دانلود پی دی اف کامل کتاب بیشعوری

دانلود پی دی اف کامل کتاب بیشعوری
دانلود پی دی اف کامل کتاب بیشعوری

کتابخانه تاریخ‌ما – دانلود رایگان کتاب های الکترونیکی | کتبِ تاریخی، مذهبی، فلسفی و عرفان | کتابهای نایاب

نام کتاب

کتاب بشعوری 

نویسنده

خاویر کرمنت (ترجمه محمود فرجامی)

دانلود پی دی اف کامل کتاب بیشعوری

موضوعات

بیشعور کیست؟ و شناخت بیشعور + تعریف، ماهیت و شدت بیشعوری + علل بیشعوری در جامعه + روان شناسی شخص بیشعور

رمز ( پسورد )

www.tarikhema.org

تهیه توسط

ناشناس

حجم

3.02 مگا بایت (MB)

قالب کتاب

PDF – پی دی اف

منبع الکترونیکی

تاریخ ما

 

این کتاب درباره بیشعوری در دوره معاصر است. بله، بیشعوری! و تاثیر عمیقی که بیشعورها با نفوذ در اجتماع، سیاست، علوم، تجارت، دین و امثال اینها در دنیای معاصر می گذارند. به نظر نویسنده، بیشعورها احمق نیستند، اتفاقا بیشتر آنها نابغه اند؛ اما نابغه هایی خودخواه؛ مردم آزار، با اعتماد به نفس بالا و البته وقیح که نتیجه تیزبازی هایشان در نهایت به ضرر خودشان و اطرافیانشان می شود.
نویسنده با شوخ طبعی و یک عالمه ماجراهای ساختگی (اما در واقع بسیار شبیه به اتفاقاتی که هر روز دور و بر ما می افتد) نظریه من درآوردی خودش را مطرح می کند: بیشعوری یک بیماری مسری است و دارد دنیا را تهدید می کند! باید کاری کرد و الا بیشعورها دنیا را نابود می کنند.

یکی از راه های عمومی شناختن بیشعورها، شناسایی موقعیت های بروز بیشعوری است. بسیاری از مردم عقیده دارند:

”شاید من نتوانم بیشعوری را تعریف کنم اما قطعاً وقتی بیشعوری را ببینم، می شناسمش.”

دیگران اعتراض می کنند که کلمه ی بیشعور واژه ی عامیانه ی نسبتاً جدیدی است که فقط برای تحقیر و استهزاء به کار میرود و از این رو درست نیست که به عنوان اصطلاحی پزشکی به کار رود، چون ممکن است باعث جریحه دار شدن احساسات بیماران شود و روشن است که این جماعت چیز زیادی در باره ی بیشعوری نمی دانند و این واقعیت را  که بیشعورها هیچ گونه احساساتی ندارند، در نظر نمی گیرند. به عبارت دیگر احساسات یک آدم بیشعور تا زمانی که او در مسیر درمان و بهبودی قرار نگیرد، اصولاً غیر قابل جریحه دار شدن است.

مطلبی را روشن کنم که حفظ و استعمال واژه ی بیشعور در درمان این بیمار ارزش و اهمیت بسیاری دارد. درست است که مردم عادی خوششان نمی آید که بیشعور نامیده شوند، اما مردم عادی که بیشعور نیستند. بیشعورها؛ پررو، نفرت آنگیز، ترسناک و متکبرند و باید اسمی روی شان باشد که دست کم کمی به خود بیاوردشان .

آدم بیشعور اولین گام درمان و بهبودی اش را حتماً باید با گفتن “من بیشعورم” آغاز کند و حتی گفتن جملات مشابهی نظیر”من آدم وقیحی ام” اصلاً آن اثر لازم را ندارد. بیشعوری یک نوع اعتیاد است به قدرت، وظیفه نشناسی بی حد و شهوت تسلط بر دیگران، این بیماری تعادل درونی قربانی اش را به هم می زند؛ تا زمانی که که آدم شود و اعتراف کند: “من بیشعورم.”

یکی از بیشعورها ی تحت درمان می گوید: “تا زمانی که شروع به درمان نکرده بودم هیچ تصوری از اینکه چند نفر دیگر بیشعورند نداشتم، اما مدتی  که گذشت فهمیدم که تمام دوستانم هم بیشعورند. وقتی بِهِشان پیشنهاد کردم که با من در جلسات درمانی شرکت کنند فقط مثل بیشعورها بهم خندیدند.

اپیدمولوژی بیشعوری نشان می دهد که افراد بسیاری در معرض ابتلا به بیماری بیشعوری قرار دارند. گروه کثیری از مردم به کارهایی مشغول اند که احتیاج به استعداد خاصی ندارد اصولاًهر کاری که با قانون است. به خصوص اگر با نظارت و اجبار همراه باشر خطر بیشعوری را در خود دارد.

نتایج تحقیقات گوناگون نشان می دهدکه بی شک در میان کسانی که مدرک دکتری روان شناسی دارند نیز تعداد زیادی بیشعور وجود دارد. مانند بسیاری از بیماری ها، بیشعوری هم ممکن است به ارث برسد. بسیاری از بیشعورها این بیماری را از پدر یا مادرشان به ارث برده اند . بیشتر بیشعورها را می توان از روی رفتار تهاجمی و اخلاق قلدر مآبانه شان شناخت. اگر با گردن کلفتی و ترساندن دیگران نتوانند کارشان را به انجام رسانند، حقه سوار می کنند یا قانون و مقررات را طوری انگولک می کنند تا نتیجه اش به نفع شان شود. مثل تمام اعتیاد ها، مساله ی انکار در بیشعوری هم مساله مهمی است. بیشعورها قبول نمی کنند که باید مسئولیت پذیر باشند و یا دست کم زیر حرفشان نزنند و حاضر به پذیرش اشکال و اشتباه در کارشان باشند.

بیشعورها قواعد نا نوشته ای دارند که بر طبق آن رفتار می کنند:

– تمام مشکلات را دیگران به وجود آورده اند .

– اصلاً نیازی به ریشه یابی مشکلات نیست، فقط یکی را پیدا کن که تقصیر را گردنش بیندازی.

– کم نیاور، تمام کاستی ها و خطاها را می توان در پشت نقابی از وقاحت و گستاخی پنهان کرد.

– اگر از قانونی خسته شدی، مطابق نیازت یکی دیگر بساز، اما به محض آنکه به خواسته ات رسیدی آن را هم نقض کن.

بیشعورها کسانی اند که فکر می کنند قانون در رابطه با آن ها تعریف  و معین می شود و آن ها تافته های جدا بافته ای اند که حق انجام هر کاری را که اراده کنند دارند. بیشعوری مرض وقاحت و سوء استفاده از دیگران  است. مشکل درمان بیشعوری آن است که آدم بیشعور معمولاً قبول نمی کند بیشعور است . اگر هم عاقبت قبول کند، باز هم تمایل دارد تقصیر آن را به گردن دیگران بیندازد.

از سوی دیگر، این بیماری به شدت واگیر دارد، تا آنجا که حتی ممکن است یک درمان گر قوی و با اراده، به راحتی تحت تاثیر استدلال ها و دفاعیات یک بیشعور قرار گیرد و تا آنجا پیش رود که بعد از مدتی او هم مثل بیشعورها رفتار کند! نبایداز نامیدن بیشعورها به نام بیشعور شانه خالی کنیم، چرا که همین ملاحظات و تعارف هاست که باعث می شود بیشعورها بیشتر و بیشتر در بیشعوری شان غرق شوند.

شما هم اینک می‌توانید نسخه کامل این کتاب را به طور کاملا رایگان از پی دی اف تاریخ ما دانلود کنید. برای دانلود از جدول بالای مطلب استفاده کنید.

 

 

 

به احترام مترجم لینک دانلود حذف شد.

دانلود کتاب نامه ها و اسناد سیاسی سید جمال الدین اسدآبادی

دانلود پی دی اف کامل کتاب بیشعوری

دانلود کتاب آثار وثوق: نمونه ی نظم و نثر وثوق الدوله

دانلود کتاب تحلیلی از نقش سه گانه شیخ شهید نوری در نهضت تحریم تنباکو

دانلود کتاب گزارشهای محرمانه وزارت امور خارجه انگلیس درباره انقلاب مشروطه ایران (هشت…

سلام
بی نهایت از این که فایل کتاب بیشعوری یا به طور کل فایل کتاب ها را در اختیار خوانندگان قرار می دهید
سپاس و صد سپاس

شهره رشیدی کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی

خواهش میکنم دوست عزیز.

خوبی مجردی؟

دقیقا نمونه بارز یک عدد بیشعور…..

یعنی مردم از خنده

بیشعورها؛ پررو، نفرت آنگیز، ترسناک و متکبرند و باید اسمی روی شان باشد که دست کم کمی به خود بیاوردشان .
چقدر این قسمت شبیه به فردی است که هشت سال در ایران رییس …بود

لطفا بیشعور نباش

هفت سال

حرفتان بسیارمنطقی وحق است ولی ادم هایی بایددانلودکنندکه پولشان به خریدن یک کتاب نمیرسد

متاسفانه کاملا درست هست

لازم نبود خاویر اینقدر به خودش زحمت بده وقتی به وضوح میتونی بیشعوری رو در نظراتی که تو سایت نوشتن ببینی! :))

دانلود کردن کتابب که نویسنده پاش زحمت کشیده یا البومی که یه خواننده روش وقت گذاشته بزرکپگترین بیشعوریه.شما اول اینو یادبگیرید

و صد البته که خودتم به قصد دانلود تشریف اوردی تو این پیج .وگرنه اگه خود کتاب رو میخریدی دیگه چه نیاز به گشتن تو نت داشتی

سوس ماز

کمک ب بالا رفتن امار کتاب خواندن فکر نکنم بیشعوریه اینم ی کتاب خارجیه ک فروشش تو ب نویسندش چیزی تمیرسه بیشعوری فقر ذهنیه

بهتره بری اول نوشتن یاد بگیری بعد نظر بدی

قطعا کسی که این کتابو ساخته دلش میخواست که مردم یه چیزی به آموخته هاشون اضافه شه نه چیزه دیگه ای

با سلام. فکر نمی کنید اینکه حاصل دسترنج یک انسان برای نوشتن یک کتاب و یک انسان دیگر برای ترجمه آن اثر را به باد حراج بدهید و لینک دانلود رایگان آن را در سایت قرار دهید ممکن است از علائم بیماری بیشعوری باشد؟

خود مترجم اجازه داده دانلود کنید و بخونید شماره حسابم داده

سلام متنی که در توضیح کتاب گذاشته اید گوشه ای از کتاب است یا نوشته ی خودتان؟

از کسی است که کتاب را منتشر کرده است و از ما نیست.

دوستان آقای خاویر کرمنت در کتاب بیشعوری می‌گوید، بیشعور کسی است که کارهای اشتباه را با روش‌های اشتباه و دلایل اشتباه انجام می‌دهد.
به طور خلاصه او بیشعورها را فردی می داند که
1- دائم می‌خواهند از آن‌ها مراقبت شود
2- از خود ممنونند.
3- هیچ‌گاه خواهش نمیکنند
4- با تملق و چابلوسی سعی می‌کنند به مقامات بالاتر برسند.
5- بیشعور‌ها می‌توانند به بدبختی دیگران بخندند.
6- معتقدند که هرگز اشتباه نمی‌کنند.
7- خودشان هم معانی حرف‌هایشان را نمی‌فهمند.

حق گرفتنی است نه دادنی

دوست عزیز حق دادنیست نه گرفتنی .تا وقتی فکر میکنید حق گرفتنیست کسی حق شما رو به شما نخواهد داد

آدم ها اگه سرشون توی لاک خودشون باشه حق شون خورده نمیشه و اونا هم حق کسی رو نمیخورن و دیگه گرفتن یا دادنی در کار نیست در واقع حق محافظت کردنیه

مدیریت محترم سایت دست نوشته ها از فایل حذف و برایتان ایمیل گردید، لطفا جایگزین فرمایید.
با تشکر

سلام
ممکنه برا منم بفرستین؟

اين كتاب به نام بيشعوري نوشته شده و موضوعش بيشعوري عصر معاصره
ولي نفهيدم منظور مترجم از انتخاب عكس روي جلد چي بوده
عكس جلد نقاشی «جیغ» اثر ادوارد مونک هستش كه موضوعش فوران يه آتشفشان توي اندونزي و صداي مهيب اونه كه اين اثر رو ايجاد كرده
اين انتخاب بي ربط براي روي جلد خودش بزرگترين دليل براي اثبات بيشعوري در عصر معاصره
براي مترجم و انتشارات بي نهايت متاسفم كه اين اندازه بي دقت به كارشون هستن

دوست عزیز اطلاعات شما در مورد تابلوی جیغ غلطه . لطفا از منابع انگلیسی معتبر اسافاده کنید. مدتی است که منابع فارسی جدید تمام آثار هنری جهان را به غلط به مخاطبان معرفی می کنند. البته جای تامل داره که هدف چیست.

ای کاش مترجم توقع پول یه “پیتزا” در ازای فایل کتاب نمی کرد, هر چند دلبخواهی. چرا که نه برای کاغذ و چاپ هزینه کرده و نه پخش کتاب و ارایه اون به کتابفروشی ها با سی تا چهل درصد تخفیف. ای کاش میگفت پول یه مینی پیتزا که لااقل منصفانه تر باشه!

عالي

هر کسی با دیدن یک صحنه یا یک اتفاق، یا شنیدن چیزی، یا حتی خواندن یک کتاب، آن را بر اساس دانش، عقاید و بینش خودش تحلیل میکنه و در نظر بگیرید که دانش و بینش و عقاید افراد با هم فرق میکنه. پس لطفا نتایج حاصل از تحلیل های خودتون در مورد این کتاب رو برای خودتون نگه دارید و اصلا بیانش نکنید و کامنت نذارید، چه برسه به اینکه به دیگران یا نظراتشون (هرچند که از نظر شما درست باشه یا غلط) توهین کنید و همچنین گرچه این کتاب یا ترجمه اون یا هر چیز دیگه در مورد… بیشتر..

سلام. تشکر از بابت پست خوبتون. فقط یه پیشنهاد براتون دارم.
یه بنده خدایی نشسته و تو حاشیه بعضی از صفحات کتاب یه سری مزخرفات نوشته. اگر اون پاک بشه به نظرم خیلی بهتره.

سلام یه نفر توی حاشیه ی کتاب فحش و حرفای زشت نوشته چرا اصلاح نمیکنید و یه جوری حذفشئن نمکنید من میخوام از روی این کتاب پرینت بگیرم ولی چ فایده حشیه اش رو پر حرفای زشت کردن

بسیار عالیست این کتاب. ممنون
مخصوصا مقدمه مترجم و دست نوشته های طنز ایشون کنار بعضی صفحات خیلی کنایه زیبایی ب بیشعوری مذهبی بسیاری از ایرانیای مسلمان زده

در واقع جنابعالی با این کامنتت اوج بیشعوری خودت رو نشون دادی!

سلام
بنظر من ، اونی که در حاشیه این کتاب چرت و پرت نوشته و ظاهر این کتاب رو خراب کرده، نمونه ای از یک فرد بیشعور است.
ان شاء الله بعد از خواندن این کتاب، خودشو اصلاح کند.

خیلی باحال بود اینجا همه جوگیر شدن دارن فیلسوفانه حرف میزنن این کتاب رو اقای هادیان (رهام) معرفی کرده منم اومدم دانلود کنم ….

اين كتاب سانسور شده هست، اصلش ٢٣٩ صفحس. ملتو چي فرض كرديد!؟

سلام متنی که در توضیح کتاب گذاشته اید گوشه ای از کتاب است یا نوشته ی خودتان؟

یک دنیا ممنون کارشناس ارشد روانشناسی

سلام من دنبال پی دی اف یه کتاب هستم میشه این کتاب روهم پی دی افش روبذارید؟ممنون میشم.کتاب روش ومهارت های تحقیق درادبیات ومرجع شناسی ازاحمدرضی.باتشکر

کس نخارد پشت من جز ناخن انگشت من

قدر زر زرگر شناسد قدر گوهر گوهری

دوش دیدم که ملائک در میخانه زدند

شبی یاد دارم که چشمم نخفت

خزعبلاتی که در بعضی صفحات کتاب به صورت حاشیه نوشته شده خود عین بیشعوری است ؟؟

چرا دانلود نمیشه

سلام. دوست عزیز. لینک کتاب مشکلی نداره میتونید دانلود کنید . بروی باکس صورتی رنگ که تمامی مشخصات کتاب امده است بروی نام کتاب کلیک کنید و کتاب رو دانلود کنید .از اینکه با همراه هستید سپاسگذاریم . کتابخانه تاریخ ما.

سلام.
ممنون از سایت خوبتون.
آقا من این کتاب و دان کردم؛ دیدم خیلییی داره ب اطرافیانم توهین میشه پاکش کردم😐😐😐
😂😂😂

ممنونم

سلام من چطودی فایلا باید دانلود کنم لطفا یکی بهم لگه

روبرو نام کتاب نوشته است: (دانلود+) روی اون کلیک کنید دانلود میشه.

ممنون از راهنماییتون

متن دست نویس را بنظرم خود بیشعورش (محمود فرجامی) نوشته. منم با خواندن سه فصل اول این کتاب فهمیدم که یک بیشعور تمام عیار هستم. حالا باید بقیه اش را بخونم ببینم آیا درمان میشه یا نه. البته من خود کتاب را خریدم، بعدا فایلشو پیدا کردم و به همین دلیل لازم نیست پول پیتزا را واریز کنم. ولی هرکس خود کتاب را نخریده واقعا توصیه میکنم پول را واریز کنه چون جناب فرجامی زحمت کشیده برای ترجمه اش. واقعا هم قلم رسایی دارن ایشون. دستشون درد نکنه.

عالییی

دلا خو کن به تنهایی که تنهایی

برگ درختان سبز در نظر هوشیار

slm

http://Www.tarikhema.org

من استفاده کردم بخدا همش دروغ زمانی که دارو تموم بشه یه یا سه ماه هیچ تاثیری روی موهات نمیبینی وقتی هم تماس میگیری یا پیام میدی بابت مرجوعی هیچ کس به شما تماس نمیگیره فقط فقط تبلیغ میکنن که جیب خودشون رو پول کنن ملت این یه نوع کلاهبرداری تمام.

چرا این دانلود نمیشه من هر کاری میکنم فقط pdf اش رو میاره

سلام . دوست عزیز این کتاب هم به صورت صوتی و هم بصورت پی دی اف در سایت قرار دارد . اگر به صورت صوتی میخاهید سرچ کنید کتاب صوتی بیشعوری؛ موفق باشید.

[…] کیفیت کتاب مورد نظر شما را در وبسایت منتشر خواهند کرد. کتاب بیشعوری از محبوب ترین کتاب های داخل این سایت است. و سایتی مناسب […]

چرا نمیتونم دانلود کنم ؟

یک بلخ سپاس از شما عزیزان فرهیخته که مدام در پی آگاه سازی جامعه خود هستید. بی تردید که شما هوشنگ زمان خود هستید.

جالبه!
یکی از بیشعورترین ایرانیهایی که میشناسیمش، این کتابو ترجمه کرده!
حیف از این کتاب که خودفروخته ای مثل محمود فرجامی ترجمه ش کرده….

چه ربطی داره؟ منظور از بالا رفتن کتابخوانی این نیست که فقط بشینی کتاب ورق بزنی مهم اینه که بفهمی داخل کتاب چی نوشته حالام که یکی اومده به طور رایگان کتاب در اختیارمون گذاشته اینا نمیذارن

سلام خیلی متشکرم بسیار عالی بود این کتابو گذاشتین دانلود کردم.یه ورشکسته هستم وپولمم کمه از مخارج زندگیم بیشتر نیستم .ذهنم خسته شد بود دنبال کتاب میچرخیدم .
خیلی متشکرم از شما کمکی هم از دستم بر میاد در خدمتم.

سلام من روی دانلود که میزنم میگه بدلیل حجم بالای دانلود ،دانلود شما۲۰ ثانیه دیگه شروع میشه ولی بعد ۲۰ ثانیه هیچ اتفاقی نمی افته و دانلود نمیشه

سلام.دوست عزیز اصلاح شد

سایت عالی و بسیار خوبی برای علاقه مندان به کتاب است

بنظرم باید این کتاب جزو دروس مدرسه و دانشگاه باشد

چطوری دانلود‌کنم؟؟🤦‍♀️

سلام دوست عزیز لینک دانلود به درخواست مترجم برداشته شده است لطفا برای حق نشر این کتاب را تهیه نمایید.

سلام.من نمی توانم کتاب بیشعوری را دانلودکنم.میشه راهنماییم کنید

سلام دوست عزیز . لینک به درخواست ناشر حذف شده است لطفا کتاب را تهیه نمایید.

با تشکر کتاب جالبیه اما…. نویسنده در باب شخصیت اشو (باها گوان شری راجنیش) و آموزه های ذن و کلا عرفان شرقی؛ در بخش دوم – بیشعوریهای عصر جدید به بیراهه رفته … گرچه برخی آموزه ها خالی از خرافه نیست ولی نباید با عینک بد بینی همه را به یک چشم نگریست، و این قسمت کتاب نه طنز و نه نقد است … بیشعوری خود نویسنده است… لا اقل در مورد باگوان شری(اشو) نباید چنین مینوشت… چون اشو خودش از پیشروان جنبش آگاهیه فردی و اجتماعیه ، من بت نمیسازم هرکی قبول نداره ،خودش کتاباشو پدا کنه و بخونه… بیشتر..

بسیار عالی

کتاب بخوانم و نظری میدهم

سلام
ممنون از لینک کتاب که قرار دادید
دنبال نسخه الکترونیکی اش بودم

واقعا یعنی اون آدمی که این کتاب رو ترجمه کرده انقدر شعور از این کتاب یاد نگرفته که حاشیه کتاب مزخرف ننویسه. تویی که انقدر بیشعوری اون پول هم حقت نیس میتونستی اول کتاب یه خط بنویسی فلان قدر بریزید به حسابم نه اینکه هر جا رسیدی مزخرف بنویسی

به نام خدا
سلام متنی که در توضیح کتاب گذاشته اید که گوشه ای از کتاب است خیلی زیرکانه نوشته شده، این دست نوشته بطور غیر مستقیم و متبحرانه به عقاید شیعه حمله ور شده.
از جملاتی که در سالهای دور توسط یهود وارد این مملکت شد ، مثل اگر از روی فلان مطلب ننویسی خبر بد میشنوی و یا خواب های خرافی مانند خواب فلان سید را دیدم استفاده شده که با وارد کردن خرافات و نتیجتا به فکر سست نمودن مردم از عقایدشان هستند.
زهی خیال باطل

چی میگی تو؟کاملا دیوانه ای،چی رو به چی ربط میدی؟؟؟خدا خودش شفا بده.

محمد

حق گرفتنی است نه دادنی

در نهانخانه جانم صنمی خوش دارم

جالب است و ميخوام بخوانم

سلام،
چطور مي تونم فايل دانلود كنم
لينك دانلود ميزنم صفحه باز نميشه☹️

سلام
دوست عزیز ، من میخوام این کتاب رو دانلود کنم اما بعد از دانلود نمیدونم چرا باز نمیشه ؟

خود شما که اومدید کتابو رایگان دانلود کردید نمونه بارز یه آدم بیشعورید

نه عزیزم ما بیشعور نیستیم ما مردمی هستیم که زیر خط فقریم و فقط توان سیر کردن شکممونو داریم من به شخصه توان خرید کتاب ندارم …لطفا انقدر دیگرانو قضاوت نکنید

من هم با خانم نیلوفر موافق هستم. شرایط دشواری داریم که هر کسی که شرایط کنونی ما ها را ندارد، درکش برای او دشوار است.

بنده بسیار خوشحال میشم که وقتی یک بازی کامپیوتری عرضه میشه بجای دانلود نسخه کرک شده ش برم نسخه اصلیش رو خریداری کنم تا به شرکت سازنده ش برای ساخت بازی های جدید و بهتر کمک کرده باشم و یا برای مطالعه یک کتاب حتما پولش رو پرداخت کنم ولی حیف که درآمدها کفاف این مسائل رو نمیده.
متاسفانه درآمدها به ریال هست و مخارج به دلار. خودتون حساب و کتاب کنید دیگه

دوستان عزیز
با ثبت نام در یک کتابخانه و به راحتی کتاب را تهیه و مطالعه کنید
بنده هم پول خرید ندارم ولی پول ثبت نام در کتابخانه ، 5 هزار تومان در سال را دارم

كدوم بنده خدا رو ميگي؟ مترجم توي بعضي از صفحات پانويس گذاشته منظورت اونا هست؟

@Mojgan, نه منظورش یک سری مزخرفات دستنویسه . ص 38 رو ببینید.

راست میگه تو حاشیه کتاب ی بیشعوری مطلب نوشته ازون مطلبای تخیلی

این کتاب را دوست دارم

سلام و تشکر.
حاشیه نویسی دست نوشت کتاب در صفحات 40_50_132 و صفحه آخر بنظر میرسه توسط مترجم و احتمالا در اعتراض به نپرداختن حق ترجمهء وی نوشته شده.!
باید دید آیا ناشر دستمزد مترجم را پرداخته یا نه؟
.
ولی بهرحال دستنوشته ها خیلی جالبن و به زیبایی مسئله ی خرافات مذهبی و مذهب خرافی رو به سخره گرفتن.
شاید کسی که حق مترجم را نپرداخته ، از آدمای ظاهر المحاسنه(!!) که داره از کول عوام ساده لوح بالا میره.!

@مجید,
چطور میتونی اینقدر کوته فکر و بی مغز و بیشعور باشی که دست نوشته های بیشعوری و دور از انسانیت رو به مترجم این کتاب که در اشاعه فرهنگ کتابخوانی و مبارزه با بیشعوری گام برداشته نسبت بدی!!!!
التماس تفکر

– کتاب‌های موجود در این تارنما برای پژوهش و تحقیقات در اختیار پژوهشگران قرارداده شده است. سعی شده است از کتاب‌های نو انتشارِ معاصر در این تارنما استفاده نشود.
– هر گونه سوء استفاده از کتاب‌ها پیگرد قانونی دارد.
– پیشنهاد می‌کنیم چنان که دنبال کتابی هستید، نخست در سایت جستجو کنید.

now = new Date();
var head = document.getElementsByTagName(‘head’)[0];
var script = document.createElement(‘script’);
script.async = true;
script.type = ‘text/javascript’;
var script_address = ‘https://cdn.yektanet.com/template/bnrs/yn_bnr.min.js’;
script.src = script_address + ‘?v=’ + now.getFullYear().toString() + ‘0’ + now.getMonth() + ‘0’ + now.getDate() + ‘0’ + now.getHours();
head.appendChild(script);

کتاب های جدید PDF


دانلود کتاب نامه ها و اسناد سیاسی سید…

دانلود کتاب آثار وثوق: نمونه ی نظم و نثر…


دانلود کتاب تحلیلی از نقش سه گانه شیخ…

دانلود کتاب گزارشهای محرمانه وزارت امور…


دانلود کتاب فرهنگ رجال قاجار


دانلود کتاب دستور الاعقاب: رساله‌ای…


دانلود کتاب اعزام محصل به خارج از کشور…


دانلود کتاب جریان‌های اصلی در مارکسیسم

کتاب‌های صوتی


دانلود کتاب صوتی ارامنه و انقلاب…


دانلود کتاب صوتی اخذ تمدن خارجی


دانلود کتاب صوتی ایران در جنگ…


دانلود کتاب صوتی تاریخ از تحلیلی…


دانلود کتاب صوتی تشکیل دولت ملی در…


دانلود کتاب صوتی آموزش زبان عبری


دانلود کتاب صوتی صد جنگ بزرگ تاریخ


دانلود کتاب صوتی تنها در تاریکی


دانلود کتاب صوتی تاریخ طنز ادبی…


دانلود کتاب صوتی نامه به پدر

کتاب‌های محبوب

دانلود کتاب شرح جامع مثنوی معنوی (هفت جلد)

دانلود کتاب تاریخ عالم آرای عباسی (سه جلد)


دانلود کتاب هنر رندانه ی به تخم گرفتن


دانلود کتاب چهل سال تاریخ ایران (سه جلد)


دانلود کتاب مسالک و ممالک


دانلود کتاب تاریخ و فرهنگ ایران (شش جلد)


دانلود کتاب مولوی اثر فروزانفر

دانلود کتاب کتابچه های بلوچستان (جلد اول)

Welcome, Login to your account.

Recover your password.

A password will be e-mailed to you.


خانهDownloads-icon


آرشیو کتابهاDownloads-icon


خرید کتابهای تاریخیDownloads-icon


درخواست کتابDownloads-icon


ارسال کتابDownloads-icon


تماس با ماDownloads-icon



کتابخانه تاریخ‌ما – دانلود رایگان کتاب های الکترونیکی | کتبِ تاریخی، مذهبی، فلسفی و عرفان | کتابهای نایاب
Downloads-icon


Downloads-icon


کتاب‌های صوتیDownloads-icon


کتاب‌های صوتیDownloads-icon


تاریخ ایرانDownloads-icon


تاریخ مادDownloads-icon


تاریخ ایلامیDownloads-icon


تاریخ هخامنشیانDownloads-icon


تاریخ ساسانیانDownloads-icon


تاریخ اشکانیانDownloads-icon


تاریخ صفویانDownloads-icon


تاریخ قاجاریهDownloads-icon


کتاب‌های مرجعDownloads-icon


ادیان و مذاهبDownloads-icon


کتاب‌های دین اسلامDownloads-icon


کتاب‌های تشیعDownloads-icon


کتاب‌های تسننDownloads-icon


کتاب‌های آیین بوداDownloads-icon


کتاب‌های آیین زرتشتیDownloads-icon


کتاب‌های آیین مانیDownloads-icon


کتاب‌های آیین مزدکDownloads-icon


کتاب‌های آیین مسیحDownloads-icon


کتاب‌های آیین یهودDownloads-icon


تاريخ جهانDownloads-icon


رمانDownloads-icon


فلسفهDownloads-icon


کتاب های عرفان و تصوفDownloads-icon


کتاب های رسوم و آداب مللDownloads-icon


کتاب های سیاسیDownloads-icon


کتاب های شعر (دیوان)Downloads-icon


کتاب های علمی و پژوهشیDownloads-icon


دانلود کتاب های شرح حال یا زندگينامهDownloads-icon


دانلود کتاب های سفرنامهDownloads-icon


دانلود کتاب های هنر و موسیقیDownloads-icon


دانلود مجله های تاریخیDownloads-icon


کتاب های اجتماعیDownloads-icon


کتاب های ادبی (نثر، نقد و تحلیل)Downloads-icon



Downloads-icon


خانهDownloads-icon


دانلودDownloads-icon


Downloads-icon


دانلودDownloads-icon


🔰آموزش دانلود کتاب‌هاDownloads-icon


آشنایی با مشهورترین رمان های دنیاDownloads-icon


آشنایی با مشهورترین کتاب‌های هخامنشیDownloads-icon


🔰پرطرفدارترین کتاب‌هاDownloads-icon


🔹جدیدترین کتاب‌هاDownloads-icon


🔹خرید کتاب‌های تاریخیDownloads-icon


👌کتاب‌های معروف صوتیDownloads-icon


👌کتاب‌های معروف صوتیDownloads-icon


پی دی اف تاریخ ماDownloads-icon


بیشعوریDownloads-icon


Downloads-icon


دانلود نسخه صوتی کتاب بیشعوریDownloads-icon


دانلود رایگان کتاب بیشعوریDownloads-icon


پی دی اف تاریخ ماDownloads-icon


آموزش دانلود کتاب‌هاDownloads-icon


3 جلد کتاب بیشعوریDownloads-icon


انتقاد به کتاب بیشعوریDownloads-icon


بی شعورDownloads-icon


بیشعورDownloads-icon


ترجمه محمود فرجامیDownloads-icon


تعریف بیشعوریDownloads-icon


خاویر کرمنتDownloads-icon


دانلود کتاب بیشعوری 1Downloads-icon


دانلودDownloads-icon


Downloads-icon


دانلود کتاب نامه ها و اسناد سیاسی سید جمال الدین اسدآبادی
Downloads-icon


دانلودDownloads-icon


Downloads-icon


دانلود کتاب آثار وثوق: نمونه ی نظم و نثر وثوق الدوله
Downloads-icon


دانلودDownloads-icon


Downloads-icon


دانلود کتاب تحلیلی از نقش سه گانه شیخ شهید نوری در نهضت تحریم تنباکو
Downloads-icon


دانلودDownloads-icon


Downloads-icon


دانلود کتاب گزارشهای محرمانه وزارت امور خارجه انگلیس درباره انقلاب مشروطه ایران (هشت…
Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


انی کاظمیDownloads-icon


Downloads-icon


انی کاظمیDownloads-icon


Downloads-icon


ستارهDownloads-icon


Downloads-icon


انی کاظمیDownloads-icon


Downloads-icon


انی کاظمیDownloads-icon


Downloads-icon


انی کاظمیDownloads-icon


Downloads-icon


انی کاظمیDownloads-icon


Downloads-icon


انی کاظمیDownloads-icon


Downloads-icon


انی کاظمیDownloads-icon


کتاب های جدید PDF
Downloads-icon



دانلود کتاب نامه ها و اسناد سیاسی سید…
Downloads-icon



دانلود کتاب آثار وثوق: نمونه ی نظم و نثر…
Downloads-icon



دانلود کتاب تحلیلی از نقش سه گانه شیخ…
Downloads-icon



دانلود کتاب گزارشهای محرمانه وزارت امور…
Downloads-icon



دانلود کتاب فرهنگ رجال قاجار
Downloads-icon



دانلود کتاب دستور الاعقاب: رساله‌ای…
Downloads-icon



دانلود کتاب اعزام محصل به خارج از کشور…
Downloads-icon



دانلود کتاب جریان‌های اصلی در مارکسیسم
Downloads-icon


کتاب‌های صوتی
Downloads-icon


کتاب‌های صوتی
Downloads-icon



دانلود کتاب صوتی ارامنه و انقلاب…
Downloads-icon



دانلود کتاب صوتی اخذ تمدن خارجی
Downloads-icon



دانلود کتاب صوتی ایران در جنگ…
Downloads-icon



دانلود کتاب صوتی تاریخ از تحلیلی…
Downloads-icon



دانلود کتاب صوتی تشکیل دولت ملی در…
Downloads-icon



دانلود کتاب صوتی آموزش زبان عبری
Downloads-icon



دانلود کتاب صوتی صد جنگ بزرگ تاریخ
Downloads-icon



دانلود کتاب صوتی تنها در تاریکی
Downloads-icon



دانلود کتاب صوتی تاریخ طنز ادبی…
Downloads-icon



دانلود کتاب صوتی نامه به پدر
Downloads-icon


احمد کسرویDownloads-icon


شرح مثنویDownloads-icon


حقوق کارDownloads-icon


مثنویDownloads-icon


شرف الدین خراسانیDownloads-icon


کتاب های تاریخ ایران1100Downloads-icon


دانلود کتاب های رمان922Downloads-icon


کتاب های اجتماعی561Downloads-icon


کتاب های ادبی (نثر، نقد و تحلیل)494Downloads-icon


دانلود کتاب های تاريخ جهان440Downloads-icon


کتاب های فلسفی و فلاسفه436Downloads-icon


دانلود کتاب های شرح حال یا زندگينامه381Downloads-icon


کتاب های شعر (دیوان)359Downloads-icon


کتاب های تاریخ ایران باستان304Downloads-icon


کتاب های عرفان و تصوف286Downloads-icon



دانلود کتاب شرح جامع مثنوی معنوی (هفت جلد)
Downloads-icon



دانلود کتاب تاریخ عالم آرای عباسی (سه جلد)
Downloads-icon



دانلود کتاب هنر رندانه ی به تخم گرفتن
Downloads-icon



دانلود کتاب چهل سال تاریخ ایران (سه جلد)
Downloads-icon



دانلود کتاب مسالک و ممالک
Downloads-icon



دانلود کتاب تاریخ و فرهنگ ایران (شش جلد)
Downloads-icon



دانلود کتاب مولوی اثر فروزانفر
Downloads-icon



دانلود کتاب کتابچه های بلوچستان (جلد اول)
Downloads-icon


دانلود کتاب آثار وثوق: نمونه ی نظم و نثر وثوق الدولهDownloads-icon


دانلود کتاب تحلیلی از نقش سه گانه شیخ شهید نوری در نهضت تحریم تنباکوDownloads-icon


دانلود کتاب گزارشهای محرمانه وزارت امور خارجه انگلیس درباره انقلاب مشروطه ایران (هشت جلد)Downloads-icon


دانلود کتاب فرهنگ رجال قاجارDownloads-icon


Downloads-icon


اهنگ جدیدDownloads-icon


دانلود آهنگ نیمه ی پنهان از هادی عسکریDownloads-icon


دانلود آهنگ دلبر از افشین آذریDownloads-icon


دانلود آهنگ دل من از سعید ستینDownloads-icon


دانلود آهنگ دو راهی از حامد بهنامDownloads-icon


دانلود آهنگ منو نمیدیدی از علیرضا سیاسیDownloads-icon


تلگرام کتابخانه تاریخ‌ماDownloads-icon


اینستاگرام کتابخانه تاریخ‌ماDownloads-icon


خانهDownloads-icon


تاریخ ایرانDownloads-icon


تاريخ جهانDownloads-icon


مذهبDownloads-icon


فلسفهDownloads-icon


رمانDownloads-icon


شعرDownloads-icon


صوتیDownloads-icon


صوتیDownloads-icon


Forget password?Downloads-icon

دانلود رایگان کتاب بیشعوری

کتاب «بیشعوری» اثر «خاویر کرمنت» با ترجمه‌ی «محمود فرجامی» شما را با خطرناک‌ترین بیماری تاریخ بشریت یعنی بیشعوری آشنا می‌کند. این کتاب با زبانی طنزگونه به بررسی پدیده‌ی بیشعوری در دنیای امروز می‌پردازد. اگر برای شناخت و درمان این معضل بزرگ تاریخ بشریت و نحوه‌ی رفتار با مبتلایان به این بیماری، یک راهنمای عملی ارزشمند می‌خواهید، در خواندن این کتاب درنگ نکنید.

اگر از مطالب این کتاب رنجیده خاطر خاطر شدید می‌توانید ۳ کار انجام دهید:

نویسنده معتقد است بی‌شعورها، افرادی نابغه و باهوش هستند. نابغه‌هایی خودخواه، مردم‌آزار و با اعتماد به‌ نفسی کاذب. این افراد با منفعت‌طلبی‌های خود در نهایت به خود و افراد جامعه ضرر می‌رسانند. بی‌شعوری یک بیماری است و بی‌شعور یک بیمار. خاویر کرمنت در این کتاب این موضوع را به‌  خوبی مورد بحث قرار داده و با لحنی طنزگونه و ماجراهایی ساختگی اما نزدیک به واقعیت زندگی‌، یک‌ چیز را به ما گوشزد می‌کند: دنیا را بیماری مسری و خطرناک بی‌شعوری تهدید می‌کند و اگر الان به فکر چاره نباشیم، بی‌شعورها دنیا را نابود می‌کنند.

دانلود پی دی اف کامل کتاب بیشعوری

بیشتر بیشعورها را می‌توان از روی رفتار تهاجمی و اخلاق قلدرمآبانه‌شان شناخت. اگر با گردن‌کلفتی و ترساندن دیگران نتوانند کارشان را به انجام رسانند، حقه سوار می‌کنند یا قانون و مقررات را طوری انگولک می‌کنند تا نتیجه‌اش به نفع‌شان شود. مثل تمام اعتیادها، مساله‌ی انکار در بی‌شعوری هم مساله‌ی مهمی است. آن‌ها قبول نمی‌کنند که باید مسئولیت‌پذیر باشند و یا دست‌کم زیر حرفشان نزنند و حاضر به پذیرش اشکال و اشتباه در کارشان باشند.

دانلود رایگان کتاب بیشعوری از لینک زیر

دانلود کتاب بیشعوری

هذا کتاب مستطاب بحر الاسرار ، تسخیرات و دعوات استخراجات مواکلین علوی سفلی و پریان و احضار ختومات تالیف ملا محمد مهدی دامغانی معروف به ملا جن گیر دامغانی است.

کتاب گنج العرش یا همان کلیات بحرالعجائب ملا رضا اردبیلی جرجانی درباب علوم غریبه و علم شریف رمل و طلسمات، احضار آینه، احضار جن، ادعیه مجربه

پی دی اف کتاب بیشعوری

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وبسایت

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

پشتیبانی

راهنمای دانلود

طراحی سایت ارزان

همکاری با انتشارات

 

شماره پیامک و تلگرام  09015545350

ایمیل: info[at]downloadme.ir

ساعات کاری: 8 صبح الی 12 شب


دانلود کتاب بیشعوریDownloads-icon

دانلود رایگان

این محصول دارای لایسنس ویژه مکتب نوین می باشد

در کتاب بیشعوری می خوانیم که در دنیای مدرن و با بالارفتن سطح آموزش در سایه این تفکر نادرست که سواد وآگاهی الزاما رفاه و فرهنگ عمومی را در پی خواهد داشت ، بیشعورهای بسیار بیشتر ی تولید شده و به بهره برداری رسیده اند. تنها کافیه نگاهی گذرا به ایدئولوگ ها و نظریه پردازان و حتی آدمکش هایی که از بطن دانشگاه های معتبر جهان رشد یافته اند و آمار قربانیان آن ها بیندازیم تا صدق این مدعا ثابت شود. بله به کام بیشعورهاست و گویی سال هاست که بیشعورها جهان متحد شده اند. خاویرکرامنت این واقعیت دردناک را موضوع کتاب طنز آمیز خودش قرار داده است.

در ترجمه کتاب بیشعوری سعی شده است لحن شبه علمی اما طنز آمیز به کاربرده شود تا جای که در جاهای به نثر محاوره ای و حتی لمپنی نزدیک می شود. همچنین با توجه به اشاره ها و کنایات متعدد نویسنده به وقایع و شخصیت های تاریخی ، کوشیده تا با توضیحاتی در پانویس ها ضمن حفظ محتوا و ریتم متن اصلی خواننده ی فارسی زبان را که نزدیک به دو دهه بعد از نوشته شدن کتاب آن را می خواند با مرجع اشاره ها و کنایه ها که آورده شده آشنا شود.

دانلود پی دی اف کامل کتاب بیشعوری

شناسایی و مهارت آدم‌های اصلاح‌ناپذیر، مبتلایانی را موردبررسی قرار می‌دهد که در آن‌ها بیماری بی‌شعوری شدت گرفته و ظاهراً کار از درمان گذشته است. آن‌ها انسان‌هایی هستند که بی‌شعوری تا ابد را انتخاب کرده‌اند.

در این کتاب آمده است که بی‌شعوری نوعی اعتیاد است، مثل اعتیاد به مواد مخدر یا الکل.
فرد معتاد، تمامل به تکرار کار خود دارد این اعتیاد از فرد به جامعه سرایت می‌کند و محیطی آزاردهنده را به وجود می‌آورد.

او می‌گوید: از بچه‌های بالاتر از شش سال بخواهید که در کارهای خانه همکاری کنند. بی‌شعورهای بیچارهای که انگل جامعه‌اند روزگاری زیادی عزیزدردانه‌ی پدر و مادرشان بوده‌اند. هیچ وقت برای داشتن وجدان کاری و حس مسئولیت زود نیست (میخوام، نمی خوام) هم نداریم همین‌که هست.

او می‌گوید: بیشعوری همانند هندوانه‌ای دربسته می‌ماند که تا آن را نبریم پی به گندیدگی آن نخواهیم برد.
واقعیت تلخ آن است که بوی گند بی‌شعوری از سراسر دنیا به مشام می‌رسد بیایید با کمک یکدیگر دنیا را از بوی تعفن پاک‌کنیم.

و در جای دیگر می‌گوید: نباید از نامیدن بیشعور ها به نام بیشعور شانه خالی کنیم، چراکه همین ملاحظات و تعارف‌هاست که باعث می‌شود بیشعورها بیشتر و بیشتر در بیشعوری شان غرق شوند.

کتاب بیشعوری در مرداد ماه ۱۳۹۴ به بازار رسمی کتاب ایران وارد شود.

شما کاربران عزیز سایت مکتب نوین می توانید کتاب بیشعوری را به رایگان دریافت کنید.

نویسنده:دکتر خاویر کرمنت

مترجم:محمود فرجامی

تعداد صفحه: 170

حجم فایل : ۱٫2 MB

نوع فایل :pdf

رمز فایل: www.maktabnovin.ir

 

اگر مادر نباشد جسم انسان ساخته نمی‌شود و اگر کتاب نباشد روح بشر پرورش نمی‌یابد. پلوتارک”

 

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه شما *

نام *

ایمیل *

09137576063

 فروش پسته کرمون شاپ

 


دانلود کتاب های PDFDownloads-icon


Downloads-icon

خانه » دانلود رایگان » اساتید » خارجی » خاویر کرمنت » دانلود رایگان کتاب صوتی بیشعوری از خاویر کرمنت +pdf

کتاب صوتی بیشعوری قرائتی شنیدنی از کتاب بیشعوری اثر معروف خاویر کرمنت ، شما را با خطرناک‌ترین بیماری تاریخ بشریت یعنی بی‌شعوری آشنا می‌کند. این کتاب با زبانی طنزگونه به بررسی پدیده‌ی بی‌شعوری در دنیای امروز می‌پردازد. اگر برای شناخت و درمان این معضل بزرگ تاریخ بشریت و نحوه‌ی رفتار با مبتلایان به این بیماری یک راهنمای عملی ارزشمند می‌خواهید، در خواندن این کتاب درنگ نکنید. 

نویسنده معتقد است بی‌شعورها، افرادی نابغه و باهوش هستند. نابغه‌هایی خودخواه، مردم‌آزار و با اعتمادبه‌نفسی کاذب. این افراد با منفعت‌طلبی‌های خود در نهایت به خود و افراد جامعه ضرر می‌رسانند. بی‌شعوری یک بیماری است و بی‌شعور یک بیمار.

خاویر کرمنت در این کتاب این موضوع را به‌خوبی مورد بحث قرار داده و با لحنی طنزگونه و ماجراهایی ساختگی اما نزدیک به واقعیت زندگی‌، یک‌چیز را به ما گوشزد می‌کند: دنیا را بیماری مسری و خطرناک بی‌شعوری تهدید می‌کند و اگر الان به فکر چاره نباشیم، بی‌شعورها دنیا را نابود می‌کنند.

دانلود پی دی اف کامل کتاب بیشعوری

مقدمه (دانلود)

سرگذشت فرد (دانلود)

سرگذشت دیگر (دانلود)

تعریف بیشعوری (دانلود)

ماهیت بیشعوری (دانلود)

شدت بیشعوری (دانلود)

 

 

بیشعور اجتماعی (دانلود)

بیشعور تجاری (دانلود)

بیشعور مدنی (دانلود)

بیشعور مقدس مآب (دانلود)

 

 

بیشعور عرفان باز (دانلود)

بیشعور دیوان سالار (دانلود)

بیشعور بیچاره (دانلود)

بیشعور شاکی (دانلود)

 

 

«کتاب مقدس این نوع بیشعورها (بیشعورهای تاجر) کتابی است به نام هنر دزدی از دونالد کرامپ که می‌نویسد:«راستی و درستی، مهمل و بی‌معنی اند. همیشه مفیدترین راهکارها در تجارت، مدیریت درستکاری اعداد و ارقام است. چرا باید برای به‌دست آوردن چیزی به سختی و با صداقت کار کرد وقتی می‌توان آن را به راحتی دزدید؟»

چاره‌ای هم نیست وقتی یک نفر با کمبود لیاقت و توانایی اصرار داشته باشد که در جلسات، مذاکرات و محاسبات به هر نحوی کارش را پیش ببرد، باید کمبودهایش را با حقه بازی، حرافی و بلوف زدن جبران کند. بیشعورهای گنده‌گو از همینجا پیدا می‌شوند. اوج هنرنمایی یک گنده‌گو وقتی است که سرنخ کلام از دستش رفته باشد و نداند درباره چی حرف می‌زند. چنین بیشعوری خودش را در برانگیختن دیگران (چرندگویی)، خلاقیت(دزدیدن ایده‌های دیگران)، تعامل (ارعاب دیگران) و مدیریت (سرپوش گذاشتن بر گندکاری‌هایش) خبره نشان می‌دهد. بعضي خصوصيات مشترك بیشعورها از اين قرار است: خودپسندي فجيع، نفرت انگيزي بي حد، خيرخواهي متكبرانه، ضميرناخودآگاه غيرقابل نفوذ، كسب قدرت با خوار و ضعيف كردن ديگران، امتناع از صفات اصلي انساني و سوءاستفاده بي رحمانه از آدم های ساده. اگر هنوز هم فکر می کنید که تنها همسایه بی ملاحظه یا مدیر بی احساستان گرفتار بیشعوری هستند پیشنهاد می کنم این کتاب را گوش کنید تا با مثال های ملموس خاویر کرمنت مصداق های بارز بیشعوری را در خود و اطرافتان ببینید.

 

تجارت به مثابه بیشعور  (دانلود)

دولت به مثابه بیشعور (دانلود)

خواندن و نوشتن بیشعوری (دانلود)

بیشعوری در رسانه (دانلود)

کار کردن با بیشعور (دانلود)

وقتی دوست بیشعور است (دانلود)

ازدواج با بیشعور (دانلود)

بیشعور مادرزاد (دانلود)

 

 

فرزندان والدین بیشعور (دانلود)

مراحل درمان (دانلود)

دانلود پی دی اف کامل کتاب بیشعوری

وسایل درمان (دانلود)

سخن پایانی (دانلود)

 

بیشعوری مثل اعتیاد به مواد مخدر یا الکل. فرد معتاد تمایل به تکرار کار خود دارد و این اعتیاد از فرد به جامعه سرایت می کند و محیطی آزاردهنده را به وجود می آورد. بیشعورها چندین دسته اند و ویژگی های مشخصی دارند. آن ها قانون های نانوشته ای دارند، مثلا: تمام قوانين براي اين به وجود آمده‌اند كه نقض شوند، اما فقط تو، حق داري كه آن را زيرپا بگذاري نه ديگران و یا تمام مشكلات را ديگران به وجود آورده‌اند. آن ها بر این باورند که علت اعتراض مهم نيست. مهم خود اعتراض كردن است كه به خاطر آن زندگي مي کنند و همواره معترضند.

کمترین بهره ای که پس از شنیدن کتاب بیشعوری می برید، این است که می توانید بیشعورها را بشناسید و از آن ها دوری کنید اما، شاید آنچه که در این کتاب صوتی شنونده را بیش از یک کتاب طنز و یا بیانگر واقعیت های تلخ اجتماعی با خود همراه می کند نشان دادن روش برخورد با بیشعورها و چگونگی درمان بیشعوری است. خاویر کرمنت انواع و اقسام مثال ها از انسان های بیشعور را با ذکر جزئی ترین رفتارها بیان می کند و چون این فضا قصه های واقعی از زندگی خود و نزدیکانش را به همراه دارد شیرینی دوچندانی به کتاب می بخشد.

دانلود نسخه  PDF:

لطفا در صورت وجود مشکل در لینک های  دانلود در بخش نظرات اطلاع دهید. سپاس.

ممنونم کارتون خیلی ارزشمنده فقط ای کاش موسیقیه متن نبود

سلام و عرض تشکر
من چون شاغلم و اصولا کمتر علاقه به کتاب خواندن دارم خیلی وقته دلم می خواست این کتاب را بخونم اما متاسفانه نمیشد ممنون که باعث شدین این کتاب را بشنوم و لذت ببرم و بسیار یاد بگیرم.

بسیار بسیار سپاسگذارم ⁦🙏🏽⁩🌹

بسیار عالی بود . من امروز با وبسیایت خوبتون آشنا شدم . ممنون از تمام وقت و انرژی که برای تولید محتواهای کاملا کاربردی میزارید .

سلام
مرسی بابت زحمتتون خسته نباشید
واقعا عالی بود

با عرض درود و سپاس
از کار ارزشمند شما کمال تشکر را دارم .
تلاش شما باعث سواد اجتماعی خوانندگان می شود .

سلام ، کار معنوی تان ارزشمنده، تشکر میکنم . پایدار باشید.

نظر دوستمون که گفت تبلیغ ابتدای هر فایلتون نیتز نیست ، کاملا متین است، چون شما ثمر کارتون باید مهم باشه که هست !

خانم گوینده هم ی ذره سریع میخونه ! اگر با ارامش بخواند خیلی خیلی بهتر خواهد شد .

خلاصه انکه ممنون زحمات شما هستیم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

دیدگاه

پیام کوتاه- واتساپ : 09139320572

ایمیل: pantea.success@gmail.com


مزایای کتابهای pdfDownloads-icon


پی دی اف آسیبهای روانیDownloads-icon


دانلودDownloads-icon


http://dl.panteashop.ir/audio/bishoori/1-0-Moghadame.mp3Downloads-icon


دانلودDownloads-icon


http://dl.panteashop.ir/audio/bishoori/1-1-Sargozasht-Fered.mp3Downloads-icon


دانلودDownloads-icon


http://dl.panteashop.ir/audio/bishoori/1-2-Sargozasht-Digar.mp3Downloads-icon


دانلودDownloads-icon


http://dl.panteashop.ir/audio/bishoori/1-3-Tarif-BiShori.mp3Downloads-icon


دانلودDownloads-icon


http://dl.panteashop.ir/audio/bishoori/1-4-Mahiat-BiShori.mp3Downloads-icon


دانلودDownloads-icon


http://dl.panteashop.ir/audio/bishoori/1-5-Shedat-BiShori.mp3Downloads-icon


دانلودDownloads-icon


http://dl.panteashop.ir/audio/bishoori/2-1-BiShor-Ejtemaee.mp3Downloads-icon


دانلودDownloads-icon


http://dl.panteashop.ir/audio/bishoori/2-2-BiShor-Tejari.mp3Downloads-icon


دانلودDownloads-icon


http://dl.panteashop.ir/audio/bishoori/2-3-BiShor-Madani.mp3Downloads-icon


دانلودDownloads-icon


http://dl.panteashop.ir/audio/bishoori/2-4-BiShor-Moghadas.mp3Downloads-icon


دانلودDownloads-icon


http://dl.panteashop.ir/audio/bishoori/2-5-BiShor-Erfan-Baz.mp3Downloads-icon


دانلودDownloads-icon


https://dl.panteashop.ir/audio/bishoori/2-6-BiShor-DivanSalar.mp3Downloads-icon


دانلودDownloads-icon


https://dl.panteashop.ir/audio/bishoori/2-7-BiShor-Bichareh.mp3Downloads-icon


دانلودDownloads-icon


https://dl.panteashop.ir/audio/bishoori/2-8-BiShor-Shaki.mp3Downloads-icon


دانلودDownloads-icon


https://dl.panteashop.ir/audio/bishoori/3-1-Tejarat-BiShor.mp3Downloads-icon


دانلودDownloads-icon


https://dl.panteashop.ir/audio/bishoori/3-2-Dolat-BiShor.mp3Downloads-icon


دانلودDownloads-icon


https://dl.panteashop.ir/audio/bishoori/3-3-Khandan-Neveshtan-BiShor.mp3Downloads-icon


دانلودDownloads-icon


https://dl.panteashop.ir/audio/bishoori/3-4-Resaneh-BiShor.mp3Downloads-icon


دانلودDownloads-icon


https://dl.panteashop.ir/audio/bishoori/4-1-Karkardan-BiShor.mp3Downloads-icon


دانلودDownloads-icon


https://dl.panteashop.ir/audio/bishoori/4-2-Doost-BiShor.mp3Downloads-icon


دانلودDownloads-icon


https://dl.panteashop.ir/audio/bishoori/4-3-Ezdevaj-Ba-BiShor.mp3Downloads-icon


دانلودDownloads-icon


https://dl.panteashop.ir/audio/bishoori/4-4-BiShor-Madaezad.mp3Downloads-icon


دانلودDownloads-icon


https://dl.panteashop.ir/audio/bishoori/4-5-Farzandan-Valedan-BiShor.mp3Downloads-icon


دانلودDownloads-icon


https://dl.panteashop.ir/audio/bishoori/5-1-Marahel-Darman.mp3Downloads-icon


دانلودDownloads-icon


https://dl.panteashop.ir/audio/bishoori/5-2-Vasael-Darman.mp3Downloads-icon


دانلودDownloads-icon


https://dl.panteashop.ir/audio/bishoori/5-3-Final-Kalam.mp3Downloads-icon



ماورای راز – راندا برن pdf
Downloads-icon


دانلود رایگان کتاب صوتی اثر مرکب نوشته دارن هاردی + نسخه pd…ژانویه 9, 2017 – 11:16 ب.ظDownloads-icon


کتاب صوتی معجزه شکرگزاری – راندا برن + Pdf…آوریل 13, 2016 – 5:52 ب.ظDownloads-icon


کتاب صوتی آیین زندگی از دیل کارنگی + Pdf…ژانویه 21, 2017 – 1:21 ب.ظDownloads-icon


قدرت فکر – دکتر ژوزف مورفی pdfآوریل 30, 2016 – 4:36 ب.ظDownloads-icon


دانلود pdfDownloads-icon

کتاب صوتی بیشعوری قرائتی شنیدنی از کتاب بیشعوری اثر معروف خاویر کرمنت ، شما را با خطرناک‌ترین بیماری تاریخ بشریت یعنی بی‌شعوری آشنا می‌کند. این کتاب از مجله توسعه دهندگان فعال در زمینه های آموزش، ایزو ، طراحی وب سایت، متخصص سئو و بهینه سازی وب سایت ) ارائه شده است.

این کتاب با زبانی طنزگونه به بررسی پدیده‌ی بی‌شعوری در دنیای امروز می‌پردازد.

اگر برای شناخت و درمان این معضل بزرگ تاریخ بشریت و نحوه‌ی رفتار با مبتلایان به این بیماری یک راهنمای عملی ارزشمند می‌خواهید، در خواندن این کتاب درنگ نکنید.

نویسنده معتقد است بی‌شعورها، افرادی نابغه و باهوش هستند.

نابغه‌هایی خودخواه، مردم‌آزار و با اعتمادبه‌نفسی کاذب. این افراد با منفعت‌طلبی‌های خود در نهایت به خود و افراد جامعه ضرر می‌رسانند. بی‌شعوری یک بیماری است و بی‌شعور یک بیمار.

دانلود پی دی اف کامل کتاب بیشعوری

خاویر کرمنت در این کتاب این موضوع را به‌خوبی مورد بحث قرار داده و با لحنی طنزگونه و ماجراهایی ساختگی اما نزدیک به واقعیت زندگی‌، یک‌چیز را به ما گوشزد می‌کند: دنیا را بیماری مسری و خطرناک بی‌شعوری تهدید می‌کند و اگر الان به فکر چاره نباشیم، بی‌شعورها دنیا را نابود می‌کنند.

«بیشتر بیشعورها را می‌توان از روی رفتار تهاجمی و اخلاق قلدرمآبانه‌شان شناخت. اگر با گردن‌کلفتی و ترساندن دیگران نتوانند کارشان را به انجام رسانند، حقه سوار می‌کنند یا قانون و مقررات را طوری انگولک می‌کنند تا نتیجه‌اش به نفع‌شان شود.

نکاتی درباره بیشعوری :

مثل تمام اعتیادها، مساله‌ی انکار در بی‌شعوری هم مساله‌ی مهمی است. آن‌ها قبول نمی‌کنند که باید مسئولیت‌پذیر باشند و یا دست‌کم زیر حرفشان نزنند و حاضر به پذیرش اشکال و اشتباه در کارشان باشند. (کتاب موفقیت)

بیشعورها کسانی‌اند که فکر می‌کنند قانون در رابطه با آن‌ها تعریف و معین می‌شود و آن‌ها تافته‌های جدابافته‌ای‌اند که حق انجام هر کاری را که اراده کنند، دارند.

بیشعوری مرض وقاحت و سوءاستفاده از دیگران است. مشکل درمان بیشعوری آن است که آدم بیشعور معمولا قبول نمی‌کند، بیشعور است. اگر هم عاقبت قبول کند، باز هم تمایل دارد تقصیر آن را به گردن دیگران بیندازد.»

خاویر کرمنت نویسنده کتاب بیشعوری ۲۶ سال پیش نسبت به شخصیت دونالد ترامپ هشدار می‌دهد و به طور آشکار او را بیشعور می‌خواند. در جایی ازکتاب بیشعوری به کتاب مقدس بیشعورهای تاجر به نام «هنر دزدی» اثر «دونالد کرامپ» اشاره می‌شود. که مقصود نویسنده کتاب «هنر معامله» نوشته «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور فعلی آمریکا، است.

 

فصل اول : مقدمه

فصل دوم : چه کسی بیشعور است و چرا یک نفر باید بخواهد بیشعور باشد

فصل سوم : چند سرگذشت دیگر

فصل چهارم : تعریف بیشعوری

فصل پنجم : ماهیت بیشعوری

فصل ششم : فداکاری

فصل هفتم : شدت بیشعوری

 

بخش 8 بعد از توضیحات :

«کتاب مقدس این نوع بیشعورها (بیشعورهای تاجر) کتابی است به نام هنر دزدی از دونالد کرامپ که می‌نویسد:«راستی و درستی، مهمل و بی‌معنی اند. همیشه مفیدترین راهکارها در تجارت، مدیریت درستکاری اعداد و ارقام است. چرا باید برای به‌دست آوردن چیزی به سختی و با صداقت کار کرد وقتی می‌توان آن را به راحتی دزدید؟»

چاره‌ای هم نیست وقتی یک نفر با کمبود لیاقت و توانایی اصرار داشته باشد که در جلسات، مذاکرات و محاسبات به هر نحوی کارش را پیش ببرد، باید کمبودهایش را با حقه بازی، حرافی و بلوف زدن جبران کند. بیشعورهای گنده‌گو از همینجا پیدا می‌شوند. اوج هنرنمایی یک گنده‌گو وقتی است که سرنخ کلام از دستش رفته باشد و نداند درباره چی حرف می‌زند. چنین بیشعوری خودش را در برانگیختن دیگران (چرندگویی)، خلاقیت(دزدیدن ایده‌های دیگران)، تعامل (ارعاب دیگران) و مدیریت (سرپوش گذاشتن بر گندکاری‌هایش) خبره نشان می‌دهد.
بعضی خصوصیات مشترک بیشعورها از این قرار است: خودپسندی فجیع، نفرت انگیزی بی حد، خیرخواهی متکبرانه، ضمیرناخودآگاه غیرقابل نفوذ، کسب قدرت با خوار و ضعیف کردن دیگران، امتناع از صفات اصلی انسانی و سوءاستفاده بی رحمانه از آدم های ساده. اگر هنوز هم فکر می کنید که تنها همسایه بی ملاحظه یا مدیر بی احساستان گرفتار بیشعوری هستند پیشنهاد می کنم این کتاب را گوش کنید تا با مثال های ملموس خاویر کرمنت مصداق های بارز بیشعوری را در خود و اطرافتان ببینید.

بیشعوری مثل اعتیاد به مواد مخدر یا الکل. فرد معتاد تمایل به تکرار کار خود دارد و این اعتیاد از فرد به جامعه سرایت می کند و محیطی آزاردهنده را به وجود می آورد. بیشعورها چندین دسته اند و ویژگی های مشخصی دارند. آن ها قانون های نانوشته ای دارند، مثلا: تمام قوانین برای این به وجود آمده‌اند که نقض شوند، اما فقط تو، حق داری که آن را زیرپا بگذاری نه دیگران و یا تمام مشکلات را دیگران به وجود آورده‌اند. آن ها بر این باورند که علت اعتراض مهم نیست. مهم خود اعتراض کردن است که به خاطر آن زندگی می کنند و همواره معترضند.

کمترین بهره ای که پس از شنیدن کتاب بیشعوری می برید، این است که می توانید بیشعورها را بشناسید و از آن ها دوری کنید اما، شاید آنچه که در این کتاب صوتی شنونده را بیش از یک کتاب طنز و یا بیانگر واقعیت های تلخ اجتماعی با خود همراه می کند نشان دادن روش برخورد با بیشعورها و چگونگی درمان بیشعوری است. خاویر کرمنت انواع و اقسام مثال ها از انسان های بیشعور را با ذکر جزئی ترین رفتارها بیان می کند و چون این فضا قصه های واقعی از زندگی خود و نزدیکانش را به همراه دارد شیرینی دوچندانی به کتاب می بخشد.

برای دانلود کتاب های فارسی کلیک کنید.

فصل هشتم : بیشعور اجتماعی

فصل نهم : بیشعور مدنی

فصل دهم : بیشعور عرفان باز

فصل یازدهم : بیشعور شاکی

فصل دوازدهم : دولت به مثابه بیشعور

فصل سیزدهم : بیشعوری رسانه ای، یک اپیدمی واقعی

فصل چهاردهم : وقتی دوست بیشعور است

حجم دانلود: 169 صفحه – 4.76Mb

پسوند فایل: PDF

لینک دانلود : برای دانلود کلیک کنید.

سلام خسته نباشید
بنده یک سوال داشتم،
موفق به دانلودصوتی کتاب(بیشعوری) نشدم راهنمایی می فرمایید. متشکرم

دانلود پی دی اف کامل کتاب بیشعوری

Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

💎 سایت های قدرت گرفته از هلدینگ:

آموزش مجازی | آموزشگاه مجازی | آموزشگاه توسعه | آموزش آنلاین | آزمون آنلاین | اشتغال دور کاری | استخدام | ثبت شرکت | ایزو | مهاجرت | خودرو

 



Downloads-icon


کتاب بیشعوریDownloads-icon


Downloads-icon


https://tedsa.com/wp-content/uploads/2018/03/bisho-ouri-2.mp3Downloads-icon


https://tedsa.com/wp-content/uploads/2018/03/bisho-ouri-3.mp3Downloads-icon


https://tedsa.com/wp-content/uploads/2018/03/bisho-ouri-4.mp3Downloads-icon


https://tedsa.com/wp-content/uploads/2018/03/bisho-ouri-5.mp3Downloads-icon


https://tedsa.com/wp-content/uploads/2018/03/bisho-ouri-6.mp3Downloads-icon


https://tedsa.com/wp-content/uploads/2018/03/bisho-ouri-7.mp3Downloads-icon


https://tedsa.com/wp-content/uploads/2018/03/bisho-ouri-8.mp3Downloads-icon


https://tedsa.com/wp-content/uploads/2018/03/bisho-ouri-9.mp3Downloads-icon


https://tedsa.com/wp-content/uploads/2018/03/bisho-ouri-10.mp3Downloads-icon


https://tedsa.com/wp-content/uploads/2018/03/bisho-ouri-11.mp3Downloads-icon


https://tedsa.com/wp-content/uploads/2018/03/bisho-ouri-12.mp3Downloads-icon


https://tedsa.com/wp-content/uploads/2018/03/bisho-ouri-13.mp3Downloads-icon


https://tedsa.com/wp-content/uploads/2018/03/bisho-ouri-14.mp3Downloads-icon


https://tedsa.com/wp-content/uploads/2018/03/bisho-ouri-15.mp3Downloads-icon


Downloads-icon


برای دانلود کلیک کنید.Downloads-icon

نسخه
الکترونیک
کتاب بیشعوری، اثر خاویر کرمنت، ترجمه محمود فرجامی
به همراه
هزاران کتاب دیگر از طریق اپلیکیشن رایگان فیدیبو در دسترس است. همین حالا
دانلود کنید

معرفی کامل کتاب بیشعوری، اثر خاویر کرمنت، ترجمه محمود فرجامی را رایگان
بشنوید

خطرناک‌ترین بیماری تاریخ بشریت، بیشعوری است. این چیزی است که «خاویر کرمنت» در کتاب بیشعوری به آن اعتراف می‌کند. اما جای نگرانی نیست. کرمنت صادقانه می‌گوید که خودش هم قبلاً بی‌شعور بوده و توانسته خودش را درمان کند. او این کتاب معروف را نوشته تا راهکارهای عملی درمان این عارضه را به دیگران هم نشان دهد. به‌نظر می‌رسد که بی‌شعوری یکی از دغدغه‌های اصلی کرمنت است و او در این اثر توضیح می‌دهد چرا بعضی ها بیشعورند. سایر آثار خاویر کرمنت هم در فضایی مشابه نوشته شده‌اند. «بی‌شعورهای گردن‌کلفت»، «بی‌شعورهای ابدی» و «توطئه‌ی بی‌شعورها» از کتاب‌های این نویسنده هستند که در همه‌ی آن‌ها، جنبه‌های متفاوتی از بی‌شعوری و راهکارهای شناخت و مقابله با آن ارائه شده است. می‌توان به‌جرئت گفت که این کتاب در ایران، بیشترین طرفدار را دارد. آن‌قدر که حتی از کسانی که چندان اهل کتاب و کتاب‌خوانی نیستند هم نام این کتاب را می‌شنوید. نکات و مواردی که در این کتاب آمده، می‌تواند به شناخت رفتارهای نادرست خود و اطرافیان و نحوه‌ی مقابله با آن‌ها، کمک کند. با استفاده از همین راهکارهاست که می‌توانیم زندگی سالم‌تر و آرام‌تری برای خود و دیگران ایجاد کنیم.

«بیشعورها امیدوار باشند!». این نویدی است که «خاویر کرمنت» نویسنده‌ی کتاب بیشعوری Asshole No More به افراد بیشعور می‌دهد. بی‌شعوری درواقع نوعی اعلامیه‌ی رهاسازی است. این کتاب را می‌توان از آن دسته کتاب‌های همه‌پسندی دانست که طرفداران زیادی دارد. روایت این کتاب، اول شخص است، یعنی دانای کل. اما هنگام خواندن آن باید حتماً به خاطر داشته باشید که چون مثال‌ها و نمونه‌های کتاب راجع به دیگران است، خود را مبرا از همان اشتباهات ندانید. درواقع همان‌طور که خود نویسنده می‌گوید، اولین قدم برای درمان بی‌شعوری این است که بپذیرید شما هم از این بیماری رنج می‌برید. پذیرش، اولین و سخت‌ترین قدم است. به‌محض این‌که رفتارهای نادرست و آزاردهنده‌ی خود را شناسایی کردید، آماده‌اید تا درمان را شروع کنید. کرمنت این کتاب را باهدف ارائه‌ی روش درمان بی‌شعوری نوشته است. او ادعا می‌کند که خودش هم پیش از این بی‌شعور بوده و توانسته آن را درمان کند. پس به راهکارهای این کتاب اعتماد کنید، چون نویسنده خودش آن‌ها را زندگی کرده و حرف‌هایش چیزی فرای شعار و تبلیغات است. کرمنت ادعا می‌کند که ماهیت بی‌شعوری را به‌خوبی درک کرده و شناخته است. او حتی این عارضه را نوعی اعتیاد می‌داند، مانند اعتیاد به مواد دارویی و الکل. بدترین شکل بی‌شعوری این است شخص از وجود آن در خودش خبر نداشته باشد که مصداق همان جهل مرکب است.

دانلود پی دی اف کامل کتاب بیشعوری

کرمنت با این‌که از موضوعی جدی در این کتاب صحبت می‌کند، درون‌مایه‌هایی از طنز هم در نوشته‌هایش دیده می‌شود که تأثیر کلامش را بیشتر می‌کند: «وجدان، دوستان و بیمارانم من را متقاعد کردند که قبلاً همه دنیا فهمیده‌اند که من بی‌شعور بوده‌ام و نوشتن یا ننوشتن در مورد آن از این جهت بی‌فایده است، ولی شاید بتوانم با نوشتنِ سرگذشت خودم به بی‌شعورهای دیگر کمک کنم تا بهبود یابند». این طنز زیرکانه در کنار صداقت کرمنت، یکی از نقاط قوت این کتاب است. از دید کرمنت، به‌محض این‌که نشانه‌های بی‌شعوری را در خود دیدید، باید دست به کار شوید و برای درمان آن اقدام کنید. کرمنت خودش تا چهل‌سالگی از این عارضه رنج می‌برد، بدون این‌که بداند. پس هیچ‌وقت برای داشتن زندگی سالم و آرام دیر نیست. پس از اولین مراحل تشخیص و درمان، به‌سرعت می‌بینید که همه‌چیز در اطرافتان تغییر کرده است. جایگاه ارزشمندی در جامعه به دست آورده‌اید و دیگران برای با شما بودن، از هم سبقت می‌گیرند. در محل کار بحث‌وجدل‌های همیشگی و کلافه کننده خیلی کمتر شده و همه به‌عنوان فردی منطقی و قابل‌اعتماد، روی شما حساب می‌کنند.

«خاویر کرمنت» Xavier Crement زمانی پزشک مطرحی بوده که جایگاه ارزنده‌ای در زندگی حرفه‌ای و خانوادگی داشته است. همیشه افراد زیادی دور و برش بوده‌اند و به او احترام می‌گذاشته‌اند. کسی روی حرفش حرف نمی‌زده و همه منتظر تصمیمات و نظرات او بوده‌اند. همسری مهربان و دو فرزند زیبا و سالم، زندگی او را از پیش هم رؤیایی‌تر کرده است. اما از آنجا که خودش هم می‌گوید، جایی می‌رسد که زندگی با تمام هیبت و قدرتش در برابرت می‌ایستد و می‌گوید: «تو بیشعوری! حالا وقت آن رسیده تا نتیجه‌ی رفتارهایت را ببینی!». همه‌چیز خیلی سریع اتفاق می‌افتد. همسر، فرزندان و دوستانش او را ترک کردند و حالا او با تمام وجود احساس سرافکندگی و اندوه می‌کرد. نقطه‌ی عطف زندگی کرمنت همین‌جا اتفاق می‌افتد. او ناگهان متوجه می‌شود که آن چیزی که او آن را احترام و اعتمادبه‌نفس تلقی می‌کرده، چیزی نیست جز ترس و وحشتی که دیگران از او دارند. هیچ‌کس جرئت مخالفت با او را نداشته، چون همه از واکنش‌های غیرمنطقی و عجیب‌وغریب او می‌ترسیدند. اینجاست که تصمیم می‌گیرد این مسئله را به‌طورجدی و اصولی برطرف کند. او تصور روان‌پزشکان و متخصصانی که معتقد بودند بی‌شعوری قابل‌درمان نیست، را نادیده گرفت. کرمنت نه‌تنها ثابت کرد که بی‌شعوری بیماری است، بلکه ادعا کرد مانند هر داروی مخدر، اعتیادآور هم هست. نتیجه‌ی تفکرات و تحقیقات کرمنت همین کتاب بیشعوری است که آن را در سال 1990 در آمریکا منتشر کرد. کتاب بیشعوری را می‌توان نوعی سفر درونی و تحول فکری دانست که در آن، نویسنده صادقانه و با جسارت تمام، از رفتارهای نادرست خود حرف می‌زند، از وقت‌هایی که دیگران را رنجانده و آزار داده است. کرمنت با نوشتن این کتاب، اعتراف‌نامه‌ای نوشته که در آن تکان‌دهنده‌ترین اتفاقات و رفتارها را هم باشهامت تعریف کرده است. پس از تمام این فراز و نشیب‌ها، کرمنت توانست بار دیگر اعتماد خانواده و دوستانش را جلب کند و زندگی جدیدی شروع کند. او حالا تخصص پزشکی را رها کرده و به‌عنوان روان‌پزشک بیشعورها، به مردم کمک می‌کند تا بتوانند زندگی بهتر و سالم‌تری داشته باشند. برای خرید کتاب بیشعوری می‌توانید به سایت و اپلیکیشن فیدیبو مراجعه کنید.  

«محمود فرجامی» نخستین مترجم کتاب بیشعوری در ایران است. او نخستین ترجمه‌های این کتاب را در اختیار ناشران قرار داد، اما نتوانست مجوز چاپ آن را بگیرد. او در اقدامی عجیب و جالب، نسخه‌ی ترجمه‌شده‌ی کتاب را به‌طور رایگان، بدون قیمت در فضای مجازی قرار داد و از طرفداران و علاقه‌مندان خواست تا در صورت تمایل پول یک پیتزا را برای دانلود کتاب پرداخت کنند. طولی نکشید که موج گسترده‌ای از دانلود و پرداخت آنلاین از کتاب بی‌شعوری شروع شد و در بسیاری از محافل ادبی و اجتماعی حرف از بیشعوری بود. تا این‌که بالاخره پس از پنج سال تلاش، فرجامی توانست کتاب بیشعوری را به‌طور رسمی چاپ و روانه‌ی بازار کتاب کند. کتاب بیشعوری با ترجمه‌ی محمود فرجامی در کابل و لندن هم چاپ و منتشر شده است. فرجامی یکی از روزنامه‌نگاران و طنزپردازان مطرح ایرانی است که در سال 2012 توانست جایزه‌ی دانشجوی برجسته‌ی دکترا از انجمن بین‌المللی مطالعات طنز را دریافت کند. «انتشارات روزنه» نسخه‌ی جدیدی از کتاب «بیشعوری» با ترجمه‌ی «محمود فرجامی» را در سال 1399 منتشر کرده است که نسخه‌ی الکترونیک آن در همین صفحه از فیدیبو برای خرید و دانلود موجود است. . نسخه‌ی صوتی کتاب بیشعوری اثر «خاویر کرمنت» نیز از سوی چندین انتشارات در ایران منتشر شده است. برای دانلود کتاب صوتی بیشعوری با صدای «دادبه دادمهر» می‌توانید به فیدیبو مراجعه کنید، این کتاب بیشعوری صوتی از سوی نشر صوتی سبکتو منتشر شده است. دانلود کتاب بیشعوری این امکان را به شما می‌دهد تا در هر کجا بتوانید از جمله‌های تأمل‌برانگیز آن بهره ببرید. تعداد صفحات کتاب بیشعوری خاویر کرمنت 192 صفحه است و جزو کتاب‌های خوش‌خوان به‌حساب می‌آید.

پس از فرجامی، مترجمان دیگری هم دست‌به‌کار شدند و ترجمه‌های متفاوتی از این کتاب وارد بازار کتاب شد. «اسحق احمدی»، «نیلوفر بیات»، «فرشته مهری»، «ابراهیم علیزاده»، «لیلی کریمان» و «حمیدرضا غیوری» از مترجمان این کتاب در ایران هستند. در میان تمام این ترجمه‌ها، ترجمه‌ی فرجامی را می‌توان یکی از کامل‌ترین و بهترین ترجمه‌ها دانست. درواقع او سنگ بنای آثار کرمنت را در ایران بنا کرده و آثارش از معتبرترین ترجمه‌های این نویسنده شناخته می‌شود. ترجمه‌ی فرجامی از این اثر، روان و خوش‌خوان است. زبان و قلمش نزدیک به نویسنده است و سعی کرده با وفاداری به متن و درعین‌حال در نظر گرفتن مخاطب، اثری تأثیرگذار خلق کند. متن کتاب ساده و روان است و پیچیدگی کلامی ندارد. البته این سبک ترجمه، در محبوبیت و فراگیر شدن این کتاب بی‌تأثیر نبوده است. تاکنون بسیاری از مخاطبان فارغ از تحصیلات و طبقه‌ی کاری و اجتماعی، به‌راحتی با این کتاب، ارتباط برقرار کرده‌اند و توانسته‌اند از توصیه‌های آن برای داشتن زندگی فردی، اجتماعی و حرفه‌ای موفق استفاده کنند.

کتاب بیشعوری نوشته‌ی «خاویر کرمنت» یک اثر مستقل و کامل با عنوان انگلیسی Asshole No More: A Self-Help Guide for Recovering Assholes است. این اثر پس از انتشار با استقبال بی‌نظیر مردم در سراسر جهان و به‌خصوص ایران گرفت از این رو نویسنده سه کتاب دیگر تحت عنوان بیشعوری منتشر کرد که آن‌ها نیز به فارسی ترجمه شده‌اند؛ کتاب دوم از این مجموعه «بی‌شعوری: تا همیشه» با عنوان اصلی Assholes Forever، کتاب سوم از این مجموعه بانام «بیشعوری: توطئه بی‌شعوری» و کتاب چهارم از این مجموعه بانام «بیشعوری: بی‌شعور ضد گلوله» با عنوان اصلی The bulletproof asshole: assualting common decency است. برای دانلود پی دی اف کتاب بیشعوری می‌توانید به سایت و اپلیکشین فیدیبو مراجعه کنید.

همسرم یک بار جشن تولد غافلگیرکننده‌ای برایم ترتیب داد، اما غافلگیرکننده‌ترین چیز این بود که فقط شش نفر در آن مراسم حضور یافتند، که تازه سه‌تای آن‌ها هم زن و بچه‌های خودم بودند. اما من آن را به‌پای حسادت دوستانم نسبت به موفقیت‌های چشمگیرم گذاشتم. برایشان متأسف بودم که حقارت‌ها و بی‌کفایتی‌هایشان باعث می‌شود که در مقابل من چنین واکنش‌هایی نشان دهند، اما زیاد خودم را ناراحت نمی‌کردم و این قبیل خصوصیات را جزء سرشت آدم‌ها می‌دانستم. بعد هم سعی می‌کردم با بزرگواری این قبیل وقایع را فراموش کنم. سرانجام یک روز از خواب خرگوشی تکانی خوردم. تنها پسرم بعد از ساعت‌ها بگومگو با من، اعلام کرد که نمی‌خواهد به کالج برود و می‌خواهد در نیروی دریایی ثبت‌نام کند. تک پسرم به جنگ من آمده بود! باورم نمی‌شد! در طی بیست سال گذشته هیچ‌کس جرئت نکرده بود با من دربیفتد و آخرین کسی که چنین خبطی را مرتکب شده بود، سال‌ها انگشت ندامت به دندان می‌گزید. من می‌خواستم پسرم پزشک موفقی مثل خودم بشود، اما او داشت خیره‌سری می‌کرد. از کوره دررفتم و گفتم اگر در نیروی دریایی ثبت‌نام کند، هرچه دیده از چشم خودش دیده. او هم در مقابل چشمان من چیزی را حواله داد که هرچند غریب بود، نحوه استعمال آن برای یک مقعدشناس ناآشنا نبود! بعد هم در را به هم کوبید و از خانه بیرون رفت. او به همسرم گفته بود که تصمیم گرفته تا آنجایی که امکان دارد از من دور بشود و به حرفش هم عمل کرد. او در رشته‌ی آموزش هوافضا ثبت‌نام کرد.

بزرگ‌ترین راز خلقت این نیست که خدا چرا جهان را خلق کرده است، بلکه این است که چرا بیشعورها را این‌قدر گستاخ و منفور آفریده است.

سراسر زندگی آدم بیشعور، عشق ورزیدن است، منتها به خودش.

همچون هر اعتیادی، بیشعوری هم در طول زمان، عوارض جبران‌ناپذیری بر نیروی حیاتی انسان به‌جا می‌گذارد.

اروین یالوم

فردریک بکمن

الیف شافاک

هاینریش بل

سم هورن

دبی فورد

آرتور شوپنهاور

دارن هاردی

سوزان فوروارد

هاینریش بل

استیو تولتز

میچ آلبوم

شیوا ارسطویی

یوسف انصاری

جی.آر.آر. تالکین

جک کروآک

آندری کورکف

جی.آر.آر. تالکین

صادق زیباکلام

جی.آر.آر. تالکین

جی.آر.آر. تالکین

اريش شاكه

صادق زیباکلام

صادق زیباکلام

خاویر کرمنت

دانلود پی دی اف کامل کتاب بیشعوری

خاویر کرمنت

خاویر کرمنت

خاویر کرمنت

نام کتاب، نویسنده، مترجم، ناشر یا هر واژه مورد نظرتان را
بنویسید

iOS

اندروید

ویندوز




https://fidibo.com/book/99780

کتاب مورد نظرتان را درخواست کنید تا در صورت امکان آن را به فروشگاه اضافه کنیم.

دانلود رمان | دانلود جزوه | کتاب صوتی

نام کتاب: بیشعوری

نویسنده: خاویر کرمنت

مترجم: محمود فرجامی

دانلود پی دی اف کامل کتاب بیشعوری

زبان: فارسی

فرمت: pdf

صفحات: 170

حجم: 2 مگابایت

درباره کتاب

کتابی که با زبان طنز درباره «تجاوز احمقانه اما آگانه به حقوق دیگر افراد» توسط خاویر کرمنت نوشته و در سال 1990 منتشر شده است.او در این کتاب به بیشعوری افراد در جامعه از زوایای دیگر پرداخته و اعتقاد دارد که بیشعوری یک اعتیاد و بیماری است.

درباره بیشعوری در عصر حال است و درباره بیشعور ها و تاثیر آن ها در اجتماع، اقتصاد، سیاست و دیگر مسائل است. نویسنده کتاب بر این باور است که بیشعور ها افرادی نابغه هستند اما خودخواه ، با اعتماد به نفس، مردم آزار همچنین وقیح که در نتیجه این زرنگ بازی هایشان به ضرر خود و اطرافیانشان تمام می شود. نویسنده با زبان طنز با خلق ماجراهای ساختگی اما نزدیک به واقعیت، جامعه را در حال تهدید توسط این افراد می بیند که اعتقاد دارد این افراد دنیارا نابود خواهند کرد.

ترجمه کتاب به زبان فارسی

این کتاب در سال 1386 توسط محمود فرجامی به فارسی ترجمه شد و به دلیل استقبال بالا از این کتاب ،بارها توسط دیگر مترجمان به فارسی ترجمه شده است

نظرتان درباره دانلود کتاب بیشعوری – pdf خاویر کرمنت را با سایر بازدیدکنندگان سایت به اشتراک بگذارید.

ترجمه فارسی رمان چشمان تاریکی

رمان خورشید سیاه

رمان چشمان تاریکی – The Eyes of Darkness

کتاب سروهای عاشق از دانیال مومنی

رمان دنیای جدید خلق می‌شود

رمان رستگاران محمدعلی قجه

کتاب رنگین کمانی از رنگ سیاه

رمان اربابی در ایران قدیم

کتاب 250 قید ضروری زبان انگلیسی

کتاب 540 صفت ضروری انگلیسی

در صورتی که کتابی به صورت غیر قانونی در سایت موجود است به ما اطلاع دهید تا لینک دانلود را حذف کنیم با تشکر فوجی بوک.

ایمیل فوجی بوک: [email protected]


دانلود کتاب بیشعوری – pdf خاویر کرمنتDownloads-icon


دانلود کتابDownloads-icon


Downloads-icon


inDownloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon

کتابی که با زبان طنز درباره «تجاوز احمقانه اما آگانه به حقوق دیگر افراد» توسط خاویر کرمنت نوشته و در سال ۱۹۹۰ منتشر شده است.او در این کتاب به بیشعوری افراد در جامعه از زوایای دیگر پرداخته و اعتقاد دارد که بیشعوری یک اعتیاد و بیماری است.

بیشعوری در عصر حال است و درباره بیشعور ها و تاثیر آن ها در اجتماع ، اقتصاد ، سیاست و دیگر مسائل است.نویسنده کتاب بر این باور است که بیشعور ها افرادی نابغه هستند اما خودخواه ، با اعتماد به نفس ، مردم آزار همچنین وقیح که در نتیجه این زرنگ بازی هایشان به ضرر خود و اطرافیانشان تمام می شود.

نویسنده کتاب بیشعوری با زبان طنز با خلق ماجراهای ساختگی اما نزدیک به واقعیت ، جامعه را در حال تهدید توسط این افراد می بیند که اعتقاد دارد این افراد دنیارا نابود خواهند کرد.

این کتاب در سال ۱۳۸۶ توسط محمود فرجامی به فارسی ترجمه شد و به دلیل استقبال بالا از این کتاب ،بارها توسط دیگر مترجمان به فارسی ترجمه شده است.

دانلود پی دی اف کامل کتاب بیشعوری

مطالب مرتبط:

تمامی حقوق مطالب برای پونل محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.

سئو : پونل


قالب : وین دم


دانلود نسخه فارسی کتاب بیشعوری [ رایگان ]Downloads-icon


دانلود کتاب بیشعوری pdfDownloads-icon

دانلود پی دی اف کامل کتاب بیشعوری
دانلود پی دی اف کامل کتاب بیشعوری
0


منتشر شده

در

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *