دهند و می‌توانید علاوه بر تقویت ریدینگ خود، عبارت‌ها و کلمه‌های جدید بسیار زیادی یاد بگیرید. در ادامه چند رمان جنایی را به شما معرفی می‌کنیم که جزو بهترین رمان‌ها برای تقویت زبان انگلیسی به حساب می‌آیند و می‌توانید آن‌ها را به رایگان دانلود کنید.

دانلود رایگان

 

 

 

بهترین رمان‌های انگلیسی جنایی برای تقویت زبان انگلیسی

امیدواریم که این رمان‌های انگلیسی کوتاه راه مطالعه کنید و در کنار لذت بردن از بهترین داستان‌های جهان، زبان انگلیسی خود را نیز تقویت کنید. اگر داستان یا رمان دیگری مطالعه کرده اید که برایتان مفید بوده است، آن را در پایین این مطلب به ما و خوانندگان وب سایت آقای مترجم معرفی کنید. 

 

من دانشجوی کارشناسی مهندسی کامپیوتر دانشگاه اصفهان هستم و به زبان انگلیسی و ترجمه علاقه مندم. 

از برنامه نویسی سی شارپ و جاوا همچنین از شرکت در همایش ها و کارهای گروهی لذت می برم.

هم اکنون به عنوان یکی از نویسندگان سایت آقای مترجم فعالیت می کنم.

 

ممنون مفید بود.

از سایت خوب تان ممنونم ! جالب بود !

برای این که ببینید آیا رمانی ترجمه شده یا نه، باید به سایت کتابخونه ملی مراجعه کنید، برای اطمینان گوگل هم بکنین.
برای خرید از آمازون هم بعضی از سایت های ایرانی فعالیت می کنن اما نمی دونم چقدر معتبر هستن

سلام ۱_ لطفا چند کتاب داستان کودک و نوجوان یا روانشناسی جذاب و کوتاه که تا بحال ترجمه نشده و البته لینک دانلود رایگانش رو برامون معرفی کنید چون من از نظر ترجمه قوی هستم ولی از نظر مالی توانایی خرید کتاب از آمازون رو ندارم ۲_ آیا اگر کتابی ترجمه شده باشد اگر دوباره ترجمه شود فروش نخواهد کرد با تشکر فراوان از سایت خوب و مطالب آمزنده و مفیدتان

سلام
عنوان فارسی و انگلیسی کتاب ها رو سرچ کنین راحت میشه فهمید کدوم ترجمه شدن. از این لیست اکثرشون ترجمه شده ن

سلام. من میخوام کتاب داستانی و ترجیحا کوتاه ترجمه کنم. نمیخوام از آمازون بخرم
میشه لطفا بهم معرفی کنید و از کجا تهیه کنم؟
9 زمانی که معرفی گردید برای ترجمه کردم خوب هستند؟ قبلا ترجمه نشده اند؟

لطفا داستان کوتاه های انگلیسی هم معرفی کنید. خواندن رمان زمان زیادی می خواهد. من حوصله اش را ندارم 🙁
اگر همزمان با خواندن داستان انگلیسی (یا قبل و بعد از آن) ترجمه فارسی اش را بخوانیم، اشکالی دارد؟ به تقویت زبان کمک می کند یا اثر منفی دارد؟

روش بسیار خوبی برای تقویت زبان انگلیسی رو انتخاب کردید. چند نکته خیلی مفید رو اینجا مطرح کردید که برای بقیه خواننده های این پست هم استفاده داره.
1- یادگیری زبان به صورت گروهی خیلی در پیشرفت شما تأثیر میذاره و انگیزه زیادی برای ادامه میده
2- به تلفط لغات هم باید دقت کرد چون صرفا بلد بودن واژه ها برای تقویت زبان کافی نیست.
3- کمک گرفتن از یک شخص مسلط به زبان باعث میشه که راه رو سریع تر و درست تر برید و زبان انگلیسی رو بهتر یاد بگیرید.

خیلی ممنون از نکته های بسیار ارزشمندی که گفتید. نتیجه خوندن بقیه کتاب ها رو برامون بگید.

پیرمرد و دریا را به همراه یکی از دوستانم به زبان انگلیسی خواندم. هر هفته 10 صفحه را مشخص می کردیم و می خواندیم. معنی کلمه ها و تلفظ ها را چک می کردیم و سپس در روز مشخصی 10 صفحه را با هم می خواندیم و اشکالاتمان را با هم رفع می کردیم. اگر کلمه، جمله یا اصطلاحی باقی می ماند که متوجه معنی اش نمی شدیم، از استادهای زبانمان کمک می گرفتیم. اما بقیه رمان هایی را که معرفی کردید به انگلیسی نخوانده ام، قبلا به فارسی خوانده ام اما الان تصمیم دارم نسخه انگلیسی آن ها را هم بخوانم.


برای اطلاعات بیشتر و نصب رایگان این اپلیکیشن بر روی دکمه زیر کلیک کنید :

خواندن داستان های انگلیسی به فارسی به زبان آموزان کمک می کند به راحتی بتوانند جمله بندی کنند و در مکالمات استفاده کنند. و یا حتی می توانند درک کنند که از کلمات کجا و چه موقع استفاده کنند. خواندن داستان مهارت reading شما را تقویت می کند و علاوه بر آن لغات و اصطلاحات زیادی را فرا خواهید گرفت. سایت languagedownload.ir تمامی این مطالب را به صورت رایگان برای شما عزیزان قرار می دهد تا در جهت پیشرفت و پیشروی زبان آموزان کمکی کرده باشد. لینک هایی که در زیر مشاهده می کنید، پکیج و نرم افزار فوق العاده کاربردی آموزش زبان انگلیسی به فارسی است که با تهیه آنها به راحتی می توانید زبان انگلیسی را همراه با نکات کاربردی فرا بگیرید.

دانلود کتاب رمان انگلیسی با ترجمه فارسی

 

– فوق العاده ترین نرم افزار اندروید مکالمه انگلیسی به فارسی همراه با نکات و لغات مهم

– کامل ترین و بهترین پکیج آموزش زبان انگلیسی به فارسی

 

اکنون قسمت هجدهم از داستان “داغ ننگ” را همراه با ترجمه فارسی در این پست قرار می دهیم:

Arthur Dimmesdale was a very sick man, but he was also the most famous minister in the town. His church was full every Sunday.

آرتور دیمزدیل مرد بسیار بیماری بود، ولی همچنین مشهورترین کشیش شهر بود. کلیسای او یکشنبه ها پر بود.

He is a wonderful speaker, people said. “He is a great man of God.” Young women felt excited when he was near them.

مردم می گفتند: ” او سخنران جالبی است. او مرد بزرگ خداست.” زنان جوان وقتی نزدیک او می آمدند هیجان زده می شدند.


Old people were sad because he was weak and sick. “The minister will die before us,” they said.

پیران غمگین می شدند، زیرا او ضعیف و بیمار بود، آنها می گفتند: “کشیش قبل از ما خواهد مرد.”

Every Sunday, Dimmesdale spoke to the people in church. He wanted to tell everybody the secret in his heart. He wanted people to hate him, but he was afraid.

یکشنبه ها، دیمزدیل در کلیسا برای مردم سخن می گفت. می خواست راز قلب خود را به همه بگوید. می خواست مردم از او بیزار باشند، ولی می ترسید.

“I am a bad man,” he told everybody. “I am the worst sinner in this town.” But the people did not hate him.

او به همه می گفت: “من مرد بدی هستم. من گناهکارترین مرد این شهرم.” ولی مردم از او بیزار نمی شدند.”

They loved him more and more. In their eyes, the young minister could do nothing wrong.

و او را بیشتر و بیشتر دوست می داشتند. در نگاه آنان، کشیش جوان ممکن نبود اشتباهی انجام دهد.

At home, the young man tried to kill the sick feeling in his heart. He did not eat or sleep for days. He was hungry tired, and thirsty.

مرد جوان در خانه سعی می کرد احساس بیماری را در قلبش بکشد. روزها نمی خورد و نمی خوابید. گرسنه، خسته و تشنه بود.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

5
 × 
5
 = 

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

اکنون قسمت سیزدهم از فصل ششم زنان کوچک را در اختیار شما قرار می دهیم. متن داستان همراه با ترجمه فارسی می باشد که زبان آموزانی که در سطح مبتدی هستند، بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند. فراموش نکنید که یادگیری زبان انگلیسی همراه با خواندن داستان بسیار کاربردی و موثر است.

 

– جهت تهیه پکیج کامل کتاب های داستان انگلیسی همراه با فایل صوتی اینجا را کلیک کنید.

دانلود کتاب رمان انگلیسی با ترجمه فارسی

– نرم افزار کتاب های داستان انگلیسی همراه با ترجمه فارسی برای گوشی های اندروید

 

The morning after that, Jo thought, “I want to be happy today. I’m going to go ice skating with Laurie.”

بامداد روز بعد از آن، جو اندیشید: “امروز می خواهم شاد باشم. با لاری می روم اسکیت روی یخ.”

She and Laurie walked down the road with their skates.

او و لاری به اسکیت هایشان در خیابان راه افتادند.

Amy watched them. She wanted to go too.

امی آنها را تماشا کرد. دلش می خواست او نیز برود.


Meg said to her, “Go afterthem. Kiss Jo, and say ‘ sorry ‘ again.”

مگ به او گفت: “دنبالشان برو. جو را ببوس و دوباره بگو ‘متاسفم’.”

Amy walked to the river behind Jo and Laurie.

امی پی جو و لاری به سوی رودخانه راه افتاد.

Then Jo and Laurie started to skate, and Amy askated too.

سپس جو و لاری شروع به اسکیت کردند، و امی نیز اسکیت کرد.

Jo didn’t look at her and Laurie didn’t see her.

جو به او نگاه نکرد و لاری نیز او را ندید.

Then Amy moved away from them. The ice was thin there and suddenly – CRACK! She went down into the cold water.

سپس امی از آنان دور شد. یخ در آنجا نازک بود و ناگهان – کراک! او به درون آب سرد سرازیر شد.

“Help! Help me!” Amy called.

امی ندا داد: “کمک! کمکم کنید!”

Jo looked now.

اینک جو نگاه کرد.

“Oh, no! Amy!” She said. “We’re coming, Amy!”

او گفت: “اوه، نه! امی! ما داریم می آییم، امی!”

Jo and Laurie quickly helped Amy out of the water.

جو و لاری شتابان به امی کمک کردند، او را از آب بیرون آوردند.

She was very cold. Her face and hands were blue.

او خیلی یخ کرده بود. چهره و دستانش کبود شده بودند.

They went home quickly, and Hannah went to Amy’s bedroom with her.

آنان سریع به خانه رفتند، و هانا با امی به اتاق خوابش رفت.

Later, Jo was in Amy’s room with her mother . They talked quietly.

بعدا، جو با مادرش در اتاق امی بودند. آنان به آرامی گفتگو می کردند.

“Is Amy going to get well?” Jo asked.

جو پرسید: ” امی خوب می شود؟”

“Yes,” Mrs. March said. “You came home very quickly. You helped her.”

خانم مارچ گفت: ” بله، شما خیلی سریع آمدید خانه. به او کمک کردید.”

Jo said, ” I was very angry with Amy, but now I’m sorry. I’m often angry. What can I do?

جو گفت: ” از دست امی خیلی عصبانی بودم، ولی حالا پشیمانم. من اغلب عصبانی می شوم. چکار می توانم بکنم؟

She looked at her sister. She was beautiful with her yellow hair.

او به خواهرش نگریست. امی با موهای زردش زیبا بود.

Amy opened her eyes and looked at Jo.

امی چشم گشود و جو را نگریست.

They kissed, and they were friends again.

آنان یکدیگر را بوسیدند و دوباره آشتی کردند.

“Jo,” said Mother, “You are very angry sometimes. You can stop that. Please try! But you’re a good girl, and I love you.”

مادر گفت: ” جو، تو گاهی خیلی عصبانی می شوی. می توانی تمامش کنی. لطفا سعی کن! ولی دختر خوبی هستی، و من دوستت دارم.”

Jo kissed her mother.

جو مادرش را بوسید.


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

یک
 + 

 = 
دو

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

اکنون قسمت یازدهم از فصل پنجم زنان کوچک را در اختیار شما قرار می دهیم. متن داستان همراه با ترجمه فارسی می باشد که زبان آموزانی که در سطح مبتدی هستند، بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند. فراموش نکنید که یادگیری زبان انگلیسی همراه با خواندن داستان بسیار کاربردی و موثر است.

 

– جهت تهیه پکیج کامل کتاب های داستان انگلیسی همراه با فایل صوتی اینجا را کلیک کنید.

– نرم افزار کتاب های داستان انگلیسی همراه با ترجمه فارسی برای گوشی های اندروید

 

Amy walked to Mr. Davis’s table at the front of the room.

امی به سوی میز آقای دیویس در جلوی اتاق رفت.

He said, “Never bring candy to school again! Do you hear me?”

(آموزگار) گفت: ” دیگر هیچوقت شیرینی به مدرسه نیاور! می شنوی؟”

“Yes, Mr. Davis,” Amy said.

امی گفت: ” بله آقای دیویس.”


Then he said, “Your hand, Miss March.”

سپس (آموزگار) گفت: ” دستت، دوشیزه مارچ.”

Amy closed her eyes, and Mr. Davis hit her hand.

امی چشمانش را بست، و آقای دیویس روی دستش زد.

“Now stand here at my table,” he said. “Don’t move.”

او گفت: “حالا همینجا کنار میز من بایست. تکان نخور.”

Amy’s face was red and she was very unhappy.

چهره ی امی سرخ شده بود و او بسیار غمزده بود.

Later, the teacher said, “You can sit down now, Miss March.”

بعدا، آموزگار گفت: “حالا می توانی بنشینی، دوشیزه مارچ.”

But Amy didn’t sit down. She didn’t talk to Mr. Davis or the girls. She was angry and unhappy. She went home.

ولی امی ننشست. او با آقای دیویس یا دختران حرف نزد. او خشمگین و غمزده بود. او به خانه رفت.

“Amy, what’s wrong?” Mrs. March asked. “Why are you home from school early?”

خانم مارچ پرسید: “امی چی شده؟ چرا زود از مدرسه آمدی؟”

Amy said, “Mr. Davis hit me because I had candy at school.”

امی گفت: ”  آقای دیویس مرا زد چون شیرینی به مدرسه برده بودم.”

Mrs. March was angry now.

اکنون خانم مارچ خشمگین بود.

“Mr. Davis hit you!” she said. “That’s not right, and I’m going to write a letter to the school. You can stay at home. Beth’s teacher can teach you too.”

او گفت: ” آقای دیویس تو را زد! این درست نیست، و من نامه ای به مدرسه می نویسم. تو می توانی در خانه بمانی . معلم بت به تو هم می تواند درس بدهد.”

“Good,” Amy said.

امی گفت: ” خوب است.”

“But Amy,” Mrs. March said, “You were bad. Mr. Davis doesn’t like candy at school, and you know that.”

خانم مارچ گفت: ” ولی امی، تو بد بودی. آقای دیویس از شیرینی در مدرسه خوشش نمی آید و تو این را می دانی.”

Amy thought about that. Then she said, “Yes, I wasn’t very good. I wanted to be important, and that was wrong. I’m sorry.”

امی در این مورد اندیشید.  سپس او گفت: “بله، من خیلی خوب نبودم. من می خواستم مهم باشم، و این اشتباه است. متاسفم.”

Amy’s mother and her sisters looked at her and smiled.

مادر امی و خواهرانش به او نگریستند و لبخند زدند.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

 + 

 = 
9

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

اکنون قسمت ششم از فصل سوم زنان کوچک را در اختیار شما قرار می دهیم. متن داستان همراه با ترجمه فارسی می باشد که زبان آموزانی که در سطح مبتدی هستند، بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند. فراموش نکنید که یادگیری زبان انگلیسی همراه با خواندن داستان بسیار کاربردی و موثر است.

 

– جهت تهیه پکیج کامل کتاب های داستان انگلیسی همراه با فایل صوتی اینجا را کلیک کنید.

– نرم افزار کتاب های داستان انگلیسی همراه با ترجمه فارسی برای گوشی های اندروید

 

At the party, the music played and Meg danced.

در مهمانی، موسیقی نواخته شد و مگ رقصید.

A tall boy with red hair walked across the room to Jo. “Can we dance?” he asked her.

پسر بلند بالای مو سرخی از سوی دیگر اتاق به سوی جو رفت. او از جو درخواست کرد: “می توانیم برقصیم؟”


Jo wanted to dance, but she thought about the burn on her dress. She smiled and said “no”.

جو دلش می خواست برقصد، ولی به محل سوختگی روی لباسش فکر کرد. او لبخندی زد و “نه” گفت.

Then she went quickly into a small, quiet room. But the Laurence boy was there.

سپس او شتابان به درون یک اتاق کوچک و ساکت رفت. ولی پسر لارنس آنجا بود.

“Oh! I am sorry, I didn’t see you.” Jo said. She looked at him. “You live in the big house near our house. My name’s Josephine March, but people call me Jo.”

جو گفت: ” اوه! (واقعا) متاسفم، شما را ندیدم.” او به پسرک نگاه کرد (و ادامه داد) “شما در خانه ی بزرگ نزدیک خانه ما زندگی می کنید. اسم من جوزفین مارچ است ولی همه مرا جو صدا می زنند.”

The boy smiled. “Hello. I’m Laurie,” he said.

پسر لبخند زد و گفت: ” سلام، من لاری هستم.”

“Laurie Laurence?” Jo asked.

جو پرسید: ” لاری لارنس؟”

My name’s Theodore, but I don’t like it because boys call me “Dora”. Now I’m Laurie.” he said.

لاری گفت: “اسم من “تئودور” است. ولی من ازش خوشم نمی آید چون پسرها مرا “دورا” صدا می زنند. حالا من لاری هستم.”

“We loved your Christmas present, do you like parties?” Jo said.

جو گفت: “ما هدیه کریسمس شما را خیلی دوست داشتیم. شما از مهمانی ها خوشتان می آید؟”

“sometimes. I was in France for years, and I don’t know people there.”

“گاهی. من سال ها در فرانسه بودم و مردم آنجا را نمی شناسم.”

“France! Can you talk French?” Jo said.

جو گفت: “فرانسه! می توانید فرانسوی حرف بزنید؟

Jo and Laurie talked and talked. Laurie liked music. “Listen to the Piano! Let’s go and dance.” Jo said.

جو و لاری حرف زدند و حرف زدند. لاری به موسیقی علاقه داشت. جو گفت: “پیانو را گوش کنید! بیایید برویم و برقصیم.”

“Yes, let’s do that,” Laurie said.

لاری گفت: ” بله، بیایید همین کار را بکنیم.”

“Oh! I can’t….” Jo said suddenly.

ناگاه جو گفت:”نه! نمی توانم…”

“Why?” Laurie asked.

لاری پرسید: “چرا؟”

“I have a burn in the back of my dress. I can’t dance.”

“پشت لباسم یک جای سوختگی هست. نمی توانم برقصم.”

Laurie smiled. “People aren’t going to look, please come.” he said.

لاری لبخند زد. “مردم نگاه نمی کنند. خواهش میکنم بیایید.”

The party finished and Jo and Meg went home. They went up to their bedroom.

مهمانی به پایان رسید و جو و مگ به خانه رفتند. آنان به اتاق خوابشان در (طبقه) بالا رفتند.

Amy and Beth were in bed, but they quickly opened their eyes.

امی و بت در رختخواب بودند، ولی فورا چشمانشان را گشودند.

Amy said, “Did you have a good time?”

امی گفت: “خوش گذشت؟”

“Oh yes” Meg said.

مگ گفت: ” اوه بله.”

“And you, Jo?” Beth asked.

بت پرسید: “تو چی، جو؟”

“Yes, I had a good time too, Here’s some candy from the party.” Jo said.

جو گفت: “آره، به من هم خوش گذشت. این هم مقداری شیرینی مهمانی.”

They talked for a long time about the party and about Laurie.

آنان مدت طولانی را صحبت کردند، درباره مهمانی و درباره لاری.



خیلی خوب بود ،، من اینجارو اتفاقی از گوگل پیدا کردم . با اجازتون من اینجارو به ۲ تا از دوستام تو تلگرام فرستادم  ممنون

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

پنج
 + 

 = 
13

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

سایت languagedownload.ir که کامل ترین سایت آموزش زبان انگلیسی می باشد؛ تا کنون بسیاری از مجموعه ها و محصولات متنوعی را در اختیار علاقه مندان به یادگیری زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسه و بسیاری از زبان های دیگر قرار داده است. همچنین آموزش های بسیاری را به صورت رایگان در خدمت شما عزیزان قرار داده است. این سایت تصمیم دارد تا در پیشرفت شما عزیزان، تمام تلاش خود را بکار گیرد تا بهترین و بیشترین موفقیت ها، نصیب شما کاربران عزیز گردد.

اکنون سایت لنگوئیج دانلود قصد دارد، روزانه داستان های کوتاه زبان انگلیسی را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. این داستان ها همراه با ترجمه فارسی می باشند. این داستان های کوتاه به زبان آموزان کمک می کنند تا مهارت Reading خود را تقویت کرده و بتوانند با کلمات و اصطلاحات جدید و متنوع آشنا شوند. همچنین زبان آموزان می توانند از این کلمات و اصطلاحات در ساخت جمله برای برقراری مکالمه و یا نوشتن متن یا مطلبی استفاده کنند. در واقع خواندن کتاب داستان، به تنهایی می تواند بسیاری از مهارت های شما را حدودی تقویت کرده و در برقراری مکالمه، شما را یاری دهد. یادگیری کلمات و اصطلاحات در متن و داستان ها بسیار سریع و آسان می باشد، زیرا با نحوه استفاده آنها به راحتی آشنا می شوید و می دانید که از آنها کجا و چه موقع استفاده کنید.

 

– جهت تهیه پکیج کامل کتاب های داستان انگلیسی همراه با فایل صوتی اینجا را کلیک کنید.

– مجموعه داستان های کوتاه انگلیسی همراه با ترجمه فارسی

 

اکنون داستان کوتاهی را برای شما آماده کرده ایم که هر روز بخشی از آن را در اختیار شما زبان آموزان عزیز قرار می دهیم. نام این داستان کوتاه “زنان کوچک” می باشد که همراه با ترجمه فارسی است. قسمت اول این داستان را، با کلیک بر روی دکمه “ادامه مطلب” می توانید مشاهده کنید:


 

Chapter 1 – A letter from father      (فصل ۱ – نامه ای از پدر)

It was two days before Christmas. Meg, Jo, Beth and Amy March were sisters.

دو روز پیش از کریسمس بود. “مِگ” ، “جو” ، “بت” و “اِمی مارچ” خواهر بودند.

Meg was sixteen and she was very beautiful. She had big eyes and beautiful long brown hair.

مگ شانزده ساله و بسیار زیبا بود. او چشمانی درشت و موهای زیبای بلند خرمایی داشت.

Jo was fifteen. She was tall and thin. She had dark eyes and long brown hair.

جو پانزده سال داشت. او بلند و لاغر بود. چشمان تیره و موهای بلند خرمایی داشت.

Beth was thirteen. She was very quiet.

بت سیزده ساله بود. او بسیار ساکت بود.

Little Amy had blue eyes and yellow hair.

امی کوچولو چشمان آبی و موهای زرد داشت.

It was six in the evening and the girls at home. they talked about Christmas.

ساعت شش شامگاه بود و دختران در خانه بودند. آنان راجع به کریسمس گفتگو می کردند.

Jo wasn’t happy. “It’s Christmas and we aren’t going to have any presents!” she said.

“جو” خوشحال نبود. او گفت: “کریسمس است ولی ما هدیه ای نخواهیم گرفت!”

Meg looked at her old dress. “I know, Jo,” she said. “But we don’t have much money.”

مگ به لباس کهنه اش نگاه کرد. او گفت: “می دانم جو، ولی ما پول زیادی نداریم.”

Amy said: “My friends are going to have presents. I want some presents too.”

امی گفت: ” دوستان من هدیه می گیرند. من هم هدیه می خواهم.”

Beth smiled. “We don’t have any money,” she said. “But we have Mother and Father, and we’re happy.”

بت لبخند زد. او گفت: ” ما هیچ پولی نداریم. ولی پدر و مادر را داریم، و خوشبختیم.”

Jo didn’t smile. She said, “we don’t have Father. He’s away in the war and he isn’t coming back for Christmas.”

جو لبخند نزد. او گفت: ” ما پدر را نداریم. او دور دست ها در جنگ است و برای کریسمس برنمی گردد.”

“Maybe he isn’t going to come back,” the girls thought. But they didn’t say it.

دخترها اندیشیدند: “شاید او برنگردد.” ولی آن را به زبان نیاوردند.

“We have a little money,” Meg said. “What can we buy?”

مگ گفت: “یک کم پول داریم. چه می توانیم بخریم؟”

“I want a new book,” Jo said. She loved reading. “And I’d like some pens,” Amy said.

جو گفت: ” من یک کتاب جدید می خواهم.” او عاشق خواندن بود. امی گفت: “من هم چندتا قلم دوست دارم.”

“I don’t  want any presents,” Beth said. “Let’s buy presents for Mother. We can put them on the table for her on Christmas Day.”

بت گفت: “من هیچ هدیه ای نمی خواهم. بیایید برای مادر کادو بخریم. می توانیم روز کریسمس آنها را روی میز بگذاریم.”

be continued……                  ادامه دارد…


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

یک
 + 

 = 
پنج

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

دسته ها

محصولات برتر

سایتهای مفید


داستان انگلیسی pdfDownloads-icon


داستان انگلیسی pdfDownloads-icon

کتاب داستان‌های کوتاه انگلیسی همراه با ترجمه فارسی شامل 40 داستان کوتاه دو زبانه است.

مطالعه چند داستان‌ها کوتاه و آموزنده در کنار منابع مطالعاتی دیگر زبان، می‌تواند یادگیری زبان انگلیسی را شیرین‌تر نماید. همواره یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت در یادگیری زبان‌های خارجه داشتن انگیزه، هدف و علاقه بوده است. این کتاب دارای 40 داستان یک صفحه‌ای و کوتاه انگلیسی به همراه ترجمه فارسی آن است.

کلمات کلیدی: داستان دو زبانه، داستان انگلیسی همراه با ترجمه، داستان کوتاه انگلیسی همراه با ترجمه، کتاب‌های دو زبانه فارسی و انگلیسی، داستان کوتاه انگلیسی، داستان انگلیسی،

برای دانلود کتاب داستان‌های کوتاه انگلیسی همراه با ترجمه فارسی و دسترسی سریع و کاملا رایگان به بیش از ۱۰،۰۰۰ هزار کتاب و کتاب صوتی دیگر اپلیکیشن کتاب سبز را، رایگان دانلود کنید.

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و…کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.

کتابراه مرجع قانونی دانلود کتاب الکترونیکی و دانلود کتاب صوتی است که امکان دسترسی به هزاران کتاب، رمان، مجله و کتاب صوتی و همچنین خرید کتاب الکترونیک از طریق موبایل تبلت و رایانه برای شما فراهم می‌کند. شما با استفاده از کتابراه همیشه و همه جا به کتاب‌ها و کتابخانه خود دسترسی دارید و می‌توانید به سادگی از هر فرصتی برای مطالعه استفاده کنید. در کتابراه برای همه سلیقه‌ها از داستان، رمان و شعر تا روانشناسی، تاریخی، علمی، موفقیت و… کتاب‌هایی پیدا می شود. همچنین در کتابراه هزاران کتاب رایگان نیز قابل دانلود است. اپلیکیشن کتابخوان کتابراه برای اندروید، IOS و ویندوز در دسترس است.

کتابراه مرجع قانونی دانلود کتاب الکترونیکی و دانلود کتاب صوتی است که امکان دسترسی به هزاران کتاب، رمان، مجله و کتاب صوتی و همچنین خرید کتاب الکترونیک از طریق موبایل تبلت و رایانه برای شما فراهم می‌کند. شما با استفاده از کتابراه همیشه و همه جا به کتاب‌ها و کتابخانه خود دسترسی دارید و می‌توانید به سادگی از هر فرصتی برای مطالعه استفاده کنید. در کتابراه برای همه سلیقه‌ها از داستان، رمان و شعر تا روانشناسی، تاریخی، علمی، موفقیت و… کتاب‌هایی پیدا می شود. همچنین در کتابراه هزاران کتاب رایگان نیز قابل دانلود است. اپلیکیشن کتابخوان کتابراه برای اندروید، IOS و ویندوز در دسترس است.

دانلود کتاب رمان انگلیسی با ترجمه فارسی
دانلود کتاب رمان انگلیسی با ترجمه فارسی
0

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *